VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

GTI
Moderaator
Postitusi: 7831
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 175 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Okt 2016, 18:04

TDN kirjutas:Lambdat peaks saama ka oom meetriga mõõta? Ise asi ,millised peaksid olema need lubatud väärtused?
Signaali väärtus peaks perioodiliselt muutuma vahemikus suurusjärk 0,2-0,8 V.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas aht » 24 Okt 2016, 18:40

Sa ei võtnud armatuuri eemaldades ahju küljest metall klambrit ära, selle pärast murduski ära.
Oma kehva tööd üles laadida mnjaa... :thumbup:
Viimati muutis aht, 24 Okt 2016, 18:41, muudetud 1 kord kokku.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 24 Okt 2016, 19:06

See üks nurk on väike kadu. Elu näitab,et inimesed ei viitsi lugeda pikki tekste aga videosi :D ollakse kohe nõus kommenteerima.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 26 Okt 2016, 17:17

Ülevaade siis sõnas ja pildis. Kui keegi teab,mille jaoks too lisa roheline märgulamp on soojenduse nuppude all siis oleks ka targem.
Pilt
Pilt

https://www.youtube.com/watch?v=pzgXiOV ... e=youtu.be[/video]

Kas spido tross lükatakse niisama otsa? Ma lükkasin mõlemad otsad kokku ja ei näinud,et seal oleks stopperit või midagi muud vahel,mis paneks trossi jäigalt kinni.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 27 Okt 2016, 18:32

Enam vähem koos kõik aga ei ole saanud õhku välja soojenduse radiaatorist. Kuid see selleks.
Uus mure, see voolik siin õlifiltri soojenduse juures on kutu, sealt pritsib ja immitseb välja vedelikku. Surve all ei seisa üldse midagi sees.
Vooliku ots on lihtsalt nõnda mäda juba omadega.
Pilt


Sain muud asjad,mis videos mainitud korda. Nüüd on veel siis voolik jäänud ja õhutamine. Kuna tänaseks pime juba siis homme edasi.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 29 Okt 2016, 16:47

Nii võtaksin siis kokku teema soojenduse radiaator:
1. Nagu võis arvata vooliku ots on ise mäda ja seda ei anna lühemaks teha, kuna distants on vooliku pikkusel täpselt paigas. Miski metall toruga paikamine vms vanakooli võtted ei tööta,kuna ruumi ei oleks olnud seda kinni panna.
Pilt
Pilt
Õnneks leidus kohalikus lammutuses 2.0 OHV mootoril sama detail olema. Erinevus on vaid ülemise lõdviku pikkuses.
Pilt

Kõik sai paika aga siis uus probleem. Ei saa õhku välja ja mootor kippus kergelt keema minema. See probleem jäigi eile õhtul lahendamata,sest koera ilm ja pimedus jõudsid ennem peale.
Pilt
Pöördusin oma murega kodanik vredestein poole ja sain asjalikku nõu. Esimese asjana hommikul otsisin võimalikult järsu kalda ja sellise koha leidmine polnud, päris käiktegu. Kuigi mägesid kõikjal siis enamus on liiga lauged ja sellist kohta leida,kus sa kellegile jalgu ei jää andis otsida.
Usun,et rahval oli nalja,kui nad vaatasid,mida ma seal kapotiall neid lõdvikuid katsun :lol: Õnneks kaaskodanikud olid mõistvad,minu tegevuse suhtes.
Pilt
Aga lõpuks tuli õhumull radikast ja ka soojenduest välja ning nüüd tuleb sooja mehemoodi. Tänu salongi filtrile,mille B4 Passatilt sain on nüüd ka puulehti ja tolmu edaspidi vähem.
Ilmselt mitmetelgi mõte,et milleks vaeva näha nii palju aga,mulle ei meeldi puulehed ja tolm silmade vahel rääkimata, külmast autost.

Nüüd siis võib asuda järgmiste asjade kallale.
Viimati muutis TDN, 29 Okt 2016, 16:48, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
matukas96
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 17 Juun 2016, 20:47
Auto: VW TIGUAN
Asukoht: tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas matukas96 » 29 Okt 2016, 17:12

hea vaadata kuidas keegi teeb ka veel B3 8) , edu ja jaksu! Võiksid tagumised tuled ära toonida nagu mul on, jääks päris ilus :thumbup:

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 29 Okt 2016, 17:42

Mulle need toonitud tuled ei sümpatiseeri. Kahjuks olen selline rohkem konservatiivsete vaadetega kodanik.

Tahaks saada armatuuris nuppude tausta valguse tööle aga ei mõista,mis juhtus. Enne lahtivõtmist töötas nüüd ei midagi. Pirn terve ja juhtmed on taga.
Järsku ei saa saa korpus massi? Aga siis ei töötaks ka soojenduse enda lüliti.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1297
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas vredestein » 29 Okt 2016, 17:48

Tore kui aidata sain plju sul nüüd temp on sõites? Aga kui vaja on võid tülitada☺
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 29 Okt 2016, 18:06

Kui ma siin juba juttu teen siis mul on mõned ambitsioonikad plaanid. Nimekiri asjadest,mis võiks ära teha on selline:
Muretseks sellise sisu (CL mudeli oma?)endale nagu siin fotol:
Pilt
Sain küll 1.8 mootoriga passati sisu aga see on minu selja jaoks kivikõva. Vana sisu mulle ei sümpatiseerinud kuna see oli kottiriie ja suht nõmeda olekuga ja elu näinud ka.

Temp on nüüd 80-110 vahepeal,mis peaks olema täiesti normaalne.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 03 Nov 2016, 19:07

Väike uuendus.
Täna sain tunda selle talve esimesi,ekstreemsusi ehk hommikul vara liikuma minnes oli terve tee nagu klaasist liu väli.
Lisaks suutsin end lumme kinni ajada korraks,unustasin ära,et mul pole Syncro mudel :mrgreen: . Asja ei tee ohtlikuks see,et oled kuskil pärapõrgus kinni vaid see,et raske ja märg lumi võib plastik detailidele haiget teha.
Pilt

Sain ka sellised istmed,mis on kahjuks pisut elu näinud kuna ühel neist on nurk ära hõõrdunud(Passat CL sisu),kuid kui muuks ei sobi siis vähemalt saan neid mõnele pakkuda vahetuseks,kes oma korras sisuga romu kavatseb vanarauaks viia.
Pilt
Võib olla panen mõneks ajaks endale sisse ,kes teab. 1.8 istmed on head aga minu selja jaoks kivikõvad.

Olen hetkel kahe vahel,mis teha mootoriga,kas jätta või hakata ümber diiseldama. Kummagil juhul ei ole asi just kerge, raha tuleb välja käija ühepalju :mrgreen:
Mul suurem mure see,et kui mootoril peaks mõni elutähtis asi üles ütlema siis ei ole juppe kuskilt võtta.
See ka üks asi,mis paneb diisli poole vaatama, rääkimata ka sellest,et olen viimasel ajal diiselautode usku pööranud.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Nov 2016, 19:23

Mis juppe sellele saada pole? Viisakad sisselaske lõdvikud on vast kõige hullem osa, ülejäänut liigub. Kap remondi juures on vast kõige kallim plokikaane remont. Alumise otsa saab ikka väga odavalt värskeks. Üldjuhul kui üle jääb siis võib 16v mulle annetada :D :D

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 03 Nov 2016, 19:51

Korra on sellel auto mootori kaas maha käinud enne mind.Probleem oli selles,et vanal omanikul tekkis probleem,kus mõra tuli kaande ja surved läksid kahe silindrivahel sassi. Ma ei tea kuidas ta selle kaane korda sai aga siiani pole midagi sellega juhtunud rohkem.
Alumine osa peaks olema 2.0 OHV(1 nukaga mootoriga) peaaegu identne?
Küsimus ongi selles,et kas peaks investeerima tagavara mootorisse või ei?

Täna sain aru ka,miks mul neid rihmasid läheb, kuna keegi on eemaldanud kunagi katte alt siis viskab pori ja vett rihmade vahele ja niimoodi nad hukka saavadki.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 04 Nov 2016, 01:23

2.0 8v-ga kattuvad olenevalt aastakäigust plokid, väntvõllid on kõigil samad, osadel lihtsalt trigger wheel küljes. Kolvid, vahevõllid ja õlipumbad on 16v-l teised. Kõikide 1.8-2.0 16v plokikaaned on ka omavahel vahetatavad ja üldiselt neid mootoreid veel liigub millelt neid juppe saab.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 05 Jaan 2017, 14:32

Head uut siis VW huvilistele.

Auto sõidab ja toimetab jätkuvalt. Viimasest postitusest on väga kaua aega möödas ja mõtlesin uuendada teemat,kuna selleks on põhjust.
Sooja tuleb korralikult autosse ja ei saa kurta,et külm oleks. Enne jõule otsustasid esipiduri supportid koostöölõpetada. Nimelt jooksid klotsid ketastele peale ja läksid kuumaks. Lahti võttes selgus,et originaal kolvid olid kinni roostetanud ja ei saanud enam tagasi liikuda. 25a vanade kolbide kohta olid need veel isegi heas seisus aga rooste oli välimise randi juba ära rikkunud. Hetkel pidurdab täiesti normaalselt,kuid kindlasti annaks asja veel paremaks teha.
Moment maadlen kesklukku probleemiga,sest pagasiluuk läks lukku,kuid kesklukk ei tule sealt pealt maha. Viga selles,et hoob,mis liigutab lukusti osa oli kinni oksüdeerunud seega ei saanud ta liikuda normaalselt. Eriti nõme on,kui sellised asjad juhtuvad keset külmade tulekut. Mind päästab see,et ei pea hetkel autot kasutama sõitmiseks. Seega las vana auto siis puhkab :) ka.

Soetasin ka ameerika variandi sinise sisu aga eks selle paigaldamine eeldab vist ka elektriakenda paigaldamist,sest polstrites puuduvad vändaaugu kohad. Samas ajaloo huvides tasub sisu alles hoidmist. Istmed lasen ilmselt käiku, niipea kui võimalik.
Otsustasin sellel aastal teha asjad teisit,mitte nii nagu varem olen teinud. Kuna TÜV tähtaeg on tööde mõttes väga kiire mul siis ma võtan juba varem ette,tööd,mis vajavad ära tegemist.
Moment on kaks suuremat asja,millega tuleb lähiajal tegeleda:
- heitgaaside süsteemi totaalne vahetus ja renoveerimine(salongis on ving sees kohapeal seistes ja nüüd on ka vastik plärin)
- esisillal on vaja uued stabika puksid ja sarniirid paigaldada.
Kevade soojade ilmadega üritan teha katuseluugi korda.

Pildi materjali on aga see vajab üleslaadimist seega lisan selle natuke hiljem tekstile :)

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 05 Jaan 2017, 15:11

Lubatud pildimaterjali ka:
Sinine ameerika? variandi sisu,mis sai kodu veetud ja leiab edaspidi koha,minu autos.
Pilt
Pilt

Pidurite jama,mis juhtus 15.detsembri paiku. See vedelik,mis välja pritsinud on üles sulanud grafiit määre,mitte piduriõli.
Pilt
Pilt
Koltsid on totaalselt küpsed ja teise poole omad olid ka üsna sama nägu.
Pilt
Uus remont komplekt sisse ja nüüd tükiks ajaks mure murtud.
Pilt

Kahjuks ka veidi kurvemalt poolelt,raadio lõhuti ära :(
Pilt
Viimane kord,kui ma kedagi ilma enda järelvalveta luban oma autot näppima.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 09 Jaan 2017, 18:28

Vana auto rõõmud ehk natuke ebaõnne
Nimelt hakkas nädal tagasi,hakkas imelik heli tulema kapotialt. Umbes selline mida võib mõne eriti :) vihaseks tuunitud BMW väljalaske torustikust kuulda.
Alguses arvasin,et no eks mõni neist vanadest,summutitest läbi. Aga üleeile viskas suure pahmaka vingu salongi. Uurisin peegli abil,et mis värk see on,kust seda vingu kohapeal nii hirmsalt sisse lööb. No ja polnud vaja kaugelt otsida viga.
Pilt
Ühelt poolt on tuletoru sukk puruks. Asi paha,sest seda detaili pole enam ise 2007.a tootmises. Kuid asja teeb eriti nüriks,et see ülevalt poolt välja sikutada. Muidugi igal kehval asjal on ka hea külg. Saabki süsteemi algusest peale, ülevaadata ja tulevikus pole enam muret. :mrgreen:
Jama see,et kuna tuletoru pole võtta,pean vist 2.0 ühenukalise toru ülemise osa,enda tuletorule külge seada. Kui kellegil mõni parem idee on antku tulla.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 09 Jaan 2017, 19:17

Päris mõõdulinti just külge pole pannud aga kõrvuti pannes on 2.0 85-e "püksid" samad mis 16v omad, flants on kohe kindlalt sama. Omamoodi tegevus on nende poltide lahti saamine, enamasti lähevad pooleks ja pärast pidama saada võib üsna huvitav olla. Samuti on kollet hästi halb plokikaane küljest lahti saada, kuna ühele mutrile ei saa padruniga ligi. Selle viimase olen lahti saanud kas nii, et mootor pole auto peal ja kuumutades/meiseldades või kaane koos kollega maha võtnud ja rellaka maha lasknud lihtsalt.
Enda polol olen "püksid" alt poolt täitsa kätte saanud, natuke nikerdamist on, alust kuumaplekk jäi vist ka ette, passatil võiks vähe rohkem ruumi olla.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 09 Jaan 2017, 20:17

Kui ma võtsin kataloogi ette,siis näitas,et 2.0 ohv on erineva tagaosaga püksid,samas ma olen lammutatud autodel näinud täiesti samasuguseid nagu minu omal. Huvitav,kas siis mingi aega,pandi enam vähem samasid asju?

Kolle on enne mind ülevalt juba maha käinud,sest plokikaas on remondi läbinud. Seega peaks lahti tulema need poldid. See,kuidas nüüd saab need "pükste" kinnituspoldid tervelt kätte. See on omaette ooper.
Tundub,et vahetusse läheb tunduvalt,rohkem asju kui ma oskasin esialgu arvata. Kas see nüüd paha on ei usu.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas CD-R » 09 Jaan 2017, 21:24

Võta siis koos kollektoriga maha, maas oluliselt mugavam neid lahti keerata, kollektor+püksid terves tükis üles ära tulema, sisselaske ülemise osa tuleb ära võtta. Vähemalt Golf 3-mel sain kunagi nii kätte kui torukollet paigaldasin.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 09 Jaan 2017, 21:52

Jah tundub,et tuleb koos kollektoriga maha võtta,mina ei näe muud võimalust. Saab ilmselt ka mitmed mootori tihendid asendada :D ühe soojaga.

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 17 Jaan 2017, 12:16

No nii kõige raskemini leitav asi on tänase seisuga olemas. Maksma läks 45eur ja selle leidsin kohast,kuhu poleks osanud iialgi, vaatama minna. Ja olgu öeldud,et see polnud vanametalli kokkuost. :mrgreen:
Pilt

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 11 Veebr 2017, 16:43

No nii, no nii.
Lõpuks ometi sai üks tüütu probleem kaelast ära. Kuna peale pikka otsimist ei leidnud ainsatki kohta,kus ise see töö ära teha. Viisin auto asjatundjate juurde ja maksin kogu torustiku vahetuse eest. Aga enne,kui rõõmust hõisata näitan pilte,mis juhtub 28.a torustikuga. Ilmselt on see täiesti algne jooks veel nii,et au andes püsis isegi hästi veel koos. :mrgreen:
Pilt
Pilt
Mootori patjadest tagumine padi osutus kõige korralikumaks. Aga ka see läks uus,sest pole mõtet ennast petta.
Pilt
Katt oli jumala tühjaks põlenud,sõela tükke oli igal pool. Vana katt läheb ühele teisele VW omanikule,kes soovis sellest endale midagi leiutada. Soovin edu talle.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Alla sai enam vähem originaal jooks ja korralik katalüsaator koos lambdaga(küll VR6 oma) aga vähemalt on vingu probleemid nüüd seljatatud.
Üldiselt on auto vaiksem,mootor ei värise enam kohalt minekul. Samuti pole salong nagu Auschwichi gaasikamber. Seega ma julgen asja õnnestunuks lugeda. Kütusekulu muutuse osas vara rääkida,sest pole pritse tihendeid lahti võtnud aga küll selle ka ettevõtan,kui ilmad on soojemad.

Lõpetuseks,tundub,et mul on peal päris esimesi DOHC mootoreid,mis liinilt maha veeres.
Pilt

TDN
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
Telefon: 53840257
Auto: VW Passat 16V B3
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas TDN » 19 Veebr 2017, 16:33

Otsustasin,et 1.8 CL sisu ei ole see,mida tahaksin ja kruvisin pehme sisu aseme,mis sai detsembris 2016 välja lammutatud.
CL sisu on üleliigne ja kui keegi soovib võib selle endale saada.
Pilt
Pilt

Sain ka esituled kunagi,mis on uued aga ma ei saa aru,mida teeb lisapistik tule korpuses? Kas see on elektriline tulede kõrguse reguleerimine?
Pilt
Vanade tuledega on kahjuks nii,et nad küll valgustavad aga pimedas nendega sõita üsna halb. Tundub,et reflektori osa on juba omadega õhtul.
Kuna eraldi vahetada sisu on võrdlemisi tüütu,tuleb terved tuled ära vahetada. Ise asi,kas vajavad tuled hiljem veel lisa reguleerimist.

Eile sain veidi ebameeldiva üllatuse osaliseks. Nimelt vaatasin, et karbi katteliist on irvakil ja nii kui näppisin kukkus see ära ja selline vaatepilt avanes all.
Pilt
Pilt
Pilt
Tundub,et karbiga on nüüd siis plekkseppa juurde minek,kuna mulle makroflexi,needi ja muu porri tegemine kohe mitte ei istu.

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1297
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN

Lugemata postitus Postitas vredestein » 19 Veebr 2017, 19:57

Oled üsna toimekas olnud!!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Vasta

Mine “Huviliste autod”