VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
VW Passat B3 2.0 - 1989 - TDN
Automark Volkswagen
Mudel: Passsat B3
Aasta; 1989-90
Litraaži 2.0 16V DOHC
Läbisõit 231000km (tegelikult ilmselt 331000)
Panen ka oma auto teema siis püsti. Esimese hooga midagi väga tarka kirjutada ei oska aga annan endast parima.
Olenevalt andmebaasist on ta kas 1989 või 1990 tehtud. Passis on küll 1989 kirjas aga see ei pruugi lõplik tõde olla. Alustas oma elu Prantsusmaal,toodi eestisse 2004(eestis on edasimüüjad maha kerinud 100000 km) ja on seni vaid ühe inimese käes olnud. Mingeid väga üle mõistuse elektri lisasid,peale katuseluugi ja elektrilise tabloo. Aknad käivad väntadega ja konditsioneeri ka pole. Aga ma nendest väga puudust ei tunne. Mootor on siis 16V 2.0 DOHC ja selle kere baasil,mitte väga levinud.
Tüüpilised vead on ukselingid ja soojendus. Hetkel kõik töötab ja toimib aga kevadel läheb tõsisemaks ehitamiseks lahti.
Ütlen ausalt mingeid erilisi plaane pole,peale tehnilise poole üle vaatamisele. Mulle meeldib ta nii nagu ta on, isegi kui tal on kotiriide sisu ja makk,mis vaid kassette mängib.
NB! Täpne valmistamise aasta 05-1989
Mudel: Passsat B3
Aasta; 1989-90
Litraaži 2.0 16V DOHC
Läbisõit 231000km (tegelikult ilmselt 331000)
Panen ka oma auto teema siis püsti. Esimese hooga midagi väga tarka kirjutada ei oska aga annan endast parima.
Olenevalt andmebaasist on ta kas 1989 või 1990 tehtud. Passis on küll 1989 kirjas aga see ei pruugi lõplik tõde olla. Alustas oma elu Prantsusmaal,toodi eestisse 2004(eestis on edasimüüjad maha kerinud 100000 km) ja on seni vaid ühe inimese käes olnud. Mingeid väga üle mõistuse elektri lisasid,peale katuseluugi ja elektrilise tabloo. Aknad käivad väntadega ja konditsioneeri ka pole. Aga ma nendest väga puudust ei tunne. Mootor on siis 16V 2.0 DOHC ja selle kere baasil,mitte väga levinud.
Tüüpilised vead on ukselingid ja soojendus. Hetkel kõik töötab ja toimib aga kevadel läheb tõsisemaks ehitamiseks lahti.
Ütlen ausalt mingeid erilisi plaane pole,peale tehnilise poole üle vaatamisele. Mulle meeldib ta nii nagu ta on, isegi kui tal on kotiriide sisu ja makk,mis vaid kassette mängib.
NB! Täpne valmistamise aasta 05-1989
Viimati muutis TDN, 02 Juul 2018, 18:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ei oska seda öelda, aga mul ühed golf 3 omad vedelevad . kuulutus ka velgede müügi all, kui huvi ja oskus tingida siis on võimalik need alla panna.TDN kirjutas:Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
- Auto: Golf 7.5
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Minumeelest ei lähe sul sinna esisillale 14" alla, suppordi vastu läheb. Kui juppe vaja, siis küsi, mul sama passat väga paljude lisadega osandamiseks.
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
14" plekk mahub aga 14" valu ei mahu? Huvitav!!!Kriisa kirjutas:Minumeelest ei lähe sul sinna esisillale 14" alla, suppordi vastu läheb. Kui juppe vaja, siis küsi, mul sama passat väga paljude lisadega osandamiseks.
Oeltades,et hetkel on 14" plekkid all
VäikeWürst - VW
-
- Moderaator
- Postitusi: 94
- Liitunud: 05 Okt 2014, 19:56
- Auto: Passat VR6 '95 / A4 B5 '97
- Asukoht: L-Virumaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Nii 14 kui ka 15 tollised originaalid on B3-le olemas, 15 tollised jõudsid vist ainult G60 mudelitele kui ei eksiTDN kirjutas:Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Uurin sellepärast,et pakuti 14" velgesid mulle aga ma ei suuda kusagilt leida,et Passatil oleks 14" valuvelgi olnud?
Ausalt piirduksin isegi korralikke plekk velgedega,kuhu saab suverehvid peale väänata aga siis vajan ka kilpe sinna. Need järelturu kilbid viskan ilmselt prügikasti.
Kriisa, kui sul mõni salongi jupp on ja küljepeegel siis teeme kaupa
Ausalt piirduksin isegi korralikke plekk velgedega,kuhu saab suverehvid peale väänata aga siis vajan ka kilpe sinna. Need järelturu kilbid viskan ilmselt prügikasti.
Kriisa, kui sul mõni salongi jupp on ja küljepeegel siis teeme kaupa
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Klubiline
- Postitusi: 482
- Liitunud: 10 Aug 2011, 11:15
- Telefon: 58877695
- Auto: 2x vw passat b5.5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
g60 ja vr6 kui täpsem ollaGull kirjutas:Nii 14 kui ka 15 tollised originaalid on B3-le olemas, 15 tollised jõudsid vist ainult G60 mudelitele kui ei eksiTDN kirjutas:Küsimus targematele. Kas Passatil on 14" valuvelgi originaalis või on see vaid VR-6 ja Syncro mudeli rida? Neil peaks vist üldse 15" veljed olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
cristeri postitatud pilt on täitsa tuttav vaatepilt. Nädalavahetusel saab selgeks,kas välja valitud valuveljed osutuvad sobivateks või ei.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Eile nägin kurja vaeva. Nimelt ei tahtnud enam juhiuks lahti tulla. Keskluku sain toimima teiselt poolt aga uks oli lukkus ,mis lukkus. Siis sain kuidagi traadiga kida eest, maha lükatud,mis lukustid kinni hoiab. Ja sain ukse lahti aga sellega veel asi ei piirdunud. Vajuta sisemist ja välimist linki palju tahad. Ukse lukusti enam lahti ei tule. Lõpuks kruvisin, ukselingi ja luku maha ja lasin break cleaneriga sinna kogunenud sodi minema ja sain ukse ilusti käima.
Tean,et see on Passatite tüüp häda. Samas ei mõista ma,kas viga on sodis,mis koguneb hoobade ja vedrude vahele või väsivad sisemised mehhanismid vanadusest ära?
Kuna kõik kisuvad neid ukselinke jõuga siis on nad puru minema üsna kerged.
Nii selliseid VW valuvelgi pakuti 14" aga ei meenu,et Passatil oleks kusagil selliseid all näinud?
Tean,et see on Passatite tüüp häda. Samas ei mõista ma,kas viga on sodis,mis koguneb hoobade ja vedrude vahele või väsivad sisemised mehhanismid vanadusest ära?
Kuna kõik kisuvad neid ukselinke jõuga siis on nad puru minema üsna kerged.
Nii selliseid VW valuvelgi pakuti 14" aga ei meenu,et Passatil oleks kusagil selliseid all näinud?
Viimati muutis TDN, 07 Veebr 2016, 18:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Panen siis natuke rohkem pilte ka autost. Suurem osa asju veel algupärased.
Mootori osa
Salong kotiriie ja ei midagi erilist isegi armatuuris.
Huvitaval kombel pole autol isegi ABS pidurisüsteemi?
Mootori osa
Salong kotiriie ja ei midagi erilist isegi armatuuris.
Huvitaval kombel pole autol isegi ABS pidurisüsteemi?
-
- Huviline
- Postitusi: 533
- Liitunud: 09 Juun 2006, 17:24
- Telefon: 58136077
- Auto: 3xG2,3xT3,T2,2xCaddy Mk1, B3,B5
- Asukoht: Viljandi-Kolga-Jaani
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Avus Snowflakes-i leiab põhiliselt scirocco ja golf 1 cabrio alt.
"I think the digifiz is the gadget of gadgets for the mk2." VwVortex.com
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
ABS oli selle põlvkonna autodel pigem erand kui reegel.TDN kirjutas:Huvitaval kombel pole autol isegi ABS pidurisüsteemi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Mootor on päris vinge oleks see auto Golf või Scirocco oleks selle auto kiirus võrreldav,reaktiiv lennuki omaga. Samas isegi Passati kohta suudab rasket kere liigutada 16V mootor,väga eduliselt.crister kirjutas:Avus Snowflakes-i leiab põhiliselt scirocco ja golf 1 cabrio alt.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Vahepeal juhtus seda,et niiskete ilmadega kippus mootoril, üks silinder ära kaduma ja mitu korda jäin ristmikul seisma.
Võtsin jagaja kaane maha ja selline vaatepilt oli ,et 3 silindri klemm paksult oksiidi täis.
Paistab,et pean uue jagaja kaane ostma. Selle kaanega enam pikka pidu pole.
Teine asi,kas keegi oskab öelda,kust käib 16V mootoril karteri tuulutuse toru? Vahest tunnen vingu salongis ja kuna õlikorgi ümbrus on ka natuke tatine,võib arvata,et toru ise on,kes teab,mida täis.
Võtsin jagaja kaane maha ja selline vaatepilt oli ,et 3 silindri klemm paksult oksiidi täis.
Paistab,et pean uue jagaja kaane ostma. Selle kaanega enam pikka pidu pole.
Teine asi,kas keegi oskab öelda,kust käib 16V mootoril karteri tuulutuse toru? Vahest tunnen vingu salongis ja kuna õlikorgi ümbrus on ka natuke tatine,võib arvata,et toru ise on,kes teab,mida täis.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Tänud leidsin üles vooliku. Arvasin,et see on paksult miskit õlivahtu täis aga ei olnud. Küll aga on kuskilt kas torud katki või mingi muu jama,kuna tuleb vingu salongi sisse kergelt. Eriti seistes.
Samuti õlikorgi ümbrus oli tatiseks läinud,mistõttu arvasingi,et karterituulutuse voolik on kinni. Aga voolik oli seest ise üsna puhas.
Samuti õlikorgi ümbrus oli tatiseks läinud,mistõttu arvasingi,et karterituulutuse voolik on kinni. Aga voolik oli seest ise üsna puhas.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Vahepeal on vaikus olnud aga nüüd on põhjust ,natuke häält tõsta.
Esmalt siis üks tehniline probleem:
Kuidas saada tööle katuseluuk? Üles tõstab aga taha ei taha kohe mitte liikuda. Korra õnnestus tööle saada aga enamuse ajast, lülitusrelee klõpsib ja kui liigub siis vaid 1cm edasi tagasi.
Kas mootor on kinni või on seal midagi muud viga?
NB! lahtine riie on nuhtuls aga ma ei tea,kuidas seda saaks lakke tagasi kinnitada.
Teine küsimus,kas see on VR6 originaal torustik? Idee poolest sobib ka minu Passatile. Kas katalüsaator töökorras on ei tea veel.
Kuna kevad käes ja ilmad soojemad hakkan tõsisemalt tegelema, minu jaoks tüütute vigade kõrvaldamisega.
Esmalt siis üks tehniline probleem:
Kuidas saada tööle katuseluuk? Üles tõstab aga taha ei taha kohe mitte liikuda. Korra õnnestus tööle saada aga enamuse ajast, lülitusrelee klõpsib ja kui liigub siis vaid 1cm edasi tagasi.
Kas mootor on kinni või on seal midagi muud viga?
NB! lahtine riie on nuhtuls aga ma ei tea,kuidas seda saaks lakke tagasi kinnitada.
Teine küsimus,kas see on VR6 originaal torustik? Idee poolest sobib ka minu Passatile. Kas katalüsaator töökorras on ei tea veel.
Kuna kevad käes ja ilmad soojemad hakkan tõsisemalt tegelema, minu jaoks tüütute vigade kõrvaldamisega.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Katuseluugil mehanism kinni, võib proovida puhastada, määrida aga liigsel väänamisel kipuvad kergsulamist detailid purunema. Kui luuk ka ühest nurgast ebaühtlaselt liigub või kisub on miskit ikka puru.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Luuk ei kisu ja korra ta isegi liikus taha lõppu aga nüüd enam ei tee midagi. Kuidas selle katuseluugi mootori puhastamine muidu välja näeb?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Mootoris ei tohiks asi olla, võid muidugi mootori küljest võtta ja vaadata kas see töötab (kinnitub kruvidega) aga muidu on mehanismi vaja puhastada ja määrida. Mootori juures on kuuskant auk kus saad vastava kuuskant võtmega ka käsitsi luuki avada-sulgeda, proovi kui kergelt sealt see asi liigub, kui ikka raskelt siis jõuga pole mõtet kallalae minna, asjad hakkavad puruks minema. Mul oli sama mure, põhjus küll rem. tööde käigus luugivahele sattunud liiv, kasut. korras luuk maksis 15€ ja ei hakanudki vanaga mässama.TDN kirjutas:Luuk ei kisu ja korra ta isegi liikus taha lõppu aga nüüd enam ei tee midagi. Kuidas selle katuseluugi mootori puhastamine muidu välja näeb?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Mootor on korras ja hammasratas ka ei ole kulunud aga kus see kuuskandin ava on? Ma ei suuda seda kuskilt mootoripealt leida?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
See on mootori kõrval mehanismi küljes, kõrvalelükatava väikese plastkatte all, tavaliselt on katuseluugil ka vastav kuuskantvõti seal mootori kõrval olemas.TDN kirjutas:Mootor on korras ja hammasratas ka ei ole kulunud aga kus see kuuskandin ava on? Ma ei suuda seda kuskilt mootoripealt leida?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 30 Dets 2015, 20:29
- Telefon: 53840257
- Auto: VW Passat 16V B3
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B3 2.0 - 1990 - TDN
Ma kas olen pime, tähelepanematu või seda kohta minu autol ei olegilGTI kirjutas:See on mootori kõrval mehanismi küljes, kõrvalelükatava väikese plastkatte all, tavaliselt on katuseluugil ka vastav kuuskantvõti seal mootori kõrval olemas.TDN kirjutas:Mootor on korras ja hammasratas ka ei ole kulunud aga kus see kuuskandin ava on? Ma ei suuda seda kuskilt mootoripealt leida?
Paneme pildi siia ja nii palju kui ma seda mootori ümbrust uurisin pole sellist kohta,kuhu kuuskant võti torgata. On vaid üks plastik nupp,mis ära ei käi, järsku seal all on see keeramise koht?