VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Moderaator: etnies858
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Tere!
Kuna tulid natuke kõrgemad prioriteedid kui auto, siis sai B6 passat maha müüdud ja kodust poolenisti seisev masin kasutulsele võetud (paar nädalat veel saab teise B6ga sõita, kuid siis juba istun selle pilli rooli)
Autost endast siis:
Auto minu ja mu pere käes olnud juba kuskil 2010 või 2011 aastast. Toodud sai ta leedust (Sealt toomine oli omamoodi seiklus... autol olid all suverehvid ja tagasiteel otsustas lumi maha sadada... lisaks kuskil lätis tõmbas vastu mäge mootor õhu vahele, sest kütet oli vähe. Sai ühelt rekkajuhilt sobilik võti laenatud, paaki kütet juurde, krokudega voolu juurde antud jne jne)
Algul kui veel olukord parem oli, käis auto venemaale. Nagu ikka sellisele autole kohane, tuli üsna varsti tagavedrud ja amordid ära vahetada. Vedrud ise olid katki ja amordid väsinud.
Kuskil 2012 või 2013 aastal tekkis autol probleem, et kuumeneb üle ja lööb jahutusvedeliku välja. See probleem lahenes plokikaane lihvimisega. Piisavalt vana auto, siis sai üsna odavalt selle tehtud. Selle käigus vaadati ka turbo üle, mis oli kinni jäänud. Pärast seda liikus auto tunduvalt paremini edasi.
Mingi aeg suutis auto ka kitse üles korjata. Kuna tegu vana autoga, siis kahjustused olid pisikesed. Vahetusse läks ainult iluvõre.
Eks neid muid hooldusi ja asju ole veel tehtud, kuid kuna ise pole vägapalju antud masinaga varasemalt sõitnud, siis kõik meelde ei tule
Eelmine aasta hakkas autol korrosioon korralikult märku andma. Pm kõik uksed + esitiivad. Kuna papsil oli aega, siis likvideeris ta selle. Eks mõnes kohas on veel välja löönud seda ja eks see ka plaanis eemaldada.
Auto varustusest:
1.9 TDI mootor millel on 81kw -> mõnusalt ökonoomne, kuid liigub arvestatavalt edasi
2x el aknad
konditsioneer
ees udutuled
Rohkem väga ei oskagi välja tuua, mis tehasest peal oli
Hetkel auto läbisõit üle 400 000. Kui auto ostetud sai, siis oli midagi 300k kilomeetriga, aga enam ei mäleta palju
Mis plaanis on:
kärukonks lisada -> konks ise olemas, kuid pole jõudnud tegeleda asjaga...
Mis tehtud:
*tagumistesse ustesse kõlarid
*toonklaas
*konditsioneer toimima
*puldiga klapitavad võtmed -> näeb välja peaaegu nagu originaal.
*püsikiiruse hoidja lisatud
*automaatsed päevatuled
*tagurduskaamera
*uus pagasiruloo
Endale meeldetuletuseks tehtud hooldused ja juppide vahetused:
08.05.16 - 412400km - uued tagasivoolu voolikud pihustite vahele
15.05.16 - 412800km - uus konditsioneeri radikas ja aine
29.05.16 - 413405km - uus generaatori rihm
06.06.16 - 413895km - uued piduri kettad ja klotsid + tagumised rattalaagrid
16.06.16 - 414978km - uued tagasilla puksid - Lemförder
16.06.16 - 414978km - uus generaatori vabajooksu sidur - valeo
16.06.16 - 414978km - õlivahetus + õlijahuti ja jala vahel olev tihend + jahutusvedelik + õhufilter + salongifilter
09.07.16 - 417856km - uued esimesed piduri klotsid (eelmised vilisesid ja vilin ära ei kadunud)
20.08.16 - 422912km - uus taastatud turbo
12.09.16 - 424346km - uued piduritorud eest tagumiste ratasteni + uus pidurivedelik.
17.07.17 - 431994km - Õlivahetus, Uus tagumine sumbuti pütt ja õhufilter.
08.01.18 - 437539km - Uus ühemassiline sidurikomplekt (valeo), uus siduri kahvel, survelaager, töösilinder, käigukasti padi ja mootoriõli + filter
05.06.19 - 450321km - Õlivahetus, esisillas puksid, sillaregull, jahutusvedeliku metalltoru
Ja mõni pildike ka masinast:
Kuna tulid natuke kõrgemad prioriteedid kui auto, siis sai B6 passat maha müüdud ja kodust poolenisti seisev masin kasutulsele võetud (paar nädalat veel saab teise B6ga sõita, kuid siis juba istun selle pilli rooli)
Autost endast siis:
Auto minu ja mu pere käes olnud juba kuskil 2010 või 2011 aastast. Toodud sai ta leedust (Sealt toomine oli omamoodi seiklus... autol olid all suverehvid ja tagasiteel otsustas lumi maha sadada... lisaks kuskil lätis tõmbas vastu mäge mootor õhu vahele, sest kütet oli vähe. Sai ühelt rekkajuhilt sobilik võti laenatud, paaki kütet juurde, krokudega voolu juurde antud jne jne)
Algul kui veel olukord parem oli, käis auto venemaale. Nagu ikka sellisele autole kohane, tuli üsna varsti tagavedrud ja amordid ära vahetada. Vedrud ise olid katki ja amordid väsinud.
Kuskil 2012 või 2013 aastal tekkis autol probleem, et kuumeneb üle ja lööb jahutusvedeliku välja. See probleem lahenes plokikaane lihvimisega. Piisavalt vana auto, siis sai üsna odavalt selle tehtud. Selle käigus vaadati ka turbo üle, mis oli kinni jäänud. Pärast seda liikus auto tunduvalt paremini edasi.
Mingi aeg suutis auto ka kitse üles korjata. Kuna tegu vana autoga, siis kahjustused olid pisikesed. Vahetusse läks ainult iluvõre.
Eks neid muid hooldusi ja asju ole veel tehtud, kuid kuna ise pole vägapalju antud masinaga varasemalt sõitnud, siis kõik meelde ei tule
Eelmine aasta hakkas autol korrosioon korralikult märku andma. Pm kõik uksed + esitiivad. Kuna papsil oli aega, siis likvideeris ta selle. Eks mõnes kohas on veel välja löönud seda ja eks see ka plaanis eemaldada.
Auto varustusest:
1.9 TDI mootor millel on 81kw -> mõnusalt ökonoomne, kuid liigub arvestatavalt edasi
2x el aknad
konditsioneer
ees udutuled
Rohkem väga ei oskagi välja tuua, mis tehasest peal oli
Hetkel auto läbisõit üle 400 000. Kui auto ostetud sai, siis oli midagi 300k kilomeetriga, aga enam ei mäleta palju
Mis plaanis on:
kärukonks lisada -> konks ise olemas, kuid pole jõudnud tegeleda asjaga...
Mis tehtud:
*tagumistesse ustesse kõlarid
*toonklaas
*konditsioneer toimima
*puldiga klapitavad võtmed -> näeb välja peaaegu nagu originaal.
*püsikiiruse hoidja lisatud
*automaatsed päevatuled
*tagurduskaamera
*uus pagasiruloo
Endale meeldetuletuseks tehtud hooldused ja juppide vahetused:
08.05.16 - 412400km - uued tagasivoolu voolikud pihustite vahele
15.05.16 - 412800km - uus konditsioneeri radikas ja aine
29.05.16 - 413405km - uus generaatori rihm
06.06.16 - 413895km - uued piduri kettad ja klotsid + tagumised rattalaagrid
16.06.16 - 414978km - uued tagasilla puksid - Lemförder
16.06.16 - 414978km - uus generaatori vabajooksu sidur - valeo
16.06.16 - 414978km - õlivahetus + õlijahuti ja jala vahel olev tihend + jahutusvedelik + õhufilter + salongifilter
09.07.16 - 417856km - uued esimesed piduri klotsid (eelmised vilisesid ja vilin ära ei kadunud)
20.08.16 - 422912km - uus taastatud turbo
12.09.16 - 424346km - uued piduritorud eest tagumiste ratasteni + uus pidurivedelik.
17.07.17 - 431994km - Õlivahetus, Uus tagumine sumbuti pütt ja õhufilter.
08.01.18 - 437539km - Uus ühemassiline sidurikomplekt (valeo), uus siduri kahvel, survelaager, töösilinder, käigukasti padi ja mootoriõli + filter
05.06.19 - 450321km - Õlivahetus, esisillas puksid, sillaregull, jahutusvedeliku metalltoru
Ja mõni pildike ka masinast:
Viimati muutis worldonfire, 25 Juun 2019, 13:48, muudetud 14 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Hakkasid ka elamsit ehitama, et b6 loobusid?
Aga see tundub päris aus passat olema
Aga see tundub päris aus passat olema
VäikeWürst - VW
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Ma nii rikas pole, et ehitada midagi valmis kujul peab ikka vaatamadub1 kirjutas:Hakkasid ka elamsit ehitama, et b6 loobusid?
Aga see tundub päris aus passat olema
Aga muidu jah, see passat hästi teeninud! Loodetavasti teenib mind ka muredeta
Viimati muutis worldonfire, 21 Apr 2016, 09:42, muudetud 1 kord kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Tuunid ka või kalla ja talla?
Discovery peaks ka ideeliselt sisse mahtuma? Mõni asi vb tööle ei hakka, aga ...?
Discovery peaks ka ideeliselt sisse mahtuma? Mõni asi vb tööle ei hakka, aga ...?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Siin nagu vägapalju pole tuunida või misaus kirjutas:Tuunid ka või kalla ja talla?
Discovery peaks ka ideeliselt sisse mahtuma? Mõni asi vb tööle ei hakka, aga ...?
Paar kõlli võiks juurde lisada, toonklaas, kliima korda... oleks juba päris hea
Ei tule mingit discoveryt Hää kui mingi bt-ga maki sebib
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Kuna varsti tuleb autoga sõitma hakata, siis võtsin laupäeval tagumised uksepolstrid maha. Said sinna mingisugused olemasolevad ovaal kõlarid paigaldatud. Ei ole just väga originaali lähedane välimus + tag akna tõstuki vänta segab natuke, kuid vähemalt on helipilt oluliselt parem.
Lisaks avastasin, et kõrvalistuja poolse ukse sisse läheb 4 peenikest juhet, mis on katki. Kuna väga kaua aega polnud uurida, mida need teevad, siis jäid nad hetkel sinnapaika. Niipalju ainult vaatasin, et kesklukk toimetab nii nagu peab...
Ainuke mis märkasin, et kui tagumine uks lahti teha, siis salongis tuli ei lähe põlema, kuigi ukse lahti/kinni andur peaks tal ju kere küljes olema(mingi plastikust lüliti kere küljes on)?
Kas keegi teab mis juhtmetega tegu võib olla?
Eks kui millalgi aega jääb, parandan need juhtmed ära.
Lisaks avastasin, et kõrvalistuja poolse ukse sisse läheb 4 peenikest juhet, mis on katki. Kuna väga kaua aega polnud uurida, mida need teevad, siis jäid nad hetkel sinnapaika. Niipalju ainult vaatasin, et kesklukk toimetab nii nagu peab...
Ainuke mis märkasin, et kui tagumine uks lahti teha, siis salongis tuli ei lähe põlema, kuigi ukse lahti/kinni andur peaks tal ju kere küljes olema(mingi plastikust lüliti kere küljes on)?
Kas keegi teab mis juhtmetega tegu võib olla?
Eks kui millalgi aega jääb, parandan need juhtmed ära.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Unustasin kirjutada, et tegu tagumise kõrvalistuja poolse uksega...Martty kirjutas:Peeglid on elektrilised ?
Muidu peeglid on küll elektrilised.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Pakuks, et sellel jooksevad samuti samuti nagu B3-el juhtmed ukseluku külge. Peaks kontrollima seda, et uks on lukus ja nuppu ülesse tõmmates tõmbab ise kohe ukse lukku tagasi.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Hmm okei. Eks nüüd kui millalgi jälle natu lammutamiseks aega jääb, siis üritan need juhtmed taastada...J.Aru kirjutas:Pakuks, et sellel jooksevad samuti samuti nagu B3-el juhtmed ukseluku külge. Peaks kontrollima seda, et uks on lukus ja nuppu ülesse tõmmates tõmbab ise kohe ukse lukku tagasi.
Tänud info eest!
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Eile sai natuke auto kallal nokitsetud:
*Uued kojamehed
*uued pirnid pliidinupu ja tuhatoosi valgusti jaoks - kahjuks soovitud tulemust siiski need ei andnud... peaks mingi natuke asisema valgustuse sinna välja mõtlema.
Lisaks sai ostetud lähitule pirnid, kuid kuna vahetus nii lihtne polnud, siis jäi eile veel vahetamata.
Eile sõites tundsin ka salongis diisli lõhna. Kapoti all vaadates selgus, et tagasivoolu torud pihustite vahel on oma aja ära elanud. Hetkel sai ajutine parandus tehtud, kuna sobilikku voolikut käepärast polnud, kuid lähipäevil peaks saabuma uus voolik. Siis sellega ka korras.
mis lähitulevikus plaanis:
*sillaregull
*lisaks lähitule pirnidele ära vahetada ka kaugtule pirnid
*natuke valgemad tag tule pirnid
*salongi led
*konditsioneer korda
*Uued kojamehed
*uued pirnid pliidinupu ja tuhatoosi valgusti jaoks - kahjuks soovitud tulemust siiski need ei andnud... peaks mingi natuke asisema valgustuse sinna välja mõtlema.
Lisaks sai ostetud lähitule pirnid, kuid kuna vahetus nii lihtne polnud, siis jäi eile veel vahetamata.
Eile sõites tundsin ka salongis diisli lõhna. Kapoti all vaadates selgus, et tagasivoolu torud pihustite vahel on oma aja ära elanud. Hetkel sai ajutine parandus tehtud, kuna sobilikku voolikut käepärast polnud, kuid lähipäevil peaks saabuma uus voolik. Siis sellega ka korras.
mis lähitulevikus plaanis:
*sillaregull
*lisaks lähitule pirnidele ära vahetada ka kaugtule pirnid
*natuke valgemad tag tule pirnid
*salongi led
*konditsioneer korda
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Igasugu nupu valguste kohapealt. Kunagi oli mul üks Golf GTD MK3. Olid ka kõik nupud jõle tuhmid või ei põlenud üldse. Esimese asjana vahetasin pirnid ära ja ei saanud ka head tulemust. Siis võtsin kõik nupud lahti ja pesin fairyga ära nuppude tagused ja need nö klaaslindid mis pirnist nuppudeni valguse viivad (alati ei ole pirn kohe nupu taga) ja tulemus sai uuevääriline, kõik nupud olid erksad rohelised nagu tehasest tulles Jube palju tolmu ja muud kraami oli kogunenud nuppude taha.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Seda võin isegi ajaviiteks proovida. Tänud idee eest (Y)tobimarg kirjutas:Igasugu nupu valguste kohapealt. Kunagi oli mul üks Golf GTD MK3. Olid ka kõik nupud jõle tuhmid või ei põlenud üldse. Esimese asjana vahetasin pirnid ära ja ei saanud ka head tulemust. Siis võtsin kõik nupud lahti ja pesin fairyga ära nuppude tagused ja need nö klaaslindid mis pirnist nuppudeni valguse viivad (alati ei ole pirn kohe nupu taga) ja tulemus sai uuevääriline, kõik nupud olid erksad rohelised nagu tehasest tulles Jube palju tolmu ja muud kraami oli kogunenud nuppude taha.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Kliima korda tegemisest: täna selgus, et tuleb kliima radikas ära vahetada. Eks siis tuleb see kuskilt leida ja ära vahetada ja uuesti proovida. Lihtsalt jube on sõita ilma konditsioneerita autoga
Tänud R36-le, kes süsteemi testis ning juba ühe soojaga pihustite vahelised kummivoolikud ära vahetas
Lisaks eelnevalt toodud listile peaks lähiajal autole ka toonklaas saama. Hetkel natuke akvaariumi tunne
Tänud R36-le, kes süsteemi testis ning juba ühe soojaga pihustite vahelised kummivoolikud ära vahetas
Lisaks eelnevalt toodud listile peaks lähiajal autole ka toonklaas saama. Hetkel natuke akvaariumi tunne
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Eile õhtul sai pestud pliidinuppude taguseid plastikuid ja plast linte... tulemus pole ikka päris see mis võiks. Ma muidugi kliimat ennast küljest ei võtnud ja seda keskmise nupu taga olevat plastikut ei puutunud... Ei hakanud seda lahti kakkuma, sest see eeldab vähe rohkem lammutamist
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- Raunop
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 15 Apr 2014, 17:03
- Auto: Subaru Legacy, Passat B4 2.0 16v & VR6
- Asukoht: Tartu, Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Tartus viimasel ajal sõites üritanud küll silmad lahti hoida, kuid mitte pole veel tähele pannud.
Kondi kohta niipalju, et nissens'i kondi radikas oli väga normaalse hinnaga Forss'is saada ja tuli ruttu kohale ka.
Ning kui igav on ja tuunida ikkagi tahad, siis viska climatronicu süsteem peale , olenevalt palju autoga plaan sõita on siis suure tõenäosusega pead armatuuri mingi hetk niikuinii maha võtma, muiudugi kui õhuklappe pole juba üle kleebitud.
Lisaks ei saa pildilt aru, kas välimised uksetihendid on olemas, muidu need juurde otsid muutub ka sõitmine mõnusamaks ja vaiksemaks.
Muidu paistab päris hea kerega pill olema.
Kondi kohta niipalju, et nissens'i kondi radikas oli väga normaalse hinnaga Forss'is saada ja tuli ruttu kohale ka.
Ning kui igav on ja tuunida ikkagi tahad, siis viska climatronicu süsteem peale , olenevalt palju autoga plaan sõita on siis suure tõenäosusega pead armatuuri mingi hetk niikuinii maha võtma, muiudugi kui õhuklappe pole juba üle kleebitud.
Lisaks ei saa pildilt aru, kas välimised uksetihendid on olemas, muidu need juurde otsid muutub ka sõitmine mõnusamaks ja vaiksemaks.
Muidu paistab päris hea kerega pill olema.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
No sellist akvaariumit on raske mitte märgata aga vaatab, ehk saan lähiajal toonklaasi ja võib-olla lisan ka klubi kleepsu... peaks neid natuke vedelema kuskilRaunop kirjutas:Tartus viimasel ajal sõites üritanud küll silmad lahti hoida, kuid mitte pole veel tähele pannud.
Kondi kohta niipalju, et nissens'i kondi radikas oli väga normaalse hinnaga Forss'is saada ja tuli ruttu kohale ka.
Ning kui igav on ja tuunida ikkagi tahad, siis viska climatronicu süsteem peale , olenevalt palju autoga plaan sõita on siis suure tõenäosusega pead armatuuri mingi hetk niikuinii maha võtma, muiudugi kui õhuklappe pole juba üle kleebitud.
Lisaks ei saa pildilt aru, kas välimised uksetihendid on olemas, muidu need juurde otsid muutub ka sõitmine mõnusamaks ja vaiksemaks.
Muidu paistab päris hea kerega pill olema.
Kondi radikas on juba tellitud ja reedeks võiks kohal olla Aga ei tellinud forsist...
Ma ise kusjuures mõlgutasin mõtteid climatronic süsteemi peale, aga juttude järgi ei pidavat see kõige lihtsam olema? Kui palju sinna üldse juppe vaja lisada
Autoga hetkeplaanide kohaselt sõidan umbkaudu aasta... Loodan et jõuan järgmise aasta alguses midagi natuke uuemat kõrvale osta, aga no eks näis
Välimiste uksetihendite kohta hetkel jään vastuse võlgu, pole taibanud sellist asja vaadata. eks mingi hetk võin pildi teha või järgi uurida Aga vaiksem võiks ta tõesti olla...
No eks roostet ikka leidub pillil ja tahaks tegemist... siin need kohad mis eelmine aasta üle sai värvitud, need pole just kõige ilusamad jne... Aga noh esimese värvimise kohta ütleks et täitsa okei tulemus
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Ma nüüd ei tea millised need välisukse tihendid on, kas ukse küljes või kere küljes aga siit paar pilti uksest:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- Raunop
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 15 Apr 2014, 17:03
- Auto: Subaru Legacy, Passat B4 2.0 16v & VR6
- Asukoht: Tartu, Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Ise liigun samasuguse akvaariumiga kuigi toonklaas ka mõttes.
Ma enda omal küll ainult armatuuri maha võtnud, kuid niipalju kui paistis ei tohiks küll climatronicu swap midagi hullu olla kui normaalne komplekt kuskilt saada. Suhteliselt lihtsapoolsem süsteem ikkagi ja seega ei paistnud juppe ka palju.
Tihendeid ei paista olevat jah, need peaks vr6 teema ainult olema, aga õnneks neid ikka liigub.
Sellised näevad välja + tagauksel veel üks, mida pildil pole. Väga hea asi nendega on veel see, et hoiab alumise uksetala puhta ning seega ei saa vastuminnes riided ka tolmuseks.
Ega rooste vastu ei saa jah, eriti Eesti talvega.
Aga eks sa järgmise aasta alguses vaata, äkki hakkab B4 veel täitsa meeldima .
Ma enda omal küll ainult armatuuri maha võtnud, kuid niipalju kui paistis ei tohiks küll climatronicu swap midagi hullu olla kui normaalne komplekt kuskilt saada. Suhteliselt lihtsapoolsem süsteem ikkagi ja seega ei paistnud juppe ka palju.
Tihendeid ei paista olevat jah, need peaks vr6 teema ainult olema, aga õnneks neid ikka liigub.
Sellised näevad välja + tagauksel veel üks, mida pildil pole. Väga hea asi nendega on veel see, et hoiab alumise uksetala puhta ning seega ei saa vastuminnes riided ka tolmuseks.
► Näita Spoilerit
Aga eks sa järgmise aasta alguses vaata, äkki hakkab B4 veel täitsa meeldima .
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
No eks siis mõtlen seda climatronicu asja... esmalt üritan kondi tööle saadaRaunop kirjutas:Ise liigun samasuguse akvaariumiga kuigi toonklaas ka mõttes.
Ma enda omal küll ainult armatuuri maha võtnud, kuid niipalju kui paistis ei tohiks küll climatronicu swap midagi hullu olla kui normaalne komplekt kuskilt saada. Suhteliselt lihtsapoolsem süsteem ikkagi ja seega ei paistnud juppe ka palju.
Tihendeid ei paista olevat jah, need peaks vr6 teema ainult olema, aga õnneks neid ikka liigub.
Sellised näevad välja + tagauksel veel üks, mida pildil pole. Väga hea asi nendega on veel see, et hoiab alumise uksetala puhta ning seega ei saa vastuminnes riided ka tolmuseks.Ega rooste vastu ei saa jah, eriti Eesti talvega.► Näita Spoilerit
Aga eks sa järgmise aasta alguses vaata, äkki hakkab B4 veel täitsa meeldima .
okei, tänud piltide eest, eks panen nad plaani, kuigi hetkel nii palju muid nipet näpet asju teha
No eks näis... viimased 2 aastat b6 passatitega sõidetud ja enne seda 4 aastat boraga sõidetud... nüüd järsku b4ga sõita on ikka kuidagi natuke ränk Aga no eks vaikselt harjub juba
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Laupäeval sai siis kruiisist osa võetud. Kruiisi alguses sai salongi paigaldatud LED pirnid... nüüd natuke mõnusam valgus salongis Läbituid kilomeetreid ei oska öelda, kuid kompuutri järgi auto ikka siga ökonoomne... kruiisi lõpuks tuli keksmiseks 3.8 liitrit sajale.
Pühapäeval sai ette võetud kliima radika vahetus. Töö iseenesest oli üsna lihtne: stange maha, tulepaneel maha ja pääseski ligi radikale. Uue radika üks kinnitus oli natuke teistsugune - pidi radika ümber minevat plastikut natuke modifitseerima. Aga muidu aega kulus kuskil 1,5h ehk.
Hiljem õnnestus veel süsteemi testida ja kliima aine ka sisse panna. Hakkas küll külma puhuma. Võiks muidugi natuke rohkem seda külma tulla... Vahel puhub jahedamat (näiteks kui pöördeid anda), vahel jälle soojemat. Eks näis, katsetab ja proovib. Terve selle aja mil auto meie käes olnud, on kliima süsteem tühi olnud ja pole toimetanud. Imestan, et ta üldse toimima hakkas
Mõni pildike kaa:
vana radikas:
Uus küljes:
Pühapäeval sai ette võetud kliima radika vahetus. Töö iseenesest oli üsna lihtne: stange maha, tulepaneel maha ja pääseski ligi radikale. Uue radika üks kinnitus oli natuke teistsugune - pidi radika ümber minevat plastikut natuke modifitseerima. Aga muidu aega kulus kuskil 1,5h ehk.
Hiljem õnnestus veel süsteemi testida ja kliima aine ka sisse panna. Hakkas küll külma puhuma. Võiks muidugi natuke rohkem seda külma tulla... Vahel puhub jahedamat (näiteks kui pöördeid anda), vahel jälle soojemat. Eks näis, katsetab ja proovib. Terve selle aja mil auto meie käes olnud, on kliima süsteem tühi olnud ja pole toimetanud. Imestan, et ta üldse toimima hakkas
Mõni pildike kaa:
vana radikas:
Uus küljes:
Viimati muutis worldonfire, 16 Mai 2016, 09:03, muudetud 2 korda kokku.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Oluliselt parem
Viimati muutis Mindfreak, 24 Mai 2016, 20:40, muudetud 1 kord kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Jep, ennem oli ikka poolik lahendus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: VW Passat B4 variant 1.9TDI 81kw - 1996 - worldonfire
Jees...R36 kirjutas:Jep, ennem oli ikka poolik lahendus.
Magna, sul pidid mingid valuveljed olema... prooviks neid millalgi alla?
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu