VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 07 Jaan 2017, 18:12

Väike update.
Webasto sai eelmine aasta külge pandud ja toimima saadud. Täna siis ühendasin salongipuhuri ka järgi, et koos webastoga töötaks. Nüüd muidugi järgmine mure, nimelt kui see webasto ja puhur mingi pool tundi töötab, siis hakkab see akut korralikult võtma. Eks peab proovima ja katsetama kuidas aku kannatab ja kaua saab soojendada. Ilmselt pean lüliti vahele panema, et saaks salongi ventilatsiooni välja lülitada, kui tahan.
Siiani mis tähele olen pannud on see, et kui pool tundi kütta lasta, siis vahepeal saab temperatuuri 70 kraadi peale, aga vahel ei lähe see üle 40-50. Võiks nagu kogu aeg vähemalt 70 peal olla pärast poolt tundi. Pool tundi on ka tehase seade praegu ja seda selle kellaga muuta ei saa. Hetkel hoian silmad lahti Thermo Call'i komplekti suhtes, see tundub kõige mugavam olevat. Telefoniga äpiga lihtsam webastot juhtida, kui hakkata eraldi pulti kogu aeg kaasas kandma. Pluss telefoniga on see, et sa võid samal ajal austraalias olla, aga ikka saad tööle panna.
Lisaks lasin ka chipi peale panna, läks kiiremaks küll. Ilmselt annab see praegu hästi tunda sellega, et külje saab ette palju kiiremini kui enne. Tagumiku düno ütleb ka, et liigub erksamalt kui varem.
Lisaks ostsin ka isofix kinnitused tagaistmetele, et last mugavam ja turvalisem kinnitada oleks.
Rohkem uuendusi hetkel meelde ei tule, järgmisteks asjadeks oleks ilmselt thermo call'i ost ja paigaldus, mootori põhjakatted osta ja paigaldada, parem tagumine veovõll vahetada(võlli nuudid kulunud ja lõtk sees otstel), võiks sildades õlid ka ära vahetada, leida mõned puudu olevad plastikud/liistud, ilmselt seda nokitsemist jagub küll ja veel.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 07 Jaan 2017, 18:35

Kuidas webasto kütuse lahendasid ning kuidas lahendasid lõdvikud? Endal ootab ka juba sügisest saati webasto paigaldamist aga hetkel vaatamisest kaugemale pole jõudnud. :) See vist kahjuks ka ainuke reaalne koht olla kuhu paigaldada, sealt muidu oli jube hea õlifiltrit vahetada aga mitte kuskile mujale ta ei tundu mahtuma.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 07 Jaan 2017, 19:30

Kütuse võtsin filtri juurest, paaki minevast tagasivoolust. Ei tea kas see just kõige õigem koht oli, sest sealt võib äkki kütus otsa saada ? Ei tea kuhu maani see paagi tagasivooli voolik paagi sisse ulatub. Sõbral muidu a4 sama mootoriga ja tal on küte võetud paagist filtrisse mineva vooliku vahelt. Peab lihtalt lootma, et paagist tulev kütus ka puhas on, vb teeb webastole liiga. Ühesõnaga jah, seal mõtlemisainet jagub kuidas mõtekam on. Võibolla teen mingi hetk ringi selle süsteemi, panen väikse lisafiltri webasto pumpa minevale voolikule.
Lõdvikute ühendamine ei ole midagi keerulist, lõikasin mootori otsas salongi mineva vooliku pooleks, ühendasin/pikendasin voolikud webasto vahele ja kõik. Kõige rohkem aega võttis webasto kinnituse modifitseerimine ja paika sobitamine ning jälgimine, et midagi kuskil väga vastu ei käiks ega hõõruks.
Õlifiltrit saab ikka vahetada, aga ainult alt poolt.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 07 Jaan 2017, 22:26

Tagasivool peaks minuteada üldse õhus olema ehk kütte sees ta polegi, samas kui ta toimib sedasi siis nagu ei peaks loogika paika. :) Vähemalt näiteks bensukatel millel pum paagis on läheb tagasivool pumba ümber olevasse korpusesse, kust ülevalt välja jookseb (jahutab pumpa). Idee poolest võiks ju kütte võtta ka peale filtrit, filtri ja kõrgsurve pumba vahelt?
Lõdvikute otsasid lihtsalt painutasid ja said toru abil teisega ühendada (et webastoni pikendada) või kasutasid mingeid 90 kraadiseid põlvesid?
Lisaks kuidas sul kronsteiniga oli, tegid enamus ise või oli algselt ka midagi ligilähedast? Mul pärit A6 C5 pealt ja seal hoopis suur kolakas see kinnitus.
Küsimusi palju aga oleks hea teada mida varuda, läheks ehk veidike libedamalt paigaldamine. :D

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas ivohi » 07 Jaan 2017, 23:19

Ma endal võtsin pärast filtrit pumpa minevast voolikust kütuse, see töötab.
Radika poolset lõdvikut on hästi natukene vaja keerata/väänata, aga see jääb võrdlemisi hästi sinna.

Hea on küll ahi ikka, eriti gsm käivitusega. :thumbup:

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 08 Jaan 2017, 02:09

Vaja läheb kuskil meetri jagu lõdvikut, pool meetrit kütusevoolikut, 2 sirgühendust/üleminekut või 90 kraadine põlv lisaks(oleneb kuidas parem jääb) lõdvikule, siis kütusetorudele kolmik ning kinnitusklambrid voolikutele.
Ma lõikasin webasto kinnituse parajaks, nii et see suudaks ahju stabiilselt hoida, aga samas ei võtaks üleliigselt ruumi. ABS'i pumba raam aitab kinnituskohtade leidmisel.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 03 Veebr 2017, 21:49

Paar asja jälle tehtud.
Sai paigaldatud originaal porilapakad, 3tk. tulid autoga kaasa, aga kui ''keretöid'' tegin, siis võtsin küljes ära, et oleks lihtsam kleepida pärast. Ühe lapaka pidin juurde ostma.
Põhjakatted ostsin uued B-osad, eks näis kaua kestavad. Panin pigimatti ja isolatsiooni ka peale, et vähe vaiksemaks ja kindlamaks teeks seda plastikut.
Lisaks sai täna sukk välja vahetatud ja kuna see ''tahmafilter'' väga mingit otstarvet seal ei oma, siis sai see ka vahelt võetud ja otsetoru pandud.
Veel sai käigukasti ja diffri õli vahetatud.

Järgmiseks otsin lõtkuvaba pooltelge taha ja vaja eest vasakult üks õõts välja vahetada.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2017, 22:22, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 12 Veebr 2017, 21:42

Passatil sai õõts vahetatud. Mõttes on ka panna uus aku peale, et webasto nii kiirelt akut tapma ei hakaks. Mõte on panna AGM aku ja kõige suurem mis passatile mahub 315mm pikkus on max.
Kuna passatil suurem tegemine ühel pool ja tööl rahulikud ajad, siis tuli jälle tuhin peale midagi putitama hakata. Muidugi olin juba varem mõelnud uue hobika peale, sest elu on liiga lühike, et igavate autodega sõita. See kord otsustasin minna tagasi juurte juurde ja võtta vana hea Golf 2. Golf ja Jetta teist põlvkonda on mu aastate jooksul olnud ca. 5tk. praegune siis kuues.
Auto ise siis 1989 aasta toodang, nagu minagi. Edasi viib 1.6 53kw karburaator, mille millagi sealt vahelt minema viskan ja natuke võimsama asemele panen. Esmalt muidugi peab selle 1.6 kuidagi sõbraks saama ja mõnda aega koos sõitma. Jahtisin kolmeukselist ja selle ka sain, sest neljaukseline golf pole päris minu maitse, kui neljaukseline võtta, siis jetta(mida ka otsisin).
Autol vigu jagub nagu ikka, kere kõige hullem pole, palju on väikeseid rooste täppe ja leidub ka natuke vingemat rooste alget ning mölke, aga üldosas tundub vist üle keskmise kere olevat.
Plaan nagu ikka, tehniliselt korda, coilid alla ja põhiline on see, et veljed mis ma 3-4 aastat tagasi korda lasin teha ja seni on kastis seisnud on nüüd lõpuks koha leidnud. Muidugi igast nodi veel mis garaažis seni seisnud on.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2017, 22:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 27 Veebr 2017, 23:53

Vaikselt golfi nokitsenud. Originaal iste, mis sees oli, oli suht räbal, siis otsustasin, et tuleb garaažist ikka õige iste asemele tuua ja sisse aretada. Lisaks vahetasin ka esimesed amordid ja vedrud coilide vastu. Järgmisena mõttes on proovida ülevaatusele minna. Ostsin ka suverehvid ära, et saaks varsti juba auto kõrgust ja hoiakut proovida.
Lisaks tõin endale veel ühe auto :D . Nimelt sai golfile potensiaalne mootoridoonor. Passat b3 aastast 1990 ja vana hea 9A 16klappi. Mootori swapi aega paika pole pannud, aga eks kui hea koht ja palju aega on, siis saab tegema hakata.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2017, 22:23, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas tito » 27 Mär 2017, 21:31

Sul veel passat alles?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 27 Mär 2017, 23:13

Milline ? :D B5 ja B3, mõlemad alles.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 28 Mär 2017, 04:56

Kas suka mõõte mis B5ele läks veel mäletad? Oleks ka vaja ära vahetada ja siis oleks hea kui jupp varasemalt olemas. :)

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 28 Mär 2017, 11:44

Ei mäleta kahjuks, aga võtsin natuke suurema läbimõõduga kui oleks pidanud, et saaks paremini nurka sättida.
EDIT: vaatasin arvet ja 60x115 olid mõõtmed.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 30 Apr 2017, 23:11

Golf 4 sai maha müüdud, kuna suurem osa ajast seisis ja ei näinud pointi ka hoida seda 'hobiautona'.
Passatil vahetasin parema tagumise pooltelje ära mis oli suurema lõtkuga. Kuna uut ei raatsinud osta, siis kombineerisin uued otsad ja vana võll mida pidin keevitama, sest võlli nuut oli roostetanud ja kulunud. Pärast seda sai ka sillastend tehtud. Aega mööda on ka paarist kohast hakanud kleeps lahti koorima, vaja parandusi teha millalgi. Proovisin ka 18'' velgi alla, aga välimusele see midagi juurde ei andnud ning alla jäid vanad head plekkveljed.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 04 Mai 2017, 21:15

Pilt
Tegemist jagub.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 13 Aug 2017, 22:47

Kuna koht kus pilte hoian, et saaks siin neid näitata, otsustas poliitikat muuta, siis tänu sellele pole teemas enam ühtegi pilti.

Uudist nii palju, et passat b3 müüsin maha, kuna sain vähe parema diiliga g2 9a mootoriga. Asjad hetkel nii kaugel, et doonor G2 on nüüd juppideks ning punane G2 on ka hetkel osandamisel, teha veel palju, sest pmt. kõik läheb vahetusse. Sillad, pidurid, summuti, hüdrosidur tuleb, CE2 juhtmestik(hetkel CE1). Esisilda jätan passati õõtsad koos pooltelgedega, et rööbe laiem oleks, taha tulevad silla ja rummu vahele flantsid, et saaks taga ka laiemaks. Plaan teha siis rohkem kiire kurvi auto, tahaks tulevikus mõnele rinkale ka jõuda sellega. Show autot sellest nagunii enam ei saa, kerel palju iluvigu.
Salongi eemaldades jäi silma, et põhi on päris viisakas, siiani kõige viisakam mis näinud olen oma MK2'del
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas intzu » 14 Aug 2017, 04:55

Edu tegemisel! Endal kahe nädala pärast vaja sama asi ette võtta :D Hetkel on su b3 juba nädal rauas olnud.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 02 Sept 2017, 23:08

Edu vaja.
NIi nädal-kaks on mootor juba peal olnud ja olen 200km läbi juba vuranud ning nii mõndagi teinud.
Tehtud asjad siis olid:
ketastega tagasild, koos uute voolikute ja torudega,
juhtmestik vahetatud CE2 vastu(et oleks ka lihtsam tulevikus asju korda saata),
esisild on passati oma koos roolivõimuga(enne oli võimuta), tuli meelde ka sellega seoses, et kui silda tehti, siis külgkalle kõige äärmises asendis oli -1'25minutit ja seda paremaks ei saanud, sest passati õõtsad on. Et seda paremaks saada vaja käändmikul augud ovaalsemaks teha, aga see mis hetkel jäi on väga hea, sest normi piir oli 1 kraad.
salongi ahi puhtamaks ja värskemaks,
käigukast ja mootor sai palju uusi tihendeid ning hammasrihma, veepumba ja kiilrihmade vahetus
uus pikk radikas ette, vanaga oli lühike ja kui auto soe oli, siis pmt. iga paari minuti tagant käis
õlivanni tihend sai vahetatud diisli oma vastu, diisli oma on metallist kestaga mis takistab kurvides õli liikumist ning ehk aitab hoida õlivõtturit rohkem õlis, selle käigus sai tehtud ka õlivahetus,
lähituledele sai relee panud, et hämaras valgem sõita oleks,
lisaks igast väiksemaid töid mis sai tehtud asjade käigus, nagu näteks roolivõimu läbipesu ja käigukasti simmerite ning survelaagri ja õli vahetus.
Hetkel rohkem meelde ei tule. Avastasin, et tagasillal on juba keegi vist mingid flantsid vahele pannud mis teeb rööbet natuke laiemaks, aga need mis mul on, on paksemad, kunagi vaja need ilmselt külge panna, praegu las olla.
Ees ootab, Speedsteris mootori paika sättimine ning hiljem ka arkis andmete muutmine ning siis ka ülevaatus.
Hetkel ka üks probleem sõites, et sooja mootoriga ja suurematel pööretel nagu poob kinni, loodetavasti see saab vastuse Speedsteris.
Peas liigub veel igast huvitavaid mõtteid, aga nendest siis kui aeg on küps.
Pilt radika vahetusest.
Pilt

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 14 Okt 2017, 21:19

Nii, jälle uuenduste aeg.
Vahepeal siis nii palju uut, et golfi sai toimima. Speedsteris Hannes vaatas üle ja enamus asju oli korras, aga millegipärast oli eelnevad omanikud suutnud hammasrihma pinguti tikkpoldi keerme tuksi keerata ja selle peale läks tükk aega. Jõukaudu tulenes sellest, et pritsepea küljes olev stutsi sees olev filter oli jama täis ja ei suutnud piisavalt kütust läbi lasta. See probleem tuli mõni aeg hiljem tagasi, kui rapla kardirajal sõitmas käisin. Ehk siis lähiajal ootab ees kütusefiltri vahetus. Üldiselt peaks kevadel küünlad ja filtrid ära vahetama, sest talvel golfiga ei sõida. Golfile paigaldasin ka veel lisakellad, et näeks mis õli temp. ja surve teeb, kui käia rajal paarutamas. Surve on hea, aga temperatuur läheb kõrgeks, eks peab kevadel ka õliradikale mõtlema. Lisaks sellele peab ka tänavalegaalsed slikid ostma, sest raplas käik tõestas, et pidamist pole üldse. Teise käiguga kurvist välja tulles käis ikka ratas päris pikal tühja. Sai ostetud ka esimene ülemine strutbar ning suurema ülekandega kast, et iga käiguga jõudu paremini oleks. Raplas jäi parimaks ajaks 57,6 sekundit vist. Kuna pole varem sellise asjaga tegelenud, siis arengu ruumi on palju, nii autol kui endal. Käigukasti pean kahest kastist kokku panema, see juhtub ilmselt talve jooksul. Praegune käigukast on nagunii lõpusirgel, seda pole kahju retsida.
Passatiga asjad nii, et ülevaatusel käies avastasin, et tagadiffri pooltelje simmer lekib ning ees põhjakate on märg. Hakkasin siis uurima, mis seal ees lekib ja tuli välja et kütusepump lekib. Mis siis ikka, tihendite komplekt varasemast olemas, tuleb ära teha ja ruttu. Ruttu, sellepärast, et kütust lekkis jahutusvooliku peale. Sõbral oli hiljuti sama jama ja asi lõppes sellega, et voolik paisus lõhki ja hakkas jahutusvedelikku ka välja ajama. Lekkis siis pumba tagumine pea, kuhu külge kütusetorud käivad. Eile sai see vahetatud koos paari muu tihendiga ja tundub, et jäi pidama. Passatil ootab, ees veel siis tagadiffri simmerite vahetused koos vasaku pooltelje vahetusega(vanal lõtkud). Juhiukse luku pean vist uuesti lahti võtma, sest kui ukse kinni panen jääb ukse lombivalgus põlema nagu uks oleks lahti veel ning puldist ei saa ka uksi kinni panna. Ilmselt on mikrolüliti ühendus halb, aitab see, kui uks kõvemini kinni lüüa. Pikk jutt, si** jutt. Asjade tõestuseks ühtegi pilti pole :D

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 14 Nov 2017, 22:56

Üks hetk avastasin ennast tegemas sellist asja:
Pilt
(salongiradika vahetus ja ahju labade uuesti katmine)
Kuna golf 2'l ja passatil asjad enamvähem joonde saadud(g2 tegelt tegemist jaguks, kui tahaks suvel rajapäevadel käia, aga sinna aega on :D), siis tuli tuhin peale kuulata väheke teist tooni summuti müdinat.
Juba mõnda aega olen peale passinud, et tekiks mõni mõistliku hinnaga VR6 müüki, üks õhtu avastasin, et just nii on juhtunud ning sai autosid vaatamas käidud ja lõpuks ka diil tehtud. Jah just autosid, sest ostsin 2x vr6 G3(punane ja must). Müüja muidugi oli vana optimist, et autod vajavad väheke hoolt et TÜV'id tehtud saaks. Võin nüüdseks kindlalt öelda, et asi on/oli sellest väga kaugel.
Et endale kirjutamist lihtsamaks teha, siis väike legend. Kui kirjutan golf=Golf 2, punane=punane Golf 3, must=must Golf 3
Pilt
Punasele olen enamus aja pühendanud, sest mustast pole mõtet elulooma teha. Kered/küljekarbid on mõlemal keevitatud ja kehvad värvitööd ka tehtud, aga must on lihtsalt nii halvasti tehtud, et mina ei näe pointi selle TÜV'i kõlbulikuks tegemisel.
Iga kord kui uue ''projektika'' saan, siis teen nimekirja asjadest mis teha või vahetada vaja, üldiselt on need nimekirjad pikad :D. Oli see nii passati, golfi kui ka punase puhul, mustale ma ei viitsinud teha, sest seda nagunii näppima ei hakka. Must tuleb ka ilmselt müüki mingi hetk, kui sealt vajalikud jupid saan punasele võetud. Must oleks sobilik mootori doonor VR6 projektile.
Punasest siis lähemalt:
Pilt
Tegu 1993 aasta toodanguga, millel jagajaga süüde. Varem ma eelistasin coilpackiga variante(passat b4 oli mul coilback'iga), aga kui aus olla, siis pole vahet, eriti kui mootor jääb originaal seisu. Jagajat on odavam ka vahetada, kui coilbacki. Auto ostes ei liikunud nagu võrr liikuma peaks(mu golf liigub ka kiiremini), viskasin arvuti sappa, et ehk näitab midagi ja näitaski. Detonatsiooni anduri viga sees ja süüde varasem(safe mode), kustutasin vea ära ja puhastasin tühikäigumootori ja drosselklapi jne. ära ning hakkas pärast seda liikuma. Kuigi kui nüüd ikkagi võrrelda golfi ja punase kiirendust, siis mul ikkagi tunne et golf teeks ära :D. Muid vigu ja tegemist on/oli palju. Sai katuseluugi äravoolud puhastatud, sest vesi tuli salongi. Salongipuhur kõigis astmetes puhuma pandud, lekkiv salongiradikas vahetatud, ees paremal suunatuled tööle saadud, käsipiduri trossid vahetatud, salongi puhtamaks ja korralikumaks tehtud jne. See nädal peaks ka ehk tehtud saama jahutus süsteemi värskendus: veepump, igast flantsid, termostaat ja lisaveepumba vahetus, aga eks sellest lähemalt järgmine kord. Olen ka mõelnud, et mis välimusest saab, see on mul ka enamvähem välja mõeldud, aga sellest ma enne ei räägi, kui plaan on teoks saanud.
Golfi kohta nii palju uudist, et selles käisid vargad sees ja viisid mu kalli reliikvia ära, täpsemalt siis subwoofer koos võimuga. See sama subwoofer on mind kõik need autod saatnud. Oli ta mul esimesena ''Oldskool''Jettas, siis rändas Corradosse, sealt edasi Passat B4 ning siis golfi kust ta nüüd rändas ilmselt mõne kopli või pelgulinna päti autosse või tuppa. Lisaks sellele läks jalutama ka aku, kõik nende asjadega seotud juhtmeid olid tuimalt läbi lõigatud, kuigi imestan, et aku jaoks leidus ikka 13 padrun, et see kere küljest lahti keerata. Igatahes, sai politseisse ka avaldus tehtud. Natuke kahju on asjadest ja meele teeb mõrudaks, aga kahju polnud suur. Autosse murti sisse läbi juhiukseluku, mis täna kesklukule ka muud kohad lahti tegi. Järgmist korda ennetamaks, tellisin ebayst signa ja gsm teavitaja. Et kui signa peaks tööle hakkama, siis saan sellest kohe telefoni teel teada ning raskerelvastuses kohale ilmuda.
Käisin ka golfiga heitgaase mõõtmas, et saaks lõpuks millalgi ARK'i minna, et auto mootorivahetus ametlikuks teha. Gaasid olid normi piires, kui nüüd veel ARKis onukesed katalüsaatoriga mootori ilma selleta vastu ka nõus on vahetama, siis peaks kõik sujuvalt minema.
Passatil vahetasin tagadiffri simmerid ära, tagumise vasaku pooltelje koos otstega ja juhiukse lukk sai ka ebay uus, muidu ainult kallan ja tallan ning ootan paksu lumekihti.
Läks jälle pikale.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 18 Dets 2017, 23:20

Olen tegus olnud.
Pärast viimast postitust sai tegeletud kurikuulsate plastik jahutus torudega. Otsustasin, et teen seda tööd nii, et oleks asjast selge ülevaade ja see tähendas, et kisun nina maha. Vaadates plastik flantside aasta arve mis maha tulid, siis oli nii originaal juppe, kui ka toprani peenemat käsitööd. Originaal jupid olid aastast 2003 vms. ja toprani kräki toru(inglise keeles - crack pipe) oli aastast 2012. Miks ma üldse selle vahetuse ette võtsin oli see, et see kobakas lekkis. Seda oli ka pärast küljest võtmist näha, miks see lekib ning miks see, ka pärast vahetus lekib(to be continued....). Pilti probleemsest kohast ei teinud, aga võin öelda et oksüdeerimine ja roostetamine on märksõnad. Nende kahe vastu vist sain endale ravimi, aga siiani pole viitsimist olnud seda kogu kupatust uuesti lahti võtta olnud. Muidugi 15aastat vana originaal termostaadi korpus oli oma aja ka ära elanud, tihendi soonest mis ploki külge läks olid ainult üksikud jupid alles ning tihend ise oli ka ribadeks.
Pilt
Seal edasi sai turbot puhastatud.
Pilt
Siis liikusin edasi juba huvitavama töö juurde. Mis karul kõhus on, ehk millal ja kas kette ning taldu vahetatud on.
Pilt
Pilt
Nagu pildilt näha, siis on kett febi bilsteini oma, ehk siis mitte originaal. Lisaks paistis ketitald, mis tavaliselt esimesena tükkideks lendab, ühes tükis olevat. Mis aga oli näha, et see töö on mõnda aega tagasi tehtud, sest tallale on kett juba vao sisse jõudnud teha. Mina aru saama järgi tähendab see seda, et saab veel vähemalt 50tkm sõita enne, kui peab hakkama sõrmi risti hoidma :D. Saan aru jah, et mõned vahetaks juba talla sellepeale ära, et seal vagu on, aga ma pole selline pedant. Eriti kui ma tean, et see töö lõppeks mul ilmselt mootori kap. remondiga. Mitte sellepärast kap. remondiga, et ma pärast ketivahetust kokku laseks :D, aga selle mõttega, et kui see asi nagunii juba lahti on, siis võiks juba need ja need tööd ka ära teha.
Igatahes jah, lisaks eeltoodule, olen ka igast tihendeid ja muid kulumateriale vahetanud. Esisillas kõik uued osad, vedrud vahetasin kõik välja(taga oli üks vedru pooleks), paar pidurivoolikut, taga piduriklotsid, parema pooltelje välimine ots uus, GTi tuled panin ette, mingid talvekad alla, jagaja ja rootor vahetatud. Rootoriga seoses tuleb meelde, et küljes olnud rootor oli aastast 1992(hästi tehtud bosch, hästi tehtud). See oleks ilmselt veel aastaid kestnud, aga ma igaks juhuks vahetasin ära. Küljest see muidugi tervelt ära ei tulnud.
Enne vedrude vahetust:
Pilt
Pärast läks auto veits kõrgemaks, aga ka mõnusamaks, sõita palju parem, ei peksa enam nii palju.
Järgmisena võiks siis ABSi toimima saada, paremal taga vahetasin juba anduri ja võru ära, aga nüüd on vasak tagumine läbi.
Siis peaks lõpuks jahutusvedeliku ka pidama saama, mul tunne, et lisaks sellele mis termostaadi korpuse juurest tuleb, lekib ka paisupaak valtside juurest või ei pea kork rõhku. Samas voolikuid katsudes on rõhk sees.
Uuel aastal ülevaatusele ja siis vaatab mis järgmiseks tähelepanu vajab.
PS. Turbo geomeetria puhastust tegime sõbra TDi'le

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 21 Jaan 2018, 22:49

Endale jäädvustamiseks pean kirja panema.
Passatile tegin õlivahetuse, sest tundus, et õli tahtis vahetust. Ilmselt kui oleks tahtnud, oleks saanud ka paar tuhat km veel sõita, aga enda meelerahuks pidin ära tegema, sest tahan, et mootor kestaks kaua veel. Õlivahetus tehtud 373800km, eelmisest õlivahetusest oli möödas max. 5000km.
Miks õlivahetuse nüüd tegin, sest tahtsin, et seda tehes, oleks õli värske:
Pilt
Pilt
Pilt
Enamus aega oli kolmas käik ja 3000-4000 pööret. Vähemalt said torud puhtaks lastud
Lisaks sai punasele ka ülevaatus ära tehtud.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 25 Jaan 2018, 22:23

Täna sai jälle passati kallal nokitsetud.
Tükk aega juba on meeles mõlkunud, et peaks tagapiduritele värskenduse tegema. Kõik algas selles kui nägin, et üks taga ketas on kuuma saanud(ketta ääred olid kergelt tumepunased). Siis vist sai korra lahti võetud ja uuritud, et mis seis. Tollal tundus, et sõidavad veel. Nüüd, kui õli vahetasin, siis vaatasin uuesti üle ja üritasin sadula kolbe sisse keerata, aga kumbgi neist seda teha ei tahtnud. Mis siis ikka, uued kettad ja klotsid ning kolbidele uued tihendid. Lisaks nendele asjadele sai ostetud ka tagumised piduri katteplekid, sest vanadest polnud midagi alles. Lahti võttes, kolvid olid puhastatavad ning töö sujust tõrgeteta.
Pärast sõites tundus, et hetkeline kütusekulu on kuidagi väiksem, eks kergelt pealolev pidur võib seda mõjutada.
Paar pilti ka.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 31 Mär 2018, 13:55

Nii, punasele sai vahepeal ülevaatus läbitud, sõidab edukalt. Passatil ainult kalla-talla režiim.
Aeg on kätte jõudnud jälle golfi kallal tööd tegema hakata. Eile sai siis auto üles äratatud ja tõstukile aetud.
Tegemist tahtsid ja tehtud said:
Jahutusvedeliku leke.
Radika ülemise vooliku vahetus.
Sidurivooliku vahetus.
Piduri peasilindri ja vaakumvõimendi vahetus suurema vastu.
Motuli kõrgema keemis temperatuuriga pidurivedelik.
Uued rattad komplekteeritud ja alla pandud.
Pilt

Puurisin ka esimesele ülemisele strutbarile kinnituskoha valmis, kui korralikud poldid leian, siis saab ka selle külge kruvida.
Lisaks ootab ees esimeste pidurite upgrade. 256mm ketta asemele tuleb G60 280mm. Kettaks tulevad ilmselt brembo soonitud ja ferodo klotsid.
Vedrustuse poole pealt lähen tagasi Eibachi sportline vedrude ja ette tuleb koni reguleeritava jäikusega amort, aga taga pole veel otsustanud. Üks variant oleks jätta sinna Ta-tehnics coil, aga need ilmselt pole kõige paremad, kui tahta rajapäeval käia. Seisavad ka ühed bilstein B4'd aga need mõelnud originaal vedrustuse tarbeks. Ilmselt proovin kuidas masin käitub ja siis mõtlen edasi mis tagumistega teha. Bilsu B8'sad on eelarvest väljas, kuigi ilmselt sobiks kõige paremini, samas ei saa neil jäikust reguleerida.
Rehvid pean ka lähiajal ära tellima, ilmselt tulevad yokohama advan neova ad08r'id
Kuna rehvid tulevad 205 laiusega ilmselt ja sillad on mul laiaks aetud, siis pean tiivakaared paigaldama, et see kompott alla mahuks ja vastu käima ei hakkaks.
Lisaks peaks hakkama käigukasti komplekteerima, talvel sai APR'i diffripoldid tellitud, et saaks 4.2 lõppülekande ümber tõsta ja käigud ritta panna.
Eks kõigest aega mööda.

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 684
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

VW Passat B5 4motion & Golf 2 16v & Golf 3 VR6 - Corra

Lugemata postitus Postitas Mattias » 01 Apr 2018, 11:41

Huvitav lugemine ja tore näha, keegi jätkuvalt viitsib golfidega tegeleda ja et neid on veel ka rohkem kui 1 korraga käes.
Kui selle kõige kõrvalt veel naist ka pidada jõuad, igati edukas majandamine ma ütleks :D
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Vasta

Mine “Huviliste autod”