VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat B5 1.9TDI 4motion & Golf 2 16v - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 06 Mai 2016, 23:21

Tere jälle, sai siit foorumist siis juhuse tahtel ostetud üks G4. Tegu siis 1.6 74kw Striitreiss mootoriga ja 5ne manuaal kast.
Otsisin juba mõnda aega endale projektikat kas G2 või millegi muu odavama näol, tingimuseks oli, et peaks korralik kere olema. Üks õhtu siis sirvisin foorumit ja avastasin, et üks valge 3 ukseline müüki tulnud. Sai siis kirjutatud ja järgmine päev vaatama mindud ning ka ära ostetud. Oli päris räämas ja rohkete vigadega, aga kere tundus enamvähem olevat.
Eelmine omanik oli roolilatti vahetanud, aga ebaõnnestunult. Esiteks oli üks survevooliku stutsi keere ülekeeratud, teiseks oli jäetud käiguhoovastiku kronstein tagasi panemata.
Samuti oli sisu väga räpane ja hallitas(seisis maaaluses garaazis 6 kuud), üks uks ei tulnud seest lahti, teine jällegi väljast. Ning pikk list muudest väiksematest asjadest.
Alustuseks sai siis auto liikuma pandud, roolilati pea ära vahetatud ja käiguhoovastik tagasi pandud. Siis suur hooldus: õhu-, kütuse-, õli-, salongifilter, süüteküünlad, õli, jahutusvedeliku flants, klapikambri kaane tihend, sisselaske tihendid, õlijahuti tihend. Lisaks sai salongis ja väliselt asju välja vahetatud: korralik pagasikate, korralik radikate ja tulederaam, kliimaventikas uus, luugiamordid, uued tiivasuunad, terved esituled ja lisaks väiksemaid asju.
Korralik väljaminek oli ka salongi keemiline, pesulapoisid polnud väga vaimustuses sellest tööst, kulus siis selleks 2 päeva, selle käigus sai ka toonklaas eemaldatud.
Lisaks reguleerisin juhiust, kuna see oli ära vajunud, eemaldasin maja elektrikaableid armatuuri alt ja üritasin kinni panna asjad mis vähegi lahti olid.
Hetkel asjad nii kaugel, et vaja juhiturvavööd, et airbagi tuli kustu saaks. Peaks vist tagasilla puksid ja esi õõtsade puksid välja vahetama, siis võiks ülevaatusele minna. Lisaks tahab vahetust esistange, vasak peeglikorpus.
Lisadeks on siis el. aknad ja kontitsioneer, mis töötab.
Plaan jätta see teiseks autoks, mida elukaaslane kasutada saaks ja ise ka vajadusel kui S4 rivist väljas on. Algul küll mõtlesin, et läheb madalaks ja vinge velg alla, aga G4 on paras peavalu madaldada, et parem las jääb originaal vedrustuse juurde, on naisel parem ka sõita.
Pilte väga ei ole, ainult see mis müügi kuulutuses oli ja mis täna tegin kui S4'ja 18'' talverattaid alla proovisin.
Pilt
Viimati muutis Corra, 08 Nov 2019, 00:18, muudetud 8 korda kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 07 Mai 2016, 07:48

Eelmine omanik tundub auto õudusunenägu, aga tore näha, et pill ikka elule aidatakse.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 24 Mai 2016, 21:58

Ega seda autot hellitatud ei ole jah, kui oleks teadnud mis mind ees ootab, siis ilmselt oleks ostu plaani ümbermõelnud.
Igatahes, vahepeal sai vahetatud esisilla ja tagasilla puksid. Lisaks tuli veel välja, et üks tagaamort on teistsugune, sõites koliseb. Esimene parem amordipadi pole ka enam esimeses nooruses.
Lisaks pidin roolilati poldid ülepingutama, sest neljast poldist oli üks lahti ja teised õrnalt kinni. Liimisin rippuva laeriide lakke tagasi.
Alla läksid 16'' plekkveljed suvekatega, tegi välimust ja juhitavust natuke paremaks.
Järgmised plaanid siis leida normaalsed tagaamordid ja vahetada esimesed amordipadjad koos tugilaagritega ära ning esipidurid ära puhastama määrima(pidurdades on selline tunne nagu kaubarong jääks seisma).
Lisaks peab salongi naginatega tegelema ning makile raami leidma. Ratta poldid õigete vastu vahetama ning maki kohal oleva joogitopsi sahtli kuskilt saama.
Pilt
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:22, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas ompracing » 24 Mai 2016, 22:13

Mismoodi seda Golf 4 keeruline madaldada on?? Esiots ,maybe jah ,pisut aeganõudvam kui Golf 2'el ,kuid tagaots jälle 10x lihtsam ja kiirem.!? 40mm vedru alla ja asi silmale viisakas vaadata 8)
Mis huvitava anomaalia nende 4nda generatsiooni masinatega on ,et neid keegi remontida ei viitsi? Mul juba teine, millel ostes esisild siit-sealt koliseb ja ragiseb. Ometi maksavad ,isegi kõige kvaliteetsemad , tükid sinna naeruväärse summa (kui võtta võrdluseks pea ükskõik millise margi. :think:
Tundub et odavalt said , et tasub nokitsemise ära. Enda G4 käisin praktiliselt kõik üle (v.a mootor, sest see oli lihtsalt hõre).
Muidu paistab juba viisakas.. Ja piltidel olevad veljed katsu ikka all jätta :D
Jaksu tegemistes..
Viimati muutis ompracing, 24 Mai 2016, 22:22, muudetud 1 kord kokku.
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 24 Mai 2016, 22:41

Esiotsa pärast ongi jama madaldada, esiteks stabika varras jääb ette, teiseks pooltelg ja roolivardad hakkavad vastu raami käima ning kolmandaks ja mulle kõige häirivamaks on õlivann mis lendab pilbasteks, kui kuskile vastu sõita. Kõik need asjad kokku on liiga palju jebimist ja muretsemist. Eelmiste autode puhul pidi ainult õlivanni pärast muretsema ja see pidas ka nii mõnegi kõvema paugu vastu.
Mudugi kui väga tahaks võiks teha ja jamada, aga kui aus olla siis ei viitsi endale peavalu tekitama hakata ja hetkel ka muud prioriteedid.

Kasutaja avatar
ompracing
Klubiline
Postitusi: 976
Liitunud: 28 Jaan 2004, 16:52
Auto: Golf mk4 1.8T 4motion, New Beetle 3.6 VR6 4motion, Golf mk4 2.8 VR6 4motion , New Beetle 1,9TDI , US Jetta mk5 1.9TDi , VW LT 35
Asukoht: TLN/Viimsi
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 72 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas ompracing » 25 Mai 2016, 08:14

Corra kirjutas:Esiotsa pärast ongi jama madaldada, esiteks stabika varras jääb ette, teiseks pooltelg ja roolivardad hakkavad vastu raami käima ning kolmandaks ja mulle kõige häirivamaks on õlivann mis lendab pilbasteks, kui kuskile vastu sõita. Kõik need asjad kokku on liiga palju jebimist ja muretsemist. Eelmiste autode puhul pidi ainult õlivanni pärast muretsema ja see pidas ka nii mõnegi kõvema paugu vastu.
Mudugi kui väga tahaks võiks teha ja jamada, aga kui aus olla siis ei viitsi endale peavalu tekitama hakata ja hetkel ka muud prioriteedid.
Ma rääkisin 40mm (maakeeli: lihtsast madaldusvedrust) et lihtsalt viisakam saaks ,mitte 110mm dropist :mrgreen:
Rehvid,veljed ,tarvikud & Kvaliteetsed rehvitööd Viimsis , Aiandi tee 19/1
Klubilistele paremad hinnad :)
Tel. 5200662

Lisaks kvaliteetsed varuosad mõistlike hindadega.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas tito » 09 Juun 2016, 19:58

Täna nägin üht siledat valget Golfi, mõtlesin juba et Sina, aga ei olegi... too oli 477 vms nubriga :roll:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 11 Juun 2016, 16:59

Ega ta nüüd nii sile ka pole :D
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2017, 22:21, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 04 Sept 2016, 14:39

Natuke aega möödas ja tegevust ka jagunud. Üks hetk ei puhunud Golf enam külma, sai siis uuritud ja puuritud, tuli välja, et pumba mähis kutu, kuna seda oli raske eraldi leida, siis sai ladu24'st see tellitud, kuna seal pakkus seda mõistliku hinnaga, mujal polnud kas saada või oli hind kirves. Igatahes vahetatud ta sai ja salongis jälle külm. Muus osas kallanud ja tallanud. Kuna pimedad ajad tulekul, siis peab uurima miks salongi soojaploki valgustus ei tööta, pimedas ei näe nuppe keerata.

Kuna mõnda aega juba mõttes olnud endale universaal diisel leida, et mahuks kõik elanikud ja kodinad peale, siis pärast mõningast otsimist sai ära ostetud Passat b5 1,9tdi 81kw 4emotsiooni. Kuna selle mootoriga autot taga ajasin, siis nelikvedu on nii plussiks kui miinuseks. Pluss see, et talvel ja maastikul kindlam ja lõbusam ning miinus see, et kütusekulu on ca 0.5-1l suurem. Aga ma usun, et 5l sajale diisel nelikvedu on hea kooslus ikka.
Passat nagu passat ikka, kuna mulle korras autot ei meeldi osta(igav hakkab), siis tegemist jälle küllaga. Hetke seisuga on vahetatud ja tehtud:
õhufilter, salongi, õli, kütus, geneka pinguti, gen. rihm, viskolaager, veepump, termostaat,
kondirihm ja pinguti, geneka vabajooksu rullik, tagadiffri puksid, t. pidurivoolikud,
vasak käsipiduri tross, mootori temp andur, roolivõimu pump, makk sisse pandud ja sisepesu tehtud, juhiukse luku elektroonika üle joodetud ja pult õpetatud, airbagi vead korda aetud.

Tegemist ootab: Esisilla puksid, vasak rooliots, V.e. tiib ja uks, esivõre, esiklaasi vahetus, rooste eemaldus ja auto kiletamine, õlitaseme andur ja 2x parema poole pooltelje otste vahetus ning igast vähem tähtsate asju tegemine või vahetus.
Pilte hektel pole, aga ega need ka tulemata jää. Värv pole tavaline hallmustsinine.
Viimati muutis Corra, 04 Sept 2016, 14:39, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 09 Okt 2016, 19:25

Nii, passatiga asjad enamvähem sealmaal, et võiks kleepimisele keskenduda. Kleepimist teen ise ja esmakordselt.
Eelmises postituses asjad suurem osalt tehtud natuke ootab ees veel rooste eelmaldus ja mõningate kereplastikute külge kruvimine. Lisaks on taga nüüd coilid, ette pole viitsind panna, sest eest niigi kõrge. Jah, kastuan coile esmakordselt auto tõstmiseks mitte madaldamiseks :D
Hetke seisuga on katus ja kapott kleebitud, kuna kile on odava poolne ja kogemus puudub, siis hetke tulemus ei kannata väga kriitikat :D
Pilt
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:16, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 10 Dets 2016, 20:09

Hetkel siis asjad nii kaugel, et juhiuks, vasak esimene poritiib ja esistange veel vaja kleepida. Ootan millal kilet juurde saan.
Sai klaasid toonid ja just lõpetasin hammasrihma vahetusega. Selle töö käigus läksid veel vahetusse ka hüdrotõukurid, hammasrihma pinguti ja vabajooksurullik, nuka simmerling, klapikambri kaane ja tuulutuse tihendid. Oli ka ostetud väntvõlli rihmaratas(käbi), aga otsustasin seda mitte vahetada, sest vända simmer ei leki ja neid jutte mis lugenud olen, siis kindlam on see jätta nii nagu on. Kuna tegu on AVG mootoriga, viimastest 81kw TDI'est mis pandi passat b5'le, siis sellel juba teistmoodi vända ots(kiilu pole), mis ehk kestab paremini ja kindlam, kui vanematel 1,9 diislitel.
Varasemalt sai ka eelsüüte küünlad ära vahetatud, nüüd veel vaja õlivahetus uuesti teha.
Keredetailidest läksid vahetusse esi ja külje suunatuled, peegliklaasid, peeglireguleerimis lüliti. Esi ja tagatuled sai prooviks poleeritud, täitsa ok jäi. Ilmselt varsti peab esimesed uuesti tegema ja siis mingi kaitsekihi ka peale panema.
Mõttes on ka webasto osta ja paigaldada, aga vaatab kas see ka teoks saab.
Uued tõukurid sees, kolbenschmiti omad.
Pilt
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:13, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Dets 2016, 21:03

Siga lahe, kas lapitekile andsid enamvähem kuju ka või kleepisid suht suvalt peale?
Velg sobis b4 ja alla paremini :wink:
A ikkagi räigelt meeldib :!:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Paks-J
Huviline
Postitusi: 608
Liitunud: 18 Mär 2010, 17:32
Telefon: 58505708
Auto: t4 :g4
Asukoht: Kuusalu-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Paks-J » 12 Dets 2016, 21:34

Tiit, see prinditud kleeps. Seal pole omal mingit kuju anda.
Oli aru saada , et katus ja kapott on olnud suured "lihtsad" tükid :D Loodan , et need kiletad uuesti ja saab ka lähedalt lahe 8)
CarSec/Ghost audio - multimeedia lahendused, turvaseadmed, klaaside toonimine, müraisolatsioon, parkimisseadmed, kaamerad ja palju muud kasuliku ja huvitavat teie autole

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas tito » 12 Dets 2016, 21:52

Paks-J kirjutas:Tiit, see prinditud kleeps. Seal pole omal mingit kuju anda.
Oli aru saada , et katus ja kapott on olnud suured "lihtsad" tükid :D Loodan , et need kiletad uuesti ja saab ka lähedalt lahe 8)
Vanasti kui mina noor olin, oli ütlus et viin kõik mured matab värv si*a eeltöö katab, täna on seis sama et paned aga läbule kile peale ja fain? Ma mõtlesin seda, et roostest puhastatud pindadele kantud krundid on ikka lihvitud ja kere ikka korralikult tehtud või nagu eelpool mainitud. Väidetavalt pidi kile alt porr kõik välja paistma :wink:
Suuri pindu on üli jebra teha, katust eriti :roll:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 12 Dets 2016, 23:19

Katuse ja kapoti tegin esimesena, sellepärast need ka kõige hullemad. Nagu öeldakse, siis harjutamine teeb meistriks.
Ei lihvinud paranduskohti siledamaks, kui hoolikalt vaadata, siis eks neid kohti näha ole, aga õnneks on kile piisavalt kirju ja laiguline, et need kohad ära hajutada. Ei aja siin mingit ilu taga, selle jaoks on teised autod. Algselt oli üldse plaan ainult värvitud kohtade peale suuremad kile tükid panna, aga see tulemus oleks ilmselt hullem olnud, kui praegune.
Viimati muutis Corra, 12 Dets 2016, 23:43, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 19 Dets 2016, 22:38

Väike uuendus jälle, sai siis kõik detailid kile alla. Lisaks ostsin ka webasto ära ja ilmselt ka see nädal läheb paigaldamiseks. Et webastot mugav oleks tööle panna mõtlesin, et tellin universaalse kaugjuhitava puldi komplekti, et saaks puldist tööle ja kinni panna. Webastoga seoses küsimus teadjamate, kas saab ühendada climatronik plokiga asi nii, et see hakkaks puhuma, kui webasto tööd teeb ? Mul webasto poolne juhtmestik olemas selleks, aga kuidas ja kuhu selle climatronikul ühendama peaks, et asi toimiks nii nagu siis, kui auto töötab.
Ilukilbid vist võtan maha, ei sobi üldilmega.
Pilt
Pilt
Viimati muutis Corra, 20 Nov 2018, 00:11, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas R36 » 19 Dets 2016, 22:54

Vastavalt kliimale, kas pliidikas või tronic vead juhtme ja tronicule vaja pwm releed vahele.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 20 Dets 2016, 00:16

R36 kirjutas:Vastavalt kliimale, kas pliidikas või tronic vead juhtme ja tronicule vaja pwm releed vahele.
Nii palju kui olen jõudnud climatronicu pinouti vaadata, siis ei leidnud konkreetset pin'i kuhu relee vahele panna.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas R36 » 20 Dets 2016, 00:24

Corra kirjutas:
R36 kirjutas:Vastavalt kliimale, kas pliidikas või tronic vead juhtme ja tronicule vaja pwm releed vahele.
Nii palju kui olen jõudnud climatronicu pinouti vaadata, siis ei leidnud konkreetset pin'i kuhu relee vahele panna.
Ei panegi kliimale. Ventilaatorile pead panema.

Vaata siia, pildil küll Roomster, kuid kuid 2009 roomster sama kliima poolest, mis 2000 passat :)
http://doc.webasto-russia.ru/Car/Skoda/ ... Handel.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Leian ka ehk PWM relee.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas ivohi » 20 Dets 2016, 00:57

Kas passatil ei peaks käima asi nii, et tavareleega antakse vendi kontrale toide peale ja webast läheb ka juhe kliimaplokki, et heater mode aktiveerida?
http://doc.webasto-russia.ru/Car/Volksw ... .9_d_D.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 20 Dets 2016, 01:22

Minu mõte oleks nii, et saada tööle kliima nii nagu ta toimima peab, sest et reguleeriks ise temperatuuri ja puhuri kiirust vastavalt sellele, kui soojaks jahutusvedeliku temp. on läinud. Leidsin ühe robustse lahenduse ja see oleks lihtsalt kaitsme nr 25(ventikas, kont, õhuringluse juhtimine) juurest kliimapaneeli vms. minev juhe lahti lõigata ja panna sinna relee juhtimine vahele.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2200
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 20 Dets 2016, 08:57

Mingi kell uurisin ka Webastode kohta natuke. Tuleb välja, et on olemas kahte erinevat sorti kliima plokke. Üks, mis omab seda webasto rezhiimi ja teine mis ei oma. Kuskil peaks mul ka mingi leht selle kohta olema, et kuidas seda tuvastada mis plokiga tegemist. Kui aega leian, otsin.
Viimati muutis alkeemik, 20 Dets 2016, 08:57, muudetud 1 kord kokku.

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas h4rz » 20 Dets 2016, 09:31

Mis kleepimise juures kõige keerukam detail oli? Kevadel panen ka universaali üle. Sedaani puhul oli kindlasti paras väljakutse pagassi ühes tükis katmine.
Roolide nahatamine/polsterdustööd.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5173
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 231 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas tito » 20 Dets 2016, 21:41

h4rz kirjutas:Mis kleepimise juures kõige keerukam detail oli? Kevadel panen ka universaali üle. Sedaani puhul oli kindlasti paras väljakutse pagassi ühes tükis katmine.
Peegli korpus ilmselt, õnneks aga on väike detail :)
Kõige hullem ongi vist suured pinnad, a la katus ja kapott :roll:
Mulle su pastakas meeldib, jälgin.
Viimati muutis tito, 20 Dets 2016, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 4 & Passat B5 4motion - Corra

Lugemata postitus Postitas Corra » 20 Dets 2016, 22:01

h4rz kirjutas:Mis kleepimise juures kõige keerukam detail oli? Kevadel panen ka universaali üle. Sedaani puhul oli kindlasti paras väljakutse pagassi ühes tükis katmine.
Kõik kumerad pinnad ja suured pinnad. Katust, kapotti ja stangesid on hea kahekesi teha, siis lihtsam. Kuna mul oli selline kirju kile, siis sain stanged mitme tükina teha, oleks saanud ka ühe tükina, aga ei viitsinud närve raisata.
Täna sai webasto proovi sobitamine tehtud. Kronsteini kere külge pidin ümber tegema pesoo boxeri omast ja tundub, et sai hea.
Viimati muutis Corra, 13 Aug 2017, 22:22, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”