Ei pidanudki kaua remontimist ootama
Kolmapäeva hommikul omal jõul auto ei käivitanud, olin täiesti valmis, kuna ime, et see aku üldse käima autot pani "täis" aku pinge oli 12.2V ja eelsüütega langes alla 11V. Vanemate Passati pealt täkku antud ja käis. Käis kuskil 20min ja autosse minnes tundisn kütte haisu, kapott lahti ja pumba kaane tihend lekkis. Mitte kõige pealmise kaane tihend (selle vahetasin eelmine talv ära) vaid sellest järgmine.
Ega midagi, käisin koolis ära ja õhtul sai see "poole tunni töö" ette võetud. Eks ta olekski olnud, kui keegi loll (mina) poleks märki pumbakaanel valesse kohta teinud
Nii siis kujunes sellest 5 tunni töö, kuna netist otsides leidsin pumbakaane liigutamise õpetuse ja enda arvates sai küte vahepeal päris peale tõmmatud aga mitte matsu ka ei lubanud. Nagu pärast välja tuli siis tegelikult oli küte hoopis päris maas ja vahepeal kaant keskele settides (poldi aukude suhtes) oli veel ikkagi kütet liiga vähe. Nii siis sai igasugu ime nippe proovitud, enne kui pool kogemata ülesse sai leitud milles viga.
Kuna selle käigus kõik ujus diislist (pihustitorude kaudu õhutasime, kuna tundus, et ikkagi õhk sees), pesin survepesuriga suure nafta maha.
Järgmine hommik jälle omal jõul ei käivitunud (järgmine pooletoobine aku) ja jällegi täkuga käima. Alguses ei pannudki tähele aga midagi läksin autost võtma ja avastasin, et kuusepuu põleb armatuuris, aku tuli, abs, ja turvapadja tuli. No selge, ei lae... Polnudki midagi muud kui sai kahe peale ühe autoga läbi aetud, kuna laadima ta ei hakanudki ja emal oli kiire samuti. Pärast tuli välja, et arvatavasti oli harja vahel jää vms. et ei laadinud, mootor sai soojaks aetud ja hakkas jälle toimima. Ma naersin, et ilmselgelt auto näitas sellepeale hambaid, et uut akut kohe ei ostnud talle.
Igastahes neljapäeval tõin uue aku samuti ära, nüüd peaks iga ilmaga käivituma
Kui kellelgi pika aku kinnitust pakkuda võib teada anda.
Kuna reedel siiski ei tahtnud hästi käivituda, või õigemini ei tahtnud kõigi nelja silindriga käia käisin tõin uued eelsüüteküünlad. Panin reedel peale aga tundub, et ikkagi polnud kasu, käima läheb kohe aga üks silinder jätab kuskil 15-20 sekundit vahele. Üks eelsüüteküünal oli samuti märk välja võttes, otsast kuskil 1cm oli kuiv ja ülejäänud, kuni koonuseni märg. Mootor sai enne seda 250km otsa ja siis seisi paar tundi ning sõitsin garaaži.
Oskab ehk keegi öelda miks võib eelsüüteküünal märg olla? Tundus pigem küte kui õli. Kas pihusti viga? Kuigi 15 000km tagasi stendis käinud ja sel hetkel ideaalseks tunnistatud...
Ühe lõdviku vahetasin samuti ära mis veel ausõna peale koos püsis.
LS:285720
Mustavärvi iluvõre panin ka millalgi ette, parem kui see kooruv kroom
Ahjaa, eelmises postitused jäid tänusõnad edastamata ka
VwBoy'le, kes äris mulle sinise hiina kaabli. Tänu sellele sain oma aftermarket webasto tööle ja hommikuti kiiresti soojenevat autot nautida.