Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 14 Mär 2017, 23:50

Vahepeal auto enamus ajast seisnud aga natuke olen liigutanud ka. Esimese asjana hakkasin tagumist ust lahkama mis lahti enam ei käinud, õnneks lahenes asi suhteliselt lihtsalt, peale polstri ära võtmist sain ukse lahti. Selgus, et külmaga ei olnud tross piisavalt kiiresti tagasi liikunud ja jäi nurgaga lingi aasa taha. Pildil ei ole tross enam oma pesas, kuna tõmbasin seekord ta ise sinna sedasi jutu visualiseerimiseks. :)
► Näita Spoilerit
Samuti tegelesin webastoga. Sain kronsteinid valmis ja nüüd oleks vaja ainult lõdvikud ning juhtmed ühendada. Webastot aga ei hakka ennem korralikult peale panema kui õlifiltri jala tihend vahetatud ja mootor korralikult puhtaks pestud.
Pilte töökäigust
► Näita Spoilerit

Ning veel sai selline elukas muretsetud :shifty:
Pilt

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 22 Mai 2017, 21:21

Mitutuhat kilomeetrit vahepeal möödunud, lisaks küttele ka õli läbi köetud (ei valanud paaki) ja Kevadkruiisilgi kohal oldud. :)

Numbrimärgi värskendus
► Näita Spoilerit
Stiilinäide miks ei tasu autot nädalaega enne ära pesta ja loota, et õuepeal seistes puhtaks jääb. :mrgreen:
► Näita Spoilerit
Ühtlasi mõned pildid puhtast autost. Saabus ka ajalooline hetk kui mõlemad Passatid puhtad olid 8)
Pilt
Pilt
► Näita Spoilerit
Juhiuksehinged vahetasin ka peale Kevadkruiisi ära, nüüd käib uks päris hästi. :thumbup:
► Näita Spoilerit
Tundub, et Kevadkruiis jäi hetkel ka selle auto viimaseks sõiduks, 400ml õli 400km peale ei ole enam normaalne. :silent: :D

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 23 Mai 2017, 15:41

Tekkis üks uitmõte seoses selle järsult suurenenud õlikuluga... Kas on võimalik, et reduktsiooni klapp (see mis liigse õlisurve maha laseb) kord toimib ja kord mitte? Idee poolest suurema õlisurvega surutakse ka läbi pekkis turbo rohkem õli mootorisse?
Alguses kui auto ostsin oli õlikadu väga suur, paarisaja km peale umbes 0.5L (sai muidugi palju käivitusi ja tühikäigul tiksumist), siis läks 0.5L umbes 6tuhande peale ehk üsna mõistlik arvestades turbo seisukorda ja nüüd jälle umbes 0.4L 400km peale. Hakkasin mõtlema, et ehk võib seal ka mõni muu probleem peale väsinud turbo olla ja tegelikult vahepeal õlirõhk väga kõrge? Kõrge õlirõhu kahtlus tekkis ka sellest, et ühel korral kohapeal pöördesse lastes hakkas tühikäigu pööretele langedes puterdama ja väristama, nagu käiks kolme pütiga. Peale mõnda sekundit normaliseerus ja rohkem nii ei teinud.

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 23 Mai 2017, 17:17

Mis siis ,et ei sõida aga vähemalt puhas ! :thumbup: :thumbup:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 23 Mai 2017, 18:36

VwBoy kirjutas:Mis siis ,et ei sõida aga vähemalt puhas ! :thumbup: :thumbup:
Enam ei ole, nagu esimestel piltidelt näha siis saab kenasti ka õuepeal seistes mustaks. :) Samuti on Kevadkruiisi tolm peal.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Mai 2017, 17:14

J.Aru kirjutas:Tekkis üks uitmõte seoses selle järsult suurenenud õlikuluga... Kas on võimalik, et reduktsiooni klapp (see mis liigse õlisurve maha laseb) kord toimib ja kord mitte? Idee poolest suurema õlisurvega surutakse ka läbi pekkis turbo rohkem õli mootorisse?
Alguses kui auto ostsin oli õlikadu väga suur, paarisaja km peale umbes 0.5L (sai muidugi palju käivitusi ja tühikäigul tiksumist), siis läks 0.5L umbes 6tuhande peale ehk üsna mõistlik arvestades turbo seisukorda ja nüüd jälle umbes 0.4L 400km peale. Hakkasin mõtlema, et ehk võib seal ka mõni muu probleem peale väsinud turbo olla ja tegelikult vahepeal õlirõhk väga kõrge? Kõrge õlirõhu kahtlus tekkis ka sellest, et ühel korral kohapeal pöördesse lastes hakkas tühikäigu pööretele langedes puterdama ja väristama, nagu käiks kolme pütiga. Peale mõnda sekundit normaliseerus ja rohkem nii ei teinud.
Ei oska keegi sellele mõttele vastu vaielda/ kaasa rääkida? :roll:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Mai 2017, 17:26

Pekkis turbo kahtluse puhul on esimene koht mida kontrollida cooler, palju sinna õli koguneb? Õlirõhu monitoorimiseks võib ka õlikella külge ühendada, ega see paha ei tee.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Mai 2017, 17:45

GTI kirjutas:Pekkis turbo kahtluse puhul on esimene koht mida kontrollida cooler, palju sinna õli koguneb? Õlirõhu monitoorimiseks võib ka õlikella külge ühendada, ega see paha ei tee.
Turbo 100% kindlalt läbi, ristilõtk oli päris korralik, imestasin, et veel korpusel jälgi peal polnud, kuigi sõrmega liigutades tundus juba vastu korpust minema (kui nina eest ära oli, siis sai hästi vaadata seda lõtku). Samuti on cooleris õli päris palju, nagu mujalgi sisselaskes. Peale mitut käivitust ja kohapeal tiksumist oli korralik sinine sõitmisel väljas, peale paari korda tühjaks laskmist kadus.

Lihtsalt kahtlust tekitas see, et miks ta ühel korral puterdama hakkas peale pöördesse laskmist (järele mõeldes vist puterdas korraks ka siis tühikäigule langedes kui külma mootoriga kohapeal umbes 2500 pöördeni lasin) ning miks see õlikulu kord väga suur on, siis talutav arvestades turbo seisukorda ja siis jälle väga suur. Õlirõhu kella pole kahjuks endal võtta, muidu tahaks rõhu üle küll mõõta, kasvõi enda südamerahuks. :)

Teiste kogemusi lugedes vist kipub pigem peenestades mitte tühikäigul välja surema kui õlisurve liiga kõrge on, minul siiani kõrgetel pööretel pole midagi juhtunud.
Uus turbo on olemas ja läheb varsti vahetuseks aga ega see liigne õlisurve vist samuti mootoris hea ei ole ja ehk oht teinegi turbo sellega ära rikkuda? :think:

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 21 Aug 2017, 14:27

Uuendaks üle pika aja teemat :D Vahepeal tegelesin kapotialuse ja kunde poolt põhjaaluse roostetõrjega ning turbo vahetusega, nagu öeldakse aega võttis aga asja sai. :) Kuna varjualust endal võtta ei ole siis tegin kõike õues ja nii võttiski lõpuks üle 2 kuu aega, et auto korda saada. Vahepeal oli muidugi vaja teisi autosid putitada ja ringi sõita (sain juulis lõpuks load ka kätte 8) ).
Alustaks kohe piltidega mida on pääris palju :angel:
► Näita Spoilerit
Remondikäigus sai siis tehtud roostetõrje, asendatud vana turbo 96kw-se omaga, uus õlitoru turbole, uus belco õli sisse, üks ülemine õõts asendatud lõtkuvabaga, uus klapikambrikaane tihend pandud silikoniga peale, sisse- ja väljalaskele uued tihendid, mootor kollektorite tagant puhtaks tehtud, õlirõhk ära mõõdetud, kunde poolsele esimesele pidurile hooldus ära tehtud ja üks sisemine klots asendatud sellisega millega uute klotsideni veereda kannatab (tahtsin juba siis külge panna aga saadeti valed, nüüdseks olemas), pandud külge B5.5 salongifiltrikorpus koos filtriga, B5.5 piduriõli paak ja B5.5 akukate, siduri peasilindrile üks kummilutt pandud ja alumine auk silikoniga kinni (selleks et vesi tuppa enam ei tuleks). Samuti võtsin kojamehed lahti ja määrisin ära, ehk enam ei veni talvel alguses mööda klaasi. :) Lisaks otsisin abs-i viga ja sain teada, et juhe on katki aga andur ise terve - kui kellelgi on järel mõnda pekkis abs andurit kus oleks juhe terve siis sooviks omale. :)
Ls: 270005

Enne suvekruiisi otsustasin neljapäeval tagumised klotsid ära vahetada, kuna teadsin, et neid üsna vähe alles. Suportid said uued liugurid ja liugurite kattekummid. Avastasin, et tagumine pidurivoolik oli üsna kutu, mitte ainult mõraline vaid osa kummi oli peal lahti. Reedel vahetasin teiseltpoolt tagumised klotsid ära, tõin uue pidurivooliku ja asusin paigaldama. Piduritoru mutter tuli vooliku seest lahti lihtsasti aga toru peal mutrit ringi käima ei saanudki, nii lõppes asi toru vahetusega (tagasilla peal kuskil 25 cm jupp) aga sellega veel ei piirdunud. Tükk aega ei mõistnud miks jääb pidurivoolik supordi küljes lekkima, lausa jooksis mitte ei immitsenud. Lõpuks tuli välja, et uue pidurivoolikuga olid valed seibid kaasas (mul selline variant, kus läheb polt vooliku otsast läbi), peale seibide väiksemaks tegemist pealt sai lõpuks vedeliku pidama.
Ls: 270400

Kruiisil sain kütusekuluks 4.3L sajale täispaagi meetodil 8) Ühtlasi samal ööl otsustasid tagumised amordid lõplikult ära väsida, nüüd väntsutab nagu ei tea mis asi. :D Plaanisin täna amordid ära vahetada aga ilmataadil jälle põiepidamatus...

Nüüd vist sai lõpuks kõik vahepealne kirja, midagi läks veel kindlasti meelest ära aga eks siis lisan. :mrgreen:

romeoD
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas romeoD » 21 Aug 2017, 15:09

Webasto? :D

Ilmad hakkavad juba jahedaks minema :D
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 21 Aug 2017, 15:26

Aega on selle kiire asjaga. :mrgreen: Tuletasidki meelde, et vahetasin ka õlifiltri jala tihendi ära millepärast ennem webastot peale ei pannud.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ivohi » 21 Aug 2017, 19:50

Kuidas turps toimima hakkas?

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 21 Aug 2017, 20:28

Tööd jagub .
Selliste sümptomite puhul on 500 tkm maha keritud , nagu diislile omane .
270 tkm on veel nagu uus auto meie mõistes , seda nii seest kui ka tehniliselt poolelt .
Minu ühel on ees 170 tkm , ilmselt teisel ringil :mrgreen:
Jääb vaid soovida "jõudu tööle" :thumbup:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 21 Aug 2017, 23:10

ivohi kirjutas:Kuidas turps toimima hakkas?
Ei oska nagu eriti midagi vahet leida ehk siis tundub kenasti toimima. :thumbup: Vilin mis enne oli madalamatel pööretel on ka põhimõtteliselt kadunud, eks võis seda teha lekkiv sisselaske kolde tihend. Tuli välja, et sisselaske kollektor kõver, panin sinna samuti veidi liimi vahele, eks kui lekkima hakkab siis peab teise otsima või selle kuidagi sirgeks lihvima. Ainuke veidi kahtlane asi on see, et vahepeal ühtlaselt kulgedes hakkab vaikselt vilistama, korraks vajutada järsult gaasi ja kohe lahti lasta on jälle vaikus majas. Arvutit pole taha pannud, et vaadata kuidas rõhud jooksevad.
ryan kirjutas:Tööd jagub .
Selliste sümptomite puhul on 500 tkm maha keritud , nagu diislile omane .
270 tkm on veel nagu uus auto meie mõistes , seda nii seest kui ka tehniliselt poolelt .
Minu ühel on ees 170 tkm , ilmselt teisel ringil :mrgreen:
Jääb vaid soovida "jõudu tööle" :thumbup:
Seda nüüd muidugi, et läbisõit vaevalt õige on aga ostuhetkel ei pööranud sellele üldse tähelepanu. :) Mille järgi muidu eeldad, et maha keritud (ise ka eriti ei kahtle selles aga huvitaks mille järgi hinnata). Vanemate Passatil on hetkel vist 340 000 vms. kellal aga 150 000 maha keritud, ehk peaagu pool milli läbisõit ja paremas korras tõesti, samas minu oma tunduvalt pikemalt Eestis olnud.
Tänud, jõudu läheb vaja. :) Nüüdseks hakkab õnneks juba tehniliselt poolelt looma, võrreldes algusega juba üsna öö ja päev 8)

Lisaks vahetasin täna kunde poolse tagumise amordi ära, kohe hoopis teine tera sõita (juhipoolse vahetan ka lähiajal aga täna ei jõudnud). Nagu juba tavaks saanud selle auto puhul siis lihtne töö mitte nii lihtne ei ole kui peaks olema. Alumisel amordi poldil olid kandid kenasti 17 võtmega ümaraks keeranud, õige 16 võti pool ausõna peale seisis seal taga, umbes kolmveerandi poldiotsa jagu sain mutrit lahti edasi-tagasi nikerdades aga siis andsid need viimased kandid järgi. Lõpuks aitas hädast välja tiigersaag, ma ei kujuta ettegi kuidas muud moodi seda sealt kätte oleks saanud kui kandid maas. :)

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 22 Aug 2017, 00:25

J.Aru kirjutas:
ivohi kirjutas:Kuidas turps toimima hakkas?
poldiotsa jagu sain mutrit lahti edasi-tagasi nikerdades aga siis andsid need viimased kandid järgi. Lõpuks aitas hädast välja tiigersaag, ma ei kujuta ettegi kuidas muud moodi seda sealt kätte oleks saanud kui kandid maas. :)
17 võti ja lööd kruvika vahele sinna kiiluks , tuleb küll :)

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 22 Aug 2017, 09:13

Beluuga kirjutas: 17 võti ja lööd kruvika vahele sinna kiiluks , tuleb küll :)
Ei ta tule midagi kui mutter on toru (sillatala) sees :) Mul oli 16 võti olemas küll aga keegi eelnevalt oli kandid ära murinud ja väga ei olnud enam kuskilt hoida.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 28 Aug 2017, 22:31

Mitte, et neid probleeme niigi vähe ei ole siis kus on, sinna ikka tuleb juurde... viewtopic.php?f=74&t=145225 Kellel on kogemust sellise asjaga olnud, on mõni mõte vms. siis oleks väga tänulik kui annaks nõu :) Ise asjale loogilist seletust kohe ei oska leida, ehk ikkagi nõrgad klapivedrud?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Okt 2017, 22:17

Täna leidis aset aktsioon kõik puhuvad. :)
Pilt
Pilt
Tulemuste põhjal võib väita, et kopsumahuga asi korras, 5 palli süsteemis sooritatud lausa hindele 6. :lol: Kuigi tegemist täiesti uue asjaga siis kahtlusan, et kell veidi valetab, tulemusteks sain 32-35-32-34 bar. Uuel mootoril peaks 25-30 olema ja 19bar alumine piir. :)

Aktsioon sai alguse sellest, et prooviks (seoses külmast peast suitsemisega) panin teised pihustid peale mis stendi järgi olid samuti korras aga avanesid natuke kõrgemalt survelt. Alguses vahest aru ei saanud aga peale 200km läbimist käis 1800-2000 pöördel kolme silindriga, hommikul käivitades käis kolme silindriga ja suits tahtis ära tappa, kiirendades pidi jalaga hoogu juurde lükkama (80-90 umbes 5-10 sek ja üle 90ne ei läinudki) ning kütust pidi samuti ämbriga kallama. Kuna surveid kohe ei saanud mõõta siis seisnud jälle üleeelmise nädala reedest. Ei tahtnud enam rohkem pihusteid ringi lapata, nüüd lähevad uued otsad külge, saab loodetavasti sellest suitsust lahti mis külmast peast kummitab.

Nii olen viimastel nädalatel sõitnud A6 C4ga 2.5Tdi 85 kw, niikaua oli täitsa hea kuniks jahutusvedeliku hakkas pea-aegu üleöö (täpsemalt siis alates ülejärgmisel päeval suurema lekke avastamisest) kütusekulu ületama :lol: Järgmisena, ja siiani sõidan ringi Volvo 850ga, 2.5Tdi 103kw. Paras tank on aga liigub 8) Salongiventikas muidugi väga koostööd teha ei taha... Igastahes nendest Passatisse istudes ja õuepeal 10 meetrit liigutades oli täna päris hea tunne, isegi pea kaks nädalat seisnud auto tundus nagu eile sõidust tulnud, pidurid nagu kännu taga, kõik hea ja pehme ning vaikne erinevalt praegusest liikurist. :D
Nüüd peab küll juba midagi otsast korda tegema (sellega tegelen muidugi, Audi laiali ning radikas olemas ja Passatile ootan pihustiotsi) , rohkem neid enam aianurgast võtta pole :lol:

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Okt 2017, 21:02

Ma arvan , et sa kaevad valest kohast.
Lase seadmetega süüde paikka panna , ilmset on selles viga , aju seaded ka üle kontrollida .

Mul on ka külmast peast suits taga , vahetasin mootori ära , täpselt sama jama .
Mootor oli teise auto peal , avariilise , käima pandi -17 kraadiga , mitte midagi ei suitsenud .
250 tkm sõitnud mootor on alles sissesõitnud .
Pihusti kamm on rohkem PD mootoritel , miljon sõitnud , siis võib ka sellel olla .

Mul on auto veel pisut laiali , vaja veits värvida , siis viin spetsialistide kätte ja lasen paika keerata .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 27 Okt 2017, 09:18

Olen kindel, et minu autol viga seal ei peitu, tegi täpselt samamoodi teise ajuga ja süüde paigas, pigem isegi nõks varajane. Olen pannud päris mitmel Passatil süüte paika ja käivituvad kõik ka -25 kraadiga nii, et oskuste taga asi ka ei tohiks olla :)
Kui siis võib ehk viga kaudselt selles peituda, et pump ise ei suuda keerata süüdet varasemaks (mingi viga küljes) aga seda hakkan peale uusi pihustiotsi mõtlema kui ikka suitseb.
Ahjaa, 200km süüde niipalju ei muutu, et jõud täiesti ära kaob ja käib kolme silindriga (kui üldse oleks võimalik, et sellised probleemid ja käima veel läheb vale süüte tõttu).

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 18 Dets 2017, 21:25

Vahepeal on Passat jällegi kilomeetreid mõõtma saanud (13 november vist oli see kuupäev kui jälle sõitis) ning ka ajutised autod korda (Volvo lausa uudistessegi jõudnud). :) Passatil tuli välja, et pihustid endiselt ideaalsed stendi järgi, läksid hetkel sama targa näoga peale tagasi. Pump keerab süüdet samuti ning ei teagi miks ta suitseb, külmemate ilmadega enam ei tähelda sellist sinist suitsu.
Väljasuremise probleem külmalt leidis lahenduse turbo geomeetria paika saamise näol, nüüd võib külma mootoriga julgelt sõitma minna. :)

15 november said autole alla uued Cordinant naastud, pigem odavaotsa rehv aga tõsiselt hea pidamisega. Esialgu oli plaan kasutatud rehvid üheks talveks aga igal-juhul tasus uute rehvide ost end ära. :thumbup:
► Näita Spoilerit
Samuti leidis kärukonks tee autokülge, allpool pilt miks. :) Ideaalis tahaks küll teisaldatavat aga hetkel kärab küll, lisaks saab enamuse sellest kahe poldiga üsna kergesti eemaldada suveks.
► Näita Spoilerit
Siin siis üks pilt kärukonksu kasutusest. Reedel läksin ja pühapäeva õhtuks oli 678km maha sõidetud, üle 50L kütet. :)
Pilt
Täna vahetasin ära õli, kuna oli juba üle 10 000km mööda saanud. Ls: 280850

Edaspidiseks on ootamas hulga juppe mis tuleb külge kruvida, ainult, et aega ei kipu väga leiduma :silent:

romeoD
Klubiline
Postitusi: 928
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas romeoD » 18 Dets 2017, 21:30

Kus see pilt allpool on? :D
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 18 Dets 2017, 21:34

romeoD kirjutas:
18 Dets 2017, 21:30
Kus see pilt allpool on? :D
Jõudis kohale :D

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 19 Dets 2017, 08:49

Klapisääre tihendid on muidu vahetatud ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Dets 2017, 10:33

Ei ole aga tegelikult kirjutasin natuke valesti, suits oli pigem hallikas sinine ehk kütte suits mitte õli. Nüüd jätab -kraadide juures vahele paar korda hommikul käivitades, mingi kala peab seal ikka olema (süüde ja küttekogus arvuti järgi paigas).

Vasta

Mine “Huviliste autod”