Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Veebr 2018, 22:53

Vahepeal jällegi nii mõndagi toimunud. :)
Kuna detsembris oli ülevaatus ukse ees siis leidis tee auto külge uus sillakomplekt, tagasillapuksid ning esisild sai ka reguleeritud. Sillakomplektiks valisin SRL-i, üks odavamatest aga vanemate Passati all ülimalt hästi oma hinna kohta kestnud, 110 000km peale kaoks kaks õõtsa (tegelikult küll vahetatud 3 aga 1 oli korras) ja rooliotsad.
Nii sai ka enda omale see komplekt uue määrdega alla pandud, samuti vahetatud tagasilla puksid ning lootsin muretuid kilomeetreid, no muidugi, naerukoht... :D
Tagasillapukside vahetus ja õõtsa "saaga"
► Näita Spoilerit
LS: 282430 kui sai uus sillakomplekt ja tagasillapuksid alla. Detsembri lõpp/jaanuari algus tööde teostamise aeg.

Igastahes kolinale lõin hetkel käega, eks varsti hakkab viga välja ka näitama, kuu aega tagasi viga ei leidnud.

Järgnevalt hakkasin webastot paigaldama. Sain peale, auto peal enam muidugi koostööd ei teinud :lolno: Võtsin siis järgmise ja proovisin maas- ei taha koostööd samuti teha, mõlemal leeki ei näinud (kuigi reaalselt oli leek sees). Puhastasin ära, tegin põleti alla uue tihendi ning tööle ta hakkaski, tõsi maas küll mitte perfektselt (esimese korraga ei tahtnud paaril korral käivituda) aga nüüd autopeal on 5 korda kenasti käivitunud nagu peab 8)
Pilt
Pildid webasto paigaldamisest ja tema siseelust
► Näita Spoilerit
Ning lõpetuseks üks pilt detsembrist
Pilt

Remontimiseni :wave: :lol:

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 20 Veebr 2018, 19:14

Mina paneks sellisele terve uue silla alla , siis on paar aastat rahulik .
Pole nagu aru saanud ka nendest inseneridest , kes sellise hoovastiku rägastiku sinna alla valmis mõtlesid :think:
Et milles point on ? "Tallinnasse saab ka Tartu kaudu" , võiks selle kohta õelda :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 20 Veebr 2018, 19:36

Ongi terve sild uus, sisemised rooliotsad sinna lihtsalt ei kuulu. Silla konstruktsiooni kohapealt ei oska jah kommenteerida miks see oleks pidanud parem olema. :) Tegelikult asi vist selles, et muidu tuleb liiga vähe remontida :mrgreen:

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7862
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas R36 » 20 Veebr 2018, 19:41

ryan kirjutas:
20 Veebr 2018, 19:14
Mina paneks sellisele terve uue silla alla , siis on paar aastat rahulik .
Pole nagu aru saanud ka nendest inseneridest , kes sellise hoovastiku rägastiku sinna alla valmis mõtlesid :think:
Et milles point on ? "Tallinnasse saab ka Tartu kaudu" , võiks selle kohta õelda :mrgreen:
Parem juhitavus kuna rooli keeramisel tekkiv kujutletav keeramispunkt on palju kaugemal väljas.

Miks muidu Audi jätkuvalt kasutab sama veermikulahendust A4+ mudelitel?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 20 Veebr 2018, 20:13

Parem juhitavus ja teel püsivus on tõesti.
Samas on jube tee tundlik mida suuremaks ajad rehvi ja velje.
Isegi valesti kulunud rehvi tundlik. :D

Siia juurde nelikveo pildid. Kõrguse vahe pool meetrit ja parem taga ratas napilt maast lahti.
Taga on multilink:
► Näita Spoilerit
Kiireid maastureid ehitatakse samamoodi ronima niiet neli ratas oleks maksimaalselt maas. :wink:
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 20 Veebr 2018, 21:37

Üldiselt on mul kodus a4 b7 olemas ja sellega sõidan ma ka ringi .
Seda kujutletavat punkti rooli keramisel ei ole ma veel üles leidnud :mrgreen: :lol:
Või , et erilist vahet teha .

Kui on 4 veduse jaoks , siis okei .
Esiveolise puhul milleks ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 25 Veebr 2018, 13:44

Ei pidanudki kaua remontimist ootama :lolno:
Kolmapäeva hommikul omal jõul auto ei käivitanud, olin täiesti valmis, kuna ime, et see aku üldse käima autot pani "täis" aku pinge oli 12.2V ja eelsüütega langes alla 11V. Vanemate Passati pealt täkku antud ja käis. Käis kuskil 20min ja autosse minnes tundisn kütte haisu, kapott lahti ja pumba kaane tihend lekkis. Mitte kõige pealmise kaane tihend (selle vahetasin eelmine talv ära) vaid sellest järgmine.
Ega midagi, käisin koolis ära ja õhtul sai see "poole tunni töö" ette võetud. Eks ta olekski olnud, kui keegi loll (mina) poleks märki pumbakaanel valesse kohta teinud :D Nii siis kujunes sellest 5 tunni töö, kuna netist otsides leidsin pumbakaane liigutamise õpetuse ja enda arvates sai küte vahepeal päris peale tõmmatud aga mitte matsu ka ei lubanud. Nagu pärast välja tuli siis tegelikult oli küte hoopis päris maas ja vahepeal kaant keskele settides (poldi aukude suhtes) oli veel ikkagi kütet liiga vähe. Nii siis sai igasugu ime nippe proovitud, enne kui pool kogemata ülesse sai leitud milles viga.
Kuna selle käigus kõik ujus diislist (pihustitorude kaudu õhutasime, kuna tundus, et ikkagi õhk sees), pesin survepesuriga suure nafta maha.

Järgmine hommik jälle omal jõul ei käivitunud (järgmine pooletoobine aku) ja jällegi täkuga käima. Alguses ei pannudki tähele aga midagi läksin autost võtma ja avastasin, et kuusepuu põleb armatuuris, aku tuli, abs, ja turvapadja tuli. No selge, ei lae... Polnudki midagi muud kui sai kahe peale ühe autoga läbi aetud, kuna laadima ta ei hakanudki ja emal oli kiire samuti. Pärast tuli välja, et arvatavasti oli harja vahel jää vms. et ei laadinud, mootor sai soojaks aetud ja hakkas jälle toimima. Ma naersin, et ilmselgelt auto näitas sellepeale hambaid, et uut akut kohe ei ostnud talle. :D Igastahes neljapäeval tõin uue aku samuti ära, nüüd peaks iga ilmaga käivituma 8)
Kui kellelgi pika aku kinnitust pakkuda võib teada anda.
Pilt
Pilt

Kuna reedel siiski ei tahtnud hästi käivituda, või õigemini ei tahtnud kõigi nelja silindriga käia käisin tõin uued eelsüüteküünlad. Panin reedel peale aga tundub, et ikkagi polnud kasu, käima läheb kohe aga üks silinder jätab kuskil 15-20 sekundit vahele. Üks eelsüüteküünal oli samuti märk välja võttes, otsast kuskil 1cm oli kuiv ja ülejäänud, kuni koonuseni märg. Mootor sai enne seda 250km otsa ja siis seisi paar tundi ning sõitsin garaaži. Oskab ehk keegi öelda miks võib eelsüüteküünal märg olla? Tundus pigem küte kui õli. Kas pihusti viga? Kuigi 15 000km tagasi stendis käinud ja sel hetkel ideaalseks tunnistatud...
Ühe lõdviku vahetasin samuti ära mis veel ausõna peale koos püsis. :)
LS:285720
► Näita Spoilerit
Mustavärvi iluvõre panin ka millalgi ette, parem kui see kooruv kroom
Pilt
Pilt
Pilt
Ahjaa, eelmises postitused jäid tänusõnad edastamata ka VwBoy'le, kes äris mulle sinise hiina kaabli. Tänu sellele sain oma aftermarket webasto tööle ja hommikuti kiiresti soojenevat autot nautida. :thumbup:

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas Corra » 25 Veebr 2018, 14:07

Kui pikk aku peale läks ? 315mm ?

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1732
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 25 Veebr 2018, 18:06

Mul ka selline suur aku peal, ta püsib seal ise nii tihkelt kinni.

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ivohi » 25 Veebr 2018, 20:39

Issand, püsib ise kinni.. :lol:
Mul on see sama F18 ja on 315mm pikk, vajab jah seda pika aku kinnitust. Mul oli see millegipärast juba autol küljes ja hoidis "lühikest" akut kinni. :)

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 25 Veebr 2018, 22:09

J.Aru kirjutas:
25 Veebr 2018, 13:44
Ahjaa, eelmises postitused jäid tänusõnad edastamata ka VwBoy'le, kes äris mulle sinise hiina kaabli. Tänu sellele sain oma aftermarket webasto tööle ja hommikuti kiiresti soojenevat autot nautida. :thumbup:

Väga tore kuulda ,et said asja! :thumbup: :thumbup:
Viimati muutis VwBoy, 25 Veebr 2018, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: -

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Veebr 2018, 00:07

Corra kirjutas:
25 Veebr 2018, 14:07
Kui pikk aku peale läks ? 315mm ?
315 pikk jep, viimane mis ilusti peale mahub. Ega ta ise seal jah ikka kinni ei püsi. Muidugi kuskile tal minna ka pole, kui just hüppeid ei tee aga võiks ikka korralikult kinni olla. :)

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Veebr 2018, 09:23

Üle katuse läheb või juhtub midagi ja läheb lühisesse , auto põleb maha ja hea kui ise välja saad :think:
Peaks ikka kinni olema .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 26 Veebr 2018, 11:10

Jep, pooldan isegi, et asjad ikka korralikult kinni oleks.

Aga keegi selle märja eelsüüteküünla kohta ikkagi ei oska midagi öelda? Miks võib olla küünal silindris märg, ei ole kuskilt väljastpoolt mootorit peale jooksnud.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1732
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 26 Veebr 2018, 11:30

Mul muidugi 315mm asemel 344mm ja see ei liigu mitte üheski suunas.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Veebr 2018, 14:05

etnies858 kirjutas:
26 Veebr 2018, 11:30
Mul muidugi 315mm asemel 344mm ja see ei liigu mitte üheski suunas.
Tagurpidi ka ei liigu ? Kui oled ise katusel ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1732
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 26 Veebr 2018, 15:25

ryan kirjutas:
26 Veebr 2018, 14:05
etnies858 kirjutas:
26 Veebr 2018, 11:30
Mul muidugi 315mm asemel 344mm ja see ei liigu mitte üheski suunas.
Tagurpidi ka ei liigu ? Kui oled ise katusel ?
Nope, plastikud + metallist lip jääb ette. Pluss alumine laiem äär ka ühe ääre all kinni.

romeoD
Klubiline
Postitusi: 930
Liitunud: 03 Dets 2013, 17:55
Auto: VW golf TDI
Asukoht: Valga
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 31 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas romeoD » 27 Veebr 2018, 10:30

etnies858 kirjutas:
26 Veebr 2018, 15:25
ryan kirjutas:
26 Veebr 2018, 14:05
Tagurpidi ka ei liigu ? Kui oled ise katusel ?
Nope, plastikud + metallist lip jääb ette. Pluss alumine laiem äär ka ühe ääre all kinni.
Aga proovi, keera auto kummuli, saad täpselt teada :D
Ma ei vastuta foorumis tehtud postituste sisu eest.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Apr 2018, 18:32

Juba pea kaks nädalat tagasi sai mindud üle suvehooajale, see aasta "uute" velgedega. :)
Pilt
Pilt
Pilt
Ühtlasi näha viimasel pildil üks uus hoolealune, aitab küll ainult autodest :D

Salongis leidsid endale koha comfort sisu uksepolstrid koos uute tüüblite ja alumiste kruvidega. Lisaks käetoele uus jalg ja plastikud ümber ning ukse käepidemetel metallist katted maha tõmmatud, kuna olid kriibitud ja mõlkis. Kui sisule keemilise tehtud saaks siis võiks juba üsna rahule salongiga jääda.
Pilt
Pilt
Veel vahetasin antenni katusel ära ja panin uue kaabli, esimesed päevad toimis ilusti aga nüüd jälle ei taha toimida. :? Teistele ei soovita sedasi antenni vahetada, et laepolster sees aga kuna minu oma nagunii rippus siis polnud kahju teist veel painutada.
► Näita Spoilerit
Vahepeal toimus tutipäev, kuna õhupallid pakkusid juba endale ja kõrvalolijatele täis puhudes palju nalja siis sai ikka vastavalt auto külge installitud :mrgreen:
► Näita Spoilerit
Järjekorras ootab geneka laagrite ja rihmaseibi vahetus. Tundub, et geneka sidur ei taha vahepeal genekat korralikult ringi vedada ja sellest kaob laadimine, kiunub ja raksub kui ei lae (rihm ei libise). Eriti avaldus viga miinuskraadidega, nüüd on kahel viimasel päeval taas trikitama hakanud.

Ise paranes nõksutamine suvalistel hetkedel (enamasti rahulikul sõidul kuskil 1800 pöörde juures), kiirendades oli kõik korras. Hakka või uskuma, et oli viga küttes, üle 1 paagitäie maha sõitnud teise tankla küttega ja enam pole selliseid nõkse tundnud :think:
Lisaks on probleem endiselt suitsemisega, vähemalt enne käruga sõitu oli. Kui tühikäigul hoida pöördeid 2000 juures siis on üsna korralik hall suits (nagu ennegi). Vahepeal oli külmalt sõites samamoodi näha peeglist, peale käru vedamist enam ei ole täheldanud. Sooja mootoriga vähemalt sügisel ja talvel probleemi polnud.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 19 Apr 2018, 21:10

Mis värvikood su autol on ? Päikese käes sirab hästi .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 19 Apr 2018, 21:21

LB5Z oli tehase hõbedase värvikood kui ei eksi. Müüja väitel oli sama koodiga värv, aga sellel palju alatoone. Orginaal hõbedane sinaka varjundiga aga see on hõbedane kollaka varjundiga. Paar aastat tagasi üle samuti värvitud aga väga s*ta eeltöö peale ehk koorub ja vaja kunagi uuesti teha. Igaltpoolt servadest värv koorub (otse läikivale värvile värvitud), alumine ring ja stange liistud kooruvad + veel koopaäärtes, tagaluugi ääres, juhi ukse peal ja esiklaasi servas kimbutab rooste. Paari meetri pealt üsna ok aga väga lähedalt ei tasu vaadata :)
Peaks kunagi natuke kaugemaid pilte tegema, siis vb paremini tooni vahest aru saada. Stanged ja kapott tundub olema tehase sinise varjundiga hõbedaga värvitud ja kere siis selle kollaka varjundiga hõbedasega.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 20 Apr 2018, 07:33

Sama siin , mul on LB7Z ja samuti värvitud kollaka põhjaga , katus ja kapott on sinised küljed kollakad ja toonivahedega :mrgreen:
Õnneks ei kooru kusagilt .
Üle peab värvima selle jama .
Tundub , et see sinu värv LB5Z on pisut tumedam ja pastelsem kui minu auto 7Z .
Sinisemat tahaks omale ka .
Kui sa räägid , et õige ongi sinisem , siis võiks proovida korra värvida sellega , äkki hakkab omale ka meeldima .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 16 Juul 2018, 22:20

08.05.18 ja LS: 290486 sai mootor uue õli ja filtri, umbes samal ajal sai vahetatud ka geneka laagrid ja geneka sidur. Peale siduri vahetamist on genekas ideaalselt laadinud, oligi sele viga miks laadimine vahepeal ära kadus. :thumbup:
Kuna webasto segab õlifiltri ülevalt keeramist ja alt hästi ei ulatanud keerama siis sai sellise "special tool"ga filter lahti keeratud :lol:
Pilt
Uus geneka sidur
Pilt
Lisaks läks ajukarbile uus tihend, orginaal osa maksis alla 5 euri :)
Pilt
Nõksutamise viga tuli tagasi vahepeal aga tundub, et juhtpihusti pistiku puhastus aitas sellevastu pikemaks (muidu kapotiall selle pisikut näppides oli paar päeva või nädalat jälle hea), veakood oli samuti juhtpihusti ebausutava signaali kohta.
Peale seda kohe vist ongi kalla ja talla olnud, esilisa sai küll vahepeal äärekivi peale ära kaotatud aga juba samal päeval toppisin tagasi, õnneks nagunii stange katki ja polnud kahju mõnest lisa vigastusest. :)
► Näita Spoilerit
Nüüd sai ette võetud suurem töö, milleks siis kliima aurusti vahetus ja igasugu juhtmete vedamine armatuuriall. Paika saavad uued kõlarijuhtmed, igasugu juhtmed B5.5 kella-, kliima- ja comfort ploki paigalduseks ning webasto salongijuhtmestiku osa.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 61 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas ryan » 17 Juul 2018, 17:35

Ei ole kliima radikas, vaid on aurusti?
Miks arvad et kutu on?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Vw Passat B5 1.9Tdi 81kw '97 - J.Aru

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 18 Juul 2018, 23:16

Peaks jah salongis asuva "radika" nimi aurusti olema. Esialgu arvasin, et katki kuna esimesed klaasid olid ostes kõik õlised ja läksid mingi aja peale uuesti aga välja võttes tundus, et siiski polnud katki, veidike oksüdeerunud oli küll. Igastahes sisse läks viisakam ning igasugu juhtmed (mille peale läks põhiline aeg) sai ilusti veetud. Samuti sai aurusti puhtaks, vanas süsteemis oli metallipuru sees ning tundus, et filtri toru sees katki lükanud ehk siis võis ka aurustis seda jama olla. Lisaks oli vana aurusti õli täis.
Täna sain auto peaaegu kokku ning kliimasüsteemi täidetud, peale pumba relee õigesse pesasse tõstmist toimib lõpuks ka sellel autol kliima, hea jahe on küll 8)
Samuti jäi eelmine kord mainimata, et vahepeal tõin ühe doonori, sellepealt juba armatuur kolis minu autosse, enam pole liimilärakat keset armatuuri.

Vasta

Mine “Huviliste autod”