Pilte töökäigust
Ning veel sai selline elukas muretsetud
Moderaator: etnies858
Enam ei ole, nagu esimestel piltidelt näha siis saab kenasti ka õuepeal seistes mustaks. Samuti on Kevadkruiisi tolm peal.VwBoy kirjutas:Mis siis ,et ei sõida aga vähemalt puhas !
Ei oska keegi sellele mõttele vastu vaielda/ kaasa rääkida?J.Aru kirjutas:Tekkis üks uitmõte seoses selle järsult suurenenud õlikuluga... Kas on võimalik, et reduktsiooni klapp (see mis liigse õlisurve maha laseb) kord toimib ja kord mitte? Idee poolest suurema õlisurvega surutakse ka läbi pekkis turbo rohkem õli mootorisse?
Alguses kui auto ostsin oli õlikadu väga suur, paarisaja km peale umbes 0.5L (sai muidugi palju käivitusi ja tühikäigul tiksumist), siis läks 0.5L umbes 6tuhande peale ehk üsna mõistlik arvestades turbo seisukorda ja nüüd jälle umbes 0.4L 400km peale. Hakkasin mõtlema, et ehk võib seal ka mõni muu probleem peale väsinud turbo olla ja tegelikult vahepeal õlirõhk väga kõrge? Kõrge õlirõhu kahtlus tekkis ka sellest, et ühel korral kohapeal pöördesse lastes hakkas tühikäigu pööretele langedes puterdama ja väristama, nagu käiks kolme pütiga. Peale mõnda sekundit normaliseerus ja rohkem nii ei teinud.
Turbo 100% kindlalt läbi, ristilõtk oli päris korralik, imestasin, et veel korpusel jälgi peal polnud, kuigi sõrmega liigutades tundus juba vastu korpust minema (kui nina eest ära oli, siis sai hästi vaadata seda lõtku). Samuti on cooleris õli päris palju, nagu mujalgi sisselaskes. Peale mitut käivitust ja kohapeal tiksumist oli korralik sinine sõitmisel väljas, peale paari korda tühjaks laskmist kadus.GTI kirjutas:Pekkis turbo kahtluse puhul on esimene koht mida kontrollida cooler, palju sinna õli koguneb? Õlirõhu monitoorimiseks võib ka õlikella külge ühendada, ega see paha ei tee.
Ei oska nagu eriti midagi vahet leida ehk siis tundub kenasti toimima. Vilin mis enne oli madalamatel pööretel on ka põhimõtteliselt kadunud, eks võis seda teha lekkiv sisselaske kolde tihend. Tuli välja, et sisselaske kollektor kõver, panin sinna samuti veidi liimi vahele, eks kui lekkima hakkab siis peab teise otsima või selle kuidagi sirgeks lihvima. Ainuke veidi kahtlane asi on see, et vahepeal ühtlaselt kulgedes hakkab vaikselt vilistama, korraks vajutada järsult gaasi ja kohe lahti lasta on jälle vaikus majas. Arvutit pole taha pannud, et vaadata kuidas rõhud jooksevad.ivohi kirjutas:Kuidas turps toimima hakkas?
Seda nüüd muidugi, et läbisõit vaevalt õige on aga ostuhetkel ei pööranud sellele üldse tähelepanu. Mille järgi muidu eeldad, et maha keritud (ise ka eriti ei kahtle selles aga huvitaks mille järgi hinnata). Vanemate Passatil on hetkel vist 340 000 vms. kellal aga 150 000 maha keritud, ehk peaagu pool milli läbisõit ja paremas korras tõesti, samas minu oma tunduvalt pikemalt Eestis olnud.ryan kirjutas:Tööd jagub .
Selliste sümptomite puhul on 500 tkm maha keritud , nagu diislile omane .
270 tkm on veel nagu uus auto meie mõistes , seda nii seest kui ka tehniliselt poolelt .
Minu ühel on ees 170 tkm , ilmselt teisel ringil
Jääb vaid soovida "jõudu tööle"
17 võti ja lööd kruvika vahele sinna kiiluks , tuleb küllJ.Aru kirjutas:poldiotsa jagu sain mutrit lahti edasi-tagasi nikerdades aga siis andsid need viimased kandid järgi. Lõpuks aitas hädast välja tiigersaag, ma ei kujuta ettegi kuidas muud moodi seda sealt kätte oleks saanud kui kandid maas.ivohi kirjutas:Kuidas turps toimima hakkas?
Ei ta tule midagi kui mutter on toru (sillatala) sees Mul oli 16 võti olemas küll aga keegi eelnevalt oli kandid ära murinud ja väga ei olnud enam kuskilt hoida.Beluuga kirjutas: 17 võti ja lööd kruvika vahele sinna kiiluks , tuleb küll