VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Ja nii ta kahjuks on tellisin juuni keskel stange ?ra ?eldi et juuni l?pus on kohal. Juuli l?puks ei olnud minuga keegi veel sellest firmast ?hendust v?tnud ja otsustasin ise k?sima minna, et mis v?rk on. ?eldi et seda stanget ei saa enam tellida, kuna seda ei toodeta enam, vaevalt nad seda sellel samal hommikul teada said. Aga otsustasin uue tellida ikkagi sealt samast, kuna nende eelnevad t??d on p?ris heal tasemel ja kogemusi peaks ka olema, kuna plaan lasta stange ?mberteha oma maitse j?rgi.
Aa ja uus stange pidi augusti keskel kohal olema.
Aa ja uus stange pidi augusti keskel kohal olema.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Mis kolbe kepse plaanid kasutada?
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Alumise poole pealt praegu veel ideed puuduvad ja eks asi hakkab ka olenema rahast. Praegu plaanin ?lemise poole korda saada ja siis asuda alumise kallale aga plaan oleks kasutada v?imalikult palju uusi detaile. Firmadest ei oska r??kida veel, kuna pole seda veel eriti uurinud. Praegu esmat?htis cooler paika ja torustik valmis teha ja praeguse mootoriga auto liikuma saada.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Kui sul juppe vaja Corradole, siis mul varsti ilmselt pakkuda igasugu n?nni (enda Corrado pealt).
[Muudetud: 9-10-2007 M-Tech]
[Muudetud: 9-10-2007 M-Tech]
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Mis pudru siin k?ib aru ma ei n?e, milllisest autost jutt peaks olema sellest g60nest.
100kw masinal on ju uus mootor, kuna vana oli lihtsalt pekki keeratud, selle v?ga hea meistrimehe poolt kes autom??jale autot tegi..
Seega loomulikult laske remontida oma autosi, eriti mootoreid inimeste poolt kes r??givad endast ?liv?rdes, kvaliteet on alati tagatud irv. Hiljem uut mootorit ostes alati hea meel
[Edited on 15-12-2007 by samzik]
100kw masinal on ju uus mootor, kuna vana oli lihtsalt pekki keeratud, selle v?ga hea meistrimehe poolt kes autom??jale autot tegi..
Seega loomulikult laske remontida oma autosi, eriti mootoreid inimeste poolt kes r??givad endast ?liv?rdes, kvaliteet on alati tagatud irv. Hiljem uut mootorit ostes alati hea meel
[Edited on 15-12-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: 3x G4, 1x Arosa
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 37 korda
- Kontakt:
Mis t?psemalt juhtus? Ei viitsi seda kahe auto teemat l?bi lugeda uuesti.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Corrado Eaton M64 90a.
Auto vahepeal ligi 10 aastat seisnud. Alguses paar aastat Kosel, siis Rakverre veetud ja nüüd Pärnus. Seisma jäi raha puuduses ja edaspidi juba aja ja moti puudumise pärast. Nüüd Youtube kanalitelt jälgima hakanud autode ehituse projekte ja tuli uuesti mott tagasi.
Esimestel aastatel auto seistes tegid hiired pesa sisse ja terve auto on läbi imbunud nende väljaheidete haisust. Ise olen ka muidugi süüdi, et kohe ära ei pestnud detaile.
Nüüd olen lammutanud kogu sisu välja ja eemaldanud ka põhja pealt pigi seest poolt. Pigi alt tuli välja rooste. Istmetele ja vaibale tegin tekstiilipesu aga ikka haisevad, mitte küll nii hullusti. Kõik plastikud pestud jooksva vee all aga need millel naha imitatsioon peal need õrnalt ikka haisevad. Praegu seisavad töökojas ja eks näis kas ajaga kaob hais ära.
Põhjapeal oli rooste nende käiguteedel ja pesa lähedal kõige hullem, arvatavasti kusihape ussi sisse ajanud. Pigi sain maha kuumafööni ja pahtlilabidaga. Viimased jäägid pigileotusvahendiga maha pestud. Mõned üksikud kohad on veel vaja üle käija.
Mis vahendiga oleks kõige mugavam maha saada liimi jäljed? Kas sarnase tootega või on tõhusamaid vahendeid? Pigimati ja viltmati liimist siis jutt.
Seest vaja veel juhtmestik välja katkuda ja armatuuri tagune vilt maha kraapida, siis saab roostesurmaga tegeleda ja üle kruntida. Enne muidugi ka lõikuda suuremad roosteaugud välja ja uued lapid keevitada. Kui kellelgi on Pärnus tutvuseid keevitajate osas, kes ka mõlke oskavad eemaldada siis võib kontakte sheerida.
Täna sain kätte mootoripuki, et mootor vahelt välja võtta ja mootoriruumis roosteparandusi teha. Lähiajal ongi plaan auto saada päris paljaks, et teha roostetõrje ja uus värv peale. Tulevikuks on palju mõtteid, mis vajavad läbi mõtlemist - syncro, mootori valik, sisu lahendus, välimuselt kui palju stock looki jätta jne.
Esimestel aastatel auto seistes tegid hiired pesa sisse ja terve auto on läbi imbunud nende väljaheidete haisust. Ise olen ka muidugi süüdi, et kohe ära ei pestnud detaile.
Nüüd olen lammutanud kogu sisu välja ja eemaldanud ka põhja pealt pigi seest poolt. Pigi alt tuli välja rooste. Istmetele ja vaibale tegin tekstiilipesu aga ikka haisevad, mitte küll nii hullusti. Kõik plastikud pestud jooksva vee all aga need millel naha imitatsioon peal need õrnalt ikka haisevad. Praegu seisavad töökojas ja eks näis kas ajaga kaob hais ära.
Põhjapeal oli rooste nende käiguteedel ja pesa lähedal kõige hullem, arvatavasti kusihape ussi sisse ajanud. Pigi sain maha kuumafööni ja pahtlilabidaga. Viimased jäägid pigileotusvahendiga maha pestud. Mõned üksikud kohad on veel vaja üle käija.
Mis vahendiga oleks kõige mugavam maha saada liimi jäljed? Kas sarnase tootega või on tõhusamaid vahendeid? Pigimati ja viltmati liimist siis jutt.
Seest vaja veel juhtmestik välja katkuda ja armatuuri tagune vilt maha kraapida, siis saab roostesurmaga tegeleda ja üle kruntida. Enne muidugi ka lõikuda suuremad roosteaugud välja ja uued lapid keevitada. Kui kellelgi on Pärnus tutvuseid keevitajate osas, kes ka mõlke oskavad eemaldada siis võib kontakte sheerida.
Täna sain kätte mootoripuki, et mootor vahelt välja võtta ja mootoriruumis roosteparandusi teha. Lähiajal ongi plaan auto saada päris paljaks, et teha roostetõrje ja uus värv peale. Tulevikuks on palju mõtteid, mis vajavad läbi mõtlemist - syncro, mootori valik, sisu lahendus, välimuselt kui palju stock looki jätta jne.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Ülikõva, et leidsid motti edasi toimetamiseks
Viimati muutis tito, 06 Mai 2019, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
- Huviline
- Postitusi: 96
- Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
- Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
- Asukoht: haapsalu/tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Tublim kui mina! Mul seisab kere endiselt garaazis ka juba 10 aastat
-
- Klubiline
- Postitusi: 64
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Jõudu ja jaksu edaspidiseks jälgin hoolega.
Kuna ise tahaks ka seada sammud G60-lt Eatonile siis huvitab kuidas ta seal vahel paikneb ja mis moodi kinnitused lahendatud.
Kuna ise tahaks ka seada sammud G60-lt Eatonile siis huvitab kuidas ta seal vahel paikneb ja mis moodi kinnitused lahendatud.
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Siin ka omajagu infot sellest viewtopic.php?f=50&t=11071
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Soovitaks sulle siis järgnevat, Usast 2,5l Fsi r5 vabalthingav (ca 800 euri Eestisse pidi saama), sinna sissse turbo kolvid ja sobivad nukad, kompressori sobitaks kah, või läheks siis m112 peale, olenevalt palju jõudu soovid. G4/G5 võimalikult pika käiguga kast ja nurkreduktor ning transporte t4 tagadiffer koos visko ja uuestitäitmisega. Siis ei pea hakkama 4 veo elektroonikaga jebima, samas see lahendus peaks tagama ka päris tugeva tagasilla veo % äkki miigi 60/40 statsionaarselt. Peaks olema/jääma suhteliselt hea lahendus/tasakaal hinna, kg, tehnika ja kõige muu poolest.
Väliselt tagasihoidlik vb pole selle auto puhul eesmärk omaette, äga flare annaks ilmselt pigem respecti juurde. Kui 4 veo teed lähe mõtle läbi ka tagumiste rattakoobaste suurus.
R.
Väliselt tagasihoidlik vb pole selle auto puhul eesmärk omaette, äga flare annaks ilmselt pigem respecti juurde. Kui 4 veo teed lähe mõtle läbi ka tagumiste rattakoobaste suurus.
R.
Viimati muutis samzik, 17 Mai 2019, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2201
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Bora
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 144 korda
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
FSI-d on uuemad mootorid, mk6 pealt - vanemad on tavalise pritsega.
Mu teada t4 tagumine differ on teise ülekandega kui G4.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Saabki hästi sõõrikuid teha, visco koguaeg lukus
Rait.