Kõlab nagu jalgrattad leiutamine! Oleme kasutanud haldexi elektroonilist controllerit nii Golf Mk3 (24v vr6 4motion) kui ka mk4 vr6 turbo 4motioni peal ja töötab hästi! Lisaks saab veojõudu jagada 100/0 kuni 50/50 esi ja taga silla vahel. Pealegi on haldex-iga 4 veo lahendusi sellele platvormile tehtud küll ja veel.samzik kirjutas: ↑17 Mai 2019, 11:51Soovitaks sulle siis järgnevat, Usast 2,5l Fsi r5 vabalthingav (ca 800 euri Eestisse pidi saama), sinna sissse turbo kolvid ja sobivad nukad, kompressori sobitaks kah, või läheks siis m112 peale, olenevalt palju jõudu soovid. G4/G5 võimalikult pika käiguga kast ja nurkreduktor ning transporte t4 tagadiffer koos visko ja uuestitäitmisega. Siis ei pea hakkama 4 veo elektroonikaga jebima, samas see lahendus peaks tagama ka päris tugeva tagasilla veo % äkki miigi 60/40 statsionaarselt. Peaks olema/jääma suhteliselt hea lahendus/tasakaal hinna, kg, tehnika ja kõige muu poolest.
Väliselt tagasihoidlik vb pole selle auto puhul eesmärk omaette, äga flare annaks ilmselt pigem respecti juurde. Kui 4 veo teed lähe mõtle läbi ka tagumiste rattakoobaste suurus.
R.
Dan