VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 06 Jaan 2007, 18:56

Praegune olukord on selline, et sain omale ??ri garaazi ja auto seisab seal. Seisma j?i ta, kuna bensiinipump ?tles ?les, j?uludel, teel Rakveresse Haljala ristis, sain ta n??ri otsas Rakveresse veetud ja peale j?ulu aega n??ri otasas Tallinnasse tagasi. Tallinnasse j?udes oli aku t?hjaks saanud, viisin auto garaazi ja aku koju laadima. Uuel aastal l?ksin garaazi v?tsin kodust t?is aku kaasa, mis oli viis p?eva niisama nurgas seisnud. Garaazi j?udes panin aku peale ja proovisin autot k?ivitada, keerasin v?tit ja mootor tegi m?ned h?dised p??rded ja k?ik ehk aku oli t?hi j?lle, seega ei olnud enne auto elektri s?steemis viga, vaid viga on akus. Bensiinipumbaga see ?htu j?nnata ei saanud, aga kuna s?ber pidi alles paari tunnip?rast mulle j?rgi tulema m?tlesin kompressori maha v?tta, et talle l?puks see hooldus ?ra teha, aga mida ei olnud olid vaja minevad t??riistad. Lehtv?tmeid oli k?ll aga seal oli vaja sisekuuskante keerata. Nokitsesin siis niisama auto kallal ja ootasin, millal koju saab. T?na sain vabaaega ja k?isin shoppamas, tegin autole uusaasta kingi.
Asjalikku juttu ka natuke:
Oskate ?elda kus saab akut testida.
Milline bensupumba muretseda kui plaanis on natuke mootori j?udu suurendeda ja et ?mberehitus ja uue pumba sobitamine ei oleks suur peavalu.Ja mida tuleks teada suurema t??tluse pumba panekul, kas voolikud tuleb ka suuremad panna ja kas pihustid tuleb ka kohe v?lja vahetada.

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 06 Jaan 2007, 19:08

Mul muuseas corrado G60 pump olemas kui huvi on. Seisab niisama...
Pill tuleb pika ehitamise peale

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 15 Jaan 2007, 11:34

Sain sel n?dalavahetusel aega ja kiskusin kompressori ja k?tusepumba auto pealt maha. Kui m?ni ?htu aega saab siis tuleb kompressor lahti v?tta ja hooldus ?ra teha. T?na k?isin akuga kontrollis ja aku kohta ?eldi, et tiptop korras on, elektri viga ikkagi autos.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 12 Mär 2007, 16:49

Vahepeal on saanud kompressor osadeks v?etud. M-Techilt ostsin ka 68 mm rihmaratta, n??d peab veel tevalost kiibi ostma ja softi peale panema. Enne aga kompressor uuesti kokku lapata
V?tsin lahti ka bensupumba korpuse, et forssisst uus pump osta, igaksjuhuks proovisin enne veel voolu anda ja imekombel t??tas j?lle. Ladusin kokku tagasi ja ootab autopeale panemaist, iseasi kui kaua ta t??tab. Ostsin sfinksilt ka uue pumba aga sellel on s?elad vaja ?ra vahetada ja ujuk muretseda, kui minu enda omast asja ei saa siis panen selle peale.
Oskab keegi ?elda kas saab kuskilt j?rgmisi asju eraldi osta, tulevad piltidega.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 12 Mär 2007, 16:51

teine asi k?ib abiv?lli otsas ja tal on laagrid sees et oleks vaja neid laagreid

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 18 Juun 2007, 16:25

Vahepeal palju aega m??da l?inud. Auto seisab garaazis ikka aga asjad liiguvad.
Stange sain eest ?ra ja uus on tellimisel samuti ka uued suunatuled varsti kohal.
Kompressori kohapealt niipalju, et vana G60 on osadeks m??dud ja soetatud eaton M64 kompressor kasutajalt samzik ja M-Techi abiga saamas kinnitust mootori k?lge. Eelmisel n?dalal j?udis ka pakige kompressori hoolduskomplektiga USA-st.
N??d veel oodata millal stange kohal, valmis ja k?ljes ning eaton omal kohal, siis saab uue intercooleri ?ra tellida ja varsti saab ka esimesed proovis?idud uue kompressoriga teha, kahju ainult, et asi suve l?pu poole valmis saab.

sklipnot
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 31 Okt 2005, 20:40
Auto: VW Passat B4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sklipnot » 18 Juun 2007, 16:40

Kena auto :cool:
VW Passat B4

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 02 Juul 2007, 08:32

Niih asi siis selline, et kompressori asi on ikka sama kaugel, kuna kutil kes seda pidi tegema napib aega.
Kui keegi tahab oma v?imeid proovile panna(v?i teab kedagi soovitada) ja aretada eaton m64 minu autole peale nii et k?ik rihmad jookseksid ja asi t??taks. Siis andku teada.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Juul 2007, 09:15

K?tusepumba j?tsid originaali?
Sinu autol 1 v?i 2 pumpa originaalis?

Vaatasin tnusepa pilte kompressori installist ja seal tundus, et oli originaal kronsa alles j?etud.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 02 Juul 2007, 11:15

Jah originaal kronsaga on see inetum variant [VW Bot: "Keel korda!"], seda annab sinna ikka panna palju paremini ja ruumi v?tab kah tunduvalt v?hem kui custom teha.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 02 Juul 2007, 11:22

Passati kronsa kasutamine on ka IMO suht kole variant.
Vaatan, et tnusepp-al on asi normaalse k?rguse peal.
Kui sai selle Passati kronsaga proovitud oleks asi kuidagi imelik j??nud, v?hemalt minu silma j?rgi.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 03 Juul 2007, 18:51

K?tusepumbaga on ka omaette teema kuna see orig ja ei tahtnud h?sti t??data selleks autogi seisma j?i aga kui pumba lahti v?tsin ja voolu andsin siis t??tas j?lle ilusti. Aga v?lja on see vaja vahetatud aga millal seda veel ei oska ?elda ja mille vastu seda ka veel ei tea, enne tahaks selle kompressori asja korda saada. Muidu autol ?ks pump.

Kas keegi ei tea siis kedagi keevitajat, kes asja ette v?taks.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 15 Juul 2007, 00:11

Niih asjad liiguvad tasakesi. Kuulsin oma auto h??lt ka ?le pika aja. Hetkel t??tab k?ll ilma kompressorita aga mitte kauaks. Kompressori kinnituse ehitamise teemast siin pikemalt juttu http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=25635

Aga k?tusepumbast ikkagi asja ei saanud, suri teine j?lle ?ra. Peab hakkama uurima mida sinna uut ehitada.

Auto seisust ?ks pildike ka kui ta ehitamisele veeres

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 15 Juul 2007, 00:37

Noh usun et see pump toidab selle setupi ?ra praegu kui 16v pead v?i rohkem v?imsust hankima l?heb siis peab ilmselt pumpa vahetama ise arvan et pumba ahelas kusagil katkestus/korsosioon v?i midagi. Peab elektrikul laskma otsida ;) Kahjuks tehtud pildid pole v?ga ?levaatlikud aga eks ma ?pin oma vigadest ?ritan teisi profiile kah tabada ennem kui peris kokku suran asja :)

[Edited on 14-7-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 15 Juul 2007, 02:21

Hannes speedsteris vaatas elektri v?rki ja ?tles, et see on korras, k?ik ?hendused olid roostest vabad. Korda sai asja siis kui vastu pumpa koputas aga jah nii kauaks teda siis j?tkus veel.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 16 Juul 2007, 00:28

Algselt postitas: samzik
Noh usun et see pump toidab selle setupi ?ra praegu
Kui te niisama pullip?rast seda kompressorit vahetate, siis ehk k?ib see originaal pump ka aga kui tahate,
et see auto ka liikuma hakkaks siis mina hakkaksin pumbas?steemi ringitegemisele m?tlema.

Tutika VR6/G60 originaal pumba andmed olid k?ll v?ga kesised minu auto peal m??tes ja seda otse akult j?medatest juhtmetest pumbale voolu andes.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 16 Juul 2007, 21:18

Sellega arvestanud, et pump l?heb vahetusse koos pihustitega ja tuleb ka bensu surve regulaator.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 16 Juul 2007, 21:44

Huvitav kuida on need usa mehaanilised pumbad. Hotrod ajakirjast vaatasin meh pump 750 hpd. g60 pumbaga t?stad bensu ?les.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 16 Juul 2007, 23:14

Miks leiutada jalgratast?

Paaki uus G60 v?i m?ne muu VW mootori pump, millele on samasugune paak (topsikuga pump).
Ette v?i p?hjaalla surge tank ja 255LPH HP Walbro.
Walbro hind ~2.5k, mis ei ole tappev, kui sellist projekti teed.
Lisaks muidugi uus paagisisene pump ja surge tank.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 21 Juul 2007, 19:01

Ok aga kust muretseda surge tank ja Walbro pump?

Autost ka siis natuke, et kompressor on peal ja vaheflantsid on tehtud. Ootan oma esistanget, et vahejahuti ?ra tellida.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 24 Juul 2007, 07:46

N??d v?ib siis auto nime ?ra vahetada ja ristida ta VW Corrado Eaton M64-ks. Kompressor on peal ja rihmad jooksevad ilusti. G60 ei tule enam tagasi:P

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Juul 2007, 09:06

Jah tahaks juba seda t??tavana natuke katusda :D Aga ennem peab siis ?ra ootama et cooler ees ja stange ning siis torustikku tegema. Siit ka k?simus kuskohast saab torustiku materjali mihkel k?l ?tles aga telefonist oli v?ga raske aru saada. ja kuskohast sa selle cooleri soovitasid osta, v?id meile ka u2ud panna kui see pole v?ga avalik inf. :)

Ilmselt ma siis teen ka torustiku ise sellel autol tundub. Kogemuse m?ttes on asi mulle t?itsa kasulik :D. Ja mehed kes toru keevitavad (mina ainult l?igun) on v?ga osavad :)

V?rdluseks siis tnusepa corradoga seisis valzil kompressori sisu t?iesti paigal kui auto t?hik?igul v?i kuni 2000 rpm... Tnusep pead vist siduri seibe s?ttima :) V?i siis peame sellel eks n?is kuida ta t??le hakkab kui koormust anda. Nende seibidega saab seal m?ngida natuke.

Ahjaa v?ike komentaar laaduri kohta, kui ma selle siduri j?rgi ?hendasin ja torustikku j?rgi polnud. Et nagu mingi mesilaste parv oleks kapoti alla siginenud :D

[Edited on 24-7-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 24 Juul 2007, 10:55

Kompreka puhastasite seest enne ?ra ikka?

Vaatasin, et sinna oli seistes igasugu sodi sisse pudenenud (tolmu rohkem).

Teie probleemid lahendab Keisei-Racing.com ehk Olavi (ätt) 56619150
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 24 Juul 2007, 11:56

Ikka puhastasin ?ra jah, sellep?rast ta mul vahepeal lahti k?iski nagu piltidelt n?ha.

?ks pilt naljaviluks ?he cooleriga :DPilt


[Edited on 24-7-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 05 Aug 2007, 22:32

vahepeal on ise tagant utsitades teada saadud et uus bumper mis pidi tulema pole enam tootevalikus aga keegi ei viitisnud/vaevunud teatama kliendile. ja uus on tellitud selle seisu ma ei tea.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

Vasta

Mine “Huviliste autod”