VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Nii mõned siis taevad ka sellest, et ühe klubi Corrado omanikud vahetusid. Nimelt ostsin kasutajalt riio auto ära. Masinast veel eriti rääkida ei oska, kuna minu käes alles nädal aega olnud.Auto 1990a. G60 mootoriga. Autost oskan rääkida samapalju nagu eelmine omanik juba kirja pani ehk siis:
elektri aknad (ühel aknal mootor puudu-saab panna passati oma), elektri peeglid soojendusega, elektri katuse luuk,sportvedrustus, sportsummuti, spoileriring, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, valuveljed (15, OZ), pidurdusjõukontroll, signalisatsioon, CD stereo, kompuuter, immobilisaator, sportistmed, nahkkattega sportrool, udutuled (esimesed, tagumised), tulede korrektor, lisapidurituli, Karmann sisu. Elektriline antitiib (avaneb 120km/h). Kaasa sain sport madaldussarja 60/70mm suveks Bilstein punased(uued puksid,amordilaagrid,). Sõitnud sporttäissünt õliga MotulXS8100. Vahetatud kõik rihmad, rullikud, kõik õlid, veepump jne.
Esimesel õhtul siis juhtus ka väike äpardus, vähe sellest, et ma poole ööni tööl pidin olema, läks koduteel rehv katki. õnneks oli suht väike liiklus ja sain rahulikult asja ära aetud. Järgmisel päeval oli iseseisvuspäev ja enamus rehviparandused kinni aga pika otsimise peale leidsin ühe tegelase laululava juurest. Peale seda pole probleeme enam olnud. Nädalavahetusel sai auto ka üle pestud, nii seest kui väljast ja Pioneeri CD makk autosse ühendatud.
Pilte veel kahjuks teinud ei ole.
elektri aknad (ühel aknal mootor puudu-saab panna passati oma), elektri peeglid soojendusega, elektri katuse luuk,sportvedrustus, sportsummuti, spoileriring, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, valuveljed (15, OZ), pidurdusjõukontroll, signalisatsioon, CD stereo, kompuuter, immobilisaator, sportistmed, nahkkattega sportrool, udutuled (esimesed, tagumised), tulede korrektor, lisapidurituli, Karmann sisu. Elektriline antitiib (avaneb 120km/h). Kaasa sain sport madaldussarja 60/70mm suveks Bilstein punased(uued puksid,amordilaagrid,). Sõitnud sporttäissünt õliga MotulXS8100. Vahetatud kõik rihmad, rullikud, kõik õlid, veepump jne.
Esimesel õhtul siis juhtus ka väike äpardus, vähe sellest, et ma poole ööni tööl pidin olema, läks koduteel rehv katki. õnneks oli suht väike liiklus ja sain rahulikult asja ära aetud. Järgmisel päeval oli iseseisvuspäev ja enamus rehviparandused kinni aga pika otsimise peale leidsin ühe tegelase laululava juurest. Peale seda pole probleeme enam olnud. Nädalavahetusel sai auto ka üle pestud, nii seest kui väljast ja Pioneeri CD makk autosse ühendatud.
Pilte veel kahjuks teinud ei ole.
Viimati muutis valz, 09 Mai 2019, 22:12, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Täna sai siis ära proovitud, kuidas on 90 km/h auto üle kontroll kaotada. Ei olnud just eriti huvitav kogemus aga kõik lõppes ilma ühegi kriimustuseta ja väikese ehmatusega. Teed on ikka väga libedad.
Viimati muutis valz, 09 Mai 2019, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
ja n??d m?ssad oma v8-ga!:(Algselt postitas: riio
Edu sulle siis selle isendiga, hea autu oli. Kummid tal jah pole just k?ige paremad aga kannatavad talvel s?ita. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] igatsen seda masinat...hea autu oli;)
to valz
pilte v?id ju laenata riio vanast teemast;)
[Muudetud: 4-3-2006 curse22]
v?id ikka laenata neid pildikesi, ahjaa mis uute V8 sse puutub siis ?tleme nii, et audi v8 on maailma parem mootor, milline mootor suudab liikuda 900 rmp 4 k?iguga ilma t?rgeteta:) Aga kahjuks pean t?dema, et on ?ks viga v?lja tulnud seoses v kaua aegse seismisega, hakkib kinni end kui soojaks l?heb(v?ib olla pump umbes ja pihustid puhastada vaja, v?i siis elektri viga) Igaljuhul oodat teda diagnostika esmasp?eval, eks siis kaeb.
4 k?ik ja 210 km/h 5500 rmp ?tleb juba midagi ja 5 k?ik on veel saadaval:) aga see polnud p?hjus miks toda vajasin, asi on suur ja mugav mul vaja asju vedada ja miks siis mitte mugava autoga
[Muudetud: 4-3-2006 riio]
4 k?ik ja 210 km/h 5500 rmp ?tleb juba midagi ja 5 k?ik on veel saadaval:) aga see polnud p?hjus miks toda vajasin, asi on suur ja mugav mul vaja asju vedada ja miks siis mitte mugava autoga
[Muudetud: 4-3-2006 riio]
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Nii ei hakka esialgu uut teemat tegema, ?kki loeb seda ka keegi targem, kes osakb aidata. Nimelt eile avastasin ?li taset kontrollides, et ?li t?iesti null nimelt t?mbasin varda lapiga puhtaks ja pistsin korra mootorisse tagasi ja v?lja t?mmates l?ikis t?pselt sama moodi nagu enne. kuskil 2-3 n?dalat tagasi valasin just liitri peale. Eile lippasin ka muidugi poodi ja valasin ?li juurde aga see on nati imelik, et ta nii palju ?li v?tab. Kas kompressorile halvasti ei m?junud see asi ei oska ise ka kuidagi kompressorit kontrollida. Oleks h?dasti abi vaja
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Kontrolli kas sul on see voolik mis kompressorist tuleb ikka terve vahel need purunevad. ?ldiselt 1.0-1,5l 10 000km on normaalne ?le selle on mingi h?da juba.v?imalik et laaduri simmerid ei pea. v?i mingi selline jama. Kui ?ieti m?letan siis j?i riiol laadur kontrollimata selle peaks siis lahti v?tma ja vaatama mis seal sees paistab.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
minujuures saab asun ise tapal v?ta ?hendust kui huvi on 55957568
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Hetkel ise Tallinnas autoga aga n?dalavahetusel l?hen Rakverre, kui siit kellegilt abi ei saa siis tulen l?bi.Ja mis tasuks tahad vaeva eest:P
Selline k?simus on veel et milles v?ib probleem olla kui auto kisub natuke paremale ja kiirendusel kohapealt peab rooli p?ris k?vasti vastu hoidma,et auto paremale ?ra ei kisuks.
Selline k?simus on veel et milles v?ib probleem olla kui auto kisub natuke paremale ja kiirendusel kohapealt peab rooli p?ris k?vasti vastu hoidma,et auto paremale ?ra ei kisuks.
Minul ta v?ttis umbes liitri 5000 km peale ?li...see peaks suht nprmaalne olema kompressor isendi kohta. Eksid Samzik siiski sai see lahti v?etud ja uuritud seest, ?li ta t?is ei olnud aga seinad natuke ?lised nagu peabki. Mis puutub sellesse kompressori voolikusse siis kui k?ik teavad, et mul l?ks orig. kompreka ?livoolik kunagi ribadeks ja sai see tehtud uus Hydroskandist. Seega voolikus sammuti asi ei tohiks olla. Kronstein peaks olema see mis hoiab kompressorit moto k?ljes. Mootor sammuti ei suitsenud mitte raas. Kui sa vaatasid, et vooliku alt on ?line siis vaheta igaks juhuks ?ra see vask tihend mis on selle vooliku otsa nippli all. Kuigi seegi sai sinna uus pandud. See on selline v?ike vasest tihend (maksab umb 8 krooni). Rohkem ma nagu ei oskaks kahtlustada. Kui palju sa ?ltse s?itnud oled peale ostu ja palju siis sa ?li oled peale kallanud. Sest kui sa r??gid , et l?heb ?li hulludes kogustes kaduma siis peaks mootor kas jubedalt suitsema v?i j?tma maha suuri loike jne. Kuidagi peab ju ?li lahkuma...Ahjaa tahtsingi k?sida huvi m?ttes, et s?ber nagi sinu corri (minu endist) ja ajas sellist juttu, et olevat avarii teinud? Vastab t?ele v?i aeti muu isendiga sassi. Anna siis teada ja infot...siis oskab sind ehk t?psemalt aidata. Kokku jooks oleks vale siis ka maanteel kisuks sammuti. Kuigi kui n??d vaadata tee olusid ja kui siin r??palistel teedel eriliselt kiirendada siis ka minu auto kisub kas paremale v?i vasakule. Aga egas corri kah just k?ige paremad rehvid all polnud. Aga samas ei v?lista ka kokku jooksu. Suht kaua aega m??das, millal mina taga viimati s?itsin
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Nii s?itnud olen umbes 3000 km ja ?li olen sisse pannud 2 liitrit praegu vardal min ja max vahel. Suitsemise kohta ei oska ma midagi ?elda, sest ei oska hinnata ja v?rrelda millegagi, aga minuarust nagu ei suitse. Seistes ?liplekki auto all n?inud ei ole. Aga kas asi ei v?i olla selles, et s?ites surve sees ja siis pressib kuskilt l?bi ja selliste vihmaste ilmadega loigust l?bi s?ites peseb vesi suurema osa ?list maha. See voolik, mis on k?ige rohkem ?lisem, sellel on j?tku koht sees ja ma kahtlen, et sealt vahelt see l?bi tulebki aga sellele ligi p??semiseks peab auto alla minema. Tallinnas kanali v?imalusi endal ei ole. Autoga suht ettevaatlikult s?itnud ses suhtes, et k?lma mootoriga pole ?le 3000 p??rde lasknud ja kiirust ka veel proovinud ei ole. Autol ?htegi m?lki ega v?rvi kahjustust juures ei ole. Rehvid tal just parimate killast ei ole ja paar korda olen suht ligidale pidanud parkima m?nele ?kk pidurdajale.
Natuke nagu kisub ka maanteel aga rehvi ei s??, ma arvan, et natukesest timmimisest piisab.
Natuke nagu kisub ka maanteel aga rehvi ei s??, ma arvan, et natukesest timmimisest piisab.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
see on madal surve voolik tavaline vedelikku pidav voolik kuhu k?ivad vist klambrid peale mingi 7-8 eek meeter. Vaevalt sealt lekib kui just t?esti puruks ei ole rebenenud. See voolik on selleks et ?li saaks komprekast karterisse tagasi valguda.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
See madal ?li voolik on seal nii, et kaks voolikut ja keskel on vask toru sees ja omakorda on vitsadega kinni. Vaevalt jah , et seal tuleb. VAz suitsemisest umbesm?rku ka nii, et aja moto soojaks ja anna k?vasti koha peal p??rdedi kas l??b sinist v?lja. Minul ta ei suitsenud. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuskil ?kki m?ni tihend surnud
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
T?na k?isin Speedsteris ja ?li probleem on n??dseks vist lahendatud v?hemalt loodan seda. Remondimees ?tles, et klapis??re tihendid olid p?ris kulunud. ?ra sai vahetatud Klapis??retihendid, klapikambrikaane tihend ja simmerid(olid vist sellise nimega asjad aga v?in ka eksida) veel reguleeris tyhik?igu p??rdeid ja keeras s??te ?igeks. Hannesel lasin kompressorile ka pilgu peale heita, m??tsime r?huks 0,5 bar, mis n?itab, et asi p?ris korras ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
pigem 20k
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Loodan, et kompressor saab elu sisse, nimelt kompreka hooldus komplekt seisab laua peal ja ootab oma aega.
Aga teiste probleemide saaga j?tkub. Esmap?eval hakkas esiratta laager vilisema, j?tsin auto seisma maja ette. Reedel tahtsin minna vahetama, vajutasin signa pulti aga ei ?htegi piiksu, m?tlesin, et signa p....s tegin v?tmega ukse lahti ja signa laulma ei hakanud. Istusin rooli taha, keerasin v?tit ja ei midagi, aku oli jumala t?hi, kuigi uus aku peaks olema. 4 p?eva ja aku t?hi.
Aga teiste probleemide saaga j?tkub. Esmap?eval hakkas esiratta laager vilisema, j?tsin auto seisma maja ette. Reedel tahtsin minna vahetama, vajutasin signa pulti aga ei ?htegi piiksu, m?tlesin, et signa p....s tegin v?tmega ukse lahti ja signa laulma ei hakanud. Istusin rooli taha, keerasin v?tit ja ei midagi, aku oli jumala t?hi, kuigi uus aku peaks olema. 4 p?eva ja aku t?hi.