VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas valz » 01 Mär 2006, 22:55

Nii mõned siis taevad ka sellest, et ühe klubi Corrado omanikud vahetusid. Nimelt ostsin kasutajalt riio auto ära. Masinast veel eriti rääkida ei oska, kuna minu käes alles nädal aega olnud.Auto 1990a. G60 mootoriga. Autost oskan rääkida samapalju nagu eelmine omanik juba kirja pani ehk siis:
elektri aknad (ühel aknal mootor puudu-saab panna passati oma), elektri peeglid soojendusega, elektri katuse luuk,sportvedrustus, sportsummuti, spoileriring, roolivõimendi, kesklukustus, ABS pidurid, valuveljed (15, OZ), pidurdusjõukontroll, signalisatsioon, CD stereo, kompuuter, immobilisaator, sportistmed, nahkkattega sportrool, udutuled (esimesed, tagumised), tulede korrektor, lisapidurituli, Karmann sisu. Elektriline antitiib (avaneb 120km/h). Kaasa sain sport madaldussarja 60/70mm suveks Bilstein punased(uued puksid,amordilaagrid,). Sõitnud sporttäissünt õliga MotulXS8100. Vahetatud kõik rihmad, rullikud, kõik õlid, veepump jne.
Esimesel õhtul siis juhtus ka väike äpardus, vähe sellest, et ma poole ööni tööl pidin olema, läks koduteel rehv katki. õnneks oli suht väike liiklus ja sain rahulikult asja ära aetud. Järgmisel päeval oli iseseisvuspäev ja enamus rehviparandused kinni aga pika otsimise peale leidsin ühe tegelase laululava juurest. Peale seda pole probleeme enam olnud. Nädalavahetusel sai auto ka üle pestud, nii seest kui väljast ja Pioneeri CD makk autosse ühendatud.
Pilte veel kahjuks teinud ei ole.
Viimati muutis valz, 09 Mai 2019, 22:12, muudetud 2 korda kokku.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 04 Mär 2006, 20:23

Täna sai siis ära proovitud, kuidas on 90 km/h auto üle kontroll kaotada. Ei olnud just eriti huvitav kogemus aga kõik lõppes ilma ühegi kriimustuseta ja väikese ehmatusega. Teed on ikka väga libedad.
Viimati muutis valz, 09 Mai 2019, 22:13, muudetud 1 kord kokku.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 04 Mär 2006, 20:27

Edu sulle siis selle isendiga, hea autu oli. Kummid tal jah pole just k?ige paremad aga kannatavad talvel s?ita. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] igatsen seda masinat...hea autu oli;)

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 04 Mär 2006, 20:34

Hea on ta t?epoolest, isegi v?ga hea tahtmise juures ei ole ?htegi halba s?na ?elda. Aga sullegi nael kummi uue autuga:P

curse22
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 12 Veebr 2005, 21:10
Asukoht: võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas curse22 » 04 Mär 2006, 20:44

Algselt postitas: riio
Edu sulle siis selle isendiga, hea autu oli. Kummid tal jah pole just k?ige paremad aga kannatavad talvel s?ita. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] igatsen seda masinat...hea autu oli;)
ja n??d m?ssad oma v8-ga!:(
;)

to valz
pilte v?id ju laenata riio vanast teemast;)

[Muudetud: 4-3-2006 curse22]

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 04 Mär 2006, 21:10

See siis laenatud riio teemast.

Pilt

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 04 Mär 2006, 23:34

v?id ikka laenata neid pildikesi, ahjaa mis uute V8 sse puutub siis ?tleme nii, et audi v8 on maailma parem mootor, milline mootor suudab liikuda 900 rmp 4 k?iguga ilma t?rgeteta:) Aga kahjuks pean t?dema, et on ?ks viga v?lja tulnud seoses v kaua aegse seismisega, hakkib kinni end kui soojaks l?heb(v?ib olla pump umbes ja pihustid puhastada vaja, v?i siis elektri viga) Igaljuhul oodat teda diagnostika esmasp?eval, eks siis kaeb.
4 k?ik ja 210 km/h 5500 rmp :) ?tleb juba midagi ja 5 k?ik on veel saadaval:) aga see polnud p?hjus miks toda vajasin, asi on suur ja mugav mul vaja asju vedada ja miks siis mitte mugava autoga

[Muudetud: 4-3-2006 riio]

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 05 Mär 2006, 15:04

Kuule ?ra aja kadetaks:mad: aga ?he silmaga aknast v?lja vaadates meel muutub kohe:P

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 25 Mär 2006, 18:15

Nii ei hakka esialgu uut teemat tegema, ?kki loeb seda ka keegi targem, kes osakb aidata. Nimelt eile avastasin ?li taset kontrollides, et ?li t?iesti null nimelt t?mbasin varda lapiga puhtaks ja pistsin korra mootorisse tagasi ja v?lja t?mmates l?ikis t?pselt sama moodi nagu enne. kuskil 2-3 n?dalat tagasi valasin just liitri peale. Eile lippasin ka muidugi poodi ja valasin ?li juurde aga see on nati imelik, et ta nii palju ?li v?tab. Kas kompressorile halvasti ei m?junud see asi ei oska ise ka kuidagi kompressorit kontrollida. Oleks h?dasti abi vaja

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Gee60 » 26 Mär 2006, 14:42

ma loen corri raamatust et kompressoriga corr peab 1000 km-le max 1,5l ?li v?tma...
mul v?tab ka aga niipalju kyll mitte
palju sa s?itnud oled?

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 26 Mär 2006, 18:46

Kontrolli kas sul on see voolik mis kompressorist tuleb ikka terve vahel need purunevad. ?ldiselt 1.0-1,5l 10 000km on normaalne ?le selle on mingi h?da juba.v?imalik et laaduri simmerid ei pea. v?i mingi selline jama. Kui ?ieti m?letan siis j?i riiol laadur kontrollimata selle peaks siis lahti v?tma ja vaatama mis seal sees paistab.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 26 Mär 2006, 22:24

T?na vaatasin siis, et kas kuskilt on ?li n?ha ja kompressori all olev voolik oli suht ?line ja seal all mingi tugiraud ka suht ?line aga auto all ?li plekke ei ole. Ja kas on siin keegi kes viitsiks kompressori ?le vaadata v?in ise maha v?tta aga olukorda hinnata ei oska ja garaazi ka ei ole.

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Asko » 27 Mär 2006, 07:10

minujuures saab asun ise tapal v?ta ?hendust kui huvi on 55957568
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 27 Mär 2006, 11:37

Hetkel ise Tallinnas autoga aga n?dalavahetusel l?hen Rakverre, kui siit kellegilt abi ei saa siis tulen l?bi.Ja mis tasuks tahad vaeva eest:P

Selline k?simus on veel et milles v?ib probleem olla kui auto kisub natuke paremale ja kiirendusel kohapealt peab rooli p?ris k?vasti vastu hoidma,et auto paremale ?ra ei kisuks.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht » 27 Mär 2006, 16:43

Vale kokku jooks?

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 28 Mär 2006, 18:07

Minul ta v?ttis umbes liitri 5000 km peale ?li...see peaks suht nprmaalne olema kompressor isendi kohta. Eksid Samzik siiski sai see lahti v?etud ja uuritud seest, ?li ta t?is ei olnud aga seinad natuke ?lised nagu peabki. Mis puutub sellesse kompressori voolikusse siis kui k?ik teavad, et mul l?ks orig. kompreka ?livoolik kunagi ribadeks ja sai see tehtud uus Hydroskandist. Seega voolikus sammuti asi ei tohiks olla. Kronstein peaks olema see mis hoiab kompressorit moto k?ljes. Mootor sammuti ei suitsenud mitte raas. Kui sa vaatasid, et vooliku alt on ?line siis vaheta igaks juhuks ?ra see vask tihend mis on selle vooliku otsa nippli all. Kuigi seegi sai sinna uus pandud. See on selline v?ike vasest tihend (maksab umb 8 krooni). Rohkem ma nagu ei oskaks kahtlustada. Kui palju sa ?ltse s?itnud oled peale ostu ja palju siis sa ?li oled peale kallanud. Sest kui sa r??gid , et l?heb ?li hulludes kogustes kaduma siis peaks mootor kas jubedalt suitsema v?i j?tma maha suuri loike jne. Kuidagi peab ju ?li lahkuma...Ahjaa tahtsingi k?sida huvi m?ttes, et s?ber nagi sinu corri (minu endist) ja ajas sellist juttu, et olevat avarii teinud? Vastab t?ele v?i aeti muu isendiga sassi. Anna siis teada ja infot...siis oskab sind ehk t?psemalt aidata. Kokku jooks oleks vale siis ka maanteel kisuks sammuti. Kuigi kui n??d vaadata tee olusid ja kui siin r??palistel teedel eriliselt kiirendada siis ka minu auto kisub kas paremale v?i vasakule. Aga egas corri kah just k?ige paremad rehvid all polnud. Aga samas ei v?lista ka kokku jooksu. Suht kaua aega m??das, millal mina taga viimati s?itsin

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 29 Mär 2006, 19:09

Nii s?itnud olen umbes 3000 km ja ?li olen sisse pannud 2 liitrit praegu vardal min ja max vahel. Suitsemise kohta ei oska ma midagi ?elda, sest ei oska hinnata ja v?rrelda millegagi, aga minuarust nagu ei suitse. Seistes ?liplekki auto all n?inud ei ole. Aga kas asi ei v?i olla selles, et s?ites surve sees ja siis pressib kuskilt l?bi ja selliste vihmaste ilmadega loigust l?bi s?ites peseb vesi suurema osa ?list maha. See voolik, mis on k?ige rohkem ?lisem, sellel on j?tku koht sees ja ma kahtlen, et sealt vahelt see l?bi tulebki aga sellele ligi p??semiseks peab auto alla minema. Tallinnas kanali v?imalusi endal ei ole. Autoga suht ettevaatlikult s?itnud ses suhtes, et k?lma mootoriga pole ?le 3000 p??rde lasknud ja kiirust ka veel proovinud ei ole. Autol ?htegi m?lki ega v?rvi kahjustust juures ei ole. Rehvid tal just parimate killast ei ole ja paar korda olen suht ligidale pidanud parkima m?nele ?kk pidurdajale.
Natuke nagu kisub ka maanteel aga rehvi ei s??, ma arvan, et natukesest timmimisest piisab.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 29 Mär 2006, 20:48

see on madal surve voolik tavaline vedelikku pidav voolik kuhu k?ivad vist klambrid peale mingi 7-8 eek meeter. Vaevalt sealt lekib kui just t?esti puruks ei ole rebenenud. See voolik on selleks et ?li saaks komprekast karterisse tagasi valguda.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 29 Mär 2006, 20:56

See madal ?li voolik on seal nii, et kaks voolikut ja keskel on vask toru sees ja omakorda on vitsadega kinni. Vaevalt jah , et seal tuleb. VAz suitsemisest umbesm?rku ka nii, et aja moto soojaks ja anna k?vasti koha peal p??rdedi kas l??b sinist v?lja. Minul ta ei suitsenud. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuskil ?kki m?ni tihend surnud :(

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 09 Mai 2006, 23:44

T?na k?isin Speedsteris ja ?li probleem on n??dseks vist lahendatud v?hemalt loodan seda. Remondimees ?tles, et klapis??re tihendid olid p?ris kulunud. ?ra sai vahetatud Klapis??retihendid, klapikambrikaane tihend ja simmerid(olid vist sellise nimega asjad aga v?in ka eksida) veel reguleeris tyhik?igu p??rdeid ja keeras s??te ?igeks. Hannesel lasin kompressorile ka pilgu peale heita, m??tsime r?huks 0,5 bar, mis n?itab, et asi p?ris korras ei ole.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 10 Mai 2006, 06:48

Natuke lahja aga kui pikemalt s?idada siis v?ib ta sind r??mustada laba ?ra murdumisega v?i m?ne muu ?geda asjaga seega ise tead!
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht » 10 Mai 2006, 09:29

Soovitaks jh hoolduse ?ra teha kompressorile(uued laagrid,tihendid, rihm), muidu sul v?ib asi valusasti l?ppeda
Ja kellegil ei ole uue kompressori raha v?lja k?ia..Ikkagi 60 000.-:(

Asko
Huviline
Postitusi: 1310
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 47 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Asko » 10 Mai 2006, 09:44

pigem 20k
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 11 Juun 2006, 13:20

Loodan, et kompressor saab elu sisse, nimelt kompreka hooldus komplekt seisab laua peal ja ootab oma aega.
Aga teiste probleemide saaga j?tkub. Esmap?eval hakkas esiratta laager vilisema, j?tsin auto seisma maja ette. Reedel tahtsin minna vahetama, vajutasin signa pulti aga ei ?htegi piiksu, m?tlesin, et signa p....s tegin v?tmega ukse lahti ja signa laulma ei hakanud. Istusin rooli taha, keerasin v?tit ja ei midagi, aku oli jumala t?hi, kuigi uus aku peaks olema. 4 p?eva ja aku t?hi.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 11 Juun 2006, 13:28

Ja suured t?nud Sfinxile kompressori hoolde komplekti sebimise eest.

Vasta

Mine “Huviliste autod”