VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 11 Juun 2006, 22:19

Kas klapi s??rekate vahetus aitas ?li probleemile? Huvitav on see, et kui s??rekad l?bi siis peaks ka suitsema hakkama v?i eksin see kord. Ise aga hetkel m?tlen, et oleks siiski pidanud auto alles j?tma kuna naine siin otsib endale autot ja see oleks talle h?? olnud:P...See on minu arvates suht tavaline, et iga uue oamniku leidmisega tuleb autost uusi asju v?lja mida teha vaja ja nii, edasi...egas mul sel V8 ka pole p??ris h?sti l?inud pea 30 kilo alla pannud aga seda ka m?tel , et auto j??b kauaks. Mis aga puutb nendesse meestesse kes siin paugutavad , et kompressor maksab 60 kilo siis v?in neile tuua alla hindlusega 55 kiloga aga sulle leiame ka odavalt. uus kompressor maksab 17 ja kasutatud uues sisuga 8-10 ringi ja vahepeal meil eestiski liikus korralike 5 kilo ringi. Usu mind see on odavam l?bu kui minu ?hu kululugeja (8 kilo:( ). Aga mis puutub aku t?hjenemisse siis kindlasti on sellel mingi seletus, sest minul ei juhtunud sellist asja kordagi kui ostsin uue aku. Sul on pea tutikas (vist 63 ah) aku see on maa ja ilm corradole:). Varem on olnud m?nel autol sama probleeme ja siis pulkadega tarbimist m??tnud ja tulemus oli olnud kas Halvasti Installeeritud Makk, signa andis otsad (hakkas rohkem tarbima) v?i midagi l?hises. Sammuti vaata ?le ega m?ni kontakt l?bi ei l?inud ja ei p?letaks salongi valgustust, v?i kindalaekas midagi...mingi lisa tarbija taga. M??da tarbimine testeriga ?ra siis saad ise teada. Muidu on nii, et tutikas aku t?is laadida ja auto seisma j?tta signa peal saab aku t?hjaks 1-2 kuuga ja kui mini maalselt s?ita---n?dalas 2-3 otsa umbes 10km siis j??b sellest sammuti v?heseks sest auto ei j?ua nii palju voolu toota kui ta seistes on kulutanud , s?ites sammuti...Aga ei tohiks sul see probleem nii hull olla midagi. Esmalt siis soovitan ?ra m??ta tarbimine seistes ja siis laadimine k?iva mootoriga! Hoia kursis ?auto arengust.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 11 Juun 2006, 22:28

Mis puutub kompressori korras olekusse siis seda puhumis v?imet m?jutab ka torustik...ja tal originaal ja arvan, et plastik torustik v?ib olla rabe ja vigastusi tekinud. kompressoril on v?ljalaske toru all ?mmargune kummi seib vaata kas sellega on k?ik korras. Endal oli r?huga probleeme siis polnud seda tuhendit seal aga sai siis muretsetud. K?ik ?hujooksu torustik kui lekib siis kisub sammuti r?hu alla. Alati arvatakse siin ka turbotajate seas, et turbo peetis kulutavad tuhandeid ja siis selgub, et m?ne saja kroonine kolmik katki;) ja asi sellega korras...aga jah ega ka tihendite vahetus ei tee paha. Viimane vahetus oli vits ka numbritega komreka peale kirjutatud...minu k?es oli?vahetusest m??dunud 35 40 tuh aga ei m?leta t?pselt. Elu eaks vist peeti 60 tuhh-80 km. ohh nii kaua aega m??das ei m?letagi mis k?ik oli v?i on:). Kas suve tulekuga madaldus plaanis alla panna? Tee kindlasti uuemaid pilte...hea oleks vesistada. Uskuge mind pole teist nii, hea juhitavusega auto kui v?ike v?imas corrado:). Mulle istus v?hemalt h?sti ja naisele sammuti :D
Edu ja jaksu

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 13 Juun 2006, 07:27

Peale klapisäärekate vahetust enam õli kulu täheldanud ei ole. Vahetasin ka õli ja õli filtri ära. Aku asjas näen ma varjanti, et kui tööl olin siis võis signa töödata maja ees. Endal testrit ei ole ei saa voolu mõõta. Madaldus tuleb ka aga seda järgmine kuu, panen ka uued amordid, kui midagi soodsalt leian. Ei hakka enne neid lammutama, sest üks tagumine amort on läbi ja see vajab niikuinii vahetust.

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 13 Juun 2006, 18:19

Seda isegi m?tlesin aku kohapealt, sest talvel kui vana aku vedas alt sai sinna Balti Atuosadest tellitud uus...seega sellel isegi garantii...Minul igatahes peale aku vahetust polnud probleemi...l?ks isegi -28 kraadiga k?ima:). Kui ?li kulu t?heldanud pole siis peaks ju kompressori simmerid korras olema....kui mina ta maha kiskusin (mittu, mittu kuud tagasi) oli ta korras ja ?li t?is polnud;)

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 28 Aug 2006, 18:21

lisaks m?ned uued pildid
Eest

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 28 Aug 2006, 18:23


yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas yoya » 28 Aug 2006, 18:30

aiii hea!
v?ga kena;)
aii kuidas tahaks g-laderi j?udu proovida...:D

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 28 Aug 2006, 19:49

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kuidas ma kahtsen, et selle iluduse sulle loovutasin. Kahjuks pean t?dema, et corr on minu elu parim auto olnud selle poolest, et siga ilus ja parim juhitavus mida kohanud. L?igib kenasti:P Kasutasid vaha v?i koguni poleerimine:P:P:P

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 29 Aug 2006, 10:59

Tegelikult ei ole vaha ega ka poleeringut, vaid autopesu shampoon. Vahatamiseni j?uab s?gisel.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 26 Okt 2006, 11:36

Olen varunud ?ksjagu varuosi ja tahaks need ka auto k?lge kruvida. Tegemist vajaks siis j?rgmised asjad: 4 amorti koos vedrudega ja puksid ja laagrid ?hes?naga k?ik l?heb vahetusse vedrustuses, stabikavarda otsa ja keskmised puksid, vasaku esimese ratta laager ja tagumised m?lemad,tagasilla puksid. Lisaks seisab kapi peal ikka veel kompressori hoolde komplekt ja turbo r?hu ja segu kellad.
Mis te arvate kui palju peaks raha koguma, et see asi teeninduses ?ra teha. Samas kui kellegil on kuskil v?imalusi garaaśi ja t??riistu kasutada ning on n?us n?u ja j?uga s?mboolse summa eest abistama v?ib ka lahkelt m?rku anda.

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas aht » 26 Okt 2006, 13:32

p?ris hea summa v?ib minna, amordi alt v?tmine erinevate hindadega 150/250kr tk,Ma arvan paljud kohad ei taha kompressorile hooldus komplekti panna

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 26 Okt 2006, 16:54

laaduriga saan ehk aidata aga r??gi sfinxiga. Ta on vahetanud neid.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tnusepp » 26 Okt 2006, 17:07

mina v?in aidata sind vedrustuse alla panemisega ja laagrite vahetusega ainuke asi et garaaz kus teen asub j?gevamaal tormas kui vaja siis v?ta ?hendust profiilist leiad andmed

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 26 Okt 2006, 18:49

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] j?geva j??b natuke kaugele p?rast peab veel jooksu ka paika panema, ei taha nagu palju s?ita viltu kiskuva jooksuga.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 27 Okt 2006, 20:04

T?na sai ostetud ka raid hp ?hufilter. Kas kellegil on ideid kuidas see asi sinna ?ra mahutada nii, et temast maksimaalselt kasu oleks. Filtril on ?mber ka metall korpus, millele saab painduva k?ri k?lge panna.

sfinx
Veteran
Postitusi: 625
Liitunud: 03 Mär 2003, 18:17
Asukoht: TLN
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sfinx » 31 Okt 2006, 11:45

Levinuim variant

1 pilt
2 pilt

M?lemal pildil 1 viga - puudub vahesein mootori ja filtri vahel ning n?iteks stange juurest jaheda ?hu pealevool.
Pill tuleb pika ehitamise peale

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 31 Okt 2006, 11:59

Mul on filtril metall ?mbris kaasas, et kas v?ib selle ka ilma ?mbriseta sinna panna, samas see ?mbris takistaks v?tta sooja ?hku mootori poolt aga sellise paigutusega nagu nendel piltidel j??ks ?huv?tu ava valele poole ja ta saaks ikka sooja ?hku mootorist.
Selline n?eb ta siis v?lja mul

Pilt

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 31 Okt 2006, 12:02

Olukorrast kodus:p

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 27 Nov 2006, 21:48

N??d siis asi sedasi, et veermikuga on peaaegu ?helpool, vahetatud sai amordid/vedrud 4 tk, esimeste rataste laagrid, parema ratta ??tshoob ja rumm, 2 sharniiri, stabikavarda puksid 4 tk, esiamordi laagrid ja tagumiste taldrikud ja lisaks veel k?ik puksid ja porikaitsmed, tagasillapuksid ja sild regulliti paika. T?? tegid Carstopi mehed, eks aeg n?itab kui head t??d nad tegid. Huvilistele ?eldes t?? raha oli 3000 kr.
Veel on vaja vahetada 4 piduriketast, klotsid ja k?sipiduri trossid.
N??d on aega kompressor k?sile v?tta.

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tnusepp » 27 Nov 2006, 22:10

aga kas m??tnud oled palju n?itab praegu r?hku

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 27 Nov 2006, 23:40

praegu ei ole aga auto on p?ris palju seisnud ka peale viimast m??tmist ja valu ei ole ?ldse saanud

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 01 Dets 2006, 17:10

T?na j?udis Saksamaalt el akna mootor minuni. N??d saab ka juhiakent avada:D
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] need sportamordid on ikka liiga j?iga, s?ida nagu pakkudel, Eesti teed ei ole ikka nende jaoks.

Kalkulaator
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 09 Nov 2006, 20:06
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Kalkulaator » 01 Dets 2006, 17:19

Ma vist olen n?inud seda rakvere vahel :) v?ib olla?

yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas yoya » 06 Dets 2006, 22:33

kui tahad nendest amortidest vabaneda, siis v?id mulle neid odavalt pakkuda:D

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 07 Dets 2006, 10:58

Ei nendest ei vabane, nende jebimine ja alla saamine l?ks kulukaks, kahju ?ra v?tta, ootan millal teed korda tehakse:D

Vasta

Mine “Huviliste autod”