VW Corrado Eaton M64 90a. - valz
Moderaator: etnies858
Kas klapi s??rekate vahetus aitas ?li probleemile? Huvitav on see, et kui s??rekad l?bi siis peaks ka suitsema hakkama v?i eksin see kord. Ise aga hetkel m?tlen, et oleks siiski pidanud auto alles j?tma kuna naine siin otsib endale autot ja see oleks talle h?? olnud:P...See on minu arvates suht tavaline, et iga uue oamniku leidmisega tuleb autost uusi asju v?lja mida teha vaja ja nii, edasi...egas mul sel V8 ka pole p??ris h?sti l?inud pea 30 kilo alla pannud aga seda ka m?tel , et auto j??b kauaks. Mis aga puutb nendesse meestesse kes siin paugutavad , et kompressor maksab 60 kilo siis v?in neile tuua alla hindlusega 55 kiloga aga sulle leiame ka odavalt. uus kompressor maksab 17 ja kasutatud uues sisuga 8-10 ringi ja vahepeal meil eestiski liikus korralike 5 kilo ringi. Usu mind see on odavam l?bu kui minu ?hu kululugeja (8 kilo:( ). Aga mis puutub aku t?hjenemisse siis kindlasti on sellel mingi seletus, sest minul ei juhtunud sellist asja kordagi kui ostsin uue aku. Sul on pea tutikas (vist 63 ah) aku see on maa ja ilm corradole:). Varem on olnud m?nel autol sama probleeme ja siis pulkadega tarbimist m??tnud ja tulemus oli olnud kas Halvasti Installeeritud Makk, signa andis otsad (hakkas rohkem tarbima) v?i midagi l?hises. Sammuti vaata ?le ega m?ni kontakt l?bi ei l?inud ja ei p?letaks salongi valgustust, v?i kindalaekas midagi...mingi lisa tarbija taga. M??da tarbimine testeriga ?ra siis saad ise teada. Muidu on nii, et tutikas aku t?is laadida ja auto seisma j?tta signa peal saab aku t?hjaks 1-2 kuuga ja kui mini maalselt s?ita---n?dalas 2-3 otsa umbes 10km siis j??b sellest sammuti v?heseks sest auto ei j?ua nii palju voolu toota kui ta seistes on kulutanud , s?ites sammuti...Aga ei tohiks sul see probleem nii hull olla midagi. Esmalt siis soovitan ?ra m??ta tarbimine seistes ja siis laadimine k?iva mootoriga! Hoia kursis ?auto arengust.
Mis puutub kompressori korras olekusse siis seda puhumis v?imet m?jutab ka torustik...ja tal originaal ja arvan, et plastik torustik v?ib olla rabe ja vigastusi tekinud. kompressoril on v?ljalaske toru all ?mmargune kummi seib vaata kas sellega on k?ik korras. Endal oli r?huga probleeme siis polnud seda tuhendit seal aga sai siis muretsetud. K?ik ?hujooksu torustik kui lekib siis kisub sammuti r?hu alla. Alati arvatakse siin ka turbotajate seas, et turbo peetis kulutavad tuhandeid ja siis selgub, et m?ne saja kroonine kolmik katki;) ja asi sellega korras...aga jah ega ka tihendite vahetus ei tee paha. Viimane vahetus oli vits ka numbritega komreka peale kirjutatud...minu k?es oli?vahetusest m??dunud 35 40 tuh aga ei m?leta t?pselt. Elu eaks vist peeti 60 tuhh-80 km. ohh nii kaua aega m??das ei m?letagi mis k?ik oli v?i on:). Kas suve tulekuga madaldus plaanis alla panna? Tee kindlasti uuemaid pilte...hea oleks vesistada. Uskuge mind pole teist nii, hea juhitavusega auto kui v?ike v?imas corrado:). Mulle istus v?hemalt h?sti ja naisele sammuti
Edu ja jaksu
Edu ja jaksu
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Peale klapisäärekate vahetust enam õli kulu täheldanud ei ole. Vahetasin ka õli ja õli filtri ära. Aku asjas näen ma varjanti, et kui tööl olin siis võis signa töödata maja ees. Endal testrit ei ole ei saa voolu mõõta. Madaldus tuleb ka aga seda järgmine kuu, panen ka uued amordid, kui midagi soodsalt leian. Ei hakka enne neid lammutama, sest üks tagumine amort on läbi ja see vajab niikuinii vahetust.
Seda isegi m?tlesin aku kohapealt, sest talvel kui vana aku vedas alt sai sinna Balti Atuosadest tellitud uus...seega sellel isegi garantii...Minul igatahes peale aku vahetust polnud probleemi...l?ks isegi -28 kraadiga k?ima:). Kui ?li kulu t?heldanud pole siis peaks ju kompressori simmerid korras olema....kui mina ta maha kiskusin (mittu, mittu kuud tagasi) oli ta korras ja ?li t?is polnud;)
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Olen varunud ?ksjagu varuosi ja tahaks need ka auto k?lge kruvida. Tegemist vajaks siis j?rgmised asjad: 4 amorti koos vedrudega ja puksid ja laagrid ?hes?naga k?ik l?heb vahetusse vedrustuses, stabikavarda otsa ja keskmised puksid, vasaku esimese ratta laager ja tagumised m?lemad,tagasilla puksid. Lisaks seisab kapi peal ikka veel kompressori hoolde komplekt ja turbo r?hu ja segu kellad.
Mis te arvate kui palju peaks raha koguma, et see asi teeninduses ?ra teha. Samas kui kellegil on kuskil v?imalusi garaaśi ja t??riistu kasutada ning on n?us n?u ja j?uga s?mboolse summa eest abistama v?ib ka lahkelt m?rku anda.
Mis te arvate kui palju peaks raha koguma, et see asi teeninduses ?ra teha. Samas kui kellegil on kuskil v?imalusi garaaśi ja t??riistu kasutada ning on n?us n?u ja j?uga s?mboolse summa eest abistama v?ib ka lahkelt m?rku anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 125
- Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
- Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
N??d siis asi sedasi, et veermikuga on peaaegu ?helpool, vahetatud sai amordid/vedrud 4 tk, esimeste rataste laagrid, parema ratta ??tshoob ja rumm, 2 sharniiri, stabikavarda puksid 4 tk, esiamordi laagrid ja tagumiste taldrikud ja lisaks veel k?ik puksid ja porikaitsmed, tagasillapuksid ja sild regulliti paika. T?? tegid Carstopi mehed, eks aeg n?itab kui head t??d nad tegid. Huvilistele ?eldes t?? raha oli 3000 kr.
Veel on vaja vahetada 4 piduriketast, klotsid ja k?sipiduri trossid.
N??d on aega kompressor k?sile v?tta.
Veel on vaja vahetada 4 piduriketast, klotsid ja k?sipiduri trossid.
N??d on aega kompressor k?sile v?tta.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 09 Nov 2006, 20:06
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0