VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 06 Aug 2007, 08:31

Ja nii ta kahjuks on tellisin juuni keskel stange ?ra ?eldi et juuni l?pus on kohal. Juuli l?puks ei olnud minuga keegi veel sellest firmast ?hendust v?tnud ja otsustasin ise k?sima minna, et mis v?rk on. ?eldi et seda stanget ei saa enam tellida, kuna seda ei toodeta enam, vaevalt nad seda sellel samal hommikul teada said. Aga otsustasin uue tellida ikkagi sealt samast, kuna nende eelnevad t??d on p?ris heal tasemel ja kogemusi peaks ka olema, kuna plaan lasta stange ?mberteha oma maitse j?rgi.
Aa ja uus stange pidi augusti keskel kohal olema.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 28 Aug 2007, 11:58

J?rgmisel aastal peaks autot edasi liigutama juba uus j?uallikas, millest poole olen k?tte saanud. Minu k?tte j?udes n?gi ta selline v?lja

[Muudetud: 28-8-2007 valz]

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 28 Aug 2007, 12:05

Peale v?ikest lammutust n?gi v?lja selline

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 28 Aug 2007, 12:07

Ja kohale j?udis ka kaua oodatud stange, n??d saab cooleri ?ra tellida.:cool:

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 28 Aug 2007, 12:16

Mis kolbe kepse plaanid kasutada?
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 28 Aug 2007, 12:25

Alumise poole pealt praegu veel ideed puuduvad ja eks asi hakkab ka olenema rahast. Praegu plaanin ?lemise poole korda saada ja siis asuda alumise kallale aga plaan oleks kasutada v?imalikult palju uusi detaile. Firmadest ei oska r??kida veel, kuna pole seda veel eriti uurinud. Praegu esmat?htis cooler paika ja torustik valmis teha ja praeguse mootoriga auto liikuma saada.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 26 Sept 2007, 10:16

Eilse seisuga siis kahe Corrado omanik. Nii projektikas kui igap?evaliikur samasugused autod.
Teine Corrado on 2.0 16V 1993. Vaata et see veel ilusam kui praegune projektikas. Kere korralik, v?ib isegi ?elda, et v?ga korralik. Praegu ainult mingi kala mootoris ja auto ei s?ida.

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 26 Sept 2007, 10:19

V?ga hea et Yoya endine corr ikka klubiridadesse j?i:) Tal vist jah mingi kala sees surve karteris vms. oli.

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 09 Okt 2007, 23:39

Kui sul juppe vaja Corradole, siis mul varsti ilmselt pakkuda igasugu n?nni (enda Corrado pealt).

[Muudetud: 9-10-2007 M-Tech]
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas yoya » 30 Nov 2007, 17:18

need l?petadid mul t?? siis kui ma lasin taga pagasnikus oleva lambi kerevastu ja siis l?i v?lja rivist vooluv?rgi. vaata kaitsmed ?le, kahjusk ei m?leta enam kaitsme nr. Ja katuseluuk kadus ka koos sellega ??ra alati.
Muiud rullid ja rihmad olid eelmine suvi vahetatud.
Kõrge sul IQ on?

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 15 Dets 2007, 02:49

Olen viimasel ajal t?helepannud, et kuskilt armatuuri kandist tulevad mingid piiksud, et mida need t?hendavad. Tegemist rohelise corradoga.

Gee60
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 12 Apr 2005, 20:19
Telefon: 555 3 444 3
Auto: B5.5 ja A6C5 ja Kollane Leon
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Gee60 » 15 Dets 2007, 09:25

?li v?he siis teeb

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 15 Dets 2007, 12:58

Mis pudru siin k?ib aru ma ei n?e, milllisest autost jutt peaks olema sellest g60nest.

100kw masinal on ju uus mootor, kuna vana oli lihtsalt pekki keeratud, selle v?ga hea meistrimehe poolt kes autom??jale autot tegi.. :(

Seega loomulikult laske remontida oma autosi, eriti mootoreid inimeste poolt kes r??givad endast ?liv?rdes, kvaliteet on alati tagatud irv. Hiljem uut mootorit ostes alati hea meel :D

[Edited on 15-12-2007 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas yoya » 01 Veebr 2008, 19:18

kusjuures see mees on P?rnus enim austatud motorist.
sptsialiseerunud puhtalt mootoritele ja maine on v?ga k?rge.
Kuid kui t?esti selle mehe s??, ei kipu ma enam tema juurde.
Kõrge sul IQ on?

M-Tech
Veteran
Postitusi: 1349
Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
Auto: 3x G4, 1x Arosa
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas M-Tech » 01 Veebr 2008, 19:35

Mis t?psemalt juhtus? Ei viitsi seda kahe auto teemat l?bi lugeda uuesti.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R30 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | PASSAT B5.5 6.0 W12 '01 |
SHARAN 2.0TDI '12 | Q5 3.0TDI OFF-ROAD PACKAGE '09 (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas valz » 04 Veebr 2008, 12:53

tegin rohelisele corrile uue teema

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 30 Mai 2008, 17:28

M?tlesin et l?igun originaal kinnitust saab ?kki kompaktsema kronsteini genereerida sinna.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

[Edited on 30-5-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

valz
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 11 Juul 2003, 23:56
Auto: VW Corrado 2,0 16V ja 1,8 Eaton
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Corrado Eaton M64 90a.

Lugemata postitus Postitas valz » 06 Mai 2019, 18:52

Auto vahepeal ligi 10 aastat seisnud. Alguses paar aastat Kosel, siis Rakverre veetud ja nüüd Pärnus. Seisma jäi raha puuduses ja edaspidi juba aja ja moti puudumise pärast. Nüüd Youtube kanalitelt jälgima hakanud autode ehituse projekte ja tuli uuesti mott tagasi.
Esimestel aastatel auto seistes tegid hiired pesa sisse ja terve auto on läbi imbunud nende väljaheidete haisust. Ise olen ka muidugi süüdi, et kohe ära ei pestnud detaile.
Nüüd olen lammutanud kogu sisu välja ja eemaldanud ka põhja pealt pigi seest poolt. Pigi alt tuli välja rooste. Istmetele ja vaibale tegin tekstiilipesu aga ikka haisevad, mitte küll nii hullusti. Kõik plastikud pestud jooksva vee all aga need millel naha imitatsioon peal need õrnalt ikka haisevad. Praegu seisavad töökojas ja eks näis kas ajaga kaob hais ära.
Põhjapeal oli rooste nende käiguteedel ja pesa lähedal kõige hullem, arvatavasti kusihape ussi sisse ajanud. Pigi sain maha kuumafööni ja pahtlilabidaga. Viimased jäägid pigileotusvahendiga maha pestud. Mõned üksikud kohad on veel vaja üle käija.
Mis vahendiga oleks kõige mugavam maha saada liimi jäljed? Kas sarnase tootega või on tõhusamaid vahendeid? Pigimati ja viltmati liimist siis jutt.
Seest vaja veel juhtmestik välja katkuda ja armatuuri tagune vilt maha kraapida, siis saab roostesurmaga tegeleda ja üle kruntida. Enne muidugi ka lõikuda suuremad roosteaugud välja ja uued lapid keevitada. Kui kellelgi on Pärnus tutvuseid keevitajate osas, kes ka mõlke oskavad eemaldada siis võib kontakte sheerida.
Täna sain kätte mootoripuki, et mootor vahelt välja võtta ja mootoriruumis roosteparandusi teha. Lähiajal ongi plaan auto saada päris paljaks, et teha roostetõrje ja uus värv peale. Tulevikuks on palju mõtteid, mis vajavad läbi mõtlemist - syncro, mootori valik, sisu lahendus, välimuselt kui palju stock looki jätta jne.
IMG_2760.JPEG
Põrand enne pigi eemaldamist
IMG_2760.JPEG (163.37 KiB) Vaadatud 10219 korda
IMG_2759.JPEG
Kuumaõhufööniga eemaldatud pigi
IMG_2759.JPEG (210.52 KiB) Vaadatud 10219 korda
IMG_2762.JPEG
Pigieemaldiga leotamine
IMG_2762.JPEG (215.05 KiB) Vaadatud 10219 korda
IMG_2763.JPEG
Puhastatud põrand
IMG_2763.JPEG (137 KiB) Vaadatud 10219 korda

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas tito » 06 Mai 2019, 23:02

Ülikõva, et leidsid motti edasi toimetamiseks :thumbup:
Viimati muutis tito, 06 Mai 2019, 23:03, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

dan
Huviline
Postitusi: 96
Liitunud: 27 Nov 2005, 21:12
Auto: Golf 2,8vr6T 4motion; mk4 2.8 vr6 4motion; Corradox2; Eos tfsi Dsg; RS3
Asukoht: haapsalu/tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas dan » 08 Mai 2019, 20:07

Tublim kui mina! Mul seisab kere endiselt garaazis ka juba 10 aastat :(

RPK-Juunior
Klubiline
Postitusi: 64
Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas RPK-Juunior » 08 Mai 2019, 21:41

Jõudu ja jaksu edaspidiseks jälgin hoolega. :clap:
Kuna ise tahaks ka seada sammud G60-lt Eatonile siis huvitab kuidas ta seal vahel paikneb ja mis moodi kinnitused lahendatud. :?
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2632
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 64 korda

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas argo » 08 Mai 2019, 22:00

Siin ka omajagu infot sellest viewtopic.php?f=50&t=11071
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas samzik » 17 Mai 2019, 11:51

Soovitaks sulle siis järgnevat, Usast 2,5l Fsi r5 vabalthingav (ca 800 euri Eestisse pidi saama), sinna sissse turbo kolvid ja sobivad nukad, kompressori sobitaks kah, või läheks siis m112 peale, olenevalt palju jõudu soovid. G4/G5 võimalikult pika käiguga kast ja nurkreduktor ning transporte t4 tagadiffer koos visko ja uuestitäitmisega. Siis ei pea hakkama 4 veo elektroonikaga jebima, samas see lahendus peaks tagama ka päris tugeva tagasilla veo % äkki miigi 60/40 statsionaarselt. Peaks olema/jääma suhteliselt hea lahendus/tasakaal hinna, kg, tehnika ja kõige muu poolest.

Väliselt tagasihoidlik vb pole selle auto puhul eesmärk omaette, äga flare annaks ilmselt pigem respecti juurde. Kui 4 veo teed lähe mõtle läbi ka tagumiste rattakoobaste suurus.

R.
Viimati muutis samzik, 17 Mai 2019, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

alkeemik
Klubiline
Postitusi: 2201
Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
Auto: Bora
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 81 korda
Tänatud: 144 korda

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas alkeemik » 17 Mai 2019, 12:11

samzik kirjutas:
17 Mai 2019, 11:51
Soovitaks sulle siis järgnevat, Usast 2,5l Fsi r5 vabalthingav (ca 800 euri Eestisse pidi saama),
FSI-d on uuemad mootorid, mk6 pealt - vanemad on tavalise pritsega.
samzik kirjutas:
17 Mai 2019, 11:51
transporte t4 tagadiffer koos visko ja uuestitäitmisega.
Mu teada t4 tagumine differ on teise ülekandega kui G4.

Petzo
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
Telefon: 55596240
Auto: Golf II
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 32 korda

VW Corrado Eaton M64 90a. - valz

Lugemata postitus Postitas Petzo » 17 Mai 2019, 12:41

alkeemik kirjutas:
17 Mai 2019, 12:11
samzik kirjutas:
17 Mai 2019, 11:51
Soovitaks sulle siis järgnevat, Usast 2,5l Fsi r5 vabalthingav (ca 800 euri Eestisse pidi saama),
FSI-d on uuemad mootorid, mk6 pealt - vanemad on tavalise pritsega.
samzik kirjutas:
17 Mai 2019, 11:51
transporte t4 tagadiffer koos visko ja uuestitäitmisega.
Mu teada t4 tagumine differ on teise ülekandega kui G4.
Saabki hästi sõõrikuid teha, visco koguaeg lukus :D
Rait.

Vasta

Mine “Huviliste autod”