Volkswagen Corrado VR6- longer
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Volkswagen Corrado VR6- longer
Heihei, tekkis võimalus saada corrado omanikuks, patt oleks, kui oleksin kõhklema jäänud ning nii ma ta enda hoovi peale veeretasin. Ostes polnud masinal ülevaatust, järgmine päev ülevaatusele minnes, sain puhtalt läbi, win. Auto küll põhimõtteliselt kaks aastat seisnud.
lisadeks on must nahksisu, el katuseluuk, el aknad, udutuled ja vist rohkem polegi.
aiste vahel 2.9l vr6 140kw.
varsti läheb masin ka remonti, kus vahetatakse ära ketiga seonduv kõik, käigukastis teise käigu sünkrod, tihendeid ja asju. Endale jätan tegemiseks pidurid.
Ostes ei avanenud juhipoolne uks. Viga oli äärmiselt lihtne. Kõige raskem osa oli uks lahti saada . Uks hakkas lahti käima peale ukseluku demonteerimist ja määrimist. Alguses ei toiminud ka juhipoolsed tuled ning ventilaator. Kuna aku oli kinnitusest lahti ning tänu sellele oli juhipoolne juhtmekimp täiesti katki. Parandasin juhtmed ära ja kõik hakkas toimima. Ka ei toimi juhipoolne el aken. Sai lahti võetud, tross oli mootori vahele kinni poonud, tagasi kokku pannes ei hakanud ikka toimima, ei saa aru, kuhu kinnitub trossi vasakul pool otsas olev mingi sinine plastik, loogiliselt võttes kuskile klaasi juurde. Pole veel süsteemile pihta saanud. Tühikäik ka kõigub, tühikäigumootorilt pistikut eemaldades, ei muutunud miski. Samas on paigaldatud ka koonusõhufilter ning õhufiltrist-sisselaskekollektorini minev toru on ka teibiga kaetud osaliselt, eks võib-olla ka sealt imeb õhku peale.
aga olgu, kostitan paar pilti ka.
lisadeks on must nahksisu, el katuseluuk, el aknad, udutuled ja vist rohkem polegi.
aiste vahel 2.9l vr6 140kw.
varsti läheb masin ka remonti, kus vahetatakse ära ketiga seonduv kõik, käigukastis teise käigu sünkrod, tihendeid ja asju. Endale jätan tegemiseks pidurid.
Ostes ei avanenud juhipoolne uks. Viga oli äärmiselt lihtne. Kõige raskem osa oli uks lahti saada . Uks hakkas lahti käima peale ukseluku demonteerimist ja määrimist. Alguses ei toiminud ka juhipoolsed tuled ning ventilaator. Kuna aku oli kinnitusest lahti ning tänu sellele oli juhipoolne juhtmekimp täiesti katki. Parandasin juhtmed ära ja kõik hakkas toimima. Ka ei toimi juhipoolne el aken. Sai lahti võetud, tross oli mootori vahele kinni poonud, tagasi kokku pannes ei hakanud ikka toimima, ei saa aru, kuhu kinnitub trossi vasakul pool otsas olev mingi sinine plastik, loogiliselt võttes kuskile klaasi juurde. Pole veel süsteemile pihta saanud. Tühikäik ka kõigub, tühikäigumootorilt pistikut eemaldades, ei muutunud miski. Samas on paigaldatud ka koonusõhufilter ning õhufiltrist-sisselaskekollektorini minev toru on ka teibiga kaetud osaliselt, eks võib-olla ka sealt imeb õhku peale.
aga olgu, kostitan paar pilti ka.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Kui kast juba laiali siis tee midagi ka diffriga - vaheta satelliitide telg ära, needid asenda poltidega, parem juba LSD sisse panna (millede hinnad on juba vägagi taskukohaseks muutunud).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Tere. Mis plaanid siis tulevikuks ka on? Ja kust selliseid spoilereid ukse klaasiraamile leiab? Jälgin huviga!
- Kes tänasid kasutajat corradomees selle postituse eest:
- Rainisk
-
- Klubiline
- Postitusi: 776
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 0
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Nende nimi on tuulesuunajad ja automaailmast saab.corradomees kirjutas:Tere. Mis plaanid siis tulevikuks ka on? Ja kust selliseid spoilereid ukse klaasiraamile leiab? Jälgin huviga!
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Hei!corradomees kirjutas:Tere. Mis plaanid siis tulevikuks ka on? Ja kust selliseid spoilereid ukse klaasiraamile leiab? Jälgin huviga!
Kuskil nädal tagasi viisin auto sooja garaazi ära. Ennem kevadet sealt ta ei välju. Plaanid on suured, kuna auto meeldib mulle iga läbitud kilomeetriga aina rohkem (hetkel 3000km ära sõitnud temaga). Garaazi läks ta sellepärast nii vara, et üks päev jäi auto keset sõitmist lihtsalt seisma. Muidugi trikitas ta ka eelneva õhtu. Kütusepump ei urise - sädet pole. Coilpack mõrane ja küünlajuhtmed utiilid. Rohkem polnud aega väga süveneda, kuna pidin laevale tõttama. Kahtlustan väntvõlliandurit, halvemal juhul mootori juhtaju. See-selleks, plaan mõni lisa kw välja meelitada. Võtta mootor laiali, vahetada tihendeid, mõõta kompressiooni, blokikaas uuesti tegemisse vajadusel.
Kasti viiksin ka remonti, sinna tahaksin panna lsd sisse, ning nagu GTI eelnevalt mainis, sooviksin ka needid poltide vastu vahetada jms. Pidurivõim streigib. Viskab välja kaitset, mis asub spidobloki taga (ABS süsteemi kaitsmed-releed seal). Võim ei tööta ka paraku, juhtmed tunduvad sel ahelas korras olema. Ei tea, eks kui mootor maas, vaatab täpsemalt mis viga võib olla. Polstrid on lastud ise nahatada ja suht pekki keeratud. Tahaks räigelt heledat nahka sisse saada, eks paistab mis välja sellest kukub, eelistan ise ennem tehnika viimase peale saada. Spoilerid olid ostes, eemaldasin need, kuna üks oli puudu ja teine läks katki. Esistange on pekkis ja tagastange samuti.
Toonisin ka esimesed küljeklaasid ära ning esituled helemusta toonkilega. Paigaldatud sai ka vähe helisüsteemi. Juhtmestikku taastatud, juhtmeid välja vahetatud.
Sõbranna oli lahke ja pildistas paar klõpsu Rado'st, edastan ka Teile pildid.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Päris hästi läigib , no hakkame siis vist üksteise võidu ehitama vahelduva eduga! Jõudu plaanide elluviimisel!
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Peale sai kantud mequiarsi toote vaha. Tagatuled vesilihviga üle ning seejärel üle poleeritud. Tulemus super, ehitan nii kuidas aega on, paraku viibin eestis kuu aja jooksul kaks-neli päeva.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Sama siin, käin ka ainult nädalavahetusel võimalikult vähe ja vastavalt vajadusele. Aga kui asi puudutab Corradot siis on vajadus suur.longer kirjutas:Peale sai kantud mequiarsi toote vaha. Tagatuled vesilihviga üle ning seejärel üle poleeritud. Tulemus super, ehitan nii kuidas aega on, paraku viibin eestis kuu aja jooksul kaks-neli päeva.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Uueks hooajaks said veljed ära tellitud. Samuti coiloverid. Maadlen endiselt käivitamisprobleemiga. Vända anduri vahetasin ära. Endiselt tuleb küttepumbale vool sunniviisiliselt (eemaldasin relee katte ja sealt surusin klemmid kokku). Kahjuks pole arvutit ka, ehk näeks sealt midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Ennem mootori maha võtmist, tahtsin mootori käima saada. Pusisin tükk aega, kuniks jõudsin aju releeni ( nr 109). Eemaldades relee katte, oli näha kohe katkist joodet. Hoides releed sunniviisiliselt "on" asendis, käivitus masin koheselt. Seejärel sai nina lahti võetud ja hakatud mootorit maha võtma.
Karterituulutuse klapi? Eemaldades sai avastatud selline vigur, mingi vanakooli sõel?
Mootori surved.
Tõin ära ka veljed ning coilid.
Veljed on replikad ning 5x100/4x100 auguvahega. Erilaiused 17" esimesed 7.5, tagumised 8.5.
Coilideks tuningarti omad. Odavad, kuid prooviks ära.
Velgedele sooviks ilmselt 205/40 ette ning 215/40 taha. Või oleks 195/205 combo parem?
Karterituulutuse klapi? Eemaldades sai avastatud selline vigur, mingi vanakooli sõel?
Mootori surved.
Tõin ära ka veljed ning coilid.
Veljed on replikad ning 5x100/4x100 auguvahega. Erilaiused 17" esimesed 7.5, tagumised 8.5.
Coilideks tuningarti omad. Odavad, kuid prooviks ära.
Velgedele sooviks ilmselt 205/40 ette ning 215/40 taha. Või oleks 195/205 combo parem?
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Ilusad veljed. 8.5 peale võiks minna isegi 205. Võtab kenama stretchi minuarust. Endal 9" ja 195 peal ja toimetab hästi. Mootor on väga hea minekuga? Endal ka vaja talvel või kevade poole mootori remont ära lasta teha kuna ketid ja tallad teevad häält jne. Aga loodame sellest kena asja saada!
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Väikest strechi oleks vaja. Mootor oli väga ergas, vahetan samuti ketid-asjad ära, kaane laseks üle käia, metallist karteritihend jms. Otsin ka korralikke stangesid.K.Siim kirjutas:Ilusad veljed. 8.5 peale võiks minna isegi 205. Võtab kenama stretchi minuarust. Endal 9" ja 195 peal ja toimetab hästi. Mootor on väga hea minekuga? Endal ka vaja talvel või kevade poole mootori remont ära lasta teha kuna ketid ja tallad teevad häält jne. Aga loodame sellest kena asja saada!
Korraliku tüki ostaksin kohe ära ka.
Tekkis ka kerge küsimus 02A kast on trossidega? Kas diisli 02a kasti kolmas ja viies käik läheb 1:1 vr6 kasti sisse?
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Mille poolest see metallist karteri kaane tihend parem on tavalisest?
Kas tead oma käigukasti koodi ka, nii huvi pärast küsin, 2.9 Vr6 - el. on neid erinevaid, pakuks äkki on sul CHN?
Kas tead oma käigukasti koodi ka, nii huvi pärast küsin, 2.9 Vr6 - el. on neid erinevaid, pakuks äkki on sul CHN?
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Kast vedeleb maas, kuid pole jõudnud vaadata, siis vaatab, kui seda puhastama hakkab ning demonteerima. Kellegi corrado teemast lugesin, et sellega kannatab natukene surveastet tõsta, ehk ka paar kw. Eile õhtu tõin forsist kõik uued blokikaane jupid, ainult kaas ning nukad jäävad vanad. Sõber viib ka kaane tegemisse.corradomees kirjutas:Mille poolest see metallist karteri kaane tihend parem on tavalisest?
Kas tead oma käigukasti koodi ka, nii huvi pärast küsin, 2.9 Vr6 - el. on neid erinevaid, pakuks äkki on sul CHN?
Forsist ei saanud kahjuks kolvirõngaid, oskab keegi sellega aidata?
Kuna liivapritsi teenust maksta ei soovinud, puhastasin mootori blokki pea 1.5päeva ning seejärel tuiskasin krundi peale.
Vabandust piltide kvaliteedi üle, telefon 2a vana, ning kestab veel, kuid pilte teeb halvasti:D
Nüüd tuleb jälle kuuajane paus sisse, siis saab veel ehitada.
Viimati muutis longer, 19 Nov 2016, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Metallist karteri tihendiga nüüd surveastet ikka ei tõsta vast peeti silmas plokikaane tihendit. Metalltihend on uuena mõõtes natuke õhem, selle paari kümnendiku arvelt kw juurde saada on natuke küsitav kuna orig. nö. "pehme" tihend läheb paigaldusel rohkem kokku kui metalltihend ning lõpptulemus on sama. Asja miinus on see, et kui õnnestubki saada tihend, mis läheb rohkem kokku ja sealt paar kw ehk õnnestub saada, siis nihkuvad gaasijaotus faasid veidi paigast ära kuna plokikaas tuleb blokile lähemale. Peale tihendi paigaldust on nukkade tagaotsast sälkudest ilusti näha kas ja kuipalju on nukad valesti. Selle jaoks on õnneks regul. nukaratas juba välja mõeldud kes väga täpselt tahab nukad paika saada, kuna juba algselt tehasest pole nukad vr6 ideaalselt paigas. vr kast peaks olema CCM koodiga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Kas tahad uued rõngad vanade kolvidega nö. vanadesse töötanud hülssidesse panna? Soovitan enne hülsside ovaalsuse üle mõõta, selleks on vastav mõõtekell olemas. Liiga kulunud hülsside korral pole uutel rõngastel mingit mõtet.longer kirjutas:Forsist ei saanud kahjuks kolvirõngaid, oskab keegi sellega aidata?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Suured tänud GTI, pidasin tõepoolest silmas blokikaanetihendit. Varsti enam ei julgegi uskuda mida netiavarustes kirjutatakse. Panen sinu öeldu kõrvataha;)
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Väga õige, ei tohigi kõike kohe puhta kullana võtta. See internet on kohati ka nagu "mokalaat", paljud räägivad midagi omalegi aru saamata mida!longer kirjutas:Suured tänud GTI, pidasin tõepoolest silmas blokikaanetihendit. Varsti enam ei julgegi uskuda mida netiavarustes kirjutatakse. Panen sinu öeldu kõrvataha;)
Ebays on kolvirõngaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
- Auto: vw corrado vr6 syncro
- Asukoht: Põlva
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Minul isiklikult oli corrado 2.9 VR6 - el otsas käigukast millel kirjas kood: AGKGTI kirjutas:Metallist karteri tihendiga nüüd surveastet ikka ei tõsta vast peeti silmas plokikaane tihendit. Metalltihend on uuena mõõtes natuke õhem, selle paari kümnendiku arvelt kw juurde saada on natuke küsitav kuna orig. nö. "pehme" tihend läheb paigaldusel rohkem kokku kui metalltihend ning lõpptulemus on sama. Asja miinus on see, et kui õnnestubki saada tihend, mis läheb rohkem kokku ja sealt paar kw ehk õnnestub saada, siis nihkuvad gaasijaotus faasid veidi paigast ära kuna plokikaas tuleb blokile lähemale. Peale tihendi paigaldust on nukkade tagaotsast sälkudest ilusti näha kas ja kuipalju on nukad valesti. Selle jaoks on õnneks regul. nukaratas juba välja mõeldud kes väga täpselt tahab nukad paika saada, kuna juba algselt tehasest pole nukad vr6 ideaalselt paigas. vr kast peaks olema CCM koodiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Teema soiku jäänud kuidagi, eks ilmselt sellepärast, et garaazi olen ainult tunnikeseks jõudnud. Selle ajaga värvisin bloki mustaks. Kuna garaazi minemiseks aega väga polnud, sai põhitegemiste kõrvalt ka üht koma teist hangitud. Lõpuks leidsin soomest stanged ning korralikud esituled ja tagumised liistud.
Mootorisse vaja hankida ainult ketiga seonduvad vidinad. Blokikaan on käes ning läksid kõik tutikad jupid sisse (v.a nukad). Kaanel küll iseenesest miskit viga polnud, kuid kui juba, siis juba. Veel oleks vaja ka vr6 ketivahetuseks vajaminevaid rakiseid, mida peaks ilmselt eestist ilusti saama.
Kui ma soovin kerel teha korrosioonikaitset (mastiksiga uuesti põhi üle), mis protseduuridest jutt käiks? Vana mastiks ilmselt bensiini/lahustiga ehk ära ligundada ning seejärel pahtlilabidaga ära nühkida, ilmselt oleks ka vaja roostesurma lasta ning seejärel alles mastiks?
Otsin ka veel vr6 õhufiltrikopsikut koos sisselaskesse mineva toruga.
Mootorisse vaja hankida ainult ketiga seonduvad vidinad. Blokikaan on käes ning läksid kõik tutikad jupid sisse (v.a nukad). Kaanel küll iseenesest miskit viga polnud, kuid kui juba, siis juba. Veel oleks vaja ka vr6 ketivahetuseks vajaminevaid rakiseid, mida peaks ilmselt eestist ilusti saama.
Kui ma soovin kerel teha korrosioonikaitset (mastiksiga uuesti põhi üle), mis protseduuridest jutt käiks? Vana mastiks ilmselt bensiini/lahustiga ehk ära ligundada ning seejärel pahtlilabidaga ära nühkida, ilmselt oleks ka vaja roostesurma lasta ning seejärel alles mastiks?
Otsin ka veel vr6 õhufiltrikopsikut koos sisselaskesse mineva toruga.
-
- Huviline
- Postitusi: 536
- Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
- Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
- Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 18 korda
- Kontakt:
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Põhjamastiksi puhul teeks põhjapesu, kogu mustus maha ja kui vana mastiks on seal kenasti kinni, siis miks mitte tolle peale lasta uus korralik kiht. Samas sa ei saa siis kindel olla et kusagilt tolle mastiksi alt ei ole hakanud korrodeeruma. Pealt näha on hea ja tore, aga mis seal all toimub, seda ei tea. Niiet kui tahad väga hästi teha, siis tuleks terve põhi pmst niipalju maha kraapida kui võimalik kuni plekini välja. Siis võiks vahele lasta happekrundi, tavalise krundi, värvi ja laki. ning siis põhjamastiks. See oleks kõige parem variant. Lakk ei lase niiskust läbi, põhjamastiks aga mingil määral laseb. Kui lasta mastiks otse haljale plekile siis mingil ajal hakkab see ikkagi mädanema. Sama kehtib näiteks ka kivikaitse suhtes. Miks hakkab kivikaitse karbilt paremini kooruma kui all on ainult tehase krunt, sellepärast et läbi kivikaitsme läheb niiskus sinna alla ja hakkab alumine pind korrodeeruma ning koorub kivikaitse maha. Sama on ka põhjamastiksiga.
Osad mastiksid jäävad pehmed, määrivad, lögased, osad aga kuivavad täielikult ära kõvaks. Mina kasutaksin seda mis jääb pehme. Kõvale pinnale kivi saades lööb tüki välja ja hakkab vaikselt ussitama, samas elastne kiht lööb kivi tagasi ja ei jää jälgegi.
See ainult minu nägemus. Loomulikult läheb sellele tööle ka kõvasti tunde.
Osad mastiksid jäävad pehmed, määrivad, lögased, osad aga kuivavad täielikult ära kõvaks. Mina kasutaksin seda mis jääb pehme. Kõvale pinnale kivi saades lööb tüki välja ja hakkab vaikselt ussitama, samas elastne kiht lööb kivi tagasi ja ei jää jälgegi.
See ainult minu nägemus. Loomulikult läheb sellele tööle ka kõvasti tunde.
-
- Huviline
- Postitusi: 534
- Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
- Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Olen mitmel 12v vr6-l kasutanud metallist tihendit.Isegi siis kui kaas ja plokk lihvitud.Lihvitakse maha küll mõlemast otsast 0.06 aga sellegi poolest pole mul olnud probleeme märkide paika saamisega.Rakise koha pealt nii palju et mina olen kasutanud metallplaati mis sobib ilusti nuka taga olevasse sälku ja sellega vikseerinud mõlemad nukad ära ja voilaa olemas.Pole ükski märgist mööda läinud.
Kolmapäevane sõitja R2N-il.
-
- Huviline
- Postitusi: 337
- Liitunud: 21 Juul 2012, 20:05
- Auto: Corrado '94
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Volkswagen Corrado VR6- longer
Nonii, palju aega mööda jälle läinud.
Sai võetud alumine ots laiali, kolvid välja ja muu juurdekuuluv. Puhastasin detaile, et saaks bloki külge keerata. Olin tellinud 81mm rõngad, mis paraku ei istunud, kolvid 82mm, ning ainult ebay teema, paar päeva tagasi tellisin ära. Saaled oli läbi veel ning nipet-näpet asju veel. Mootorisse tulevad kõik uued tihendid ning mõningad poldid(kepsu/blokikaane jms). Blokikaane panin ka kokku, rehvid panin peale, rehvideks läks 195/40 ning 205/40, eks vaatab hiljem kuidas õigesti istuma saab. Sain lõpuks Soomest stanged, korralikud esituled ning nipet-näpet veel. Paraku g60 pealt, kuskilt lugesin, et ei istu, vr6 pidavat laiem olema. Ette pole jõudnud proovida, ehk keegi pädevam on proovinud ning teab täpsemalt?
Hetkese seisuga usun, et ikkagi kevadkruiisiks saan sõitma ära.
Pilte ei olnud aega teha, kuna jällegi sain kõigest kaks päeva askeldada garaazis.
Sai võetud alumine ots laiali, kolvid välja ja muu juurdekuuluv. Puhastasin detaile, et saaks bloki külge keerata. Olin tellinud 81mm rõngad, mis paraku ei istunud, kolvid 82mm, ning ainult ebay teema, paar päeva tagasi tellisin ära. Saaled oli läbi veel ning nipet-näpet asju veel. Mootorisse tulevad kõik uued tihendid ning mõningad poldid(kepsu/blokikaane jms). Blokikaane panin ka kokku, rehvid panin peale, rehvideks läks 195/40 ning 205/40, eks vaatab hiljem kuidas õigesti istuma saab. Sain lõpuks Soomest stanged, korralikud esituled ning nipet-näpet veel. Paraku g60 pealt, kuskilt lugesin, et ei istu, vr6 pidavat laiem olema. Ette pole jõudnud proovida, ehk keegi pädevam on proovinud ning teab täpsemalt?
Hetkese seisuga usun, et ikkagi kevadkruiisiks saan sõitma ära.
Pilte ei olnud aega teha, kuna jällegi sain kõigest kaks päeva askeldada garaazis.