VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 12 Dets 2016, 12:18
- Auto: golf3
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Küll inimestel ikka valutab, et teised talveks teise auto peaks ostma
Ilus pill, oranž auto nii kuldsel kui mustal veljel on ikka efektne. Aga auto eesmärk on ikka sõita, mitte välja näha. Kütte tagasivajumisega, on ju olemas erinevad tagasivooluklapid, mis lasevad vedeliku läbi ainult ühes suunas. Ei tohiks rohkem maksta kui mõned eurod, aruta poes läbi, kuhu ta täpselt panna (ma paneks filtri ja kõrgsurvepumba vahele oma loogikaga). Või kui probleem tekkis ülevoolu voolikute vahetusest, kontrolli need üle, äkki lekivad kuskilt. Või siis remondi nii nagu õige tudeng kunagi ja ära pargi nina ülespoole.
Ilus pill, oranž auto nii kuldsel kui mustal veljel on ikka efektne. Aga auto eesmärk on ikka sõita, mitte välja näha. Kütte tagasivajumisega, on ju olemas erinevad tagasivooluklapid, mis lasevad vedeliku läbi ainult ühes suunas. Ei tohiks rohkem maksta kui mõned eurod, aruta poes läbi, kuhu ta täpselt panna (ma paneks filtri ja kõrgsurvepumba vahele oma loogikaga). Või kui probleem tekkis ülevoolu voolikute vahetusest, kontrolli need üle, äkki lekivad kuskilt. Või siis remondi nii nagu õige tudeng kunagi ja ära pargi nina ülespoole.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Õige jutt.
Seda tagasivooli takistust võib isegi proovida. Hetkel pargingi igal võimalusel nina alla poole
Siin ùleeile oli auto peale paaripäevast seismist nii ära jäätunid et ei keeranud ükski võti ja juhi uks ei tule siiani lahti..
Peale selle samal päeval mingi tainapea sõitis mulle maanteel vastassuunas vastu ja potentsiaalse hävingu vältimiseks pidin oma trajektoori läbi kraavi suunama. Suhteliselt õnnelikult lõppes. Näiliselt auto terve olenemata ilgest künkast millest ma 100ga üle panin. Tundub et vasaku esiratta juures midagi kõver sest rool hoiab viltu. Samas ei kisu ega midagi. Eks peab auto alla minema millalgi. Hetkel puhkab kodus ehmatusest...
Seda tagasivooli takistust võib isegi proovida. Hetkel pargingi igal võimalusel nina alla poole
Siin ùleeile oli auto peale paaripäevast seismist nii ära jäätunid et ei keeranud ükski võti ja juhi uks ei tule siiani lahti..
Peale selle samal päeval mingi tainapea sõitis mulle maanteel vastassuunas vastu ja potentsiaalse hävingu vältimiseks pidin oma trajektoori läbi kraavi suunama. Suhteliselt õnnelikult lõppes. Näiliselt auto terve olenemata ilgest künkast millest ma 100ga üle panin. Tundub et vasaku esiratta juures midagi kõver sest rool hoiab viltu. Samas ei kisu ega midagi. Eks peab auto alla minema millalgi. Hetkel puhkab kodus ehmatusest...
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2068
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Ega ikka ei valuta küll teiste asjad .j00nas kirjutas:Küll inimestel ikka valutab, et teised talveks teise auto peaks ostma
Talve rõõmud on hoopis teised asjad ja esivedu ikka naeratust näole ei too .
Selle jaoks on üks kolmesajane (loe maksev) "winter beater"
Ja kui sajab siis puhast drifti
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Juhiukse probleem lahendatud. Mingi väike plastik, mis ukse lukust lahti teeb oli vahelt ära kukkunud ning ei olnudki võimalik ust muidu avada kui polster ära ja peenikeste sõrmedega otsima mis jama on.
Kuna mul see plastik jupp katki siis hetkel tegin ajutise lahenduse aga oleks uut vaja. UKs maksab 2€ tk aga transport on ca 50€ seega jama.
Kui kellelgi vedeleb golfi/jetta ukse luku mehhanismi kus ka need plastikud alles siis võib teada anda. Ostan ära hea meelega.
Kuna seal neid plastik junne ainult 1 siis kes on lahti võtnud peaks teadma mida silmas pean.
Kuna mul see plastik jupp katki siis hetkel tegin ajutise lahenduse aga oleks uut vaja. UKs maksab 2€ tk aga transport on ca 50€ seega jama.
Kui kellelgi vedeleb golfi/jetta ukse luku mehhanismi kus ka need plastikud alles siis võib teada anda. Ostan ära hea meelega.
Kuna seal neid plastik junne ainult 1 siis kes on lahti võtnud peaks teadma mida silmas pean.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Panin endale autoga seoses mõned järgmise aasta sihid ka paika. Sellega seoses ka üks küsimus.
Kas keegi teab kust saab või kus tehakse metallist tihendeid mootorile?
PLaan on teha auto oluliselt kiiremaks, esialgu katseeksitusmeetodil. Suvel oleks unistus taastada auto retro välimus originaal värvi ja kroomdetailide näol. Aga pead ei anna, et see kindlasti järgmine suvi tehtud saab.
Kas keegi teab kust saab või kus tehakse metallist tihendeid mootorile?
PLaan on teha auto oluliselt kiiremaks, esialgu katseeksitusmeetodil. Suvel oleks unistus taastada auto retro välimus originaal värvi ja kroomdetailide näol. Aga pead ei anna, et see kindlasti järgmine suvi tehtud saab.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Metallist tihend olemas.
Praegu otsin väljalaskekollektorit 1.9td AAZ mootorile mis oleks T3 turbo flantsiga. St, et ta peaks olema 4 poldiga, mis paiknevad ristküllikukujuliselt, mitte trapetsikujuliselt.
Kui kellelgi on tallinnas või selle lähiümbruses pakkuda, siis andke teada koos hinnaga.
Praegu otsin väljalaskekollektorit 1.9td AAZ mootorile mis oleks T3 turbo flantsiga. St, et ta peaks olema 4 poldiga, mis paiknevad ristküllikukujuliselt, mitte trapetsikujuliselt.
Kui kellelgi on tallinnas või selle lähiümbruses pakkuda, siis andke teada koos hinnaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Hiljuti jäi selline turbo silma, keegi müüs fb ja lihtsalt uurisin infot, tdi clubis oli teema kus selle turboga tõmbas 280hp(loomulikult kõik muu vajalik kah, et sellist numbrit saada). Suht varakult pidi taha tulema jne.
Turbo mark: GTB2056VL
Flantsiga saab ilusti 1.6, 1.9 kolde külge panna ja seda flantsi pole raske lasta teha kah.
Turbo mark: GTB2056VL
Flantsiga saab ilusti 1.6, 1.9 kolde külge panna ja seda flantsi pole raske lasta teha kah.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Turbo flantsi sain valmis. Turbo küljes. Aga enne kui sõitma saab hakata pean veel nipet näpet nokitsema. Downpipe vaja keevitada, intercooler paigaldada ja torud vedada.
Probleem on praegu pigem turbo tekitava kuumusega. Kuumkoda on väga lähedal sisselaskekollektorile seega on vaja kuumkojale titaaniumist kott ümber tellida ja mõtlesin vàljalaskekolle ka teibiga üle käia.
Probleem on praegu pigem turbo tekitava kuumusega. Kuumkoda on väga lähedal sisselaskekollektorile seega on vaja kuumkojale titaaniumist kott ümber tellida ja mõtlesin vàljalaskekolle ka teibiga üle käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Täna leidsin koha ja kinnitused intercoolerile, tegin proovisõidu ja nüüd saab jälle natuke vigu parandada.
Flantsil paar leket lappida, turbo õli äravool lekib, sest ots vale ja summuti sai poole cm jagu viltu. Kui need vead parandada, siis saab hakata tulemusi testima.
Flantsil paar leket lappida, turbo õli äravool lekib, sest ots vale ja summuti sai poole cm jagu viltu. Kui need vead parandada, siis saab hakata tulemusi testima.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Hetkel on väga palju segadust ja otsustamist.
Vahepeal, kas keegi oskab mulle täpselt vastata mõnele küsimusele seoses ametliku ümberehitusega:
1) kui palju võib olla kw ja kubatuuri erinevus uuel mootoril võrreldes originaaliga?
2) kas originaaliks arvestatakse mootorit millega minu konkreetne auto tuli tehasest või selle mudeli max kw mootorit (GTI)?
Vahepeal, kas keegi oskab mulle täpselt vastata mõnele küsimusele seoses ametliku ümberehitusega:
1) kui palju võib olla kw ja kubatuuri erinevus uuel mootoril võrreldes originaaliga?
2) kas originaaliks arvestatakse mootorit millega minu konkreetne auto tuli tehasest või selle mudeli max kw mootorit (GTI)?
-
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
- Telefon: 59077987
- Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kumbagi ei arvestata, sest mk1 golfe ei tehtud ainult ühe mootoriga(oli erinevaid mootoreid). Kui mootorikäpad pole omavalmistatud ning heitgaasitestis ei põru(kati emasolu sõltub sellest, kas mootoridoonoril oli katt v mitte). Muus osas ei tohiks probleeme olla. Omal kogemus B4 audiga, millel stockis 66kw, peale läks 1.8t 110kw ning polnud vormistamisega mingit küsimust. Tallinnas on 1 B4 Quattro, mis stockis 2.3 98kw, peale pandud 2.2T 169kw ning samuti legaalsena arvel.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
- Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
- Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
- Asukoht: Pärnu-Karksi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Ma üldse ei taha risustada su teemat, aga....mmm...nojah. Miks siis ei saa golf 2 vr6 legaalseks, käisin arkis ja räägiti ikka mulle mingitest protsentidest jne.....kuigi nii ei tohiks olla?R384n3 kirjutas:Kumbagi ei arvestata, sest mk1 golfe ei tehtud ainult ühe mootoriga(oli erinevaid mootoreid). Kui mootorikäpad pole omavalmistatud ning heitgaasitestis ei põru(kati emasolu sõltub sellest, kas mootoridoonoril oli katt v mitte). Muus osas ei tohiks probleeme olla. Omal kogemus B4 audiga, millel stockis 66kw, peale läks 1.8t 110kw ning polnud vormistamisega mingit küsimust. Tallinnas on 1 B4 Quattro, mis stockis 2.3 98kw, peale pandud 2.2T 169kw ning samuti legaalsena arvel.
Germo
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Tänan vastuste eest.
Mis mootorid siis istuksid golf mk1-le ilma mootorikinnitusi ümber tegemata?
Ise olen vaadanud, et golf 3 GTI ABF on päris levinud
Mis mootorid siis istuksid golf mk1-le ilma mootorikinnitusi ümber tegemata?
Ise olen vaadanud, et golf 3 GTI ABF on päris levinud
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Vastus maanteeametist sarnastele küsimustele:
Mootori võimsus võib erineda 30% ja töömaht 20% ning mass 10%
Aluseks võib võtta samale keretüübile paigaldatud mootorite andmed
Nimetatud kerel on kasutatud mootorit võimsusega 82 kW ja seega 82+30%=107 kW
Diiselmootori võib asendada bensiinimootoriga.
Mootori võimsus võib erineda 30% ja töömaht 20% ning mass 10%
Aluseks võib võtta samale keretüübile paigaldatud mootorite andmed
Nimetatud kerel on kasutatud mootorit võimsusega 82 kW ja seega 82+30%=107 kW
Diiselmootori võib asendada bensiinimootoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
- Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
- Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
- Asukoht: Pärnu-Karksi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Mulle väideti et peal olevast mootorist arvestatakse need %
viewtopic.php?f=145&t=75641&start=150 arutaks seal edasi...
viewtopic.php?f=145&t=75641&start=150 arutaks seal edasi...
Germo
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Protsent määratakse selle järgi mis on kõige võimasm mootor olud tehasest. Just tegin seda asja ARKis
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kus punktis nii sai. Endal ka sama mure aga ei ole veel ARK-i pöördunud. Kas sildade vedu ka midagi määrab nt võimsa mootori sai ainult 4x4 aga mul ei ole 4x4, vaid ainult mootor.
-
- Huviline
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
- Asukoht: Tallinn//Saku
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kirjuta kiri info@mnt.ee ja sealt saad vastused.ziimz kirjutas:Kus punktis nii sai. Endal ka sama mure aga ei ole veel ARK-i pöördunud. Kas sildade vedu ka midagi määrab nt võimsa mootori sai ainult 4x4 aga mul ei ole 4x4, vaid ainult mootor.
Asko
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Vahepeal pole palju rääkinud, aga toimunud on suhteliselt palju.
Juba jaanuaris hakkasin paigaldama endale suurt turbot, et saaks ikka korralikult 1,5 bari välja pigistada. Selleks tuli vahetada ka blokikaanetihend. Sai siis kõik need tööd tehtud, hüdroscandist turbole õlivoolikud tellitud ning kogu kupatus ilusti kokku. Meisterdasin flantsi turbole terve päeva, et see kõrvits sinna mootori kõrvale ùldse ära mahuks. Ehk jõhkralt energiat läks ehitamisesse. Kui kokku sai siis nägi välja selline:
See turbovoolikute rägastik on pooleliolev intercooleri ühendus.
Igaljuhul sai siis proovisõitu tehtud ja hakkasid jamad ilmnema. Esiteks turbo oli liiga suur. 3000 pealt hakkas koguma ja piirajasse jõudes puhus 0,7 bari. Jõhker pettumus. Lisaks pritsis karterituulutusest õli ja mis kõige hullem, summutist tuli selline valge tossu pilv nagu aurumasinaga sõidaks. Mõtlesin kohe et nüüd kõik peetis ja vaja mootor uuesti laiali võtta.
Selle motti langusega seisis auto pea kuu aega hoovis...
Eilseks leppisin siis naabriga aja kokku (tal kodus mitteametlik autotöökoda ja üli korralikult teeb). Plaanisime mõõta surveastmeid ja siis vaadata kas minema visata see mootor või kogu kupatuse tihendid uuesti vahetada.
Eile hommikul kui auto käima panin, siis oh üllatust. Aurumasinast polnud enam haisugi. Töötas peaaegu ilusti ainult nukk oli ca 10 kraadi viltu. Seega tekkisid jälle uues lootused.
Mõõtsine pihustite pesadest surved ära.
1 - 305psi
2 - ei mõõtnud kuna oleks pidanud pumpa väänama hakkama jne
3 - 310psi
4 - 400psi.
Kui kellelgi kunagi vaja, siis
new: 493 psi minimum
wear limit: 377 psi minimum
max difference between cylinders: 73 psi
Ideaalnäidud on sooja mootoriga. Pidi olema erinevus sees. Me mõõtsime külmaga seega olid veits madalamad.
Kuna surved olid enamvähem normis, siis ei hakanud tihendite vahetamisega vaeva nägema. Õli ka enam ei leki blokist.
Järgmisena panime nuka paika, süütenurk paika, vana turbo külge tagasi ja nüüd auto endine. Ilmselt natuke vähem õli leket.
Hetkel siis tuleviku plaan järgmine:
Ilmselt ei hakka mingit suurt jõudu taga ajama nii kaua kuni golf on minu igapäevaauto. Intercooleri ühendan külge ja proovin mida praegun turbo suudab.
Seniks kõigile mõnusat olemist!
Juba jaanuaris hakkasin paigaldama endale suurt turbot, et saaks ikka korralikult 1,5 bari välja pigistada. Selleks tuli vahetada ka blokikaanetihend. Sai siis kõik need tööd tehtud, hüdroscandist turbole õlivoolikud tellitud ning kogu kupatus ilusti kokku. Meisterdasin flantsi turbole terve päeva, et see kõrvits sinna mootori kõrvale ùldse ära mahuks. Ehk jõhkralt energiat läks ehitamisesse. Kui kokku sai siis nägi välja selline:
See turbovoolikute rägastik on pooleliolev intercooleri ühendus.
Igaljuhul sai siis proovisõitu tehtud ja hakkasid jamad ilmnema. Esiteks turbo oli liiga suur. 3000 pealt hakkas koguma ja piirajasse jõudes puhus 0,7 bari. Jõhker pettumus. Lisaks pritsis karterituulutusest õli ja mis kõige hullem, summutist tuli selline valge tossu pilv nagu aurumasinaga sõidaks. Mõtlesin kohe et nüüd kõik peetis ja vaja mootor uuesti laiali võtta.
Selle motti langusega seisis auto pea kuu aega hoovis...
Eilseks leppisin siis naabriga aja kokku (tal kodus mitteametlik autotöökoda ja üli korralikult teeb). Plaanisime mõõta surveastmeid ja siis vaadata kas minema visata see mootor või kogu kupatuse tihendid uuesti vahetada.
Eile hommikul kui auto käima panin, siis oh üllatust. Aurumasinast polnud enam haisugi. Töötas peaaegu ilusti ainult nukk oli ca 10 kraadi viltu. Seega tekkisid jälle uues lootused.
Mõõtsine pihustite pesadest surved ära.
1 - 305psi
2 - ei mõõtnud kuna oleks pidanud pumpa väänama hakkama jne
3 - 310psi
4 - 400psi.
Kui kellelgi kunagi vaja, siis
new: 493 psi minimum
wear limit: 377 psi minimum
max difference between cylinders: 73 psi
Ideaalnäidud on sooja mootoriga. Pidi olema erinevus sees. Me mõõtsime külmaga seega olid veits madalamad.
Kuna surved olid enamvähem normis, siis ei hakanud tihendite vahetamisega vaeva nägema. Õli ka enam ei leki blokist.
Järgmisena panime nuka paika, süütenurk paika, vana turbo külge tagasi ja nüüd auto endine. Ilmselt natuke vähem õli leket.
Hetkel siis tuleviku plaan järgmine:
Ilmselt ei hakka mingit suurt jõudu taga ajama nii kaua kuni golf on minu igapäevaauto. Intercooleri ühendan külge ja proovin mida praegun turbo suudab.
Seniks kõigile mõnusat olemist!
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Ma mõtlesingi, et pole su Golfi TTÜ juures ammu näinud. Pidevalt tegi meele heaks, kui nägin seda
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Täna on see päev, kui on möödas täpselt aasta golfi toomisest. Mida sa muud naistepäeval ikka teed kui sõidad teise Eesti otsa autot ostma.
On olnud kulukas aasta, aga see-eest olen saanud oluliselt targemaks autode alal, eriti enda auto.
Aga nagu öeldakse, siis esimene aasta ongi kõige raskem. Kuna enamik juppe autol vahetatud, siis kestab järgmised 500 000
On olnud kulukas aasta, aga see-eest olen saanud oluliselt targemaks autode alal, eriti enda auto.
Aga nagu öeldakse, siis esimene aasta ongi kõige raskem. Kuna enamik juppe autol vahetatud, siis kestab järgmised 500 000
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Seda ütlesid nüüd küll vist ainult enda lohutuseks. Noore naise ja vana autoga ei hakka kunagi igav!penskar kirjutas: Kuna enamik juppe autol vahetatud, siis kestab järgmised 500 000
Ma olen ka mõelnud autol mõnd kohta remontides, et vaevalt ma enam seda kohta lahti võtan, aga võta näpust, aeg on näidanud, et siiski tuleb seda ette. Originaaljuppe sa enam vaevalt kuskilt leiad ja need B-jupid, mis lattu veel jäänud, ei ole paraku hea kvaliteediga. Muidugi ma ei tahtnud sind hirmutada!!! Mulle tegelikult meeldib, kui keegi viitsib mõnd vanurit elus hoida.