VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ivohi » 09 Mär 2017, 09:19

Mis sai plaanist 2056VL turbo panna?

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 09 Mär 2017, 17:43

Eks ta veits enda lohutuseks oli jah ilmselt :D Ma olen kõigeks valmis.

Selle turbo plaan on soikus hetkel. Proovisin küll uut panna, aga osutus liiga suureks. Hetkel ahvatleb mind pigem bensukaks ehitamine ja hiljem võib-olla turbo bensukaks. Mõttes on GTI mootorid. Golf 2 102kw või golf 3 2E mootor

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ivohi » 09 Mär 2017, 17:55

VL turps, kui saad geomeetria tööle, siis elaks suht eduliselt selle 1.9 küljes. Ja jõudu teeks sinna 250 kanti küll kui muu ka järgi aidata. :D

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 10 Mär 2017, 18:07

See turbo on jah igal pool küllaltki levinud. Sellest geomeetria asjast ma ei jaga veel midagi.
Iseenesest võiks see diisel ka jääda, aga mul põhi probleem selle vibraga, mida see mootor tekitab. Tavalised kummipuksid seda ära ei summuta. Kui saaks aretada kuidagi hüdrokinnitused mootorile, siis oleks hoopis teine teema.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 12 Mär 2017, 21:05

See nädalavahetus sai tehtud seni pikim sõit Golfiga. Saaremaal käik tuli kokku kuskil 600km. Ühtegi probleemi ei tekkinud ja keskmine kütuse kulu oli 5,7l/100km.

Plaan oli autost ka ilusaid pilte looduses teha, aga minnes oli tee märg ning kohapeal olid mõningad teed väga porised seega sai ilusa tausta ja porise auto.

Samuti sai mõningaid juppe vaatamas käidud. Peamiselt sain iluvidianid, aga tagantjärgi on veel lootust saada originaal tagatuleklaasid ja korralik käigukastihoovastik.


Pilt

Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 16 Mär 2017, 19:51

Kas kellelgi oleks mulle võimalik müüa ühte ukse hinge? Kui need on millegipoolest erinevad, siis täpsemalt juhiukse alumist hinge. Hing peaks olema liigendist ilma igasuguse liigse lõtkuta.
Võiks asuda Tallinnas. Tulen ise järgi.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 23 Mär 2017, 15:56

Ootamatult ja väga raskel ajal tuli suur hüpe tulevikku. Jätame hüvasti liigse vibratsiooniga ning võtame kasutusele vana pintslipesu vedeliku.
Täpsemalt peagi.

PS! Otsin ikka ukse hinge!!

Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas marco » 23 Mär 2017, 23:39

penskar kirjutas:PS! Otsin ikka ukse hinge!!
http://www.ebay.com/itm/Turscharnier-Bo ... SwHoFXsumD

Ebays täitsa saadaval. Vanu ja korralikke sa vaevalt enam leiad.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 24 Mär 2017, 21:30

Nii. Eile tõin doonori.
Bensukaks tahtsin golfi ammu teha ja vaikselt hakkasingi uurima, et mida ja kui palju. Kindlasti on vaja asi ametlikuks saada. Seega kuna max on 107kw, siis tuntud 110kw mootoreid nagu ABF ja 1.8T ei saanud kasutada. Seega jäid kaalule Golf 3 GTI 85kw ja Golf 2 GTI vist 103kw.
Hiljuti aga avastasin, et golf 2 on ka 2.0 16v 100kw 9A mootoriga. Ning üks oli ka müügil ning odavalt.
Siis sai raskel ajal jõud kokku võetud ja ära toodud:
Pilt

Tänaseks on maanteametisse avaldus esitatud ümberehituseks ja plaan on suveks saada oma golf oluliselt nobedamaks. See, mis doonorist alles jääb läheb müüki juppidena või kõik korraga, kui on huvilist.

Lisaks teen kindlalt autole pigimati ringi.

Olen avatud headele nõuannetele ning huvitavatele mõtteteradele.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 27 Mär 2017, 22:29

Nüüd sain ka spidoblokil display tööle. Vastav kaitse oli lihtsalt läbi. Nüüd aga küsimus. Hetkel ta näitab mul ainult kellaaega ja seda ka siis kui süüde väljas. Kas peabki nii olema?
Ja kuidas on võimalik sealt neid pilte vahetada. Mul ühe nupuga timmib tunde ja teisega minuteid aga pilti ei vaheta. Kas peabki selline olema või mingi kala sees?

Kasutaja avatar
Ristotu
EVWK juhatus
Postitusi: 643
Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
Telefon: 58151062
Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
Asukoht: Kose vald
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 68 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Ristotu » 28 Mär 2017, 08:14

Kui sul on ikka sama spido sees, mis esimestel piltidel, siis sellel polegi komput vaid lihtsalt kell seal keskel, kui õigesti nägin :D ehk siis sellel ei saagi pilte vahetada.
Lugupidamisega
Risto

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Corra » 28 Mär 2017, 10:50

Käisin ka seda G2 vaatamas ja ei julgenud osta, kere läbi, mootorit kuulata ei saa, sest õli sees pole. Omanik ei teadnud ka mis mootoriga tehtud on. 500.- mis hinnaks oli, oli ka kirves, kui osta põrsast kotis. Muideks see mootor sealt on passati pealt pärit. G2 pole 9A mootoriga välja tulnud.
Ilmselt kõige lõbusam töö mis saab sul olema on juhtmestiku aretamine, kui sul just CE2 kaitsmeplokk juba ise paigaldatud ei ole. CE2 on ainult plug and play.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 30 Mär 2017, 15:24

Suveks vormi

Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 01 Apr 2017, 10:59

Eile panin doonormootori käima. Videol näha esimene käivitus. Auto oli seisnud kuskil 3 kuud.
Surved jäid silindrites 10-12 bari vahele.
Proovisõiu teha ei saanud, sest üllatuseks oli üks veovõll pooleks... Samuti oli piduriketas täiesti lahti, pidurivoolik pooleks ja minu arvates oli see üldse vale ketas seal. Ees võiks olla ikka tuulutatavad kettad, aga oli peenike ketas, millel oli klotside vahel jõhkralt ruumi. Oleks ma selle auto endale sõimiseks ostnud, siis ma oleks jõhkralt vihane selle müüja peale, kes paar "pisiasja" mainimata oli jätnud..

[bbvideo=853,480]https://youtu.be/uRJAbJ7azfU[/bbvideo]

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 05 Apr 2017, 09:53

Autol väliselt ka väiksed muutused:
Enne
Pilt

Pärast
Pilt

Nüüd vaja kiled akendelt maha võtta.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 09 Apr 2017, 20:58

Kuna minu arvates need toonitud klaasid rikkusid auto retro välimust, siis sai need eemaldatud. Kui nüüd saaks veel metallist stanged, siis hakkaks juba vaikselt looma..

Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 27 Apr 2017, 13:40

Eilsega hakkas mootorivahetus. Siiani selle koha pealt kõik sujunud. Kahelt autolt mootorid maha võetud ja nüüd hakkab vaikselt tagasi panema.
Vana mootor müügis.

Pilt

Pilt

Aga midagi negatiivset ka. Juhi jalge all korralik pragu. See tuleks kiiremas korras ära parandada. Siinkohal paluks foorumikaaslaste abi. Esiteks, kas on mõttekam tellida õige parandusplekk või hakata ise leiutama sirgest metalllehest?
Teiseks, kas on kedagi heade keretööde oskustega, kes saaks aidata nõuga ja jõuga? Ise pole veel kere keevitanud ja head keevitusmasinat ka pole.


Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 28 Apr 2017, 11:01

Seis täna hommikul: mootor peal ja algab juhtmete leiutamine

Pilt

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 28 Apr 2017, 11:28

See põhi võib päris hapu olla, masteks vast varjab kõige hullema väljanägemise ära. Kuidas ruum jagaja ja piduripeasilindri vahel on? Kuidas kütusepumba lahendad? Õnneks on tegemist diisliga millel on sissepritse versiooniga sama kütusepaak vähemalt. Juhtmete osas ei tohiks midagi väga keerulist olla.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 03 Mai 2017, 22:09

Jagaja ja piduri peasilindri vahel ruumi küllalt. Kütusepumbani pole veel jõudnud.
Juhtmetega just hetkel ongi põhiline probleem. Kuna tahaks oma vana CE1 kaitsmebloki jätta, siis ma pole kindel, kas seal kõik vajalikud ühendused olemas ning mis kuhu käib. Täna mitu tundi vahtisin nende skeemidega kahe auto vahel, aga oma 8 juhet on ikka teadmata.

Teine probleem on selle õhu kopsikuga. See ei taha kuidagi ära mahtuda. Toru kopsiku ja sisselaskekollektori vahel on liiga pikk, et ära mahuks ja olenemata sellest, et kopsikul on enamik põhjas ära lõigatud, ei taha see kõrguse pooles üldse ära mahtuda.

Kui kellelgi on kasulikku know-how'd, siis hetkel võib igasugune abi oluliselt edasi aidata

Kasutaja avatar
Zenki
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
Auto: Roller
Asukoht: Rapla-Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Zenki » 04 Mai 2017, 01:47

Juhtmed saab kõik klappima. Olen ühe 9A CE1-ga käima pannud. Kellade signaali juhtmed istuvad kõik 1:1-le ning hakkavad tööle.
Kaitsmeplokist pead ainult ajule/lambdale jne voolud võtma. Mina lõikasin lihtsalt CE2 juhtmestikul pistiku maha ja ühendasin CE1 pistikusse.
Oleneb, mis mootoriga juhtmestiku CE1 pistik sul on. Mõnda tuleb paar pin-i lisaks panna.

See suur kopsiks ei mahu sinna normaalselt ära. Tuleb võtta mk1 meh.pritsega autolt kopsik ja pritsepea sinna külge keerata. (originaalis on küll teisel kohal, aga istub sinna klaasipesu paagi asemele.)
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 04 Mai 2017, 13:27

Täna õhtul uurin asja edasi. Sain natuke paremad ja täpsemad tabelid juhtmete ühendamiseks. Hetkel tundub, et saab käima.

Pilt illustreerimaks vahe jagaja ja peasilindri vahel
Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 04 Mai 2017, 22:15

Täna organiseerisin juhtmemajandust veits, et saaks armatuuritaguse viisakaks. Lisaks panin külge MFA kangi, sest bensukale on mul uus spidoblokk, millel MFA ka.
Pilt

Kui keegi teab, mida seal spidokal see 1 , 2 peaks sättima, siis võib mindki valgustada.

Mootorijuhtmete ühendamisega kaugele ei jõudnud, sest ma pean lisama mõnele pistikule juhtmeid, aga need klemmid on väikesed, ümmargused ja sellistele juhtmeotsi ma ei leidnud. Ei olnud Tööriistamarketis ega Oomipoes.. Kas keegi teab, kust selliseid saaks? Ise kandilistest klemmidest ümmargusi väänata on päris tülikas.

Lisan ka CE1 ja CE2 juhtmete tabelid. Ehk kellelgi tuleb kasuks.
CE1: http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
CE2: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1728
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 401 korda
Tänatud: 194 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 04 Mai 2017, 23:33

MFA1 - keskmine kulu ja asjad sellest hetkest kui süüte sisse keerad, nullib ennast mingi aja jooksul ära, passat B5 nt peale 2h kui süüde pole sees olnud.
MFA2 - sama aga nullib ennast alles siis kui 100h sõitmist täis vist või kui ise nullid.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 05 Mai 2017, 14:30

Tänud kasutajale Helfu info eest. Sain vajalikud juhtmeotsad Elfa Distrelec poest. Seal vist tõesti kõik asjad olemas.

Kui nüüd ilma jagub, siis saab vaikselt edasi toimetada auto kallal.

Vasta

Mine “Huviliste autod”