VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Eks ta veits enda lohutuseks oli jah ilmselt Ma olen kõigeks valmis.
Selle turbo plaan on soikus hetkel. Proovisin küll uut panna, aga osutus liiga suureks. Hetkel ahvatleb mind pigem bensukaks ehitamine ja hiljem võib-olla turbo bensukaks. Mõttes on GTI mootorid. Golf 2 102kw või golf 3 2E mootor
Selle turbo plaan on soikus hetkel. Proovisin küll uut panna, aga osutus liiga suureks. Hetkel ahvatleb mind pigem bensukaks ehitamine ja hiljem võib-olla turbo bensukaks. Mõttes on GTI mootorid. Golf 2 102kw või golf 3 2E mootor
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
VL turps, kui saad geomeetria tööle, siis elaks suht eduliselt selle 1.9 küljes. Ja jõudu teeks sinna 250 kanti küll kui muu ka järgi aidata.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
See turbo on jah igal pool küllaltki levinud. Sellest geomeetria asjast ma ei jaga veel midagi.
Iseenesest võiks see diisel ka jääda, aga mul põhi probleem selle vibraga, mida see mootor tekitab. Tavalised kummipuksid seda ära ei summuta. Kui saaks aretada kuidagi hüdrokinnitused mootorile, siis oleks hoopis teine teema.
Iseenesest võiks see diisel ka jääda, aga mul põhi probleem selle vibraga, mida see mootor tekitab. Tavalised kummipuksid seda ära ei summuta. Kui saaks aretada kuidagi hüdrokinnitused mootorile, siis oleks hoopis teine teema.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
See nädalavahetus sai tehtud seni pikim sõit Golfiga. Saaremaal käik tuli kokku kuskil 600km. Ühtegi probleemi ei tekkinud ja keskmine kütuse kulu oli 5,7l/100km.
Plaan oli autost ka ilusaid pilte looduses teha, aga minnes oli tee märg ning kohapeal olid mõningad teed väga porised seega sai ilusa tausta ja porise auto.
Samuti sai mõningaid juppe vaatamas käidud. Peamiselt sain iluvidianid, aga tagantjärgi on veel lootust saada originaal tagatuleklaasid ja korralik käigukastihoovastik.
Plaan oli autost ka ilusaid pilte looduses teha, aga minnes oli tee märg ning kohapeal olid mõningad teed väga porised seega sai ilusa tausta ja porise auto.
Samuti sai mõningaid juppe vaatamas käidud. Peamiselt sain iluvidianid, aga tagantjärgi on veel lootust saada originaal tagatuleklaasid ja korralik käigukastihoovastik.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kas kellelgi oleks mulle võimalik müüa ühte ukse hinge? Kui need on millegipoolest erinevad, siis täpsemalt juhiukse alumist hinge. Hing peaks olema liigendist ilma igasuguse liigse lõtkuta.
Võiks asuda Tallinnas. Tulen ise järgi.
Võiks asuda Tallinnas. Tulen ise järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Ootamatult ja väga raskel ajal tuli suur hüpe tulevikku. Jätame hüvasti liigse vibratsiooniga ning võtame kasutusele vana pintslipesu vedeliku.
Täpsemalt peagi.
PS! Otsin ikka ukse hinge!!
Täpsemalt peagi.
PS! Otsin ikka ukse hinge!!
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
http://www.ebay.com/itm/Turscharnier-Bo ... SwHoFXsumDpenskar kirjutas:PS! Otsin ikka ukse hinge!!
Ebays täitsa saadaval. Vanu ja korralikke sa vaevalt enam leiad.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Nii. Eile tõin doonori.
Bensukaks tahtsin golfi ammu teha ja vaikselt hakkasingi uurima, et mida ja kui palju. Kindlasti on vaja asi ametlikuks saada. Seega kuna max on 107kw, siis tuntud 110kw mootoreid nagu ABF ja 1.8T ei saanud kasutada. Seega jäid kaalule Golf 3 GTI 85kw ja Golf 2 GTI vist 103kw.
Hiljuti aga avastasin, et golf 2 on ka 2.0 16v 100kw 9A mootoriga. Ning üks oli ka müügil ning odavalt.
Siis sai raskel ajal jõud kokku võetud ja ära toodud:
Tänaseks on maanteametisse avaldus esitatud ümberehituseks ja plaan on suveks saada oma golf oluliselt nobedamaks. See, mis doonorist alles jääb läheb müüki juppidena või kõik korraga, kui on huvilist.
Lisaks teen kindlalt autole pigimati ringi.
Olen avatud headele nõuannetele ning huvitavatele mõtteteradele.
Bensukaks tahtsin golfi ammu teha ja vaikselt hakkasingi uurima, et mida ja kui palju. Kindlasti on vaja asi ametlikuks saada. Seega kuna max on 107kw, siis tuntud 110kw mootoreid nagu ABF ja 1.8T ei saanud kasutada. Seega jäid kaalule Golf 3 GTI 85kw ja Golf 2 GTI vist 103kw.
Hiljuti aga avastasin, et golf 2 on ka 2.0 16v 100kw 9A mootoriga. Ning üks oli ka müügil ning odavalt.
Siis sai raskel ajal jõud kokku võetud ja ära toodud:
Tänaseks on maanteametisse avaldus esitatud ümberehituseks ja plaan on suveks saada oma golf oluliselt nobedamaks. See, mis doonorist alles jääb läheb müüki juppidena või kõik korraga, kui on huvilist.
Lisaks teen kindlalt autole pigimati ringi.
Olen avatud headele nõuannetele ning huvitavatele mõtteteradele.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Nüüd sain ka spidoblokil display tööle. Vastav kaitse oli lihtsalt läbi. Nüüd aga küsimus. Hetkel ta näitab mul ainult kellaaega ja seda ka siis kui süüde väljas. Kas peabki nii olema?
Ja kuidas on võimalik sealt neid pilte vahetada. Mul ühe nupuga timmib tunde ja teisega minuteid aga pilti ei vaheta. Kas peabki selline olema või mingi kala sees?
Ja kuidas on võimalik sealt neid pilte vahetada. Mul ühe nupuga timmib tunde ja teisega minuteid aga pilti ei vaheta. Kas peabki selline olema või mingi kala sees?
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 643
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kui sul on ikka sama spido sees, mis esimestel piltidel, siis sellel polegi komput vaid lihtsalt kell seal keskel, kui õigesti nägin ehk siis sellel ei saagi pilte vahetada.
Lugupidamisega
Risto
Risto
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Käisin ka seda G2 vaatamas ja ei julgenud osta, kere läbi, mootorit kuulata ei saa, sest õli sees pole. Omanik ei teadnud ka mis mootoriga tehtud on. 500.- mis hinnaks oli, oli ka kirves, kui osta põrsast kotis. Muideks see mootor sealt on passati pealt pärit. G2 pole 9A mootoriga välja tulnud.
Ilmselt kõige lõbusam töö mis saab sul olema on juhtmestiku aretamine, kui sul just CE2 kaitsmeplokk juba ise paigaldatud ei ole. CE2 on ainult plug and play.
Ilmselt kõige lõbusam töö mis saab sul olema on juhtmestiku aretamine, kui sul just CE2 kaitsmeplokk juba ise paigaldatud ei ole. CE2 on ainult plug and play.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Eile panin doonormootori käima. Videol näha esimene käivitus. Auto oli seisnud kuskil 3 kuud.
Surved jäid silindrites 10-12 bari vahele.
Proovisõiu teha ei saanud, sest üllatuseks oli üks veovõll pooleks... Samuti oli piduriketas täiesti lahti, pidurivoolik pooleks ja minu arvates oli see üldse vale ketas seal. Ees võiks olla ikka tuulutatavad kettad, aga oli peenike ketas, millel oli klotside vahel jõhkralt ruumi. Oleks ma selle auto endale sõimiseks ostnud, siis ma oleks jõhkralt vihane selle müüja peale, kes paar "pisiasja" mainimata oli jätnud..
[bbvideo=853,480]https://youtu.be/uRJAbJ7azfU[/bbvideo]
Surved jäid silindrites 10-12 bari vahele.
Proovisõiu teha ei saanud, sest üllatuseks oli üks veovõll pooleks... Samuti oli piduriketas täiesti lahti, pidurivoolik pooleks ja minu arvates oli see üldse vale ketas seal. Ees võiks olla ikka tuulutatavad kettad, aga oli peenike ketas, millel oli klotside vahel jõhkralt ruumi. Oleks ma selle auto endale sõimiseks ostnud, siis ma oleks jõhkralt vihane selle müüja peale, kes paar "pisiasja" mainimata oli jätnud..
[bbvideo=853,480]https://youtu.be/uRJAbJ7azfU[/bbvideo]
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kuna minu arvates need toonitud klaasid rikkusid auto retro välimust, siis sai need eemaldatud. Kui nüüd saaks veel metallist stanged, siis hakkaks juba vaikselt looma..
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Eilsega hakkas mootorivahetus. Siiani selle koha pealt kõik sujunud. Kahelt autolt mootorid maha võetud ja nüüd hakkab vaikselt tagasi panema.
Vana mootor müügis.
Aga midagi negatiivset ka. Juhi jalge all korralik pragu. See tuleks kiiremas korras ära parandada. Siinkohal paluks foorumikaaslaste abi. Esiteks, kas on mõttekam tellida õige parandusplekk või hakata ise leiutama sirgest metalllehest?
Teiseks, kas on kedagi heade keretööde oskustega, kes saaks aidata nõuga ja jõuga? Ise pole veel kere keevitanud ja head keevitusmasinat ka pole.
Vana mootor müügis.
Aga midagi negatiivset ka. Juhi jalge all korralik pragu. See tuleks kiiremas korras ära parandada. Siinkohal paluks foorumikaaslaste abi. Esiteks, kas on mõttekam tellida õige parandusplekk või hakata ise leiutama sirgest metalllehest?
Teiseks, kas on kedagi heade keretööde oskustega, kes saaks aidata nõuga ja jõuga? Ise pole veel kere keevitanud ja head keevitusmasinat ka pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
See põhi võib päris hapu olla, masteks vast varjab kõige hullema väljanägemise ära. Kuidas ruum jagaja ja piduripeasilindri vahel on? Kuidas kütusepumba lahendad? Õnneks on tegemist diisliga millel on sissepritse versiooniga sama kütusepaak vähemalt. Juhtmete osas ei tohiks midagi väga keerulist olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Jagaja ja piduri peasilindri vahel ruumi küllalt. Kütusepumbani pole veel jõudnud.
Juhtmetega just hetkel ongi põhiline probleem. Kuna tahaks oma vana CE1 kaitsmebloki jätta, siis ma pole kindel, kas seal kõik vajalikud ühendused olemas ning mis kuhu käib. Täna mitu tundi vahtisin nende skeemidega kahe auto vahel, aga oma 8 juhet on ikka teadmata.
Teine probleem on selle õhu kopsikuga. See ei taha kuidagi ära mahtuda. Toru kopsiku ja sisselaskekollektori vahel on liiga pikk, et ära mahuks ja olenemata sellest, et kopsikul on enamik põhjas ära lõigatud, ei taha see kõrguse pooles üldse ära mahtuda.
Kui kellelgi on kasulikku know-how'd, siis hetkel võib igasugune abi oluliselt edasi aidata
Juhtmetega just hetkel ongi põhiline probleem. Kuna tahaks oma vana CE1 kaitsmebloki jätta, siis ma pole kindel, kas seal kõik vajalikud ühendused olemas ning mis kuhu käib. Täna mitu tundi vahtisin nende skeemidega kahe auto vahel, aga oma 8 juhet on ikka teadmata.
Teine probleem on selle õhu kopsikuga. See ei taha kuidagi ära mahtuda. Toru kopsiku ja sisselaskekollektori vahel on liiga pikk, et ära mahuks ja olenemata sellest, et kopsikul on enamik põhjas ära lõigatud, ei taha see kõrguse pooles üldse ära mahtuda.
Kui kellelgi on kasulikku know-how'd, siis hetkel võib igasugune abi oluliselt edasi aidata
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Juhtmed saab kõik klappima. Olen ühe 9A CE1-ga käima pannud. Kellade signaali juhtmed istuvad kõik 1:1-le ning hakkavad tööle.
Kaitsmeplokist pead ainult ajule/lambdale jne voolud võtma. Mina lõikasin lihtsalt CE2 juhtmestikul pistiku maha ja ühendasin CE1 pistikusse.
Oleneb, mis mootoriga juhtmestiku CE1 pistik sul on. Mõnda tuleb paar pin-i lisaks panna.
See suur kopsiks ei mahu sinna normaalselt ära. Tuleb võtta mk1 meh.pritsega autolt kopsik ja pritsepea sinna külge keerata. (originaalis on küll teisel kohal, aga istub sinna klaasipesu paagi asemele.)
Kaitsmeplokist pead ainult ajule/lambdale jne voolud võtma. Mina lõikasin lihtsalt CE2 juhtmestikul pistiku maha ja ühendasin CE1 pistikusse.
Oleneb, mis mootoriga juhtmestiku CE1 pistik sul on. Mõnda tuleb paar pin-i lisaks panna.
See suur kopsiks ei mahu sinna normaalselt ära. Tuleb võtta mk1 meh.pritsega autolt kopsik ja pritsepea sinna külge keerata. (originaalis on küll teisel kohal, aga istub sinna klaasipesu paagi asemele.)
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Täna õhtul uurin asja edasi. Sain natuke paremad ja täpsemad tabelid juhtmete ühendamiseks. Hetkel tundub, et saab käima.
Pilt illustreerimaks vahe jagaja ja peasilindri vahel
Pilt illustreerimaks vahe jagaja ja peasilindri vahel
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Täna organiseerisin juhtmemajandust veits, et saaks armatuuritaguse viisakaks. Lisaks panin külge MFA kangi, sest bensukale on mul uus spidoblokk, millel MFA ka.
Kui keegi teab, mida seal spidokal see 1 , 2 peaks sättima, siis võib mindki valgustada.
Mootorijuhtmete ühendamisega kaugele ei jõudnud, sest ma pean lisama mõnele pistikule juhtmeid, aga need klemmid on väikesed, ümmargused ja sellistele juhtmeotsi ma ei leidnud. Ei olnud Tööriistamarketis ega Oomipoes.. Kas keegi teab, kust selliseid saaks? Ise kandilistest klemmidest ümmargusi väänata on päris tülikas.
Lisan ka CE1 ja CE2 juhtmete tabelid. Ehk kellelgi tuleb kasuks.
CE1: http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
CE2: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
Kui keegi teab, mida seal spidokal see 1 , 2 peaks sättima, siis võib mindki valgustada.
Mootorijuhtmete ühendamisega kaugele ei jõudnud, sest ma pean lisama mõnele pistikule juhtmeid, aga need klemmid on väikesed, ümmargused ja sellistele juhtmeotsi ma ei leidnud. Ei olnud Tööriistamarketis ega Oomipoes.. Kas keegi teab, kust selliseid saaks? Ise kandilistest klemmidest ümmargusi väänata on päris tülikas.
Lisan ka CE1 ja CE2 juhtmete tabelid. Ehk kellelgi tuleb kasuks.
CE1: http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
CE2: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1737
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 403 korda
- Tänatud: 197 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
MFA1 - keskmine kulu ja asjad sellest hetkest kui süüte sisse keerad, nullib ennast mingi aja jooksul ära, passat B5 nt peale 2h kui süüde pole sees olnud.
MFA2 - sama aga nullib ennast alles siis kui 100h sõitmist täis vist või kui ise nullid.
MFA2 - sama aga nullib ennast alles siis kui 100h sõitmist täis vist või kui ise nullid.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Tänud kasutajale Helfu info eest. Sain vajalikud juhtmeotsad Elfa Distrelec poest. Seal vist tõesti kõik asjad olemas.
Kui nüüd ilma jagub, siis saab vaikselt edasi toimetada auto kallal.
Kui nüüd ilma jagub, siis saab vaikselt edasi toimetada auto kallal.