VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 11 Mai 2017, 21:24

Vahepeal uurisin ja veendusin kuidas ja kuhu juhtmeid ühendada. Suured tänud kasutajale Zenki, kes suurendas mu enesekindlust. Nii ma siis panin kirja endale, mis juhtme kuhu ühendan ja läksin täna tegutsema.
Üks hetk sai juhtmed ühendatud ja tahtsin loomulikult kohe proovida, kas ikka töötab ka. Seega sai tehtud kiire väline kütusepaak ja kütusepumbale toores ühendus.

Pilt

Ja siis selgus tõehetk, kõik või mitte midagi.

[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/hri3sf0xbIQ[/bbvideo]

Nagu näha ja kuulda siis õnnestus poolest pöördest. Ise väga rahul. Nüüd tuleb veel summuti külge panna, kütusepumbale koht leida, juhtmed ära organiseerida, et saaks kapoti- ja armatuurialuse ilusaks. Siis võib juba paarutama minna.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 13 Mai 2017, 14:07

Täna korrastasin mootoriruumi. Juhtmed sai organiseeritud. Homme proovin salongi poolega tegeleda, et saaks järgmine nädal minna üle põhjaalustele töödele.

Vaikselt valmistun ja kogun raha pidurite uuendamiseks. PLaan siis ette panna 280mm kettad ja uued supportid. Vajalikud uued kinnitused tellisin juba ära. Üllatuseks avastasin millalgi, et ees ei olegi ventileeritavad kettad vaid mingid mõttetud juustud. Seega tahaks need kindlasi korralike vastu vahetada. Samuti tahan panna tagumiste trumlite asemele ka kettad 226mm vms.

Eesmärk, miks ma kindlasti tahan pidureid uuendada on see, et tahaks uue mootoriga saada mingi aja kirja auto24 ringil. Ja kuna oma esimesest kogemusest seal Toyota MR2ga, millel on 4x ventileeritud kettad, mäletan, et pidurid suurest kuumusest kaovad paari kiire ringiga, siis trumlitega ei maksa üldse torkima minna.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 14 Mai 2017, 15:08

Nii. Mootoriruumis üldpilt hakkab looma. Kunagi tuleb ka ilusti puhastada ning värvida üht-teist

Pilt

Armatuuritagused juhtmed organiseerisin ära ja kiskusin välja põranda vaiba ja mingid väga halvas seisus mürasummutusmatid. Sealt alt ilmnesid ka mõningad kere nõrgad kohad. Jalgealused on pehmed, vajavad parandamist. Ülejäänud on suhteliselt okei. Hetkel kahjuks ei ole vwheritages põhja paranduse plekki müüa. Just juhipoolset mida oleks hädasti vaja. Kui müüki tuleb, siis peaks kindlasti ostma.

Pilt

Pilt

Lisaks ühendasin esinest korda ka spidoka taha. Jahtusvedeliku temp töötas, taustavalguse sain tööle, kütusenäidikut ei tea sest paak tühi. Tahhokas ei tööta millegipärast. Kust kohast mootorist üldse pöördeid loetakse?

Samuti tahaks MFA kangi töôle saada, aga spidoka pistikutel juhtmed puudu. Kas kellelgi kogemusi kuidas ühendada ja kust õigeid klemme saada? MFA kangist tuleb 2 juhet. Kuhu ja mid nendega tegema peab?

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 15 Mai 2017, 11:51


CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 15 Mai 2017, 18:16

Tahoka signaali saad rohelisest-mustast juhtmest mis mootori juhtmetest salongi tuleb, originaalis ce2 juhtmestikul oli ta G1-11 klemmis.
Kes tänasid kasutajat CD-R selle postituse eest:
penskar

Kasutaja avatar
boatses
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 19 Nov 2012, 18:21
Telefon: 53811512
Auto: AUDI 4000S, 80Q,100, Ford Taunus 17M Super
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas boatses » 16 Mai 2017, 22:36

Ja kui juhe kadunud, siis saad süütepooli klemmi alt selle kätte ;)
Kaheksakümnendatel lõpetati autode tootmine...

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 22 Mai 2017, 22:23

Väike uuendus jälle.
Laupäeval panin autole lühemad amordi, sest madala vedruga ja originaalamordig asi päris ei töötanud. Seega korralikud Sachsi gaasiamordid üle, kui keegi soovib.

Täna istusime 6h garaazis. Eesmärk oli lihtne. Summuti keevitada, kütusepaak puhastada, küusepump voolikutega külge ja sõitma. Reaalsus muidugi nii hästi ei sujunud. Ilmnes, et kütusepump on mega pirtsakas ja üldse ei saa surve hoidmisega hakkama enam. Kütusetorustiku jaoks pean ostma korralikku voolikut, et ühendused oleks normaalselt ühes tükis, mitte mingite potentsiaalselt lekkivate jätkudega.
Kuna survet ei olnud, siis ka mootor ei saanud korralikult töötada. Aga kui töötas vahepeal, siis oli auto alt kuulda, et karteris mingi kolin sees. Seal kaks võimalust: 1) õlivõtu toru kõver ja väntvõll kopsib vastu seda(hääl täpselt selline); 2) mõne kepsuga mingi jama.
Teise variandiga pole väga kogemusi, aga mulle esimene variant tundub tõenäoline. Vb selle pärast, et seda viga lihtne parandada. Kas üldse saab olla õlivõtu toru väntvõllile nii lähedal, et väikse paindumisega hakkab vastu käima?

Pilte ka küusepumba asukohast:

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Corra » 22 Mai 2017, 22:55

Karteripõhja vahetasid ise ära ? Mäletan, et müüa mainis seda, et autol vist tuli ratas sõidu ajal alt ära vms. Võimalik, et see painutas õlivõtturi ning vb veel midagi seal karteris ära. Teine võimalus, et sõitis õlita ringi pärast seda ja see tähendab, et vänada saaled kutud.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 23 Mai 2017, 07:04

Vahetasin jah ise ära. Kuna maas vahetasin siis ei saanud väga põhjalikku ülevaadet, mis seal sees toimub. Aga tundus olevat korras.

Mulle rääkis müüa, et sõitis vastu äärekivi ja mootori suretas suht kohe välja ja enam käima ei pannud kuna õli olid kõik kohad täis.

Asko
Huviline
Postitusi: 1313
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Asko » 23 Mai 2017, 20:13

Siis on saaled läinud ma usun. Saalega on nii kui annad natuke gaasi siis tuleb kolin sisse.
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 24 Mai 2017, 07:00

Vaatasin youtubest videosi et milline see saale kolin on. No on tõesti sarnane hääl aga okuliselt valjem kui mul.
Kahjuks ma ei saanud proovida gaasi anda sest kütusepump jukerdas ja ei viitsinud sellega enam mässata. Samas oli kolinat kuulda ainult auto all karteri juures ja need kolksud oleks nagu olnud tihedamad kui tavaline kepsu üles-alla liikumise sagedus.

Eks tõde selgub mõne aja pärast

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 24 Mai 2017, 19:30

Mul on mõned komplektid kepse üle, ilmselt leiab ka väntvõlli kui asi peaks hapu olema.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 26 Mai 2017, 23:53

Tänan kõiki abi eest. Tänane garaazi õhtu tõi jälle olulist ja uut informatsiooni.
Võtsin mootori alt lahti ja vaatasin, et mis see siis seal häält teeb. Oma vähese kogemusega (esimene kord saalesid lahti võtta) julgen öelda, et see mootor ei ole eile kapremonditud, aga samas kestab veel omajagu. '
Siin siis vaatepilt mootori alt:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Eks keegi kogenub võib ka oma hinnagu anda, mis reaalne seis on.

Igaljuhul, saaled seda heli ei tekitanud. Süüdlase avastasin oma nina alt alles siis, kui kõik muu oli üle vaadatud. (Ma teadsin, et see on midagi lihtsat)

Pilt

See on mingisugune plastik junn, mis seal karteris istub ja märk on sulaselgelt näha, kes on süüdlane.

Õhtu venis küll pikaks, aga sai kokku hoitud hulga raha ja aega. Samuti sai mootor uue õli ning õli filtri.

Olen uurinud ka jukerdava kütusepumba asja. Minu autole on vaja pumpa, mis suudab toota 6,5 bari rõhku. Sellist pumpa muidugi romulates pole kuskil. Saab uue tellida iseenesest, mille leti hind on ca 160€ seega proovisin täna veel õhtu lõpuks ka vana veel korra üle, et äkki ikka töötab.
Hetkeline järeldus on selline, et kui pump on ühte pidi, siis töötab, aga teist pidi ei tööta. Ma ei tea kas see on loogiline või ei ole, sest ma ei tea täpselt kuidas ja mis seal pumba sees toimub.

Hetkel on plaan järgmine. Homme fikseerin pumba sellisesse asendisse nagu ta töötab. Teen proovisõidu. Komplekteerin sisu, pesen, veel nipet näpet ja esmaspäeval võiks minna Speedsterisse, et vaataks üle, kas mootor töötab ilusti või saab midagi paremaks teha.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 27 Mai 2017, 08:53

Sellel plastikattel on iseenesest head funktsioonid, ilma selleta või karteri ümberehituseta usinalt kurvides painamas käia ei julgeks.
Saaled näevad tegelikult üsna värsked välja, originaalid kindlasti ei tohiks olla. Originaal saaledel on enamasti see heledam hall kiht maha kulunud ja alt vaatab veidike tumedam vastu, need tunduvad igati head. Pumba proovin sulle ka välja otsida.

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas mkendra » 28 Mai 2017, 11:26

Kui sa pumpa soovid, siis mul on pakkuda 1h kasutatud Boschi 0 580 254 013 koodiga pump.

Mul läks originaal korpus katki ning ei leidnud piisavalt kiiresti uut korpust kuhu see konkreetne pump sisse panna. Lisaks sai vastu võetud otsus auto kütusesüsteem ümber ehitada võidusõidusuunitlulust silmas pidades ning originaal pump jäi üle.

http://www.ebay.co.uk/itm/262986999648

Annaksin selle sulle ära 90€'ga

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 29 Mai 2017, 18:04

Tänased seiklsused...

Hommikul läksin otsima kütuse etteandepumpa. Midagi lihtsat, kahe otsaga, paagi väline, alla 1 bari rõhku. Kui seda kuskilt mõistliku hinnaga saada ei olnud, siis lõpetasin lõpuks lammaris, kust sain endale mingisuguse mersu väikese pumba, mis väidetavalt peaks tootma rõhku piisavalt.
Selle väikese pumba ühendasin otse paagi väljavoolu juurde ja puhus auto käima ilusti. Muidugi vahepeal oli mingi häda sädemega, mis kadus kohe, kui pump tööle hakkas. Peale seda, kui võtsin voolu uuest kohast pumbale töötavad nad mõlemad korraga.
Vana pump oli ilmsely ilge saast. See korpuse mehhanism seal ümber võib teda küll jahutada ja värki, aga uus pump teeb oluliselt viisakamat häält, suriseb vaikselt. Originaalpump oigas nagu ma ei tea mis asi, kui rõhku hakkas tootma.

Tühikäik on hetkel muidugi meeleteult halb ja vaevu turtsub. Mingid vaakumi lekked või ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mis teema. Selle jaoks panin järgmiseks esmaspäevaks Speedsterisse aja. Vana lubas asja käima panna. Enne see ju tiksus päris viisakalt. Isegi videod olemas ja puha.

Tegin ka proovisõidu ära siis uue mootoriga. Ütleme nii, et hetkel olen minekuga küll rahul. Jalgu vaevalt enam jääb. Muide ka uued amordid on parandanud selle põrkamise probleemi, mega hea!

Ei jõua ära oodata, kui saab selle mootori nurruma...

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 29 Mai 2017, 20:10

Selline teema ka, et spidokas näitab kiirust umbes 2x rohkem kui tegelik. Millest see tingitud?
Käigukasti kood on 4S. Spidotrossi jätsin vana. Eelmise käigukasti kood oli 4T. Spidotrossi ots on punane. Neid oli vist 3 värvi. Kas pean selle ära vahetama mõne teise vastu?

Edit: leidsin ise netist vastuse

4S käigukasti final drive ratio on 3,94. 4T-l oli 3,67.

Punane pea sobib final drivedele: 3,65 ja 3,67
Valge pea sobib final drivedele: 3,89 ja 3,94
Roheline pea sobib final drivele: 4,25

Seega mul vaja valget :)

Info allikas: http://www.4crawler.com/Diesel/VW_020_t ... sion.shtml
Kes tänasid kasutajat penskar selle postituse eest:
temps

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 07 Juun 2017, 14:32

Uudiseid vahepeal niipalju, et mootor nurrub nüüd ilusti. Sain juba eelmine nädal sellega ühelepoole. Mootori pani käima legendaarne Speedsteri Hannes. Põhimõtteliselt probleemid, mis olid:
*temp anduri juhe oli murdunud
*jagaja kaas oli muutunud elektrit juhtivaks?!?! ja seetõttu võis iga hetk kogu kupatuse põlema panna
*segu oli nii veseks keeratud, et mõni ime, et see mootor üldse käis
*pool päeva meistri peavalu ja asi töötas

Vahepeal juhiuks otsustas enam mitte lukust lahti tulla. Kuna ma täpselt ei teadnud, kuidas see lukumehanism töötab, siis mõtlesin, et midagi puru läinud kindlasti. Tegelikult selgus see, et käepidet kinni hoidev kruvi oli tiba lahti, mille tulemusena oli ükselink kõrvale nihkunud ja luku hoob ei lükanud lihtsalt lukku lahti. Nüüd saan jälle juhiuksest sisse-välja käia.

Teha on veel jäänud:
Summuti korralikult kinni, üks riputuskumm on pooleks läinud
Põhi keevitada
Sisu kokku tagasi, auto läikima ja tuld.

Kui saan auto läikima, siis plaanin kindlasti teha teaser tüüpi veideo ka!!
Te ei kujuta ette ka kui head häält see auto teeb. Parajalt vaikne rahulikult sõites samas piisavalt vali paarutades. :D
Kes tänasid kasutajat penskar selle postituse eest:
Corra

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 10 Juun 2017, 15:25

Riputuskummid panin uued, aga nüüd ei taha summuti ikka all püsida.. Eks sellega võitlus jätkub veel. Igaljuhul, hetkel toimuvad esimesed testsõidud. Moorot tiksub üli vaikselt kapoti all, see mulle meeldib. Edasi käib mõnusalt ja hea on teada, et lihtsate võimalustega saab sealt veel ca 15kw kätte.

Üks probla on, külma mootoriga käiku välja võttes ei jää pöörded tühikäigule püsima ja tahab välja surra. Sooja mootoriga seda ei juhtu, aga vahel ikka vajuvad korra liialt ära.

Midagi vaatamiseks ka:
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/-uJ3KZJspoo[/bbvideo]

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 11 Juun 2017, 17:29

Eile õhtul tegelesin natuke summutiga. Hetkel on ta enamvähem paigas.

Täna sõitsin autoga 200km ning mingeid probleeme mootoriga ei ole. Sellega rahu majas. Saab keskenduda kosmeetilistele vigadele. Keskmine kütusekulu tuli 10,2 l/100km. See koosnes suures osas 110 maanteesõidust, kuskil 30 km linnasõitu ja siis tavalist maanteesõitu. Ma arvan, et see number on pigem suurem kui ta tavasõiduga tulema hakkab.

Tule klaas on kivi saanud ainult...
Pilt

Nüüd järgmise nädalaga tuleks põhi keevitada, käigukasti hoovastikku reguleerida, et käigud käiks korralikult, sisu kokku lappida, summuti lõplikult paika.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 13 Juun 2017, 08:16

Kas keegi oskab aidata järgmise probleemiga? Kirjutasin siin, et spidokatrossi ots oli vale, punane ja vastavalt käigukastikoodile, 4S pidi olema valge ots. Nii, panin siis valge otsa külge ja algul ei näidanud spidokas mitte midagi. Nüüd sättisin seda natuke oma pesas ja hakkas näitama, aga näitab täpselt sama mis punase otsaga.
Ehk:
50km/h = 90
70km/h = 115
90km/h = 140

Milles võib olla jama?

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 15 Juun 2017, 10:03

Mulle on vahel räägitud, et Tallinnas olla nähtud veel testki oranzi golf 1, aga ise pile kordagi näinud. Eile siis sattusin esimest korda sellest mööduma. Tundub, et registrist on see pill maas. Võib-olla käib ainult ringrada sõitmas

Pilt

Pilt

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 15 Juun 2017, 21:01

Evensi vana golf!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 15 Juun 2017, 22:01

Väike võrdlus tühikäigu hääle osas enne vs pärast
[bbvideo=800,600]https://youtu.be/Avf55lE7hAo[/bbvideo]

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 20 Juun 2017, 20:56

Tahhomeetri küsimus:
Mis voltide vahemikus tahhomeeter töötab?
Kui panna voldid peale spidobloki valge pistiku punase/mustale juhtmele, kas siis peaks tahhokas hakkama mingeid numbreid näitama?

Mina leidsin süütepoolist pööretele alluvad voldid. Tühikäigul 0,6V ja mingite kõrgemate pöörete juures (võib-olla 4000-5000) näitas ca 2V. Kas see võib olla sobilik koht tahhoka voolu võtmiseks?

Kui ühendasin tahhoka punase/mustale juhtmele volte peale siis tahhokas ei näidanud mitte midagi...

Vahepeal olen liikunud kroomdetailide suunda. Samuti sai põhi täna keevitatud. Nüüd kestab jälle mõnda aega. Kunagi peab remontplekid ostma ja põhjaliku paranduse tegema. Lisaks paigaldasin pagasiluugile uue amordi (nüüd püsib luuk üleval ka), kapotile amordid ja õhufiltri.


Pilt

Pilt

Pilt

Vasta

Mine “Huviliste autod”