VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Moderaator: etnies858
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Mootor on küll väga 1.6 TD nägu. mul on mõlemad olnud 1,6 TD ja 1,9 TD Ja minu teada 1.6 plokikaas ei istu 1.9 ploki otsa väga. Ma kunagi uurisin ka selle isendi kohta, väidetavalt olla üldse 1,9 TDI vahel 66kw ja chipitud
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Nende eelmiste omanikega ja mootoritega täielik segadus...
Seoses sellega, et mul rehv purunes ja pidin hetkeks kasutusele võtma originaal tagavararatta, pean avaldama suurimat respekti inimesele, kes disainis tänapäevased tagavararattad aka pitsalõikurid.
Need on tegelikult ùli geniaalselt lahendatud. Keerates seda enda auto alla mõtlesin, et kes sellise rõveduse välja mõtles. Aga asi on ju ülimalt selge. Kuna see on ainult ajutiseks kasutamiseks, siis see tehti nii rõveda välimisega kui võimalik ja nii kitsas kui võimalik, et inimesed lihtsalt ei tahaks näha sellist asja enda auto all. Muidu iga laisk inimene, nagu mina, sõidaks sellega kuni lumi maha tuleb.
Pilt ka sellest halenaljakast vaatepildist:
Kuna juba ratas alt ära oli siis proovisin ka plekke alla. Kas mahuvad üldse koopasse. Varem muidugi ei viitsinud kontrollida. Ja üllatavalt hästi sobib. Taga on velg koopaäärega täpselt tasa. Ise üli rahul
Seoses sellega, et mul rehv purunes ja pidin hetkeks kasutusele võtma originaal tagavararatta, pean avaldama suurimat respekti inimesele, kes disainis tänapäevased tagavararattad aka pitsalõikurid.
Need on tegelikult ùli geniaalselt lahendatud. Keerates seda enda auto alla mõtlesin, et kes sellise rõveduse välja mõtles. Aga asi on ju ülimalt selge. Kuna see on ainult ajutiseks kasutamiseks, siis see tehti nii rõveda välimisega kui võimalik ja nii kitsas kui võimalik, et inimesed lihtsalt ei tahaks näha sellist asja enda auto all. Muidu iga laisk inimene, nagu mina, sõidaks sellega kuni lumi maha tuleb.
Pilt ka sellest halenaljakast vaatepildist:
Kuna juba ratas alt ära oli siis proovisin ka plekke alla. Kas mahuvad üldse koopasse. Varem muidugi ei viitsinud kontrollida. Ja üllatavalt hästi sobib. Taga on velg koopaäärega täpselt tasa. Ise üli rahul
-
- Veteran
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
- Telefon: Kellel vaja see küsib!
- Skype: -
- Auto: Vw Bora
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Samas sõnad see oleks liiga mõrv golfile ! Niigi neid vähe!K.Siim kirjutas:Palun ära talvel küll sellega sõida
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Mul on auto sõitmiseks. Vahet pole, mis aastaaeg parasjagu on. Hetkel on golf minu igapäeva auto ja seda ta on ka talvel.
Ma olen arvestanud sellega, et sool võib teda kahjustada. Seetõttu teen ma Crownis korrosioonitõrje, mille tulemusel nad annavad mulle garantii, et auto ei roosteta. Ja kui isegi roostetab, siis teevad ise korda. Tasuta.
Kindlasti jääb golf tulevikus hobi/projektiautoks. Siis ta seisab talvel ja saab endale uue ja uhke värvikihi. Eks vaatab, kas läheb originaaliks või suure turboga raketiks. Põhiliselt ma arvan, et swallowtaile on rohkem mõtet originaaliks ajada.
Ma olen arvestanud sellega, et sool võib teda kahjustada. Seetõttu teen ma Crownis korrosioonitõrje, mille tulemusel nad annavad mulle garantii, et auto ei roosteta. Ja kui isegi roostetab, siis teevad ise korda. Tasuta.
Kindlasti jääb golf tulevikus hobi/projektiautoks. Siis ta seisab talvel ja saab endale uue ja uhke värvikihi. Eks vaatab, kas läheb originaaliks või suure turboga raketiks. Põhiliselt ma arvan, et swallowtaile on rohkem mõtet originaaliks ajada.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
See ei ole hea variant. Kunagi olin sunnitud samuti enda mk1-ga talvel sõitma. See mõjus kerele ikka üsna laastavalt. Alustades sellest, et paratamatult tassid jalgadega lume ja soola segu autosse, mis sulab põhjamatti. Sealt alt aga edasi imub läbi kivistunud pigimati pragude põhjale ning hakkab oma elu elama. Kunagi hiljem on üsna tüütu seda pigimatti seal eemaldada, et näha kuhu see soolvesi on roninud. Kõik logarite vahed, kus on ajaga pleki haljaks hõõrunud, põhjal erinevad kinnitused ja koostud jne.penskar kirjutas:Mul on auto sõitmiseks. Vahet pole, mis aastaaeg parasjagu on. Hetkel on golf minu igapäeva auto ja seda ta on ka talvel..
Ilmselt on lihtsam endale talveks mõni paari saja eurone mk2 või passat muretseda. Pole nende remont teab, mis kulukas. Kunagi tänad ennast
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Mk2 küll mitte talveks. kahju hakkaks. pigem passat. Edu golfiga. ära sõida selle golfiga. vanad golfid on ikka head.Zenki kirjutas:See ei ole hea variant. Kunagi olin sunnitud samuti enda mk1-ga talvel sõitma. See mõjus kerele ikka üsna laastavalt. Alustades sellest, et paratamatult tassid jalgadega lume ja soola segu autosse, mis sulab põhjamatti. Sealt alt aga edasi imub läbi kivistunud pigimati pragude põhjale ning hakkab oma elu elama. Kunagi hiljem on üsna tüütu seda pigimatti seal eemaldada, et näha kuhu see soolvesi on roninud. Kõik logarite vahed, kus on ajaga pleki haljaks hõõrunud, põhjal erinevad kinnitused ja koostud jne.penskar kirjutas:Mul on auto sõitmiseks. Vahet pole, mis aastaaeg parasjagu on. Hetkel on golf minu igapäeva auto ja seda ta on ka talvel..
Ilmselt on lihtsam endale talveks mõni paari saja eurone mk2 või passat muretseda. Pole nende remont teab, mis kulukas. Kunagi tänad ennast
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
- Auto: vw passat b6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
No kuulge see laheb juba naeruvaarseks . Nüüd tuleb mingi passati vend ja ytleb ara sqida kah passatiga jne ja hakkab iga inimene omale valiva märgi valima. Siiski see on teise inimese auto ja kui ta on sunnitud sellega sõitma ja hiljem ehitama siis see siiski tema valik. Jah on kahju ja arvan et kah gemal on kahju aga siin komentaarid hakkavad juba naeruväärseks muutuma.
Auto on sittaks ilus ja loodame et veel kaua aega ta nii ilus ongi. Edu
Auto on sittaks ilus ja loodame et veel kaua aega ta nii ilus ongi. Edu
nissan 300zx z32
vw touran 2010
vw touran 2010
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 27 Mai 2015, 08:56
- Auto: Golf 3 Cabrio 66KW,
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Ikati nõus. Valikud tehakse endale. Mitte selleks, et teistele meelejärgi olla. Igaühejaoks pole tark või isegi meeldiv otsus mingi talverondiga ringi kihutada. Inimesed on erinevad. Ei olnud solvanguna mõeldud kellelegi. Auto ise on mega maitsekas igati kiidusõnad omanikule ja paksu rahakotti.dcshoes kirjutas:No kuulge see laheb juba naeruvaarseks . Nüüd tuleb mingi passati vend ja ytleb ara sqida kah passatiga jne ja hakkab iga inimene omale valiva märgi valima. Siiski see on teise inimese auto ja kui ta on sunnitud sellega sõitma ja hiljem ehitama siis see siiski tema valik. Jah on kahju ja arvan et kah gemal on kahju aga siin komentaarid hakkavad juba naeruväärseks muutuma.
Auto on sittaks ilus ja loodame et veel kaua aega ta nii ilus ongi. Edu
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Lollus on arvata, et crown annab reaalse garantii. Alati leitakse põhjus- auto vana, rooste juba sees jne. Oleks salongist välja veerenud ja alustatud kohe regulaarse crownitamisega siis võibolla võiks kobiseda kui rooste läheb.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Mul on hea meel, et mõni inimene normaalset juttu ka räägib
Nendele, kes pooldavad seda, et talvel mingi roimaga sõita võin öelda, et ma ei sõidaks mingi 200€-se golf 2 ega passatiga isegi siis kui peale makstaks. Mingi väärikus peab inimesele ikka jääma.
Ma tahan autost välja astuda ka ülikonnaga igapäevaselt ilma, et keegi arvaks, et mingi rott on kord aastas teatri jaoks ilusti riidesse pannud.
Sellepärast ei pea muretsema, et see auto rooste läheb ja kuskil aia nurgas mädanema hakkab. Mina leian, et see annabki motti juurde asi kätte võtta ja üle värvida. Peale seda tõesti jääks ilmselt suve pilliks.
Seniks aga kõigile mõistlikku suhtumist ja sõitke ka huvitavate autodega!
Nendele, kes pooldavad seda, et talvel mingi roimaga sõita võin öelda, et ma ei sõidaks mingi 200€-se golf 2 ega passatiga isegi siis kui peale makstaks. Mingi väärikus peab inimesele ikka jääma.
Ma tahan autost välja astuda ka ülikonnaga igapäevaselt ilma, et keegi arvaks, et mingi rott on kord aastas teatri jaoks ilusti riidesse pannud.
Sellepärast ei pea muretsema, et see auto rooste läheb ja kuskil aia nurgas mädanema hakkab. Mina leian, et see annabki motti juurde asi kätte võtta ja üle värvida. Peale seda tõesti jääks ilmselt suve pilliks.
Seniks aga kõigile mõistlikku suhtumist ja sõitke ka huvitavate autodega!
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Pole ammu midagi kirjutanud. Auto viimased kuu aega puhkas ja ootas amorte. Kuna neid telliti ja siis tuli välja et enam ei toodeta ja siis telliti uuesti jne...
Lõpuks sain endale KYB Excel-G amordid. Tulid veits odavamad ka ka hetkel võin öelda, et olen rahul.
Plekkveljed istusid väga hästi alla koos Sparco madaldusvedrudega. Madaldus juttude järgi 60mm originaalist.
Jäikus on ülihea. Koopasse ei käi ja samas mugav sõita.
Väljanägemisest pilte ka:
Lõpuks sain endale KYB Excel-G amordid. Tulid veits odavamad ka ka hetkel võin öelda, et olen rahul.
Plekkveljed istusid väga hästi alla koos Sparco madaldusvedrudega. Madaldus juttude järgi 60mm originaalist.
Jäikus on ülihea. Koopasse ei käi ja samas mugav sõita.
Väljanägemisest pilte ka:
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Tänud positiivsete kommentaaride eest.
Hetkel on auto väga hästi hakkama saanud. Paari miinuskraadiga käivitumine pole mingi probleem. Poolest pöördest läheb käima. Va siis, kui kütus on tagasi vajunud.
Praegu olen sõitnud ringi ilma ülevaatusetta, sest pole lihtsalt aega leidnud. Homseks panin endale aja ja eks siis näeb kas suvega on midagi veermikus kulunud ka või mitte. Kindlasti lasen auto ka ära kaaluda. Huvitab lihtsalt mis nr tuleb.
Nädalavahetusel teen klaasipesu süsteemi valmis. Seda pole mul algusest peale olnud. Suvel sai ilusti hakkama, aga praegu kuluks ära küll. Kõik vajalikud jupid on olemas, ainult klaasipesuvedeliiu paagi originaalkinnitus on kadunud. Sellega tuleb midagi välja mõelda.
Samuti tahaks oma armatuurile kõik jupid lõpuks saada. Teen teile varsti pildid, mida mul vaja on. Jama see, et kõik praegused golf 1 jupi müüad elavad kuskil pommiaugus.
Hetkel on auto väga hästi hakkama saanud. Paari miinuskraadiga käivitumine pole mingi probleem. Poolest pöördest läheb käima. Va siis, kui kütus on tagasi vajunud.
Praegu olen sõitnud ringi ilma ülevaatusetta, sest pole lihtsalt aega leidnud. Homseks panin endale aja ja eks siis näeb kas suvega on midagi veermikus kulunud ka või mitte. Kindlasti lasen auto ka ära kaaluda. Huvitab lihtsalt mis nr tuleb.
Nädalavahetusel teen klaasipesu süsteemi valmis. Seda pole mul algusest peale olnud. Suvel sai ilusti hakkama, aga praegu kuluks ära küll. Kõik vajalikud jupid on olemas, ainult klaasipesuvedeliiu paagi originaalkinnitus on kadunud. Sellega tuleb midagi välja mõelda.
Samuti tahaks oma armatuurile kõik jupid lõpuks saada. Teen teile varsti pildid, mida mul vaja on. Jama see, et kõik praegused golf 1 jupi müüad elavad kuskil pommiaugus.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Täna sai ülevaatusel käidud. Ainuke viga oli see, et numbrituled ei põle. Muu kõik timmis. Ise väga rahul.
Mõned numbrid ka:
Viimase 7 kuu läbisõit 5200km.
Odomeetri näit 496495
Auto kaal koos juhiga 1031kg. (Passis 840kg, aga lisades suurema mootori, helitehnika, siis saabki vist selle numbri. Vähemalt auto enda mass alla 1000kg )
Esimesed pidurid kokku 4,47 kN. Erinevus 2 %
Tagumised pidurid kokku 2,88 kN. Erinevus 8 %
Seisupidur kokku 2,69 kN. Erinevus 9 %.
Ise väga rahul. Võib julgelt sõita
Mõned numbrid ka:
Viimase 7 kuu läbisõit 5200km.
Odomeetri näit 496495
Auto kaal koos juhiga 1031kg. (Passis 840kg, aga lisades suurema mootori, helitehnika, siis saabki vist selle numbri. Vähemalt auto enda mass alla 1000kg )
Esimesed pidurid kokku 4,47 kN. Erinevus 2 %
Tagumised pidurid kokku 2,88 kN. Erinevus 8 %
Seisupidur kokku 2,69 kN. Erinevus 9 %.
Ise väga rahul. Võib julgelt sõita
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Nädalavahetusel tegin endale tuuleklaasi pesuri süsteemi. Massi pidi uue vedama sest vana ei võtnud vedu.
Täna aga täiesti lampi otsustas auto keelduda käivitumast võtmest keerates. Nagu poleks üldse starteriga ühenduses. Kuidas saab selline asi lamppi juhtuda. Sai täna mitu korda kapoti alt kruvikaga käivitatud sellepärast. Ei tea milles jama. Peab juhtmeid alates süütelukust chekkima hakkama
Täna aga täiesti lampi otsustas auto keelduda käivitumast võtmest keerates. Nagu poleks üldse starteriga ühenduses. Kuidas saab selline asi lamppi juhtuda. Sai täna mitu korda kapoti alt kruvikaga käivitatud sellepärast. Ei tea milles jama. Peab juhtmeid alates süütelukust chekkima hakkama
-
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 22 Aug 2006, 19:45
- Auto: Leon FR,Golf 1 Cabrio Sportline
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Kui kapotiall starter klõpsu ka ei tee ,siis suure tõenäosusega on süüteluku põhi läbi.Õnneks on see näiteks Forsis kopikate eest saadaval.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Arvasin ise ka et ilmselt selles on probleem.
Aga tegelikult.. Peale kahte päeva kapoti alt käivitamist üks hetk autoga sõites meenus, kas seal starteri küljes tõesti oli üks tühi klemm. Sellist asja nagu varem küll näinud pole. Koju jõudes lõin esimese asjana kapoti lahti ja nii oligi. Üks vana raip oli lahti tulnud.
Ühendasin juhtme tagasi ja töötab nagu uus jälle.
Aga tegelikult.. Peale kahte päeva kapoti alt käivitamist üks hetk autoga sõites meenus, kas seal starteri küljes tõesti oli üks tühi klemm. Sellist asja nagu varem küll näinud pole. Koju jõudes lõin esimese asjana kapoti lahti ja nii oligi. Üks vana raip oli lahti tulnud.
Ühendasin juhtme tagasi ja töötab nagu uus jälle.
-
- Huviline
- Postitusi: 573
- Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
- Auto: vw passat b6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Siis sul laks hasti minul sama jama aga seda klemmi pistikut ega tyhja juhtme ei ole kuskil leidnud. Imelik see et asi tootas ja jarjest halvemini ja nyyd yks klemm tyhi
nissan 300zx z32
vw touran 2010
vw touran 2010
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Postitan vahepeal väikese uuenduse.
Auto sõidab ja toimetab nagu peab.
Hetkel uus peobleem on kütusenäidikuga. Nimelt vahel harva näitab õigesti ja ùlejäänud ajast ehk enamik ajast on kas täiesti nullis voi näitab umbes poole vähem kui peaks.
Kui kellelgo on mõtteid, milles asi, siis vagustage ka mind.
Kütuse tagasivajumise jama on ka endine.
Auto sõidab ja toimetab nagu peab.
Hetkel uus peobleem on kütusenäidikuga. Nimelt vahel harva näitab õigesti ja ùlejäänud ajast ehk enamik ajast on kas täiesti nullis voi näitab umbes poole vähem kui peaks.
Kui kellelgo on mõtteid, milles asi, siis vagustage ka mind.
Kütuse tagasivajumise jama on ka endine.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
Muide. Lähiajal peaks selle intercooleri lõpuks vahele keerama.
Ja osa radikast tuleks kinni katta et mootor soojaks ikka läheks ja puhuks sooja õhku ka.
Ja osa radikast tuleks kinni katta et mootor soojaks ikka läheks ja puhuks sooja õhku ka.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar
1,9 TD on veel sooja tootev mootor , kui pisut peale ka keeratud ja pöörded kõrgemal .
Üldiselt läheb soojaks kaua ja ruttu jahtub maha ka . Eriti jama on siis kui on lühikesed otsad .
Diisli puhul soovitan istmesoojedusega autot , mõnus soe on kohe algusest peale
Või siis talveks võtta bensukas , mis läheb kiirelt soojaks .
Üldiselt läheb soojaks kaua ja ruttu jahtub maha ka . Eriti jama on siis kui on lühikesed otsad .
Diisli puhul soovitan istmesoojedusega autot , mõnus soe on kohe algusest peale
Või siis talveks võtta bensukas , mis läheb kiirelt soojaks .
Viimati muutis ryan, 10 Dets 2016, 10:16, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!