VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
j00nas
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2016, 12:18
Auto: golf3
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas j00nas » 13 Dets 2016, 09:03

Küll inimestel ikka valutab, et teised talveks teise auto peaks ostma :D
Ilus pill, oranž auto nii kuldsel kui mustal veljel on ikka efektne. Aga auto eesmärk on ikka sõita, mitte välja näha. Kütte tagasivajumisega, on ju olemas erinevad tagasivooluklapid, mis lasevad vedeliku läbi ainult ühes suunas. Ei tohiks rohkem maksta kui mõned eurod, aruta poes läbi, kuhu ta täpselt panna (ma paneks filtri ja kõrgsurvepumba vahele oma loogikaga). Või kui probleem tekkis ülevoolu voolikute vahetusest, kontrolli need üle, äkki lekivad kuskilt. Või siis remondi nii nagu õige tudeng kunagi ja ära pargi nina ülespoole.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 13 Dets 2016, 15:11

Õige jutt.
Seda tagasivooli takistust võib isegi proovida. Hetkel pargingi igal võimalusel nina alla poole


Siin ùleeile oli auto peale paaripäevast seismist nii ära jäätunid et ei keeranud ükski võti ja juhi uks ei tule siiani lahti..

Pilt

Pilt

Peale selle samal päeval mingi tainapea sõitis mulle maanteel vastassuunas vastu ja potentsiaalse hävingu vältimiseks pidin oma trajektoori läbi kraavi suunama. Suhteliselt õnnelikult lõppes. Näiliselt auto terve olenemata ilgest künkast millest ma 100ga üle panin. Tundub et vasaku esiratta juures midagi kõver sest rool hoiab viltu. Samas ei kisu ega midagi. Eks peab auto alla minema millalgi. Hetkel puhkab kodus ehmatusest...

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ryan » 13 Dets 2016, 16:28

j00nas kirjutas:Küll inimestel ikka valutab, et teised talveks teise auto peaks ostma :D
Ega ikka ei valuta küll teiste asjad .
Talve rõõmud on hoopis teised asjad ja esivedu ikka naeratust näole ei too .
Selle jaoks on üks kolmesajane (loe maksev) "winter beater"
Ja kui sajab siis puhast drifti :mrgreen:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 22 Dets 2016, 17:18

Juhiukse probleem lahendatud. Mingi väike plastik, mis ukse lukust lahti teeb oli vahelt ära kukkunud ning ei olnudki võimalik ust muidu avada kui polster ära ja peenikeste sõrmedega otsima mis jama on.

Kuna mul see plastik jupp katki siis hetkel tegin ajutise lahenduse aga oleks uut vaja. UKs maksab 2€ tk aga transport on ca 50€ seega jama.
Kui kellelgi vedeleb golfi/jetta ukse luku mehhanismi kus ka need plastikud alles siis võib teada anda. Ostan ära hea meelega.
Kuna seal neid plastik junne ainult 1 siis kes on lahti võtnud peaks teadma mida silmas pean.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 31 Dets 2016, 15:17

Panin endale autoga seoses mõned järgmise aasta sihid ka paika. Sellega seoses ka üks küsimus.

Kas keegi teab kust saab või kus tehakse metallist tihendeid mootorile?

PLaan on teha auto oluliselt kiiremaks, esialgu katseeksitusmeetodil. Suvel oleks unistus taastada auto retro välimus originaal värvi ja kroomdetailide näol. Aga pead ei anna, et see kindlasti järgmine suvi tehtud saab.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 13 Jaan 2017, 10:03

Metallist tihend olemas.

Praegu otsin väljalaskekollektorit 1.9td AAZ mootorile mis oleks T3 turbo flantsiga. St, et ta peaks olema 4 poldiga, mis paiknevad ristküllikukujuliselt, mitte trapetsikujuliselt.
Kui kellelgi on tallinnas või selle lähiümbruses pakkuda, siis andke teada koos hinnaga.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas tito » 13 Jaan 2017, 11:15

Ise teed kolle ja vastava flantsi :thumbup:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 13 Jaan 2017, 19:30

Kui muud üle ei jää siis jah

Siim105
Huviline
Postitusi: 718
Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
Asukoht: Räpina
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Siim105 » 13 Jaan 2017, 22:07

Hiljuti jäi selline turbo silma, keegi müüs fb ja lihtsalt uurisin infot, tdi clubis oli teema kus selle turboga tõmbas 280hp(loomulikult kõik muu vajalik kah, et sellist numbrit saada). Suht varakult pidi taha tulema jne.
Turbo mark: GTB2056VL
Flantsiga saab ilusti 1.6, 1.9 kolde külge panna ja seda flantsi pole raske lasta teha kah.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 19 Jaan 2017, 15:52

Turbo flantsi sain valmis. Turbo küljes. Aga enne kui sõitma saab hakata pean veel nipet näpet nokitsema. Downpipe vaja keevitada, intercooler paigaldada ja torud vedada.
Probleem on praegu pigem turbo tekitava kuumusega. Kuumkoda on väga lähedal sisselaskekollektorile seega on vaja kuumkojale titaaniumist kott ümber tellida ja mõtlesin vàljalaskekolle ka teibiga üle käia.

Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 25 Jaan 2017, 23:07

Täna leidsin koha ja kinnitused intercoolerile, tegin proovisõidu ja nüüd saab jälle natuke vigu parandada.
Flantsil paar leket lappida, turbo õli äravool lekib, sest ots vale ja summuti sai poole cm jagu viltu. Kui need vead parandada, siis saab hakata tulemusi testima.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 13 Veebr 2017, 23:24

Hetkel on väga palju segadust ja otsustamist.

Vahepeal, kas keegi oskab mulle täpselt vastata mõnele küsimusele seoses ametliku ümberehitusega:
1) kui palju võib olla kw ja kubatuuri erinevus uuel mootoril võrreldes originaaliga?
2) kas originaaliks arvestatakse mootorit millega minu konkreetne auto tuli tehasest või selle mudeli max kw mootorit (GTI)?

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 14 Veebr 2017, 13:37

Kumbagi ei arvestata, sest mk1 golfe ei tehtud ainult ühe mootoriga(oli erinevaid mootoreid). Kui mootorikäpad pole omavalmistatud ning heitgaasitestis ei põru(kati emasolu sõltub sellest, kas mootoridoonoril oli katt v mitte). Muus osas ei tohiks probleeme olla. Omal kogemus B4 audiga, millel stockis 66kw, peale läks 1.8t 110kw ning polnud vormistamisega mingit küsimust. Tallinnas on 1 B4 Quattro, mis stockis 2.3 98kw, peale pandud 2.2T 169kw ning samuti legaalsena arvel.

fo1l
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
Asukoht: Pärnu-Karksi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas fo1l » 14 Veebr 2017, 20:04

R384n3 kirjutas:Kumbagi ei arvestata, sest mk1 golfe ei tehtud ainult ühe mootoriga(oli erinevaid mootoreid). Kui mootorikäpad pole omavalmistatud ning heitgaasitestis ei põru(kati emasolu sõltub sellest, kas mootoridoonoril oli katt v mitte). Muus osas ei tohiks probleeme olla. Omal kogemus B4 audiga, millel stockis 66kw, peale läks 1.8t 110kw ning polnud vormistamisega mingit küsimust. Tallinnas on 1 B4 Quattro, mis stockis 2.3 98kw, peale pandud 2.2T 169kw ning samuti legaalsena arvel.
Ma üldse ei taha risustada su teemat, aga....mmm...nojah. Miks siis ei saa golf 2 vr6 legaalseks, käisin arkis ja räägiti ikka mulle mingitest protsentidest jne.....kuigi nii ei tohiks olla?
Germo

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 15 Veebr 2017, 11:19

Tänan vastuste eest.

Mis mootorid siis istuksid golf mk1-le ilma mootorikinnitusi ümber tegemata?

Ise olen vaadanud, et golf 3 GTI ABF on päris levinud

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 15 Veebr 2017, 15:27

Vastus maanteeametist sarnastele küsimustele:

Mootori võimsus võib erineda 30% ja töömaht 20% ning mass 10%

Aluseks võib võtta samale keretüübile paigaldatud mootorite andmed
Nimetatud kerel on kasutatud mootorit võimsusega 82 kW ja seega 82+30%=107 kW

Diiselmootori võib asendada bensiinimootoriga.

ziimz
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ziimz » 15 Veebr 2017, 16:36

Kas mitte peal olevast mootorist ei arvutata +30% lisa. Dellu peaks hästi teadma seda teemat.

fo1l
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 31 Dets 2013, 14:12
Telefon: 5 üks 3 üks üks 75
Auto: OPEL ja 2xGOLF 2 ja T3
Asukoht: Pärnu-Karksi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas fo1l » 15 Veebr 2017, 16:42

Mulle väideti et peal olevast mootorist arvestatakse need %

viewtopic.php?f=145&t=75641&start=150 arutaks seal edasi...
Germo

Asko
Huviline
Postitusi: 1313
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Asko » 15 Veebr 2017, 20:19

Protsent määratakse selle järgi mis on kõige võimasm mootor olud tehasest. Just tegin seda asja ARKis
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

ziimz
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 02 Mär 2014, 13:40
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ziimz » 15 Veebr 2017, 20:30

Kus punktis nii sai. Endal ka sama mure aga ei ole veel ARK-i pöördunud. Kas sildade vedu ka midagi määrab nt võimsa mootori sai ainult 4x4 aga mul ei ole 4x4, vaid ainult mootor.

Asko
Huviline
Postitusi: 1313
Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
Telefon: 5260210
Auto: Skoda Octavia VRS///Golf mkII Rallye G60 syncro
Asukoht: Tallinn//Saku
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 48 korda
Kontakt:

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Asko » 15 Veebr 2017, 22:08

ziimz kirjutas:Kus punktis nii sai. Endal ka sama mure aga ei ole veel ARK-i pöördunud. Kas sildade vedu ka midagi määrab nt võimsa mootori sai ainult 4x4 aga mul ei ole 4x4, vaid ainult mootor.
Kirjuta kiri info@mnt.ee ja sealt saad vastused.

Asko
https://www.facebook.com/MotorUnioneEst/

Poleerimis, keraamika, autoremont jne pakkumised küsi minult

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 22 Veebr 2017, 10:55

Vahepeal pole palju rääkinud, aga toimunud on suhteliselt palju.
Juba jaanuaris hakkasin paigaldama endale suurt turbot, et saaks ikka korralikult 1,5 bari välja pigistada. Selleks tuli vahetada ka blokikaanetihend. Sai siis kõik need tööd tehtud, hüdroscandist turbole õlivoolikud tellitud ning kogu kupatus ilusti kokku. Meisterdasin flantsi turbole terve päeva, et see kõrvits sinna mootori kõrvale ùldse ära mahuks. Ehk jõhkralt energiat läks ehitamisesse. Kui kokku sai siis nägi välja selline:

Pilt

See turbovoolikute rägastik on pooleliolev intercooleri ühendus.

Igaljuhul sai siis proovisõitu tehtud ja hakkasid jamad ilmnema. Esiteks turbo oli liiga suur. 3000 pealt hakkas koguma ja piirajasse jõudes puhus 0,7 bari. Jõhker pettumus. Lisaks pritsis karterituulutusest õli ja mis kõige hullem, summutist tuli selline valge tossu pilv nagu aurumasinaga sõidaks. Mõtlesin kohe et nüüd kõik peetis ja vaja mootor uuesti laiali võtta.
Selle motti langusega seisis auto pea kuu aega hoovis...

Eilseks leppisin siis naabriga aja kokku (tal kodus mitteametlik autotöökoda ja üli korralikult teeb). Plaanisime mõõta surveastmeid ja siis vaadata kas minema visata see mootor või kogu kupatuse tihendid uuesti vahetada.
Eile hommikul kui auto käima panin, siis oh üllatust. Aurumasinast polnud enam haisugi. Töötas peaaegu ilusti ainult nukk oli ca 10 kraadi viltu. Seega tekkisid jälle uues lootused.

Mõõtsine pihustite pesadest surved ära.
1 - 305psi
2 - ei mõõtnud kuna oleks pidanud pumpa väänama hakkama jne
3 - 310psi
4 - 400psi.
Kui kellelgi kunagi vaja, siis
new: 493 psi minimum
wear limit: 377 psi minimum
max difference between cylinders: 73 psi

Ideaalnäidud on sooja mootoriga. Pidi olema erinevus sees. Me mõõtsime külmaga seega olid veits madalamad.

Kuna surved olid enamvähem normis, siis ei hakanud tihendite vahetamisega vaeva nägema. Õli ka enam ei leki blokist.
Järgmisena panime nuka paika, süütenurk paika, vana turbo külge tagasi ja nüüd auto endine. Ilmselt natuke vähem õli leket.

Hetkel siis tuleviku plaan järgmine:
Ilmselt ei hakka mingit suurt jõudu taga ajama nii kaua kuni golf on minu igapäevaauto. Intercooleri ühendan külge ja proovin mida praegun turbo suudab.

Seniks kõigile mõnusat olemist!

Kasutaja avatar
intzu
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas intzu » 22 Veebr 2017, 13:27

Ma mõtlesingi, et pole su Golfi TTÜ juures ammu näinud. Pidevalt tegi meele heaks, kui nägin seda :D
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 08 Mär 2017, 19:33

Täna on see päev, kui on möödas täpselt aasta golfi toomisest. Mida sa muud naistepäeval ikka teed kui sõidad teise Eesti otsa autot ostma.

On olnud kulukas aasta, aga see-eest olen saanud oluliselt targemaks autode alal, eriti enda auto.
Aga nagu öeldakse, siis esimene aasta ongi kõige raskem. Kuna enamik juppe autol vahetatud, siis kestab järgmised 500 000

Kasutaja avatar
marco
Huviline
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
Asukoht: Tartu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 19 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas marco » 09 Mär 2017, 06:50

penskar kirjutas: Kuna enamik juppe autol vahetatud, siis kestab järgmised 500 000
Seda ütlesid nüüd küll vist ainult enda lohutuseks. Noore naise ja vana autoga ei hakka kunagi igav!
Ma olen ka mõelnud autol mõnd kohta remontides, et vaevalt ma enam seda kohta lahti võtan, aga võta näpust, aeg on näidanud, et siiski tuleb seda ette. Originaaljuppe sa enam vaevalt kuskilt leiad ja need B-jupid, mis lattu veel jäänud, ei ole paraku hea kvaliteediga. Muidugi ma ei tahtnud sind hirmutada!!! Mulle tegelikult meeldib, kui keegi viitsib mõnd vanurit elus hoida. :thumbup:

Vasta

Mine “Huviliste autod”