VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Stabika kinnitused ees originaalis on tegelikult õõtsa puksi kinnituse küljes. Mis firma stabikad need on? Velje teemat on veidi jama lugeda.
Näen, et sul on ka TA strut barid, endal ei saanud ülemist enam originaal kollektoriga paigaldada ja algselt on see üks väga pehme tükk. Mõte oli kevadel seda veidi ringi teha ja natuke tugevamaks keevitada.
Näen, et sul on ka TA strut barid, endal ei saanud ülemist enam originaal kollektoriga paigaldada ja algselt on see üks väga pehme tükk. Mõte oli kevadel seda veidi ringi teha ja natuke tugevamaks keevitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Stabikad on ST Suspensionsi omad.
Need strutbarid on jah nagu nad on. Ees alumine paistab suht asjalik ning tagumine ka enam-vähem. Ees ülemine on suht õnnetu just keskelt ja äärtest, kust kere külge kinnitub. Samas ega nad ei maksnud ka suurt midagi.
Need strutbarid on jah nagu nad on. Ees alumine paistab suht asjalik ning tagumine ka enam-vähem. Ees ülemine on suht õnnetu just keskelt ja äärtest, kust kere külge kinnitub. Samas ega nad ei maksnud ka suurt midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Vahepeal sai Golf endale uue summuti otse VW Heritage'st, mis kõlab väga hästi Natuke vaiksem kui eelmine 60mm toruga summuti, aga mulle täpselt sobiv.
Eile sai samuti garaazis nokitsetud, et ikka soojadeks ilmadeks saaks auto sõitma ja uus projekt ootab juba järjekorras. See kord oli eesmärk kütusepaagist see saatanlik silikoon välja saada. Paagi eemaldamiseks pidin võtma ka tagasilla ära, mille käigus otsustasid kolm neljast poldist pooleks minna. Käsitsi keerates käisid üle ja RYOBI akupüstol keeras lihtsalt pooleks... Jupp aega kulus nende poltide välja puurimisele ja keermestamisele. Eks järgmine kord saab näha, kas mu uus süsteem hoiab midagi kinni ka.
Kui paagi kätte sain, siis sealt seest vaatas vastu igasugu elukaid:
Pärast mõningast pesu:
Hiljem sai veel kuivatatud ja muud lahtist puru ka välja pühitud. Õnneks ei olnud paak ise liiga roostes.
Kui juba laiali sai võtma hakatud, siis vahetan ka tagasilla puksid Strongflex pukside vastu ja painduvad pidurivoolikud armeeritud voolikute vastu. Hetkel sai puhas paak alla tagasi ja muu ootab veel kokkupanekut.
Eile sai samuti garaazis nokitsetud, et ikka soojadeks ilmadeks saaks auto sõitma ja uus projekt ootab juba järjekorras. See kord oli eesmärk kütusepaagist see saatanlik silikoon välja saada. Paagi eemaldamiseks pidin võtma ka tagasilla ära, mille käigus otsustasid kolm neljast poldist pooleks minna. Käsitsi keerates käisid üle ja RYOBI akupüstol keeras lihtsalt pooleks... Jupp aega kulus nende poltide välja puurimisele ja keermestamisele. Eks järgmine kord saab näha, kas mu uus süsteem hoiab midagi kinni ka.
Kui paagi kätte sain, siis sealt seest vaatas vastu igasugu elukaid:
Pärast mõningast pesu:
Hiljem sai veel kuivatatud ja muud lahtist puru ka välja pühitud. Õnneks ei olnud paak ise liiga roostes.
Kui juba laiali sai võtma hakatud, siis vahetan ka tagasilla puksid Strongflex pukside vastu ja painduvad pidurivoolikud armeeritud voolikute vastu. Hetkel sai puhas paak alla tagasi ja muu ootab veel kokkupanekut.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Uuendan siin vahepeal infot. Tagaots sai kokku pandud uute puksidega. Tagasilla kinnituspoldid, mis enamik ära murdusid sai uuesti kinni skeemitatud. Natuke halb tunne on, et see liiga ilusti ei jäänud, aga hetkel tundub, et töötab.
Nüüdseks esimesed pikemad ja lühenad tiirud tehtud. BC Coilidest olen väga vaimustuses. Igapäevaselt sõidan põhimõtteliselt kõige pehmema seadistusega, aga rajal peaks esiotsa jäigemaks keerama. Väga head tunnetust pole siiski saanud, sest rehvid on ikka all vanad juustud, mille küljeseinad on väga pehmed ja pidamist pole ollagi.
Nagu viimastel kevadetel on tavaks saanud, siis ka see aasta põhimõtteliselt esimesel sõidul sattusid tüütud konstaablid teele... Kiirus oli natuke liiga kõrge, aga õnneks load jääti alles. Mis ma teha saan, et auto hästi edasi läheb
Üks asi siiski on, mida peaks veel tegema. Sidur on täiesti õhtal.. Iga käiguga libiseb läbi kui natuke rohkem gaasi vajutada.
Nüüdseks esimesed pikemad ja lühenad tiirud tehtud. BC Coilidest olen väga vaimustuses. Igapäevaselt sõidan põhimõtteliselt kõige pehmema seadistusega, aga rajal peaks esiotsa jäigemaks keerama. Väga head tunnetust pole siiski saanud, sest rehvid on ikka all vanad juustud, mille küljeseinad on väga pehmed ja pidamist pole ollagi.
Nagu viimastel kevadetel on tavaks saanud, siis ka see aasta põhimõtteliselt esimesel sõidul sattusid tüütud konstaablid teele... Kiirus oli natuke liiga kõrge, aga õnneks load jääti alles. Mis ma teha saan, et auto hästi edasi läheb
Üks asi siiski on, mida peaks veel tegema. Sidur on täiesti õhtal.. Iga käiguga libiseb läbi kui natuke rohkem gaasi vajutada.
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Silla poldid ja igasugused kere sees olevad pildid on kõvasti kinni ja nendega tuleb olla äärmiselt ettevaatlik just nimelt puruks keeramise tõttu.
Käsitsi proovida keerata ja kui ei tule ise siis erinevad variandid , kas kuuma anda jne .
Olen isegi suure kangiga neid keeranud , õnneks kolmel tulid kõik ilusti lahti .
Käsitsi proovida keerata ja kui ei tule ise siis erinevad variandid , kas kuuma anda jne .
Olen isegi suure kangiga neid keeranud , õnneks kolmel tulid kõik ilusti lahti .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Üks päev otsustas Golf väikese puhkuse võtta. Hommikul tööle minema hakates panin auto käima ja täpselt enne sõitma hakkamist suri välja ning enam käima ei läinud...
See nädalavahetus hakkasin asja uurima ja tuli välja, et süütepoolile ei tule piisavalt voolu peale. Süüde sisse keerates näitas 4 koma midagi Volti. Kui otse voolu peale vedasin, siis läks kohe käima. Seega sai natuke juhtmetega skeemitatud ning korralik vool peale ja töötab nagu uus.
See nädalavahetus hakkasin asja uurima ja tuli välja, et süütepoolile ei tule piisavalt voolu peale. Süüde sisse keerates näitas 4 koma midagi Volti. Kui otse voolu peale vedasin, siis läks kohe käima. Seega sai natuke juhtmetega skeemitatud ning korralik vool peale ja töötab nagu uus.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Uus päev, uus probleem.
Peale süüteprobleemi likvideerimist esimese pikema sõiduga hakkas jahutusvedeliku tuli vilkuma. Kogemus on, et niisama naljalt ta vilkuma ei hakka. Koju jõudes vaatasin üle, mis teema on ja esialgu paistis paisupaak täiesti täis olevat. Kui korki maha hakkasin keerama vaikselt, siis jubedalt susises korgi vahelt ja torustikus hakkasid nagu õhumullid ringi jooksma. Korralik surve oli süsteemis sees. Nagu kuskilt oleks õhku sisse pumbatud. Panin siis auto käima nii, et paisupaagil korki peal ei ole, äkki lööb mullid välja ja kõik korras. Aga ei. Hoopis ärkas ellu midagi geisri ja purskkaevu sarnast.
Kas ongi täis jama käes ja blokikaanetihend läbi või on kellelgi muid kogemusi?
Peale süüteprobleemi likvideerimist esimese pikema sõiduga hakkas jahutusvedeliku tuli vilkuma. Kogemus on, et niisama naljalt ta vilkuma ei hakka. Koju jõudes vaatasin üle, mis teema on ja esialgu paistis paisupaak täiesti täis olevat. Kui korki maha hakkasin keerama vaikselt, siis jubedalt susises korgi vahelt ja torustikus hakkasid nagu õhumullid ringi jooksma. Korralik surve oli süsteemis sees. Nagu kuskilt oleks õhku sisse pumbatud. Panin siis auto käima nii, et paisupaagil korki peal ei ole, äkki lööb mullid välja ja kõik korras. Aga ei. Hoopis ärkas ellu midagi geisri ja purskkaevu sarnast.
Kas ongi täis jama käes ja blokikaanetihend läbi või on kellelgi muid kogemusi?
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Haiseb plokikaanetihendi järgi. Muidugi seda peaks jahtunud mootoriga proovima, et kas teeb sama. Muidugi tuleks enne kuidagi süsteem ära õhutada. Mul kunagi hakkas ka lõdvikuid kivikõvaks ajama ja vedeliku välja viskama see, kui paisupaagi kork ei töödanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Täna sai veel katsetatud seda jahutussüsteemi. Valasin vedeliku tagasi, mis viimati välja purskas ja külmalt oli kõik normaalne. Vedelikud segamini ei ole ja käisid ka ilusti ringi. Tagasivoolust voolas ühtlaselt peale.
Kui auto oli ca 10min kohapeal töötanud oli mootor enam-vähem soe ja tegin prooviringi. Temp kasvas suht kiiresti natuke kõrgemale kui tavaliselt ja jäi sinna püsima. Kui kontrollisin olukorda, siis paisupaaki tagasivoolust vuhises õhku ja vahepeal ka natuke vedelikku. Koju jõudes vuhises ainult õhku... nagu mingi auruvedur. Temp jäi küll püsima suht kõrgele, aga ventikas ringi käima ei hakanud.
Radiaatori alumist lõdvikut katsudes oli see täiesti tühi ja jahe võrreldes ülemisega. See viitaks nagu termostaat ei avaneks. Samas kui mootori seisma jätsin, siis vuhises tagasivoolust õhku veel oma 5 minutit päris intensiivselt. Kust kohast see õhk sinna pääseb? Kas siiski surub silindrist tihendi vahelt või suudab ka rikkis termostaat midagi sarnast põhjustada?
Kui auto oli ca 10min kohapeal töötanud oli mootor enam-vähem soe ja tegin prooviringi. Temp kasvas suht kiiresti natuke kõrgemale kui tavaliselt ja jäi sinna püsima. Kui kontrollisin olukorda, siis paisupaaki tagasivoolust vuhises õhku ja vahepeal ka natuke vedelikku. Koju jõudes vuhises ainult õhku... nagu mingi auruvedur. Temp jäi küll püsima suht kõrgele, aga ventikas ringi käima ei hakanud.
Radiaatori alumist lõdvikut katsudes oli see täiesti tühi ja jahe võrreldes ülemisega. See viitaks nagu termostaat ei avaneks. Samas kui mootori seisma jätsin, siis vuhises tagasivoolust õhku veel oma 5 minutit päris intensiivselt. Kust kohast see õhk sinna pääseb? Kas siiski surub silindrist tihendi vahelt või suudab ka rikkis termostaat midagi sarnast põhjustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Termostaadi viga polnud...
Kas kellelgi edeleb mõni huvitav mootor, mis võiks mu praeguse 9A asendada? Huvitaks näiteks G60, karpadega ABF jne
Kas kellelgi edeleb mõni huvitav mootor, mis võiks mu praeguse 9A asendada? Huvitaks näiteks G60, karpadega ABF jne
-
- Huviline
- Postitusi: 466
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 21 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Plokikaas käib sellel üsna lihtsalt maha, võib ju üle kontrollida enne kui kõike ringi hakkad tegema. Tasapindadel sirgsus üle kontrollida ja loodetavasti on kaanetihendil ilmselge viga kohe näha.
Ise maadlesin kunagi sama asjaga, vahetasin kõik ära, plokikaas jne, minu omal polnud see surve eriti suur, aga tekitas termostaadi juurde õhukorgi ja suur ring kunagi lahti ei läinud.
Ise maadlesin kunagi sama asjaga, vahetasin kõik ära, plokikaas jne, minu omal polnud see surve eriti suur, aga tekitas termostaadi juurde õhukorgi ja suur ring kunagi lahti ei läinud.
-
- Klubiline
- Postitusi: 900
- Liitunud: 27 Veebr 2005, 21:02
- Auto: G1 Cabrio - Passat B7 -G5 GTI
- Asukoht: Tallinn-Viimsi-Keila
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
plokikaane-tihendi viga ilmselt omal sama probleem. tihend vahetatud ja kõik ok. vanal tihendil polnud põgusal-vaatlusel miskit viga kuid tundus originaal tihend aastast 90 olema.
kui tõesti ON vaja minuga rääkida ja TÕESTI tahaks miskit tarka öelda siis tel: 56639927
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Kirjutan jälle üle pika aja. Jõudis järg lõpuks golfi korda tegemiseni. Nagu varasemalt sai diagnoositud, siis võis eeldada, et keemise probleem tulenes kaanetihendi veast.
Eile võtsin siis kätte ja vahetasin selle tihendi ära. 5 tundi läks aega ja ehtud saigi. Sama õhtu autot aga käima ei saanud, sest unustasin, mis järjekorras jagajale küünlajuhtmed peale lähevad.
Täna panin kõik uuesti ja õigesti kokku ning auto läks käima nagu peab. Veepump ajas vedelikku ringi ja kõik oli tore kuni mootor soojaks sai. Siis jätkus täpselt sama jama, mis oli enne tihendi vahetust. Töötemperatuurini jõudes hakkas normaalselt vett purskama paisupaagist ja lisaks sellele ka pöörded kõikuma...
Kas keegi oskab veel aidata, milles asi? Iga teoreetiline nõuanne teretulnud.
Vahetatud on blokikaane tihend, klapikambrikaane tihend, sisselaskekollektori tihendid, termostaat.
Video purskkaevust mootori töötamisel. Pöörete kõikumine uus nähtus, mis algas sooja mootoriga. Külmalt käib väga hästi. Plärin taustal on lihtsalt mingi vibratsioon.
Video auruvedurist peale mootori seiskamist.
Eile võtsin siis kätte ja vahetasin selle tihendi ära. 5 tundi läks aega ja ehtud saigi. Sama õhtu autot aga käima ei saanud, sest unustasin, mis järjekorras jagajale küünlajuhtmed peale lähevad.
Täna panin kõik uuesti ja õigesti kokku ning auto läks käima nagu peab. Veepump ajas vedelikku ringi ja kõik oli tore kuni mootor soojaks sai. Siis jätkus täpselt sama jama, mis oli enne tihendi vahetust. Töötemperatuurini jõudes hakkas normaalselt vett purskama paisupaagist ja lisaks sellele ka pöörded kõikuma...
Kas keegi oskab veel aidata, milles asi? Iga teoreetiline nõuanne teretulnud.
Vahetatud on blokikaane tihend, klapikambrikaane tihend, sisselaskekollektori tihendid, termostaat.
Video purskkaevust mootori töötamisel. Pöörete kõikumine uus nähtus, mis algas sooja mootoriga. Külmalt käib väga hästi. Plärin taustal on lihtsalt mingi vibratsioon.
Video auruvedurist peale mootori seiskamist.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Mul vedeleb, kokkujooksnud kujul G60
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Radikas umbes ?
Selline tunne, et kui termostaat avaneb, siis ei toimu suurt ringlust.
Muidugi võimalik, et kaas kõver ja vajab lihvi.
Selline tunne, et kui termostaat avaneb, siis ei toimu suurt ringlust.
Muidugi võimalik, et kaas kõver ja vajab lihvi.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Radika ummistus on üks teoreetiline võimalus, sest sellel autol pole jahutus kunagi liiga hea olnud. Nii eelmise diisel mootoriga kui praegu bensukaga läheb kohapeal käies liiga soojaks ja ventikaga suudab ennast vaevu hoida keema minemast.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 178 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Tegu on survesüsteemiga ja lahtise korgiga peabki vedelikku paisupaagist välja viskama. Pane kork kinni, vedelik normi ja mis siis toimub? Kas ventikas käivitub ja palju on temp.?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
Kas kellelgi on pakkuda radiaatorit, mis on kindlasti olnud töökorras ja näeks veel viisakas välja? Auto eest vaadates on kaks toru ühendust vasakul ja termostaat paremal.
-
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
- Auto: VW Golf MK1
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 4 korda
VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar
SHE IS ALIVE!!
Kõigepealt tänud kasutajale intzu, kellelt sain radiaatori ja head nõu ning pean tunnistama, et kasutajal GTI oli ka täiesti õigus survesüsteemi osas. Esialgu seda ei uskunud, sest kogemused BMW-dega on midagi muud õpetanud.
Mul on hea meel, et golf on jälle elus. Nüüd saab talvele rahuliku südamega vastu minna ja mõelda juba järgmistele väljakutsetele.
Kõigepealt tänud kasutajale intzu, kellelt sain radiaatori ja head nõu ning pean tunnistama, et kasutajal GTI oli ka täiesti õigus survesüsteemi osas. Esialgu seda ei uskunud, sest kogemused BMW-dega on midagi muud õpetanud.
Mul on hea meel, et golf on jälle elus. Nüüd saab talvele rahuliku südamega vastu minna ja mõelda juba järgmistele väljakutsetele.