VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
RAKSIGOLF
Klubiline
Postitusi: 318
Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
Asukoht: Laagri
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas RAKSIGOLF » 21 Juun 2017, 20:27

Terv,

Mis lingid külge läksid, kas plastikust või täis metallist.

Mudu autoga kõva töö tehtud, jätka samas vaimus. !!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 22 Juun 2017, 14:42

Ukselingid on metallist.
Tulemas on veel liistud ja peeglid :)

Tänaseks on laotud tulemüür pigimatti täis ja panin sisu kokku

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
mkendra
Huviline
Postitusi: 203
Liitunud: 01 Aug 2005, 20:52
Telefon: 5620kuuskümmend58
Auto: VW GOLF II 2.0 16V
Asukoht: Malta
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas mkendra » 24 Juun 2017, 15:08

Miks nii meeletult pigimatti sinna autosse matad - kaalu liiga vähe või? :D

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 25 Juun 2017, 17:59

Kusjuures algul ei tahtnud panna just kaalu pärast väga. Aga tänaseks võin öelda, et olen rahul oma otsusega. Jah, paarkümmend kilo on autol juures, aga sõit on oluliselt vaiksem. Võrdlusmoment ilma ühegi isolatsioonita ja nüüd kus kogu auto on kokku laotud oli nii suur, et 70ga sõites oli tunne nagu sõidaks 40ga.
Kuna mul igapäevaauto siis see mugavus on oluline.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 28 Juun 2017, 08:21

Sain uued peeglid kätte. Pidi natuke ümber ehitama kinnitusi, sest aukude vahe oli vale

Pilt

Käisin arki jaoks co näite mõõtmas. Kõik olid varuga normide piires. Nüüd tuleb leida võimalus kohale minekuks sest lahtiolekuajad on väga ebasobivad :)

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 01 Juul 2017, 19:22

Hea, et iga detail ei maksa tervet varandust. Väike triip, aga suur muutus

Pilt

Pilt

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 03 Juul 2017, 08:00

Hetkel on auto nõrgim lüli kütuse kättesaamine. Tegin uuringut ja selgus, et karpa golfidel on kütuse võtmine paagi pealt ja GTI golfidel on paagi alt nurgast (nagu minulgi). Sellest küsimus, kas GTI-l on ka paagisisene pump? Kui on, siis kuidas see on kinnitatud. Kui ei ole, siis kuidas on lahendatud olukord, et tühjema paagiga kurvis õhku vahele ei tõmbaks?

Karpal ja disla kõrgsurvepumbal ei ole probleemi kütuse imemisega paagi pealt, aga kas elektriline 6,5 barine kütusepump on võimeline imema paagi pealt ka endale vajaliku koguse?

Tänan juba ette, kes viitsib/oskab vastata!

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 03 Juul 2017, 08:17

Pigem ei jõua. Need el pumbad tahavad siiski vaba pealevoolu saada.

Edit: Paagi ehituse kohta võid siit vaadata: LINK

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Juul 2017, 17:02

Gti-l ja dislal on samad paagid, see alt äärest tulev toru läheb paagi keskele kus on selline sõelaga/filtriga kuubik millel on ühe suunalised luugid, et kütus sealt välja valguda ei saaks. Minu Gli jettal oli pump otse seal ääres oleva toru otsas pm, filter oli kapotiall, tundus igati originaalne lahendus. Tundub et on gravity fed süsteem olevat originaalis.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas golfimees » 03 Juul 2017, 17:49

Jah, paagis pumpa pole, äkki on midagi seal umbe minemas. MK2 gti-l aga on paagis täitsa etteandepump olemas, võtab pealt. Minu omal oli see kutu aga ega midagi aru küll ei saanud peale selle et tühjema paagiga hakkas põhjaalune pump üsna kõvasti sirisema. Sain sellele ükskord jälile, vahetasin pumba ära ja põhjaalune pump ka enam tühja paagiga ei karjunud.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 03 Juul 2017, 20:24

Tänan kõiki vastuste eest.

Minu paagil on siis vist keegi kallal käinud, sest seal väljavoolu otsa juures on lihtsalt mingi polt keeratud ja paagi keskele ei lähe midagi. Kui ta saaks paagi keskelt kätte, siis peaks vähemalt kurvi mure lahenema.

Hetkel on mul plaan proovida tagasivooluga kaasa aidata seda kättesaamist natuke. Nagu originaalpumbal, millel tagasivool läks läbi pumba korpuse. Eks vaatab, mis välja tuleb. Kui see ei aita, siis tuleks mingi tõsisem süsteem aretada

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 03 Juul 2017, 21:01

Võta korra see taseme andur välja, vaata kas see kuubik klappidega on alles, juhul kui see on rikutud nagu mul ühel paagil oli, siis on lihtsam see 80-100 euri uue paagi eest maksta, kui jalgratast leiutada.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 07 Juul 2017, 11:24

Ilmselt ma pean jah uue paagi ostma. Minu omal pole sees midagi. Samuti oleks vaja ka uut kütusetaseme andurit, sest praegune ei näita midagi. Kui kellelgi on pakkuda, siis andke märku.

Ostan ka uue(d) elektri ventika(d) radikale, sest mootor läheb ummikutes kuumaks ja praegusel ventikal laager läbi vist, sest see teeb sellist häält nagu käiks kuhugi vastu. Samas ma ei saa aru miks ta peaks kuumaks minema...

Spidoka koha pealt. Panin käigukasti sama hammasratta, mis oli doonorikt tulles, aga ikka näitab rohkem. Kas on võimalik, et spidokas ise ajab mingit jama. Äkki saab seal sees reguleerida midagi? Ma kiskusin seda lahti küll, aga omast arust läks täpselt sama moodi kokku tagasi ka.
Tahhokas ei ole siiani lahendust saanud. Ei tea kas üldse töötabki...

RAKSIGOLF
Klubiline
Postitusi: 318
Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
Asukoht: Laagri
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas RAKSIGOLF » 07 Juul 2017, 16:18

Terv,

Kui sa spido välja võtad sealt siis raamil on all ääres valge kriips, tõstad seieri alt üle pulga ja vaatad kas seier on selle valge kriipsuga kohakuti.
Panen ka pildi mida mõtled kontrollimise all. Punase ringiga märgitud kriips. See paneb kiiruse õieti näitama, tõmbad seieri pealt maha ja paned kohakuti paika ja siis alles surud kinni, siis lükkad sõrmega paar korda lõpuni ja lased lahti ning kontrollid uuesti kas jäi kriipsuga kohakuti seier.

Pilt



Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 07 Juul 2017, 19:22

See teema oli mul vanal kellal, et näitas terve tee 20 rohkem. Praegu aga probleem selles, et terve tee näitab 60% rohkem ehk
50 = 80
70 = 110
90 = 140

See peaks olema selle hammasratta viga, mis spidokatrossi otsas sinna käigukasti läheb. Seal eri värvid erinevate hammaste arvuga. Samas minul nii punase(15 hammast) kui valgega(16 hammast) näitab täpselt samu tulemusi. Vähemalt needki peaks omavahel erinema, seega jälle üks anomaalia. Täna unustasin katsetada, kas ka odomeeter näitab 60% rohkem. Kui see peaks õigesti näitama, siis on kellad ise vigased.

EDIT:
Odomeeter näitab täpselt aga spidokas 60% rohkem...

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 11 Juul 2017, 05:55

Sai mootoriruum ka vana mootori pritsitud õlist puhtaks pestud. Nüüd näeb oluliselt viisakam välja.

Pilt

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2069
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ryan » 11 Juul 2017, 07:26

Aju ära ei upu ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 11 Juul 2017, 09:25

Ei upu. Pesu ajaks võtsin ära ja lähiajal tahan selle sinna taha seina vastu kinnitada, et vett ei saaks vihmaga.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 12 Juul 2017, 17:05

Kütusekulu on vähe paranenud vahepeal. Viimase 250km keskmine tuli 7,5 :thumbup:

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 30 Juul 2017, 08:36

Teen vahepeal jälle väikese ülevaate.

Kütusekulu on selle mootoriga rahulikult sõites kuskil 7 ja 8 vahel.

Vahepeal oli suur müsteerium, et mootor tegi kiirendades mingit eriti ebameeldivat häält. Meenutas sellist klappide klõbinat või mingit plärinat. Väga ebatervislik heli igal juhul. Kontrollisin siis kõik võimalikud asjad üle mootoriruumis ja ei leidnud ühtegi viga. Järgmisel päeval, kui foori tagant kiiremini minema tuiskasin, siis lõi see viga välja. Nimelt summuti läks pooleks sealt, kus on üleminek 4st torust 2ks. Plärin oli siis ilmselt sellest, et summutis oli mõra ja pläristas kiirendades sealt vahelt.
Kolmap sai see kokku keevitatud ja summuti mingil haltuurakombel alla pandud, mis muidugi ei toiminud pikalt. Kolksus vastu tagasilda pidevalt. Samas oli vaja enne YoungTimerite sprinti seda veits veel sättida, et saaks sõidu ära teha.

Sprint läks iseenesest väga hästi. Nii oma arvestuses kui ka üldarvestuses tuli 2. koht. Rahul võib olla sellepärast et taha jäid 450hp nissan 200sx ja 200hp legendaarne lancia integrale. Samas esikoha sai mingi tegelane vana Saab 96, mis läks esimesel ajaringil külili... jumal teab mis mootor sellel seal vahel oli.

Mul hetkel seal ei jäänud isegi midagi pidurite taha, sest rada oli lühike ja ei läinud kuumaks. Samas rehvid olid küll väga sitad. Need vilisesid põhimõtteliselt konstantselt. Teine kord peaks proovima ette vähe asisemaid rehve nt slikke või poolslikke. Siis ei oleks nii palju alajuhitavust ning kiirendades saaks jõu maha ka.
Tehnika pidas ilusti vastu. Va summuti, mis kolises lahkudes

karelkasper
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 23 Aug 2012, 18:36
Telefon: 59086464
Auto: Passat B2, B4, B6 ja Sirje
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas karelkasper » 30 Juul 2017, 10:47

Ilus Golf, nägin üritusel. Ümber läinud sinise Saab 96 jõuallikas oli Subaru 2.0 vabalthingav mootor.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 05 Sept 2017, 12:13

Pilt

Pilt

Summutiga oli mul pärast mootorivahetust palju probleeme. Käis vastu igale poole ja siis murdus kaks korda ära kollektrist ja vahepeal pudenes osa sellest sõidu pealt jne... Ehk tõsine tüütus. Lõpuks võtsin end kokku ja tegin asja korralikuks. Ostsin uue väljalaskekollektori 4-2-1 ja sättisin põhjaaluse osa paika nii, et nüüd lõpuks muretu. Loodetavasti vähemalt järgmiseks 100000km.

Pilt

Kuumateipi ei jätnud nipukaga kinni! :D

Nüüd naudin veel sõitu kuni ilmad jamaks lähevad, siis läheb garaazi ja saab ülevaärvi. Sellest täpsemalt hiljem.

Kasutaja avatar
Corra
Huviline
Postitusi: 967
Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Corra » 05 Sept 2017, 14:35

Kollektori said kust ja millise ? Uus kolle perfoormansile ka mõjunud?

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 06 Sept 2017, 08:26

Kollektor:
http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... h-kat.html
Tellides FaceBookist läbi Coiloverid grupi saab soodsamalt ka ;)

Kui sa nii küsid, siis võib-olla et natuke on isegi teravam minek. Ma tahan talvel blokikaane ja nukkadega natuke veel kombineerida ning siis võiks dünos testida, mis see erinevus võrreldes originaliga on.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 10 Sept 2017, 20:09

Täna juhtus selline lugu:
Maanteel üle mingi künka sõites lõi hetkeks autol kogu voolu välja, nagu oleks korraks akult klemm maha võetud vms. Kellad läksid nulli ja makk tegi restardi. Aga sellega kõik piirdus. Kodus kontrollisin klemmid üle ja olid ilusti kinni seega ei osanud rohkem midagi kahtlustada.
Hiljem, jõudes rocca al mare parklasse lõi korraliku värvilise tossupilve kapoti alt välja. Hetkeks kukkus küll süda saapasäärde, et äkki põleb veel maha raip... õnneks nii hull polnud. Kui süüde välja keerata, siis tossamine lakkas.
Selgus, et punane/valge juhe, mis mul läheb aku pluss klemmist kaitsmebloki N klemmi alla oli ära sulanud. Ei saa aru mina miks see nüüd järsku otsustas ära sulada...

Kui kellelgi on ideid, miks mul see juhe sulama hakkas ja kuidas seda edaspidi vältida, siis palun andke teada.

Vasta

Mine “Huviliste autod”