VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf mk1 2.0 16V - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 23 Aug 2016, 11:04

Tervitus volkariinimestele!

Olen pikalt mõelnud, kas teha oma masinast teemat siia või mitte. Algul mõtlesin, et see jääb kindlasti unarusse, aga kuna mul põhiline eesmärk teemaga oleks ilmselt teine kord targematega nõupidamine, siis vanale autole omaselt probleeme ikka tekib ja vast ei jää unarusse. Kuna ma olen juba mõned kuud olnud Golf mk1 omanik, siis alustan algusest.

Esimest korda märkasin autot müügis auto24 lehel ja minu hing oli müüdud. Käisin veits sponsorile pinda (isale umbes nädal :D ), kuna olen endale pikemat aega lahedad projektikat tahnud. Peale mõningast kauplemist oli vaja ühel teisipäeva pärastlõunal see auto siiski Elvast ühe teise pakkuja eest kiirelt ära tuua. Kuna oli naistepäev, siis ilm oli parajalt talvine ja Tallinnasse sõit oli omaette seiklus. Nimelt autol oli süüde vale, tossas ja puterdas, polnud ülevaatust ega kindlustus ega talverehve. Nii me siis tulime südaöösel lumetormiga, laiade, siledate suverehvidega mööda tartumaanteed, kus vahepeal ei olnud kaugel võimalus, et võib lihtsal sirge tee peal kinni jääda. Õnneks jõudsime ilusti kohale.
Pildid müügikuulutusest:
Pilt

Pilt



Auto käes, tuhin sees üli suur, aga autoga sõita ei saa... To-do list oli kohe meeletu. Eriti veel seetõttu, et auto oli seisnud .. ja mitte vähe. Väidetavalt 5 aastat. Teada oli, et mootorile oli kunagi tehtud kapremont.
Esimesed asjad, mis töösse läksid oli pritsenurga seadisamine ja mootoririhma vahetus. Need sai tehtud diislikeskuse abiga Pääskülas. Tänaseks on sealne mehaanik minu silmis väga kõrge respekti saanud, sest vend lihtsalt teab ja oskab! Järgmise asjana oli vaja sisu komplekteerima hakata. Enamik juppe oli kaasas, aga mõningaid tuli ka otsima hakata. Selle peale läks meeletu aeg, et netist leida varuosi ja ka elektriskeeme autole, mille kohta kogu info on raamatus. Nimelt kõik lülitid armatuurist olid puudu ja uued lülitid, mis ma tellisin olid hoopis teistsuguse sisendiga, kui need juhtmed, mis armatuurist tulid. Aega läks aga asja sai. Nüüdseks on olemas peatulede lüliti, ohutulede lüliti ning ventiga kiiruse lüliti.
Peale neid toiminguid sai viidud auto ülevaatusele, mille ta ka ilusti läbis. Lõpuks sai temaga tänavatel liigelda.

Pilt

Pilt

Tundub, et jutt venib jube pikaks.. Aga noh, võib-olla mõni hull ikka viitsib lugeda :D

Järgmise mõninga aja jooksul sai tegeletud interjööriga. Uksepolstrid, mida eelmine omanik oli ise meisterdanud, sai lõpetatud ja külge pandud. Piltidelt ka natuke näha, millised need siis on:


Pilt

Pilt

Kui auto korralikult sõitma sai pärast diislikeskusest tulemist, ilmnes kohe, et sidur libiseb ja mitte vähe. Maanteel üle 80 sõita oli väga raske, sest kohe hakkas libisema :D . Aga mis seal ikka. Kui juba vahetuseks läks, siis panin suurema siduriketta ka. Vana oli 200mm vist ning uus 210mm. Sain ka uue hooratta Laagri Maksimarketi tagusest autolammutusest. Uus sidur on siiani pidanud meeletult hästi. Mitte mingit libisemist ei esine.

Peale sidurivahetust muutus häirivaimaks probleemiks vibratsioon, mida mootor tekitas. Mootorist polegi veel rääkinud. See on Golf 3-e 1.9TD AAZ 55kw, tänaseks on ta väga reibas :lol: Tellisin uued mootoripadjad. Vahetasin ära ja vaat kus ingel [VW Bot: "Keel korda!"].. Natuke parem, aga ikka jõhker vibra salongis. Kokkuvõttes on jama ilmselt selles, et Golf 3-l on hüdraulilised mootoripadjad ja osad padjad on nagu telliskivid, siis pole ka ime, et väiksed golf 1 padjad ei suuda seda vibra summutada. Kuna probleem oli peamiselt tühikäigul, siis hetkel on mul pöörded 100-200rmp kõrgemad kui peaks ja kannatab vabalt autos istuda.

Vahepeal oli mul jahutusvedelikuga väike arusaamatus. Teine tahtis pidevalt jalga lasta. Jättis mu isegi teepeale ühe korra peale mida ma selle saatanast vooliku ära vahetasin, mis alla andis koguaeg.
Pilt teeäärest :D

Pilt

Ahjaa. Õliga olid mul ka arusaamatused .. ja suured.. Koguaeg tilkus raibe. Ja just karteritihendi vahelt tilkus. Nagu reaalselt immitses sealt silmnähtavalt. Vahetasin tihendi, ei aidanud, panin silikoontihendit KAKS korda!, ikka ei midagi. Lõpuks vaadates netist teisi pilte samast mootorist selgus, et kõigil on karterituulutus, aga minul pole. Kimasin kohe romulasse, sain mis vaja ja töötas! See oli hea päev. Neam ei olnudki maja ees uusi õliloike.

Nüüd, kui olin juba autoga sõitnud mõnda aega ja saanud aru, et kütusekulu on väga mõistlik (keskmiselt 5l/100km), siis ilmselgelt oli stock vedrustus liiga pehme, nagu bussiga sõidaks. Soetasin siis endale Tatechnixu coilid facebooki kommuuni Coiloverid vahendusel. Hind oli nii hea, et tasus proovida. Alguses ehmatas see jäikus ja põrkamine ära, aga tänaseks on asi olulisel pehmemaks läinud või olen harjunud. Sai ka madaldatud, mitmeid kordi, aga esimene tulemus:

Pilt


Peale coilide installimist jälle uus probleem.. Need 205 laiad rehvid 16'' velgedel ei mahu kuidagi koopaääre ja coili vahele.. Väga napilt, aga nagu järgmiselt pildilt näha, siis selline suusõnaline kokkulepe lõppes ikka "nagu alati" :D

Pilt

Niisiis, oli vaja uut rehvi.. VÕI kuna ma sain kaasa ostuga vinged BBSid, siis paneks hoopis need alla. Alguses olid jubedad hallid käkid, aga lasin liivaga üle ning tõmbasin värvi peale:

Pilt

Ning auto all näevad välja sellised:

Pilt


Siis oli muidugi vaja auto veel madalamaks lasta. PEale seda oli kokkujooks nii vale esiratastel, et oli kiirelt sillasendi vaja. Mina vana laiskvorst vurasin ikka ca 1000km ringi ja tänu sellele üks tutikas rehv on juba traadiotsad välja toonud. Sillastendi tegin Pääskülas Mart Pere juures. Tema kontakti sain ka siit foorumist.
Hakkamegi juba tänapäeva oma looga jõudma. :D Hektel näeb siis auto välja selline:

Pilt

Pilt

Pilt


Siin piltidel ka tagatuled juba toonitud. Mulle need valged üldse ei meeldinud. Kindlasti mõnda teist värvi autole väga sobivad, aga mitte mulle. Tegin need üle 3 kihi tulede lakiga. Alguses proovisin efekti saamiseks tavalise klaaside toonimise kilega, aga lähedalt vaadates jäi see väga halb. Siin tööst ka väike pilt:

Pilt


Kuna autol polnud raadiost ega muusikast haisugi sees, siis selle pidin ma endale ka saama. Kerge muusika hulluna on mul ideaalis hetkel autos 11 kõlarit. Reaalselt on 9 kuna kehele pole ma veel kohta leidnud. Ühesõnaga on mul esiustes 16,5cm woofrid, kuhugi peavad tulema ette veel midbassid ja armatuuril on tweeterid. Mütsiriiulis on 6x9 ovaalid ja tweeterid ning pagassis subwoofer. Kõigi kõlarite peale on 2 võimu. Üks 400w toidab salongikõlareid ja 330w toidab subwoofrit. Kuna mul oli vaja kõik nullist teha, siis ostsin korraliku Clarioni maki (mille ekraani värvi panin oranziks, et ei oleks päris võõrkeha) ning kõik korralikud juhtmed vedasin ise. Nüüd heliga igati rahul :P :P
Kui kellelgi on ideid kuidas ja kuhu installida 3.5'' midbassid armatuuri või ukse külge ilma suure peavaluta, siis andke teada.
Pilt ka installimise päevast. Auto sai ühtlasi ka esimese suurpuhastuse. Need põrandamatid reaalselt muutsid värvi pärast korralikku küürimist.

Pilt


Lisaks veel vahepeal tegin uue summuti otsast lõpuni kuna see eelmine oli ikka mäda mis mäda. Toru sai 60cm-ne või siis ca 2.25''. Vahele panin ühe resonaatori nagu stockis ja lõppu püti. Tahtsin, et see jääks siiski vaikseks. Vanal autol muid mürafaktoreid niigi palju.

Pilt

Pilt

Pilt


Siin kõiki pisiasju ka ei hakka esimeses postituses üle loetlema. Peab midagi seemneks ka jätma :D

Teen siia väikse tuleviku plaanide listi ka, et oleks nii endal kui teistel hea jälgida ja et oleks mida oodata :D

1) Brake upgrade - Golf 2 GTI kettad ette ja taha, servo, peasilinder
2) Uus ja vingem turbo(hetkel max 0,7bar)
3) Uued ja vingemad pihustid
4) Sisu komplekteerida

Igasugune abi ja tagasiside on vägagi teretulnud :wave:
Viimati muutis penskar, 04 Mai 2017, 22:10, muudetud 1 kord kokku.

GWallace
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 24 Nov 2012, 17:28
Auto: Citroen Jumper '16
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas GWallace » 23 Aug 2016, 11:57

Märk maha, suur töö juba tehtud ja tõotab tulla vägev aparaat kui päris valmis! Jõudu!

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 23 Aug 2016, 19:29

Tundub täitsa korralik golf :thumbup: :wave: (kade olen kohe sest tahaks omale ka g1 kunagi ma ei saa aru kus kohast tee neid leiate ainult ! ) 1 golf 1 teema juures mida jälgida ! Hoia teda ! 8)

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 24 Aug 2016, 10:58

Tegelikult kõik nii tore ei ole kui paista võib esialgu. Näiteks värv. 5 aastat seismist on korralikult märku andnud. Terve kapott on ühtlaselt väikseid mullikesi täis + tagaots ka siit-sealt mullitab. Mõnest kohast on värv lausa tülkidena ära tulnud. Seega kunagi ootab mind ees korralik värvimine.
Positiivsest küljest vaadatuna nii vana auto juures pole ühtegi läbivat roosteauku.

Lisaks pidurid. Kui jalal jõudu on, siis pidurdavad väga hästi. 4 ratast korraga blokki pole mingi probleem. Aga nagu eile lähema vaatlusega selgus, siis pidurivõimendi oma tööd ei tee. Vaakum on, aga nii seisva kui tôötava mootoriga pidurdab sama hästi/halvasti. Eks sellest saab järgmine suurem töö - kogu pidurisüsteemi vahetus.

Mõne pildi pealt äkki vähe teravam silm nägi ära, et akna äntasid pole. Ostes oli kaasa pandud universaale aknamootor. Keerasin selle külge ning väga mugav on aknaid üles-alla lasta. Lisadest on veel roolivõim, mida ilmselt kõigil ei ole.


Väike küsimus ka laiale ringile. Kas Golf mk1-l peaks olema suunatule kang ise väljalülituv roolikeeramisega? Minul ta seda ei tee vähemalt.
Kui see peaks ise kurvis välja lülitama, siis mida mul on vaja vahetada. Kas ainult suunatule kang või veel midagi?

Post
Huviline
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
Telefon: 5510911
Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Post » 24 Aug 2016, 16:48

Rooli alt ehk miskit puudu või ära murdunud, mis suunakad välja lükkaks, muidu päris muhe putukas, edu tegemistes.
Tagatulede värvimistehnika on omaette kino :D
Viimati muutis Post, 24 Aug 2016, 16:50, muudetud 1 kord kokku.
Stuck in the 70's

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ryan » 24 Aug 2016, 21:47

Mõne kruviga eemaldatavad tuled , mille eemaldamine värvimiseks kuluks umbes 10 min , selle asemel pool autot kinni katta on jah nali omaette :thumbup:
Luugi nurgast juba mullitab , ei tea mis eeltööga tehtud on , pilte enne värvi ei ole ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 25 Aug 2016, 20:50

Värvimisest ma ei tea midagi. Seda olevat üleeelmine omanik teinud. Loodetavasti mõnda aega see värv püsib veel normis. Lähiajal pole võimalust värvimistööd ette võtta

dcshoes
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 26 Mär 2009, 23:21
Auto: vw passat b6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas dcshoes » 26 Aug 2016, 01:11

Jalgin
nissan 300zx z32
vw touran 2010

Tuunikala
Huviline
Postitusi: 1085
Liitunud: 23 Okt 2009, 22:18
Telefon: +37253585562
Auto: VW Corrado VR6, Opel Omega V6
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Tuunikala » 26 Aug 2016, 14:12

Paistab sile pill olevat, soovin edu.
Kui pidurite vastu huvi, siis oleks pakkuda kindla peale 16V Corrado esimesed käändmikud koos kõige vajalikuga, ehk leian ka G60 omad, kui nende vastu huvi. Kahjuks tagumisi pakkuda pole, kuid asjad need esimesedki.
Petzo: "Täpsustan: kuskil pole nii vigast golfi. :D"

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas CD-R » 26 Aug 2016, 14:44

Corrado 256mm pidurid ei istu külge, vaja on kas mingit adapterit või scirocco 16v suppordikandureid. Käändmikud ei sobi ka corrado omad.

dud66
Huviline
Postitusi: 103
Liitunud: 22 Mai 2014, 22:52
Telefon: 55927479
Auto: Volkswagen Passat 1,8 TURBO 110kW
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas dud66 » 26 Aug 2016, 15:34

Märk maha - tundub huvitav lugemine tulevat

Jõudu ja jaksu igatahes :thumbup:

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 26 Aug 2016, 19:34

Kas keegi oskab öelda, mis auto või mootori pealt ma peaksin endale turbot jahtima? Oleks soov sinna ikka rohkem kui 0,7 bari sisse saada. Nii palju kui ma olen lugenud, siis vanad sõidavad 1,5 bari igapäevaselt. Sama küsimus ka pihustite kohta. Mul üks n-ö sõbra-sõber oli enda sarnasele 66kw dislale volvo toodangu peale pannud ning peale chippi ca 120kw. Päris nii kõrgele ma esimese hooga pürgima ei hakka, aga midagi sinnapoolegi.

Hetkel plaanin governor modi teha. Peaks aitama kõrgetel pööretel rohkem kütust peale anda.
Ja 1.6 TD 51kw (vist 1Z) koodiga mootori boostpini oleks ka vaja. Kui kellelgi on mingeid juppe või teadmisi, siis olen kõigele avatud :)

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ryan » 26 Aug 2016, 20:30

Pin ;
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... D&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Õiget pidi tuleb sisse panna , valesti paned siis peeglist enam taha ei näe :mrgreen:

Ma ei tea , mis turbo sul peal on , kui on garret-i oma siis paned kraani vahele sellele voolikule mis ühendab vaakumklappi mis rõhu maha laseb ja siis tötab kuni 1bar .
Kui sul on KKK , siis tuleb üks kruvi selle küjest , mis rõhku maha laseb ..põhja keerata (oli vist põhja) .
Ja manomeeter pane ka pumbast sisselaskekollektori külge mineva peenikese voolikule kolmik vahele ja vead vooliku manomeetri külge .
Coolerit on ka vahele vaja , ma ei tea kas golf ühele läheb ilusti golf 3 66kw oma , ülevalt istub kindlasti aga cooler käib juhipoolses rattakoopas ees stange taga .
Seal tuleb midagi välja mõelda .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3371
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 805 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 26 Aug 2016, 21:38

Su auto ära nähtud nõmme keskuses! :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 27 Aug 2016, 12:36

Turbo on mul regullitav kruviga. See on põhja keeratud juba. Aga kuidagi läheb eelneva jutuga vastuollu. Mul on turbo peal selgelt Garrett T3, aga regullitav ikka kruviga.
Boostpini peaks ära tellima


Sain endale eile talveks papud autole. Laiad plekid 185 rehviga ees ja 195 taga. Suht piiripeal laiuselt, aga sain hea diili.

Pilt

Kalevv
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 03 Apr 2014, 15:14
Telefon: 56654250
Auto: VW Golf mk2 tdi
Asukoht: Türi/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas Kalevv » 28 Aug 2016, 13:45

kkk14 turbo külge ja 1.4bar-i suure cooleriga pole probleem.

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 28 Aug 2016, 17:14

KKK K14 turbo mul olemas ka, kui huvi. :) Privas võin lähemalt rääkida.

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 28 Aug 2016, 21:46

Olen hakanud aktiivsemal uurima turbode teemal, aga enne kui midagi saab üldse tegema hakata on väike probleem. Nimelt mul satub õli õhu sissevõtu torusse. See tuleb karteri tuulutuse kaudu. Kuidas sellest probleemist lahti saada?

PS! Need talveveljed sellistena kindlasti alla ei lähe. Hetkel on plaan need korralikult puhtaks lasta ja mustaks värvida.

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 28 Aug 2016, 22:12

Karterituulutuse klapi membraan ikka terve?

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ryan » 29 Aug 2016, 09:57

Kui mootori silindrid on juba hõredad suurest läbisõidust siis lõõb ka surve karterisse , mis väljub omakorda tuulutustoru kaudu koos õliga .
Kui nüüd suurendada rõhku mootorisse , siis liigub see ka edasi karterisse ja juba rohkem õli jõuab sisselaskesse .
Rõngad võivad ka olla kulunud .
Enne kui rõhku hakkad tõstma , lase see mootor üle vaadata , kas kõik surved ja värgid on korras :wink:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 29 Aug 2016, 17:57

Lasen kindlasti mootori igaks juhuks ära kontrollida. Öeldi küll ostes, et kolvid tihendid ja saaled vahetatud. Eks saab näha. Loodetavasti mingi lihtsam viga, sest selle karteri tuulituse kupatuse sain romulast ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab, mis seisus need seal on.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Aug 2016, 18:38

penskar kirjutas:Öeldi küll ostes, et kolvid tihendid ja saaled vahetatud.
Kolvide vahetusest üksi vähe, kui silindriga pole midagi tehtud ja see ovaalne. Surved hakatuseks üle mõõta?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

penskar
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Mär 2016, 13:41
Auto: VW Golf MK1
Asukoht: Eesti
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas penskar » 31 Aug 2016, 16:43

Mootori kontrolli tulemused edastan siia ilmselt järgmine nädal kui eestisse jõuan.

Hetkel selline küsimus kaasfoorumlastele, et kuidas teie olete oma autosid talvise soola eest kaitsnud? Kuna ma sõidan suhteliselt palju ka talvel oma golfiga ringi, siis ei taha, et see kohe ära mädaneks esimese paari talvega. Üks võimalus, mida olen oma MR2 peal kasutanud on Krowni korrosiooni tõrje. Aga kas oleka midagi, mida saaks ka ise teha.

RAKSIGOLF
Klubiline
Postitusi: 318
Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
Asukoht: Laagri
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas RAKSIGOLF » 31 Aug 2016, 17:53

penskar kirjutas: Aga kas oleka midagi, mida saaks ka ise teha.

Tervist, ega ei olegi sellist kaitset mis päästaks vanat Golfi talvest, kuna tänapäeval kasutatvad keemiad, mida kasutatakse teedel sulatab isegi talvel teedel pigi lahti, niiet auto on isegi talvel pigine, siis tee ise järeldus et milline aine kaitseb autot talve tingimustes. Targem on tehea nii nagu mina ja ka paljud teised siin foorumis et talveks soetavad mingi teise sõiduki, millest ei ole nii kahju, ( minul on selleks Golf 4).


Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

Re: VW Golf mk1 1.9TD - 1978 - Penskar

Lugemata postitus Postitas ryan » 31 Aug 2016, 18:19

Like :!:
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Vasta

Mine “Huviliste autod”