VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: kessu135, etnies858

Vasta
apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 11:29

Nonii, siin ta nüüd on, Elisabeth Jõhvi!

Ehk teisisõnu, minu elu esimene Volkswagen. Eesnimeks Passat.

Mu lapsepõlv jääb aega, mil autodeks olid (kui neid üldse oli, sest valdav enamik inimesi sõitis bussiga) sapakas, mosse ja volga. Tõsi, žigull tuli ka üsna kohe, aga ega siis neid veel kohe ringi ei liikunud. Veidi hiljem oli jaotuseks: sõiduauto, veoauto ja välismaa auto. Sõitma õppisin Mossega ja see oli hea kool :).

Mu enda esimene isiklik auto oli Opel Kadett, GTI, igavene äge :). Pärast on erinevaid autosid omatud ja kõik nad on mind väga hästi teeninud, mitte midagi halba ei ole ühegi kohta öelda. Viimane neist Ford Mondeo, mille ostsin poest ja see on ka siiani minu käes. Sõidab hästi, aga sõitsin sel natuke plekki kortsu ja nüüd peab aru pidama, mis sellega edasi teha. Kasko remontima ei nõustunud, maksis lihtsalt hüvitise välja ja hakkasin siis veidi ringi vaatama.

Olen suurte autode ja universaaliusku (no maastur sobiks ka), seega pisemaid ei vaadanud. Passatiostu plaane ei olnud algul üldse, tahtsin Subaru Outbacki, aga ühe müüja juures, kuhu läksin hoopis teist marki vaatama, jäid need B7 mudelid järsku silma. Proovisin ja oligi mu süda kiirelt võidetud (siuksed need naised on :D). Kuna ma sellest autost suurt midagi ei teadnud, siis tulin siia nõu küsima, teema on siin:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=79&t=138448

See oli mulle endale päris naljakas, et siin suudeti mind kiirelt ümber veenda ja igasugu kärbseid pea täis ajada, mille tulemusena mind mitte ainult et vabastatud mu esialgsest sügavast umbusust diisli ja automaadi vastu, vaid veendi ka igasugu tilulilu vajalikkuses :D. Ksenoonid ja deeessgeed ja mis kõik veel :). Muljetavaldav oli ka siinsete nõuandjate asjalikkus ja heatahtlikkus - veelkord väga suur tänu kõigile, kes nõu andsid ja abiks olid ja oma autosid proovida lubasid. Eriliselt suur tänu kasutajatele aus, kes käis ja auto ka üle vaatas ja kaabli külge pani ja LabeL.

Niisiis:

VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT COMFORTLINE
Esmane reg.: 06/2012
Värvus: must met.
Odomeetri näit: 147 923 km
Mootor: 2.0 TDI Bluemotion (103 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: automaat DSG 6-ne
Kütus: diisel

Varustus:

TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
• Roolivõimendi (kiirustundlik)
• Kesklukustus (puldiga)
• ABS pidurid
• Elektrooniline seisupidur
• Turvapadi
• Turvakardinad
• Immobilisaator
• Stabiilsuskontroll
• Pidurdusjõukontroll
• Veojõukontroll
• Lisapidurituli
• Vihmasensor
• ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
• Turvavööde eelpingutid esiistmetel
• Automaatne paigalseismise funktsioon / mägistardi abi - auto hold

MUGAVUSVARUSTUS
• Kliimaautomaatik
• 4x elektrilised akende tõstukid
• Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
• Automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas)
• Püsikiiruse hoidja ( distantsi jälgiv) - ACC
• Parkimisandurid (ees, taga)
• Parkimiskaamera, tark
• Mootori eelsoojendus (eraldi aku)
• Salongi eelsoojendus
• Toonitud klaasid
• 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• Kohtvalgustid
• Coming-/Leaving-Home funktsioon

SISUSTUS
• Tekstiilpolster
• Reguleeritava kumerusega seljatugi + massaazhifunktsioon
• 2x istmesoojendused
• Ventileeritavad istmed,
• Multifunktsionaalne rool
• Käiguvahetus roolilt - labad
• Käetugi ees (laekaga)
• Käetugi taga (laekaga)
• Iluliistud salongis


AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
• Stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
• Kõlarid
• Ekraan (ees)
• Navigatsiooniseade
• Autokompuuter
• Bluetooth käed vabad süsteem

• Valuveljed (R16, VW originaal)

TULED
• Xenon (lähituled, kaugtuled)
• LED (päevatuled, tagatuled)
• Esitulede pesurid
• Päevasõidutulede automaatne lülitus
• Udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
• Valgustuspakett

• 12v pistikupesad
• Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
• Veokonks (elektriline, teisaldatav)
pagasiruumi kummimatt + võrk
varuratas


Toodud Saksamaalt, hooldused tehtud ainult VW esinduses, kontrollitud ajalugu OK. Lisaks 3 kuud garantiid müüjafirma poolt. Punast vaipa kaasa ei antud :)



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis apensiil, 02 Dets 2016, 18:36, muudetud 2 korda kokku.

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 11:41

Seda foorumit risti ja põiki lugedes võiks ju veel tahta DLA tulesid, rehvirõhu andureid ja Lane assist’i (ja tegelt nahksisu hakkas ka meeldima juba :D), aga noh, esialgu harjun olemasolevagi varustusega. Esmapilgul tundub, et DSG koos labadega rooliga, Webastod, ACC ja parkimisandurid/tagurduskaamera võiks liigitada kõige vajalikuma hulka, aga eks näha ole. Siiani sain muidugi ilma suurepäraselt hakkama, aga mugavusega harjub ikka uskumatult ruttu. Vanasti pesti pesu ka käsitsi, aga seda ilmselt keegi enam taga ei igatse.

Kõige olulisem, et oleks töökindel! Ja kui mõni neist peentest ninapuuderduslisasest peakski otsad andma, siis loodetavasti elu seisma ei jää ja neid ka remontida-asendada. Paaril eelmisel autol on olnud esiklaasi soojendus, see on ka üks väga mugav lisa, aga eeldan, et kui on mootori ja salongi eelsoojendused, siis ehk pole selle puudumisest lugugi. Webasto igatahes töötab, täna hommikul katsetasin. panin puldist, seda kohta, kust kompuutrist programmeerida, veel ei ole leidnud. kogu seda kompuutrindust peab uurima, eile ei saanud mitte mukitki aru.

Nii et esialgu peaks vist tutvuma oma uue suksuga ja mõtlema talverehvidele ja vahatamisele (poleeritud on ta niigi). Ja vaatama, millal järgmine hooldus ja mis siis vaja teha on. Ja esitama siin hulgaliselt küsimusi :).

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 869
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 06 Okt 2016, 12:06

Kui sul midagi puudu jääb, siis võid alati küsida. :D Seda nii lisavarustusest kui selle toimimisest. :wink:

Ainuke asi, mis sa "kohe" teha võiksid, on webasto puldi patarei vahetus. Tuli meelde, et see hädaldab kollase tulekesega. :thumbup:
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 12:31

mis patarei sinna käib?

DL 1/3N.
ongi siukse numbriga või?

upd: ise küsin, ise vastan: on jah

http://www.mtt-trading.fi/cat/product_d ... php?p=1475
Viimati muutis apensiil, 06 Okt 2016, 12:34, muudetud 2 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat apensiil selle postituse eest:
Lobbyfloppy

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4500
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: Audi Q7, 3.0 tdi, S-line; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 crd 2003
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 06 Okt 2016, 12:38

Kena ja soliidne masin. Edu ja palju murevabaid kilomeetreid 8)

miilits
Huviline
Postitusi: 1479
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 06 Okt 2016, 12:47

Tere tulemast b7- sekka. Kas ss sai juba maha progetud :)
HUVILINE ....

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 12:50

miilits kirjutas:Tere tulemast b7- sekka. Kas ss sai juba maha progetud :)
no nii kiiresti siis :D. ei saanud, vajutan nuppu - siiani veel ei häiri. ma üritan kõigepealt aru saada, mis tal on ja kuidas töötavad.

aga kas tal peavadki nii madalad pöörded olema? 45 km/h ja 4. käik? 50 km/h juba 5.?
Viimati muutis apensiil, 06 Okt 2016, 12:51, muudetud 1 kord kokku.

miilits
Huviline
Postitusi: 1479
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 06 Okt 2016, 13:03

jees, kui tahad kõrgemat pööret, siis kang s peale.
Viimati muutis miilits, 06 Okt 2016, 13:04, muudetud 1 kord kokku.
HUVILINE ....

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1179
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 06 Okt 2016, 13:23

Palju õnne uue auto puhul! Pöörete teema normaalne, DSG-le meeldivad madalad pöörded. Bensukal on 60 juures juba 7-s käik sees.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 14:55

sõitsin paar lühikest otsa linnas ja 2 x jäi pärast auto väljasuretamist ja lukustamist veel mingi ventikas ees kapoti all käima. mis asi see on ja kas see on normaalne?

väljasuretades jääb kellade ekraanile kiri "check deadlock! owners manual!" mida ma sellega tegema pean?
üleüldse see kompuuter ei allu mu soovidele, vaid teeb, mida ise tahab :D. ei saa kuidagi seda vaadet enam ette, kus näitaks ekraanil kiirust ntx.

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 15:04

ok, "check deadlock" - kirjale sain selgituse - uste lukustus oli tõesti peal.

http://www.vwgolf.net.au/showthread.php ... m-ignition

küll aga misasja see ventikas seal ikkagi teeb?

ja tundub, et mul see ss on ikkagi deaktiveeritud, sest ta ei tööta küll. algul ma vajutasin seda nuppu, aga üks kord unustasin ja midagi ei juhtunud, ükskõik kui tugevasti pidurdades. :) :o

miilits
Huviline
Postitusi: 1479
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 06 Okt 2016, 15:29

apensiil kirjutas:ok, "check deadlock" - kirjale sain selgituse - uste lukustus oli tõesti peal.

http://www.vwgolf.net.au/showthread.php ... m-ignition

küll aga misasja see ventikas seal ikkagi teeb?

ja tundub, et mul see ss on ikkagi deaktiveeritud, sest ta ei tööta küll. algul ma vajutasin seda nuppu, aga üks kord unustasin ja midagi ei juhtunud, ükskõik kui tugevasti pidurdades. :) :o
see, et ss ei tööta, ehk tingitud sellest, et vastavad parametrid pole saavutatud? mootori temp jne. Ventika hääl võib olla tähendus, et teeb dpf põletust. olen aru saand, et kui protsess jääb seismajäädes katkenuks, siis pidi vent täiega laskma, et jahutada vms.
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
Jantz
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Maxpower
Huviline
Postitusi: 425
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: VW Touareg 3.0TDI 180kw
Asukoht: Tln
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 8 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 06 Okt 2016, 15:43

edu autoga!

Selle ventika kohapealt ise ka mõtlesin, et mille pärst ta tööle jääb, õues polnud nii soegi, et oleks vaja jahutada. Aga kui seotud DPF põletusega, siis võib olla küll. Samas kui tihti seda DPF põletatakse, kui ma õieti mäletan, siis ma olen ventikat kuulnud kolm korda u. 4 kuu jooksul?

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 06 Okt 2016, 22:16

jah, töötab küll see ss ikka ka.

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1734
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 23 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 06 Okt 2016, 22:26

Nonäed, muhe suksu sai hoovi veeretatud. Edu ja muretuid kilomeetreid ja head harjumist. Passat on aus ja hea auto, küll ta kestab. On mõned konkreetsed potentsiaalsed murekohad, aga küll sul asjamehed need üle kuulasid/katsusid :)
Kompuutrit ohjad roolil parempoolsete nuppudega. Vasakule-paremale liigud nö peamenüüdes ja kui jõuad soovitud menüüni siis üles-alla nuppudega käsutad seda konkreetset menüüd ja OK on siis justkui enter. Kiirus, kütusekulu jms peab seal täitsa ühes menüüs olemas olema, klõpsi julgelt. Webasto ka seal täitsa olemas.
DSGle meeldib jah koguaeg hirmsasti ökotada ja nii tahmab süsteemi ja talvel läheb mootor aeglaselt soojaks. Ära siis unusta paar korda päevas korralikult peeneks lasta autot, siis kestab ka asi :) Ohutus eelkõige muidugi.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

LabeL
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas LabeL » 07 Okt 2016, 06:54

Täitsa viks ja viisakas masin ju, muretuid ja pikki kilomeetreid :)

Seda mida seal menüüs kuvab lisaks kütusekulule jne., saad valida comfort menüüst (sõidu ajal seda teha ei saa).

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 869
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 07 Okt 2016, 08:36

Weba pult võib sul muidugi auto ära unustada, kui sa talt patarei välja kakud, aga sellele on ka hea ravim olemas. Eks anna teada, kui patarei olemas. :D
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1150
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 07 Okt 2016, 09:15

Lugesin ka seda sinu ostuteemat. Tore, et leidsid endale meelepärase masina ja loodan, et saad nautida kalla ja talla resiimi :D
Ja no lisavarustust saab alati juurde pookida kui midagi puudu :mrgreen:
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Okt 2016, 14:19

tänan heade soovide eest!

siiani olen küll rahul, v.a. mõned pisiasjad.

aga sain aru ka peamisest vahest bensiini ja diisli vahel juhtimise mõttes - diisel on küll palju võimsam - kui ikka läheb, siis läheb. aga bensiin on erksam - mu eelmine oli nagu osa minust - kohe, kui gaasi andsin, auto reageeris. diisliga on miski imelühike viivitus sees. nö gaasipedaal ei ole päris mu jala pikendus :)

webasto puldi patarei vahetatud, tundub, et töötab.
aga kas tal peab ka mingi järeljuristamine olema? s.t. kui lülitan välja, siis ta mõnda aega veel toimetab. päris täpselt ei saa kahjuks kuulata, õues on selline purgaa, et tormimühinaga ei kuulnud õieti webasto töötamistki. ja puldil punane tuluke tähendab siis, et töötab ja kollane, et patarei tühi?

ok, seda kompuutrit üritasingi sõidu ajal näppida, sestap ta ei reageerinudki.

millega istmeid/polstrit pesta, et see mingist pesuainest tulnud "lõhnastamise" lõhn ära kaoks. enamikule see ilmselt pole üldse teema, aga mulle ei istu mitte üks raas, kui auto on kuidagi lõhnastatud ja tahaks selle kuidagi ära saada.
Viimati muutis apensiil, 07 Okt 2016, 14:21, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1150
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 07 Okt 2016, 14:24

apensiil kirjutas:
webasto puldi patarei vahetatud, tundub, et töötab. aga kas tal peab ka mingi järeljuristamine olema? s.t. kui lülitan välja, siis ta mõnda aega veel toimetab. päris täpselt ei saa kahjuks kuulata, õues on selline purgaa, et tormimühinaga ei kuulnud õieti webasto töötamistki. ja puldil punane tuluke tähendab siis, et töötab ja kollane, et patarei tühi?
Jah, weba teeb jahutust. See tavaline, et pärast sõidust tulemist weba veel mõnda aega uriseb.
Weba puldil punane tuli kas mitte ei tähendanud seda et ei saanud ühendust? võin nüüd mööda panna, sest viimati kui weba pulti kasutasin on väga ammu :)
kui õigesti mäletan, siis kui vajutad käima paneku nuppu, kui saab autoga ühendust ja weba läheb tööle, siis põleb roheline tuli natuke aega, kui mingi viga, siis vilgub. Kollane tuli sis patarei... mis punane oli, seda kahjuks ei mäleta.

Weba kohta veel see, et soovituslik oleks lasta tal ikka 15 minutit käia, lühemalt pole väga pointi, sest ei jõua eriti soojendada. Mingi aeg läheb tal käima minekuks ja kuna alles kütmine algab).
Ja oleks mõistlik ka suvel mõned korrad käima panna.
Webastole ei mõju hästi ka pidevad lühikesed otsad talvel... st weba jõuab vaevu käima minna, kui peab juba kinni minema.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

miilits
Huviline
Postitusi: 1479
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 07 Okt 2016, 14:29

Kui vajutad weba pulti on, siis vilkudes 2 varianti, punane vilkus,s siis ei saand autoga signaali ei hakka weba tööle. kui roheline, siis sai vastuse ja weba läheb käima.
HUVILINE ....

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Okt 2016, 14:31

üks asi, mis tõeliselt häirib, on aga käigukangi kõrval olev valgustus - see, mis näitab, milline käik sees on. põhimõtteliselt saab sellest muidugi niisama kangi asendi järgi ju ka aru ja displeil näitab ka, aga mulle meeldiks, kui ka nende tulede järgi saaks aru, milline käik sees on. praegu on imeväike vahe ja kõik tähed on üsna ühtlaselt punased.


ja üks asi, mis tõesti meeldivalt üllatas, on see: kahjuks on pilt jube udune, üritan mõn ipäev uuesti teha. selline ja sarnane (ka 2,x ) pilt oli ees üsna suure osa maanteesõidu ajast, kui kiirust väga suureks ei ajanud. me like it :)


Pilt

apensiil
Huviline
Postitusi: 311
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Okt 2016, 14:34

no ma seekord lasin webastol üldse ca 1-2 minutit käia - tahtsin näha, kas pärast patareivahegtust pult töötab. kui see ilge torm ükskord üle jääb, siis proovin uuesti.

aga (vabandust, kui loll küsimus) kas webasto võib sõidu ajal ka töötada? ei pea välja lülitama? ma sain algul aru, et pannakse mingi aeg enne sõitmaminekut tööle ja enne auto käivitamist lülitatakse välja. no vähemasti juutuubi videotes tehakse nii :)

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1150
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI 125kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 07 Okt 2016, 14:38

apensiil kirjutas:no ma seekord lasin webastol üldse ca 1-2 minutit käia - tahtsin näha, kas pärast patareivahegtust pult töötab. kui see ilge torm ükskord üle jääb, siis proovin uuesti.

aga (vabandust, kui loll küsimus) kas webasto võib sõidu ajal ka töötada? ei pea välja lülitama? ma sain algul aru, et pannakse mingi aeg enne sõitmaminekut tööle ja enne auto käivitamist lülitatakse välja. no vähemasti juutuubi videotes tehakse nii :)
Muidugi võib sõidu ajal ka käia :) paned ca 15-30 minutit enne sõidu algust käima, aga kui jõuad varem autosse, võid julgelt auto käima panna ja sõitma minna, küll ta lõpetab oma tsükli ilusti ära ;)
Lisaks see webasto läheb külma ilmaga automaatselt ka käima auto käivitusel ja kui moto temp alla mingi kraadi :)
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7284
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 117 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Okt 2016, 14:39

Kui mootor pole piisavalt soe ja väljas piisavalt külm läheb ahi ise automaatselt käima. Seda keelata ei saa.

See, kas paned töötava ahjuga auto käima ei tee mitte midagi.

Vasta

Mine “Huviliste autod”