VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
mina nt ei nulli enda omal midagi, samamoodi vaatan nagu apensiil...peale pikemat seismist hakkab jälle ise näitama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Uuematel hakkab algus pihta 49,9l/100km. Sealt suuremaks enam ei lähe. Ja sõitma hakates kukub see päris kiirelt reaalseks numbriks.
Ps. Webasto kulu kompuuter oma numbrisse ei arvuta. Kogukulu saad teada vaid paak tühjaks-täis meetodil.
Ps. Webasto kulu kompuuter oma numbrisse ei arvuta. Kogukulu saad teada vaid paak tühjaks-täis meetodil.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Mul Phaeton pole küll uuem, kuid hakkab samuti maha arvestama 49,9L pealt...jupp aega on hommikuti sõitu alustades selle numbri juures enne kui kukkuma hakkabtobimarg kirjutas:Uuematel hakkab algus pihta 49,9l/100km. Sealt suuremaks enam ei lähe. Ja sõitma hakates kukub see päris kiirelt reaalseks numbriks.
Ps. Webasto kulu kompuuter oma numbrisse ei arvuta. Kogukulu saad teada vaid paak tühjaks-täis meetodil.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
nüüd sain ma ka aru, mis 99,9-st jutt käis
aga mul ilmselt jah 49,9, sest seda numbrit ma olen näinud ja sellest kõrgemat mitte. aga ikka üsna kohe hakkab õiget kulu näitama- täpselt ei oska öelda, kuna mul default on ees lihtsalt kulu, mitte keskmine kulu.
aga mul ilmselt jah 49,9, sest seda numbrit ma olen näinud ja sellest kõrgemat mitte. aga ikka üsna kohe hakkab õiget kulu näitama- täpselt ei oska öelda, kuna mul default on ees lihtsalt kulu, mitte keskmine kulu.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
tänahommikune sõit oli täitsa ok. külavaheteel eelmine 10-15 cm lund kinni sõidetud ja lausjääks sulanud. selle peal siis tänaöisest tuisust ca 10 cm lund, kohati tuisuvaalud, kohati alumine jääkiht paljas. sõitis väga ilusti, ei mingeid probeeme. mondeo sellistes tingimustes vahel veidi ujus (nö andis veidi adrenaliinist sõidutunnet). ja olen jätkuvalt naastrehvi usku.
küll aga tekkis mul üks küsimus: kuidas te passatil kojamehi vahetate?
tegelikult sai see alguse sellest, et üks tulepesuri kate ei sulgunud eile korralikult (jäi ca 7 mm lahti). proovisin siis täna hommikul tööle sõites esiklaasi/tulesid pesta... ja mitte piiskagi klaasipesuvedelikku ei tulnud. ka tagumisele aknale mitte. kuigi mõned päevad tagasi kallasin aknapesupaaki talvise vedeliku, oli seal all ilmselt suvine (see, mis seal ostmise hetkel oli) ja ju ta on torudes jääs. küll aga avastasin neid oletatavaid avasid (ma ei näinud, kus nad on, ilmselt kusagil seal kapoti serva all, mis paksu jääd jäis oli) jääst puhastades, et kojameest ei saa praktiliselt üles tõsta - seega ei ole võimalik kojameest ennast jääst eriti normaalselt puhastada, selle vahetamisest rääkimata. seega - kuidas kojameest vahetama peaks - kas seal on mingi nõks, et see varras sealt üles tõsta või peakski kõhuli kapotil pikutades seda tegema???
küll aga tekkis mul üks küsimus: kuidas te passatil kojamehi vahetate?
tegelikult sai see alguse sellest, et üks tulepesuri kate ei sulgunud eile korralikult (jäi ca 7 mm lahti). proovisin siis täna hommikul tööle sõites esiklaasi/tulesid pesta... ja mitte piiskagi klaasipesuvedelikku ei tulnud. ka tagumisele aknale mitte. kuigi mõned päevad tagasi kallasin aknapesupaaki talvise vedeliku, oli seal all ilmselt suvine (see, mis seal ostmise hetkel oli) ja ju ta on torudes jääs. küll aga avastasin neid oletatavaid avasid (ma ei näinud, kus nad on, ilmselt kusagil seal kapoti serva all, mis paksu jääd jäis oli) jääst puhastades, et kojameest ei saa praktiliselt üles tõsta - seega ei ole võimalik kojameest ennast jääst eriti normaalselt puhastada, selle vahetamisest rääkimata. seega - kuidas kojameest vahetama peaks - kas seal on mingi nõks, et see varras sealt üles tõsta või peakski kõhuli kapotil pikutades seda tegema???
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Süüde sisse/välja ja korraks vajutad kojamehe kangi alla.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
tänks!
põmst leidsin sellise video ka (äkki on veel minusuguseid dumbusereid). pärast katsetan.
https://www.youtube.com/watch?v=yDX3MC8MKiM
talvisel ajal hea nii hoidagi. eelmise autoga harjusin ära lumesajuse ilmaga kojamehi üles tõstma, muidu pidi natuke liiga sageli kojamehi vahetama, kui kinnijäätunud kojamees üle klaasi käis. webasto on muidu ülimalt hea, aga seda klaasi alumist serva ta päris jääst ära ei sulata (erinevalt klaasisoojendusest, mis mul mondeol oli).
põmst leidsin sellise video ka (äkki on veel minusuguseid dumbusereid). pärast katsetan.
https://www.youtube.com/watch?v=yDX3MC8MKiM
talvisel ajal hea nii hoidagi. eelmise autoga harjusin ära lumesajuse ilmaga kojamehi üles tõstma, muidu pidi natuke liiga sageli kojamehi vahetama, kui kinnijäätunud kojamees üle klaasi käis. webasto on muidu ülimalt hea, aga seda klaasi alumist serva ta päris jääst ära ei sulata (erinevalt klaasisoojendusest, mis mul mondeol oli).
Viimati muutis apensiil, 07 Nov 2016, 11:50, muudetud 1 kord kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Hea, et uuemad autot sellist rumalust enam teha ei lase ...ära väsivad vedrud, mis kangi vastu klaasi suruvad ja hiljem hakkab kojamees klaasil hüplema. P.S sul ju webasto peal...pole vaja midagi seal ise aretadaapensiil kirjutas:
... eelmise autoga harjusin ära lumesajuse ilmaga kojamehi üles tõstma, muidu pidi natuke liiga sageli kojamehi vahetama, kui kinnijäätunud kojamees üle klaasi käis. webasto on muidu ülimalt hea, aga seda klaasi alumist serva ta päris jääst ära ei sulata (erinevalt klaasisoojendusest, mis mul mondeol oli).
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
webasto hommikul käis ja salong oli ka soe, aga kojamees oli ikkagi seal klaasi allservas jääkamaka vahel kinni ja pidin ikkagi kätega jääd sealt eemaldama. ei olnud mugav.
Viimati muutis apensiil, 07 Nov 2016, 13:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Iga kord kui auto seisma jätadsiia näpid kangi ja kojamehed jäävad ülemisse asendisse ega jäätu klaasi külge. Muidugi sulavad ka kiirem lahti nii
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Minu omal sulatab webasto kõik klaasid nii üles, et vesi jookseb mööda klaase ja auravad, kuigi väljas oli -7Capensiil kirjutas:webasto hommikul käis ja salong oli ka soe, aga kojamees oli ikkagi seal klaasi allservas jääkamaka vahel kinni ja pidin ikkagi kätega jääd sealt eemaldama. ei olnud mugav.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
mul muidu ka klaasid täitsa puhtad, aga kogu see sulanud lumi oli seal klaasi ja kapoti vahelises õnaruses kojamehe ümber jäätunud kamaka moodustanud. sulatab muidu hästi- õhtul tuisus trennist tulles leidsin oma auto juba kaugelt selle järgi, et klaasid olid puhtad (teised autod korralikult täis tuisanud)TiitRE kirjutas:Minu omal sulatab webasto kõik klaasid nii üles, et vesi jookseb mööda klaase ja auravad, kuigi väljas oli -7Capensiil kirjutas:webasto hommikul käis ja salong oli ka soe, aga kojamees oli ikkagi seal klaasi allservas jääkamaka vahel kinni ja pidin ikkagi kätega jääd sealt eemaldama. ei olnud mugav.
jah, nii tegingi ja see töötab kenasti.ülari:) kirjutas:Iga kord kui auto seisma jätadsiia näpid kangi ja kojamehed jäävad ülemisse asendisse ega jäätu klaasi külge. Muidugi sulavad ka kiirem lahti nii
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 15 Sept 2013, 14:21
- Auto: VW P7 Variant , 2013 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tere
Ahaaa..vaatan, et siin veel Opeli keskuse kliente sain just ise ka punaselt vaibalt ostetud sarnase masina. Minu autol küll puudub webasto, kuid muus osas on varustuse list sama rikkalik. Eks vaatab, kui laiskus lahti laseb teen ka siia teema. Igatahes pikki kilomeetreid ja edu autoga.
Kristo
Ahaaa..vaatan, et siin veel Opeli keskuse kliente sain just ise ka punaselt vaibalt ostetud sarnase masina. Minu autol küll puudub webasto, kuid muus osas on varustuse list sama rikkalik. Eks vaatab, kui laiskus lahti laseb teen ka siia teema. Igatahes pikki kilomeetreid ja edu autoga.
Kristo
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
foxy007 kirjutas:Tere
Ahaaa..vaatan, et siin veel Opeli keskuse kliente sain just ise ka punaselt vaibalt ostetud sarnase masina. Minu autol küll puudub webasto, kuid muus osas on varustuse list sama rikkalik. Eks vaatab, kui laiskus lahti laseb teen ka siia teema. Igatahes pikki kilomeetreid ja edu autoga.
Kristo
suur tänu!
tee ikka jah,
see carring muidu väga ok, aga mul on üks kahtlus küll hinges. nädal pärast ostmist keemilist sisepesu tehes avastati kõrvalistuja istme alt, täpselt tahapoole suunatud salongiõhu soojendustorude eest maast mingi piimast pärinev ollus. s.t. see oli lumivalge ja tekitas klassikalise piimatoote lõhna salongi, kui pärast keemilist pesu niiskuskoguja autosse pandi. selle peale hakkaski puhastaja selle allikat otsima ja avastas sealt selle laigu. kuna see oli lumivalge, tavaolukorras veel ei haisenud ja oli täpselt istme all, õhutorude ees ja pealmise salongimati all, siis mul on kahtlus, et see sinna tekitati. märkida tasub, et pealmine salongipõranda matt oli ideaalselt puhas - ollus oli selle ALL . kuna mul oli nendega üks pisike rahulolematus, mille ma küll täiesti viisakalt ja sõbralikult esitasin ja lahendasin (pakkudes ka selle lahendamise kulu enda kanda võtmist), siis sinnakanti mu mõte liigub. aga mingit vimma ma nendega selle tõttu ei pea ja auto sai puhtaks ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
paganama kahju, et easy open liiga kulukas ja töömahukas on. sellest ma olen küll paar korda puudust tundnud. mitte, et see mu eelmisel autol oleks olemas olnud . või no vähemasti puldist võiks ju luuk lahti tulla...
üks küsimus on tahmafiltri kohta, oleks tänulik, kui asjatundjad kommenteerida võtaksid. võin ka diislite alla kirjutada. lugesin siit mitu tahmafiltri teemat läbi (koos linkide materjalidega), aga küsimus on ikka.
praktiliselt iga kord pärast linnasõitu (maantesõidu puhul pole silma jäänud, aga kontrollin üle) teeb see filter pärast süüte väljakeeramist tahmapõletust.
sõidan nädala sees igal tööpäeval 2 otsa 25 km maanteel (ja ca 10 km linnas), sellest hoolimata see tahmapõletus seal pidevalt toimub.
kas see on normaalne ja peabki nii olema või viitab pigem sellele, et varsti on filter umbes? kas peaks midagi kontrollima - kui jah, siis mida? kaabliga on 2x autot kontrollitud (mitte selle teema spetsiifiliselt) - kas kui oleks probleem, siis oleks see välja tulnud?
üks küsimus on tahmafiltri kohta, oleks tänulik, kui asjatundjad kommenteerida võtaksid. võin ka diislite alla kirjutada. lugesin siit mitu tahmafiltri teemat läbi (koos linkide materjalidega), aga küsimus on ikka.
praktiliselt iga kord pärast linnasõitu (maantesõidu puhul pole silma jäänud, aga kontrollin üle) teeb see filter pärast süüte väljakeeramist tahmapõletust.
sõidan nädala sees igal tööpäeval 2 otsa 25 km maanteel (ja ca 10 km linnas), sellest hoolimata see tahmapõletus seal pidevalt toimub.
kas see on normaalne ja peabki nii olema või viitab pigem sellele, et varsti on filter umbes? kas peaks midagi kontrollima - kui jah, siis mida? kaabliga on 2x autot kontrollitud (mitte selle teema spetsiifiliselt) - kas kui oleks probleem, siis oleks see välja tulnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Pigem teeb webasto oma nö. puhastustsüklit, webasto rakendub ise ka automaatselt, et tagada mootori piisav soojus (väga vabalt võib olla, et linnasõidul e. siis rohkem kohapeal seistes hakkab mootori temp langema ja webasto rakendub).Kui filtri põletus käib, siis seisma jättes ei tee ta enam midagi, vendid jäävad vaid mingiks ajaks tööle, et tagada piisav jahutus.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ega ma ei teagi, mis seal toimetab .
hääl on ventika tüüpi küll, asukoht umbes seal, kus webasto - parema esiratta kandis. kui jätan auto seisma, siis alguses ei tööta - kuulda on väga vaikset häält, kuid ca minuti-paari pärast hakkab midagi (mingi ventikas?) üsna valjult undama, mõned minutid käib, siis lõpetab töö. seejuues ajab üsna ebameeldivat haisu.
kumb see on ja kas see on ok, et ta nii teeb?
hääl on ventika tüüpi küll, asukoht umbes seal, kus webasto - parema esiratta kandis. kui jätan auto seisma, siis alguses ei tööta - kuulda on väga vaikset häält, kuid ca minuti-paari pärast hakkab midagi (mingi ventikas?) üsna valjult undama, mõned minutid käib, siis lõpetab töö. seejuues ajab üsna ebameeldivat haisu.
kumb see on ja kas see on ok, et ta nii teeb?
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
märkmed enda jaoks:
15. nov tankisin 59 l. LS sellega 712 km.
keskm kulu selle järgi 8,2
hmmm
3 päeva nädalas webasto 1 h, 2 päeva 1,5 h.
(ma ei ole 100% kindel, kas nullisin trip'i kohe tankimisel või veidi hiljem, kuid see ei muuda suurusjärku)
15. nov tankisin 59 l. LS sellega 712 km.
keskm kulu selle järgi 8,2
hmmm
3 päeva nädalas webasto 1 h, 2 päeva 1,5 h.
(ma ei ole 100% kindel, kas nullisin trip'i kohe tankimisel või veidi hiljem, kuid see ei muuda suurusjärku)
-
- Huviline
- Postitusi: 481
- Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
- Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 15 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma eile ka just tankisin 60l ja 750 km, päevas 2x 40 min webastot, lisaks mul 4vedu ja 60% sõidust oli mnt.apensiil kirjutas:märkmed enda jaoks:
15. nov tankisin 59 l. LS sellega 712 km.
keskm kulu selle järgi 8,2
hmmm
3 päeva nädalas webasto 1 h, 2 päeva 1,5 h.
(ma ei ole 100% kindel, kas nullisin trip'i kohe tankimisel või veidi hiljem, kuid see ei muuda suurusjärku)
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Mis te seda webastot nii pikalt uhate juba, pole ju külmasidki olnud? Ma lasin isegi talvel suurema külmaga max pool h ja auto oli piisavalt soe ja temp seier juba kerkinud. Või on eesmärk juba enne sõitu asi 90c peale ajada?
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ma lasen 30 min korraga. võiks muidugi 20 panna praeguste ilmadega vist. samas ei tohiks ta eriti palju kütust võtta.
ja kui eile korra täitsa külma mootoriga sõitma läksin (unustasin webasto programmeerida), siis näitas kompuuter alguses märgatavalt kõrgemat kütusekulu kui tavaliselt. seega peaks webasto kokkuvõttes kütust kokku hoidma... kuigi ega ma ei tea, kas see suurem kulu külma mootoriga võib indikeerida mingi probleemi algust.
ja kui eile korra täitsa külma mootoriga sõitma läksin (unustasin webasto programmeerida), siis näitas kompuuter alguses märgatavalt kõrgemat kütusekulu kui tavaliselt. seega peaks webasto kokkuvõttes kütust kokku hoidma... kuigi ega ma ei tea, kas see suurem kulu külma mootoriga võib indikeerida mingi probleemi algust.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Eks igaüks laseb niikaua kui tunneb et auto mugava soojuse saavutanudtobimarg kirjutas:Mis te seda webastot nii pikalt uhate juba, pole ju külmasidki olnud? Ma lasin isegi talvel suurema külmaga max pool h ja auto oli piisavalt soe ja temp seier juba kerkinud. Või on eesmärk juba enne sõitu asi 90c peale ajada?
Mäletan, et ise kasutasin ka webastot koguaeg 30 minuti kaupa. Siis kui temperatuur oli vähe plussis, siis lasin vist vahel 20 minutit.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Mul pandud sinna max 40 minti, hommikul puldist käima ja läheb nii kuis aega jätkub. Samas, mis vahet seal on, kas käib 20 minti, 40 minti. webastol oma agm aku, mis laeb ennast nkn igapäev piisavalt. No vähemalt mul.
Viimati muutis miilits, 16 Nov 2016, 16:10, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....