VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 03 Nov 2016, 09:26

mina nt ei nulli enda omal midagi, samamoodi vaatan nagu apensiil...peale pikemat seismist hakkab jälle ise näitama.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 03 Nov 2016, 14:45

Uuematel hakkab algus pihta 49,9l/100km. Sealt suuremaks enam ei lähe. Ja sõitma hakates kukub see päris kiirelt reaalseks numbriks.
Ps. Webasto kulu kompuuter oma numbrisse ei arvuta. Kogukulu saad teada vaid paak tühjaks-täis meetodil.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 03 Nov 2016, 18:33

tobimarg kirjutas:Uuematel hakkab algus pihta 49,9l/100km. Sealt suuremaks enam ei lähe. Ja sõitma hakates kukub see päris kiirelt reaalseks numbriks.
Ps. Webasto kulu kompuuter oma numbrisse ei arvuta. Kogukulu saad teada vaid paak tühjaks-täis meetodil.
Mul Phaeton pole küll uuem, kuid hakkab samuti maha arvestama 49,9L pealt...jupp aega on hommikuti sõitu alustades selle numbri juures enne kui kukkuma hakkab :)

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 03 Nov 2016, 21:06

nüüd sain ma ka aru, mis 99,9-st jutt käis :)

aga mul ilmselt jah 49,9, sest seda numbrit ma olen näinud ja sellest kõrgemat mitte. aga ikka üsna kohe hakkab õiget kulu näitama- täpselt ei oska öelda, kuna mul default on ees lihtsalt kulu, mitte keskmine kulu.

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Nov 2016, 11:38

tänahommikune sõit oli täitsa ok. külavaheteel eelmine 10-15 cm lund kinni sõidetud ja lausjääks sulanud. selle peal siis tänaöisest tuisust ca 10 cm lund, kohati tuisuvaalud, kohati alumine jääkiht paljas. sõitis väga ilusti, ei mingeid probeeme. mondeo sellistes tingimustes vahel veidi ujus (nö andis veidi adrenaliinist sõidutunnet). ja olen jätkuvalt naastrehvi usku.

küll aga tekkis mul üks küsimus: kuidas te passatil kojamehi vahetate?
tegelikult sai see alguse sellest, et üks tulepesuri kate ei sulgunud eile korralikult (jäi ca 7 mm lahti). proovisin siis täna hommikul tööle sõites esiklaasi/tulesid pesta... ja mitte piiskagi klaasipesuvedelikku ei tulnud. ka tagumisele aknale mitte. kuigi mõned päevad tagasi kallasin aknapesupaaki talvise vedeliku, oli seal all ilmselt suvine (see, mis seal ostmise hetkel oli) ja ju ta on torudes jääs. küll aga avastasin neid oletatavaid avasid (ma ei näinud, kus nad on, ilmselt kusagil seal kapoti serva all, mis paksu jääd jäis oli) jääst puhastades, et kojameest ei saa praktiliselt üles tõsta - seega ei ole võimalik kojameest ennast jääst eriti normaalselt puhastada, selle vahetamisest rääkimata. seega - kuidas kojameest vahetama peaks - kas seal on mingi nõks, et see varras sealt üles tõsta või peakski kõhuli kapotil pikutades seda tegema???

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Nov 2016, 11:42

Süüde sisse/välja ja korraks vajutad kojamehe kangi alla.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Nov 2016, 11:48

tänks!

põmst leidsin sellise video ka (äkki on veel minusuguseid dumbusereid). pärast katsetan.

https://www.youtube.com/watch?v=yDX3MC8MKiM

talvisel ajal hea nii hoidagi. eelmise autoga harjusin ära lumesajuse ilmaga kojamehi üles tõstma, muidu pidi natuke liiga sageli kojamehi vahetama, kui kinnijäätunud kojamees üle klaasi käis. webasto on muidu ülimalt hea, aga seda klaasi alumist serva ta päris jääst ära ei sulata (erinevalt klaasisoojendusest, mis mul mondeol oli).
Viimati muutis apensiil, 07 Nov 2016, 11:50, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Nov 2016, 13:05

apensiil kirjutas:
... eelmise autoga harjusin ära lumesajuse ilmaga kojamehi üles tõstma, muidu pidi natuke liiga sageli kojamehi vahetama, kui kinnijäätunud kojamees üle klaasi käis. webasto on muidu ülimalt hea, aga seda klaasi alumist serva ta päris jääst ära ei sulata (erinevalt klaasisoojendusest, mis mul mondeol oli).
Hea, et uuemad autot sellist rumalust enam teha ei lase :) ...ära väsivad vedrud, mis kangi vastu klaasi suruvad ja hiljem hakkab kojamees klaasil hüplema. P.S sul ju webasto peal...pole vaja midagi seal ise aretada :wink:

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Nov 2016, 13:37

webasto hommikul käis ja salong oli ka soe, aga kojamees oli ikkagi seal klaasi allservas jääkamaka vahel kinni ja pidin ikkagi kätega jääd sealt eemaldama. ei olnud mugav.
Viimati muutis apensiil, 07 Nov 2016, 13:46, muudetud 1 kord kokku.

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 07 Nov 2016, 16:29

Iga kord kui auto seisma jätadsiia näpid kangi ja kojamehed jäävad ülemisse asendisse ega jäätu klaasi külge. Muidugi sulavad ka kiirem lahti nii ;)
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 07 Nov 2016, 18:58

apensiil kirjutas:webasto hommikul käis ja salong oli ka soe, aga kojamees oli ikkagi seal klaasi allservas jääkamaka vahel kinni ja pidin ikkagi kätega jääd sealt eemaldama. ei olnud mugav.
Minu omal sulatab webasto kõik klaasid nii üles, et vesi jookseb mööda klaase ja auravad, kuigi väljas oli -7C :roll:

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Nov 2016, 23:12

TiitRE kirjutas:
apensiil kirjutas:webasto hommikul käis ja salong oli ka soe, aga kojamees oli ikkagi seal klaasi allservas jääkamaka vahel kinni ja pidin ikkagi kätega jääd sealt eemaldama. ei olnud mugav.
Minu omal sulatab webasto kõik klaasid nii üles, et vesi jookseb mööda klaase ja auravad, kuigi väljas oli -7C :roll:
mul muidu ka klaasid täitsa puhtad, aga kogu see sulanud lumi oli seal klaasi ja kapoti vahelises õnaruses kojamehe ümber jäätunud kamaka moodustanud. sulatab muidu hästi- õhtul tuisus trennist tulles leidsin oma auto juba kaugelt selle järgi, et klaasid olid puhtad (teised autod korralikult täis tuisanud) :D
ülari:) kirjutas:Iga kord kui auto seisma jätadsiia näpid kangi ja kojamehed jäävad ülemisse asendisse ega jäätu klaasi külge. Muidugi sulavad ka kiirem lahti nii ;)
jah, nii tegingi ja see töötab kenasti.

foxy007
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 15 Sept 2013, 14:21
Auto: VW P7 Variant , 2013 2.0 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas foxy007 » 09 Nov 2016, 22:54

Tere

Ahaaa..vaatan, et siin veel Opeli keskuse kliente :) sain just ise ka punaselt vaibalt ostetud sarnase masina. Minu autol küll puudub webasto, kuid muus osas on varustuse list sama rikkalik. Eks vaatab, kui laiskus lahti laseb teen ka siia teema. Igatahes pikki kilomeetreid ja edu autoga.


Kristo

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 14 Nov 2016, 12:26

foxy007 kirjutas:Tere

Ahaaa..vaatan, et siin veel Opeli keskuse kliente :) sain just ise ka punaselt vaibalt ostetud sarnase masina. Minu autol küll puudub webasto, kuid muus osas on varustuse list sama rikkalik. Eks vaatab, kui laiskus lahti laseb teen ka siia teema. Igatahes pikki kilomeetreid ja edu autoga.


Kristo

suur tänu! :)
tee ikka jah,

see carring muidu väga ok, aga mul on üks kahtlus küll hinges. nädal pärast ostmist keemilist sisepesu tehes avastati kõrvalistuja istme alt, täpselt tahapoole suunatud salongiõhu soojendustorude eest maast mingi piimast pärinev ollus. s.t. see oli lumivalge ja tekitas klassikalise piimatoote lõhna salongi, kui pärast keemilist pesu niiskuskoguja autosse pandi. selle peale hakkaski puhastaja selle allikat otsima ja avastas sealt selle laigu. kuna see oli lumivalge, tavaolukorras veel ei haisenud ja oli täpselt istme all, õhutorude ees ja pealmise salongimati all, siis mul on kahtlus, et see sinna tekitati. märkida tasub, et pealmine salongipõranda matt oli ideaalselt puhas - ollus oli selle ALL :). kuna mul oli nendega üks pisike rahulolematus, mille ma küll täiesti viisakalt ja sõbralikult esitasin ja lahendasin (pakkudes ka selle lahendamise kulu enda kanda võtmist), siis sinnakanti mu mõte liigub. aga mingit vimma ma nendega selle tõttu ei pea ja auto sai puhtaks ka.

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 14 Nov 2016, 12:32

paganama kahju, et easy open liiga kulukas ja töömahukas on. sellest ma olen küll paar korda puudust tundnud. mitte, et see mu eelmisel autol oleks olemas olnud :D. või no vähemasti puldist võiks ju luuk lahti tulla...


üks küsimus on tahmafiltri kohta, oleks tänulik, kui asjatundjad kommenteerida võtaksid. võin ka diislite alla kirjutada. lugesin siit mitu tahmafiltri teemat läbi (koos linkide materjalidega), aga küsimus on ikka.

praktiliselt iga kord pärast linnasõitu (maantesõidu puhul pole silma jäänud, aga kontrollin üle) teeb see filter pärast süüte väljakeeramist tahmapõletust.
sõidan nädala sees igal tööpäeval 2 otsa 25 km maanteel (ja ca 10 km linnas), sellest hoolimata see tahmapõletus seal pidevalt toimub.

kas see on normaalne ja peabki nii olema või viitab pigem sellele, et varsti on filter umbes? kas peaks midagi kontrollima - kui jah, siis mida? kaabliga on 2x autot kontrollitud (mitte selle teema spetsiifiliselt) - kas kui oleks probleem, siis oleks see välja tulnud?

LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas LabeL » 14 Nov 2016, 13:08

Pigem teeb webasto oma nö. puhastustsüklit, webasto rakendub ise ka automaatselt, et tagada mootori piisav soojus (väga vabalt võib olla, et linnasõidul e. siis rohkem kohapeal seistes hakkab mootori temp langema ja webasto rakendub).Kui filtri põletus käib, siis seisma jättes ei tee ta enam midagi, vendid jäävad vaid mingiks ajaks tööle, et tagada piisav jahutus.

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 15 Nov 2016, 12:45

ega ma ei teagi, mis seal toimetab :oops: .
hääl on ventika tüüpi küll, asukoht umbes seal, kus webasto - parema esiratta kandis. kui jätan auto seisma, siis alguses ei tööta - kuulda on väga vaikset häält, kuid ca minuti-paari pärast hakkab midagi (mingi ventikas?) üsna valjult undama, mõned minutid käib, siis lõpetab töö. seejuues ajab üsna ebameeldivat haisu.

kumb see on ja kas see on ok, et ta nii teeb?

LabeL
Huviline
Postitusi: 424
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas LabeL » 15 Nov 2016, 16:50

See päris kindlalt webasto ja on täitsa ok, et nii teeb.

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 15 Nov 2016, 22:55

suur tänu!

las ta siis urrab seal :)

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 16 Nov 2016, 11:34

märkmed enda jaoks:
15. nov tankisin 59 l. LS sellega 712 km.
keskm kulu selle järgi 8,2
hmmm

3 päeva nädalas webasto 1 h, 2 päeva 1,5 h.
(ma ei ole 100% kindel, kas nullisin trip'i kohe tankimisel või veidi hiljem, kuid see ei muuda suurusjärku)

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Martty » 16 Nov 2016, 15:02

apensiil kirjutas:märkmed enda jaoks:
15. nov tankisin 59 l. LS sellega 712 km.
keskm kulu selle järgi 8,2
hmmm

3 päeva nädalas webasto 1 h, 2 päeva 1,5 h.
(ma ei ole 100% kindel, kas nullisin trip'i kohe tankimisel või veidi hiljem, kuid see ei muuda suurusjärku)
Ma eile ka just tankisin 60l ja 750 km, päevas 2x 40 min webastot, lisaks mul 4vedu ja 60% sõidust oli mnt.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 16 Nov 2016, 15:19

Mis te seda webastot nii pikalt uhate juba, pole ju külmasidki olnud? Ma lasin isegi talvel suurema külmaga max pool h ja auto oli piisavalt soe ja temp seier juba kerkinud. Või on eesmärk juba enne sõitu asi 90c peale ajada?

apensiil
Huviline
Postitusi: 329
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 16 Nov 2016, 15:42

ma lasen 30 min korraga. võiks muidugi 20 panna praeguste ilmadega vist. samas ei tohiks ta eriti palju kütust võtta.
ja kui eile korra täitsa külma mootoriga sõitma läksin (unustasin webasto programmeerida), siis näitas kompuuter alguses märgatavalt kõrgemat kütusekulu kui tavaliselt. seega peaks webasto kokkuvõttes kütust kokku hoidma... kuigi ega ma ei tea, kas see suurem kulu külma mootoriga võib indikeerida mingi probleemi algust.

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 16 Nov 2016, 15:54

tobimarg kirjutas:Mis te seda webastot nii pikalt uhate juba, pole ju külmasidki olnud? Ma lasin isegi talvel suurema külmaga max pool h ja auto oli piisavalt soe ja temp seier juba kerkinud. Või on eesmärk juba enne sõitu asi 90c peale ajada?
Eks igaüks laseb niikaua kui tunneb et auto mugava soojuse saavutanud :)
Mäletan, et ise kasutasin ka webastot koguaeg 30 minuti kaupa. Siis kui temperatuur oli vähe plussis, siis lasin vist vahel 20 minutit.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

miilits
Huviline
Postitusi: 2192
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 16 Nov 2016, 16:09

Mul pandud sinna max 40 minti, hommikul puldist käima ja läheb nii kuis aega jätkub. Samas, mis vahet seal on, kas käib 20 minti, 40 minti. webastol oma agm aku, mis laeb ennast nkn igapäev piisavalt. No vähemalt mul.
Viimati muutis miilits, 16 Nov 2016, 16:10, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Vasta

Mine “Huviliste autod”