VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 28 Nov 2016, 12:15

Saab ikka dünaamilist teha, aga pigem küsimus selle mõttekuses, kuna DSG kastil on hooldusvälp mõistlik ning klassikalise vahetusega saab tegelikult suurema osa õlist kätte ehk tegelikkuses vajadus dünaamiliseks vahetuseks puudub.

See on mõistlik nö klassikalise turbiiniga automaatkasti puhul, kus pool õlist jääb muidu sisse.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 28 Nov 2016, 12:18

leidsin, Jürjo teemas.
ei oska ise kommenteerida, esinduses mulle nii öeldi, mainisin seda Jürjo teemas, tekkis arutelu ja sealt jäi mulje, et üsna nii ta on.

Jürjo
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Jürjo » 28 Nov 2016, 12:19

apensiil kirjutas:kellegi teise teemas mainisin, et esinduses öeldi, et dsg-kastile ei pidavat saama dünaamilist õlivahetust teha (plaanisin ise ka hõbenooles lasta teha, rääkisin sellest esinduse hooldusnõunikuga ja ta ütles, et dsg-le ei saavat teha üldiselt). arutati siis siin veidi asja ja justkui tuligi välja, et nii on ja dsg kastile ei saa teha (samas võiks ju lasta puhast õli läbi joosta kastist? ei? hmh).

kuna ma seda teemat praegu ei leia, panin siia ka kirja.
See oli minu teemas jah, :)

Jürjo
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Jürjo » 28 Nov 2016, 12:31

KuldarA kirjutas:Saab ikka dünaamilist teha, aga pigem küsimus selle mõttekuses, kuna DSG kastil on hooldusvälp mõistlik ning klassikalise vahetusega saab tegelikult suurema osa õlist kätte ehk tegelikkuses vajadus dünaamiliseks vahetuseks puudub.

See on mõistlik nö klassikalise turbiiniga automaatkasti puhul, kus pool õlist jääb muidu sisse.
Lõik hõbenool-est e-mail-le saadetud kirjast:" Automaatkäigukastidel tuleks dünaamilist õlivahetust teostada: CVT/Variaator/Multitronik puhul iga 40 000-50 000 km läbimisel; DSG, S-Tronic, Powershift 50 000 - 60 000 km tagant ning tavaautomaatidele 80 000 - 125 000 km või 8 aasta möödumisel."

Et siin nad väidavad,et peaks DSG-le ka dünaamilist tegema
Viimati muutis Jürjo, 28 Nov 2016, 12:34, muudetud 1 kord kokku.

Jürjo
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Jürjo » 28 Nov 2016, 12:33

Jürjo kirjutas:
KuldarA kirjutas:Saab ikka dünaamilist teha, aga pigem küsimus selle mõttekuses, kuna DSG kastil on hooldusvälp mõistlik ning klassikalise vahetusega saab tegelikult suurema osa õlist kätte ehk tegelikkuses vajadus dünaamiliseks vahetuseks puudub.

See on mõistlik nö klassikalise turbiiniga automaatkasti puhul, kus pool õlist jääb muidu sisse.
Lõik hõbenool-est e-mail-le saadetud kirjast:" Automaatkäigukastidel tuleks dünaamilist õlivahetust teostada: CVT/Variaator/Multitronik puhul iga 40 000-50 000 km läbimisel; DSG, S-Tronic, Powershift 50 000 - 60 000 km tagant ning tavaautomaatidele 80 000 - 125 000 km või 8 aasta möödumisel."
Et siin nad väidava,et nagu peaks DSG-le ka dünaamilist tegema

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2016, 11:07

Maq21 teemast ise lisaks installeeritud led riba eesosas on üsna muljetavaldav ja see paneb natuke mõtlema.
nädalavahetusel öösel maanteel sõites tundus, et kaugtuled võiksid vähe paremini valgustada (võib-olla olid mu ootused xenonide kohta ka sutsu ebamõistlikult kõrged).

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 30 Nov 2016, 19:28

apensiil kirjutas:Maq21 teemast ise lisaks installeeritud led riba eesosas on üsna muljetavaldav ja see paneb natuke mõtlema.
nädalavahetusel öösel maanteel sõites tundus, et kaugtuled võiksid vähe paremini valgustada (võib-olla olid mu ootused xenonide kohta ka sutsu ebamõistlikult kõrged).
Selliste tilulilude külge monteerimisega teete endale ja teistele ainult karuteene. See, et omal nina esise ilgelt valgeks teete, vähendab üsna tunduvalt teie enda nägemisvõimet. Pupill aheneb ja kaugele ei näe sittagi.
Mis kasu on oma nina esise vahtimisest, et näha kelle kohe alla ajad? Parem on siiski kaugemale näha ja võimaliku takistuse tekkimisel jõuda ka reageerida.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 30 Nov 2016, 21:58

jussike kirjutas:
apensiil kirjutas:Maq21 teemast ise lisaks installeeritud led riba eesosas on üsna muljetavaldav ja see paneb natuke mõtlema.
nädalavahetusel öösel maanteel sõites tundus, et kaugtuled võiksid vähe paremini valgustada (võib-olla olid mu ootused xenonide kohta ka sutsu ebamõistlikult kõrged).
Selliste tilulilude külge monteerimisega teete endale ja teistele ainult karuteene. See, et omal nina esise ilgelt valgeks teete, vähendab üsna tunduvalt teie enda nägemisvõimet. Pupill aheneb ja kaugele ei näe sittagi.
Mis kasu on oma nina esise vahtimisest, et näha kelle kohe alla ajad? Parem on siiski kaugemale näha ja võimaliku takistuse tekkimisel jõuda ka reageerida.
Jussikesel õige jutt. Enda jahiautole saigi valitud raua peale ledbar just mõttega, et näitaks laia ja jõulise valgusega lehvikut (kuigi neid odavaid bar-e tehaksegi kompotiga külgedelt flood ja keskelt spot) . Kaugele näitamiseks on ikka kaugtuled või siis 3..4x kallimad led-id (Laser Triple-R, X-vision, vms), mis kinnitatakse ikka kõrgemale, et ei paistaks nina ette asfaldile.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas R36 » 30 Nov 2016, 22:01

jussike kirjutas:
apensiil kirjutas:Maq21 teemast ise lisaks installeeritud led riba eesosas on üsna muljetavaldav ja see paneb natuke mõtlema.
nädalavahetusel öösel maanteel sõites tundus, et kaugtuled võiksid vähe paremini valgustada (võib-olla olid mu ootused xenonide kohta ka sutsu ebamõistlikult kõrged).
Selliste tilulilude külge monteerimisega teete endale ja teistele ainult karuteene. See, et omal nina esise ilgelt valgeks teete, vähendab üsna tunduvalt teie enda nägemisvõimet. Pupill aheneb ja kaugele ei näe sittagi.
Mis kasu on oma nina esise vahtimisest, et näha kelle kohe alla ajad? Parem on siiski kaugemale näha ja võimaliku takistuse tekkimisel jõuda ka reageerida.
Niihull see asi ka pole:
https://youtu.be/_B-vZIl3OL4" onclick="window.open(this.href);return false;
Arvestama peab, et kaamera ei suuda valgust nii salvestada nagu meie seda näeme, seega reaalselt näeb isegi kaugemale.
Viimati muutis R36, 30 Nov 2016, 22:02, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

mauh
Huviline
Postitusi: 1151
Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
Telefon: +358401715165
Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas mauh » 30 Nov 2016, 22:21

Mina alustaks ennem Xenon pirnide vahetusega ja paneks korralikud sinna sisse, seejärel on ka juba valgus tunduvalt parem.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/

foxy007
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 15 Sept 2013, 14:21
Auto: VW P7 Variant , 2013 2.0 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas foxy007 » 30 Nov 2016, 23:11

Kas sa oled garantiiajal pöördunud müüja poole ka selle kiirendamise murega? Mul just tekkis enda autol keiss elektrilise tagaluugiga, mis karjub sõidu ajal, et on avatud asendis. Garantii alla see küll ei lähe, aga lubati probleemiga siiski tegeleda ja vajdusel lukk vahetada. Iseenesest meeldiv, aga tööd tehakse ainult Tartus. Tallinnas neil lepingupartnerit ei ole.


Kristo
Viimati muutis foxy007, 30 Nov 2016, 23:15, muudetud 2 korda kokku.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2016, 23:26

foxy007 kirjutas:Kas sa oled garantiiajal pöördunud müüja poole ka selle kiirendamise murega? Mul just tekkis enda autol keiss elektrilise tagaluugiga, mis karjub sõidu ajal, et on avatud asendis. Garantii alla see küll ei lähe, aga lubati probleemiga siiski tegeleda ja vajdusel lukk vahetada. Iseenesest meeldiv, aga tööd tehakse ainult Tartus. Tallinnas neil lepingupartnerit ei ole.


Kristo

mul ei ole seda probleemi enam esinenud, ainult need mõned korrad paar nädalat tagasi... :wtf:
kaabel ka eile mitte midagi ei näidanud, auto käitub igati kenasti

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2016, 23:28

mauh kirjutas:Mina alustaks ennem Xenon pirnide vahetusega ja paneks korralikud sinna sisse, seejärel on ka juba valgus tunduvalt parem.

tegelikult ongi täitsa korralikud ja valgusel pole ka häda miskit. ma lihtsalt kujutasin endale ette, et nende paljukiidetud xenonidega on nagu päeval :lol:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 30 Nov 2016, 23:31

R36 kirjutas: Niihull see asi ka pole:
https://youtu.be/_B-vZIl3OL4" onclick="window.open(this.href);return false;
Arvestama peab, et kaamera ei suuda valgust nii salvestada nagu meie seda näeme, seega reaalselt näeb isegi kaugemale.
Oleksid sa väga rahul, kui selline päev keset ööd sulle kuskil kurvilisel teel kurve tagant näkku kargaks? Kuskil on siiski piirid, millest ei tasuks üle minna.

ps. videos olevatest usa halogeenidest näitab vast suvaline taskulamp ka paremini, seega pole see eriti hea võrdlus vist :lol:

aga aitab OT-st
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2016, 23:34

jussike kirjutas:
apensiil kirjutas:Maq21 teemast ise lisaks installeeritud led riba eesosas on üsna muljetavaldav ja see paneb natuke mõtlema.
nädalavahetusel öösel maanteel sõites tundus, et kaugtuled võiksid vähe paremini valgustada (võib-olla olid mu ootused xenonide kohta ka sutsu ebamõistlikult kõrged).
Selliste tilulilude külge monteerimisega teete endale ja teistele ainult karuteene. See, et omal nina esise ilgelt valgeks teete, vähendab üsna tunduvalt teie enda nägemisvõimet. Pupill aheneb ja kaugele ei näe sittagi.
Mis kasu on oma nina esise vahtimisest, et näha kelle kohe alla ajad? Parem on siiski kaugemale näha ja võimaliku takistuse tekkimisel jõuda ka reageerida.

pole ma neid veel kusagile pannud, endale märkmeid tegin siia. ja nagunii ei võta ma ühtegi olulist asja ette ilma, et teemasse enne piisavalt ei süveneks.
küll aga märgiks, et pupill ei ahene sel moel nii olulisel määral (aheneks siis, kui valgusvihk silma/põhjale/ oleks suunatud), et nägemist pimestades takistaks.

pigem võiks minna ja rääkida see jutt kenasti seal Maq21 teemas ka ära, kus need ledid reaalselt olemas on :wink:

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 30 Nov 2016, 23:35

Seal on juba hilja, lollus on ära tehtud.....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2016, 23:37

jussike kirjutas:
R36 kirjutas: Niihull see asi ka pole:
https://youtu.be/_B-vZIl3OL4" onclick="window.open(this.href);return false;
Arvestama peab, et kaamera ei suuda valgust nii salvestada nagu meie seda näeme, seega reaalselt näeb isegi kaugemale.
Oleksid sa väga rahul, kui selline päev keset ööd sulle kuskil kurvilisel teel kurve tagant näkku kargaks? Kuskil on siiski piirid, millest ei tasuks üle minna.

t

normaalne juht vahetab enne "latern"kontakti saavutamist kaugtuled lähitulede vastu. seega ei kargaks näkku midagi. kui aga reaktsioonikiirus või mõtlemisoskus nii nadid on, et ei jõua ümber lülitada, siis tasuks auto asemel jalgrattaga sõita.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Nov 2016, 23:37

jussike kirjutas:Seal on juba hilja, lollus on ära tehtud.....
no aga moraali lugeda võiks ju ikka. seal läheks vähemasti asja ette :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 30 Nov 2016, 23:38

apensiil kirjutas:
normaalne juht vahetab enne "latern"kontakti saavutamist kaugtuled lähitulede vastu. seega ei kargaks näkku midagi. kui aga reaktsioonikiirus või mõtlemisoskus nii nadid on, et ei jõua ümber lülitada, siis tasuks auto asemel jalgrattaga sõita.
1) Normaalne juht ei topi seadusega keelatud kola oma auto külge
2) Kui sul selline pillergaar ees särab, siis sai ei näegi vastutulijat ennem, kui see juba pimestatud on
3)Kuna see pukett valgustab kaugemale, kui lubatud, siis peaks ju need oluliselt varem pooltele ümber panema, aga siis jääb kahe auto vahele liiga pikk pime koridor......., kuhu võib kes iganes ära eksida.....isegi jalgrattur
Viimati muutis jussike, 01 Dets 2016, 00:02, muudetud 3 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 01 Dets 2016, 00:44

jussike kirjutas:
1) Normaalne juht ei topi seadusega keelatud kola oma auto külge
kas ledid on seadusega keelatud? kui jah, siis seaduskuulekas kodanik läheks ja juhiks kaasliikleja tähelepanu vajadusele õigusaktide nõudeid täita, mitte ei uriseks nende kallal, kes täidavad :)
jussike kirjutas: 2) Kui sul selline pillergaar ees särab, siis sai ei näegi vastutulijat ennem, kui see juba pimestatud on
see pillerkaar ei pimesta ju seda omava auto juhti, miks see peaks takistama vastutulija laternate valgusvoo märkamist?
jussike kirjutas: 3)Kuna see pukett valgustab kaugemale, kui lubatud, siis peaks ju need oluliselt varem pooltele ümber panema, aga siis jääb kahe auto vahele liiga pikk pime koridor......., kuhu võib kes iganes ära eksida.....isegi jalgrattur
no ma ei tea, enne just oli ju häda, et see bukett valgustab liiga lähedale ja kaugemale ei näe mitte mukitki :D

aga ok, nüüd läheb siin minu teema jaoks offtopicuks küll, mul ei ole selliseid tulesid, seega puudub vajadus näpuviibutamiseks. neid võiks jagada seal, kus nad asjakohased on. :silent:
ja üldse: rebjaata,davaite zhit druzhno! :wave:
Viimati muutis apensiil, 01 Dets 2016, 00:49, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas R36 » 01 Dets 2016, 01:28

jussike kirjutas:
R36 kirjutas: Niihull see asi ka pole:
https://youtu.be/_B-vZIl3OL4" onclick="window.open(this.href);return false;
Arvestama peab, et kaamera ei suuda valgust nii salvestada nagu meie seda näeme, seega reaalselt näeb isegi kaugemale.
Oleksid sa väga rahul, kui selline päev keset ööd sulle kuskil kurvilisel teel kurve tagant näkku kargaks? Kuskil on siiski piirid, millest ei tasuks üle minna.

ps. videos olevatest usa halogeenidest näitab vast suvaline taskulamp ka paremini, seega pole see eriti hea võrdlus vist :lol:

aga aitab OT-st
Oleneb, kui võimas see on. Endale kindlasti ei hakka hetkel panema, kuna mulle ei meeldi auto originaal juhtmestikku modifitseerida rohkem kui vaja.
Küll aga siiski on mõnede autode Xenon tuli oluliselt kehvem kui halogeen(hea näide A6 C6) ja, et mitte teha kulukaid modifikatsioone, siis see ongi kõige odavam/lihtsam lahendus.
Passat B7 xenon tuled on isegi head, B6 on kehvem, peale NB-Xenarc pirnide paigaldust valgustus veidi paranes, kuid olen jätkuvalt arvamusel, et Golf 5 Bi-Xenon esituled koos halogeen lisaga on paremad, mitte lihtsalt valgustugevuse poolest, vaid valgustab reaalselt kaugemale/laiemalt. Siis peaks ka see olema keelatud.

Skoda Superb 2 kasutas isegi AFS kurvituld koos Bi-Xenoni ja H7 halogeen valgustiga ja olles sellisega sõitnud, pean ütlema, et tee on kogu laiuses valgustatud, samuti tee ääred ja pikalt ette. Lisaks kurvis Xenoni keeramine.
Meil on hästi palju Mk.2 Superbe liikluses, ei mäleta, et peaks nende vastu viha, et pimestavad meid.

Samuti tahaks tuua näite, et alati ei saa käituda näpuga vihikust järge ajades. Oli ju meil TÜV nõuetes LED nr märkidele " MD " tähise olemasolu, ainult, et ühelgi LED valgusallikal seda pole. Mul on kahed erinevad originaal LED nr. tuled käeulatuses ja pole kummalgi. - Et siis vahetame kõigil halogeenide vastu?

LED valgus, seda siis õigesti kasutades/rakendades, on tulevik. Nii salongis, kui ka välisvalgustuses. Seda siis nii väheses energia tühitarbes, kui ka autotootjale meelepärase ärimudeli 1/10st LED suremine võrdub kogu mooduli vahetamine poliitikas. Eriti veel salongis. Mina tõesti vahetasin salongi LED valgustite vastu ja TÕESTI ma NÄEN mis mul näiteks põrandale, istme alla pimedamasse nurka on kukkunud/veerenud. Minule pole tõesti LED ainult edevusega seotud, vaid ka suurema valguskogusega, eriti hetke pimedal ajal.

Et aga jutt väga kuivaks ei muutu, siis siin väike demo-video AUDI Matrix-LED toimimisest:
https://youtu.be/xYSix5r38qY" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Dets 2016, 07:34

Ei võitle originaal lahenduste vastu, äärmiselt head asjad on.
See mis sul salongis toimub ei huvita vähemalgi määral kaasliiklejaid.
Lihtsalt tigetaks ajab see Savisaarelik mõteviis, teised teevad ju ka.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 01 Dets 2016, 07:37

apensiil kirjutas: no ma ei tea, enne just oli ju häda, et see bukett valgustab liiga lähedale ja kaugemale ei näe mitte mukitki :D
See kui tuli näitab hästi kaugele, ei tähenda veel seda, et sa ise sinnani näed ja ei näegi, sest nina esine on ülevalgustatud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
Maq21
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 13 Mär 2016, 08:37
Auto: Audi 90B2, Audi 5000s avant, Audi Coupe b2, Audi S3, Vw Paasat B7 Variant, Audi 90 b2
Asukoht: Muraste
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maq21 » 01 Dets 2016, 08:09

Ja see nüüd pimestab vähem, kui tuled reguleerimata, või ei suvatse kaugtulesid maha võtta.
Täielik mõttetu vingumine käib!
Kurb lugeda, kui kõik teised on halvad!

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 01 Dets 2016, 16:58

jussike
Iseenesest on väga hea, kui keegi võtab vaevaks seista selle eest, et liiklemine oleks turvalisem ja selliseid juhte, kes teisi pimestavad, ei oleks. Loomulikult tähendab see ka seda, et sellest tuleb rääkida. sest kui ei räägita, siis midagi ei muutu.
Aga!
Sellega on nii, nagu iga asjaga. Ei piisa ainult sellest, mida öeldakse, vaid sama tähtis on ka see, KUIDAS öeldakse. Sõnum võib olla vägagi õige, kuid kui seda esitatakse sõimates, õiendades, halvustades vmt, siis ei jõua see kunagi kohale, vaid, veelgi enam, tekitab negatiivse vastureaktsiooni. Sestap tasub alati mõelda, mis on meie jutu eesmärk. Kui eesmärgiks on kellegi teise käitumise/suhtumise muutus või ka lihtsalt sõnumi kohalejõudmine (arusaamine), tuleb sõnumi edasiandmisel vältida igasugust negatiivsust. Niipea, kui hakata halvustama, sildistama, sõimama vmt, blokeeritakse adressaadi soov sõnumit vastu võtta. Nii lihtsalt on ja seda tuleb arvesse võtta, meeldib see meile või mitte. Kui aga eesmärk ongi lihtsalt „ära panna“, siis võib muidugi ükskõik kuidas seda teha... seejuures esineb ainult risk, et edaspidi ei võeta ka selle inimese poolt normaalselt esitatud sõnumit enam vastu, kuuldavõtmisest rääkimata.

Mõistan küll Sind oluliselt paremini pärast Su avarii kirjeldamist ja ütlen täiesti siiralt, et hea, et nii läks ja ise oled elus ja terve. Ausalt, jumal tänatud!
Aga selge on ka see, et selliste traumaatiliste sündmustega seotud teemad puudutavad inimest edaspidi emotsionaalselt tugevasti. Ja meil kõigil on omad teemad, kus meie emotsionaalne seotus on tugev ja me lihtsalt reageerime neis teemase tugevalt ja reeglina üle. Paraku teiste jaoks, kel sellega emotsionaalne seotus puudub, tundub selline reaktsioon arusaamatu ja ebaadekvaatsena... ja siis tekivadki arusaamatused, konfliktid, solvumised, haigetsaamised. Seepärast tasub mitte ainult alati hoolikalt mõelda sellele, milline on minu sõnumi/jutu eesmärk, vaid olla ka teadlik sellest, millised teemad mind isiklikult emotsionaalselt puudutavad ja nendega seotud suhtlemises teadlikult volüümi maha võtta. eriti, kui suheldakse inimesega, kes üldse asjasse ei puutu.

...
ja nüüd ma märgin TEIST korda, et ma soovin selle OT siin lõpetada. s.t. normaalne asjalik arutelu - palun väga. mistahes halvustamine-lahmimine - ei ole ok.
Viimati muutis apensiil, 01 Dets 2016, 17:02, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”