VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 30 Mai 2017, 12:16

pole üldse kadunud, sõidan aga rõõmsalt. lihtsalt ebanormaalselt kiire aeg on olnud, sestap kõik, mis pole otseselt tulekahju, on jäänud tagaplaanile.

peaks korraliku pesu ja vahatamise tegema, vaatan, millal jõuab.

eelmisel nädalal tekkis vasaku esiratta kanti mingi korralik plekikolin (nagu plekkpurk oleks auto alla seotud), aga kadus enne ära, kui ma kusagile kontrollima jõudsin. eks peab ka meeles pidama ja asja uurima.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 20 Juun 2017, 13:26

endiselt pole suurt miskit kirjutada. vahatada ei saa enne, kui männid oma õitsemise lõpetanud on. muidu on kohe uuesti "katusel sammal".

esiratta juurest kostnud plekikolinat pole ka rohkem ette tulnud.

webasto ainult "ventilation" rakendus on ka päris hea asi.

Kasutaja avatar
eumex
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas eumex » 20 Juun 2017, 14:30

Plekikolin oli suure tõenäosusega vaid kivi, mis oli kaitsepleki vahele sattunud.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 21 Juun 2017, 13:40

ju ta õnneks sedasi oli jah.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 21 Juun 2017, 13:49

mõtisklesin eile jussikese autoteemast murfi kommentaari lugedes acc kasutamise üle.

ise ma kasutan seda suhteliselt harva ja siis ka peamiselt maanteel. samas olen täheldanud, et see teeb kuidagi tähelepanematuks ja võib pika sõidu puhul isegi mõneti ohtlikuks osutuda. kui jalg on gaasil, siis üldiselt reageerid kõigele või vähemasti reageerid kiiremini. jalg gaasilt pidurile liigub miskipärast kiiremini kui põrandalt pidurile. aga võib-olla see on minu omapära.

aga linnas ma üldjuhul acc'd ei kasuta. pärast eilset teemaarendust jussikese teemas proovisin sellega sõita. märkasin põmst samu asju nagu murf - ilmselt olen sama tüüpi sõitja. sõidan suhteliselt kiiresti ja erksalt, ei mune, samas ei tõmble ka reeglina. mõtlen mitu käiku ette ja reageerin liikluses toimuvale. acc seda kõike tegelikult ei võimalda - ei sujuvat kiirendust, ei aeglustamist (ise ma tõstan jala gaasilt, kui eespool märkan, et vaja pidurdada v rida vahetada vmt - acc seda ju ei tee) ega üldse kiiret paindlikku reaktsiooni. ka hoiab ta liiga suurt pikivahet (ma ei taha seda vähendada ka, muidu läheb pidurdamine liiga äkiliseks) ja sinna kiputakse vahele sõeluma.

seega on acc abil sõit kuidagi uimasem ja samas äkilisem, s..t puudub sujuvus ja kiire paindlik reageerimine. samas on närvisüsteem rahulikum (v.a. need hetked, mil esimene auto pidurdab, kuid minu oma veel mitte - siis ikka tõmbuvad parema jala lihased pingesse küll korralikult :D) ja kuna mul on probleem alaselja ja ristluuga, siis gaasivajutamine süvendab seda, acc kasutamine mitte.

nii et ma ei teagi, eks ma katsetan veel, kuigi päris minu maitse ja sõidustiiliga see ei sobi.

kusjuures - 2x näitas mulle täna "apply broke" - huvitav miks?

ja paldiski mnt audi ees ei juhtunud midagi, aga ilmselt sealsete teetööde tõttu pole seal hetkel ka tavaolukord.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas GTI » 21 Juun 2017, 15:04

Miks sa vasema jalaga ei pidurda? :)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 21 Juun 2017, 15:56

"Apply brake" on Front Assisti featuur. Front Assist töötab ACC kaameraga (olenemata, kas kiirusehoidik on aktiveeritud või mitte) ja kui ta tuvastab, et sul keegi ees väga kiiresti pidurdab, siis ta hetke karjub ja siis vajutab su eest ise pidurit. Et sa talle sisse ei kütaks. ;)
Pidurit ei soovita väga katsetada. Või siis pane asjad autost ära ja seo ennast tooli külge kinni. Ja muidugi filmi! :clap:
Kes tänasid kasutajat aus selle postituse eest:
apensiil
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Elevant » 23 Juun 2017, 07:06

aus kirjutas:Pidurit ei soovita väga katsetada. Või siis pane asjad autost ära ja seo ennast tooli külge kinni. Ja muidugi filmi! :clap:
Suure kiiruse pealt front assisti tööd ei soovita ma ka proovida, aga 20 pealt pole hullu, asjad jäävad enamvähem paigale ja kui ise vööga kinni oled, siis ei saa rooliga kõhtu. Viimast ma ise proovisin... järgmised pool päeva andis kõht erinevaid liigutusi tehes tunda, kui on vaba puhkuse päeva vaja, siis võib proovida. :lol:

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 04 Juul 2017, 13:00

GTI kirjutas:Miks sa vasema jalaga ei pidurda? :)

jeekim, miks ma peaks vasaku jalaga pidurdama? :D

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 04 Juul 2017, 13:02

Elevant kirjutas:
aus kirjutas:Pidurit ei soovita väga katsetada. Või siis pane asjad autost ära ja seo ennast tooli külge kinni. Ja muidugi filmi! :clap:
Suure kiiruse pealt front assisti tööd ei soovita ma ka proovida, aga 20 pealt pole hullu, asjad jäävad enamvähem paigale ja kui ise vööga kinni oled, siis ei saa rooliga kõhtu. Viimast ma ise proovisin... järgmised pool päeva andis kõht erinevaid liigutusi tehes tunda, kui on vaba puhkuse päeva vaja, siis võib proovida. :lol:

ma esiti arvasin, et see on miski acc featuur. (huvitav, miks telefon aply brOKe kirjutas?). aga kas hakkas tööle v mitte, ei oska kommenteerida, pidurdus oli äkiline küll, aga ma pidurdasin ise ka :). kiirus oli õnneks väga väike (reageeris tegelikult reavahetusel kõrvalreas oleva veoki nurgale).

kas seda saab muidu lihtsalt ise katsetada või? kuigi ma pole kindel, et ma seda väga proovida tahaks :lol:

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 04 Juul 2017, 13:05

täna hommikupoolikuse padukaga oli kogu nõmme ulatuses vabakas nii üle ujutatud, et pool teed oli vee all ja auto sai ülipõhjaliku altpesu. kohati üleüldise pesu, sest vesi lendas niimoodi kahte lehte, et teeäärsete majade tarad said ka pestud (ei, jalakäijad mitte, neid nähes võtsin ma hoo maha; loodetavasti tegid teised juhid sama). ma siiralt loodan, et see kuidagi elektroonikat pirtsutama ei pannud.

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Elevant » 04 Juul 2017, 14:27

apensiil kirjutas:
Elevant kirjutas:
aus kirjutas:Pidurit ei soovita väga katsetada. Või siis pane asjad autost ära ja seo ennast tooli külge kinni. Ja muidugi filmi! :clap:
Suure kiiruse pealt front assisti tööd ei soovita ma ka proovida, aga 20 pealt pole hullu, asjad jäävad enamvähem paigale ja kui ise vööga kinni oled, siis ei saa rooliga kõhtu. Viimast ma ise proovisin... järgmised pool päeva andis kõht erinevaid liigutusi tehes tunda, kui on vaba puhkuse päeva vaja, siis võib proovida. :lol:

ma esiti arvasin, et see on miski acc featuur. (huvitav, miks telefon aply brOKe kirjutas?). aga kas hakkas tööle v mitte, ei oska kommenteerida, pidurdus oli äkiline küll, aga ma pidurdasin ise ka :). kiirus oli õnneks väga väike (reageeris tegelikult reavahetusel kõrvalreas oleva veoki nurgale).

kas seda saab muidu lihtsalt ise katsetada või? kuigi ma pole kindel, et ma seda väga proovida tahaks :lol:
Saab ikka, ära lihtsalt ise pidurda, kui keegi ees pidurdab. :D

Ma võin öelda, et endal hakkab enne hirmus, kui front assist reaalselt tööle hakkab. Mina sain ta kunagi tööle natukene teisel põhjusel. Ma jõudsin vahetult enne ringteele sõitmist teisele järgi ja lasin just piduripedaali lahti, et gaasi hakata vaikselt vajutama(ees olija hakkas ka liikuma), aga tema arvas, et ees oleva veoka nurk jõudis siiski liiga lähedal ja lajatas pidurid peale.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 04 Juul 2017, 15:05

Elevant kirjutas: Saab ikka, ära lihtsalt ise pidurda, kui keegi ees pidurdab. :D

Ma võin öelda, et endal hakkab enne hirmus, kui front assist reaalselt tööle hakkab. Mina sain ta kunagi tööle natukene teisel põhjusel. Ma jõudsin vahetult enne ringteele sõitmist teisele järgi ja lasin just piduripedaali lahti, et gaasi hakata vaikselt vajutama(ees olija hakkas ka liikuma), aga tema arvas, et ees oleva veoka nurk jõudis siiski liiga lähedal ja lajatas pidurid peale.
ma kahtlustan, et mu närvisüsteem läheb enne punasesse ja ma ei vea lõpuni välja :D

aga huvitav, miks ta mul vastu seina sõites tookord tööle ei hakanud? s.t. kui jalg on gaasil, kas siis ka tööle hakkab?

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Elevant » 04 Juul 2017, 15:19

Mm, minu arust seal gaasipedaaliga on see, et sellel on override pidurisüsteemi ees. Samas, kui piduripedaali ise liiga vähe vajutad ja tema arvates siiski liiga lähedale jõuab peaks ta hakkama ise tugevamini pidurdama küll. Mul Scania vähemalt hakkas, aga ma eeldan, et VW'nil on sama süsteem.

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 04 Juul 2017, 15:46

Jah, sinu käsklused on üle tema tarkusest.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 04 Juul 2017, 16:12

Elevant kirjutas:Mm, minu arust seal gaasipedaaliga on see, et sellel on override pidurisüsteemi ees. Samas, kui piduripedaali ise liiga vähe vajutad ja tema arvates siiski liiga lähedale jõuab peaks ta hakkama ise tugevamini pidurdama küll. Mul Scania vähemalt hakkas, aga ma eeldan, et VW'nil on sama süsteem.
2013a. Jeep´il piisas vaid korra varbaga pedaali puudutusest, kui ekraanile tekkis kiri "Juht sekkus" ja auto edasi ei pidurdanud. Ma ostmisel oleksin peaaegu püksi teinud, kui 100-pealt, paremale pöörava auto tagant arvas auto, et peaks nulli pidurdama :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 04 Juul 2017, 16:19

ACC ei reageeri seisvale takistusele. Kuna sul sein seisis, siis ei hakanudki süsteem sekkuma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tlauri » 04 Juul 2017, 16:24

Paistab, et enamus teist on asjadest valesti aru saanud või lihtsalt ei taha asjadest aru saada.
Ka see Volvo pidi peatuma.
https://www.youtube.com/watch?v=H9_ePZWxWGw
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 18 Sept 2017, 12:45

oh jeebus, aeg läheb ikka kole kiirelt. aga kuna midagi erilist lisada ei ole, siis niisama apdeite teha pole ka liiga palju mõtet.

siiani lihtsalt rõõmsalt sõitnud, aga nüüd peab veidi kompuutri sisse vaatama ja natuke enne ilmade külmaksminekut hooldama ka.

acc kasutamist aeg-ajalt praktiseerin ja väga mugav on... v.a. see, et mõttessevajununa 95-ga põltsamaa ristis kaamerasse lendasin. khmm. no tegelikult jõudis sekund enne kohale ja vajutasin pidurit ka, aga füüsika on füüsika. tulemuseks valusad -56 eur.

ühtlasi tervitused kasutajale LabeL, kes ühel suvisel pealetöisel ajal mulle remonditaval paldiski mnt-l vastu tiksus. mõlemad read liikusid ca 5km/h, kuid vaatamata sellele, et ma ca 1 m kauguselt talle vehkisin, istus ta mõnusalt äraoleva näoga roolis ega märganud midagi :). poleks ilmselt ma ka märganud, aga kuna olen harjunud autode numbreid nägema, tundsin selle ära :)

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 09 Okt 2017, 15:43

nõndaks, aasta on selle autoga kulgetud, midagi väga põrutavat kirja panna polegi (kui see eelmise aasta lõpu vastu seina põrutus välja arvata :roll: ).

ls on 165xxx, eeldasin, et tuleb rohkem aastaga.

kütusekulu mulle ei meeldi ja see selgelt tõusis pärast seda tarkvarauuendust, mida ma palusin mitte teha (ja mis ikkagi tehti). paak täis meetodil oli viimane kütusekulu 7 l ja selle sees ka tallin-tartu-tallinn ots.

ülevaatus sai ka reedel tehtud, kõik tip-top. :) ülevaataja kommenteeris, et nii mootori töö kui ka pidurid on väga head. vasaku tule kohta kommenteeris, et see võiks paremini näidata, aga midagi hullu ka ei ole (no seesama tuli, mille kohta ma siin varemgi hädaldasin :? ).

vahepeal pani Mindfreak kaablit ka külge, kuna mingid veateated olid tekkinud. nendega sai kõik korda.

millaski peaks navi kaarti uuendama ja kansase veljed on ka siiani hinge peal, aga no hetkel on finantsvood mujale suunatud. mis teha.
tulesid võiks ta ka ise vahetada osata, eks kunagi mõtlen selle peale.

ainult et istmed ei kõlba küll mitte kusagile, kuigi võib-olla on asi minus. 20 cm pikemale isendile on need võib-olla täitsa sobilikud.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Nov 2017, 16:02

märkmeid elust enesest:

1. kui tundub, et webasto eelprogrammeerimine läheb imelikuks ega tööta enam nii nagu peab, siis võiks millalgi kontrollida, kas kella ikka olete kellakeeramise ajal õigeks pannud. muus osas endiselt webastost vaimustuses.

2. lätlastel on vastikud naljad. s.t. võtke arvesse, et nende asulate sildid näevad välja umbes samasugused nagu jõgede nimetused nii et kohati ei pruugi aru saada, et mingi küla algas. see asjaolu koos kiiruskaamera miinimumtrahvi summaga 80 EUR ei ole meeldiv kombinatsioon.

3. jälle kaablit vaja. oeh.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 19 Veebr 2018, 11:39

miski imelik asi on airbagi "erroriga". see saab aina maha võetud ja tekib jälle. eks peab uuesti kaabli külge panema.

muidu ok, aga ükskord oli vaja kiirelt külmalt sõita ja siis oli imelikult uimane ja plagises ja klõbises natuke aega (vanasti oli selline hääl siis, kui klapid klõbisesid, ma ei ole kindel, kas ka nüüd)

millalgi peab ilmselt hakkama rihma vahetuse peale mõtlema, kuigi saksas oli hoolduses tehtud üks väga imelik sissekanne. peab seda ilmselt uuesti uurima.

miilits
Huviline
Postitusi: 2190
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 19 Veebr 2018, 11:56

Kui see viga, 1 Fault Found: 01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224) 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
siis selle kohta juba kirjutatud, et lüliti vahetus sul.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 07 Aug 2018, 12:09

Hallo!

Uut suurt ei midagi, lihtsalt jube kiire olnud kogu aeg ja pole siia jõudnud.

Täna sai üks kodakondne aga lollusega hakkama, läks tankima ja tankis 1 l bensiini kogemata diisli hulka. Teenindusest öeldi, et kui oli tõesti 1 l, siis suure tõenäosusega midagi ei juhtu. No loodame.

Aga nagunii peaks hooldusse minema, 180 000 hakkab täis saama.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Aug 2018, 09:31

Kui paak diislit täis sai, siis ei tee ta tõesti midagi jah. Hea, et nii kiirelt jaole sai :)

Vasta

Mine “Huviliste autod”