VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tere jälle!
Sõidan endiselt rõõmsalt ringi, aga pole olnud aega ei kirjutada ega autoga midagi ette võtta, mida algul plaanisin.
Nüüd aga vaja suurem hooldus teha (180 000, mis juba korralikult küll üle on). Kas soovitate kindlasti esinduses teha või on mõni muu usaldusväärne koht veel (väikevolkar vmt?), kus hinnavahe märgatav on?
Lisaks - ilmselt võiks ikkagi EU kaardi uuendused jmt ka teha.
Sõidan endiselt rõõmsalt ringi, aga pole olnud aega ei kirjutada ega autoga midagi ette võtta, mida algul plaanisin.
Nüüd aga vaja suurem hooldus teha (180 000, mis juba korralikult küll üle on). Kas soovitate kindlasti esinduses teha või on mõni muu usaldusväärne koht veel (väikevolkar vmt?), kus hinnavahe märgatav on?
Lisaks - ilmselt võiks ikkagi EU kaardi uuendused jmt ka teha.
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 2 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma käin juba aastaid VäikeWolkar-s ja siiani pole pidanud pettuma, hinnavahe esindusega oli ka üsna märgatav, täna pole isegi viitsinud enam uurida, sest sissetallatud rada on lihtsam käija
-
- Huviline
- Postitusi: 244
- Liitunud: 28 Veebr 2016, 14:23
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 36 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tee omale VIP kaart, siis ka esinduse hind parem.
Kuigi, nii uue autoga käiks ikkagi esinduses, puhtam ja kuivem tunne nagu öeldi. Ega sa sellist hooldust iga aasta ei tee.
Kuigi, nii uue autoga käiks ikkagi esinduses, puhtam ja kuivem tunne nagu öeldi. Ega sa sellist hooldust iga aasta ei tee.
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kui rihmavahetus ka plaanis, siis selle laseks mujal teha kui just Møller ei üllata meeldivalt hinnaga...aga tavahooldused lasin oma B7-l küll Mölleris teha et ikka hooldusajalugu ilusti klapiks
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
VIP kaardi teen, aga selleni on kuu aega aega ja ma ei saa kauem oodata, rihmavahetuse aeg on juba liiga palju üle
aga ma uurin siis hindasid
aga ma uurin siis hindasid
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kasutad siis 5+ teenindust mölleris.
Töödelt saad juba 19 protsenti soodustust ja varuosad saad ise kuskilt odavamast kohast osta.
http://volkswagenbaltic.eu/service/ee/V ... sat_EE.pdf
Töödelt saad juba 19 protsenti soodustust ja varuosad saad ise kuskilt odavamast kohast osta.
http://volkswagenbaltic.eu/service/ee/V ... sat_EE.pdf
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ma käisin oma juppidega. Peetri mölleris muidugi silver ehk siis vredestein meil paljudel tuttav.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Paljud margiesindused aktseptivad kliendi poolt tarnitud juppe, kuid siin ilmselt tuleb teemasse garantii, mida sel juhul antaksegi vaid tehtud tööle.
@MustVälk Pidurite jubinate garantii pärast ära põe, on ka nendel täitsa müüja garantii olemas
@MustVälk Pidurite jubinate garantii pärast ära põe, on ka nendel täitsa müüja garantii olemas
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Jälle on palju vett merre voolanud viimasest külastusest, kuigi plaanis on see olnud. aga nagu ikka, ega enne ei kirjuta, kui nõu vaja küsida :/
siiani on autoi hästi vastu pidanud, v.a. maikuu lõpus saksamaal koostööst keeldunud rattalaager. õnneks oli see väga õnnelik probleem, juhtus keset potsdami linna, mitte alpides või kusagil kiirteel. tänu mobiilsusgarantiile ja potsdami vw esindusele sai probleem päevaga lahendatud (ja lisaks esimesele shokile ja shokile rahakotis muud hullu ei kaasnenud).
lisaks on veel:
vahetatud mootoririhm korralise hoolduse käigus (180 000)
vahetatud hooratas
nüüd aga hakkasid pihustid ootamatult jukerdama. kuna see juhtus vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, siis ei teagi, kas sellest või lihtsalt oma aja ära elanud. aga vähemasti 4. silindri pihusti tuleks ära vahetada, selgus täna vw diagnostikas. ja lisaks purunes ka rooli spiraal.
küsingi nõu, kas pihusti peaks vahetama esinduses või on mujal ka kindel? või kas esinduses b-kat pihusti on teie kogemuste järgi ka ok?
lihtsalt hind paneb veidi mõtlema.
siiani on autoi hästi vastu pidanud, v.a. maikuu lõpus saksamaal koostööst keeldunud rattalaager. õnneks oli see väga õnnelik probleem, juhtus keset potsdami linna, mitte alpides või kusagil kiirteel. tänu mobiilsusgarantiile ja potsdami vw esindusele sai probleem päevaga lahendatud (ja lisaks esimesele shokile ja shokile rahakotis muud hullu ei kaasnenud).
lisaks on veel:
vahetatud mootoririhm korralise hoolduse käigus (180 000)
vahetatud hooratas
nüüd aga hakkasid pihustid ootamatult jukerdama. kuna see juhtus vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, siis ei teagi, kas sellest või lihtsalt oma aja ära elanud. aga vähemasti 4. silindri pihusti tuleks ära vahetada, selgus täna vw diagnostikas. ja lisaks purunes ka rooli spiraal.
küsingi nõu, kas pihusti peaks vahetama esinduses või on mujal ka kindel? või kas esinduses b-kat pihusti on teie kogemuste järgi ka ok?
lihtsalt hind paneb veidi mõtlema.