VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
miilits kirjutas:Kurja, mis ime dislaga sa sòidad, et sellise äkilise hüppega seina said aga vähemalt esinduses saad korda veel
tobimarg kirjutas:Aiiaaa Kaastunne. Huvitav kuda ta lihtsalt Drive'i peal nii hooga ära läheb, hakkab ju üldiselt vaikselt hiilima ja kui mingigi takistus ees on, siis sealt päris naljalt üle ei roni omal käel. Või sa ajasid ikkagi pedaalid sassi, muru pealt on näha, et räme kets on käinud Autohold oleks päästnud jah, aga peab tunnistama, et ka ise lülitan selle aegajalt välja kui palju mingit manööverdamist on ja häirima hakkab. Aga oleksid siin enam ei aita
turrrbo, noh
tegelikult oli nii jah, et jalg läks vastu gaasipedaali. s.t. ei vajutanud nimelt.
waze juhatas mind valele aadressile, korrusmaja ette. jäin seisma esiots maja poole ja tahtsin autost välja minna, et tagaistmelt aadressiga kiri võtta. tegin ukse lahti ja hakkasin autost välja minema - astusin vasaku jalaga autost välja, võtsin parema jala pidurilt ja auto hakkas liikuma - käigukang oli jäänud P asendisse panemata. ehmusin, istusin kiirelt tagasi, jalg läks (ilmselt) kogemata vastu gaasipedaali ja auto liikus edasi. kõik käis jube kähku, keerasin rooli järsult paremale ja pidurdasin. aga stange esinurk ja lahtine esiuks käisid vastu majaseina. kusjuures mu vasak jalg endiselt autost väljas ja on praegu kergelt sinine ja lombakas .
katki on stange ja esiukse serv.
parkimissüsteem ei tööta, juhtmed ripakil.
vasak lähituli näitab ka kusagile x-kohta (pirni ilmselt põrutas?), aga põleb.
täna hommikul ei hakanud webasto tööle, aga esindusest öeldi, et see ei saa sellega seotud olla. samas eile lõuna ajal (just selle sõidu eelnevalt) veel töötas. aga noh, kui see on kokkusattumus, ju siis on.
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Lõi tule sisemised kinnitused katki.
Mul ka väliselt väikse paugu peale on terve tule sisu puruks läinud.
Tule plastik klaas jäi terveks.
Eks ole nii jah, et kui palju tegemist ja sagimist, siis kipuvad jamad kaasa tulema.
Edukat remontimist! (remondi kohale).
Mul ka väliselt väikse paugu peale on terve tule sisu puruks läinud.
Tule plastik klaas jäi terveks.
Eks ole nii jah, et kui palju tegemist ja sagimist, siis kipuvad jamad kaasa tulema.
Edukat remontimist! (remondi kohale).
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kusjuures huvitav on see inimese aju töötamine... kui see seal kõik välgukiirusel toimus, siis käis mu peast kõigepealt läbi mõte "kus käsipiduri nupp on"... ja alles siis piduripedaal
-
- Huviline
- Postitusi: 2190
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kas see masin ei peaks mitte seisma jääma peale mõningast liikumist, kui uks lahti on? Ma nagu omaga oleks sellise situatsiooniga kokkupuutunud. Uks oli lahti ja liikusin eedasi ning siis viskas masina seisma peale paari meetrit
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ma ju kirjutsin, et kui istmele tagasi kargasin, siis läks jalg gaasipedaalile.
tont, mul oli hädise selja tõttu iste nii ette ka tõmmatud, et ega see jalg ei saanudki sellise hüppe ajal eriti kusagile mujale minna... nüüd tõmbasin istme tahapoole. üldse on see juhi jalgade osa passatis jube kitsas.
tont, mul oli hädise selja tõttu iste nii ette ka tõmmatud, et ega see jalg ei saanudki sellise hüppe ajal eriti kusagile mujale minna... nüüd tõmbasin istme tahapoole. üldse on see juhi jalgade osa passatis jube kitsas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7833
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Neid autoga vastu maja sõitmisi on ennegi olnud, markantsem vast see:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=71096101" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kasko liiklusõnnetuse fikseerimist ametivõimude poolt ei nõua? Lihtsalt on juhuseid olnud kus nö. natuke kummaliste õnnetuste puhul tahab kindlustus olla ikka kindel, et juht oli nö. adekvaatne?
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=71096101" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kasko liiklusõnnetuse fikseerimist ametivõimude poolt ei nõua? Lihtsalt on juhuseid olnud kus nö. natuke kummaliste õnnetuste puhul tahab kindlustus olla ikka kindel, et juht oli nö. adekvaatne?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
- Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui kang pole P peal ja uks lahti teha,siis annab auto sellest heli-signaaliga märku ja displeile tuleb ka vastav kiri,seda peaks proovima,kas uks lahti sõites,jääb ise seisma,Aga autoholdiga käisin võtsin postkastist posti nii ära, et käigukang oli D peal,postkastini autost ca.4 meetritmiilits kirjutas:kas see masin ei peaks mitte seisma jääma peale mõningast liikumist, kui uks lahti on? Ma nagu omaga oleks sellise situatsiooniga kokkupuutunud. Uks oli lahti ja liikusin eedasi ning siis viskas masina seisma peale paari meetrit
Viimati muutis Jürjo, 15 Dets 2016, 20:51, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5339
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 605 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Ei jää ta midagi seisma, kuda me muidu saaksime töökojas ilma usteta nt värvikambrisse sõita?miilits kirjutas:kas see masin ei peaks mitte seisma jääma peale mõningast liikumist, kui uks lahti on? Ma nagu omaga oleks sellise situatsiooniga kokkupuutunud. Uks oli lahti ja liikusin eedasi ning siis viskas masina seisma peale paari meetrit
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ma nüüd täna olen ainult autoholdiga sõitnud - jube ebamugav tundub, kui ei saa ummikus lihtsalt jala pidurilttõstmisega edasi liikuda ja peab lisaks veel gaasi ka vajutama . siiani sain päris palju aastaid ilma automaatkasti edasivedamiseta ja nüüd on ebamugav... ma ju ütlesin, et mugavusega harjub jube kiiresti ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
GTI kirjutas:Neid autoga vastu maja sõitmisi on ennegi olnud, markantsem vast see:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=71096101" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kasko liiklusõnnetuse fikseerimist ametivõimude poolt ei nõua? Lihtsalt on juhuseid olnud kus nö. natuke kummaliste õnnetuste puhul tahab kindlustus olla ikka kindel, et juht oli nö. adekvaatne?
no kasko mulle midagi ei öelnud küll. politseisse teatasin ka, tõsi, 1,5h hiljem, aga ei palutud kohale puhuma tulla. kuigi mulle endale muidugi tundub mõtegi nö ebaadekvaatne olemisest kentsakas, samas muidugi esineb seda liikluses piisavalt.
aga see bmw pärnu mnt õnnetus - ma tegelikult üldse ei imesta, et võis nii olla. ja kui ta veel ehmus ka, siis läks niigi hästi. reaktsioonikiirus ei ole nagunii samaaegne ja tegelikult toimub see kõik ikka väga kiiresti, esimesel hetkel oled nagu halvatud.
aga nagu ennist öeldud, see passati jalgade - käigukangi osa on jube kitsas. ma sõidan enamasti mantliga ja mantlihõlm lihtsalt on keskkonsooli peal, sest kusagile mujale pole teda panna. tagumiku alla ma teda ju ei topi. mondeol mahtus ilusti istme ja konsooli vahele. nüüd aga iga kord, kui on vaja tagurdada, tõstan mantli üles ja kontrollin, kas läks õige käik.....
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
webastole uus veepump tellitud. imelikul kombel on see erinev kui 2013 1.4 , 110kw ecofuel. s.t. pump ise sama, aga ühendused ja kinnitused pidid erinevad olema (hind ka, tervelt 1/3 võrra). aga eks paigaldades selgub, kas klapib v mitte.
kood peaks olema see: 1T0965561A
panen lingi postituse lõppu sama teema kohta
üks küsimus on mul meeles mõlkunud - front assist'i töötamine. mismoodi see õieti käib? kas see ei oleks mitte pidanud selle kaskadööritriki juures tööle hakkama?
ja mis asi see peenestamine õieti on?
webasto teema link:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=54&t=139243
kood peaks olema see: 1T0965561A
panen lingi postituse lõppu sama teema kohta
üks küsimus on mul meeles mõlkunud - front assist'i töötamine. mismoodi see õieti käib? kas see ei oleks mitte pidanud selle kaskadööritriki juures tööle hakkama?
ja mis asi see peenestamine õieti on?
webasto teema link:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=54&t=139243
Viimati muutis apensiil, 21 Dets 2016, 12:53, muudetud 2 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Peenestamine - olukord, kus hoiad manuaalreziimis madalamat käiku ja sõidad kõrgematel pööretel mingi aja, samuti kohaltvõtmised energilisemalt ehk ühesõnaga "lased vahepeal torud tahmast tühjaks" (järjekordne võõrlause)apensiil kirjutas:
ja mis asi see peenestamine õieti on?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Iseenesest front-assist võiks justkui sekkuda küll sellise takistuse puhul. Küll võib seal olla see nüanss, et kõik tingimused mis tema sekkumiseks vajalikud on, ei pruukinud siiski olla täidetud. Nt suvel sõitsin jaanitulele mööda põlluvahe teed kus oli rinnuni hein. Liikumiskiirus oli 3-4km/h ja lõi mitu korda rattad plokki ja piiiiiks!!! Ehk siis front-assist väga hästi toimis ja reageeris rohu puhmaste peale. Lülitasin ta muidugi välja sellises olukorras
Muidu linnaliikluses ja natuke suurematel kiirustel kui vaikselt veeremine, toimib täitsa reaalselt. Kohati on isegi pisut agar. Nt tuled ilge lauluga mööda mitmerealist ja keegi ootab kõrvalreas ära pööramist vms, siis front-assist juba hoiatab ja alati puudutan siis igaks juhuks pidurit õrnalt, et front-assist omal initsiatiivil äkkpidurdust ei teostaks. See võib päris kurvalt lõppeda nii enda kui taganttulijate jaoks kui keegi lampi sirge laia tee peal pidurid põhja lööb.
Muidu linnaliikluses ja natuke suurematel kiirustel kui vaikselt veeremine, toimib täitsa reaalselt. Kohati on isegi pisut agar. Nt tuled ilge lauluga mööda mitmerealist ja keegi ootab kõrvalreas ära pööramist vms, siis front-assist juba hoiatab ja alati puudutan siis igaks juhuks pidurit õrnalt, et front-assist omal initsiatiivil äkkpidurdust ei teostaks. See võib päris kurvalt lõppeda nii enda kui taganttulijate jaoks kui keegi lampi sirge laia tee peal pidurid põhja lööb.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui ACC on linnas peal ning foori taga seisab sinu ees auto (seisab, mitte isegi aeglaselt ei liigu), siis ACC seda autot kinni ei võta ning ei pidurda.
Nüüd kui lähened, peaks ühel hektel hakkama töötama front assist. Esmalt viskab hoiatuse ning mulle tundub et peale hoiatust ei jõua front assist ise hoogu enam maha pidurdada. On keegi proovinud?
Nüüd kui lähened, peaks ühel hektel hakkama töötama front assist. Esmalt viskab hoiatuse ning mulle tundub et peale hoiatust ei jõua front assist ise hoogu enam maha pidurdada. On keegi proovinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
no see proovimine võib väga kulukalt lõppeda.
aga... mul ei ole ta minu teada kordagi tööle hakanud. ja ma ei mäleta, kas selle majaseina puhul mingi piiks käis v mitte, see käis kõik väga kiiresti ja ma olin üsna kohkunud.
või kas ta hakkab ainult siis tööle, kui acc on sisse lülitatud? tundub, et võiks ju ilma ka..
mul on küll acc-ga auto pidurdanud, kui eesmine auto foori ees seisab.
aga... mul ei ole ta minu teada kordagi tööle hakanud. ja ma ei mäleta, kas selle majaseina puhul mingi piiks käis v mitte, see käis kõik väga kiiresti ja ma olin üsna kohkunud.
või kas ta hakkab ainult siis tööle, kui acc on sisse lülitatud? tundub, et võiks ju ilma ka..
mul on küll acc-ga auto pidurdanud, kui eesmine auto foori ees seisab.
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
TiitRE kirjutas:Peenestamine - olukord, kus hoiad manuaalreziimis madalamat käiku ja sõidad kõrgematel pööretel mingi aja, samuti kohaltvõtmised energilisemalt ehk ühesõnaga "lased vahepeal torud tahmast tühjaks" (järjekordne võõrlause)apensiil kirjutas:
ja mis asi see peenestamine õieti on?
ühesõnaga, pöörded kõrged ja gaas põhjas?
seda ma olen teinud küll.
muide, kui kõrgele teistel pöörded lähevad, kui maanteel möödasõitu tehes korralikult gaasi anda? mul on mõned korrad 4000 ligi ka korra visanud (ta lülitab ju käigu D6 pealt D4 peale). on see normaalne?
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Veoautoga proovitud... kuna sõidan veoautoga ilma turvavööta, siis kõndisin paar päeva valutava kõhu ja roolijäljega kõhul... Ta pidurdab ikka no nii viimasel hetkel, et endal hakkab lihtsalt enne hirmus.MartenL kirjutas:Kui ACC on linnas peal ning foori taga seisab sinu ees auto (seisab, mitte isegi aeglaselt ei liigu), siis ACC seda autot kinni ei võta ning ei pidurda.
Nüüd kui lähened, peaks ühel hektel hakkama töötama front assist. Esmalt viskab hoiatuse ning mulle tundub et peale hoiatust ei jõua front assist ise hoogu enam maha pidurdada. On keegi proovinud?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
.. kui kõrgele teistel pöörded lähevad, kui maanteel möödasõitu tehes korralikult gaasi anda? mul on mõned korrad 4000 ligi ka korra visanud (ta lülitab ju käigu D6 pealt D4 peale). on see normaalne?...
Täpselt nii nagu vajutad. Lähebki redline'i kui ikka täitsa põhjas hoiad. Aga diisel pakub rohkem dünaamikat pigem oma väändemomendi harjal, see kräunutamine väga tootlik ei ole. Vahel opereerin labadega kui mingi tõsisem süstimine käsil, on rohkem liikumist ja vähem kräunumist.
Täpselt nii nagu vajutad. Lähebki redline'i kui ikka täitsa põhjas hoiad. Aga diisel pakub rohkem dünaamikat pigem oma väändemomendi harjal, see kräunutamine väga tootlik ei ole. Vahel opereerin labadega kui mingi tõsisem süstimine käsil, on rohkem liikumist ja vähem kräunumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 319
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
hääd ja turvalist uut kõigile!
webasto veepump sai tellitud,aga järele pole jõudnud, sest ma nagu inglismaa kuninganna, jõulust uue aastani gripiga siruli. jaanuari keskpaigas peaks siis remont olema ja kõik jälle korda saama. ilgelt ebamugav on ikka ilma webastota .. ja tagurduskaamera võiks ju ka töötada
webasto veepump sai tellitud,aga järele pole jõudnud, sest ma nagu inglismaa kuninganna, jõulust uue aastani gripiga siruli. jaanuari keskpaigas peaks siis remont olema ja kõik jälle korda saama. ilgelt ebamugav on ikka ilma webastota .. ja tagurduskaamera võiks ju ka töötada
-
- Veteran
- Postitusi: 3372
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 807 korda
- Tänatud: 131 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Siiani parandan eelmise sügise vigu!
Tahad ka siis teeme üksühele vahetust.
Saaksid manuaali!
Tahad ka siis teeme üksühele vahetust.
Saaksid manuaali!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!