ei.GTI kirjutas: tehasegarantiist ikka räägime?
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
JA ei tea kas garantii kuluosade kohta ikka kehtib?
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
millist kuluosa sa silmas pead praegu?
Viimati muutis apensiil, 13 Okt 2016, 13:13, muudetud 1 kord kokku.
- evald112
- Klubiline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
- Auto: B8 Passat 2.0TSI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui need on mingid kummitihendid siis selliste asjade näol tegemist kuluosaga. Amordi tugilaagrid võivad näiteks olla, kui see heli on väljas pool. Kui salongis sees siis võib olla tegu mõne roolivarda tihendiga. Need kõik kummist.apensiil kirjutas: nagu 2 kummitihendit
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Rehvidega panin jah pange, mul suvekad, aga siiski tõsiasi, et need michelinid karjuvad kõrvulukustavalt .D
See roolikeeramise krigin on omalgi vahest olnud ja siis kaob jälle. Eriti panini seda suvel tähele, kui palju oli nö otsesõitu maanteedel, siis nagu ei kuulnud, samas kui linnas rohkelt roolikeeramist, siis oli kuulda õrnalt. Ei teagi, milles asi, vahepeal on, siis mitte. Seni pole midagi katki lä'ind ja ei viitsi enne pead vaevata sellega.
See roolikeeramise krigin on omalgi vahest olnud ja siis kaob jälle. Eriti panini seda suvel tähele, kui palju oli nö otsesõitu maanteedel, siis nagu ei kuulnud, samas kui linnas rohkelt roolikeeramist, siis oli kuulda õrnalt. Ei teagi, milles asi, vahepeal on, siis mitte. Seni pole midagi katki lä'ind ja ei viitsi enne pead vaevata sellega.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ma olen ka midagi vahest kuulnud, kui maja all garaazis manööverdan...juhul kui me kõik ikka räägime samast asjastmiilits kirjutas: See roolikeeramise krigin on omalgi vahest olnud ja siis kaob jälle. Eriti panini seda suvel tähele, kui palju oli nö otsesõitu maanteedel, siis nagu ei kuulnud, samas kui linnas rohkelt roolikeeramist, siis oli kuulda õrnalt. Ei teagi, milles asi, vahepeal on, siis mitte. Seni pole midagi katki lä'ind ja ei viitsi enne pead vaevata sellega.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Seda kriginat või õigemini sellist undamise moodi heli keeramisel peaks tekitama rooli kontakt rõngas, mille sees on mingi hammasratasmehanism. Heli valjus muutub vastavalt rooli keeramise kiirusele, temperatuurile ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab millele veel. Osadel masinatel on see heli vaiksem, mõnel valjem, mõnel puudub sootuks.
Ühesõnaga see heli on normaalne.
Ühesõnaga see heli on normaalne.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
no ma tegelikult ei tea, mis hääl see on ja ma ka ei tea, millest ma räägin . ma lihtsalt ütlesine, et meenutaks nagu kummi kiuksumist.
kriuksumine ega krigin ega undamine ei ole. on selline hääl, nagu - kas te vanal ajal akent olete pesnud ja ajalehega kuivatanud? - vot selline hääl, nagu tõmbaks ajalehe v sõrmega mööda klaasi - aga mitte nii vali. ja selges seoses rooli keeramisega. võimalik, et lihtsalt midagi käibki kusagile vastu ja see on ok. aga võimalik, et indikeerib mingit probleemi - kuna ma seda ei tea, siis ma parem igaks juhuks küsin .
ja katsun paremini kuulata, kust kohast see täpselt tuleb.
kriuksumine ega krigin ega undamine ei ole. on selline hääl, nagu - kas te vanal ajal akent olete pesnud ja ajalehega kuivatanud? - vot selline hääl, nagu tõmbaks ajalehe v sõrmega mööda klaasi - aga mitte nii vali. ja selges seoses rooli keeramisega. võimalik, et lihtsalt midagi käibki kusagile vastu ja see on ok. aga võimalik, et indikeerib mingit probleemi - kuna ma seda ei tea, siis ma parem igaks juhuks küsin .
ja katsun paremini kuulata, kust kohast see täpselt tuleb.
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
rooli asendiandur äkki?
äkki aitab: rool maha, silikoolspreiga asendianduri vahele, rool tagasi külge. Peab muidugi ettevaatlk olema, et rõngaskontaktidele ei lase...
► Näita Spoilerit
Viimati muutis vwgolf, 13 Okt 2016, 15:48, muudetud 3 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5351
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 609 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Seda vidinast ma mõtlesingi.vwgolf kirjutas:rooli asendiandur äkki?äkki aitab: rool maha, silikoolspreiga asendianduri vahele, rool tagasi külge. Peab muidugi ettevaatlk olema, et rõngaskontaktidele ei lase...► Näita Spoilerit
Mul teeb ka ( ja paljudel teistel) sellist nühkimis häält kiiresti keerates, rahulikult on vaikus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Vahetasin millalgi tüdruksõbra Golf 4-l suunatule kangi ja peale seda hakkas see plastmassi nühkimise hääl pihta. Lasin natuke äärtesse silikooni. Sain veidi parem, aga ära ei kadunud.
Viimati muutis vwgolf, 13 Okt 2016, 20:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
rooli ma ise maha võtma ei hakka , seega kui miski hooldus v asi vaja teha, võib lasta seda kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
mulle hirmsasti meeldib see passati eelkäija:
http://www.bustopia.com/Images/vw-squar ... agon04.jpg
http://autoweek.com/article/car-news/19 ... on-led-way
http://www.bustopia.com/Images/vw-squar ... agon04.jpg
http://autoweek.com/article/car-news/19 ... on-led-way
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kui keset sõitmist täiesti suvaliselt viskab ekraanile teate, et "rear camera is not available at the moment", siis kas see on miski viga või niisama juhuslik teade? vahetasin parasjagu cd-l lugu, võimalik, et sõrm läks kusagile vastu, kuhu ei pidanud. väljas miinuskraadid. kui pärast tagurdasin, siis kaamera töötas küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ja teine küsimus ka (selle võinb muidugi veermiku teemasse panna, ei tea täpselt, kuidas õigem oleks)
autol on all 215/55 R16 rehvid.
täna lugesin mingit kaasasolnud saksakeelset paprit (ilmselt auto müügiga seotud leht vmt, dateeritud 12. juuni 2012, s.t. auto esmane müügikuupäev. EG- Übereinstimmungbescheinigung)
35. reifen
achse 1: 195/60 R16 93 V /6Jx16 ET42
achse 2: 195/60 R16 93V /6Jx16 ET42
kas see tähendab, et peaks sellise mõõduga rehv hoopis olema? originaalveljed on minu teada all (aga 100% kindel ei ole)
autol on all 215/55 R16 rehvid.
täna lugesin mingit kaasasolnud saksakeelset paprit (ilmselt auto müügiga seotud leht vmt, dateeritud 12. juuni 2012, s.t. auto esmane müügikuupäev. EG- Übereinstimmungbescheinigung)
35. reifen
achse 1: 195/60 R16 93 V /6Jx16 ET42
achse 2: 195/60 R16 93V /6Jx16 ET42
kas see tähendab, et peaks sellise mõõduga rehv hoopis olema? originaalveljed on minu teada all (aga 100% kindel ei ole)
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
215/55/R16 peaks minu teada olema tehase mõõt! Ma ei kujuta ette, kas tänapäeval üldse keskklassi masinatele pannaksegi kitsamaid reffe kui 205
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
seda minagi imestasin, sest kui talverehve otsisin, siis justkui leidsin sellised ametlikud andmed. misasi see 195 siis on sellel paberil (ja ega ma ju ei tea, mis paber see täpselt on, esialgsel ostmisel on see igatahes kaasa saadud, miskisugune spetsifikatsioon vmt).Maxpower kirjutas:215/55/R16 peaks minu teada olema tehase mõõt! Ma ei kujuta ette, kas tänapäeval üldse keskklassi masinatele pannaksegi kitsamaid reffe kui 205
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Selline mõõt nagu 195/60R16 on ka mittelevinud rehvimõõt ja maksab ilmselt rohkemgi, tellimise peale muidugi, kui levinumad 215, 205/55 rehvid.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
keskm kütusekulu praegu 7,0.
mõned stiilinäited ühtlase kiirusega maanteesõidul - minu arust on täitsa ok.
mõned stiilinäited ühtlase kiirusega maanteesõidul - minu arust on täitsa ok.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
eile lasin teha püsivahatamise ja sisu osalise keemilise (istmed olid enne pestud ja põrand puhas, kuid kuna oli õrnalt märgata mõnda plekki + autos kerge praekana hais , siis lagi + uksepolstrid + kõrvalistuja iste + põrandamatt)
mõtlesin, et teeks pärast vahatamist täna hommikul mõne pildi ka . peris kena vaha, peab ütlema
mõtlesin, et teeks pärast vahatamist täna hommikul mõne pildi ka . peris kena vaha, peab ütlema
Viimati muutis apensiil, 19 Okt 2016, 11:35, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Läigib kenasti Kompuutri osas- hetkekulu on suhteliselt mõtetu jälgida, see kõigub kordades. Vaata sul on kompuutril nö kaks mälu kõikide parameetrite osas- lühiajaline ja pikaajaline ehk 1 ja 2. Numbrit 1 või 2 kuvatakse kompuutri ekraani paremasse serva ka. Mõlemaid saad nullida, aga lühiajaline nullib ennast vist mingi 2-3 tunnise seismise järe. Vot sealt lühiajalise alt vaata pigem keskmist kulu ja nulli see hommikul tööle sõites ära, siis näed palju ta distantsi peale keskmiselt võtab, saad vaadata palju on nt maanteekulu ja palju linnas kulub. No lihtsalt enese lõbustamiseks või kurvastamiseks, lõpuks kulub nagunii kõik ära
Keskmise kulu vaade on selline:
https://i.ytimg.com/vi/ze0i3U8QGoA/maxresdefault.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Keskmise kulu vaade on selline:
https://i.ytimg.com/vi/ze0i3U8QGoA/maxresdefault.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
kustkohast ma seda 1 ja 2 valida saan? pole ise sellist kohta märganud, olen natuke klõpsinud küll (aga mul on veel palju avastada)
vt minu piltidel pole seda 1 v 2 numbrit ka seal nurgas näha nagu su omal.
vt minu piltidel pole seda 1 v 2 numbrit ka seal nurgas näha nagu su omal.
Viimati muutis apensiil, 19 Okt 2016, 12:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Lähed nt keskmise kulu näidu peale (mitte hetkekulu) ja siis roolil paremal see OK nupp vahetab kompuuter 1 ja 2 vahel. Näed kuidas vahetub kompuutri ekraanil näit 1 ehk lühiajaline ja 2 ehk pikaajaline. Pikaajaline peaks nulli minema 4000km järel kui ma ei eksi.
-
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
jess, nii oligi! tänks!
see kinnitab veelkord, et kui tahad midagi teada, küsi - võib juhtuda, et saad veel palju huvitavat teada. ma poleks ise iial selle peale tulnud, et on mingi lühi- ja pikaajaline mälu eraldi
viimase linnaotsa keskmine 11,8.
ega muud ju ei olegi, kui et huvitav vaadata enda lõbustamiseks, ega selle pärast ju sõitmata ei jäta
see kinnitab veelkord, et kui tahad midagi teada, küsi - võib juhtuda, et saad veel palju huvitavat teada. ma poleks ise iial selle peale tulnud, et on mingi lühi- ja pikaajaline mälu eraldi
viimase linnaotsa keskmine 11,8.
ega muud ju ei olegi, kui et huvitav vaadata enda lõbustamiseks, ega selle pärast ju sõitmata ei jäta
Viimati muutis apensiil, 19 Okt 2016, 15:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7840
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Selleks on ju autodel kasujatajuhend olemas kus kõik vigurid ja hookuspookused kirjas - sellega ikka oled tutvunud? Isegi eestikeelsed on olemas. Kaasaja autod on ikka piisavalt keerulised et ei piisa enam teadmaks kus on rool ja pedaalid.apensiil kirjutas:jess, nii oligi! tänks!
see kinnitab veelkord, et kui tahad midagi teada, küsi - võib juhtuda, et saad veel palju huvitavat teada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..