VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 10 Okt 2016, 16:38

Mina jah liigun 0 asendis, ning ees põlevad need ledid vaid, auto tagumised tuled kustus. Ja etas siin väga midagi unustada pole, kui enam pimedaga ei näe teed, sis keeran auto asendisse.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 10 Okt 2016, 17:06

miilits kirjutas:Mina jah liigun 0 asendis, ning ees põlevad need ledid vaid, auto tagumised tuled kustus. Ja etas siin väga midagi unustada pole, kui enam pimedaga ei näe teed, sis keeran auto asendisse.
Aga miks mitte lasta autol ise otsustada, millal piisavalt hämar on, et lükkab pooltuled peale? Ma vahest ikka kirun neid päevakatega poolpimedas kulgejaid, kus tagaots pime... :oops:

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas R36 » 10 Okt 2016, 17:11

Passat B7 vihma/valgusandur teeb küllatki head tööd pimeduse otsustamisel.
Aus masinal imestasime, et ikka veel temajaoks valge, kui muudel autodel oleks ammu juba pime režiim peal.

Eks valgusanduri sätted võivad ka veidi sättimist vajada, eriti vanematel mudelitel.
Samuti on aktiivne neil kindlasti linnuke, et vihmaga DRL maha, kahjuks toimub ka see 2-3 piisaga, kui juba kojamehed tööle paneb.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Hapnik
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 10 Sept 2010, 15:38
Auto: VW Passat B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Hapnik » 10 Okt 2016, 19:24

See on ikka "äge", et ühtepidi minnakse igasugu mugavus tilu-lilu vidinatega võimalikult kaugele, aga tulesid pannakse ikka käsitsi põlema nagu 90ndatel :D
Viimati muutis Hapnik, 10 Okt 2016, 19:25, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 11 Okt 2016, 08:08

TiitRE kirjutas: Aga miks mitte lasta autol ise otsustada, millal piisavalt hämar on, et lükkab pooltuled peale? Ma vahest ikka kirun neid päevakatega poolpimedas kulgejaid, kus tagaots pime... :oops:
+1, selliseid näeb ka lauspimedas rahulolevalt oma LED-iga ringi sõitmas. Automaatseaded lülitavad minu arvates üsna mõistlikult.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 11 Okt 2016, 08:17

TiitRE kirjutas:
miilits kirjutas:Mina jah liigun 0 asendis, ning ees põlevad need ledid vaid, auto tagumised tuled kustus. Ja etas siin väga midagi unustada pole, kui enam pimedaga ei näe teed, sis keeran auto asendisse.
Aga miks mitte lasta autol ise otsustada, millal piisavalt hämar on, et lükkab pooltuled peale? Ma vahest ikka kirun neid päevakatega poolpimedas kulgejaid, kus tagaots pime... :oops:
Hoia pikivahet, nagu ette nähtud. Siis pole vaja kedagi kiruda :) Aga mis neid pirnidest ikka kulutada, kui vaja pole reaalselt :D
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2016, 08:52

miilits kirjutas:
TiitRE kirjutas:
miilits kirjutas:Mina jah liigun 0 asendis, ning ees põlevad need ledid vaid, auto tagumised tuled kustus. Ja etas siin väga midagi unustada pole, kui enam pimedaga ei näe teed, sis keeran auto asendisse.
Aga miks mitte lasta autol ise otsustada, millal piisavalt hämar on, et lükkab pooltuled peale? Ma vahest ikka kirun neid päevakatega poolpimedas kulgejaid, kus tagaots pime... :oops:
Hoia pikivahet, nagu ette nähtud. Siis pole vaja kedagi kiruda :)
No ei näe ju pikivahet hoida k*rt, kui pimedas tagaots pime :D

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 11 Okt 2016, 09:37

TiitRE kirjutas:
miilits kirjutas:
TiitRE kirjutas: Aga miks mitte lasta autol ise otsustada, millal piisavalt hämar on, et lükkab pooltuled peale? Ma vahest ikka kirun neid päevakatega poolpimedas kulgejaid, kus tagaots pime... :oops:
Hoia pikivahet, nagu ette nähtud. Siis pole vaja kedagi kiruda :)
No ei näe ju pikivahet hoida k*rt, kui pimedas tagaots pime :D
ma olen täpselt kahe vahel...päeval lasen 0 asendis, sest tõesti kui kogemata viskab paar piiska või pisut hämar siis paneb Auto asendis Xenoni põlema, aga selles mõttes muidugi jälle mulle ka ei meeldi kui juba piisavalt pime/udune ja siis raffas sõidab nii et tagatuled ei paista...veidi ohtlik on küll.

korra veel puudutaks webasto teemat ka (mõned lollid küsimused, sest enne ple autot olnud eelsoojendusega)...kui lülitan puldist weba tööle, kas siis auto ise otsustab missuguse sooja kraadini temp-i keerab või see oleneb sellest, mis ma enne autost lahkudes jätsin?

Kasutaja avatar
worldonfire
Klubiline
Postitusi: 1282
Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
Asukoht: Võru/Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 51 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas worldonfire » 11 Okt 2016, 09:46

Maxpower kirjutas: korra veel puudutaks webasto teemat ka (mõned lollid küsimused, sest enne ple autot olnud eelsoojendusega)...kui lülitan puldist weba tööle, kas siis auto ise otsustab missuguse sooja kraadini temp-i keerab või see oleneb sellest, mis ma enne autost lahkudes jätsin?
Seda oleme katsetanud mingi 5 erineva masinaga.
Pmst minu b6-tel olid järelpaigaldatud webad, neil kasutas seda climatronicu seadet, mis autost lahkudes oli (näiteks enne auto seisma jätmist sättisin tempi 24,5 peale ja kui nüüd hommikul weba taimeriga käima läks, siis oli climatronicul ees 24,5)
Samas need masinad, millel olid tehasest (näiteks kasutaja aus b7), temal weba sätib tempi alati 22 kraadi peale.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 11 Okt 2016, 10:14

Pead ei anna, aga minu arust olen kuskil teemat lugenud, et kaabliga saab sättida selle kraadi. Omal on samuti 22 kraadi nagu tempiks tehase omaga hetkel.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 11 Okt 2016, 11:42

KuldarA kirjutas:
TiitRE kirjutas: Aga miks mitte lasta autol ise otsustada, millal piisavalt hämar on, et lükkab pooltuled peale? Ma vahest ikka kirun neid päevakatega poolpimedas kulgejaid, kus tagaots pime... :oops:
+1, selliseid näeb ka lauspimedas rahulolevalt oma LED-iga ringi sõitmas. Automaatseaded lülitavad minu arvates üsna mõistlikult.

ma ka seda meelt, et pimeda taguotsaga on ebamõistlik ja mitte just kõige ohutum ringi sõita. pealegi... mis sest kütusest ja rehvidest ikka kulutada, jalgsi kulgemine hoiab teisi kõvasti kokku :P. ja lülitab see automaatseade tõesti hästi, olen väga rahul.

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 11 Okt 2016, 11:45

webasto mul ka tehasepaigaldusega. siiani ma pole seda kraadi vaadanud, nüüd huvi pärast kontrollin. täna proovin ka kompuutrist seadistamise ära - õigemini juba panin paika, eks siis õhtul on näha, kas töötas nagu peab.

küll aga on mul webasto kohta selline küsimus: müügikuulutuses oli eraldi mainitud "mootori eelsoojendus" ja "salongi eelsoojendus". kas seesama 1 ahi teeb mõlemat? kompuutrist ma midagi muud küll ei leidnud, ainult "heating" ja "ventilation", s.t. kas küttega v ilma (mõlemat korraga aktiveerida ei saanud). kas see "heating" rezhiim soojendab ka salongi? katse-eksituse meetodil ma seda ilmselt enne miinuskraade teada ei saa :)
Viimati muutis apensiil, 11 Okt 2016, 11:57, muudetud 1 kord kokku.

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 11 Okt 2016, 11:48

mde, narr öelda, aga ma naudin seda turbodiisli tõmmet nagu mingi teismeline :D. endal on ka naljakas. kohati on muidugi veidi piinlik ka, aga paras kaif on ka... :D. õnneks ma enamasti nii ei tee :). peaks roosa kübara ka pähe panema, siis oleks teistel autojuhtidel ehk ka positiivne elamus :D

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 11 Okt 2016, 11:50

Jah, sama soojendab mõlemat. Lisaks, kui valid "ventilation", siis pigem jahutab salongi - eelkõige nt suvel.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 11 Okt 2016, 12:58

aus kirjutas:Jah, sama soojendab mõlemat. Lisaks, kui valid "ventilation", siis pigem jahutab salongi - eelkõige nt suvel.
Ventilationiga ei pane webastot tööle vaid ainult puhuri. Heatinguga paneb mõlemad.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 11 Okt 2016, 13:27

Mõnda aega nüüd sõidetud, kuda keskmine kulu on naisterahva jala all? Ökovärki ei tee nagu näha, naudid väänet :)

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 11 Okt 2016, 19:14

tobimarg kirjutas:Mõnda aega nüüd sõidetud, kuda keskmine kulu on naisterahva jala all? Ökovärki ei tee nagu näha, naudid väänet :)
nüüd peaks käed puusa lööma ja küsima, mis diskrimineeriv suhtumine see veel on :P. kuigi jah, ma olen seda meelt, et enamik naisterahvaid on viletsad juhid :? ...siiski on palju erandeid :)

aga et küsimusele vastata, siis 7,7 on praegu keskmine. sellest on ca 60 km päevas maanteesõitu ja 2 x tipptunnil tallinnas marsruudi linnaserv - kesklinn kulgemist. tihti ka keset päeva lühike ots kesklinnas. enamasti sõidan normaalselt, aga vahepeal ikka vajutan ka, jah :)

kui palju teistel tallinna linnaliiklusega keskmine tuleb?

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 11 Okt 2016, 19:17

veel meeldivaid avastusi uuel autol :)

see sai juba öeldud, et mulle meeldib, et tuled ennast ise ümber lülitavad. aga see meeldib ka, et armatuurlaua valgus ennast ise heledamaks sätib, kui päike eredalt vastu paistab.
ja väga meeldib, et päikesesirmid on pikisuunas liigutatavad (selle ma avastasin ühte videot vaadates).

acc mõnust hakkan ka juba aru saama :D

Jürjo
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 09 Juul 2016, 10:34
Auto: VW Transporter T4 2.4 D 95 a.VW Passat Variant B7 2.0TDI 2013 a.
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Jürjo » 11 Okt 2016, 20:43

apensiil kirjutas:kui palju teistel tallinna linnaliiklusega keskmine tuleb?
Pole küll tallinna liikleja,sama 103 kw DSG kastiga Passat ja nullisin üks kord kompuutri ära ja nüüd vaatasin,mootor käinud kokku 16 h,selle ajaga sõidetud kokku 850 km,keskmine kulu 6 l 100-le,enamus maantee sõit,aga suht sellised 15 km hommikul tööle ja õhtul tagasi

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 11 Okt 2016, 21:11

Arvutage ikka reaalselt tankimise kaudu küttekulu ka välja, kompuuter kipub natuke valetama.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 11 Okt 2016, 21:56

aus kirjutas:Arvutage ikka reaalselt tankimise kaudu küttekulu ka välja, kompuuter kipub natuke valetama.
see on plaanis jah, aga pole veel võimalust olnud - nädalavahetusel tankisin esimese paagitäie :)

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3375
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 811 korda
Tänatud: 131 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 11 Okt 2016, 22:34

apensiil kirjutas:kui palju teistel tallinna linnaliiklusega keskmine tuleb?
Ennem sain 4,5 kiltsa väljapool tipptundi tööle ja samapalju tagasi keskmiseks 9,5 sajale.
Nüüd on vaid tipptunni aegne sõit, aga enamus õiges suunas ja tööle läbi kesklinna vaid 20 km ja saan 7,5 sajale.
Ja mul teine masin, teine mootor, teine käigukast ja teine veoskeem! :D
Tean oma marsuudi fooritsükleid hästi ja muud nüanse ka.
Aga mõni lammas ikka oskab üllatada! :D

Sinul statistika jaoks vara veel kuna vajab harjumist uue autoga. :)
Kuu aega ja tunned autos koduselt ja saad normaalseid numbreid ka vaadata.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
evald112
Klubiline
Postitusi: 389
Liitunud: 18 Apr 2012, 13:49
Auto: B8 Passat 2.0TSI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 46 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas evald112 » 11 Okt 2016, 22:37

7.7 on iukka üllatavalt kõrge keskmine. Tõesti raske jalaga...

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 12 Okt 2016, 08:12

evald112 kirjutas:7.7 on iukka üllatavalt kõrge keskmine. Tõesti raske jalaga...

Täiesti normaalne, kui linnasõit tipptunnil ka sees.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 321
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 12 Okt 2016, 08:38

mulle ka justkui väga ülemäärane ei tundunud, aga no ei tea ju. samas ma muidugi penskari moodi ei törtsuta ka mööda teed tõesti :). eelmise omaniku keskmine oli 6,8. ja näiteks ma märkasin, et acc maanteel võtab rohkem kui siis, kui ma ise vajutan.
Viimati muutis apensiil, 12 Okt 2016, 08:38, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”