VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Vasta
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 12 Okt 2016, 09:26

Keskmine kiirus tuleks ka kulu juurde mainida, see annab aimu sõitude iseloomust. Et kas pikaajaline keskmine kiirus on a'la 20km/h või 60km/h. Linnas venides põletab ka TDI paratamatult kütust, aga kilometraaži lisandub vaevaliselt. Enda autoga ei ole haruldane, et vahel maanteekulu (4,5l/100km) ja linnakulu (9l/100km) erinevad kahekordselt. Linnas muidugi naudin ka sõitu, kui ummikust välja saab siis on jalg sirge :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5348
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas jussike » 12 Okt 2016, 09:32

Mida te piinate ennast nende kulu numbritega? Nii kaua,kui üle mõistuse ei tarbi, siis talla ja kalla, kui otsas, pane juurde, töristamisega seda ollust ju juurde ei teki.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 12 Okt 2016, 10:09

eh, ega me ei piinagi, niisama huvitav vaadata ja võrrelda ja teada. jube asjalik teema ju :P

aga ma täna katsetasin, sõitsin pea terve tee tööle acc abil, ei tõmmelnud ega midagi. selle tulemusena oli tööle jõudes keskmine kulu langenud 7,1 - le :D
ühtlasi parandan eelmise sissekande eksiarvamuse - acc ei võta rohkem kütust. jah, kohati ta kiirendades võtab rohkem kui ma vajutaks, aga samas ei saavuta ta kunagi sellist 44,9 nagu ma eile paigalt võtes mäest üles kiirendades näiteks korra nägin :oops:
võib-olla saan õhtul pildid ka tlf-st kätte, klõpsisin maanteesõidu kulu vaateid.

keskmine kiirus kompuutri andmetel on 30 km/h. arvestades, et iga päev on maanteesõitu ca 60 km ja seal lasen ca 97 km/h, siis on linnasõidul kindlasti päris suur osa.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 12 Okt 2016, 10:22

webasto peaks ka ju veidi kulu lisama, aga see vist ei lähe kompul arvesse :roll: ...ainult tankimise käigus saab teada palju kulus.

Endal linnas u 70% sõitudest ja ummikutes ka ikka, sel juhul viimase tankimisega oli 8,6l

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 12 Okt 2016, 10:25

Hetkenumbritest ära üldse erutu, 44,9l kuluks sajale kilomeetrile kui sa kiirendakski niimoodi madala käiguga 100km järjest mäest üles :) Ma ütleks, et sellise keskmise kiiruse kohta täitsa OK kulu sul ja kindlasti langeb varsti 6, ..l/100km peale, harjumise asi, hetkel veel tallad ja katsud.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 12 Okt 2016, 14:02

kuidas siis uuele autoomanikule tundub, kas tahaks ikka manuaali veel tagasi? :D

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 12 Okt 2016, 14:21

Maxpower kirjutas:kuidas siis uuele autoomanikule tundub, kas tahaks ikka manuaali veel tagasi? :D
khmm. ei taha :lol:

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 12 Okt 2016, 14:24

Ilmselt üsna rumal küsimus, aga kas talverehv peaks olema sama mõõtu nagu suverehv? suvine on 215/55R 16

Või peaks/võiks olla kitsam ja kõrgem? Kui jah, siis missugune – kas 205/65? või midagi muud?

Või peaks üldse plekkveljed talveks ostma? Kui jah, siis mis mõõtu? Kõik soovitused väga oodatud.

Viimased talved olen sõitnud Gislaved NordFrost 100 naastrehvidega. Üldiselt väga rahul – hea juhitavus ja pidamine ja üsna vaiksed. Rehvi puhul on mulle oluline hea pidamine ja madal müratase – kui keegi oskab selles osas paremat rehvi soovitada, on see väga teretulnud. Ilmselt naastu juurde ma jään, need kinnisõidetud lumega kõrvalteed ei meeldi eriti ja neid ikka ette jääb.

Maxpower
Huviline
Postitusi: 439
Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
Asukoht: EU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 10 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Maxpower » 12 Okt 2016, 15:08

njaa...naast või lamell? siin vist võibki arutama jääda, ise just tellisin bridgestone WS80 lamellid, kuna ei satu eriti külavahe teedele ja linnas ple mõtet naela kulutada. Aga muidu mõõt ikka sama mis suvekatel, ei näe küll põhjust miks peaks väiksema/kitsama võtma. Suveks tegelt hoopis suuremat/laiemat velge/rehvi vaja :D

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 803
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas Elevant » 12 Okt 2016, 15:29

Omast kogemusest ütlen, et kui jäärajale ei roni, siis pole vahet, mis mõõdus see suss seal all on. Olen sõitnud nii laia lamelli, kui kitsa naelaga, mõlemaga on kõik sõidud tehtud saadud. Osta tuleb korralik rehv ja pole mingeid probleeme. Minul väga head kogemused lamellide poole pealt on GoodYearidega, siis soovitan neid, naastude kohapealt oskan kiita GoodYeare ja Micheline. Viimased muidugi maru kirve hinnaga. Hästi töötavad veel Bridgestone naelad.

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 12 Okt 2016, 15:50

nohjahh.. ma oma esimesed talved sõitsin üldse tavalise rehviga, polnud mingit talverehvide nõuet. ega vist polnud talverehvegi. sai ka sõidetud.. iseasi, et ma enam nii noor ei ole, et ma sellest igapäevast adrenaliinirõõmu tahaks veel tunda :)

michelin on valikust väljas, nii lärmaka rehviga ma nõus sõitma ei ole. gislaved töötab samuti väga hästi ja on talutavalt vaikne. kui rehviteste vaadata, siis lamellide esimesed on ikkagi punktide järgi tagapool naelte keskmistest või isegi viimastest. kuna ma sõidan omajagu ja olen ennast paar korda jäistel metsateedel ka täiesti risti keset teed leidnud, siis eelistan ikkagi naela. ja tegelt see ei olnudki küsimus ju :)

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 12 Okt 2016, 17:14

Hankook ipike rs naastrehv mõistlik hind ja kvaliteet, meil foorumis mingi talverehvide teema kus koik kirjutavad kogemusi ka, teloga ei viitsi otsida hetkel
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 12 Okt 2016, 22:10

tolle teema ma olen juba 3x läbi lugenud :). väga hea, et sellised teemad tehtud on, palju abi. märkasin ka seda rehvi seal.
Viimati muutis apensiil, 13 Okt 2016, 09:33, muudetud 1 kord kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 13 Okt 2016, 08:11

Milliste Michelinidega kogemus, et lärmavad? Mu kogemus just vastupidine. Sõidan igal talvel päris laia valiku talverehvidega erinevatelt tootjatelt ja Michelinid müra poolest kindlasti vaiksemas pooles. Suurema müraga kipuvad olema näiteks Good Year ja Dunlop naastud, selle põhjusele saab üsna kergelt vastuse, kui mustrit silmitseda.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 13 Okt 2016, 08:24

Millise mustriga rehvid tekitavad valjemat müra?

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 13 Okt 2016, 09:32

KuldarA kirjutas:Milliste Michelinidega kogemus, et lärmavad? Mu kogemus just vastupidine. Sõidan igal talvel päris laia valiku talverehvidega erinevatelt tootjatelt ja Michelinid müra poolest kindlasti vaiksemas pooles. Suurema müraga kipuvad olema näiteks Good Year ja Dunlop naastud, selle põhjusele saab üsna kergelt vastuse, kui mustrit silmitseda.
see on hea küsimus, aga ma tõesti ei tea. michelinid olid, noh :oops:

kas sul on võrdluseks kogemus gislaved nord frost'iga? s.t. kummad vaiksemad on?

selles testis on gislaved rohkem punkte saanud ja mu enda kogemus sellega on väga hea. samas kui keegi soovitab paremat (väga hea pidamisega ja vaikset), siis olen üsna avatud meelega selles osas.

[url]http://www.rehvitakso.ee/talverehv ... est%202015
[/url]
Viimati muutis apensiil, 13 Okt 2016, 09:37, muudetud 2 korda kokku.

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 13 Okt 2016, 09:36

vwgolf kirjutas:Millise mustriga rehvid tekitavad valjemat müra?
Näited(pildid googelda ise):
Good Year Ultragrip Ice Arctic
Dunlop Ice touch

To Apensiil:
Gislaved peaks pigem vaiksem olema.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 13 Okt 2016, 09:46

ma saan teiste teemasid lugedes aru küll, kui palju minu küsimused "teiselt tasemelt" on, aga siiski:

kas acc pidurdamisel läheb pidurituli ka ikka põlema?

kuidas ma saan teada, et webasto on kompuutrist tööle läinud, kui ma jõuan auto juurde veidi hiljem kui plaanitud? ilmselt õli temperatuuri vaadates, aga miskipärast see näidik hakkab mul tööle alles pärast mõnda minutit sõitmist. kas nii peabki või on sellega midagi paigast ära? paar minutit pärast käivitamist ja sõitmahakkamist näitab õli temp ca 50C ringis - sellest võiks ilmselt eeldada, et webasto on töötanud. aga miks see näidik viivitusega tööle hakkab?

kui autol võtme välja võtan pärast sõitmist, siis midagi vaikselt veidi suriseb/piniseb veidi aega laes seal, kus salongituled ja prillitoos on. nagu miski asi lülituks välja v sisse vmt. mis asi see on?

koha peal pöörates rool kiuksub vaikselt (eriti vasakule pöörates) - hääl selline, nagu 2 kummitihendit käiksid üksteise vastu. kas see peab nii olema ja kui ei pea, siis mis see olla võiks?

kas tagumine numbrialus peabki logisema ja kolisema? kuidas ma selle kinni saan - ei taha seda niisama sinna kiskuma minna. ma tean küll, et siin pigem tavaks numbrialus ära võtta, aga ma eelistaks alusega, kuid sellisega, mis ei laperdaks ega koliseks.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1732
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
Asukoht: Tartu
Tänanud: 402 korda
Tänatud: 194 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas etnies858 » 13 Okt 2016, 09:56

KuldarA kirjutas:Milliste Michelinidega kogemus, et lärmavad? Mu kogemus just vastupidine. Sõidan igal talvel päris laia valiku talverehvidega erinevatelt tootjatelt ja Michelinid müra poolest kindlasti vaiksemas pooles. Suurema müraga kipuvad olema näiteks Good Year ja Dunlop naastud, selle põhjusele saab üsna kergelt vastuse, kui mustrit silmitseda.
Võin vastupidist väita.. Land roveri all Michelinid ja lärmavad jubedalt

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas aus » 13 Okt 2016, 10:02

Tagumise numbrialuse vahel oli sul mingisugune puidust pulk, kui ma vaatamas käisin. Siis lubati alus ära vahetada/korralikult kinni panna.
Kui ACC pidurdab, siis ikka piduritulega.
Jahutusvedeliku temperatuuri järgi peaks ka ju aru saama, kui käima pannes kohe tõusma hakkab. Samuti, kas hakkab kohe sooja/soojemat puhuma. Ja kas auto soe ei ole selleks ajaks? Ses mõttes, et kui ei, siis äkki pead webasto aega pikendama?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Okt 2016, 10:04

Õli tempi näitabki teatud viivitusega, ju siis kraadib nii kaua :) Kui praeguste ilmadega on kohe varsti 50c õli siis kindlasti töötas webasto. See TDI on nii efektiivne, et kui temp on üle 4-5c õues ja webasto ei rakendu, siis läheb ikka jupp aega enne kui tempi seier end liigutama hakkab. Samas kui õues piisavalt jahe ja webasto rakendub automaatselt, siis on juba umbes 3-4km jooksul 90c peale seier.
Ei ole küll olnud võimalust kunagi järgi vaadata, aga olen 99% kindel, et ACC paneb pidurdades piduritule põlema. Muidu sellist vidinat üldse auto peale vast ei lubatakski, kuna oleks väga ohtlik värk.
Minul rool ei krigise üheski asendis, seega ei ole normaalne, et krigiseb.
Numbrialus on kruvidega luugi küljes, ju siis kruvid lahti? Kanguta kruvikaga numbrit kinni hoidvad plastiknagad ära, saad numbri ära aluse küljest ja näed seejärel alust hoidvaid kruvisid. Kontrolli üle kas on kinni.

miilits
Huviline
Postitusi: 2191
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 124 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas miilits » 13 Okt 2016, 10:09

Mina ei soovita neid rehve, (235/45 r17 michelin primacy 3), olid omal ostes kaasas, ja ei suuda nendega sõita. vaja kõrvaklappe lausa. Panin vana auto alt nankang ns2 ja auto vait kohe. Talveks lähevad 2 hooaega olnud hankook ipike naastud, mis oma pidamise ja vaikse veeremisega üllatasid.

Ise alustan sõitu peetri külast saue poole, hommikul 4kraadi, ilma webastota saab jüri ringiks 90 kraadi, kui weba kasutan ( tavaliselt pool tundi) siis autosse minnes seier seal 40-50 kraadi peal minutiga peale käivitust ja kui olen kilomeetri majast siis 90 kraadi. seier liigub 90kraadi peale ka kiiremini, kui tegelik temp järgi tuleb( peaks seal 80 kraadi juures algul olema see reaalne temp sel hetkel)
Viimati muutis miilits, 13 Okt 2016, 10:11, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 13 Okt 2016, 10:21

miilits kirjutas:Mina ei soovita neid rehve, (235/45 r17 michelin primacy 3), olid omal ostes kaasas, ja ei suuda nendega sõita. vaja kõrvaklappe lausa. Panin vana auto alt nankang ns2 ja auto vait kohe. Talveks lähevad 2 hooaega olnud hankook ipike naastud, mis oma pidamise ja vaikse veeremisega üllatasid.
Primacy on ju suverehv
Viimati muutis KuldarA, 13 Okt 2016, 10:21, muudetud 1 kord kokku.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

apensiil
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
Auto: VW Passat B7 2.0TDI
Asukoht: Tallinn/Keila
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 1 kord

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas apensiil » 13 Okt 2016, 10:23

tänks!
selge, siis järelikult webasto ikka töötab kompuutrist ka. auto on sisseistudes normaalne :) - järelikult kui ei oleks töötanud ja oleks 2 kraadi, siis ma tunneks, et on külm :). ja puhub küll sooja. ja õli tõesti paar min pärast käivitust suts üle 50C. seega kõik ok.

webasto programmeerimise kohta keegi veel ütles, et saab panna kõik tööpäevad ntx. kas see on nii? mul saab küll panna ainult 1 päeva korraga ühe aja alla (ajavõimalusi kokku 3). seega päris nii ei saa, et "e-r kl 17.

seda numrbitule asja siis vaatan. sealh seda puupulka seal.

rool ei kriuksu, vaid teeb sellist häält, nagu 2 kummitihendit viuksuks üksteise vastu. või nagu tõmbaks sõrmega üle klaasi. hääl on üsna vaikne, aga on olemas. lihtsalt mõtlen, kas see võib olla midagi, millele vaja tähelepanu pöörata v mitte (lõppeks on autol garantii ja ei taha midagi maha magada).
Viimati muutis apensiil, 13 Okt 2016, 10:23, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7837
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Okt 2016, 11:14

apensiil kirjutas:lihtsalt mõtlen, kas see võib olla midagi, millele vaja tähelepanu pöörata v mitte (lõppeks on autol garantii ja ei taha midagi maha magada).
kui pikk sel 2012 a. autol see garantii siis on - tehasegarantiist ikka räägime?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Huviliste autod”