VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Nonii, siin ta nüüd on, Elisabeth Jõhvi!
Ehk teisisõnu, minu elu esimene Volkswagen. Eesnimeks Passat.
Mu lapsepõlv jääb aega, mil autodeks olid (kui neid üldse oli, sest valdav enamik inimesi sõitis bussiga) sapakas, mosse ja volga. Tõsi, žigull tuli ka üsna kohe, aga ega siis neid veel kohe ringi ei liikunud. Veidi hiljem oli jaotuseks: sõiduauto, veoauto ja välismaa auto. Sõitma õppisin Mossega ja see oli hea kool .
Mu enda esimene isiklik auto oli Opel Kadett, GTI, igavene äge . Pärast on erinevaid autosid omatud ja kõik nad on mind väga hästi teeninud, mitte midagi halba ei ole ühegi kohta öelda. Viimane neist Ford Mondeo, mille ostsin poest ja see on ka siiani minu käes. Sõidab hästi, aga sõitsin sel natuke plekki kortsu ja nüüd peab aru pidama, mis sellega edasi teha. Kasko remontima ei nõustunud, maksis lihtsalt hüvitise välja ja hakkasin siis veidi ringi vaatama.
Olen suurte autode ja universaaliusku (no maastur sobiks ka), seega pisemaid ei vaadanud. Passatiostu plaane ei olnud algul üldse, tahtsin Subaru Outbacki, aga ühe müüja juures, kuhu läksin hoopis teist marki vaatama, jäid need B7 mudelid järsku silma. Proovisin ja oligi mu süda kiirelt võidetud (siuksed need naised on ). Kuna ma sellest autost suurt midagi ei teadnud, siis tulin siia nõu küsima, teema on siin:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=79&t=138448
See oli mulle endale päris naljakas, et siin suudeti mind kiirelt ümber veenda ja igasugu kärbseid pea täis ajada, mille tulemusena mind mitte ainult et vabastatud mu esialgsest sügavast umbusust diisli ja automaadi vastu, vaid veendi ka igasugu tilulilu vajalikkuses . Ksenoonid ja deeessgeed ja mis kõik veel . Muljetavaldav oli ka siinsete nõuandjate asjalikkus ja heatahtlikkus - veelkord väga suur tänu kõigile, kes nõu andsid ja abiks olid ja oma autosid proovida lubasid. Eriliselt suur tänu kasutajatele aus, kes käis ja auto ka üle vaatas ja kaabli külge pani ja LabeL.
Niisiis:
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT COMFORTLINE
Esmane reg.: 06/2012
Värvus: must met.
Odomeetri näit: 147 923 km
Mootor: 2.0 TDI Bluemotion (103 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: automaat DSG 6-ne
Kütus: diisel
Varustus:
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
• Roolivõimendi (kiirustundlik)
• Kesklukustus (puldiga)
• ABS pidurid
• Elektrooniline seisupidur
• Turvapadi
• Turvakardinad
• Immobilisaator
• Stabiilsuskontroll
• Pidurdusjõukontroll
• Veojõukontroll
• Lisapidurituli
• Vihmasensor
• ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
• Turvavööde eelpingutid esiistmetel
• Automaatne paigalseismise funktsioon / mägistardi abi - auto hold
MUGAVUSVARUSTUS
• Kliimaautomaatik
• 4x elektrilised akende tõstukid
• Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
• Automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas)
• Püsikiiruse hoidja ( distantsi jälgiv) - ACC
• Parkimisandurid (ees, taga)
• Parkimiskaamera, tark
• Mootori eelsoojendus (eraldi aku)
• Salongi eelsoojendus
• Toonitud klaasid
• 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• Kohtvalgustid
• Coming-/Leaving-Home funktsioon
SISUSTUS
• Tekstiilpolster
• Reguleeritava kumerusega seljatugi + massaazhifunktsioon
• 2x istmesoojendused
• Ventileeritavad istmed,
• Multifunktsionaalne rool
• Käiguvahetus roolilt - labad
• Käetugi ees (laekaga)
• Käetugi taga (laekaga)
• Iluliistud salongis
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
• Stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
• Kõlarid
• Ekraan (ees)
• Navigatsiooniseade
• Autokompuuter
• Bluetooth käed vabad süsteem
• Valuveljed (R16, VW originaal)
TULED
• Xenon (lähituled, kaugtuled)
• LED (päevatuled, tagatuled)
• Esitulede pesurid
• Päevasõidutulede automaatne lülitus
• Udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
• Valgustuspakett
• 12v pistikupesad
• Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
• Veokonks (elektriline, teisaldatav)
pagasiruumi kummimatt + võrk
varuratas
Toodud Saksamaalt, hooldused tehtud ainult VW esinduses, kontrollitud ajalugu OK. Lisaks 3 kuud garantiid müüjafirma poolt. Punast vaipa kaasa ei antud
Ehk teisisõnu, minu elu esimene Volkswagen. Eesnimeks Passat.
Mu lapsepõlv jääb aega, mil autodeks olid (kui neid üldse oli, sest valdav enamik inimesi sõitis bussiga) sapakas, mosse ja volga. Tõsi, žigull tuli ka üsna kohe, aga ega siis neid veel kohe ringi ei liikunud. Veidi hiljem oli jaotuseks: sõiduauto, veoauto ja välismaa auto. Sõitma õppisin Mossega ja see oli hea kool .
Mu enda esimene isiklik auto oli Opel Kadett, GTI, igavene äge . Pärast on erinevaid autosid omatud ja kõik nad on mind väga hästi teeninud, mitte midagi halba ei ole ühegi kohta öelda. Viimane neist Ford Mondeo, mille ostsin poest ja see on ka siiani minu käes. Sõidab hästi, aga sõitsin sel natuke plekki kortsu ja nüüd peab aru pidama, mis sellega edasi teha. Kasko remontima ei nõustunud, maksis lihtsalt hüvitise välja ja hakkasin siis veidi ringi vaatama.
Olen suurte autode ja universaaliusku (no maastur sobiks ka), seega pisemaid ei vaadanud. Passatiostu plaane ei olnud algul üldse, tahtsin Subaru Outbacki, aga ühe müüja juures, kuhu läksin hoopis teist marki vaatama, jäid need B7 mudelid järsku silma. Proovisin ja oligi mu süda kiirelt võidetud (siuksed need naised on ). Kuna ma sellest autost suurt midagi ei teadnud, siis tulin siia nõu küsima, teema on siin:
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=79&t=138448
See oli mulle endale päris naljakas, et siin suudeti mind kiirelt ümber veenda ja igasugu kärbseid pea täis ajada, mille tulemusena mind mitte ainult et vabastatud mu esialgsest sügavast umbusust diisli ja automaadi vastu, vaid veendi ka igasugu tilulilu vajalikkuses . Ksenoonid ja deeessgeed ja mis kõik veel . Muljetavaldav oli ka siinsete nõuandjate asjalikkus ja heatahtlikkus - veelkord väga suur tänu kõigile, kes nõu andsid ja abiks olid ja oma autosid proovida lubasid. Eriliselt suur tänu kasutajatele aus, kes käis ja auto ka üle vaatas ja kaabli külge pani ja LabeL.
Niisiis:
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT COMFORTLINE
Esmane reg.: 06/2012
Värvus: must met.
Odomeetri näit: 147 923 km
Mootor: 2.0 TDI Bluemotion (103 kW)
Vedav sild: esivedu
Käigukast: automaat DSG 6-ne
Kütus: diisel
Varustus:
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
• Roolivõimendi (kiirustundlik)
• Kesklukustus (puldiga)
• ABS pidurid
• Elektrooniline seisupidur
• Turvapadi
• Turvakardinad
• Immobilisaator
• Stabiilsuskontroll
• Pidurdusjõukontroll
• Veojõukontroll
• Lisapidurituli
• Vihmasensor
• ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
• Turvavööde eelpingutid esiistmetel
• Automaatne paigalseismise funktsioon / mägistardi abi - auto hold
MUGAVUSVARUSTUS
• Kliimaautomaatik
• 4x elektrilised akende tõstukid
• Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
• Automaatselt tumenevad peeglid (sees, väljas)
• Püsikiiruse hoidja ( distantsi jälgiv) - ACC
• Parkimisandurid (ees, taga)
• Parkimiskaamera, tark
• Mootori eelsoojendus (eraldi aku)
• Salongi eelsoojendus
• Toonitud klaasid
• 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
• Kohtvalgustid
• Coming-/Leaving-Home funktsioon
SISUSTUS
• Tekstiilpolster
• Reguleeritava kumerusega seljatugi + massaazhifunktsioon
• 2x istmesoojendused
• Ventileeritavad istmed,
• Multifunktsionaalne rool
• Käiguvahetus roolilt - labad
• Käetugi ees (laekaga)
• Käetugi taga (laekaga)
• Iluliistud salongis
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
• Stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
• Kõlarid
• Ekraan (ees)
• Navigatsiooniseade
• Autokompuuter
• Bluetooth käed vabad süsteem
• Valuveljed (R16, VW originaal)
TULED
• Xenon (lähituled, kaugtuled)
• LED (päevatuled, tagatuled)
• Esitulede pesurid
• Päevasõidutulede automaatne lülitus
• Udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
• Valgustuspakett
• 12v pistikupesad
• Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
• Veokonks (elektriline, teisaldatav)
pagasiruumi kummimatt + võrk
varuratas
Toodud Saksamaalt, hooldused tehtud ainult VW esinduses, kontrollitud ajalugu OK. Lisaks 3 kuud garantiid müüjafirma poolt. Punast vaipa kaasa ei antud
Viimati muutis apensiil, 02 Dets 2016, 18:36, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Seda foorumit risti ja põiki lugedes võiks ju veel tahta DLA tulesid, rehvirõhu andureid ja Lane assist’i (ja tegelt nahksisu hakkas ka meeldima juba ), aga noh, esialgu harjun olemasolevagi varustusega. Esmapilgul tundub, et DSG koos labadega rooliga, Webastod, ACC ja parkimisandurid/tagurduskaamera võiks liigitada kõige vajalikuma hulka, aga eks näha ole. Siiani sain muidugi ilma suurepäraselt hakkama, aga mugavusega harjub ikka uskumatult ruttu. Vanasti pesti pesu ka käsitsi, aga seda ilmselt keegi enam taga ei igatse.
Kõige olulisem, et oleks töökindel! Ja kui mõni neist peentest ninapuuderduslisasest peakski otsad andma, siis loodetavasti elu seisma ei jää ja neid ka remontida-asendada. Paaril eelmisel autol on olnud esiklaasi soojendus, see on ka üks väga mugav lisa, aga eeldan, et kui on mootori ja salongi eelsoojendused, siis ehk pole selle puudumisest lugugi. Webasto igatahes töötab, täna hommikul katsetasin. panin puldist, seda kohta, kust kompuutrist programmeerida, veel ei ole leidnud. kogu seda kompuutrindust peab uurima, eile ei saanud mitte mukitki aru.
Nii et esialgu peaks vist tutvuma oma uue suksuga ja mõtlema talverehvidele ja vahatamisele (poleeritud on ta niigi). Ja vaatama, millal järgmine hooldus ja mis siis vaja teha on. Ja esitama siin hulgaliselt küsimusi .
Kõige olulisem, et oleks töökindel! Ja kui mõni neist peentest ninapuuderduslisasest peakski otsad andma, siis loodetavasti elu seisma ei jää ja neid ka remontida-asendada. Paaril eelmisel autol on olnud esiklaasi soojendus, see on ka üks väga mugav lisa, aga eeldan, et kui on mootori ja salongi eelsoojendused, siis ehk pole selle puudumisest lugugi. Webasto igatahes töötab, täna hommikul katsetasin. panin puldist, seda kohta, kust kompuutrist programmeerida, veel ei ole leidnud. kogu seda kompuutrindust peab uurima, eile ei saanud mitte mukitki aru.
Nii et esialgu peaks vist tutvuma oma uue suksuga ja mõtlema talverehvidele ja vahatamisele (poleeritud on ta niigi). Ja vaatama, millal järgmine hooldus ja mis siis vaja teha on. Ja esitama siin hulgaliselt küsimusi .
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui sul midagi puudu jääb, siis võid alati küsida. Seda nii lisavarustusest kui selle toimimisest.
Ainuke asi, mis sa "kohe" teha võiksid, on webasto puldi patarei vahetus. Tuli meelde, et see hädaldab kollase tulekesega.
Ainuke asi, mis sa "kohe" teha võiksid, on webasto puldi patarei vahetus. Tuli meelde, et see hädaldab kollase tulekesega.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
mis patarei sinna käib?
DL 1/3N.
ongi siukse numbriga või?
upd: ise küsin, ise vastan: on jah
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_d ... php?p=1475
DL 1/3N.
ongi siukse numbriga või?
upd: ise küsin, ise vastan: on jah
http://www.mtt-trading.fi/cat/product_d ... php?p=1475
Viimati muutis apensiil, 06 Okt 2016, 12:34, muudetud 2 korda kokku.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kena ja soliidne masin. Edu ja palju murevabaid kilomeetreid
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Tere tulemast b7- sekka. Kas ss sai juba maha progetud
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
no nii kiiresti siis . ei saanud, vajutan nuppu - siiani veel ei häiri. ma üritan kõigepealt aru saada, mis tal on ja kuidas töötavad.miilits kirjutas:Tere tulemast b7- sekka. Kas ss sai juba maha progetud
aga kas tal peavadki nii madalad pöörded olema? 45 km/h ja 4. käik? 50 km/h juba 5.?
Viimati muutis apensiil, 06 Okt 2016, 12:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
jees, kui tahad kõrgemat pööret, siis kang s peale.
Viimati muutis miilits, 06 Okt 2016, 13:04, muudetud 1 kord kokku.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Palju õnne uue auto puhul! Pöörete teema normaalne, DSG-le meeldivad madalad pöörded. Bensukal on 60 juures juba 7-s käik sees.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
sõitsin paar lühikest otsa linnas ja 2 x jäi pärast auto väljasuretamist ja lukustamist veel mingi ventikas ees kapoti all käima. mis asi see on ja kas see on normaalne?
väljasuretades jääb kellade ekraanile kiri "check deadlock! owners manual!" mida ma sellega tegema pean?
üleüldse see kompuuter ei allu mu soovidele, vaid teeb, mida ise tahab . ei saa kuidagi seda vaadet enam ette, kus näitaks ekraanil kiirust ntx.
väljasuretades jääb kellade ekraanile kiri "check deadlock! owners manual!" mida ma sellega tegema pean?
üleüldse see kompuuter ei allu mu soovidele, vaid teeb, mida ise tahab . ei saa kuidagi seda vaadet enam ette, kus näitaks ekraanil kiirust ntx.
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
ok, "check deadlock" - kirjale sain selgituse - uste lukustus oli tõesti peal.
http://www.vwgolf.net.au/showthread.php ... m-ignition
küll aga misasja see ventikas seal ikkagi teeb?
ja tundub, et mul see ss on ikkagi deaktiveeritud, sest ta ei tööta küll. algul ma vajutasin seda nuppu, aga üks kord unustasin ja midagi ei juhtunud, ükskõik kui tugevasti pidurdades.
http://www.vwgolf.net.au/showthread.php ... m-ignition
küll aga misasja see ventikas seal ikkagi teeb?
ja tundub, et mul see ss on ikkagi deaktiveeritud, sest ta ei tööta küll. algul ma vajutasin seda nuppu, aga üks kord unustasin ja midagi ei juhtunud, ükskõik kui tugevasti pidurdades.
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
see, et ss ei tööta, ehk tingitud sellest, et vastavad parametrid pole saavutatud? mootori temp jne. Ventika hääl võib olla tähendus, et teeb dpf põletust. olen aru saand, et kui protsess jääb seismajäädes katkenuks, siis pidi vent täiega laskma, et jahutada vms.apensiil kirjutas:ok, "check deadlock" - kirjale sain selgituse - uste lukustus oli tõesti peal.
http://www.vwgolf.net.au/showthread.php ... m-ignition
küll aga misasja see ventikas seal ikkagi teeb?
ja tundub, et mul see ss on ikkagi deaktiveeritud, sest ta ei tööta küll. algul ma vajutasin seda nuppu, aga üks kord unustasin ja midagi ei juhtunud, ükskõik kui tugevasti pidurdades.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
edu autoga!
Selle ventika kohapealt ise ka mõtlesin, et mille pärst ta tööle jääb, õues polnud nii soegi, et oleks vaja jahutada. Aga kui seotud DPF põletusega, siis võib olla küll. Samas kui tihti seda DPF põletatakse, kui ma õieti mäletan, siis ma olen ventikat kuulnud kolm korda u. 4 kuu jooksul?
Selle ventika kohapealt ise ka mõtlesin, et mille pärst ta tööle jääb, õues polnud nii soegi, et oleks vaja jahutada. Aga kui seotud DPF põletusega, siis võib olla küll. Samas kui tihti seda DPF põletatakse, kui ma õieti mäletan, siis ma olen ventikat kuulnud kolm korda u. 4 kuu jooksul?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Nonäed, muhe suksu sai hoovi veeretatud. Edu ja muretuid kilomeetreid ja head harjumist. Passat on aus ja hea auto, küll ta kestab. On mõned konkreetsed potentsiaalsed murekohad, aga küll sul asjamehed need üle kuulasid/katsusid
Kompuutrit ohjad roolil parempoolsete nuppudega. Vasakule-paremale liigud nö peamenüüdes ja kui jõuad soovitud menüüni siis üles-alla nuppudega käsutad seda konkreetset menüüd ja OK on siis justkui enter. Kiirus, kütusekulu jms peab seal täitsa ühes menüüs olemas olema, klõpsi julgelt. Webasto ka seal täitsa olemas.
DSGle meeldib jah koguaeg hirmsasti ökotada ja nii tahmab süsteemi ja talvel läheb mootor aeglaselt soojaks. Ära siis unusta paar korda päevas korralikult peeneks lasta autot, siis kestab ka asi Ohutus eelkõige muidugi.
Kompuutrit ohjad roolil parempoolsete nuppudega. Vasakule-paremale liigud nö peamenüüdes ja kui jõuad soovitud menüüni siis üles-alla nuppudega käsutad seda konkreetset menüüd ja OK on siis justkui enter. Kiirus, kütusekulu jms peab seal täitsa ühes menüüs olemas olema, klõpsi julgelt. Webasto ka seal täitsa olemas.
DSGle meeldib jah koguaeg hirmsasti ökotada ja nii tahmab süsteemi ja talvel läheb mootor aeglaselt soojaks. Ära siis unusta paar korda päevas korralikult peeneks lasta autot, siis kestab ka asi Ohutus eelkõige muidugi.
-
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
- Skype: lauri.labe
- Auto: Passat 2,0tdi 2011
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Täitsa viks ja viisakas masin ju, muretuid ja pikki kilomeetreid
Seda mida seal menüüs kuvab lisaks kütusekulule jne., saad valida comfort menüüst (sõidu ajal seda teha ei saa).
Seda mida seal menüüs kuvab lisaks kütusekulule jne., saad valida comfort menüüst (sõidu ajal seda teha ei saa).
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1077
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 35 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Weba pult võib sul muidugi auto ära unustada, kui sa talt patarei välja kakud, aga sellele on ka hea ravim olemas. Eks anna teada, kui patarei olemas.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Lugesin ka seda sinu ostuteemat. Tore, et leidsid endale meelepärase masina ja loodan, et saad nautida kalla ja talla resiimi
Ja no lisavarustust saab alati juurde pookida kui midagi puudu
Ja no lisavarustust saab alati juurde pookida kui midagi puudu
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
tänan heade soovide eest!
siiani olen küll rahul, v.a. mõned pisiasjad.
aga sain aru ka peamisest vahest bensiini ja diisli vahel juhtimise mõttes - diisel on küll palju võimsam - kui ikka läheb, siis läheb. aga bensiin on erksam - mu eelmine oli nagu osa minust - kohe, kui gaasi andsin, auto reageeris. diisliga on miski imelühike viivitus sees. nö gaasipedaal ei ole päris mu jala pikendus
webasto puldi patarei vahetatud, tundub, et töötab.
aga kas tal peab ka mingi järeljuristamine olema? s.t. kui lülitan välja, siis ta mõnda aega veel toimetab. päris täpselt ei saa kahjuks kuulata, õues on selline purgaa, et tormimühinaga ei kuulnud õieti webasto töötamistki. ja puldil punane tuluke tähendab siis, et töötab ja kollane, et patarei tühi?
ok, seda kompuutrit üritasingi sõidu ajal näppida, sestap ta ei reageerinudki.
millega istmeid/polstrit pesta, et see mingist pesuainest tulnud "lõhnastamise" lõhn ära kaoks. enamikule see ilmselt pole üldse teema, aga mulle ei istu mitte üks raas, kui auto on kuidagi lõhnastatud ja tahaks selle kuidagi ära saada.
siiani olen küll rahul, v.a. mõned pisiasjad.
aga sain aru ka peamisest vahest bensiini ja diisli vahel juhtimise mõttes - diisel on küll palju võimsam - kui ikka läheb, siis läheb. aga bensiin on erksam - mu eelmine oli nagu osa minust - kohe, kui gaasi andsin, auto reageeris. diisliga on miski imelühike viivitus sees. nö gaasipedaal ei ole päris mu jala pikendus
webasto puldi patarei vahetatud, tundub, et töötab.
aga kas tal peab ka mingi järeljuristamine olema? s.t. kui lülitan välja, siis ta mõnda aega veel toimetab. päris täpselt ei saa kahjuks kuulata, õues on selline purgaa, et tormimühinaga ei kuulnud õieti webasto töötamistki. ja puldil punane tuluke tähendab siis, et töötab ja kollane, et patarei tühi?
ok, seda kompuutrit üritasingi sõidu ajal näppida, sestap ta ei reageerinudki.
millega istmeid/polstrit pesta, et see mingist pesuainest tulnud "lõhnastamise" lõhn ära kaoks. enamikule see ilmselt pole üldse teema, aga mulle ei istu mitte üks raas, kui auto on kuidagi lõhnastatud ja tahaks selle kuidagi ära saada.
Viimati muutis apensiil, 07 Okt 2016, 14:21, muudetud 2 korda kokku.
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Jah, weba teeb jahutust. See tavaline, et pärast sõidust tulemist weba veel mõnda aega uriseb.apensiil kirjutas:
webasto puldi patarei vahetatud, tundub, et töötab. aga kas tal peab ka mingi järeljuristamine olema? s.t. kui lülitan välja, siis ta mõnda aega veel toimetab. päris täpselt ei saa kahjuks kuulata, õues on selline purgaa, et tormimühinaga ei kuulnud õieti webasto töötamistki. ja puldil punane tuluke tähendab siis, et töötab ja kollane, et patarei tühi?
Weba puldil punane tuli kas mitte ei tähendanud seda et ei saanud ühendust? võin nüüd mööda panna, sest viimati kui weba pulti kasutasin on väga ammu
kui õigesti mäletan, siis kui vajutad käima paneku nuppu, kui saab autoga ühendust ja weba läheb tööle, siis põleb roheline tuli natuke aega, kui mingi viga, siis vilgub. Kollane tuli sis patarei... mis punane oli, seda kahjuks ei mäleta.
Weba kohta veel see, et soovituslik oleks lasta tal ikka 15 minutit käia, lühemalt pole väga pointi, sest ei jõua eriti soojendada. Mingi aeg läheb tal käima minekuks ja kuna alles kütmine algab).
Ja oleks mõistlik ka suvel mõned korrad käima panna.
Webastole ei mõju hästi ka pidevad lühikesed otsad talvel... st weba jõuab vaevu käima minna, kui peab juba kinni minema.
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui vajutad weba pulti on, siis vilkudes 2 varianti, punane vilkus,s siis ei saand autoga signaali ei hakka weba tööle. kui roheline, siis sai vastuse ja weba läheb käima.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
üks asi, mis tõeliselt häirib, on aga käigukangi kõrval olev valgustus - see, mis näitab, milline käik sees on. põhimõtteliselt saab sellest muidugi niisama kangi asendi järgi ju ka aru ja displeil näitab ka, aga mulle meeldiks, kui ka nende tulede järgi saaks aru, milline käik sees on. praegu on imeväike vahe ja kõik tähed on üsna ühtlaselt punased.
ja üks asi, mis tõesti meeldivalt üllatas, on see: kahjuks on pilt jube udune, üritan mõn ipäev uuesti teha. selline ja sarnane (ka 2,x ) pilt oli ees üsna suure osa maanteesõidu ajast, kui kiirust väga suureks ei ajanud. me like it
ja üks asi, mis tõesti meeldivalt üllatas, on see: kahjuks on pilt jube udune, üritan mõn ipäev uuesti teha. selline ja sarnane (ka 2,x ) pilt oli ees üsna suure osa maanteesõidu ajast, kui kiirust väga suureks ei ajanud. me like it
-
- Huviline
- Postitusi: 331
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
no ma seekord lasin webastol üldse ca 1-2 minutit käia - tahtsin näha, kas pärast patareivahegtust pult töötab. kui see ilge torm ükskord üle jääb, siis proovin uuesti.
aga (vabandust, kui loll küsimus) kas webasto võib sõidu ajal ka töötada? ei pea välja lülitama? ma sain algul aru, et pannakse mingi aeg enne sõitmaminekut tööle ja enne auto käivitamist lülitatakse välja. no vähemasti juutuubi videotes tehakse nii
aga (vabandust, kui loll küsimus) kas webasto võib sõidu ajal ka töötada? ei pea välja lülitama? ma sain algul aru, et pannakse mingi aeg enne sõitmaminekut tööle ja enne auto käivitamist lülitatakse välja. no vähemasti juutuubi videotes tehakse nii
- worldonfire
- Klubiline
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 19 Aug 2008, 21:19
- Auto: VW Passat B8 2.0 TDI 176kw 4mot | VW Passat B4 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Võru/Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 40 korda
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Muidugi võib sõidu ajal ka käia paned ca 15-30 minutit enne sõidu algust käima, aga kui jõuad varem autosse, võid julgelt auto käima panna ja sõitma minna, küll ta lõpetab oma tsükli ilusti äraapensiil kirjutas:no ma seekord lasin webastol üldse ca 1-2 minutit käia - tahtsin näha, kas pärast patareivahegtust pult töötab. kui see ilge torm ükskord üle jääb, siis proovin uuesti.
aga (vabandust, kui loll küsimus) kas webasto võib sõidu ajal ka töötada? ei pea välja lülitama? ma sain algul aru, et pannakse mingi aeg enne sõitmaminekut tööle ja enne auto käivitamist lülitatakse välja. no vähemasti juutuubi videotes tehakse nii
Lisaks see webasto läheb külma ilmaga automaatselt ka käima auto käivitusel ja kui moto temp alla mingi kraadi
Vw-le vaja diagnostikat? Või mingisugust lisavarustust? Küsi, leiame lahenduse! Pakun diagnosti/kodeerimisi jne Ross-Tech originaal Hex-Can-V2 kaabliga. Külasta ka meie facebooki Le VW Freaks või kodulehte levwfreaks.eu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 2.0 TDI 103kW – 2012 - apensiil
Kui mootor pole piisavalt soe ja väljas piisavalt külm läheb ahi ise automaatselt käima. Seda keelata ei saa.
See, kas paned töötava ahjuga auto käima ei tee mitte midagi.
See, kas paned töötava ahjuga auto käima ei tee mitte midagi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus