VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 08 Okt 2016, 16:47

Tervitused

Kuigi tihe foorumikülastaja/lugeja olen juba ammu, siis nüüd, seoses uuema VW ostuga mõtlesin ka masinast teema teha.
Olles pikka aega omanud vana Jetta Mk2-te ja see maha müüdud, tekkis soov millegi uuema/parema järele. Kuna teiste markidega kogemused puuduvad, siis sellest tulenevalt sai põhiliselt otsitud ikka Volkswageneid. Kriteeriumiteks minu jaoks olid ökonoomsus (diisel), manuaal ning sedaankere. Sai siis mitmeid Passateid ja Borasid uuritud, kuni rongi peal auto24-s aega sisustades sattusin peale ühele MK5 Jettale, mis ka kohe huvi pakkus, kuna hind oli hea. Huvitaval kombel täpselt 10 aastat pärast esmaregistreerimist Prantsusmaal oli ta minu nimel.

Auto ise üldiselt oma 250 000km läbisõidu kohta üsna korralik, leidub mõningaid iluvigu. Tehasest välja tulnud comfortline paketiga, 2.0 TDI 100kw AZV. Lisasid tal ikka natuke on, mis ka kõik töökorras. Näiteks isetumenev tahavaatepeegel, pimedas interjööris punane meeleoluvalgus, 8 originaalkõlarit, tagaistujatele telefoni laadimiseks pistikupesa, puitimitatsiooniga nahksisu, välispeeglite soojendus jpm.
Plaanideks on siis autot hästi hoida ja kui aega saab siis ka mõned mugavusvidinad lisada, nt tahavaate kaamera, udutuled.



Pilt
► Näita Spoilerit
Viimati muutis KevP, 14 Apr 2018, 21:42, muudetud 6 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7340
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 129 korda
Kontakt:

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Okt 2016, 16:51

On sul võimendi istme all? Muidu on ikka originaalis 8 kõlarit, kuid kõlarikatteid 10 ;)

Kindlasti vajaksid sa multirooli ja suure ekraaniga kellaplokki :D
Viimati muutis R36, 08 Okt 2016, 16:53, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 08 Okt 2016, 17:01

R36 kirjutas:On sul võimendi istme all? Muidu on ikka originaalis 8 kõlarit, kuid kõlarikatteid 10 ;)

Kindlasti vajaksid sa multirooli ja suure ekraaniga kellaplokki :D
Asoo, no siis ikka 8, mingit võimendit istme all küll pole. :)
Rooli ja kellaploki peale olen ka mõelnud, kuid kuna see vist väga lihtne swap ei ole, siis hetkel jääb see veel tulevikku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4620
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 62 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 08 Okt 2016, 17:11

Kui ma naisele Golfi/Jettat otsisin, siis ei hakanud ühtegi puitimmitatsiooniga silma 8) . Kuid kavatsed orig. maki sisse panna? Mis praegusel viga? Järelturu Hiinakas vms?
Aga muidu edu autoga 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7340
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 129 korda
Kontakt:

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Okt 2016, 17:12

Siis kirjuta mulle. Kelladega immo ja rooliga aju, noh rool ise ka.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 08 Okt 2016, 17:44

TiitRE kirjutas:Kuid kavatsed orig. maki sisse panna? Mis praegusel viga? Järelturu Hiinakas vms?
Kevp kirjutas:"Eelmise omaniku poolt on lisatud ka mingi hiina raadio, mis endale tegelikult eriti ei meeldi - uimane, raadiosignaal halb, veidrad menüüd."
Seega jah, eks see üks kräpp on. Sooviks nüüd mingit parema otsa originaali leida, bluetooth toega. Siis vähemalt raadio mängiks ja menüüd kasutajasõbralikumad.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4620
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 62 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 08 Okt 2016, 17:51

KevP kirjutas:
TiitRE kirjutas:Kuid kavatsed orig. maki sisse panna? Mis praegusel viga? Järelturu Hiinakas vms?
Kevp kirjutas:"Eelmise omaniku poolt on lisatud ka mingi hiina raadio, mis endale tegelikult eriti ei meeldi - uimane, raadiosignaal halb, veidrad menüüd."
Seega jah, eks see üks kräpp on. Sooviks nüüd mingit parema otsa originaali leida, bluetooth toega. Siis vähemalt raadio mängiks ja menüüd kasutajasõbralikumad.
K*rt, lugesin küll, kuid see lõik jäi märkamata :oops:

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 26 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 08 Okt 2016, 18:56

Täitsa kena pill. Muretuid kilomeetreid. Nahahooldus tuleks kiiremas korras ära teha :)
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 20 Okt 2016, 19:03

Uuendusi

- Vahetatud eelsüüteküünlad
- Mootorikood ARK-is õigeks muudetud
- Väike nahahooldus (Autoglym cleaner ja kreem)
- Sai selle hiina raadio vahele pandud antenniadapter 12V, kuid tulemus ikka sama, raadiosignaali pole ollagi

On siiski ka üks probleem, nimelt Jetta käivitub üsna raskelt. Alguses arvasin, et peabki nii olema - diisel jne, aga vaadates ja kuuldes teisi sarnase mootoriga volkareid arvan, et asi pole ikka päris õige. Käima pannes peab starterit ketrama umbes 2 sekundit, et esimese korraga käima jääks. Testitud aku, see korras. Eelsüüteküünalde vahetus probleemi ei lahendanud. VCDS-is kõik nagu ok. Torsion value 0.0 ja tühikäigu kütusekulu 0.6l/h. Ühtegi veakoodi ei tuvasta. Äkki kellelgi kogemusi sellise asjaga? Ise kahtlustan nüüd juba starterit ennast.
Leidsin ka iseloomustava video:
https://www.youtube.com/watch?v=pKQNZ-3jBbE[/video]
Viimati muutis KevP, 18 Apr 2017, 17:03, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 13 Nov 2016, 19:09

Sai siis see nädalavahetus suurem töö ette võetud - tagarataste laagrite vahetus.
Lootsin tunni-kahega ära teha aga kinniroostetanud poldid ja piduriketas venitasid kulutatud aja kolmekordseks. Pole tehasest saadik neid vist keegi puutunud. Igatahes laagrid olid originaalid ning kõige häälekam laager tuli ära lausa kahes tükis.

Pilt
► Näita Spoilerit

Samuti said talveks muretsetud need nn porilapatsid, auto palju puhtam kohe. :thumbup:

Pilt


Ning seejärel sai maha müüdud see rns-510 replica ja augutäiteks rcd-300 pandud, kuniks kunagi mingi käredama OEM raadio ostan. Raadiosignaal igatahes 100 korda parem, saab nüüd isegi Tartu raadiojaamu siin Valga lähedal kuulata. :D

Pilt
Viimati muutis KevP, 14 Apr 2018, 21:42, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4620
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 62 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 13 Nov 2016, 19:43

Porilapakad vist mitte originaalid?

Mul uuest peast ja originaalid natuke teist nägu:

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 13 Nov 2016, 19:49

TiitRE kirjutas:Porilapakad vist mitte originaalid?
Ei ole tõesti. Odav ebay kraam, kuid sobivad hästi ja ei näinud mõtet suuremat raha originaalide eest maksta. ;)

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 18 Apr 2017, 18:18

Nonii, sügisest vaikselt juba kevad saanud ning teema vajaks uuendusi.
Auto end kenasti üleval pidanud, kuigi läbisõitu minu käes hetkel veel üsna vähe olnud.
Märtsi lõpus vahetatud vanad rehvid uute suvekate vastu, mõõduga 225/45 R17. (vana mõõt oli 205/50 17)
Suurt vahet ei tunne, välja-arvatud see, et kulunud lamellide mürast sai lahti.
► Näita Spoilerit
Ükspäev tehasekleepsult VW lisade koode arvutisse toksides jäi silma antud rida: 2UC = Sports version.
Olen kuulnud, et nt B6 Passati sportversiooni üheks tunnuseks on jäigem vedrustus, sellest ka küsimus, et
kas äkki sama värk Jettade ja Golfidega ei olnud? Viimasel ajal ja eriti siin Lõuna-Eesti teedel olen hakanud tähele panema, et ka minu Jettal see vedrustus vahest ikka liiga kõva, peaaegu igat teemuhku on tunda, kui võrrelda näiteks mõne mitte sport B6 Passatiga. Rehvimõõdu muutus seda igatahes ei põhjusta, sest varem oli sama jäik. Lisan ka pikema lisade listi:
► Näita Spoilerit
Veel sai siis vahetatud tagaluugi amordid, lisatud uued VW logo maha projekteerivad lombivalgustused esiustesse.
► Näita Spoilerit
Aprilli algul soojemate ilmadega vahetatud lõpuks ka starter. Tundub, et sai asja korda.
Vana käivitas väga aeglaselt ja robustselt, -10 kraadiga käima pmst ei olnudki võimalik saada, sest starter ei suutnud saavutada vajalikke pöördeid. Aku kontrollitud ja korras.
► Näita Spoilerit

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4620
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 62 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 18 Apr 2017, 20:30

8AY = Radio/navigation system

Selle lisa järele peaks nagu tehasest midagi, mis ka navit teeb, sees olema?
P.S Jetta hüppabki nagu konn, eriti kui natuke suuremast ja mugavamast vahetult ümber istuda 8)

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 18 Apr 2017, 22:28

TiitRE kirjutas:8AY = Radio/navigation system

Selle lisa järele peaks nagu tehasest midagi, mis ka navit teeb, sees olema?
P.S Jetta hüppabki nagu konn, eriti kui natuke suuremast ja mugavamast vahetult ümber istuda 8)
Jep, raadio vahetamisel leidsin ka navi juhtme, mida kahjuks hetkel kuskile ühendada ei ole. Manuaali
sirvides tuli ka välja, et originaalis oli tal lausa RNS MFD2, mille siis eelmine omanik maha müüs ja mingi hiinaka asemele ostis. :crazy:

Aga selle konna jutu peale vist siis tõesti muud üle ei jäägi kui vähemalt talvekski mingid 16 tollised veljed koos rehvidega vaadata, et natukenegi leevendaks asja. Vaatan, et Sinu punasel vist juba ongi, mõõt neil arvatavasti 205/55 16?

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas aus » 18 Apr 2017, 22:30

Originaal RNS510-st ei ole huvitatud? :) Mul jääb kohe üks üle.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4620
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 Alltrack 4-motion 2.0 TDI DSG 2014; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003 Overland
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 62 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 18 Apr 2017, 23:01

KevP kirjutas:
Aga selle konna jutu peale vist siis tõesti muud üle ei jäägi kui vähemalt talvekski mingid 16 tollised veljed koos rehvidega vaadata, et natukenegi leevendaks asja. Vaatan, et Sinu punasel vist juba ongi, mõõt neil arvatavasti 205/55 16?
Nii on. Kuid kargab ka sellise mõõduga 8)

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 27 Apr 2017, 19:41

Mõni päev tagasi sai auto ka kaabliga üle vaadatud. Tulemuseks 2 veakoodi:
► Näita Spoilerit
Esimese vea kohta siis nii palju, et külmemate ilmadega tõesti ka paar kaasreisijat kaevanud, et jalgadel maru külm. Kodus vaatasin siis järgi, mis jama on ning välja tuli see, et ükskõik mis kliima seadeid kasutada, kõrvalistuja varbad alati külmas, juhikohal probleeme samas ei ole. Õnneks vähemalt nüüd suvi tulemas. :) VCDS-i järgi siis vist mingi kliima klapp hästi ei tööta? Teab keegi, kui raske võiks olla sellist asja korda teha?

Lähiajal plaanis ka väike hooldus teha, kõik filtrid, õli. Sellega seoses ka küsimus, mida võiks sisse valada?
Nii palju kui nüüd ise uurinud, võtaks oma üsna väikese läbisõidu tõttu (7-15t km) aastas VW 505.01 spec õli. Küsimus aga selles, et kas 5W-30 või -40. Olen kuulnud, et 5w40 pidi oma tihkemate omaduste poolest 2.0 mootorile parem olema, kaitseb nukkasid jms. Samas vaatan, et paljud ikkagi 5w30 kasuks otsustanud. Mida foorumlased soovitaksid? Varemalt kleepsude järgi koguaeg 5w-30 507.00 pandud.

8)
Pilt

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 884
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B7 4Motion (MY 2014) | Passat Variant B6 4Motion (MY 2006)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas aus » 27 Apr 2017, 20:01

Kliima klappide tüüphäda - surevad maha. Kahtlane muidugi see, et juhikohal probleeme pole, aga viga on vasakul.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 27 Apr 2017, 20:25

aus kirjutas:Kahtlane muidugi see, et juhikohal probleeme pole, aga viga on vasakul.
Tõepoolest, imestasin isegi seda. Veel unustasin ka mainida, et vahel nt linnas foori taga seistes kuulda
mingit klobinat armatuuris, nagu vaikselt miski toksiks vastu plastikut, umbes sekundilise vahega. Eks see vist
ka kliimast põhjustatud.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 11 Mai 2017, 22:13

Nädalavahetusel plaanis siis esimene minupoolne suurem hooldus jettale. Õli, filtrid, mingil ajal ka hammasrihma komplekti vahetus.
Pilt

Samuti vaikselt alustatud ka udutulede retrofiti jaoks jubinate kogumisega. Nüüd aga olen kahevahel, kas teha releega või oem stiilis juhtmestik. Kuna tehasest kahjuks vaid midline keskelektri plokk peal, siis küsiks targematelt nõu, kas highline plokile üleminek annaks peale udukate ja xenoni tulevikus veel mingeid eeliseid?

LabeL
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 30 Mär 2012, 17:55
Skype: lauri.labe
Auto: Passat 2,0tdi 2011
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas LabeL » 12 Mai 2017, 05:09

Viimast küsimust täpselt kommenteerida ei oska, kuid soovi korral vedeleb mul riiulis üks 2006a passati high keskelekter. Kui see jettale käib, annaks ta 6 packi eest hea meelega ära :)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7340
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 129 korda
Kontakt:

Re: VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Mai 2017, 08:47

Pole vahet, kas JETTA või Passat.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 02 Juul 2017, 23:43

Udukad viimaks ees. Vahetatud sai siis lüliti (golf 6), keskelektri plokk (tänud kasutaja LabeL), stange sees olevad plastikud udutule aukudega vastu ning lisatud juhtmestik - lülitist plokki ja plokist tuledeni.
Pilt

Samuti ka ledid numbrituledesse ning veidi vcds-is mässatud - tagatuled ringidena põlema.
Pilt

Mõni nädal tagasi puhastatud ka EGR klapp ja sisselaske kollektor - polnud midagi hullu, kuid piisavalt, et madalatel pööretel järsemalt gaasi andes nö kõhkles kiirendusega, enne kui end liigutama hakkas. Pärast puhastust hoopis teine asi.
Viimati muutis KevP, 28 Sept 2019, 16:44, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
KevP
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Juul 2015, 15:10
Auto: VW Jetta V 2.0 TDI
Asukoht: Valgamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

VW Jetta V 2.0TDI - 2006 - Kevp

Lugemata postitus Postitas KevP » 29 Okt 2017, 18:45

Kuna maanteesõitu igasugustes oludes viimasel ajal olnud üsna palju siis said alla keeratud talverattad. Et kevadeti ja sügiseti igasugu jebimist vähem oleks, siis sai otsitud eraldi veljed ja ostetud ka uued talverehvid.
Velgedeks Passat B6 originaalid - "Cortina" nimega ning rehvideks Pirelli Formula Ice, 205/55/R16. Võib öelda, et võrreldes 17 tolliste suvekatega on sõit veidi pehmem küll.

Pilt

Pilt

Suve lõpus sai vahetatud ka terve hammasrihma komplekt - rihm, rullikud, veepump ning ka soonrihm.

Kuna pärast natuke rohkem kui aastat auto omamist võib öelda, et masin ennast päris hästi üleval pidanud ja viimase aja kütusekulu keskmiseks 80% maantee- ja 20% linnasõiduga saanud 4.8 (kompuuter miskipärast näitab veidi rohkem), mis kaheliitrise diisli ja 1,6 tonnise auto jaoks minuarust väga hea tulemus, siis sai ta talveks peale ka kaitsva vahakihi. :)

Paar suvist pilti ka:

Pilt

Pilt
Viimati muutis KevP, 28 Sept 2019, 16:55, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Huviliste autod”