VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Vasta
DNA
Klubiline
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
Asukoht: ...
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 16 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas DNA » 20 Mai 2020, 10:17

Ma ise kõikide autodega seda teed läinud, et 2x aastas sillastend. Kevadel ja sügisel peale rehvivahetust. Alati on mingisugust sättimist olnud.
Kes tänasid kasutajat DNA selle postituse eest:
tito

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1518
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 20 Mai 2020, 11:10

SanderSPS kirjutas:
20 Mai 2020, 08:45
Kaua sa neid rehve "otsa" sõidad? Äkki lähed teed tagasilla korda ja enam ei kulu seest poolt? Kõige hämmastavam on see, et sul on 17 tolliga sama mure mis mul 18 tolliga. Kui sa just meelega pole külgkallet ära lasknud, siis ma ütleks, et sillastend...
Aga mul ongi tagasild detsembris korda tehtud. Sestap ka väike wtf kuidas rehvid kohe nii otsa said. Sätted said kõik ikka nii nagu ette nähtud.

Nüüd vaid ootab uusi rehve...

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4422
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 115 korda
Tänatud: 123 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas tito » 20 Mai 2020, 18:33

DNA kirjutas:
20 Mai 2020, 10:17
Ma ise kõikide autodega seda teed läinud, et 2x aastas sillastend. Kevadel ja sügisel peale rehvivahetust. Alati on mingisugust sättimist olnud.
Mul on sama teema, vahest satun eurorõudilt ka x teedele, kus tundmatus kohas teele karanud auk võib kaardid sassi ajada. Samas tasub sild lasta reguleerida oma ala proffidel, kui sul on viimase malli tehnika ja mees selle taga kottloll, siis on nööri ja tikutopsiga oskajal isegi suuremad trumbid taskus. Ja ma ei pea siin silmas, et kõik peaks murdu esindusse jooksma. Aga silla geomeetria regulaarne kontroll meil mail on suht kohustuslik. Eriti magusalt hammustab pehmemaid talirehve, et sügisene kontroll suht hädavajalik
ехали, ехали, ехали и приехали

Kasutaja avatar
tofetome
Klubiline
Postitusi: 184
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Auto: 2012' Passat Alltrack
Asukoht: Kiili/Sangaste
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 14 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas tofetome » 20 Mai 2020, 20:50

tito kirjutas:
20 Mai 2020, 18:33
DNA kirjutas:
20 Mai 2020, 10:17
Ma ise kõikide autodega seda teed läinud, et 2x aastas sillastend. Kevadel ja sügisel peale rehvivahetust. Alati on mingisugust sättimist olnud.
Mul on sama teema, vahest satun eurorõudilt ka x teedele, kus tundmatus kohas teele karanud auk võib kaardid sassi ajada. Samas tasub sild lasta reguleerida oma ala proffidel, kui sul on viimase malli tehnika ja mees selle taga kottloll, siis on nööri ja tikutopsiga oskajal isegi suuremad trumbid taskus. Ja ma ei pea siin silmas, et kõik peaks murdu esindusse jooksma. Aga silla geomeetria regulaarne kontroll meil mail on suht kohustuslik. Eriti magusalt hammustab pehmemaid talirehve, et sügisene kontroll suht hädavajalik
Soovita head sillaregulli kus õppind mehed ja Rootsi riistad. :wink:
"Tarkade inimeste ainus probleem on selles, et nad mõtlevad, et teised ka mõtlevad." - Allikas: Internet

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 4422
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 115 korda
Tänatud: 123 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas tito » 20 Mai 2020, 21:09

Kohilas Sildrem, Peetris Rehvid+, lasnagorski butiigi nimi ei meenu...
Kes tänasid kasutajat tito selle postituse eest:
tofetome
ехали, ехали, ехали и приехали

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas miilits » 20 Mai 2020, 21:24

SanderSPS kirjutas:
20 Mai 2020, 08:45
Kaua sa neid rehve "otsa" sõidad? Äkki lähed teed tagasilla korda ja enam ei kulu seest poolt? Kõige hämmastavam on see, et sul on 17 tolliga sama mure mis mul 18 tolliga. Kui sa just meelega pole külgkallet ära lasknud, siis ma ütleks, et sillastend...
Vôivad ka amordid olla: mu masinal oli ka see hàda, sild korras jne. Lôpuks lasin amordid ja vedrud vahetada ja enne talve, kui rehvivahetus toimus, siis 22tuh km ei olnud seda kulumis nähtust
Kes tänasid kasutajat miilits selle postituse eest:
tofetome
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
Pulku
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: VW Passat 1.4TSI CNG B7
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 12 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas Pulku » 20 Mai 2020, 21:30

Sama, mis miilitsal. Amordid, vedrud vahetatud, sildade regull otsa. Rehvide kulumist veel täheldanud pole. Ptüi ptüi ... ;)

DNA
Klubiline
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Sept 2019, 16:38
Auto: VW CC R-line 4-Motion 2.0 130kW 2014
Asukoht: ...
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 16 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas DNA » 21 Mai 2020, 04:49

No siis tuleks amorditest ka ära teha. Kui juba siis juba :D

miilits
Huviline
Postitusi: 1581
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo, e61 525i-müüdud, Allroad 10a.
Asukoht: tallinn / jõgeva :53 423 753
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 22 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas miilits » 21 Mai 2020, 06:49

DNA kirjutas:
21 Mai 2020, 04:49
No siis tuleks amorditest ka ära teha. Kui juba siis juba :D
Minul amorditest eri kohtades näitas, et kõik on korras. Samamoodi hetkel käisin oma allroadiga lõtkutestis, mille tulemusena parem
Kont läbi. Tegelikkus on, et terve esisild läheb täna tegemisse.
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Klubiline
Postitusi: 811
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Telefon: 58000330
Skype: sander.sinkevicius
Auto: Volkswagen Passat B8 R-line MY18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 103 korda
Tänatud: 147 korda
Kontakt:

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas SanderSPS » 21 Mai 2020, 22:32

Ma tegelikult oma eelmise auto teemas rääkisin sellest kuidas jagu saada. Külgkalle tuleb lubatud vahemikus võimalikult püsti ajada. Mina lasin panna 1 kraadi peale ja kulumine kadus. Vähemalt kuni müümise hetkeni ei tajunud seda. Sillastendis oli ka inimene kes oli eelnevalt B7 pasteeti omanud ja ütles "hold my beer". Pean tunnistama, et minu eelmise puhul sai hakkama.

Need sõnad lugesin uuele omanikule ka peale, et kui, siis lasku püsti kruttida. Ps. Sõiduomadusi see ei mõjuta. Lisaks tasuks ristivardad lasta üle vaadata.
Viimati muutis SanderSPS, 22 Mai 2020, 08:28, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat SanderSPS selle postituse eest:
MustVälk
Aitan diagnostika/kodeerimisega originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
Uuri lisa! - www.Levwfreaks.eu

Kasutaja avatar
vredestein
EVWK juhatus
Postitusi: 1158
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby 1980 1,3 40kw; Passat 1,8 G60 Syncro 1990 118kw
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 41 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas vredestein » 22 Mai 2020, 09:06

siLc kirjutas:
19 Mai 2020, 21:51
Möller Ülemistes 155k hooldus tehtud. Lisaks pakuti vahetada DSG käiguosa õli, millega olin päri kuna "ükski õli pole igavene". Järgmine hooldus 170k juures ja sellega saab paberist hooldusraamatus ruum otsa :D

Esindus ja tootja ei paku 7 DSG kuiva siduriga õlivahetust. Pigem on see kliendi soov.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1518
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 23 Mai 2020, 15:37

vredestein kirjutas:
22 Mai 2020, 09:06
siLc kirjutas:
19 Mai 2020, 21:51
Möller Ülemistes 155k hooldus tehtud. Lisaks pakuti vahetada DSG käiguosa õli, millega olin päri kuna "ükski õli pole igavene". Järgmine hooldus 170k juures ja sellega saab paberist hooldusraamatus ruum otsa :D
Esindus ja tootja ei paku 7 DSG kuiva siduriga õlivahetust. Pigem on see kliendi soov.
Hästi, võibolla ma mäletasin valesti siis.

Vahepeal sai juhiiste tuppa võetud, tükkideks võetud ja poroloonid vahetatud istmevendiga poroloonide vastu. Täna kui veidike soojem ilm, oli istmevendi pruukimisel isegi tunda, et jahutab, kuigi istmenahad mul perfota.

MartenL
Huviline
Postitusi: 373
Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
Asukoht:
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 28 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas MartenL » 23 Mai 2020, 18:02

Kes tänasid kasutajat MartenL selle postituse eest:
LabeL

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1067
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 10 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 26 Mai 2020, 05:34

Jah ega nahaga tegelevad inimesed teevad seda anaaskliga või pigem on vaja sellist augurauda pisikestest augud sisse lüüa ja nn amps küljest võtta. Naaskliga see asi ilus ei jää. Ise tehtav on ta kohe kindlasti.
http://www.rivet.ee/epood/Kasitoo-tooriistad/
Siin pisut asju millest kasu. Pole kindel kas ka mingi riie vms taha liimitakse aga augurauad igatahes olemas. Muster ette ja tuld.
Viimati muutis murkamarko, 26 Mai 2020, 05:39, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
siLc
Klubiline
Postitusi: 1518
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 53 korda

VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc

Lugemata postitus Postitas siLc » 28 Mai 2020, 15:10

Ütleme nii, et naaskliga ega kangemate auguraudadega ma mässama ei hakkaks. See tähendaks ka tagaistmete ületegemist, et üldmulje ühtlane jääks. Seda enam, et istmesoojendusmatid on õmmeldud istmenahkadega ühte - hea viis istmesoojendusest lahti saada :mrgreen: Piiratud puhumisjõudlus võib isegi kasulik olla - külajutud rääkisid, et istmevendist pidavat hästi seljavalu saama.

Käigukangi nupu nahad olid koledaks kulunud. Tervet kangi koos kulissiga ei pea vahetama, saab vahetada ka ainult nahast küljed. Peene otsaga lapiku kruvikeerajaga vanad küljed maha ja uued klõpsti külge. Kulu 15€ ja 5min toimetamist.
IMG_0097.jpg
IMG_0097.jpg (410.54 KiB) Vaadatud 127 korda
IMG_0098.jpg
IMG_0098.jpg (110.8 KiB) Vaadatud 127 korda
IMG_0099.jpg
IMG_0099.jpg (106.07 KiB) Vaadatud 127 korda
Kes tänasid kasutajat siLc selle postituse eest:
ottmartensmurkamarko

Vasta

Mine “Huviliste autod”