Kas b7 pole servotronicuga?
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Moderaator: etnies858
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Servotronic terminina eriti ei käi B7 kohta. Minu jaoks B7 elektrilise roolivõimendi omadused meelepärased - parkimisel kerge ja maanteel raske. B8 el. roolivõim jällegi on kõvasti parem.
Võibolla maqul latt kunagi vahetatud aga antud mootori konfiguratsioonile vastavat andmeid peale ei laetud? Näiteks pandi diiselmootoriga auto andmed, millel nina kõvasti raskem.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Õhh, sai veidi tööd tehtud ja kogemusi kogutud. Sain kätte kaamera ja kaamera korpuse. Väikesed hiina käed olid Tiguani kaamera korpusesse pannud muidu ebakorrektse aga minule sobiva highline kaamerasilma. Et see kaamerasilm mahuks pesuriga kaamera korpusesse pidi lihvima kahte külge õhemaks ning võtma tagumendist mõned tükid välja, et komplekteeritud link autosse omale kohale istuks.
Siis sõitsin garaazi ja läks paigalduseks. Kaamera plokk ja selle juhtmed olid lumme kusta aga siis läks "lõbusaks". Tagaluugi juhtmesarjad on põhimõtteliselt ühekordne paigaldus kuna neid ilma lage täitsa alla laskmata elusalt kätte ei saa - seda just auto poolelt. Lõpuks sai parempoolne uus juhtmesari paika.
Nagu kartsin, siis kaamerasilma + ja - juhtmeid vasakus juhtmesarjas ei olnud sees, mis tähendab, et vasak juhtmesari tuleb samamoodi välja vahetada
Kaamera pesur täitsa töötab
Siis sõitsin garaazi ja läks paigalduseks. Kaamera plokk ja selle juhtmed olid lumme kusta aga siis läks "lõbusaks". Tagaluugi juhtmesarjad on põhimõtteliselt ühekordne paigaldus kuna neid ilma lage täitsa alla laskmata elusalt kätte ei saa - seda just auto poolelt. Lõpuks sai parempoolne uus juhtmesari paika.
Nagu kartsin, siis kaamerasilma + ja - juhtmeid vasakus juhtmesarjas ei olnud sees, mis tähendab, et vasak juhtmesari tuleb samamoodi välja vahetada
Kaamera pesur täitsa töötab
Viimati muutis siLc, 29 Sept 2018, 08:01, muudetud 1 kord kokku.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Täna veel tegelemist ja paigaldus laias laastus tehtud. Juhtmed veetud, CAN ühendatud ja kaitsmekarbist vool võetud kaamera ploki jaoks. Kaamera võibolla tahaks kalibreerimist...
Tulemus:
Pesur töös:
Kaamera featuurid:
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1123
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 34 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See kaamera pesu mõnusalt hüpnotiseeriv vaadata
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Suhtkoht
Täna viisin lõpuni tagakaamera paigalduse. Kuna see kuu tuleb maksta ära uue kindlustusperioodi liiklus- ja kaskokindlustuse aastamaksud, siis ei tahtnud osta ega viitsinud oodata korrektse tagaluugi vasakpoolse juhtmesarja tarnet. Harutasin lahti paremalt poolt välja roogitud vana juhtmesarja ning kasutasin ära seal olnud juhtmepaari kaamera jaoks õige pistikuga.
Lasin vasakpoolse juhtmesarja luugi küljest osaliselt lahti, et kere ja luugivahelise kummiluti saaks sirgeks tõmmata, teipisin juhtmepaari metallist õhukese heegelnõela külge ja ajasin läbi kummiluti kere poolele läbi. Kerepool ühendasin juhtmed originaal pistikusse, kus täpselt oli veel 2 klemmikohta vabad Kõik salongipolstrid külge tagasi ja tehtud saigi. Kolme päeva peale rahulikult tehes läks kauuuuuugelt kõige kauem kui ükskõik muu eelneva modifikatsiooniga - ligi 18h.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vähe argipäevalisemate murede rindel sai ülevaatus tehtud. Kuna ebatasasel teel sõites kostus kobinat ja seda tunde järgi just tagant, siis mõtlesin, et tagumised stabika kondid läbi. Ülevaatusel aga mehike ütles, et tagasild korras ja eesmised kolisevad. Heitsin pilgu auto hooldusajaloole ning viimati esimesed kondid vahetatud ligi 80k km tagasi ja need olid originaalosad.
Egas midagi, vaatasin kontide valikud üle. Originaal ~45€ tükist. Lemförder 16€, Meyle 14€ ja SWAG 12€. Kuna originaalilt kuuldavasti enam sellist vastupidavust oodata ei saavat, siis tellisin Lemförderid ära.
ACC paigaldusel võtsin ligi kasutatud ja mõraga VW ACC märgi, mis uuena on suht kallis - 200€ ringis. Aastaga arenes see mõra nii kaugele, et ACC ja Front Assist enam ei töötanud üldse. Võtsin märgi eest ja ACC töötas nagu kulda. Eks tuleb see märgi väljaminek ka teha kuna kui ACC ei tööta, ei tööta ka tavaline püsikas...oeh
Egas midagi, vaatasin kontide valikud üle. Originaal ~45€ tükist. Lemförder 16€, Meyle 14€ ja SWAG 12€. Kuna originaalilt kuuldavasti enam sellist vastupidavust oodata ei saavat, siis tellisin Lemförderid ära.
ACC paigaldusel võtsin ligi kasutatud ja mõraga VW ACC märgi, mis uuena on suht kallis - 200€ ringis. Aastaga arenes see mõra nii kaugele, et ACC ja Front Assist enam ei töötanud üldse. Võtsin märgi eest ja ACC töötas nagu kulda. Eks tuleb see märgi väljaminek ka teha kuna kui ACC ei tööta, ei tööta ka tavaline püsikas...oeh
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Need märgid vist õrnakesed jah, endal ka kolme kasutusaasta jooksul (Saksast tuli siis oli täiesti terve) hakanud mõrad jooksma märgi sees. Loodan, et veel peab
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Õnneks leidsin tutika märgi ligi kolm korda odavamalt letihinnast ja seda maakera kuklapoolelt. Mis veel parem, siis sõber on kohapeal ning toob tagasi tulles märgi endaga kaasa. Järgmise nädala lõpuks võiks olemas olla...
Nägin veits vaeva ja panin uued esisilla stabika kondid. Ilma tõstukita oli veidi tülikam aga hakkama sai. Lühikese silmuslehtvõtmega oleks täitsa hätta jäänud aga jõuõla pikendamisega veljevõtme abil said kõik mutrid lahti ja kinni tagasi.
Nüüd vähemalt enam ei kolise midagi sillas
Nägin veits vaeva ja panin uued esisilla stabika kondid. Ilma tõstukita oli veidi tülikam aga hakkama sai. Lühikese silmuslehtvõtmega oleks täitsa hätta jäänud aga jõuõla pikendamisega veljevõtme abil said kõik mutrid lahti ja kinni tagasi.
Nüüd vähemalt enam ei kolise midagi sillas
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Eks siis tuleb loota, et mõrad ei jookseks märgi pealispinnal. Enda mõrase märgi vahetasin jussikese abiga välja ja ACC toimib taas. Vana märki mõra peale pitsitades immitses sealt vett välja
El. tagaluugi paigaldamise juhtmesari on koostamisel ja luugi luku servovastus 3AF827887 on Poolast tulemas, mis tuli kätte ikka eriti odavalt. Tutikas on ca 160€ ning poolakas tahtis kasutatud tüki eest 70 zlotti ehk 16€ kopikatega. Saatmine küll teine samapalju otsa aga see on suhteliselt standardhind.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Sellel el. tagaluugi installil hoian küll silma peal
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Täna sai el. tagaluugi osas veidi tööd tehtud. Vedasin servovastuse ja luugi sulgemisnupu juhtmed mööda pagasi paremat poolt lae alla valmis ära. Ühtlasi said mõned viga saanud polstrite tüüblid asendatud uutega.
Nüüd vaja veel luugi mootorid leida, tellida uued luugi hinged ja mõned väiksemad pudinad ning saab paigalduse lõpuni teha.
Nüüd vaja veel luugi mootorid leida, tellida uued luugi hinged ja mõned väiksemad pudinad ning saab paigalduse lõpuni teha.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mootorite leidmine mõistku hinnaga ei taha kohe üldse õnnestuda, isegi siis kui üks poolakas ise oma kaasmaalasi läbi helistab ja meile teele tulistab.
Eile said talverehvid alla. Kuna talvevelgedel rehvirõhuandureid küljes pole, tuleb jälle viitsimine leida, et minna-käia-võtta CAN gateway'st rehvirõhuandurite plokk maha, et rehvirõhu tuluke ei vilguks näos Eks kevadel saab jälle sisse lülitada ja elu läheb edasi...
Eile said talverehvid alla. Kuna talvevelgedel rehvirõhuandureid küljes pole, tuleb jälle viitsimine leida, et minna-käia-võtta CAN gateway'st rehvirõhuandurite plokk maha, et rehvirõhu tuluke ei vilguks näos Eks kevadel saab jälle sisse lülitada ja elu läheb edasi...
-
- Klubiline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mis mõttes tülikam? Vahetasin just enda omal kuu tagasi ära 10-15min/ üks pool(hoovis ja tungil) (Või on tavalise ja alltracki puhul erinevus? )siLc kirjutas: ↑06 Okt 2018, 14:08Nägin veits vaeva ja panin uued esisilla stabika kondid. Ilma tõstukita oli veidi tülikam aga hakkama sai. Lühikese silmuslehtvõtmega oleks täitsa hätta jäänud aga jõuõla pikendamisega veljevõtme abil said kõik mutrid lahti ja kinni tagasi.
Nüüd vähemalt enam ei kolise midagi sillas
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Veteran
- Postitusi: 3375
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 811 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
See kõrguse vahe mängib natuke ikka selles tülikuses rolli.
Nagu mul touaregiga Nupust üles ja siis pole tungi vajagi kui midagi muud vahetad peale silla juppide!
Nagu mul touaregiga Nupust üles ja siis pole tungi vajagi kui midagi muud vahetad peale silla juppide!
- Kes tänasid kasutajat MustVälk selle postituse eest:
- anonymous2
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Klubiline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Parempoolse luugi juhtmesarja pead vahetama. Kui kas eraplokk veel pilti näitab siis hästi. Küll aga usun, et pistik parempoolsel seinal juba veekahjustusi saanud ka seal vaja juhtmeid vahetada.anonymous2 kirjutas: ↑26 Okt 2018, 18:52Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ikka saab mingi variandi peale mõelda.anonymous2 kirjutas: ↑26 Okt 2018, 18:52Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
Ei tea kas nad eemaldasid pagassi parempoolse polstri või piilusid istme langetamise hoova korpuse tagant, et lekkimine faktiks tituleeriti? Igasuguste muidu vabalt vahetavate elektroonikablokkide vahetus esinduses muidugi on rahalises mõttes kõige mõistlikum tegevus
Parempoolse juhtmesarja varuosakood on 3AF971148K, äkki on ühes Mölleris see suisa laokaubana olemas. Hind ca 100€.
Viimati muutis siLc, 26 Okt 2018, 19:27, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 55 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Vot sellele küsimusele, kuidas nad faktiks tituleerisid selle, ei oska ma öelda. Minupoolt on fakt see, et vedelik sinna klaasile ei jõua küll aga jõudis peale soetamisestsiLc kirjutas: ↑26 Okt 2018, 19:23Ikka saab mingi variandi peale mõelda.anonymous2 kirjutas: ↑26 Okt 2018, 18:52Aga kuna kasutaja Silc oma masinal tagaluuki tuuninud on siis, oskab kindlasti abiks olla/korda teha b7 tagumise kojamehe klaasipesuvedeliku lekke/ga.
Raibe lekib ja peale tähelepanekut, et vedelik ei jõua klaasile lõpetasin ka kasutamise. viimane hooldus mölleris kinnitas fakti. (lekib) Mölleris öeldi, et likvideerimine ei ole nii lihtne ja hakati rääkima, mis maksab kaamera blokk ja asjad.
Ei tea kas nad eemaldasid pagassi parempoolse polstri või piilusid istme langetamise hoova korpuse tagant, et lekkimine faktiks tituleeriti? Igasuguste muidu vabalt vahetavate elektroonikablokkide vahetus esinduses muidugi on rahalises mõttes kõige mõistlikum tegevus
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7865
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Taga paremal on luuk, kus taga on laegas. Pane sealt näpud sisse ja lase kellegil viimast korda tõmmata. Ilmselt saavad näpud märjaks.
Samuti viitab lekkele laepolstrkle tekkivad laigud.
Samuti viitab lekkele laepolstrkle tekkivad laigud.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- xen0n
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 01 Mär 2016, 13:33
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 11 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mul ka klaasile vesi ei jõua. Kere ja luugi vahelise kummiluti sees lekib ja sealt voolab luugi sisse
Kui lekkima hakkas, siis tagaluuk läks lolliks ja hakkas ennast koos esiustega lahti tegema. Peale kuivamist pole enam nalja teinud.
Kui lekkima hakkas, siis tagaluuk läks lolliks ja hakkas ennast koos esiustega lahti tegema. Peale kuivamist pole enam nalja teinud.
- Elevant
- Klubiline
- Postitusi: 803
- Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
- Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
- Asukoht: Läänemaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 53 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], kui ma omale B7'me ostaks, millel vett tagumisele klaasile ei tule, siis ma tõenäoliselt sõidaks terve auto omamise aja ja müüks selle auto ka edasi teadmisega, et sinna klaasile tuleb samahästi vett, kui esimesele.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3322
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 135 korda
- Tänatud: 128 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Mis jutt see on? Mul CC-l kadus küll ilma anduriteta sõites eelmine aasta tuluke mingi aja sõitmise järel ise ära. Vähe sellest - üks anduriga ratas oli pagassis ja ka sellest sai süsteem aru ja ei näidanud mitte all oleva üksiku ratta kohta infot.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2054
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 166 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2011 - siLc
Ma paar päeva kärutasin ringi, vähemalt 5-6 käivitust tegin ning tuluke ikka vilkus muutumatult minuti ja siis jäi põlema. Mul muidugi pole varuratast, veel vähem anduriga varuratast.
Võibolla tasub rehvirõhu ploki erinevusi üle vaadata. Kui Sul on oma autost autoscan olemas, siis äkki kirjutad mis tükk endal autos?
Kood: Vali kõik
Address 65: Tire Pressure (J502) Labels: 3AA-907-273.clb
Part No SW: 3AA 907 273 F HW: 5Q0 907 273
Component: RDKBERU30 H04 0011
Serial number: 40000000050185
ASAM Dataset: EV_RDKBERU30 005005
ROD: EV_RDKBERU30_005.rod
VCID: 372BD66C6FC6CAEF80D-8062
No fault code found.