OK, plokid jõudsid pärale aga tuli välja, et poolakas saatis ühe ploki 3AA959703 ja 3C0959794B ning teise 3C0959704 ja 3C0959795B, kusjuures teise mehhaanikaosa oli suht räsitud. Võtsin siis kundepoolse tagaukse polstri maha ja kombineerisin enda esialgse ploki mehhaanikaosast ja teise ploki ajust kokku ühe tüki (väga lihtne kusjuures). Mis sealt välja tuli?
VCDS reetis, et on tegu plokiga 3C8959703C ehk siis Passat CC pealt pärineva tükiga. Resultaadiks see, et aken ei käi niipalju alla kui peaks, ukse aknalüliti taustvalgus väreles ning aknalüliti üles-alla funktsioonid olid vahetuses, nii ukse kui juhiukse lülitist. Ning lõpuks ei saanud ambienti ka põlema aga see võis olla kehvast massist. Kuna aeg jäi hiliseks, siis panin asjad kokku tagasi nii nagu nad algselt olid ja teeb mingi teine aeg edasi.
Läbisõitu kogunenud hetkel ca 81500 ning homme viib auto Mustamäe Möllerisse korralisse hooldusesse. Kulukalkulli hinnavahe Forsiga oli isegi mõned eurod Mölleri kasuks
Kusjuures huvitav tähelepanek - "Min" ukseajude poolsused on "Max" ajudega võrreldes vahetuses. Kui kundepoolse tagaukse lahti võtsin, vahtis vastu "Min" aju 3C095979
4 aga selle poole "Max" aju on hoopis 3C095979
5B ning teisel pool samamoodi. See lennutas klotsi päris korralikult kokku kuniks mauhi autoscani silmitsesin ja kinnitust sain, et see normaalne