VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Tervitus foorumlastele.
Pea nädalapäevad tagasi sai ostetud pealkirjas mainitud masin - VW Passat b7 Ecofuel. 2013. aasta väljalase. Senini omatud masinatest uusim ja mugavaim. Eks see uudsus ja mugavus maksab rohkem kui senini omatud vanemad masinad, kuid eks mugavus maksab ka ju midagi
Teema tegingi, et saaks dokumenteerida masinaga toimuvat ja vajadusel ka ehk head nõu küsida. Autoremont pole võõras ja masinale käsi külge panna ei pelga.
Lisan siia kõigepealt mõned lisad ja pildid.
Masinal siis Bi-Xenon esituled kurvitule funktsiooniga, front assist, side assist, udutuled ristmiku- ja kurvi funktsiooniga, istmesoojendused, elektriliselt juhitav nahksisu mäludega, mäludega peeglid (elektriliselt kokkulapitavad), vihmasensor, esiklaasi soojendus, elektriliselt avanev ja suletav tagaluuk, veokonks (elektriline), pagasiruumist allalastavad tagaistmed, tagurduskaamera, iseparkimisfunktsioon (külgboks ja boksi tagurdamine), MF rool, distantsihoidev püsikiirusehoidja, autohold funktsioon, rehvirõhukontroll, LED päevatuled, mootori ja salongi eelsoojendus (elektriline), coming/leaving home funktsioon.
Käike vahetab masin manuaalselt, liigub edasi maagaasi ja bensiini abil.
Olen ennemalt sirvinud teiste kasutajate teemasid ja mõned lisad pakuksid küll huvi. Puldiga webasto, bluetooth ja navi, ambient lightning ja jalgade valgustus. Muidugi ei oma aimugi kui kulukas/raske neid asju hankida ja tööle saada on, aga siiski, tasub uurimist.
Pea nädalapäevad tagasi sai ostetud pealkirjas mainitud masin - VW Passat b7 Ecofuel. 2013. aasta väljalase. Senini omatud masinatest uusim ja mugavaim. Eks see uudsus ja mugavus maksab rohkem kui senini omatud vanemad masinad, kuid eks mugavus maksab ka ju midagi
Teema tegingi, et saaks dokumenteerida masinaga toimuvat ja vajadusel ka ehk head nõu küsida. Autoremont pole võõras ja masinale käsi külge panna ei pelga.
Lisan siia kõigepealt mõned lisad ja pildid.
Masinal siis Bi-Xenon esituled kurvitule funktsiooniga, front assist, side assist, udutuled ristmiku- ja kurvi funktsiooniga, istmesoojendused, elektriliselt juhitav nahksisu mäludega, mäludega peeglid (elektriliselt kokkulapitavad), vihmasensor, esiklaasi soojendus, elektriliselt avanev ja suletav tagaluuk, veokonks (elektriline), pagasiruumist allalastavad tagaistmed, tagurduskaamera, iseparkimisfunktsioon (külgboks ja boksi tagurdamine), MF rool, distantsihoidev püsikiirusehoidja, autohold funktsioon, rehvirõhukontroll, LED päevatuled, mootori ja salongi eelsoojendus (elektriline), coming/leaving home funktsioon.
Käike vahetab masin manuaalselt, liigub edasi maagaasi ja bensiini abil.
Olen ennemalt sirvinud teiste kasutajate teemasid ja mõned lisad pakuksid küll huvi. Puldiga webasto, bluetooth ja navi, ambient lightning ja jalgade valgustus. Muidugi ei oma aimugi kui kulukas/raske neid asju hankida ja tööle saada on, aga siiski, tasub uurimist.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7855
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 227 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Kena, kena. Http://levwfreaks.eu" onclick="window.open(this.href);return false; aitab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 84 korda
- Tänatud: 107 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Kiidan valikut Miks mitte siis juba lane + sign assist ja automaatsed kaugtuled
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Hea kuulda, et valikut kiidetakse. Nagu iga kallima asjaga on alguses ikka hinges pisike kahtlus...et kas sai ikka hea valik
Tänud lingi jagamise eest, uurin kindlasti
Tänud lingi jagamise eest, uurin kindlasti
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1075
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 112 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Tore, et nii viisakaid autosid juurde tuleb.
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Teema vaikselt soiku jäänud.
Pisike mure on ka tekkinud. Olen kyll guugeldanud ja püüdnud infot leida, aga ju siis ei oska.
Eile sai tangitud gaasi. Paak ilusti täis ja oli nagi kõik korras. Sain sõita vb 30 km, kui näitas, et veerand paari gaasi läinud. Imelik. Jõudsin koju (veel lisa 30 km) ja läinud oli pool paaki gaasi. Nyyd nagu kaob ysna ruttu. 100 km liigelnud ja paari kriipsu jagu alles. Saan aru, et kusagilt lekib. Mida ja kust peaks kõigepealt uurima? Aitäh, kui keegi oskab sõna sekka öelda
Pisike mure on ka tekkinud. Olen kyll guugeldanud ja püüdnud infot leida, aga ju siis ei oska.
Eile sai tangitud gaasi. Paak ilusti täis ja oli nagi kõik korras. Sain sõita vb 30 km, kui näitas, et veerand paari gaasi läinud. Imelik. Jõudsin koju (veel lisa 30 km) ja läinud oli pool paaki gaasi. Nyyd nagu kaob ysna ruttu. 100 km liigelnud ja paari kriipsu jagu alles. Saan aru, et kusagilt lekib. Mida ja kust peaks kõigepealt uurima? Aitäh, kui keegi oskab sõna sekka öelda
Viimati muutis neo-cortex, 01 Jaan 2020, 20:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Mitu kilo sisse läks?
Tundub, et kaks klappi on kinni ja sisse läks 6-7kg, millega saadki sõita 120km.
Ta võtab survet pealejooksu trassist ehk siis andur näitab et paak on täis, kuigi kasutusel võib olla ainult 1 paak.
Tundub, et kaks klappi on kinni ja sisse läks 6-7kg, millega saadki sõita 120km.
Ta võtab survet pealejooksu trassist ehk siis andur näitab et paak on täis, kuigi kasutusel võib olla ainult 1 paak.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Sisse läks 17 kg. 17 sellepärast, et ca veerand paaki või veidi vähem oli veel sees. Selleks ei tundunudki kahtlane, et sisse läks norm kogus gaasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Täna sai käidud Tartus. Sinna sõites bensu pealt. Enne tagasisõitu mõtlesin, et tangin pool paaki gaasi ka, igaks juhuks. Mõeldud tehtud. Hakkasin siis tankima ja sisse läks 6 kg ja veidi peale. Ei osanud suurt midagi arvata kui et seda, et eks paistab, kas langeb taas kiirelt see seier nulli peale.
Ei langenud. Koju 60 km ja pisikese kriipsu jagu kulutas gaasi ainult. Kõik toimis nagu varem. Küsimus jäi muidugi et kui kauaks.
Kas on kellelgi veel sarnast juhtumit olnud? Praegu tundus, et kuna eelmine kord oli veerand paaki gaasi ees, siis tankisin 16 kg juurde. Seier kukkus nulli 90 km sõidu järel. Nyyd läks paaki 6 kg kanti ja paak silmini täis jälle.
Kummaline. Vana gaas oli tegelikult kõik alles aga kasutada seda ei saanud.
Ei langenud. Koju 60 km ja pisikese kriipsu jagu kulutas gaasi ainult. Kõik toimis nagu varem. Küsimus jäi muidugi et kui kauaks.
Kas on kellelgi veel sarnast juhtumit olnud? Praegu tundus, et kuna eelmine kord oli veerand paaki gaasi ees, siis tankisin 16 kg juurde. Seier kukkus nulli 90 km sõidu järel. Nyyd läks paaki 6 kg kanti ja paak silmini täis jälle.
Kummaline. Vana gaas oli tegelikult kõik alles aga kasutada seda ei saanud.
-
- Veteran
- Postitusi: 3371
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 805 korda
- Tänatud: 131 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Kuidagi kahe paagi klapid nii kinni jäänud, et said vaid ühte paaki kasutada ja vaid ühe paagi rõhku näitas. Pakun sellise ulmelise asja. Ei tea kas reaalselt niimoodi klappida süsteem sinna vahele üldse ehitatudki on.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2045
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 164 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Ei ole ulmeline, endal ka asi sellise kirjelduse kohaselt läbi elatud. Gaznetis veidi alla 300€, kõik kolm paagiklappi parandatud ja mure lahendatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Kordan, seier võtab surve peatrassist. Tavakasutaja ei näe paakide täituvust. Kui tahad auto korda saada mine töökotta, kui mitte siis kirjuta siin edasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Arusaadav, loomulikult. Aga foorum on siiski ka abi jaoks, samuti diskuteerimiseks, nii et usun, et siia kirjutada pole surmapatt.
Gaznetti on aeg kirja pandud, aga tundus lihtsalt kummaline, et hetkeks toimetas normaalselt.
Aga kummardus abi eest, olen taaskord veidi targem
Gaznetti on aeg kirja pandud, aga tundus lihtsalt kummaline, et hetkeks toimetas normaalselt.
Aga kummardus abi eest, olen taaskord veidi targem
Viimati muutis neo-cortex, 31 Mai 2019, 08:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Mul on B6 juppideks ja võimalik saada sealt paakide küljest klappe jne. Et kui vaja siis anna teada, saab äkki veidi odavamalt kui Gaznetis. Kunagi G4-ga läbi elatud muidugi sama asi, et võttis ka ainult ühe paagi jagu või ei võtnud üldse. Käis ka gaznetis, aga sellele polnud klappe saada. Midagi küll puhastasid, aga paremaks ei saanud. Peale seda võtsin kätte ja panin õiges möödus padruini klapi peale ja koputasin haamriga peale. Peale seda on mitu aastat ilusti toiminud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Tere taas.
Pole pikalt midagi kirjutanud. Üht teist selle ajaga siiski juhtunud.
Aprillis hakkas miskit kõrisema/ragisema mootoriruumis. Sai asja veidi uuritud ja tuli välja et veepump õhtal. Kuna maru kiired ajad, siis sai sõbral lastud töökojas vahetada. Vahetusse läks siis veepump (a osa) , soonrihm, tosool, rullikud, õli, õlifilter, salongifilter, õhufilter.
Mais sai käidud töökojas ja lastud sildu väänata. Miskit kolises ees. Ees oli läbi amordi tugilaager. Kogu protsessi käigus väänati kuidagi ära ka väljalaske tihend. Koju sõitsin hullema häälega kui v8.
Kodus sai sõbra kaudu vajaminevad jubinad ära tellitud ja mõned päevad hiljem ka vahetatud.
Oktoobris tuli tagasi kunagi varem mainitud gaasiklappide viga. Tankisin 15 kg paaki ja 60 km hiljem näidiku järgi gaas otsas. Selged pildid, klapid ikkagi jamavad. Sai pandud aeg ja diagnostika näitas, et kahel paagil klapid läbi. Sai lastud need vahetada. Sellega kogu saaga siiski ei piirdunud. Täpsemalt sai sõita ehk 2 täispaaki kui jälle sama jama - 20 kg gaasi paaki ja 60 km sõidu järel gaas otsas. Kuna klapid said just vahetatud, siis käis kõiksugu mõtteid peast läbi... Et mis nüüd jälle. Tagasi Gaznetti ja oh üllatust, taaskord klapid otsas. Tuli välja, et just uued paigaldatud klapid olid praagid. Vahetati taaskord garantii korras need välja ja kuni siiani pole viga enam kordunud.
Detsembris vahetasin ära küünlad ja tagumised kettad-klotsid (TRW jubinad).
Vahetult peale nende vahetust hakkas põlema armatuuris piduriklotside hoiatustuli. Selge pilt, vaja vahetada ka esimesed kettad klotsid. Kohe jaanuari alguses saab tehtud.
Muud pole midagi juhtunud. Sõidab eeskujulikult. Läbitud kilomeetreid ees 112000, ehk siis kolme aastaga olen sõitnud 46000 km.
Pole pikalt midagi kirjutanud. Üht teist selle ajaga siiski juhtunud.
Aprillis hakkas miskit kõrisema/ragisema mootoriruumis. Sai asja veidi uuritud ja tuli välja et veepump õhtal. Kuna maru kiired ajad, siis sai sõbral lastud töökojas vahetada. Vahetusse läks siis veepump (a osa) , soonrihm, tosool, rullikud, õli, õlifilter, salongifilter, õhufilter.
Mais sai käidud töökojas ja lastud sildu väänata. Miskit kolises ees. Ees oli läbi amordi tugilaager. Kogu protsessi käigus väänati kuidagi ära ka väljalaske tihend. Koju sõitsin hullema häälega kui v8.
Kodus sai sõbra kaudu vajaminevad jubinad ära tellitud ja mõned päevad hiljem ka vahetatud.
Oktoobris tuli tagasi kunagi varem mainitud gaasiklappide viga. Tankisin 15 kg paaki ja 60 km hiljem näidiku järgi gaas otsas. Selged pildid, klapid ikkagi jamavad. Sai pandud aeg ja diagnostika näitas, et kahel paagil klapid läbi. Sai lastud need vahetada. Sellega kogu saaga siiski ei piirdunud. Täpsemalt sai sõita ehk 2 täispaaki kui jälle sama jama - 20 kg gaasi paaki ja 60 km sõidu järel gaas otsas. Kuna klapid said just vahetatud, siis käis kõiksugu mõtteid peast läbi... Et mis nüüd jälle. Tagasi Gaznetti ja oh üllatust, taaskord klapid otsas. Tuli välja, et just uued paigaldatud klapid olid praagid. Vahetati taaskord garantii korras need välja ja kuni siiani pole viga enam kordunud.
Detsembris vahetasin ära küünlad ja tagumised kettad-klotsid (TRW jubinad).
Vahetult peale nende vahetust hakkas põlema armatuuris piduriklotside hoiatustuli. Selge pilt, vaja vahetada ka esimesed kettad klotsid. Kohe jaanuari alguses saab tehtud.
Muud pole midagi juhtunud. Sõidab eeskujulikult. Läbitud kilomeetreid ees 112000, ehk siis kolme aastaga olen sõitnud 46000 km.
Viimati muutis neo-cortex, 30 Dets 2019, 12:38, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Tervitus.
Vahepeal palju vett merre voolanud.
2021 alguses sai vahetatud ka viimane gaasiklapp. 1/3 gaasi kadus lambist peale tankimist. Seekord olin kohe üsna kindel, et viimane vahetamata klapp andis saba. Nii oligi.
Juunis said vahetatud mõlemad esimesed amordid, tugilaagrid, läbilöögipuksid ja tolmukatted. Lisaks veel esimene parempoolne rattalaager ja parem tagumine kont.
Septembri alguses läksid vahetusse tagaluugi amordid, parem tagumine rattalaager, esimesed kondid ja salongipuhur.
Vahepeal palju vett merre voolanud.
2021 alguses sai vahetatud ka viimane gaasiklapp. 1/3 gaasi kadus lambist peale tankimist. Seekord olin kohe üsna kindel, et viimane vahetamata klapp andis saba. Nii oligi.
Juunis said vahetatud mõlemad esimesed amordid, tugilaagrid, läbilöögipuksid ja tolmukatted. Lisaks veel esimene parempoolne rattalaager ja parem tagumine kont.
Septembri alguses läksid vahetusse tagaluugi amordid, parem tagumine rattalaager, esimesed kondid ja salongipuhur.
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Okt 2011, 13:41
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
VW Passat B7 Variant 1.4 TSI EcoFuel - 2013 - neo-cortex
Tervitus.
Vahepeal palju vett merre voolanud.
2021 alguses sai vahetatud ka viimane gaasiklapp. 1/3 gaasi kadus lambist peale tankimist. Seekord olin kohe üsna kindel, et viimane vahetamata klapp andis saba. Nii oligi.
Juunis said vahetatud mõlemad esimesed amordid, tugilaagrid, läbilöögipuksid ja tolmukatted. Lisaks veel esimene parempoolne rattalaager ja parem tagumine kont.
Septembri alguses läksid vahetusse tagaluugi amordid, parem tagumine rattalaager, esimesed kondid ja salongipuhur.
Läbisõit 136200.
Lähipäevil tuleb teha ka õlivahetus.
Vahepeal palju vett merre voolanud.
2021 alguses sai vahetatud ka viimane gaasiklapp. 1/3 gaasi kadus lambist peale tankimist. Seekord olin kohe üsna kindel, et viimane vahetamata klapp andis saba. Nii oligi.
Juunis said vahetatud mõlemad esimesed amordid, tugilaagrid, läbilöögipuksid ja tolmukatted. Lisaks veel esimene parempoolne rattalaager ja parem tagumine kont.
Septembri alguses läksid vahetusse tagaluugi amordid, parem tagumine rattalaager, esimesed kondid ja salongipuhur.
Läbisõit 136200.
Lähipäevil tuleb teha ka õlivahetus.