VW T2 bus ´76 - MeelisV
Moderaator: etnies858
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
VW T2 bus ´76 - MeelisV
Mõtlesin, et kuna minu volks hakkab võtma juba volksu nägu siis paras aeg teha teema ka siia.
Ehk iseenesest on tegu juba vana ja habemega looga mis sai alguses 2014 sügisel siis võib jutt tunduda alguses naljakas aga lõpuks jõuab ka see teema tänapäeva. Mõned on ehk teemaga ka kursis mujalt aga ega nad siis ei pea loobuma uuesti lugemisest
pilt siis müügikuulutusest kah et millest juttu tuleb
Ehk iseenesest on tegu juba vana ja habemega looga mis sai alguses 2014 sügisel siis võib jutt tunduda alguses naljakas aga lõpuks jõuab ka see teema tänapäeva. Mõned on ehk teemaga ka kursis mujalt aga ega nad siis ei pea loobuma uuesti lugemisest
pilt siis müügikuulutusest kah et millest juttu tuleb
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
ehh läks siis jälle nii nagu läks
üks rohkem pooleli projekt kui teine on juba olemas aga ikka vaja neid juurde hankida
ei tea mis lollus see pähe lõi aga ükspäev ehk umbes täpselt paar nädalat tagasi komistasin ühel igavusest vaevatud õhtul
niisama auto24-s kolades vana hipibussi otsa ja rsk armastus lõi pähe.
kodus muidugi hiljem armastus lõi samuti pähe aga selle tagajärjel oli valus kah
eks tegelikult oli selline unistus juba ammu mõttes mõlkunud aga reaalsus oli siis ka kodus nüüd läks vahepeal puhkusela ja kohe läks asi käest ära.
igaljuhul küsisin täpsustavaid pilte, rääkisin telefonis juttu ja .... sõitsin nädala pärast asja vaatama ehk ära tooma
pikk maa polnudki ehk vaid natuke üle 200 km. - Elva
Seega kui juba minna siis asja pärast.
natuke ekslemist mulle tundmatus linnas ja seal ta oligi ühe korrusmaja ees.
kõrvale parkides piidlesin läbi akna ja noh seis polnud just nii helge nagu piltidelt paistis s.t. oli natuka rohkem räsitud värviga ehk lahti löönud pahtliga siin ja seal s.t. ma ei märganud seda piltidelt või ei tahtnud märgata. aga see ei ole mingi põhjendus
ning esimese asjana õue tulnud omanikule esitasin küsimuse - kus paagi kork on ? loomulikult peale "tere"
etteruttavalt see kork jäigi müstiliselt kadunuks
tegin siis tiiru paremalt poolt vasakule ja vasakult paremale ja vaatasin sisse ja välja ülesse ja alla ja ...
noh jah otseselt läbi just ei paista s.t. katus ja küljed oleks nagu OK ehk talutavad.
kuigi jah külgedel on näha pahtlit mis tahab sealt lahkuda.
samas põhja alla pole asi nii roosiline sest seal tahab tegemist nii põhjaplekk ise kui ka osaliselt raam s.t. nii pikki kui risti talad.
mis ja kuidas see selgub kunagi hiljem.
nüüd aga tagasi minu ja bussi juurde sest selline kohtumine mulle oli esmakordne
ehk unistanud küll ja sõitmas näinud ja ... aga ise pole nii lähedalt näinud, veelvähem katsunud ja rääkimatta sisse istumisest ja sõitmisest.
nüüd see siis juhtus istusin sisse - nalja oli palju.
muidugi ei tahtnud buss minuga sõbraks saada ja keeldus süütevõtit omaks tunnistamast ehk seda mina Elvas keerama ei saanudki ja seda tegi nüüd siis juba eelmine omanik ise. nupust käivitamise aga tunnistas küll mulle sobivaks tegevuseks.
esimesed meetrid sõitu olid hirmutavad: käigud ei lähe sisse, rool on raske ...
aga eks raskused ongi ületamiseks.
olles nii kaugele tulnud, nädalajagu päevi sisemiselt keenud teadmisega, et buss on käeulastuses otsustasin siiski ära võtta kuigi mingi kahtlus oli sees.
tegime lepingu ja tehingu ning lahkusime sõpradene
omanik jäi nukralt järele vaatam kuidas põrr lahkus.
noh sõit oli elamus.
alustades sellest, et esmalt eksisin ma Elvas ära
ja siis need esimesed paar-kolmkümmend kilomeetrit - ehk esimese 3...4 km jooksul oli põnevus
siis edasi tekis arutelu iseendaga milles jäid kajama fraasid: miks sa seda tegid, kas sul on seda vaja, oli see mõistlik mõte jne. jne.
10...15 km ja olin suht murtud - tulin emotsioonide pilvelt alla ja see kuradike mu õlal kes ütles, et loll mõte sai teoks tehtud oli võitnud.
aga mis teha - koju tuli ju jõuda sest ma ei saanud ju tagasi minna.
aga otsaga Tartus peale tankimist linna piiril ja juba ringteelt põhimaanteele sõites oli hoopis teine tuju - palju positiivsem
mõtted kogunesid ja seedusid ja .... ma nautisin seda kõike järjest rohkem.
nüüd bussist veel.
sinna on vahele pandud 2L mootor mis tiksub päris kenasti ehk ei ühtegi lonkamist ega kõrvalist heli.
samas on selle swapiga kaduma läinud salongisoojendus s.t. seda pole paigaldatud
selle päeva õhtul siis ~-2C külma ja see buss pole just eriti tihe - pedaalide ja käsipiduri juurest näeb ju õue seega puhub sealt ka sisse.
eks ma olin sellega ka arvestanud - talvesaabas oli jalas, paksud riided seljas ja suusakindad käes sai siis see teekond ette võetud (~210km)
lisavarustusena oli mul kaasas suurem termos sooja teega.
auto millega ma sinna läksin ja oli mõeldud ka saateautoks tagasiteele aga jäi ajahätta ja pidi kiirelt lahkuma seega jäin juba Elvast lahkudes omapäi
polnud just erutav mõte tundmatu 38 a. vana autoga milles pole sooja ja mille käitumine on ettearvamatu sõita maha 200km ja õhtu oli saabumas seega pimedus ründas.
seda kiiremini tahtsin ma ka koju jõuda ja pressisin seda parempoolset vidinat seal põrandal ikka sügavamale kuni sain aru et see põrr sõidab ju päris hästi.
enne tartut sain ma tehtud juba esimese möödasõidu mis oli ka tujutõstvam tegevus.
s.t. minul oli eelnevalt eelarvamus, et nende autode tavaline nn. comfort sõidukiirus on ehk sinna 70 kanti ja 90 oleks piinamine aga....
suurel maanteel sai juba hooga lastud koos liiklusvooga aga probleem oli selles, et spidomeeter ei tööta seega puudus mul teadmine igasugusets kiirusest ja ees ootasid kaamerad. õnneks leidub taskus nutikas abiline mis kiirust mõõdab ja näitab ning kaamerate asukohtasid teab seega sai see hirma maha võetud.
lasin siis rahulikult ~90 +/- olenevalt kaameratest ja mäo ümbersidus kehtis veel 110 lasin siis ka sealt kiiremini läbi ehk 110 oli tõitsa OK
pean pattu tunnistama, et tegelikult proovisin ka natuke rohkem. kuigi jah polnud ju lubatud aga tee oli tühi ehk oht oli vaid endale võtsin selle riski ja ikkagi proovisin noh 130 oli piir millest ma üle ei lasknud aga oleks läinud küll
peale seda olin ma müüdud mees.
sooja teed sai joodud seni kuni nägin teda pimeduse saabumiseni tassi valada ja edaspidi pidin ise hakkama saama.
peale koset oli jälle 110 ja seal lasin juba julgelt 110..115 teadmisega, et abi pole kaugel ja kodu on lähedal.
ehk 16.30 ...19.10 24.10.2014 oli see aeg millal ma järjest kiindusin enam ja enam sellesse algselt rumala otsuse subjekti.
nagu öeldus siis kodus ootas mind armastus mis mind pähe lõi ja siis hääle kaotas aga ....
üks rohkem pooleli projekt kui teine on juba olemas aga ikka vaja neid juurde hankida
ei tea mis lollus see pähe lõi aga ükspäev ehk umbes täpselt paar nädalat tagasi komistasin ühel igavusest vaevatud õhtul
niisama auto24-s kolades vana hipibussi otsa ja rsk armastus lõi pähe.
kodus muidugi hiljem armastus lõi samuti pähe aga selle tagajärjel oli valus kah
eks tegelikult oli selline unistus juba ammu mõttes mõlkunud aga reaalsus oli siis ka kodus nüüd läks vahepeal puhkusela ja kohe läks asi käest ära.
igaljuhul küsisin täpsustavaid pilte, rääkisin telefonis juttu ja .... sõitsin nädala pärast asja vaatama ehk ära tooma
pikk maa polnudki ehk vaid natuke üle 200 km. - Elva
Seega kui juba minna siis asja pärast.
natuke ekslemist mulle tundmatus linnas ja seal ta oligi ühe korrusmaja ees.
kõrvale parkides piidlesin läbi akna ja noh seis polnud just nii helge nagu piltidelt paistis s.t. oli natuka rohkem räsitud värviga ehk lahti löönud pahtliga siin ja seal s.t. ma ei märganud seda piltidelt või ei tahtnud märgata. aga see ei ole mingi põhjendus
ning esimese asjana õue tulnud omanikule esitasin küsimuse - kus paagi kork on ? loomulikult peale "tere"
etteruttavalt see kork jäigi müstiliselt kadunuks
tegin siis tiiru paremalt poolt vasakule ja vasakult paremale ja vaatasin sisse ja välja ülesse ja alla ja ...
noh jah otseselt läbi just ei paista s.t. katus ja küljed oleks nagu OK ehk talutavad.
kuigi jah külgedel on näha pahtlit mis tahab sealt lahkuda.
samas põhja alla pole asi nii roosiline sest seal tahab tegemist nii põhjaplekk ise kui ka osaliselt raam s.t. nii pikki kui risti talad.
mis ja kuidas see selgub kunagi hiljem.
nüüd aga tagasi minu ja bussi juurde sest selline kohtumine mulle oli esmakordne
ehk unistanud küll ja sõitmas näinud ja ... aga ise pole nii lähedalt näinud, veelvähem katsunud ja rääkimatta sisse istumisest ja sõitmisest.
nüüd see siis juhtus istusin sisse - nalja oli palju.
muidugi ei tahtnud buss minuga sõbraks saada ja keeldus süütevõtit omaks tunnistamast ehk seda mina Elvas keerama ei saanudki ja seda tegi nüüd siis juba eelmine omanik ise. nupust käivitamise aga tunnistas küll mulle sobivaks tegevuseks.
esimesed meetrid sõitu olid hirmutavad: käigud ei lähe sisse, rool on raske ...
aga eks raskused ongi ületamiseks.
olles nii kaugele tulnud, nädalajagu päevi sisemiselt keenud teadmisega, et buss on käeulastuses otsustasin siiski ära võtta kuigi mingi kahtlus oli sees.
tegime lepingu ja tehingu ning lahkusime sõpradene
omanik jäi nukralt järele vaatam kuidas põrr lahkus.
noh sõit oli elamus.
alustades sellest, et esmalt eksisin ma Elvas ära
ja siis need esimesed paar-kolmkümmend kilomeetrit - ehk esimese 3...4 km jooksul oli põnevus
siis edasi tekis arutelu iseendaga milles jäid kajama fraasid: miks sa seda tegid, kas sul on seda vaja, oli see mõistlik mõte jne. jne.
10...15 km ja olin suht murtud - tulin emotsioonide pilvelt alla ja see kuradike mu õlal kes ütles, et loll mõte sai teoks tehtud oli võitnud.
aga mis teha - koju tuli ju jõuda sest ma ei saanud ju tagasi minna.
aga otsaga Tartus peale tankimist linna piiril ja juba ringteelt põhimaanteele sõites oli hoopis teine tuju - palju positiivsem
mõtted kogunesid ja seedusid ja .... ma nautisin seda kõike järjest rohkem.
nüüd bussist veel.
sinna on vahele pandud 2L mootor mis tiksub päris kenasti ehk ei ühtegi lonkamist ega kõrvalist heli.
samas on selle swapiga kaduma läinud salongisoojendus s.t. seda pole paigaldatud
selle päeva õhtul siis ~-2C külma ja see buss pole just eriti tihe - pedaalide ja käsipiduri juurest näeb ju õue seega puhub sealt ka sisse.
eks ma olin sellega ka arvestanud - talvesaabas oli jalas, paksud riided seljas ja suusakindad käes sai siis see teekond ette võetud (~210km)
lisavarustusena oli mul kaasas suurem termos sooja teega.
auto millega ma sinna läksin ja oli mõeldud ka saateautoks tagasiteele aga jäi ajahätta ja pidi kiirelt lahkuma seega jäin juba Elvast lahkudes omapäi
polnud just erutav mõte tundmatu 38 a. vana autoga milles pole sooja ja mille käitumine on ettearvamatu sõita maha 200km ja õhtu oli saabumas seega pimedus ründas.
seda kiiremini tahtsin ma ka koju jõuda ja pressisin seda parempoolset vidinat seal põrandal ikka sügavamale kuni sain aru et see põrr sõidab ju päris hästi.
enne tartut sain ma tehtud juba esimese möödasõidu mis oli ka tujutõstvam tegevus.
s.t. minul oli eelnevalt eelarvamus, et nende autode tavaline nn. comfort sõidukiirus on ehk sinna 70 kanti ja 90 oleks piinamine aga....
suurel maanteel sai juba hooga lastud koos liiklusvooga aga probleem oli selles, et spidomeeter ei tööta seega puudus mul teadmine igasugusets kiirusest ja ees ootasid kaamerad. õnneks leidub taskus nutikas abiline mis kiirust mõõdab ja näitab ning kaamerate asukohtasid teab seega sai see hirma maha võetud.
lasin siis rahulikult ~90 +/- olenevalt kaameratest ja mäo ümbersidus kehtis veel 110 lasin siis ka sealt kiiremini läbi ehk 110 oli tõitsa OK
pean pattu tunnistama, et tegelikult proovisin ka natuke rohkem. kuigi jah polnud ju lubatud aga tee oli tühi ehk oht oli vaid endale võtsin selle riski ja ikkagi proovisin noh 130 oli piir millest ma üle ei lasknud aga oleks läinud küll
peale seda olin ma müüdud mees.
sooja teed sai joodud seni kuni nägin teda pimeduse saabumiseni tassi valada ja edaspidi pidin ise hakkama saama.
peale koset oli jälle 110 ja seal lasin juba julgelt 110..115 teadmisega, et abi pole kaugel ja kodu on lähedal.
ehk 16.30 ...19.10 24.10.2014 oli see aeg millal ma järjest kiindusin enam ja enam sellesse algselt rumala otsuse subjekti.
nagu öeldus siis kodus ootas mind armastus mis mind pähe lõi ja siis hääle kaotas aga ....
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
nüüd olen siis selle jõle-hea mõttega kodus juba nädalajagu elanud
ja täna käisin ka ARK´is pabereid tegemas
päris hommikul vara ei läinud aga ikka enne lõunat, et vältida suuramat järjekorda
esmalt jälle tanklast läbi ja siis teele.
valisin Saue ja sõit oli ümber linna mööda ringteed stardiga Loo´lt siis.
panin suht sõidu alguses tähele, et peale järjekordes ringristmikku läbimist läheb bensu hais järjest vängemaks
põhja alt just otse välja tilkumist ei täheldanud AGA panin hiljem tähele sellist pilt kus ümber bensu korgi oli niiske ja "voolamise" jäljed viisid kuni tagumise nurgani ja porilapakani. kuna kasutusel on ajutine kork siis kas paagi kork peaks olema tihe s.t. kas sellel autol võib torust üle ajada ?
sõit siis mööda ringteed just pikk ei ole aga mõtlemiseks aega jagus ja mõtted olid seinast seina
ark´is järjekorda ei pannud tähele s.t. tehno osakonna ukse taga polnud ühtegi autot ja suundusin siis kohe asja kallale
soov oli siis viia kooskõlla tegelik olukord ja paberid s.t. mootori vahetus.
teiseks soovisin suurendada ka haagise lubatud masse viidates suuremale mootorile
esimene asi enne autot vaatamata ja vastates küsimuseele mis mootorid ehk et 1,6-lt 2,0-le hakkas tulema juba "EI" "ei mängi välja" "vaja teha ümberehituse avaldus" jne. aga seletasin siis uuesti: mis, kus kuidas jms. kästi ka lõpuks sisse sõita.
tulemus oli see, et lõpuks hakkas valgus paistma ja suurem uurimistöö tulemusena erinevates andmetes tuletasim lõpuks mootri töömahu ja võimsuse
tegime avalduse ümberehituseks ja vormistasime registreerimiseelse ülevaatuse.
muidugi see mudelinimetus Caravelle hakkas ka kohe ametnikule silma ja see polevat õige
lõpuks see ikkagi jäi sinna sisse kuna muidu viies mudelinimetuse type 2 või T2 või mis iganes selliseks olevat haagse massid üldse null.
seega haagise masse ma muuta ei saanud ja selleks on vaja tootja/esinada tõendit või mis iganes dokumenti mis määrab need andmed.
küsimus suurele ringile kas on kogemusi nt. Møller autoga suhtlemisel või kust saaks vastava paberi millega võiks ark´i tagasi pöörduda.
aga see selleks - lõpuks sain leti taha jälle kus siis kõik rohelisele paberile vormistati
märkuste lahtris siis et mitmevärviline ja ümberehituse kood.
ah jah numbri valisin kah väikese - maitse asi.
tagasiteel oli küll bensukat vähem tunda aga võimalik, et harjusin juba ära.
kodus tegin siis esimese suurema ülevaatuse niisama ümber auto ja seest ja alt ja ...
mitte väga tehnilist ehk loksutada ja kangutada ei saanud veel.
ja selle tulemusena hakkan jälle kolama poodides ja osasid juurde tellima ise õnnelik aga rahakott just mitte
üldiselt pole olukord just kõige hullem
s.t. auto sõidab ja on võimeline vabalt ületama lubatud kiirusepiirmäärasid
pöörab ja pidurdab - esimene on muidugi suht raskendatud tegevus milletõttu on siin kuskil ka elektrilise roolivõimu teema tehtud
rooste otse kuskilt läbi pole purenud ma mõtlen siis kerest kui just põhja arvesse ei võta
eks tuleb ette võtta tõsisem korrastamine nii tehniliselt s.t. vedrustus, roolimine, pidurdamine, käiguvahetus jms. ning ka väline ilu viia sisemisega tasakaalu.
mõned pildid siis kah
ja täna käisin ka ARK´is pabereid tegemas
päris hommikul vara ei läinud aga ikka enne lõunat, et vältida suuramat järjekorda
esmalt jälle tanklast läbi ja siis teele.
valisin Saue ja sõit oli ümber linna mööda ringteed stardiga Loo´lt siis.
panin suht sõidu alguses tähele, et peale järjekordes ringristmikku läbimist läheb bensu hais järjest vängemaks
põhja alt just otse välja tilkumist ei täheldanud AGA panin hiljem tähele sellist pilt kus ümber bensu korgi oli niiske ja "voolamise" jäljed viisid kuni tagumise nurgani ja porilapakani. kuna kasutusel on ajutine kork siis kas paagi kork peaks olema tihe s.t. kas sellel autol võib torust üle ajada ?
sõit siis mööda ringteed just pikk ei ole aga mõtlemiseks aega jagus ja mõtted olid seinast seina
ark´is järjekorda ei pannud tähele s.t. tehno osakonna ukse taga polnud ühtegi autot ja suundusin siis kohe asja kallale
soov oli siis viia kooskõlla tegelik olukord ja paberid s.t. mootori vahetus.
teiseks soovisin suurendada ka haagise lubatud masse viidates suuremale mootorile
esimene asi enne autot vaatamata ja vastates küsimuseele mis mootorid ehk et 1,6-lt 2,0-le hakkas tulema juba "EI" "ei mängi välja" "vaja teha ümberehituse avaldus" jne. aga seletasin siis uuesti: mis, kus kuidas jms. kästi ka lõpuks sisse sõita.
tulemus oli see, et lõpuks hakkas valgus paistma ja suurem uurimistöö tulemusena erinevates andmetes tuletasim lõpuks mootri töömahu ja võimsuse
tegime avalduse ümberehituseks ja vormistasime registreerimiseelse ülevaatuse.
muidugi see mudelinimetus Caravelle hakkas ka kohe ametnikule silma ja see polevat õige
lõpuks see ikkagi jäi sinna sisse kuna muidu viies mudelinimetuse type 2 või T2 või mis iganes selliseks olevat haagse massid üldse null.
seega haagise masse ma muuta ei saanud ja selleks on vaja tootja/esinada tõendit või mis iganes dokumenti mis määrab need andmed.
küsimus suurele ringile kas on kogemusi nt. Møller autoga suhtlemisel või kust saaks vastava paberi millega võiks ark´i tagasi pöörduda.
aga see selleks - lõpuks sain leti taha jälle kus siis kõik rohelisele paberile vormistati
märkuste lahtris siis et mitmevärviline ja ümberehituse kood.
ah jah numbri valisin kah väikese - maitse asi.
tagasiteel oli küll bensukat vähem tunda aga võimalik, et harjusin juba ära.
kodus tegin siis esimese suurema ülevaatuse niisama ümber auto ja seest ja alt ja ...
mitte väga tehnilist ehk loksutada ja kangutada ei saanud veel.
ja selle tulemusena hakkan jälle kolama poodides ja osasid juurde tellima ise õnnelik aga rahakott just mitte
üldiselt pole olukord just kõige hullem
s.t. auto sõidab ja on võimeline vabalt ületama lubatud kiirusepiirmäärasid
pöörab ja pidurdab - esimene on muidugi suht raskendatud tegevus milletõttu on siin kuskil ka elektrilise roolivõimu teema tehtud
rooste otse kuskilt läbi pole purenud ma mõtlen siis kerest kui just põhja arvesse ei võta
eks tuleb ette võtta tõsisem korrastamine nii tehniliselt s.t. vedrustus, roolimine, pidurdamine, käiguvahetus jms. ning ka väline ilu viia sisemisega tasakaalu.
mõned pildid siis kah
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
etteruttavalt siis võib öelda et nii lihtsalt ei läinud nagu alguses arvasin ehk läks natuke rohkem lappamas.t. auto sõidab ja on võimeline vabalt ületama lubatud kiirusepiirmäärasid
pöörab ja pidurdab - esimene on muidugi suht raskendatud tegevus milletõttu on siin kuskil ka elektrilise roolivõimu teema tehtud
rooste otse kuskilt läbi pole purenud ma mõtlen siis kerest kui just põhja arvesse ei võta
eks tuleb ette võtta tõsisem korrastamine nii tehniliselt s.t. vedrustus, roolimine, pidurdamine, käiguvahetus jms. ning ka väline ilu viia sisemisega tasakaalu.
jätkub....
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
Ära siis unusta ka Bussipesa külastamast kui sa juba muidugi seal käinud ei ole.
Kasutaja Uno käest saad väga palju abi nii nõu kui jõu ja varuosade osas ta nende peale meister
Kasutaja Uno käest saad väga palju abi nii nõu kui jõu ja varuosade osas ta nende peale meister
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
Bussipesaga on kõik hästi
käisin ise seal viimati eile ja buss on seal olnud juba omajagu aega
varsti jõuan ka tekstiliselt sinna kus buss lahkub kodust.
käisin ise seal viimati eile ja buss on seal olnud juba omajagu aega
varsti jõuan ka tekstiliselt sinna kus buss lahkub kodust.
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
meenus üks seik veel varasemast ajast
järgmisel hommikul sain kõigepealt musi ja siis sokkidega üle turjaega minuteada mul elukaaslane ei tea veel et ma selle bussi ära tõin
ta teab, et jah pakuti ja me rääkisime sellest ja et mulle meeldis je ... aga ....
eile ta aknast välja ei vaadanud ja hommikul ta veel magas kui ma kirjutasin ja nüüd pole veel vaadanud
eks näis mis emotsioonid tulevad - kas visatakse mind välja või saan .... musi
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
mõned esimesed lähivaated algsest olukorrast veel
tegin mõne pildi lähemalt nendest koledamatest kohtadest
ehk siis tagumised nurgad ja tiivakaarte kohal tõenäoliselt vahetuse joon
ja siis põhja alt kõige hullem koht on selline
lisaks manööverdasin "veduri" vaguni ette - las sõbrustavad, tulevikus peavad hästi läbi saama.
tegin mõne pildi lähemalt nendest koledamatest kohtadest
ehk siis tagumised nurgad ja tiivakaarte kohal tõenäoliselt vahetuse joon
ja siis põhja alt kõige hullem koht on selline
lisaks manööverdasin "veduri" vaguni ette - las sõbrustavad, tulevikus peavad hästi läbi saama.
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
peale seda tekis paus
mõttepaus
mida teha kus teha ja kuidas teha - plaani ei olnud.
Volkswagen pole minu maailmas enne esinenud ja ....
hakkasin otsima ja tellima varuosasid mida teadsin kindlasti vaja oleva.
tekis esimene plaan - teen alt korda s.t. veermik - puksid, pidurid, jms.
vaatan mootori kauge kaarega üle ja mõned suuremad keevitused põhja alt ja ülejäänud jääb nii nagu on
tekis selline nimekiri
esiklaas täkkega - vajab vahetust
ukeslukud koos süütelukuga vajavad vahetust koos võtemetega + uus bensiinipaagi kork (hea oleks kui saaks sarjastatuna)
sildades kõik puksid ja liigendid vaja kontrollida ja vajadusel vahatada eelinfona on teada et üks sarniir (vist) on läbi
mootoris pidavat mingi võllitihend tahtma vahetust ?
üldse mootori kontroll leketele ja olukorrale üldse, vajadusel väline puhastamine.
käiguvahetuse hoovastik on ebanormaalsete loksudega seega läheb kõik kuluv asi vahetusse
pidurite täiskontroll ja hooldus k.a. käsipidur
põhja alt ülke kontrollida täpsem olukord ja vajadusel keevitama mõnda karpi/tala tugevamaks
bensiini ahelas vaja üle kontrollida kõik ühendused ja voolikud - kuskilt tõmbab bensukat sisse
soojenduseks gaasipuhur vaja tellida
roolivõimendi ? ehk kui silla korastamise järel on rool ikkagi raske siis hakkame seda kergevama.
ette ninale varuratta hoidja
taha haagisekonksu vaja
raadio ja kõlarid
olenevalt kere olukorrast seestpoolt soojustamine/mürasummutus
keretööd - ehk hiljem
uued rehvid
vähemalt ette turvavööd
jne. jne.
ja lubasin endale peegli ees seistes et ma ei jõua selle projektiga samasse kohta kuhu olin jõudnud mitu aastat poolikuna seisnud õkjuhutusega lollusega millel nimeks fiat 126 (seisab juba 2011/2012 ajast pooliku projektina )
mõttepaus
mida teha kus teha ja kuidas teha - plaani ei olnud.
Volkswagen pole minu maailmas enne esinenud ja ....
hakkasin otsima ja tellima varuosasid mida teadsin kindlasti vaja oleva.
tekis esimene plaan - teen alt korda s.t. veermik - puksid, pidurid, jms.
vaatan mootori kauge kaarega üle ja mõned suuremad keevitused põhja alt ja ülejäänud jääb nii nagu on
tekis selline nimekiri
esiklaas täkkega - vajab vahetust
ukeslukud koos süütelukuga vajavad vahetust koos võtemetega + uus bensiinipaagi kork (hea oleks kui saaks sarjastatuna)
sildades kõik puksid ja liigendid vaja kontrollida ja vajadusel vahatada eelinfona on teada et üks sarniir (vist) on läbi
mootoris pidavat mingi võllitihend tahtma vahetust ?
üldse mootori kontroll leketele ja olukorrale üldse, vajadusel väline puhastamine.
käiguvahetuse hoovastik on ebanormaalsete loksudega seega läheb kõik kuluv asi vahetusse
pidurite täiskontroll ja hooldus k.a. käsipidur
põhja alt ülke kontrollida täpsem olukord ja vajadusel keevitama mõnda karpi/tala tugevamaks
bensiini ahelas vaja üle kontrollida kõik ühendused ja voolikud - kuskilt tõmbab bensukat sisse
soojenduseks gaasipuhur vaja tellida
roolivõimendi ? ehk kui silla korastamise järel on rool ikkagi raske siis hakkame seda kergevama.
ette ninale varuratta hoidja
taha haagisekonksu vaja
raadio ja kõlarid
olenevalt kere olukorrast seestpoolt soojustamine/mürasummutus
keretööd - ehk hiljem
uued rehvid
vähemalt ette turvavööd
jne. jne.
ja lubasin endale peegli ees seistes et ma ei jõua selle projektiga samasse kohta kuhu olin jõudnud mitu aastat poolikuna seisnud õkjuhutusega lollusega millel nimeks fiat 126 (seisab juba 2011/2012 ajast pooliku projektina )
-
- Huviline
- Postitusi: 1378
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
Minu arust kusagil oli teema, kus seda taastatud, või panen mina hetkel segast?
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
vahepeal sai häid nõuandeid ja soovitusi
innustust ja õlale patsutusi
juhatati mind Bussipesasse "Uno" juurde
ja oma nõu andis Jeff
tellitud sai kaupa
ukselukkude ja süüteluku komplekt (6 lukku)
uus bensupaagi kork
uste ja akende tihendid
käiguvahetuse hoovastiku remontkomplekt
käsipiduritrossid
remondimanual
ja leidsin ka uue esiklaasi siitsamast kodumaalt
jätkame shoppamist
reaalselt teha pole veel midagi jõudnud
ega isegi ei taha midagi teha kui kõike asju olemas ei ole
innustust ja õlale patsutusi
juhatati mind Bussipesasse "Uno" juurde
ja oma nõu andis Jeff
tellitud sai kaupa
ukselukkude ja süüteluku komplekt (6 lukku)
uus bensupaagi kork
uste ja akende tihendid
käiguvahetuse hoovastiku remontkomplekt
käsipiduritrossid
remondimanual
ja leidsin ka uue esiklaasi siitsamast kodumaalt
jätkame shoppamist
reaalselt teha pole veel midagi jõudnud
ega isegi ei taha midagi teha kui kõike asju olemas ei ole
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
ja siis pani Jeff oma põrnika kola kõik müüki
hunnikus detaile mootorile(mootoritele) paar kanget ja kiiremat käigukasti ja oma enda võistlusmootori kah sinna otsa - tõstin käe ütlesin et mina tahan ja käisin järgi
kaubareisil käidud
mõned vidinad said toodud
ehk siis üks natuke kangem mootor
kaks kiiremat käigukasti :rock:
kolm plokki, 8 kaant, 4 vänta jne.jne. jne. :soup:
mootor on siis plaanis bussi peale kohandada vabalthingavana aga pritsega koos proge ajuga
seda viimast muidugi ei ole aga ....
samuti läheb bussile ka üks kiirem kast ja nende vahele on olemas ka sobiv sidur.
on kindlasti ka kraami mis läheb turgu sest ma ei kavatse kõike alles hoida mõttega, et äkki läheb vaja.
hunnikus detaile mootorile(mootoritele) paar kanget ja kiiremat käigukasti ja oma enda võistlusmootori kah sinna otsa - tõstin käe ütlesin et mina tahan ja käisin järgi
kaubareisil käidud
mõned vidinad said toodud
ehk siis üks natuke kangem mootor
kaks kiiremat käigukasti :rock:
kolm plokki, 8 kaant, 4 vänta jne.jne. jne. :soup:
mootor on siis plaanis bussi peale kohandada vabalthingavana aga pritsega koos proge ajuga
seda viimast muidugi ei ole aga ....
samuti läheb bussile ka üks kiirem kast ja nende vahele on olemas ka sobiv sidur.
on kindlasti ka kraami mis läheb turgu sest ma ei kavatse kõike alles hoida mõttega, et äkki läheb vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
mootori kohta oli kuulutuses kirjas järgmist
Pakuks kogu täiega...ehk siis ITBde, plastist jahutuse, uue siduri ja minupoolest EFI valimdusega...kaasa tuleks kütuselatid, pihustid, torustik (Aju ja juhtmestik on puudu)
Mootoris on uus webcami nukkvõll, uued webcami originaal tõukurid. Uued HD klapivedrud (Uued HD Dual vedrud saan kaasa) Kergendatud / poleeritud kepsud. Kergendatud hooratas, uued tihendid, uued rõngad, uued plokikaaned, dualthrust nukasaaled.
ja pauku olevat sealt tulnud omajagu ja vabalt hingavana tuleks sinna 100 hobuse peale seda ikka.
ja turbotatuna kirjutas Jeff kunagi nii
Pakuks kogu täiega...ehk siis ITBde, plastist jahutuse, uue siduri ja minupoolest EFI valimdusega...kaasa tuleks kütuselatid, pihustid, torustik (Aju ja juhtmestik on puudu)
Mootoris on uus webcami nukkvõll, uued webcami originaal tõukurid. Uued HD klapivedrud (Uued HD Dual vedrud saan kaasa) Kergendatud / poleeritud kepsud. Kergendatud hooratas, uued tihendid, uued rõngad, uued plokikaaned, dualthrust nukasaaled.
ja pauku olevat sealt tulnud omajagu ja vabalt hingavana tuleks sinna 100 hobuse peale seda ikka.
ja turbotatuna kirjutas Jeff kunagi nii
Niih, et teema teisele lehele ei kukuks teatan siis koleda uudise, et sel aastal normaalset jõudu ma sellest type 4ljast kätte ei saanudki Sad Käis Mitu korda lahti-kokku ja tihti ilma viga leidmata aga no eks iga asi õpetab.
Jõudsin oma ülerõhu katsetustega koguni 2,34 barise ülerõhuni. Harjumatu oli küll 334Kpa MAPi näitu vaadata Big Grin Pihustite järgi jõudu sel momendil 2x rohkem kui mul plaanis oli (550cc pihustid 100% lahti = 400hp) reaalselt võibolla 150-180hp. Jõudis teisega rehve suitsuks lasta kuid sellega asi piirdus....kolmandaga polnud mingit funi ja roolis lausa igav.....neljandaga tekkis mingi emotsioon vaid seoses juhitavusega 150+ kiirustel....tõmme kehv. Kaua kaua sai juureldud probleemi põhjuste kallal aga kui nukkvõll kraaditud, surved mõõdetud, nullpunkt kontrollitud, süütekõver kontrollitud, küttekogustega mängitud jne jne kõik variandid tehtud siis oli ikkagi täielik müsteerium teemal kuhu see jõud jääb kui õhku ja kütet käib 400 jõu jagu läbi aga isegi poolt sellest maani ei jõua. Täiesti lambist tuli mõte mis tundus küll rumal kuid mida sai proovitud. Nimelt arvasin, et ehk turbode kuum koda nii väike, et takistab liialt palju.....avasin wastegated ja jõudu tuli juurde Eemaldasin turbod ja minek jäi umbes sama mis 1 bari laaderõhuga.....see on ajuvaba sest 2 sellist turbot on muidu 5liitrise diiselmootori kohta mis toodab 210kw stockis kuid 300kw järeleproovitult. Eks peab omal nahal kõik läbi kogema ja teada saama, et 280 kraadi nukkvõll vajab töötamiseks väga vaba väljalaset.
Nüüd on plaan, see mootor vabalthingavana Billilt saadud punasele ninata 1302le panna, sellest miski 100+hp saada, asi võimalikult kergeks teha ja talvel jää ning lumeradasid nautida. Kevadel rändab ilmselt tagasi oma kere peale, kus saab uue kollektori (Ühe turbo tarvis) ja püüan leida turbo, mis mootoril ka hingata laseb kuid enne 4000 ikka fullboosti saavutab.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1301
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 155 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
Sorry eitundnud su bussi algul äragi.hetkeseisuga nagu öö ja päev ja ropult on asi arenenud
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
järjekorras minnes siis jõudis väike pisidetailide pakk
astmelaua kattekummid, kulmud, suunatule klaasid
reaalselt tööd polnud veel tehtud midagi
vahepeal sai lõpuks buss tõstukile aetud ja siis heietatud ja ohhoitatud seal all natuke
tehtud plaani ja ...
veel midagi ette ei võtnud sest bussipesas tööd palju ja mina kui sisse imenud puuk
ootasin kannatlikult oma aega see siis oli juba 2015 jaanuar
järgmisena saabusid tellimusena
läbilöögi puksid ja nende klambrid,
sharniiride komplekt ja stabika varda pukside komplekt
rattalaagrite komplekt esimene
pid. rem komplekt (caliper repair kit)
esimesed piduri voolikud
tag. piduri silindrid
tag. piduri klotsid
pidurite tagused plekid
püsikiirus liigendite kummikud koos määrdega 4 tk.
siduri tross
veel üks pisike tellimus
pidurite resto kit ehk vedrud ja stopperseibid jms.
põhja alusete taelade tungraua otsad
peeglid
varuratta hoidja ninale
tuli kevad ja suvi ja läksid mõlemad enne kui midagi sai ette võetud
astmelaua kattekummid, kulmud, suunatule klaasid
reaalselt tööd polnud veel tehtud midagi
vahepeal sai lõpuks buss tõstukile aetud ja siis heietatud ja ohhoitatud seal all natuke
tehtud plaani ja ...
veel midagi ette ei võtnud sest bussipesas tööd palju ja mina kui sisse imenud puuk
ootasin kannatlikult oma aega see siis oli juba 2015 jaanuar
järgmisena saabusid tellimusena
läbilöögi puksid ja nende klambrid,
sharniiride komplekt ja stabika varda pukside komplekt
rattalaagrite komplekt esimene
pid. rem komplekt (caliper repair kit)
esimesed piduri voolikud
tag. piduri silindrid
tag. piduri klotsid
pidurite tagused plekid
püsikiirus liigendite kummikud koos määrdega 4 tk.
siduri tross
veel üks pisike tellimus
pidurite resto kit ehk vedrud ja stopperseibid jms.
põhja alusete taelade tungraua otsad
peeglid
varuratta hoidja ninale
tuli kevad ja suvi ja läksid mõlemad enne kui midagi sai ette võetud
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
sellel aasta alguse tõstuki tuuril sai pildile jäädvustatud sellised õudused
ja kommentaarid sinna juurde
põhi on üldiselt ise hea
lükandukse kohal on serv natuke räbal
karbid paistsid kah täitsa elus
raam on kuni tagumise torsioonini väga hea
madalad risttalad "nagu uued"
läbi on tagumine risttala raami vahel ja selle otsad
ning nendest veel tagumised tala otsad
torsiooni ümber põhiraam on alt poolt mäda
ja eest risttala otsad
lisaks on vaja natuke parandada eelmiseid suhtkoht naljakaid aga natuka ka nagu rõvedaid keretöid
nt. on auk pealt poolt s.t. juhi jalge alt ära lapitud aga altpoolt on vana risu kõik alles jäetud
omapärane on ka stabika pukside klambrite lappimine
tagumise risttala otsad on sellised
tagumise torsiooni ümbrus
esimese risttala otsad
piltidelt paistab kole rooste ja rebane aga tegelikuses on seal palju pindmist rebast ja muda
eks peale pritsimist on pilt paremini silme ees
lisaks siis kerele on esisild üldiselt OK s.t. ühes tükis ja kõva
vaja vahetada vaid kõik sharniirid ja rooliotsad ning pidurivoolikud
kettad ja klotsid on kulumata
pendelhoova puksid vahetada ja roolivarras (karbi ning pendli vahel) vaja vahetada
tagasillas aga on kogu pidurimäng uus vaja panna
uus siduri tross vaja
mõistlik oleks ka kõik rattalaagrid välja vahetada
ja kommentaarid sinna juurde
põhi on üldiselt ise hea
lükandukse kohal on serv natuke räbal
karbid paistsid kah täitsa elus
raam on kuni tagumise torsioonini väga hea
madalad risttalad "nagu uued"
läbi on tagumine risttala raami vahel ja selle otsad
ning nendest veel tagumised tala otsad
torsiooni ümber põhiraam on alt poolt mäda
ja eest risttala otsad
lisaks on vaja natuke parandada eelmiseid suhtkoht naljakaid aga natuka ka nagu rõvedaid keretöid
nt. on auk pealt poolt s.t. juhi jalge alt ära lapitud aga altpoolt on vana risu kõik alles jäetud
omapärane on ka stabika pukside klambrite lappimine
tagumise risttala otsad on sellised
tagumise torsiooni ümbrus
esimese risttala otsad
piltidelt paistab kole rooste ja rebane aga tegelikuses on seal palju pindmist rebast ja muda
eks peale pritsimist on pilt paremini silme ees
lisaks siis kerele on esisild üldiselt OK s.t. ühes tükis ja kõva
vaja vahetada vaid kõik sharniirid ja rooliotsad ning pidurivoolikud
kettad ja klotsid on kulumata
pendelhoova puksid vahetada ja roolivarras (karbi ning pendli vahel) vaja vahetada
tagasillas aga on kogu pidurimäng uus vaja panna
uus siduri tross vaja
mõistlik oleks ka kõik rattalaagrid välja vahetada
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
korraliku puugina imbusin ma siis Bussipesasse sisse ja toimetasin natuke siit sealt
et oleks asjale parem läheneda tegime Unoga vahepeal ka keregrilli valmis
ja kuna kätte oli jõudnud sügis siis hakkasin saaki korjama ehk riisusin bussi tühjaks seest ja väljast
see heledam nn. beež vms. värv on sinna hiljem peale lastud aga vaid kongi osas
seina seest tuli välja selline kleebis
tuuleklaasi serva suurimad kahjustused on sellised
PS. ise kartsin sealt oluliselt hullemat pilti leida
salong tühi armatuur väljas
see tumedam roheline tundub olevat originaal värv ja olgem ausad on ka päris kole
vaid kaasreisija uks on vahetatud s.t. pole seest poolt vaadates seda rohelist tooni
teised uksed luugid paistavad olema originaalid
tagumisi tiivaäri on eelnevalt parandatud sedasi
s.t. uus tiivaäär on pandud bussi küljepleki taha ja kohe ka pahtel pähe määritud - kole kole
keset külge on nn. karpi vahetatud
seal on küll plekid serev servaga pandud aga vahe on suur punkte hõredalt ja peale kerget koputamist hakkas pahtlist valgus läbi paistma
tagumise küljeakna alumine serv ehk tihendi taha kogunenud niiskuse tagajärjed
ja niiskus kogunes sinna seetõttu et tihendid olid pragulise ja katki
osalt ka silikooniga üritatud parandada
parempoolne tagumine kannikas
tiivaääre vahetuse p***o suuremas plaanis
keregrilli kinnitusrakised ees ja taga
mootori ruumi luuk ei taha vabatahtlikult oma tööpostilt lahkuda
aga me kindlasti veename teda jõulisemate meetoditega alla andma
nüüd siis järgmisega võtame alt sillad ja mootori koos kastiga ja kere läheb grilli ning seejärel liivapritsi :tuld:
et oleks asjale parem läheneda tegime Unoga vahepeal ka keregrilli valmis
ja kuna kätte oli jõudnud sügis siis hakkasin saaki korjama ehk riisusin bussi tühjaks seest ja väljast
see heledam nn. beež vms. värv on sinna hiljem peale lastud aga vaid kongi osas
seina seest tuli välja selline kleebis
tuuleklaasi serva suurimad kahjustused on sellised
PS. ise kartsin sealt oluliselt hullemat pilti leida
salong tühi armatuur väljas
see tumedam roheline tundub olevat originaal värv ja olgem ausad on ka päris kole
vaid kaasreisija uks on vahetatud s.t. pole seest poolt vaadates seda rohelist tooni
teised uksed luugid paistavad olema originaalid
tagumisi tiivaäri on eelnevalt parandatud sedasi
s.t. uus tiivaäär on pandud bussi küljepleki taha ja kohe ka pahtel pähe määritud - kole kole
keset külge on nn. karpi vahetatud
seal on küll plekid serev servaga pandud aga vahe on suur punkte hõredalt ja peale kerget koputamist hakkas pahtlist valgus läbi paistma
tagumise küljeakna alumine serv ehk tihendi taha kogunenud niiskuse tagajärjed
ja niiskus kogunes sinna seetõttu et tihendid olid pragulise ja katki
osalt ka silikooniga üritatud parandada
parempoolne tagumine kannikas
tiivaääre vahetuse p***o suuremas plaanis
keregrilli kinnitusrakised ees ja taga
mootori ruumi luuk ei taha vabatahtlikult oma tööpostilt lahkuda
aga me kindlasti veename teda jõulisemate meetoditega alla andma
nüüd siis järgmisega võtame alt sillad ja mootori koos kastiga ja kere läheb grilli ning seejärel liivapritsi :tuld:
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
ehk siis nüüd oli mingi plaan ja see esmane mõte, et teeme midagi alt korda ja tehnika ning veermik paremaks läks siinkohal oma teed sest juba oli tehtud rohkem kui mõte oli ja ....
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
jätkus siis asi sellega et oli vaja maha võtta vana värv ja eemaldada kõik üleliigne ja ilmselge rämps
kõik on roheline - suu ja silmad nina kah :rock:
koju jõudes ehmatasin lapsi täiusliku shreki maskeeringuga
parajalt pakse mees karvase näoga ja igast kohast roheline :rolf:
põhjust selleks andis tegevus mille tagajärjed on sellised
ja mis siis välja tuli
mõlema tagatiiva eelnev remont
ühe külje alaserva ehk nn. karbi remont
parem tagumine alumine nurk on siiski piisavalt kahjustatud, et see läheb vahetusse
ja sihtmärk
ning lõpuks bussipesast tuli piltpostisaadetis ehk esmakordselt buss päris pea alaspidi :rock:
kõik on roheline - suu ja silmad nina kah :rock:
koju jõudes ehmatasin lapsi täiusliku shreki maskeeringuga
parajalt pakse mees karvase näoga ja igast kohast roheline :rolf:
põhjust selleks andis tegevus mille tagajärjed on sellised
ja mis siis välja tuli
mõlema tagatiiva eelnev remont
ühe külje alaserva ehk nn. karbi remont
parem tagumine alumine nurk on siiski piisavalt kahjustatud, et see läheb vahetusse
ja sihtmärk
ning lõpuks bussipesast tuli piltpostisaadetis ehk esmakordselt buss päris pea alaspidi :rock:
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 05 Mär 2017, 17:46
- Telefon: 5070462
- Auto: T2 BUS ´76
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: VW T2 bus ´76 - MeelisV
saabus järgmine pakike
tagumised kerenurgad ehk kannikad
esisilla madaldus ehk drop spindle kit
nendega pidavat esimese otsa madalamaks saama - näeme vaatame
ehk tagumisega saab ise hakkama
kannikaid on kaks ehk hetkel ka ainsad välised plekid mis kindlalt vahetusse lähevad
tagumised kerenurgad ehk kannikad
esisilla madaldus ehk drop spindle kit
nendega pidavat esimese otsa madalamaks saama - näeme vaatame
ehk tagumisega saab ise hakkama
kannikaid on kaks ehk hetkel ka ainsad välised plekid mis kindlalt vahetusse lähevad