VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

links1
Klubiline
Postitusi: 426
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Golf 3 GTI, Sooda Octavia '05
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 28 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas links1 » 08 Sept 2018, 06:56

Et peremehel igav ei hakkaks :D
Kes tänasid kasutajat links1 selle postituse eest:
intzuTerminats

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 26 Veebr 2019, 23:29

Peaks ka oma teemat korraks uuendama, väga midagi huvitavat vast pole, aga endal hea pärast lugeda. Hoiatan, tuleb pikk ja mittehuvitav tekst!

Golf 2-le saabusid paar nädalat tagasi sellised asjad:
IMG_20190226_195449.jpg
Liistud
IMG_20190226_195449.jpg (194.05 KiB) Vaadatud 1296 korda
Otsitud sai neid aasta aega, ebays nägin kahte komplekti liikumas 250 naelase hinnaga, valmistusin juba USA-st tellima neid 200$ + post 160$ aga Mermo saatis järsku üks hommik lingi, et nees on UK-s müüa, möödus 5 minutit ja 160 euroga ma need kätte sain. Üldises mõistes vist kirved, kuid pole näinud neid liikumas. Miks ma neid tahtsin? Täna tellisin siis G60 replica laiendid ära, praegused on juba päris hullult lagunenud ja paksu ukseliistu ei kannata jätta.

Järgmine nädal toon auto Kuressaarest ära ja läheb värvimisse mõlemad tiivad ja küljed liistude alt, sest vanad liistud on end krundini välja söönud. Peale seda plaanis lasta sõbral roostevabast torukolle teha, kuna linnusirin käib närvidele, lihtsalt ei leia lekkekohta ülesse ja torukolle oli mingi aeg plaanis nagunii. Mais plaanis veel poleer ja keraamika selga saada.

Golf 4 on minu käes sõitnud juba 15 000km selle poole aastaga :shock: ja täiesti elab veel. Rahaliselt on kulunud hetkeseisuga koos auto ostuga 900 eurot (ehk siis auto + varuosad) :lol: Enda arust päris hästi läinud. Mootoririhma vahetuseni on kuskil 30 000 jäänud veel, aga teen vast suvel ära, et süda oleks rahul. Eest kiskusin xenon kaugtuled ära, tänu nendele kaugtuli vilkus armatuuris pidevalt, ja üks töötas lõpuks aint.

Saaga oli mul rullikutega, pinguti koos rullikuga suvel vahetatud, vabajooksu oma vahetasin ka ära, kuid ikka midagi libises. Kuna roolivõimul oli ka loks sees, vahetasin ka selle ära. Ikka sama jama. Siis käisin Corra juures tõstukil, võtsime rihma maha ja mis siis selgus? Geneka rullik tuli supsti pealt ära. Alles oli siis sellest nii palju:
IMG_20190204_182444.jpg
Rullik
IMG_20190204_182444.jpg (92.24 KiB) Vaadatud 1296 korda
Seejärel tegi Corra kuumaga maagiat tükk aega, lausus võlusõnu ja sisemine osa tuli võllilt maha lõpuks. See sai vahetatud ja vaikus saabus, õigemini vaiksem on, kuna diisel teeb ikka jubedat häält võrreldes bensiinimootoriga. Esiklaasi plaanin veel enne üvd ära vahetada, mõra jookseb paremalt vasakule piki klaasi. Kui keegi teab mõistlikku hinnaga kohta, kus esiklaase vahetatakse, siis võib soovitada Tallinna piires. Pikk jutt, s*tt jutt, aga kuna järgmine uuendus on nagunii peale suve vms, siis kärab kah.
Viimati muutis intzu, 04 Sept 2019, 06:20, muudetud 2 korda kokku.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kriisa
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 31 Mai 2010, 13:42
Auto: Jetta(typ 16) 1500 LS
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kriisa » 27 Veebr 2019, 08:04

Rõõm on näha, et siin keegi veel ka teise generatsiooni golfe ehitab. Kui kõik uued asjad külge saavad, võiksid pildiseeria ka teha.

Edu tegemistes.
K
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."

Mermo
Huviline
Postitusi: 926
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 3 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas Mermo » 28 Veebr 2019, 12:46

Kriisa kirjutas:
27 Veebr 2019, 08:04
Rõõm on näha, et siin keegi veel ka teise generatsiooni golfe ehitab. Kui kõik uued asjad külge saavad, võiksid pildiseeria ka teha.

Edu tegemistes.
K
Ma ehitan ka, aga foorumisse teemat enne sõitma saamist ei tee ;)

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2019, 17:17

Väike uuendus jälle:

P.S ( Ei oska kõiki tehnilisi termineid öelda, kuid seletan nii hästi kui oskan )

16 märts tõin omale saalekolinaga KR mootori, lootuses saada sealt normaalne pea, lasta see korda teha ja 9A peale panna. Alguses tundus kõik okei kuniks oli aeg pead lammutama hakata, et hüdrotõukureid vahetada. Esiteks olid poolkuud nukkvõllidele suvalises järjekorras ja valetpidi peale pandud. Ka nukkadel on jämedad sooned sees poleeritud pindadel, poolkuud nende peal olid ka õrnalt viga saanud.

Tuju s**t mis s**t läksin Teearu juurde. Selgus, et on uusi nukkvõlle vaja, kuna vanade parandamine võtaks rohkem aega ning vaeva ja ei pruugi saada hea. Väljalaske poolel ei pidanud ükski kanal rõhku, sest kõik klapid olid kõverad :crazy: :thumbdown: Jaaa see ei olnud veel kõik! Eelmise mootori kokku ladumisel on kas jahutusvedelik või mingi muu asi kaane ja tihendi vahele jäänud ning augud sisse söövitanud kohtadele, mida spetsialist ei ole varem näinud, ehk need tuleb ka täis keevitada. Ühesõnaga nimesid nimetama on eelmise omaniku käes asi üle p***e tehtud.

Golf 2 sai värvitud, aga üks praakkoht on sees, läheb peale öökruiisi tagasi tegemisse. G60 laiendid on küljes, rattad nii koopas, et 8 tolli lai velg tundub kui 5" :D Hetkel tehakse aga roostevabast torust väljalaskekollektorit mulle ja võidujooks ajaga käib, sest plaanis on kindlasti öökruiisile jõuda. Peale seda vean juhtmed kellade jaoks, et näha õlirõhku ja muid asju ning mais algab pea vahetus.

Golf 4-l tahtis kast plehku panna padja küljest, kuid kasti kronsteini sisse sai uus keere tehtud ja jämedamate poltidega kinnitatud uuesti. Sai ka vahetatud sisemine veovõlliots uuesti, sest kumm oli katki läinud ja Haapsalus käies sai 2 tundi padukas sõidetud, mis tegi otsale 1:0.

Eks kunagi kirjutan kirjutan uuesti kui kõik nii rahamaias ja fustreeriv ei ole :wave:
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

CD-R
Huviline
Postitusi: 414
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 13 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas CD-R » 16 Apr 2019, 17:34

Miks olemas olevat kaant ära ei remondi kui see KR oma nii risu on? Seda pordi vahet nagunii persega ei tunne, originaal pritsega kohe kindlasti mitte. Väljalaske pool pidi neil halvem ka olema kui 9a kaantel, mis on tegelikult olulisem. Pm mul oleks üks kaas saadaval ka kui vaja on.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2019, 17:43

Kuna lihtsalt ei ole aega ja ei jõua, tahan 18. mai Tartu sellega minna. Praegusel peal tiksub mingi hüdrokas ka vahel. Hetkel asjad seisaks kõik kui kaant peal ei oleks, kuna korda tegemine võtab aega ja endal pole vahendeid ja kohta et seda ette võtta. Väljalaske kohta räägivad ühed üht juttu ja teised teist, tea siis mida uskuda.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas Terminats » 16 Apr 2019, 17:58

Ma ütlesin kohe, et sul läheb nii või naa kauem sellega, sest sul juhtub midagi sellist selle kaanega, mida sa ei oleks osanud ette ka kujutada. Küsi kust ma oskasin seda arvata :D.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2019, 19:13

Kiire update, meenus et sain kaasa mingi kaane, sama koodiga ja paremas seisus, arvatavasti viin selle homme sinna kui nad kaugele ei ole tööga jõudnud.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 01 Sept 2019, 17:21

Oleks aeg vist teemat uuendada jälle Terminatsi suurel tungival soovil. Vahepeal on asju toimunud, kuid siia seda veel eraldi kirja panna nõuab suurt kogust motivatsiooni.

Alustame siis pea vahetusest:
► Näita Spoilerit
Kaas sai remonditud, teised kasutatud nukkvõllid Lätist muretsetud, ehk nukaliin hooniti üle, kõik vl klapid uued, klapisääretihendid uued, kaas keevitatud, lihvitud, survestatud, uus kett, uus nukasimmer jne. töö ise läks kuskil 540 eurot koos km-ga. Vahetus toimus Corra töö juures, aitäh talle abi ja nõu eest. Kuna enamik mootorist tuli lahti, siis sai ka karter puhastatud ja uue tihendi, söela vaatasime ka üle, tundus enam vähem ok, plokikaane ja kkk tihendid läksid ka nagunii uued, pihusti ja sisselaske kolle tihendid ka uued. Selle koha pealt sai natuke ämbrisse astutud. Oma süül tellisin vale tihendi ja kollektori alumise ning ülemise osa vahel olev tihend sai väiksem kui õige oleks. See aga sai hiljem välja vahetatud.

Alguses ei saanud aru, et uus pea midagi muudaks, võibolla väga minimaalselt andis juurde, kuid Hannese juures avastasime, et nukaratas 1 hamba võrra nihkesse sattunud. Peale 2h seadistamist ma ütleks et vahetus tasus ära, mootor ärkas üleval pool ka ellu.

Peale seadistamist sai Golf 2 poleeri ja keraamika selga, auto muutus kohe inimlikumaks välimuse poolest.

Kui ÜV-le läksin, siis tuli välja, et esimesed õõtsad, sarniirid, roolilatt ja rooliotsad vajavad vahetust, lisaks ka tagumised rehvid. Sain siis korduva, sõitsin Kuressaarde oma teise garaaži ja hakkasin seal lammutama. Sisemised otsad said valed, kirjutasin Aerosse, saadeti siis uued teele paadiga. Kui need sain vahetatud, siis sai oma pastelde rehvidega Tallinna longatud, sest need rehvid ikka said päris kähku otsa vale jooksu pärast. Sai üle 3a sillastendis käidud, et jooks otseks saada lõppude lõpuks. Seal selgus, et mul saab ühele poole panna 2-3 kraadi cambrit, teisele poole aga ainult 1. Kuna oli plaan rada sõitma hakata, siis lasin maksimumi panna, ise oleks 1.5-2 tahtnud, aga noh, mis teha. Korduvale sõitsin, siis veetsin seal alla 3 minuti ja sain tulema :lol:

Golf 4-st nii palju, et müüsin augusti alguses maha sõbrale, hakkasin üht punast (seekord meelega punast, kuna eelmised 2 autot on kogemata punased olnud, siis kolmas peab ka juba olema!) 191kw luukpära endale ihaldama ja tänu sellele pidin G4-st loobuma.

Kuna käiguvahetus oli mul selline, et kunagi ei teadnud, kas käik läheb sisse või ei, sai Saaremalt Eduardo käest uus torn ostetud. Seda vahetama hakates aga tuli 2 üllatust vastu: kastiõli oli arvatavasti originaal, sest kasti sisse vaadates oli tunne nagu kanalisatsiooni vaataks ja teiseks torni vastuse laager oli kutu. Torn ise oli tihkem, kuid jäi loksuma, sest laagrit enam all pole. Parem ikka minu arust, sest eelmine oli ise kokku aretud erinevate poltidega ning logises igat pidi. Kastiõli sai ka muidugi vahetatud.
► Näita Spoilerit
Vahepeal sai Tabasalus 2 korda käidud koos Corraga. Sain teada, et teisi rehve kindlasti vaja. Corra müüs oma nankang ns2r-id mulle utiili hinnaga, sest need hakkasid suhteliselt otsa saama, kuid plaan oligi ainult katsetada, et kui palju need erinevad mu tavaliste hiinakatega. Vahe oli ikka sees. Summutipuksid lendavad mul pidevalt katki rajal, kuigi keskmine pütt sai eemaldatud, mõtlesin BMW E38 summutipukse proovida, samasugused ümmargused aga veits paksemad.

Eile sai Ecctuning karikaetapil käidud, algus oli paljulubav, kuid kuna ma olen rajal veetnud ainult kokku ca 4-5h, siis ma sinna võitma ei läinud, ainult kogemust ammutama. Corra varasemad ajad sõitsin üle õnneks, ainuke eesmärk saavutatud :clap: . Teine sessioon oleks tulnud paremini välja, kui tagumised rehvid oleksin kiiremini soojaks saanud ja poleks tagumikku ette visanud, sinna kaotasin oma sekundi, üritades autot kontrolli alla saada. Kolmas sessioon kadusid pidurid viimasel ringil ära, panin U kurvis liiga kaugele otse, kaotasin sinna oma 2-3 sekundit kohe, et mitte muru peal hullata. :roll:

Mida ma õppisin? Vaja hakata palju tihedamini harjutamas käima, kui praegu, õpiksin palju rohkem juurde. Käigukast on vaja korda teha, käikude sissesaamisega on suuri raskusi. Talvel läheb suure tõenäosusega Kahvli juurde remonti, kus ta ka LSD sisse poetab. Taha vaja kettad panna, tean et mu trummel nagunii otsas kohe-kohe ning minu ja Corra auto pidurdusvõime vahe on päris suur. Kolmandaks vaja normaalsed rehvid osta, suure tõenäosusega soetan Federal 595RS-R, lisaks tahan turvakaart ja trakse sisse, et ennast kindlamini tunda. Mootoriga hetkel plaane pole, kuid seda vaatab järgmine suvi uuesti.

See reede Baltic Vag Festile sellega, eks näis mitu korda summuti alt kukub ja kas üldse kohale jõuab. :clap:
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Terminats
Klubiline
Postitusi: 265
Liitunud: 07 Veebr 2016, 22:21
Auto: Golf 3 VR6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Terminats » 03 Sept 2019, 12:16

JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Sept 2019, 13:42

Terminats kirjutas:
03 Sept 2019, 12:16
JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?
JOM-id vajuvad natuke liiga palju jah. Plaanis järgmine aasta BC Racing coiloverid soetada. Mootoriga vaatab mis saama hakkab, järgmine aasta pole plaanis veel midagi teha, kuid ülejärgmine aasta võiks ITB-d peale saada, kaas porditud, kangemad nukad, suuremad klapid (võibolla), uued vedrud jne, reguleeritavad nukarattad, sepissisu, kergendatud hooratas ja kõik, mis on vajalik, et pöörlevat mootorimassi vähem oleks. Mõlgid ennast veel ei häiri :lol:
Viimati muutis intzu, 03 Sept 2019, 13:42, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kahvel
Huviline
Postitusi: 527
Liitunud: 17 Juun 2009, 21:03
Auto: G3 VR6 2.8->3.2->3.6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kahvel » 03 Sept 2019, 15:23

intzu kirjutas:
03 Sept 2019, 13:42
Terminats kirjutas:
03 Sept 2019, 12:16
JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?
JOM-id vajuvad natuke liiga palju jah. Plaanis järgmine aasta BC Racing coiloverid soetada. Mootoriga vaatab mis saama hakkab, järgmine aasta pole plaanis veel midagi teha, kuid ülejärgmine aasta võiks ITB-d peale saada, kaas porditud, kangemad nukad, suuremad klapid (võibolla), uued vedrud jne, reguleeritavad nukarattad, sepissisu, kergendatud hooratas ja kõik, mis on vajalik, et pöörlevat mootorimassi vähem oleks. Mõlgid ennast veel ei häiri :lol:
Norm
Kolmapäevane sõitja R2N-il.

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Sept 2019, 15:42

Kahvel kirjutas:
03 Sept 2019, 15:23
intzu kirjutas:
03 Sept 2019, 13:42
Terminats kirjutas:
03 Sept 2019, 12:16
JOM'id rajal ei vaju läbi? Kas seoses lähiaja seaduse muudatustega on plaani võetud mootorivahetus? Kui käigukast on korda tehtud, kas lased mootoril vähemalt saaled ja rõngad ära vahetada? Kui jah, siis kas on plaanis jõudu juurde teha "kui mootor juba nii või naa laiali on"? Millal mõlgid välja tõmbad või on eesmärgiga alles jäetud Autodest Matu "mälestuste" stiilis?
JOM-id vajuvad natuke liiga palju jah. Plaanis järgmine aasta BC Racing coiloverid soetada. Mootoriga vaatab mis saama hakkab, järgmine aasta pole plaanis veel midagi teha, kuid ülejärgmine aasta võiks ITB-d peale saada, kaas porditud, kangemad nukad, suuremad klapid (võibolla), uued vedrud jne, reguleeritavad nukarattad, sepissisu, kergendatud hooratas ja kõik, mis on vajalik, et pöörlevat mootorimassi vähem oleks. Mõlgid ennast veel ei häiri :lol:
Norm
Ole marurahulik, sa hakkad neid töid tegema.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Vasta

Mine “Huviliste autod”