VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Näita oma Volkswagenit.

Moderaatorid: etnies858, kessu135

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 06 Mär 2017, 20:14

Tere!

Eelmine märts sai ostetud omale esimeseks autoks Golf 2. Aastaks 91 ja mootor on 1.8 66kw. Kunagi korra tegin teema, aga seda ei viitsinud üldse täiendada. Mõtlesin, et peaks uuesti proovima :) . Oli tuttava oma aastake ja otsustasin selle ära osta, kuna teadsin umbes, mis head ja vead antud autol on. Lisadeks on vist ainult katuseluuk ja hiljem lisatud mustad pagassi küljematid + tasuta saadud heas korras must lagi koos kõikide plastikutega, rohkem nagu polegi midagi :D. Vabandan kohe ette ära pildi kvaliteetide pärast, enamik on internetisügavustest ülesse kaevatud või kartuliga pildistatud.
► Näita Spoilerit
Tehtud tööd tuttava poolt:
Piduri voolikud + kõik torud
Parem esimene rattalaager
Piduriklotsid
Osad küünlajuhtmed
Jagaja
Esisillas kõik puksid ja rooliotsad
Roolilatt
Esiamordid tugilaagritega
Mootoripadjad

Minu poolt:
Kõik ülejäänud rattalaagrid
Tugilaagrid uuesti
Juhipoolne rooliots
Tagumine sild täiesti korda tehtud
Genekarihm, rihmaratas, veepump koos tihenditega, veepumba ratas
Radikas ja paisupaak - keegi oli parandusainet vms pannud ja see oli terve süsteemi lõgaseks teinud ning õhutuse paisupaaki ära ummistanud.
Coiloverid ja teised veljed.
Keemiline puhastus tervele salongile
Helisüsteemi täiendanud
Keskpütt ja flants enne kat-i
Kõik filtrid ja mootoriõli vahetatud
Pumba korpuse puhastasin ära (leidsin kartulikoti tükke) ja panin korpusele uued puksid + uus paagisisene pump.
Põhi mastiksiga üle tehtud. Karbilt kiskusin otstelt mastiksi täitsa maha ja ühes nurgas oli selle väikese punni ümbruses pindmine rooste, mille ma eemaldasin.
Sai ka kasutaja asko käest ostetud GTI laiendid, tööd oli aga enam vähem talutavaks ma need sain.
Laiad stanged ostetud, üle lasknud värvida ja külge pannud.

Teha jäänud tööd: juhitiib ootab juba peaaegu aasta, et end korda saada, bensiinipump häälitseb natuke valjemalt põhja alt. Mootoririhm tahab vahetust, klapivahed seadistust ja käigukasti simmerid/tihendid vahetust. Tuleb ka oodata järgmist jooksu velgi, mida alla lükata. Mul olid need vahepeal juba olemas, kuid hävisid põlengus, õnneks maksti veljed kinni.

Enamjaolt on olnud kalla ja talla süsteem, tee peale pole kunagi jäänud - olen vigasid ennetanud. Nüüd tuleb veel oodata aprilli, et ilmad läheksid loodetavasti paremaks ja saaksin auto Tallinna tuua :)

Niimoodi nägi ta välja üle-eelmine nädalavahetus:
► Näita Spoilerit
Seniks aga kõigile sujuvat kulgemist :thumbup:
Viimati muutis intzu, 28 Aug 2019, 15:06, muudetud 5 korda kokku.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kappo
Huviline
Postitusi: 372
Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
Auto: Golf 2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kappo » 06 Mär 2017, 21:15

Tere,

infoks sinule. RP mootoril on hüdrot6ukrid, ehk klappe reguleerida ei saa. Juhul kui on kuulda ebameeldiv hääl on kas nukkv6ll ise kulunud v6i hüdrot6ukurid on vanaks jäänud. Kui hakkad t6ukureid vahetama, tee seda palun kohe k6igega, ehk ära neid ükshaaval vaheta.


Tervitades Kappo
Kasutatud ja uued Golf ja Jetta MK2 originaal VW (OEM) varuosad koos garantiiga. Igat detaili saab ka üle Eesti saata. Vaata kuulutust siin foorumis!

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 06 Mär 2017, 21:58

Kappo kirjutas:Tere,

infoks sinule. RP mootoril on hüdrot6ukrid, ehk klappe reguleerida ei saa. Juhul kui...


Tervitades Kappo
Olgu, aitäh infot andmast, pole ise selle mootori hingeeluga üldse kursis. Tööle pannes käib 1-2 sekundit lagin ja siis kaob, aga eks ma uurin.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kappo
Huviline
Postitusi: 372
Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
Auto: Golf 2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kappo » 06 Mär 2017, 22:04

Tere,

k6lab kulunud/vigase/vigaste hüdrot6ukurite järgi. Vahetus ei ole suur töö ja varuosad on ka kvaliteetsed soodsad B-Grupp saadavad. Kuna sa soovid nagu nii jaotusrihma vahetada, saad seda kenasti ühe töö käigus teostada.

Tervitades Kappo
Kasutatud ja uued Golf ja Jetta MK2 originaal VW (OEM) varuosad koos garantiiga. Igat detaili saab ka üle Eesti saata. Vaata kuulutust siin foorumis!

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 14 Mär 2017, 12:36

Kas keegi oskaks mulle seletada, mis rolli mängivad udutulede kronsteinid ja kuidas need udutuld paigal hoiavad ning stange külge kinnitavad?
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kappo
Huviline
Postitusi: 372
Liitunud: 10 Veebr 2010, 20:09
Auto: Golf 2
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas Kappo » 14 Mär 2017, 16:23

Tere,

udutulede kandur ise kinnitub kahe poltiga laia stange tala külge. Tähelepanu, vuvhel taladel tihti puududav vastavad avad ja tuled võivad olla ka nihkes.
Kronsade külge ise kinnituvad udutuled ühe poltiga.

Stangetale peab olema sirge, muidu ripuvad udutuled väga inetult auto küljes.
Stangenaha külge udutuled ei kinnitu kii.

Tervitades Kappo
Kasutatud ja uued Golf ja Jetta MK2 originaal VW (OEM) varuosad koos garantiiga. Igat detaili saab ka üle Eesti saata. Vaata kuulutust siin foorumis!

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Apr 2017, 12:03

Lõpuks sai veljed alla
Pilt
Viimati muutis intzu, 16 Apr 2018, 11:52, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 28 Apr 2017, 11:16

Tere jälle,

lõpuks on aeg esisillas kettad ja klotsid ära vahetada. Tekkis paar küsimust: 1) Milliste firmade kettaid ja klotse soovitate? 2) Kuna ees on praegu täis kettad jahutuseta, kuid sooviks jahutust, siis kas keskelt ventileeritavad kettad mahuksid? Täis ketta paksus on 12mm, neile vist lähevad 19.7mm paksused klotsid, mis teeb kogujämeduseks 51.4mm. Ventketas on aga 20mm paks, klotsid, mis sinna vist sobivad, on 15.3mm paksud, ehk kogujämedus on 50.6mm. Loogiliselt võttes peaks mahtuma, kuid äkki on seal mingi teine faktor, mis rolli mängib?

Lugupidamisega,
Indro
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 04 Mai 2017, 15:21

Ise küsin, ise vastan: jah, täisketaste asemel saab probleemideta vent ketta panna. Loodan, et nüüd on surm pidurite pärast kaugemal. :P
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 25 Juun 2017, 20:52

Kuna vahepeal sain kitse, siis oli aeg asendusvõre tellida. Vaatan kas hakkab meeldima või ei :)

Peale pauku:

Pilt

Ja uus võre:

Pilt
Viimati muutis intzu, 16 Apr 2018, 11:51, muudetud 1 kord kokku.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 1.8 '91 -> 2.0 9A - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 10 Okt 2017, 13:47

Hommik, vahepeal on natukene toimunud, aga väga palju ei viitsi kribada ka :D Nimelt sai 1.8 asendatud 2.0 9A mootoriga.

Pilt

Peale seda on aga elu anomaaliaid täis olnud: jagaja kaas otsustas praguliseks minna, küünlajuhtmed jaurasid, pitsepea oli ka lambist paigast, käigud ei tahtnud sisse minna mitte kuidagi, lekkis ka õli radika vahelt. Peale eelnevate vigade eemaldamist ja Speedsteris 5 tundi seadistamist sain sõita kilomeeter kui mõlemad bensiinipumbad otsad andsid. Sai ka need korda tehtud. Sai 100km sõidetud ja öökruiisile jõutud: siis sattusin ahelavariisse, õnneks sai Golf kõige vähem vigastada.

Pilt

Pilt

Pilt

Esmaspäeval mõtlesin, et lähen lasen kalkulatsiooni teha auto parandamiseks. Siis otsustas üks käiguhoovastiku tross otsad anda. Noh, täna üritasin autoga töökotta jõuda, sai 200m sõidetud ja auto ei lähe enam käima.

Kokkuvõtteks: närvid on läbi, mitu korda mõelnud, et saadaks auto emexisse, aga üritaks veel ikka korda saada.
Viimati muutis intzu, 16 Apr 2018, 11:52, muudetud 3 korda kokku.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

MustVälk
Veteran
Postitusi: 2662
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Auto: Passat B7 12' CNG
Asukoht: Tallinn; Passat; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 43 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 - intzu

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 10 Okt 2017, 16:17

Liiga kõva auto emexi jaoks! ;)
"Kui tahad maailma parandada, siis tuleb alustada iseendast!"
AS Norma - et teie autoõnnetused oleks turvalised!

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

Re: VW Golf 2 1.8 '91 -> 2.0 9A - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 10 Okt 2017, 22:11

Väike uuendus: tross vahetatud ja jagajakaanel ning süütepoolil mustad elektrijuhtivad plastikud eemaldatud ja pill käib jälle :)
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 1.8 '91 -> 2.0 9A - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 03 Dets 2017, 14:01

Uuendan ka teemat nii palju, et Golf läks talveunne. Ennem sai põhjapesu ja pigipesu ära tehtud.

Väike todo list ka kevadeks:
- Halliandurit uut vaja (praegusel pistik jaurab)
- 02A kastil tagurpidi käigu andurit uut vaja (pulk seest kadunud ja andur logiseb)
- 15-20mm flantsid taha
- Tiivad vaja ees ära vahetada (antenni auk ka kinni)
- Kokkujooks õigeks


Pilt
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 1.8 '91 -> 2.0 9A - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 16 Apr 2018, 12:12

Tere, auto talveunest ellu äratatud, sõidab enam-vähem, vahel pirtsutab, kuid ega ma alla anna. Hallianduri sain vahetatud, Forsis aega läks, kuid ülesse see leiti, tagurpidikäigu tuled töötavad ka nüüdsest. Lisaks avastasin, et jagaja sees simmer lekib õli ja kaas seest ujub. Uus simmer maksis 3 euri Laagri ja tihendikeskuses nind möödud olid 12x19x5, Forsis seda ei olnud, väga ei usu, et mujal ka :)
received_1886241808117326.jpeg
Simmer
received_1886241808117326.jpeg (107.5 KiB) Vaadatud 5267 korda
Sisse said ka FK poolkorvid, sest isu sai otsa pargipingi peal ringi libisemisest. Raamide keevitamine võttis ca 8h
received_1871985432876297.jpeg
Istmed
received_1871985432876297.jpeg (141.38 KiB) Vaadatud 5267 korda
Üks väike klõps ka
received_10208897767760194.jpeg
Klõps
received_10208897767760194.jpeg (584.48 KiB) Vaadatud 5267 korda
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 1.8 '91 -> 2.0 9A - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 02 Juun 2018, 20:57

Autoga vahepeal ainult nii palju tegemist olnud, et kalla ja talla ning lisa õli. Plaanis on see kuu paksem õli panna, kuna mobili 5w-40 kaob ja lekib kuskilt mikrovahedest välja. Lisaks tuleb pidurid ära vahetada see kuu, kuna ÜV tulemas.

Aga küsimus suurele ringile: kui suur on võimalus Eestist kolme ukselisele GTI ukseliiste leida? Võimalik või pean välismaalt kuskil 150-200 euroga ostma?

IMG_20180423_050241.jpg
Jägala joal
IMG_20180423_050241.jpg (174.57 KiB) Vaadatud 4760 korda
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 15 Juul 2018, 00:01

Sai siis varasemalt paar kuud mõeldud ja uuritud, et millega talvel liikuma hakata, selgus siis, et mais pakkus sõber väga odavalt oma golfi mulle, ütlesin, et olen nõus aga järgi saan tulla alles juulis. Sai siis see nädalavahetus nüüd see Golf 4 ära toodud.

Masin ise on foorumis olnud varasemalt kasutaja Ogie käes, 1.9 TDI 81kw väidetavalt chipiga. Auto on suhteliselt käest ära lastud, seisis ju oma poole ajast kui sõber seda 2a omas, kuna ta ei osanud ise remontida ja raha vähe. Automaatkast toimetab veel, kuid muu on käest ära lastud. Näiteks vasakult poolt ei avane ükski uks (tean mis viga ja pühapäeval tegelen sellega), drive peal lööb vahel imeliku vibra sisse kui seista. Rihmapinguti on muidugi läbi ja üks aknatõstukitest, kojameeste mootor on kaputt. Lakki koorub ka päääris palju. Aga igapäeva ökoks liikuriks on selle raha eest masinat ikka väga palju ja plaanis seda sõitvana hoida.

Paar pilti ka:
IMG_20180714_192242.jpg
Vanaraud vs noorraud
IMG_20180714_192242.jpg (437.31 KiB) Vaadatud 4343 korda
IMG_20180714_192257.jpg
IMG_20180714_192257.jpg (688.05 KiB) Vaadatud 4343 korda
Kui ühe punase golfiga igav hakkab, tuleb neid kaks võtta :thumbup:
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

ryan
Huviline
Postitusi: 1439
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas ryan » 15 Juul 2018, 10:59

G4 on ikka edasiminek, elementaarsed asjad on küljes nagu abs, airbag, paar el akent ja 🍖 kont, siis on elu lill.
S-wagen 1,9 TDI

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 15 Juul 2018, 12:04

Nojah, 4 el akent, el peeglid, kliima ja püsikas, elu oleks nagu lill kui airbagi tuli ei põleks ja rihmapinguti täidaks oma kohustust. Uksed said ka korda, trossi otsad hüppasid ära, aga need sai kinni liimitud, kuna nendega on mingit porri tehtud.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 17 Juul 2018, 09:49

Eile sai siis Golf 4 põhjaalla vaadatud Lamborghini töökojas, ei olnud väga tore vaatepilt põhja all. Paremal sisemine veovõlli kumm lekkis määret, vasakul oli aga selline seis:
received_2040989045975934.jpeg
Pizdets
received_2040989045975934.jpeg (112.79 KiB) Vaadatud 4137 korda
Tekkis küsimus, et kuidas see ots veel koos püsib? Üks summutipuks on ka nipukaga parandatud.
received_2040986229309549.jpeg
received_2040986229309549.jpeg (110.25 KiB) Vaadatud 4137 korda
Karbid on ka sepavasaraga vist alt lõmmi pekstud ja serv ära tõstetud. No tõesti kae öudu... Isepaigaldatud immo maurab ka vahel, panen puldist uksed lukku ja kunde üks klaasidest hakkab üles alla sõitma, ajuvaba. Aga paarisaja euro eest on autot küllaga ikkagi, vähemalt minu arust, keskmine kütusekulu on ka kuskil 5.2 õnneks.

Golf 2-l vahetasin mootoripadjad ka ära, vähemalt mootor ei hüppa enam, kuid õõtsad annavad nüüd puksidest järgi :roll:
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

ri5t0
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 16 Veebr 2010, 15:48
Auto: Seat
Asukoht: Tallinna, Läänemaa
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 1 kord

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas ri5t0 » 17 Juul 2018, 11:26

Summuti on säästu värk. Siin nii mõnigi kasutab taaskasutust säästlikult.
Seat Cordoba Vario

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 30 Aug 2018, 11:54

Golf 4-l sai ära vahetatud õõtsad, numbrituled, tagumised pidurikettad ja klotsid (eelmine omanik oli supporti ühe polti lahti jätnud ning piduriklotsid olid viltu peal ja klotsi pooleldi ära söönud), rihmapinguti, juhitiiva ja veovõlliotsad.

Veovõlliotstega läks 2 nädalat :clap: Nimelt ostsin alguses ühe manuaali oma kogemata, siis ostsin automaadi omad, tuleb aga välja, et mu võllil on 34 hammast mitte 30. Noh sai siis tagasi viidud, hakkasin uusi otsima, vana otsa pealt koodid ja värgid olemas, googeldan, pakub aint tervet võlli otstega. Uue võlli hind 450 eurot (ainult OEM) ja neid on mul 2 vaja. Peale väikest verbaalset anatoomiatundi hakkasin siis 34 hambaga sisemisi otsi tikutulega otsima. Leidsin siis Passat B5 otsad, tellisin need, tuleb välja et augud on välja poole nihkes. Peale 2 tundi freesimist said need lõpuks autole külge pandud ja asi toimib veel, veel...

Pildimaterjali ei ole väga teinud, kuna tuju suhteliselt 0 pidevalt olnud.
received_762086647463079.jpeg
received_762086647463079.jpeg (45.89 KiB) Vaadatud 3557 korda

Eile juhtus siis järgmine võrratu asi, nimelt lõi auto end safe mode'i ning turbo kadus tagant. Vaadates kui nõgised egri torud on ja talda andes tahmarull taga, saan Mr. Musclega imesid tegema hakata.

Golf 2-l otsustas genekas, et üle 12.8v tema pinget ei anna, ostsin uue, kõik netivaruosapoed pakuvad vale kinnitusega, arvatavasti saadan taastamisse.

Edit: Mr. Muscle tõesti tegi imesid ja nüüd on ikka nagu chipitud 81kw mitte 66kw
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 05 Sept 2018, 19:06

Minimalistlik artikkel Golf 2 kohta:
https://autoportree.ee/tornaadopunane-p ... ro-golf-2/
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

m1k0
Huviline
Postitusi: 388
Liitunud: 15 Veebr 2008, 15:52
Telefon: 534O 2233
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas m1k0 » 07 Sept 2018, 13:38

Võtsin selle auto Eestis arvele ja sõitsin ka mingi aja. Kahju, et nii käest lastud nüüdseks. Polnud neid koletuid tulesi ka...
KW coilid on all veel ?
Mu käest läks sellisena
mikos.jpg
mikos.jpg (177.87 KiB) Vaadatud 3268 korda

Kasutaja avatar
intzu
Klubiline
Postitusi: 116
Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
Auto: Golf 2 '91 2.0 9A ja Belarus Golf 4' 98 1.9TDI
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 4 korda

VW Golf 2 2.0 9A '91 & Golf 4 1.9 TDI '98 - intzu

Lugemata postitus Postitas intzu » 07 Sept 2018, 19:47

All on Ta-Technixi coilid, tagumised amordid teevad häält. Proovides välimust paremaks teha, siis poleerisin seda natuke ja tegin liistud mustaks, kuna need olid väga koledaks läinud. Liistudega veits ämbri astusin, sest ees oleks nagu vunts, kuid elab üle.

IMG_20180902_142857.jpg
IMG_20180902_142857.jpg (559.91 KiB) Vaadatud 3239 korda
IMG_20180902_142907.jpg
IMG_20180902_142907.jpg (523.47 KiB) Vaadatud 3239 korda
Golf 2-l ütles järgmine elektriline asi ülesse: ventilaator :roll: Tundub, et kui mehaanilisel poolel pole midagi, siis otsustab elektripool, et tema tahab ka koostöölepingu lõpetada. Aga vana auto lõbud, mis ikka, uus vent juba tellitud.
Elu on liiga lühike, et sõida igavate autodega

Vasta

Mine “Huviliste autod”