VW Passat B8 1.8 TSI R-line Diamond White - 2017 - jussike
Moderaator: etnies858
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Palju aega viimasest postitusest möödas. Selle ajaga peal kahe garantii juhtumi polegi nagu miskit toimunud.
1. garantii hõlmas dico ekraani vahetust. Viga seisnes selles, et seade hakkas isetegevust tegema, vahetas raadio jaamasi ja helistas telefoni raamatus suvalisele kontaktile. Põhjuseks niiskuse pääsemine ekraani kihtide vahele ja see arvas siis et teda muljuti. Häda on suhteliselt tuntud paljudele disco omanikele, sama häda kummitab ka skoda omanikke niiskematel perioodidel. Väidetavalt pidi paari nädalane kuivatamine radika peal isegi vea kõrvaldama kuni järgmise niiske perioodini.
2. garantii hõlmas istme mäluplokki - ei lasnud uusi asendeid mällu panna. Põhjuseks toodi madalat pinget (kasutasin sel perioodil iga hommikul webastot). Raviks aitas softi vahetus, mis on pinge kõikumistele vastupidavam.
Hetke seis selline:
1. garantii hõlmas dico ekraani vahetust. Viga seisnes selles, et seade hakkas isetegevust tegema, vahetas raadio jaamasi ja helistas telefoni raamatus suvalisele kontaktile. Põhjuseks niiskuse pääsemine ekraani kihtide vahele ja see arvas siis et teda muljuti. Häda on suhteliselt tuntud paljudele disco omanikele, sama häda kummitab ka skoda omanikke niiskematel perioodidel. Väidetavalt pidi paari nädalane kuivatamine radika peal isegi vea kõrvaldama kuni järgmise niiske perioodini.
2. garantii hõlmas istme mäluplokki - ei lasnud uusi asendeid mällu panna. Põhjuseks toodi madalat pinget (kasutasin sel perioodil iga hommikul webastot). Raviks aitas softi vahetus, mis on pinge kõikumistele vastupidavam.
Hetke seis selline:
- Manused
-
- Aruanne.JPG (67.46 KiB) Vaadatud 11382 korda
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Ei saa, sisse logimis lehel kirjas, et sõiduki tegelik välimus võib erineda pildil olevast.
- Manused
-
- passat.JPG (20.69 KiB) Vaadatud 11336 korda
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Jälle miski meeletu kogus vett merre lastud, kasu ei miskit....
Paar nädalat tagasi hakkas foori alt käivitudes ja startides juhiabisi välja pilduma. Uuriti puuriti, ajud madala pinge vigu täis. Kahtlustati aku viga, kuid kindlaid tõendeid pole. Läks päevaks laadija juhtme otsa, peale seda pole trikitanud, ju oli ikka seda va särtsu vähe ja käivitudes tõmbas pinge liiga alla, kuigi teoreetiliselt ei tohiks sart/stop ju madala pinge puhul üldse aktiveeruda. Täna käitasin hommikul üle poole tunni ahju ja tööle/kodu sõidu jooksul ei rakendunud s/s kordagi, auto väitis stoiliselt, et tarbimine liiga kõrge, st et vajalikku pinget pole veel saavutatud. Eks see 9km ots ka vist liiga lühike laadimiseks, mis sest, et aegajal kulub selle läbimiseks ca 45 min.
Paar nädalat tagasi hakkas foori alt käivitudes ja startides juhiabisi välja pilduma. Uuriti puuriti, ajud madala pinge vigu täis. Kahtlustati aku viga, kuid kindlaid tõendeid pole. Läks päevaks laadija juhtme otsa, peale seda pole trikitanud, ju oli ikka seda va särtsu vähe ja käivitudes tõmbas pinge liiga alla, kuigi teoreetiliselt ei tohiks sart/stop ju madala pinge puhul üldse aktiveeruda. Täna käitasin hommikul üle poole tunni ahju ja tööle/kodu sõidu jooksul ei rakendunud s/s kordagi, auto väitis stoiliselt, et tarbimine liiga kõrge, st et vajalikku pinget pole veel saavutatud. Eks see 9km ots ka vist liiga lühike laadimiseks, mis sest, et aegajal kulub selle läbimiseks ca 45 min.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Ehe näide miks põhjamaa kliimasse S/S lihtsalt ei sobi. Kalifornias võiks ju seda käitada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Sedant küll, aga proovi seda rohelistele kuidagi selgeks teha, tulevad pajuvitsaga nüpeldama või aheldavad ennast velgede külge....
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui enne mind see s/s toimimine absull ei seganud, siis nüüd hakkab juba vaikselt häirima, peab vist meetmed kasutusele võtma.....
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] kui enne mind see s/s toimimine absull ei seganud, siis nüüd hakkab juba vaikselt häirima, peab vist meetmed kasutusele võtma.....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 439
- Liitunud: 26 Sept 2012, 08:54
- Auto: Traxxas Maxx / BMW X5 G05 M-sport
- Asukoht: EU
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 10 korda
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Ja minuga on täpselt sama.. Keegi veel on nii aru saanud?
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Ikka webastoga, kuidas siis ilma ☺
B8 webastoga on ühe kuid võimsama? akuga.
Ise pikalt sõitnud b7 ja webastot kasutanud rohkem kui sõiduaega ning probleemi pole olnud. Seepärast küsin.
B8 webastoga on ühe kuid võimsama? akuga.
Ise pikalt sõitnud b7 ja webastot kasutanud rohkem kui sõiduaega ning probleemi pole olnud. Seepärast küsin.
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
B8-l ka 2 akut.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 53 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Mul küll mootoriruum akust täiesti tühi. 2.0 Diisel + Webasto ja pagasiruumis vaid üks 92Ah aku.
Viimati muutis kraff, 30 Okt 2018, 17:17, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Äkki disladel on kaks, mul ainult üks pagassis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Ilmselt siis ka AGM aku, millel piisavalt CCA. Üldiselt autotootjad mootoriruumi AGM akut ilma spetsiaalse jahutuseta ei ole disainis ette näinud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Vot just! Olen täpselt sama asja kuulnud, kuid minu omal on mõlemad tehase (2013a.) AGM akud?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Täna oli päeval laadija otsas ja kõik funktsioonid toimisid. Ju ikka ei võta siis auto poolt pakutavat sähkot korralikult sisse, laadimisega probleeme ei täheldatud. Diagnostik mainis, et nende akudega on probleeme juba olnud. Eks peab edasi surkima.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
AGM? AGM surm võib ka tagajärg olla. Kuum suvi oli ja kui temp juhtimine rikkega siis AGM-il kiire minek.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Ju ta AGM on. Kusjuures meenub, et madala pinge vigu oli ka kevadel, kui istme mäluplokk lolliks läks. Selle ravis uus soft, kuigi nüüdki leiti sealt samu jälgi. Võta nüüd kinni, kus peni maetud. Äkki jäigi kevadest miskit vinduma, tookord keskenduti põhiliselt istmele.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 99 korda
- Kontakt:
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Hiljem arutades tuli välja jah, et vist ikka üks. Ma automaatselt vaatanud, et aku pagassis, et ju siis webasto oma ka lisaks nagu B7.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Veteran
- Postitusi: 3379
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 818 korda
- Tänatud: 131 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Räägitakse et agm aku kestab paremini kui tavaline.
Samas minu kätte jõuavad autod millel 6 aastat vana tavaline varta aku peal ja suvel on jõudu veel piisavalt.
Vahetasin ka alles istme all oleva tavalise varta 75 ah'se agm 95 ah'se vastu.
Istme all mingit lisa jahutust ei ole. Võibolla ma ei saagi niipeagi teada kaua kestab.
Passati akul juba seitsmes aasta vist.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Räägitakse palju asju ja kõik ei ole kaugeltki pädev.
Asi on selles, et AGM akul on näiteks CCA ka 40% laetuse juures piisav, et sellega käivitada külmas seisnud mootor. Happeaku sellist võimekust ei oma. Teiselt poolt jällegi on AGM aku eluiga väga lühike, kui seda valesti kasutada. Jahutuse teema käib eelkõige mootoriruumi kohta, kus voluumil temeperatuur läheb üle 50C kraadi. Üle 48C kraadises keskkonnas on AGM laadimistemperatuur juba kriitiline. Teine faktor on AGM ülelaadimine. Vanadel autodel puudub "oskus" AGM akut targalt laadida, sest puudub akulaadimismoodul ja/või mootori ECU-l puudub aku jaoks kodeering mingi kindla laadimisalgoritmiga. Tulemus on reeglina see, et kui auto läbib pidevalt pikki otsi (3-4 tundi järjest) siis AGM küpsetatakse laadimise lõppfaasis ülepingega lihtsalt ära. Linnas kasutataval autol kestab üldiselt, sest lühikeste otstega ei suudeta akut enamasti isegi põhilaadimisfaasist kaugemale aidata. Kuna AGM akul puudub võrreldes happeakuga sulfatiseerumise probleem siis võib see tiksuda ka 30-60% laetustaseme juures ning mitte midagi justkui ei juhtu - aku jätab oma käitumisega mulje, et kõik on korras(!) Happeaku "trahvib" sellise meelevaldse kasutuse väga kiiresti ära, eriti madalatel temperatuuridel. Seetõttu esimeste külmakraadidega user-level-mõmmide-ja-pipide autod reeglina ka kohal seisavad.
Välja juhatuseks: peamiselt linnas kasutatava auto akut, nii happeaku kui ka AGM, on vaja regulaarselt laadimisega järgi aidata. Eriti oluline on see just enne talveperioodi ning mitte unustada, et happeaku ja AGM jaoks on erinevad laadmisreziimid. See tähendab, et igasuguse suvalise laadijaga AGM akut kohe kindlasti "järgi ei aita".
Juurde tuleb veel lisada, et suurema mahtuvusega aku paigaldamisega ei lahendata valdaval määral tekkivaid probleeme. Igale auto generaatorile, sh üldisele elektritarbimisele on disainitud min-max Ah aku ning selle tüüp. Heast peast Ah suurendamisega keerate omale lihtsalt ise "käru" alustades sellest, kus generaatori võimsus ei toida suuremat akut ära ning seetõttu on vaja veel tihedamalt akut laadimistega järgi aidata.
Asi on selles, et AGM akul on näiteks CCA ka 40% laetuse juures piisav, et sellega käivitada külmas seisnud mootor. Happeaku sellist võimekust ei oma. Teiselt poolt jällegi on AGM aku eluiga väga lühike, kui seda valesti kasutada. Jahutuse teema käib eelkõige mootoriruumi kohta, kus voluumil temeperatuur läheb üle 50C kraadi. Üle 48C kraadises keskkonnas on AGM laadimistemperatuur juba kriitiline. Teine faktor on AGM ülelaadimine. Vanadel autodel puudub "oskus" AGM akut targalt laadida, sest puudub akulaadimismoodul ja/või mootori ECU-l puudub aku jaoks kodeering mingi kindla laadimisalgoritmiga. Tulemus on reeglina see, et kui auto läbib pidevalt pikki otsi (3-4 tundi järjest) siis AGM küpsetatakse laadimise lõppfaasis ülepingega lihtsalt ära. Linnas kasutataval autol kestab üldiselt, sest lühikeste otstega ei suudeta akut enamasti isegi põhilaadimisfaasist kaugemale aidata. Kuna AGM akul puudub võrreldes happeakuga sulfatiseerumise probleem siis võib see tiksuda ka 30-60% laetustaseme juures ning mitte midagi justkui ei juhtu - aku jätab oma käitumisega mulje, et kõik on korras(!) Happeaku "trahvib" sellise meelevaldse kasutuse väga kiiresti ära, eriti madalatel temperatuuridel. Seetõttu esimeste külmakraadidega user-level-mõmmide-ja-pipide autod reeglina ka kohal seisavad.
Välja juhatuseks: peamiselt linnas kasutatava auto akut, nii happeaku kui ka AGM, on vaja regulaarselt laadimisega järgi aidata. Eriti oluline on see just enne talveperioodi ning mitte unustada, et happeaku ja AGM jaoks on erinevad laadmisreziimid. See tähendab, et igasuguse suvalise laadijaga AGM akut kohe kindlasti "järgi ei aita".
Juurde tuleb veel lisada, et suurema mahtuvusega aku paigaldamisega ei lahendata valdaval määral tekkivaid probleeme. Igale auto generaatorile, sh üldisele elektritarbimisele on disainitud min-max Ah aku ning selle tüüp. Heast peast Ah suurendamisega keerate omale lihtsalt ise "käru" alustades sellest, kus generaatori võimsus ei toida suuremat akut ära ning seetõttu on vaja veel tihedamalt akut laadimistega järgi aidata.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
Mersul see süsteem ägedamalt lahendatud:D Mul nimelt 3 akut, põhiaku, käivitusaku, start/stop aku kusjuures viimane selline motika aku suurune, oli äkki 16Ah. Nüüd mul siis dilemma, kuna hakkan webastot panema kas siis peaks 4 ka panema või:D.
aga vw , olen veel neid alapinge vigu näinud b8 peale aku vahetust mure üldiselt kadunud.
aga vw , olen veel neid alapinge vigu näinud b8 peale aku vahetust mure üldiselt kadunud.
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5366
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Tallinn. Peetri
- Tänanud: 60 korda
- Tänatud: 609 korda
Passat B8 R-line Diamond White - jussike
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], olen üritanud peale viimast laadimist provotseerida vea teket, palju tarbijaid, lühikesed otsad (päevas 6x1.4km külmalt).., aga viga ei taha tagasi tulla, tea kas välistemperatuur mõjutab nii palju...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....