Jep, vanasti oli rusikareegel et 1 külmkäivirus on 30 km või 30 minutit sõitujussike kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 20:49Et pean kaugemale kolima või?
Mis elektritõuksi vms puutub, siis olemas ju mingid kitid- ehitad enda ratta ümber.
Moderaator: etnies858
Jep, vanasti oli rusikareegel et 1 külmkäivirus on 30 km või 30 minutit sõitujussike kirjutas: ↑25 Jaan 2019, 20:49Et pean kaugemale kolima või?
Ah tegelikult olete kadedad lihtsalt....murf kirjutas: ↑26 Jaan 2019, 09:23 Juss, sul pole siin vabandada midagi ja häbi peaks kogu kollektiivi ees olema Selline auto omale komplekteerida selleks, et kõige pikem sõit oleks lapse kooli viimine? Häbi! 1km kaugusel asuvale tööpostile on sul paras soomekelguga käia, tagasiteel saad Selkust oma õlled ka peale laduda, et hiljem kaotatud kalorid taastada.
Sa oleksid tõuksil võõrkeha, ma püüan sind säästa tuleviku eest, eestlased on nii.... vaenulikud
Mul jäi korra poolde vinna kaamera, aga kohe kui jälle Racing-käiku vaja läks, toimetas ilusti edasi.jussike kirjutas: ↑28 Jaan 2019, 09:26 ingli talv vol2:
Täna arvas tagurdus kaamera, et ei viitsi külma kätte vaatama tulla. Nii, et iial ära ütle iial. Läksin kaema, et mis pagana kook sinna märgi peale siginenud on, aga võta näpust märk jumala puhas, ainult härmatisega kaetud, ju on ka mehanism härmatist täis
Nonäedsasiis - selleks, et teiste muresid paremini mõista, tuleb mõni asi oma nahal ka üle elada Vihjan siis sellele, et olid minu auto teemas sellise asja võimalikkuses pisut skeptiline Nüüd on talvisel ajal peale START/STOP nupu muljumise üks tegevus veel juures - enne sõidukisse sisenemist igaks kolmandaks juhuks volkarimärgi muljumine Praeguste ilmadega piisab mõnest veetilgast seal märgi vahel, et asi kinni külmuks. Hanzudel arvatavasti sellist probleemi eriti ei esine kuna annavad kiirteel otse minnajussike kirjutas: ↑28 Jaan 2019, 09:26 ingli talv vol2:
Täna arvas tagurdus kaamera, et ei viitsi külma kätte vaatama tulla. Nii, et iial ära ütle iial. Läksin kaema, et mis pagana kook sinna märgi peale siginenud on, aga võta näpust märk jumala puhas, ainult härmatisega kaetud, ju on ka mehanism härmatist täis
Arvad, et su autol oli külmunud kaamera mehhanism? Pigem ikka märk, sest kui see ei avane, ei vupsa ju kaamera ka välja. Vähemalt enda paarikordne kokkupuude selle erroriga on tähendanud kinni külmunud märki, peale selle taas toimima aitamist on kaamera töötanud nagu miilenki. Start/stop töötab selliste ilmadega ka, oleneb sõidu pikkusest
Kui märk liikus, siis mina rohkem kaasa heietada ei oska ja oletama ei hakka Aga kui oled asjale jälile saanud, siis palun anna siin ka teada. Võib-olla on tulevikus sellest teadmisest kellegile kasu
Hilja juba, kes seda enam tahab. Peegel, ukselink, kaamerasüsteem, aku, .... ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab mis vigu sealt veel järjepanu tuleb. Varuosadeks ehk veel kõlbulik või siis tõesti hesl juhul on keegi nõus poole hinna ja paari pilsneri eest ära ostma.
Surfasin sekund tagasi just TPI-sid ja ennnäe.... TPI.jussike kirjutas: ↑22 Jaan 2019, 13:16 ingli talv ma ütlen. Kaasa just kurtis, et vasak peegel ei viitsinud ennast õigeks keerata, väikese käelise abiga lõpuks keeras. Pani siis poisi turvatooli ja näe imet, uks ei jäänud enam kinni.... Mis siis ikka, sooja kraanid põhja ja paarikümne minuti pärast uks siiski lukustus.
Kood: Vali kõik
Customer statement:
•
In low outside temperatures the front door(s) cannot be locked (below 0°C).
Workshop findings:
•
The customer statement can be reproduced.
Technical background
Component-related deviation on the front door lock(s).
Production change
—
Measure
Replace the affected door lock with a module door lock
Võid mu masinat filmida kui tahad.
Hansu rajakad on selle TPI Passati peal ära lõpetanud, ju hakati liiga palju ukselukke nõudma.....R36 kirjutas: ↑28 Jaan 2019, 20:26Surfasin sekund tagasi just TPI-sid ja ennnäe.... TPI.jussike kirjutas: ↑22 Jaan 2019, 13:16 ingli talv ma ütlen. Kaasa just kurtis, et vasak peegel ei viitsinud ennast õigeks keerata, väikese käelise abiga lõpuks keeras. Pani siis poisi turvatooli ja näe imet, uks ei jäänud enam kinni.... Mis siis ikka, sooja kraanid põhja ja paarikümne minuti pärast uks siiski lukustus.
Ma ei loe välja küll, kas esi- või tagauks aga esiustele TPI:2046684/2
Kood: Vali kõik
Customer statement: • In low outside temperatures the front door(s) cannot be locked (below 0°C). Workshop findings: • The customer statement can be reproduced. Technical background Component-related deviation on the front door lock(s). Production change — Measure Replace the affected door lock with a module door lock
Kindel, et juhuslik w? Kui tundub mingil hetkel, et proua on mõne uue triki ka õppinud, siis on põhjus mujal ja suurem jama majas. Sest see, et keegi on teise mehe autoga ilma omaniku teadmata sõitnud, see on suurim patt.
kurja see oli hea praegu