VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 11 Mai 2020, 15:31

Vahepeal puhastasin kõik ilusti seest ära lahtise prahi ja võtsin juhtmed kinnitustest lahti, et põhja ligi pääseks. Katuselt võtsin selle tihendi(?) ära, tuli ühes tükis isegi. Eilsest siis seis selline, et luuk küljest. Sain juhtmetega ka hakkama.
► Näita Spoilerit
Küll aga tiiva kinnitusega oli jama: sõber aitas puurida kruvipea läbi, muud varianti polnud, sest käis sees ringi.
► Näita Spoilerit
Tuled võtsin eile küljest. Huvitav vaatepilt avanes udukale.
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Küljeukse sain küljest ja täna prooviks ülejäänud (juhiuks, stange, tiivad) küljest saada. Ja äkki saab relakaga ka tiiru proovida sees.
Dellult saan millalgi uksed uued ja kereklaasi. Lingid proovin siis ikka originaalid või originaalilaadsed saada. Teen olemasolevad uksed ka korda ilmselt värvieelsesse seisundisse: juhiuks on selline hea praktika, kus saab pahtledada ja värki.

Ükspäev käisid sõbrad garaažis ja toksisid kruvikeerajaga kere läbi. Tulemuseks kaks kereauku. Teine on uksepiida ääres, jääb tihendi alla . Mis tähendab, et ikkagi pean ma kere veeretama ära keevitusse, ehk siis mul on Põlva kandist konna vaja rentida. Luuk on ka muidugi auguline veidi, aga tehtav väidetavalt.
► Näita Spoilerit
Klaasid otsustasin, et lasen kõik eemaldada, saab kere ilusti värvitud pealt. Mis ma tast ühest ikka külge jätan.
Hetkel ühtki pritsivärki ei kutsu, vaatab üle, mis töö see on relakaga ära teha. :think:
Viimati muutis KTI, 11 Mai 2020, 15:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 14 Mai 2020, 11:25

Nonii, põhimõtteliselt on auto lahti võetud. Kapoti jätsin, sest mul pole seda kuhugi panna hetkel ja niikuinii läheb veel pukseerimisse, et keretöid teha. Konna saan ka sõbra abiga. Ükspäev võtsin haamri ja kruvikeeraja ja pahtlilabida ning hakkasin vaikselt toksima põhja. Päris tehtav, kogu see kiht hüppas lahti, aga mõne õhema koha pealt tuleb küll relakaga üle käia. Nurgad ka.

Justkui kõik mida ma sisimas olen vahetada tahtnud ja siis ümber hakanud mõtlema, läheb ruttu katki ära, et ma peaks ikka ümber vahetama :D
Nagu juhiuks, link vist on veidi katki. Tähendab, ta nagu oleks juba varasemalt liimitud, aga mingi plastikjulla tuli ka küljest. Nagu märk, et kui tahad originaalilaadseid linke, siis tee seda.
Samuti juhiukse akna välimine tihend vms, hakkasin küljest tõmbama tasakesi ja siis keskel käis krõks ja tuli ilusti küljest. Aga keskelt oli ta kõver nagu poolkuu mul käes. :shock: Ja ma tean, et seda on raske, kui mitte võimatu leida uuena. :roll: Näis siis, mis saab ja mis olemasolevaga teha annab. Samas ta on pealt ka selline mõrane juba ajaga.

Stange eemaldamisel, lamasime auto all ja vaatasime googlest leitud 2+2 polte, et kas tõesti need lasevad stange lahti. Tundus mega kahtlane, aga tegime ära ja ülejäänud tuli lihtsalt. Tiivaga oli ka jebimine, kõik nähtavad poldid keerasime lahti. Ja siis lugesin, et kere küljes on ka mingi tihendiga/liimiga kinni. Nüsisin seda seal vaikselt ja no ikka kinni. Mingil hetkel avastasin, et seal on ka polt vahel. Kuskilt ligi ei pääse. Kuni siis tirisime rattakoopa eemale ja sealt vaatas see viimane polt vastu. Oi mis nuhtlus. Aga teise poolega sain siis juba üksi hakkama.
Kui kõrvalistuja ukse juhtmete pistikud oli lihtne ja vaevata töö, siis juhiuks oli ikka pain in the ass. Kutsusin abilise ust hoidma, kuni lahti lasen poldid ja alles siis muidugi avastasin, et jälle unustasin juhtmed enne lahti võtta. Lasin ukse tagasi kinni, et siin läheb aega. Neid pistikuid lihtsalt ei saanud kätte, lõikasin ees nipukad läbi, sest neid ei olnud ruumi lahti tõmmata ja oi ma jebisin. Mingi poole tunni pärast või rohkemgi siis sai ukse eest tõsta ometi. Ei kujuta ette, kui hästi neid tagasi saab panna ja kas ma midagi seal ka ära lõhkusin kogemata..toimetasin küll hästi rahulikult ja vaikselt ahastades. :D :shifty:

Aga edasi siis ongi seest põhja kallale, vaatama, et sealt midagi välja ei tuleks, mis keevitamist vajab. Ja siis kere keevitusse. Kui auto tagasi, tuleb kutsuda klaasimehed. Ja tegelikult nüüd saan juba hakata lahtisi juppe lihvima. Teen vist täispraktika läbi juhiuksel, sest see vajab pahteldust ja saan lihvimist nii sirgel kui valtsitud pinnal proovida, samuti pahteldamist, roostetõrjet ja kruntimist- katab kõik tegevused ära. Siis on julgem ülejäänud materjali peale lennata.

[media]
IMG_20200513_205443_644.jpg
IMG_20200513_205443_644.jpg (195.36 KiB) Vaadatud 5836 korda
[/media]

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 14 Mai 2020, 13:01

Kõikide poltide asukohad on varuosa piltidel tähistatud, koodide juures ka nende arv kirjas - hea kontrollida.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
KTI
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 14 Mai 2020, 13:39

GTI kirjutas:
14 Mai 2020, 13:01
Kõikide poltide asukohad on varuosa piltidel tähistatud, koodide juures ka nende arv kirjas - hea kontrollida.
Hea tähelepanek. Vahel kasutan küll varuosa skeeme, kui midagi otsin, ei teagi miks sel puhul mitte :D Tundus foorumite kirjeldustest ja piltide järgi lihtne olevat, aga ei leidnud ka kahe peale, et oleks mainitud peidetud polti. Edaspidi targem jälle, tagasipanemisel eriti kasulik. :roll:

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 08 Juun 2020, 14:20

Vahe update:
Corr on keevituses, aeg-ajalt saan sõbralt teavitusi, et leidis veel auke. Päris karm. :cry: Aga vähemalt saab ta korda.
► Näita Spoilerit
Klaasid on kõik eemaldatud. Töö kiire ja korralik, aga öeldi, et näha on, et kõik klaasid on kunagi vahetatud, ka kereklaasid. Kereklaaside alt õnneks midagi roostetavat välja ei tulnud, aga esiklaasi ja luugiklaasi alune oli kurb. Esiklaasi tegelikult veel 100% ei tea, kui hull on, sest saan siis relakaga kallale minna, kui auto käes. Aga pindmist roostet oli. Luuk seevastu on hiirte juust. :silent: Luugil oli klaasi ääres ka auke ja oi, kui palju tööd tollega on.
Esiklaas tuleb täiesti uus, peaks olema selline nagu eelmine oli, tumesinise toonribaga. 100 €. Luugiklaas vana, ja kereklaasid iseenesest terved, aga kui saan selle parema poole uue, lasen puhta klaasi panna ikka. Vastasel juhul pidi olema meetodeid, kuidas klaasist veidi neid kilde kätte saada, et vana külge panna.. :roll:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Aidati mul juhiuks ka seest lahti võtta, ehk needid läbi puurida ja klaas välja. Üks rullik on kadunud, seepärast ta jõnksutades vahel alla käis ka. Ma ei ole teise uksega veel üldse tegelenud, peaksin uued saama, siis on teada, kas ja mis ulatuses lahti vaja võtta on seest.

Olen lihvinud esitiivad ja tagastange ära ning asun peagi esistange kallale. Kui see ka ära saab, siis ilmselt kannan nendele ära krundid jms kihid, et valmis värvimiseks. Seejärel peaksin saama kere tagasi, et seda lihvima hakkama.
Kogemuse mõttes tegin krundi alla ühe ukse ära, selle kõige hullema ikka. Ütleme nii, et lihvmasinat ma palju ei kasuta, mitte et lohku kardaks sirgel pinnal tõmmata, aga näiteks uksel see jõnksu koht keskel. Teen ilusti ülemist osa ja tõmban sinna äärde sisse, nühib suure kihi krunti maha, kohe süvend sees ehk lihtsam on käsitsi igasugused kumerad kohad ja ääred teha. Kapott ja katus- suuremad pinnad vabalt masinaga.
Lihvimisega, mida rohkem teen, seda rohkem hakkan aru saama, mida kui palju teha ja see on vahva. Eriti uhke olen, et sain relaka ka kätte võetud. Small things matter jah. :angel: Ja vist saan ka keevitust proovida, vähemalt mingi hullu peaga küsisin sõbralt, et tahaks ka. :shifty:
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Järgmist update'i ilmselt enne ei tee, kui auto värvimisest tuleb. Muu ajakohane info on Instagramis. Värvkatte valmimise tähtaega pole, aga suvel ikka. Vaevalt, et ma see aasta ta kokku saan, sest keeldun teda samasugusena kokku panemast. Kokku panen juba uute tulede ja vedrustuse ja velgede jms-ga. Aga see on korralik väljaminek, mille realiseerumine võtab aega, sest ega ma ei planeerinud auto tegema hakkamist. Isegi ei mäleta, miks ja kuidas ma nii äkki lammutama hakkasin, aga korraga oli auto laiali, lihvimise asjad olemas ja tagasiteed polnud, mitte et tahakski. :D Meelestatud olen nii, et saagu see tulemus, mis saab, aga vähemalt ise tegin ja parima andsin. 8)
Ilusat suve ja loodetavasti kui mitte varem, siis uuel hooajal saab juba teedel veereda. Ahjaa, siis hakkab alles mootorisaaga pihta. :crazy: :wave:
Kes tänasid kasutajat KTI selle postituse eest:
GTI

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 04 Okt 2020, 21:47

Nonii, Corrado värskelt värvitud ja oi kui ilus see roheline metallik on ikka.
► Näita Spoilerit
Lasin karbid seest ja mõned kohad veel korro õliga üle, põhja lasin seest epokrundiga üle, et pigimatid nakkuks. Ja vaikselt hakkasin kokku panema. Sain Dellult originaallinkide uksed, mis käisid klaasipritsis ja üles nad vuntsitud said lõpuks. Aga linke pole mul ikka. Ühelt prantslaselt, kes Corradosid lammutab, uurisin ja tal on küll originaalid ka, aga 200 €. No ilmselt lähen Passati linkide teed. Küll aga pean end veel kurssi viima, kuidas täpselt see ümberehitus käib.

Ustele pean ka eelmiste el. akende sisu ümber viskama. Niisiis saigi täna üks uks pilbasteks võetud ja teisele osaliselt ümber visatud. See neetide puurimine oi johhaidii, aga tehtud ta sai.
Lähiajal tellin ära heli ja mürasummutuse matid koos kõlarite ja juhtmetega. Siis saab tõsiselt hakata kokku panema. Kõlaritega teeb esialgu nii, et ette tulevad komponentkõlarid (armatuuri tweeterid) ja taha ei lähe midagi. Uuel aastal ehitan basskõlari ja esimene mõte on ehitada ta rattakoopa ja tagatule sinna vahele vabasse kohta. Et ei tahaks bassikaga kogu pagassi kinni panna. Ja kui jääb helist puudu, panen taha külgedele ka midagi. Plaani kohaselt 2 võimu, need äkki ehitab varuratta kohale. Aga eks näis, õnneks mul selle koha pealt on tuttavad olemas ja hätta ei jää. :)
Auto sai ka kuidagi ise "korda" jälle. :D Tähendab, ükskord ta enam käima ei läinud ja siis võtsin ette juhtmestiku, et bensupump ja kütusefilter said ju ometi juht vahetatud. Ainuke avastus mis oli, kütusepumba relee ei olnud ilusti pesas. Nüüd käib ta nagu varem, eks tiks ja ketikõrin jne on ikka sees, aga enam pole seda laginat. Ei tea, mulle sobib hetkel. :D
Uurisin ka paarist kohast, et kes oleks nõus mootori laiali võtma nii, et saan juures olla ja õppida. Paar tüüpi isegi ütlesid et tehtav, niiet positiivne.

Kasutaja avatar
Don_vito
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 25 Aug 2011, 01:25
Auto: VW Corrado 2.0 -> 2,8 vr6
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas Don_vito » 15 Veebr 2021, 00:05

Mis plaan tuledega on?
Kas lähed taastamise teed või leidsid kuskilt uued?

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dub1 » 17 Veebr 2021, 17:15

Mis see värvikood olla võiks?
VäikeWürst - VW

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas CD-R » 17 Veebr 2021, 19:16

dub1 kirjutas:
17 Veebr 2021, 17:15
Mis see värvikood olla võiks?
Paistab nagu LC6V.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 30 Juun 2021, 11:56

Don_vito kirjutas:
15 Veebr 2021, 00:05
Mis plaan tuledega on?
Kas lähed taastamise teed või leidsid kuskilt uued?
Udutuledega? Uusi oleks vaja, mul ei anna taastada, taga reflektor ühel täitsa pulbriks mädanenud. Ootab oma aega, neid on saada aga noh, krõbeda hinna eest.
Esituled head, ühel üks kinnitus murdunud, aga ei sega. Selliste detailideni minekuks on veel väga palju aega. :)

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 30 Juun 2021, 11:57

dub1 kirjutas:
17 Veebr 2021, 17:15
Mis see värvikood olla võiks?
LC6P. :)

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 30 Juun 2021, 12:58

Oijah, nii kaua pole update'i teinud. :oops:
Tänaseks auto sõidab legaalselt. Mootor sai kap.remondi. Vana mootoriga oli siis nii, et silindrid kuulutati liiga kulunuks ja 3 klappi kõverad ja keti üks tald oli minema lendamas. Sai "uue" 2.8 ploki, mis käis Soomes puurimises 2.9 jaoks. Plokikaas käis lihvimises (rohkem enam lihvida ei saa). Pihustid käisid pesus. Genekas käis remondis. Rääkimata siis sellest, et pm kõik muu mis liigub sai uus, pumbad, ketid jne. Vana jäi plokikaas ja korralikud klapid ja elektrivärgid (küünlad, juhtmed, süütepool - kuna need mul olid vahetatud tegelikult juba).
Niiet mootori mehaanilises pooles peaks kõik tiptop olema. Alles jäi aga lonkamine ja mingitel hetkedel ei jäänud käima kohe. Panin arvuti sappa ja näitas tühikäigumootori viga ja pärast mingit testi ka lambda viga. Tühikäigumootori sain enne kätte, sõbralt kasutatud. Lamba sai ka vahetatud, eelmine oligi läbi. Sai parem, aga midagi nagu ikka ei klapi, et tõmbleb. Kütust saab kenasti peale, aga küünla otsad valged, seega segu vale (see mudugi oli juba siis kui lambda veel ei toiminud). Aga vaja igaks juhuks õhulugeja ka ära vahetada. Pärast seda on nüüd enamjaolt okei, tühikäigumootori viga näitab ikka veel. Tuleb millalgi uus kuskilt hankida või proovida töötava auto pealt.
Samal ajal käis ninaraam ülevärvimises, et saaks ilus värske (kere värvimise ajal jäi see puutumata esialgu).

Alla sai JR23 veljed ja reguleeritavad coilid.
Hetkel ootan uut nädalat, nädala alguses visatakse uued rehvid velgedele, tasakaalu ja sillastendi ja saab juba komplektseks. Praegu sõidan veel vanade ratastega, et mitte uusi rehve kulutada (mis ebasobiva mõõdu tõttu müüki lähevad).
Veljed on terve ring 17"8J ET35, rehvid said alguses 225/35, aga nendega ei saa madalamaks lasta normaalselt ja kerge strech tundub ka vist ikkagi ilus (vastupidiselt mu algsele arvamusele). Seega said nüüd ostetud 195/45 terve ring, mis jah, on teine äärmus. :D Aga ainult proovides saab kogemusi.
Ette läheb 1cm flants, sest support jääb ette. Taha läheb 2cm flants, sest väiksem lihtsalt ei ulatu rummu vastu (hämming kõigile, algul proovisin 15mm, mis ka nüüd müüki peavad minema :think: ). Ja kui taha ei pane, on eest rattad väljaspool. Aga mul on juba ära proovitud, et jääb pigem talutav tulemus minu jaoks.

Ee.. pagassikatte kõlariaugud said täidetud ja uue riide peale, nüüd ilus ühtlane riiul (v.a altpoolt, päris kole sai osakamatusest :D). Sisselaskekollektori lihvisin ja poleerisin ära. Kõva 20 tundi käsitööd :crazy: , aga tulemusega olen väga rahul. Mootorikatte plastikud said ka värvitud mustaks ja kaetud sädelusega, ehk päikese käes see sillerdab väga ilusalt.
Igast nipet-näpet veel, esitulede raami värvisin üle, õhukopsiku ja erinevad korgid värvisin mustaks. Mulle meeldib. :)
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
► Näita Spoilerit
Tegemist veel jagub. Kapoti alla summutusmaterjali, juhipoolset välimist akna tihendit, mida on pigem väga väga raske leida. Parempoolset originaallinki, praegu on passati oma lihtsalt välimuseks pandud, seest saab ikka avada.
Helisüsteem on praegu 0, ootab ostuvõimalust. Väljalaskesüsteem ka vaja uus, vana ikka juba räbal, enne ÜV-d pidi juba suurt auku keevitama.
Õhusüsteemile üleminekut maha ei mata, aga kindlasti mitte see aasta.
Polli ja keraamikat ka ootab väga. Seniks olen ise kasutanud talutavaid vahendeid, mis vaha ja keraamika efekti loovad. :)

Mingit üli puhast tulemust otsida ei tasu, ma olen ise väga palju vigu leidnud juba (enda eeltööst ja tegemata tööst). Kahju, et mootorialune värvimata jäi, aga nii on.
Et kui nüüd uuel nädalal kõik hästi läheb uute ratastega, peaks teda suvekruiisil ka kohtama. :wave:
Viimati muutis KTI, 30 Juun 2021, 13:01, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat KTI selle postituse eest:
GTItobimarg

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 01 Juul 2021, 11:58

KTI kirjutas:
30 Juun 2021, 12:58
Mootor sai kap.remondi. Vana mootoriga oli siis nii, et silindrid kuulutati liiga kulunuks ja 3 klappi kõverad ja keti üks tald oli minema lendamas. Sai "uue" 2.8 ploki, mis käis Soomes puurimises 2.9 jaoks.
Mis tootja kolvid sisse läksid? Mis firma tegi Soomes silindritöö kui saladus pole?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

VwBoy
Veteran
Postitusi: 1733
Liitunud: 24 Apr 2005, 21:49
Telefon: Kellel vaja see küsib!
Skype: -
Auto: Vw Bora
Asukoht: Paide
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas VwBoy » 01 Juul 2021, 17:17

Äge näha ,et keegi viitsib vanakestega ikka mässata ! Instas ka pikalt jälginud selle corrado ehitust :thumbup: :thumbup: 8) 8)
Kes tänasid kasutajat VwBoy selle postituse eest:
KTI

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 02 Juul 2021, 19:02

GTI kirjutas:
01 Juul 2021, 11:58
KTI kirjutas:
30 Juun 2021, 12:58
Mootor sai kap.remondi. Vana mootoriga oli siis nii, et silindrid kuulutati liiga kulunuks ja 3 klappi kõverad ja keti üks tald oli minema lendamas. Sai "uue" 2.8 ploki, mis käis Soomes puurimises 2.9 jaoks.
Mis tootja kolvid sisse läksid? Mis firma tegi Soomes silindritöö kui saladus pole?
Kolvid Kolbenschmidt. R-Koneistus on firma, kus ploki puurimine teostati. :)
Kes tänasid kasutajat KTI selle postituse eest:
GTI

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 30 Juul 2021, 11:36

Valmis video Corrast. Veidi annab aimu ehituse protsessist, kahjuks ma kohutav filmija ja tundub nagu tegin seda kartuliga..😂 Aga sv_carphotography https://instagram.com/sv_carphotograph ... =copy_link pani asja kokku ja tegi ülejäänud suurepärased kaadrid. :wink:

[media] [/media]
Kes tänasid kasutajat KTI selle postituse eest:
zephysJ.Aruryan

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas aht » 04 Juun 2023, 21:57

Mis seisus auto praegu on?

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 25 Mär 2024, 13:52

aht kirjutas:
04 Juun 2023, 21:57
Mis seisus auto praegu on?
No siia pole nüüd küll kaua jõudnud. :shifty: Auto sõitis siis ja hakkab sõitma uuesti hooaja saabumisel, ei ta lähe kuhugi minu käest. :)
Eelmine aasta sai tehtud plokikaanetihendi vahetus, lekkis. Sügisel hakkas taas iseloomu näitama, mingi tõhutu jõnkamine-pool väljasuremise staadium rahulikult sõites.. ja magama ta panin lootuses, et äkki jälle kevadeks terve :D , eks näis, võtangi peagi hoolduse ette ja saab teid vurada uuel kuul.

Kojamehe upgrade teen ka, sest vahetult enne, kui talveunne panin jäi üks kojamehe vars kätte, lihtsalt murdus ära. Noh paar aastat märja ilmaga halanud, et võiks vahetada, nüüd olen sundolukorras. Hankisin 1 Audi TT mk1 juhipoolse kojamehe varre, otsin aero retrofit kojamehe ja vaatan, kas väljamaa foorumid räägivad tõtt. Siis pean tegevust kordama.

Päikeselisi ilmasid ja siledaid teid teie suvepillidele!
Keidi :wave:

Kasutaja avatar
vredestein
Veteran
Postitusi: 1296
Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
Telefon: 5045339
Auto: Derby Mk1 1980
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 151 korda
Tänatud: 71 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas vredestein » 26 Mär 2024, 10:40

KTI kirjutas:
25 Mär 2024, 13:52
aht kirjutas:
04 Juun 2023, 21:57
Mis seisus auto praegu on?
No siia pole nüüd küll kaua jõudnud. :shifty: Auto sõitis siis ja hakkab sõitma uuesti hooaja saabumisel, ei ta lähe kuhugi minu käest. :)
Eelmine aasta sai tehtud plokikaanetihendi vahetus, lekkis. Sügisel hakkas taas iseloomu näitama, mingi tõhutu jõnkamine-pool väljasuremise staadium rahulikult sõites.. ja magama ta panin lootuses, et äkki jälle kevadeks terve :D , eks näis, võtangi peagi hoolduse ette ja saab teid vurada uuel kuul.

Kojamehe upgrade teen ka, sest vahetult enne, kui talveunne panin jäi üks kojamehe vars kätte, lihtsalt murdus ära. Noh paar aastat märja ilmaga halanud, et võiks vahetada, nüüd olen sundolukorras. Hankisin 1 Audi TT mk1 juhipoolse kojamehe varre, otsin aero retrofit kojamehe ja vaatan, kas väljamaa foorumid räägivad tõtt. Siis pean tegevust kordama.

Päikeselisi ilmasid ja siledaid teid teie suvepillidele!
Keidi :wave:
Kojameeste puhul aitavad väga hästi Lupo GTI kojamehe varred. kunagi paigaldasin oma Corrile ja töötasid väga hästi.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 26 Mär 2024, 13:27

[/quote]
Kojameeste puhul aitavad väga hästi Lupo GTI kojamehe varred. kunagi paigaldasin oma Corrile ja töötasid väga hästi.
[/quote]

Jaa, olen kursis, aga neid veel raskem leida, kui TT omi paraku. Kuid mõlemad versioonid peaks vist suht peitu jääma raamita kojamehe puhul, kuigi ega ma seda taga ei otsigi..

Vasta

Mine “Huviliste autod”