VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 29 Apr 2017, 08:45

Lugu selline, et leidsin foorumist ühe kommentaari seast väikse vihje Corrado müügile, kuna ta oli just see mootor, millest ma kogu komplektina huvitatud olen olnud, siis küsisin infot, järgmine päev käisin järgi. Endale tegin ikka kurba nalja, et saaks ma täpselt sellise auto, siis väga muud pole vajagi. Noh, ja nüüd siis sai reaalsuseks. Mulle meeldib! :angel:

Tegu siis 1994. aasta Corradoga, millel süda sees parajalt suur 2.9 VR6 (140 kw). Nahksisu, väga korralik ja mugav. Olemas ka istmesoojendused, aga arvata võis, et need ei funktsioneeri. Mis aga oli positiivseks töötavaks üllatuseks, antitiib käib umbes 120 km/h kiirusel automaatselt välja, ja see toimib (saab ka manuaalselt tõsta. 8)
El. aknad toimivad. Katuseluuk ei toimi, kuid sain asenduse kaasa, tuleb lasta kellelgi ära teha.

Tehnika poole pealt on ta üpris korralik. Kuid millalgi lähiajal tuleks tellida sport väljalaskekollektor jms süsteem, mis ehitada sukamajanduse peale. Väidetavalt on seal praegu viimase asemel mingine lõõts, mis aga habras on. Ehk laseb õhku vahele, mis tingib auto väikse lonkamise sõidu ajal ja summuti ka läriseb kuskilt.
Jahutusvedeliku lõdvik lekib, tuleb esmajärjekorras ära teha. Kõige kavalam oleks muidugi ebay-st voolikute komplelt tellida. Samas, kui kellelgi seda voolikut pakkuda on, siis oleks huvitatud
Pilt
Kapoti tross tahab uuesti ühendamist salongi poole pealt, siis saab iluvõre ka ette pandud. Uued udutulede klaasid ka vaja kunagi hankida, praegused mõrades.

Kere, arvestades seda, et ta eluaeg Eestis sõitnud, on korralik. Roostekohti ikka leidub, aga seda üpriski vähe. Karbid ühelt poolt on pehmevõitu, teiselt poolt norm. Pagasniku põhi on korralik. Uksed on audilingiga uksed, mis on juba korra ära tehtud, pahtlivärki koorub juhiukselt.
Aga nendega on ka paar lahendusvarianti olemas.

All Koni vedruring, eest reguleeritavad. Põrkab hästi, aga mul pole selle vastu midagi. Mis puutub juhitavusse, siis see on super. Auto teeb mida sa tahad ja läheb sinna kuhu tahad uimerdamata.

Mis mul siis plaanis on? Esiteks, kuna see tõesti on olnud ammusest ajast üks minu nö unistuste autosid, mida omada ihkaks, siis kindlasti ei mõtle ma selle müügile. Tuleb hakata vaikselt otsast tegema, esialgu tehnika poole pealt ehk siis peatada jahutusvedeliku leke ja siis väljalaske upgrade.
Siis tahaks ise teha nahahooldust. Kuna ta nii korralik on, on mõistlik teda sellisena ka hoida. Tuleb uurida, millega on hooldada mõistlik. Ka selle kohta ootan näpunäiteid :)

Ostuga olen enam kui rahul, ikka vahel ei suuda uskuda, et mul on Corr :o :D
Pilt

KTI

Kasutaja avatar
Helfu
Huviline
Postitusi: 421
Liitunud: 14 Veebr 2007, 23:41
Auto: Vw Jetta GTX 16v 87'. Seat Leon FR 07'.
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas Helfu » 29 Apr 2017, 09:03

Väga hea unistus oli peab mainima ja üldiselt hea kombo leid! Jään rohkem pildimatejali ootama autost!
Siia alla veel syncro või 4motion ja on jõud ka maha saadud.

Martin.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas rako » 29 Apr 2017, 09:11

Ja tuli teema ära :) Ma juba ootasin seda tegelikult paar päeva tagasi :)
Corriga meenub mulle ikka ja jälle see kui isa tõi mulle 90 keskel saksast corri mudelauto :) Mis kahjuks on küll tänaseks kadunud.

Edu!
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas aht » 29 Apr 2017, 10:29

Meeldiv näha, et Corradosid ka ikka mõned siin on.
Udutuledega läheb sul raskeks, vaevalt, et neid Eestist leiad, ebay vast.
Nahksisu hooldus oleneb, mis seisus istmed täpsemalt on, hetkeseisu pilt istmetest aitaks.
Selles mõttes on sul õigus, et müüa seda ei tasu, selle auto hind on tõusev.
Olles omanud ise mitmeid Corradosid on hea vaadata, et nad päris kadunud veel ei ole.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Apr 2017, 14:27

Ilus auto, hoia teda! Sai ka aastat 15 tagasi corri otsitud aga sobiva puudumisel läks Golf kaubaks.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 29 Apr 2017, 20:08

Jõud maha saada oleks äge projekt jaa, praegu mähib korralikult, eriti märjaga. Aga pole jõudnud veel nii suurelt mõelda. Ja tegelikult igasugust infot Corrist ja selle ehitamisest võrdlemisi vähe, mis omakorda teeb minusugusele võhikule asja keerulisemaks. Kas siis G3 Syncro, või mingi Passati 4motion oleks Corril reaalselt teostatav?

Udukatega jah tean, see õnneks vaid nö väline viimistlus, et on aega otsida.
Corrid kadunud veel pole õnneks, neid lihtsalt väga ei jagata ära kuna just, väärtus kasvab. Huvitav fakt, et Põlvas on neid teadaolevalt vähemalt 4. Seega võiks juba oma klubi luua peaaegu siia :D

Tänan heade soovide eest, ja üritan peagi ka pildimaterjali teha. 8)
KTI - Keidi

TurboDiisel
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas TurboDiisel » 29 Apr 2017, 21:24

Tere, vägev auto ja palju õnne ostu puhul! mul endal ka 94" aasta vr6 corrado aga sinine/ hall nahk
udutulede kohapealt võin soovitada karmannski. com lehelt, seal siis reproduction variant [VW Bot: "Keel korda!"], mida müüakse tuhatoosi nime all, sest sel puuduvad E märgised jms aga see on parim valik hetkel, enamus orig. udutuled teevad varem või hiljem Prõks kuuma pirni või kivi vms pärast.ja uusi ei müüda enam vist kuigi siitsealt vb hea õnne korral leida.
üksasi mida soovitan üle kontrollida on tulede juhtmestik, mis aku alt jookseb kaitsmeblokki, mul Norras olles pidi auto maha põlema, aga õnneks sain üpris ruttu aku otsa maha. seal aku all kipub märg ja roostene olema ja siis kaabli rüüs võib repetada ja siis on jama palju.
Teineasi mida soovitan, on esitulede relaykit, see teeb siis sedasi, et tulevad saavad otse akult või genekalt 12-14.3V ja reaalselt näitavad ka midagi, originaal juhtmestik laseb mingi 10V läbi ja öösel on nähtavus kehv.
Kolmas asi mida soovitan on, et ära mingi raceland vms torukollektorit pane.need malmist originaal 3-1 kollektorid hingavad paremini kui mingid ebay torud. väljalaske osas muid soovitusi ei oska anda.
neljandana - jah AWD / 4WD on tehtav praktiliselt kõik OEM tehase detailidega ( veovõlle ja kardaani vaja lühendada/pikendada )

kui mingid konkreetsed küsimused on, siis võin aidata kui vähegi oskan, kunagi alustasin oma autoteemaga ka, aga pole vahepeal pikalt kirjuatnud sinna,kuigi juttu on.

Edu autoga!
Hendrik

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas corradomees » 29 Apr 2017, 22:52

Tere. Kui ma ei eksi siis nägin seda audi linkidega rohelist corradot ka hiljutisel üritusel "Avalaks"!? Oli see siis juba uue või veel vana omaniku käes? Proovis ka kiirendust seal aga aegu ei mäleta enam. Igatahes jään jälgima!

corradomees

rosco
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 05 Apr 2004, 21:22
Auto: Corrado
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas rosco » 30 Apr 2017, 12:20

Originaalis tal jah tulede vool läbi lüliti kõik(See ka põhjus, mis tuledelülitid ära surevad vahest), releesi pole. Teed releede peale ümber, korralik pirn sisse ja corrado tuled tegelikult väga head isegi. Endal nii tehtud ja rahul, ei ole selleks mingit spets kitti vaja. Lihtsalt 2 kaitset, 2 releed , juhtmeid ja jootekolbi.

Nelikuks tegemisel corradol kardaanitunnel juba õige olemas, seda pole vaja vahetada. 1:1 istub külge Mk2 syncro tagasild, pole vaja midagi leiutada. Lisaks vaja mk2 syncro kütusepaaki ja pagassipõhja. Saab ka passati osadega, aga need ei ole 1:1 istumisega. Mk2 syncro asju muidugi ei leia enam eriti, mul õnneks enda corrado jaoks kogu komplekt olemas :D

Kapotitrossi uut vist ei ole võtta minuteada, kui puruks, siis peab kas parandama, või ise ehitama nullist. Sinna sobis tegelikult mingi muu asja tross, aga ei mäleta enam mille. Enda oma 7 aastat ehitanud, natukene kogemusi ikka kuhjunud.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,

nismo
Huviline
Postitusi: 148
Liitunud: 18 Apr 2011, 20:15
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas nismo » 30 Apr 2017, 13:36

KTI kirjutas:Jõud maha saada oleks äge projekt jaa, praegu mähib korralikult, eriti märjaga. Aga pole jõudnud veel nii suurelt mõelda. Ja tegelikult igasugust infot Corrist ja selle ehitamisest võrdlemisi vähe, mis omakorda teeb minusugusele võhikule asja keerulisemaks. Kas siis G3 Syncro, või mingi Passati 4motion oleks Corril reaalselt teostatav?

Udukatega jah tean, see õnneks vaid nö väline viimistlus, et on aega otsida.
Corrid kadunud veel pole õnneks, neid lihtsalt väga ei jagata ära kuna just, väärtus kasvab. Huvitav fakt, et Põlvas on neid teadaolevalt vähemalt 4. Seega võiks juba oma klubi luua peaaegu siia :D

Tänan heade soovide eest, ja üritan peagi ka pildimaterjali teha. 8)
KTI - Keidi
Põlvas võiks küll corrid kunagi kokku saada kõik,saaks mõne toreda pildi teha

TurboDiisel
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas TurboDiisel » 30 Apr 2017, 15:23

mul läks kapotitross koos lingi ja saatmisega 9.51 eur ladu24 .ee
see pole Corrado originaal aga tross on tsipa pikem ja kõri vaja umbes 250mm lühendada ( lõikasin relakaga ) .heebel jäi vana.
kood 443823531A
võid otsida nende auto mudelite seast Hood Release Cable; 1989-1991 Audi 100, L5 2.3L; 1989-1990 Audi 200 Quattro; 1991 Audi 200 Quattro, L5 2.2L Eng:MC; 1989-1991 Audi 200, L5 2.2L; 1986 Audi 5000 Quattro, Turbo; 1987-1988 Audi 5000 Quattro; 1978-1982 Audi 5000; 1982 Audi 5000

aht
Huviline
Postitusi: 518
Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas aht » 30 Apr 2017, 17:45

Mul on olemas korralik kapotitross, kui keegi tahab.
Kes tänasid kasutajat aht selle postituse eest:
KTI

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dellu » 04 Mai 2017, 21:58

corradomees kirjutas:Tere. Kui ma ei eksi siis nägin seda audi linkidega rohelist corradot ka hiljutisel üritusel "Avalaks"!? Oli see siis juba uue või veel vana omaniku käes? Proovis ka kiirendust seal aga aegu ei mäleta enam. Igatahes jään jälgima!

corradomees
Avalaksul sõitis ikka veel vana omanik, ehk mina :). Kiirendust ma nüüd seal just ei "proovinud". Ma olen tänaseks juba 12a järjest rajal olnud. See auto on ka jah juba mitu aastat rohkem või vähem rajal olnud. Aga aegadest niipalju, et auto ideaaltulemus on 15.0 mõne aasta tagant, Avalaskul oli vist 15.5 äkki (aga märg ja libe oli - mul olid tänavalegaalsed slickid all - ka märjal betoonil pidas hästi, aga seal kummi/liimi segul väga mitte). Aga noh kuna ma sõidan nn "bracket" klassi, siis pole selle autoga kunagi põhieesmärk olnud väga kiiresti sõita ja on stockina hoitud.

Müük tuli tõesti vähe ootamatult ühe foorumi teema arutelu ajel. Ega väga avalikult pole kunagi müünud, foorumis paari küsimise peale olen pakkunud, aga need inimesed otsustasid muud valida lõpuks. Aga noh mul neid oli 3, ehk siis veel G60 ja üks diisel, millest ka päris paljud kuulnud on, aga avalikult pasundama ei hakka, pole vaja seda kuulsust. Imeasju on tehtud suurte tuningfirmade kodulehel väljas olevate "projektidega". Kui juba mõni jupp mootoris vahetatud ja asi avalikult reklaamitud, siis üks hommiku on ülevaatus läinud sellel autol, surfavad ametnikud usinalt internetis. Aga noh kuna see diisel on täna kiirem kui VR6, siis parem müran dislaga edasi. Alustatud sai, et teeks sellise öko igapäevaliikuri. Ja nii VR6 jah peale väikest arutelu KTI-le rändaski.

Mis tuledesse puutub, siis sellel kõige hullemad ei olegi, kui näiteks enda G60ga võrdlen. Tuuningluubid on muidugi kordi paremad, isegi kui mingid lambi firma omad. Aga eks releedele viimine võib tõrtsu paremask ikka teha.

Sealt karmannski lehelt mina küll udukaid ei leidnud (millele turbodiisel viitab). Ainult suunatule klaasid on ju. Kusjuures nende udukatega on jama jah, aastaid sepitseisin mõtet, et ostaks ära nn clearglass uduka ja suuna komplekti, aga käsi ei tõusnud 140 eurot + transa maksma. Nüüd enne müüki just mõtlesin, et peaks ära tellima, aga ei leia enam kuskilt. Kodukad kus mäletasin olevat ei paku, ebays ei ole jne. Kusjuures ebays pole isegi ühtegi kasutatud udukat enam (vähamalt mitte nn uuema tüübi oma). Ilmselt tootmine on lõppenud ja kuskil pole enam võtta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 09 Mai 2017, 12:07

Nonii, Corr pole nüüd aktiivne olnud mõnda aega, kuna näitab iseloomu mulle. :D Aga noh, ütlen ikka et parem kodus, kui kuskil keset Eestit ja tegemist ikkagi vana autoga. Seni kõik hästi, kuni (mõitlikkuse piires) parandada võimalik.
Algas kõik sellega kui hakkas sõites kergelt jõnksutama (justkui rehvid kandilised) nagu saaks õhku vahele või ei saaks just õhku peale... :? Igatahes sai arvuti sappa ja näitas paari viga, sisselaske õhu temp andur ja soovitati mul ka tühikäigumootor puhastada. Alutasin lihtsaimast esimesest, mille tulemusel näitas arvuti ikka täpselt samasuguseid vigu. Seega äärmisel juhul on viga juhmestikus või pistikus (samas arvuti seda sisselaske tempi näitas), või siis tõenäolisem tühikäigumootor. Seega kohe kohe võtan selle puhastuse koos drosselklapi puhastusega ette.
Igatahes, anduri vahetusega, ja sinna samma juurde sai pandud ka uus aku, tekkis uus anomaalia: paned auto käima, ca 20 seki pärast hakkab vent täisvõimsusel huugama. Nagu saaks ta püsivat käsklust või siis saab vale andmeid temp andurist.. Viimane asi, mis ma olen, on elektrik, seega tuleb kuskilt üks tark sõber hankida, kes neid juhtmeid, andureid ja kaitsmeid näppida oskaks.
Pilt
Sai siis lahti võetud ja avanes selline vaade: Puhastatud sai spets spreiga. Täna panen kokku tagasi, eks siis näha ole, kas ja kust midagi paraneb.
Pilt
Pilt
Pilt

corradomees
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 01 Mär 2015, 10:42
Auto: vw corrado vr6 syncro
Asukoht: Põlva
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas corradomees » 09 Mai 2017, 12:25

Tere. Kas Sul on 94a. Corrado peal vanema tüübi mootor, mulle nagu tundub nii, et tühikäigu vidin on omaette eraldi jne. Põlvas olles võib kõrvuti ajada ja mõningaid detaile proovida vahetada nii korras oleku kontrolli mõttes kui muidu ei saa. Ise asun ka Põlvas.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 09 Mai 2017, 13:43

Tervist!
94 aasta väljalase on auto ise küll. Antud mootoril on tühikäigu vidin gaasisiibrist eraldi jah. Kui ma nüüd täna kokku panen ja ilmnevad ikka samad asjad, siis oleks ehk mõistlik seda võimalust kasutada küll, kui tüli ei tee :)

Keidi
corradomees kirjutas:Tere. Kas Sul on 94a. Corrado peal vanema tüübi mootor, mulle nagu tundub nii, et tühikäigu vidin on omaette eraldi jne. Põlvas olles võib kõrvuti ajada ja mõningaid detaile proovida vahetada nii korras oleku kontrolli mõttes kui muidu ei saa. Ise asun ka Põlvas.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 05 Juun 2017, 09:54

Nii, oodatud sai nädala aega uusi küünlaid ja juhtmeid (pärast seda kui üritasin nädal aega kindlaks teha millised küünlad ja juhtmed lähevad, kuna mõni väitis et mul jagaja ka ja forsis pakuti ka mulle algul 7 juhet.. Jäin siiski endale kindlaks). Igatahes, täna tegin vahetuse, mis oli oodatust lihtsam. Käima pannes ta enam ära ei sure-progress, kuid külmalt käivitades pöörded veidi kõikusid ikka algul. Tegin testitiiru ka, soojalt käivitus nagu paugupill. Seega ma nüüd ei teagi millest see külmkäivitus tulla võib nii, bensukat viskab ka üles veidi... :think:
Piltimage free hosting
Piltimages upload
Seni kuni juppe ootasin, tegin katuseluugi vahetuse. Uus punane luuk koos mootoriga oli kaasas. Kuna ma värvimisest huvitatud polnud, siis vana katuseplekk sai uue raami peale pandud. Kahjuks peab ka mootori ära vahetama, sest pealolnud isend ei sobinud uue raamiga, see tigu või mis iganes ei ulatunud pessa. Mis tähendas ka veel juhtmete ümber timmimist. Targad väitsid et see mis peal oli, oli vist mingisugune comfort värk, et kui vajutad korra läheb luuk ise edasi- juhtmeid oli maru palju igatahes. Aga selle jaoks ootan pädevat tuttavat, ise ma juhtmetest ei jaga midagi.. Veel.
Lae välja võtmine oli muidugi omaette protsess, peaagu kõik piilari katted kakkusin lahti, taga luugist otse välja. Tagasi panemiseks tuleb täiesti lahti võtta katted, kuna ma kardan, et lihtsalt lõhun ära muidu midagi.
Siis et igav ei hakkaks, ja kuna lagi oli nkn maas, otsustasin, et must polster oleks ilusam, sest see hele ei olnud enam kuidagi hele. Mõeldud.. aga veel pooleli. Algul läksin Kangadzunglisse, seal oli heledat ja muud tooni, ning tavariidega ma hästi katsetada ei julgenud, paistsid hirmsalt läbi. Aga siis leidsin Sohvameistri Tartust, kust sain polstri ja liimi (kohe pakuti kahte varianti, 12€ m2 + liimipurk 12€ ja anti nõu ka lisaks). Eile võtsin katuseluugi uuesti maha ja nikerdasin polstri peale. Tulemusega rahul, arvestades, et esimene kord. Lagi ootab veidi, kuna pean uue purgi liimi varuma, poolega ära ei tee ma kardan (võtsin ühe, kuna väidetavalt pidi 3 ruudule jaguma seda, aga kuna polster on paksem ja nii igaks juhuks sai vist veidi rohkem pandud kui vajalik). Läbi ei andnud midagi, ja siiani on luuk kinni.
Piltprint screen
Päikesesirmid jm mis kõik hele on, värvin tumedaks. Netis väga targaks ei saanud, aga mõni teinud Motip vinyl spray-ga. Kui seda Prismast leian, läheb katsetamiseks.
Ventika asi ikka aktuaalne. Olen üritanud end kurssi viia erinevate vigade võimalustega, ootan veel vaid jälle pädevamat, kes juhtmetega majandaks. Temp andur sai vahetatud, ja kui too just vigane pole, siis on viga kas selle ventika juhtplokis või juhtmetes.
Ja vist teeb kett või ketitald vms häält, 2012 on ketitald vahetatud küll, niiet nüüd võibolla et kett. Aga vaid siis kui mootor soe viskab kõrina sisse. Seega ma temaga väga ringi ei vura, enne kui tiptop.
Mis veel, plaanin veidi mürasummutust teha, uste sisse ja tagumised koopaääred. Üle ei pinguta, aga ehk saaks veidi vaiksemaks.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Juun 2017, 08:14

Tavaliselt vahetatakse ketimäng komplektina kuna see töö on piisavalt keeruline ja töömahukas et jätta seal midagi vahetamata, kummaline et keegi ainult ketitalla ära vahetas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Juun 2017, 09:24

Spetsialist kes toona tegeles pidas ketti OK olevaks.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 12 Juul 2017, 10:40

Lagi on nüüd sees, sisu koos. Esimese korra kohta võib olla rahul, aga juba olen targem. See spreiliim on hea asi, aga maru vastik kasutada, kuna kipub kergelt lendlema ja võib see nö liimivõrk üle ääre nähtavale poolele kleepuda. Targem proovida enne kindlasti. Õnneks ääred jäävad piilari katete alla, aga väga ettevaatlik tuleb olla. Olenevalt materjalist on keerulised päikesesirmide kohad. Kuna mul oli paks materjal (selline pool poroloon juba), siis lohukohad on raske ilusti teha. Kas ei jää täiesti kinni või tõmbab materjal kortsu kuskilt poolt, sest see materjal ei veninud. Lae vahele ma midagi ei pannud. Kuna oli vaja kiirelt kokku saada, siis ei jõudnud, aga mõtlesin ka, et sõidumüra sealt ei tule ning katuseluugi olemasolu tõttu on välismüra läbilaske võime niivõinaa suurem. Ja polster ise oli päris paks. :think:
Panin õpetuste järgi peale nii, et pool ja pool. Katsin terves ulatuses riide üle, tõmbasin ühe poole üles, mõlemale pinnale liim, pool minutit kuni minut kuivamist ja siis keskelt alates kinni vajutada, vaikselt vaikselt küljelt küljele siludes, suruda ei tohtinud. Teise poolega kordasin. Ääred ja augu kohad lõikasin välja žileti teraga, muuga ei kujutakski ette. Aga neid tuleb ikka pakikese varuda, kuna ruttu läheb nö nüriks, uuega lõikad nagu võid. Eks näis, kaua polster küljes püsib. :)
Pilt
Päikesesirmide ja katuseluugi tihendi värvimine. Kasutasin Motipi vinüülvärvi. Luugi tihend sai väga hea, ja päikesesirmid ise kaa, kuid plastikkinnitustele peaks kasutama mingit spets värvi plastikule, kuna see värv kraapides võib tulla mõnelt poolt maha. Ühele sai rohkem kihte peale, too püsivam. Kulus neid ca 2 suurt purki.
Siis jäi õhku küsimus, mida teha lambilüliti kattega, sest mustaks värvides kaovad ära märgid ja nende valgus. Kuna ka kõrvalistuja sirmi labivalgus on hele, siis jäi praegu ka lülitimoodul valgeks. Kui ära harjuda, polegi asi nii hull, aga hetkel ma sellele rõhku ei pööra.
* Nende värvimiseks tuli hea lahendus leida, et saaks korraga mõlemalt poolt ilma mäkerdamata, mina tegin nii: :D
Pilt
Ventika asi sai korda, tegemist väga lihtsa ja lolli veaga, mida tehnik otsis tund aega :D Kuidagimoodi läksid vahetusse ligidalasuv mingine temp. anduri pistik ja sisselaske õhu temp. pistik. :eh: Ei mäleta üldse, et teisi pistikuid keegi näppinud oleks, aga nii ta oli ja probleem lahendatud väga lihtsalt. :D

Samuti sain klubilise käest kapoti trossi (kogu kupatuse, mis üldse olemas olla võis), ülisuper. Aitähh talle! Vahetamine ise oli lihtne, kui välja arvata proovimise moment, kus ühel poolel oli üks jubinake valepidi tagasi pandud. Jebisime tund aega seda lahti lihtsalt läbi võreava, ei saanud. Lõpuks tulime selle peale, et pisike sisselõige teha radika küljes asuvale mingisugusele pehmele plastikule, mis vaadet lukustile piiras (siis sai plastiku ülemise osa kergelt eest painutada. Tuli välja, et olime täiesti valet asja tirinud ja ilma selle sisselõiketa polekski me seda lahti saanud. Siis saime veel targemaks, kuidas teha kindlaks, et tross lahti tõmmates töötab lõpuni. Lõpp hea kõik hea, "haav" polnud suur ja nüüd toimib kõik laitmatult. Edaspidi targem. :P

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 23 Aug 2017, 09:14

Vahepeal sai tellitud uus süütepool, millest oli hulga abi. Nüüd jääb auto ilusti käima iga ilmaga, mitte ei sure ära käivitades ja jõnkamine on ka kõvasti vähenenud.
Summuti häda püsib. Plaan vahetada see lõõtsakoht sukkade vastu välja ja vaatab mis veel paremaks püsivamaks teha annab. Enne veidi uurida, kuidas täpsemalt tehakse seda ja siis tuleb tegija leida.
Siis läheb kohe veepumba ja termostaadi tellimiseks, kuna temp jamab ammu juba. Tähendab, tavasõitudel kõik hästi, temp 90. Aga kui näiteks linnas fooride taga või parklas seista läheb temp üles, mitte keema õnneks, vent ka toimib, ja uuesti pikka sõitu teha läheb temp alla tagasi, ühesõnaga kummaline lugu. Tuttav arvas oma kogemuste põhjal, et vahetada need ära, tundub nagu jahutuse teema ikkagi, mis sest, et üldplaanis kõik toimib ilusti. Ei taha et üks hetk rihma ka üle viskab. Parem karta kui kahetseda.
Ja õlivahetus ette võtta, filter sai ammu tellitud.

Pilt

Pilt

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dub1 » 23 Aug 2017, 10:24

ilus auto... aga omanik njoooo...
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 23 Aug 2017, 10:43

dub1 kirjutas:ilus auto... aga omanik njoooo...
Auto tänab... aga omanik njoo... :D

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 55 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 23 Aug 2017, 12:02

Äge tüdruk oled, et viitsid sellise paraja harulduse eest väärilist hoolt kanda. Jätka samas vaimus :) !

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 23 Aug 2017, 13:45

tobimarg kirjutas:Äge tüdruk oled, et viitsid sellise paraja harulduse eest väärilist hoolt kanda. Jätka samas vaimus :) !
Oi ma väga tänan! Eks ma annan ikka endast parima, et väärt auto saaks vääritud hoolt. :angel:

Keidi,

Vasta

Mine “Huviliste autod”