VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 23 Aug 2017, 15:11

KTI kirjutas: Siis läheb kohe veepumba ja termostaadi tellimiseks, kuna temp jamab ammu juba. Tähendab, tavasõitudel kõik hästi, temp 90. Aga kui näiteks linnas fooride taga või parklas seista läheb temp üles, mitte keema õnneks, vent ka toimib, ja uuesti pikka sõitu teha läheb temp alla tagasi, ühesõnaga kummaline lugu. Tuttav arvas oma kogemuste põhjal, et vahetada need ära, tundub nagu jahutuse teema ikkagi, mis sest, et üldplaanis kõik toimib ilusti.
Kontrolli kas ventika 1. aste ikka käivitub või töötab ainult suurem kiirus e. 2. aste? Lisaks kas corril on ka ees lisaventikas (nagu Golfil), mis saab peenikese rihma abil ajami põhiventikalt. Need 2 ventikat peavad töötama sünkroonselt, vahest sul rihm maas ja teine lisaventikas ei tööta. Ventikatel oma juhtplokk (aku läheduses) kus sees mitu kaitset - vaata kas need on kõik terved. Termostaadi vahetuse vajadus selgub vast alles talvel kui mootor oma töötemp.-i ei hoia ning veepumba probleeme hästi ei usu - siis läheks see mootor kohe kolinal keema kui tiivik vigane või lahti.
Viimati muutis GTI, 24 Aug 2017, 13:46, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

TurboDiisel
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 07 Jaan 2007, 17:46
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas TurboDiisel » 23 Aug 2017, 15:20

Jahutusvedelik võib kuumem kui 90 olla. Aga peaasi et vent ka teises astmes töötab. Mul hetkel sellega jama et esimene aste funkab aga kohapeal kaua ei saa hoida. Sest teine aste ei lülitu.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas golfimees » 24 Aug 2017, 13:40

See temperatuuri"jama" ei pruugigi olla jama. Tundub, et vanematel volkaritel ongi nii. Kui sõidad, püsib jahutusvedelik enamvähem 90 kraadi juures jah, kui seisad siis kuumeneb kuni ventika tööle hakkamiseni. Tundub et vanema tüübi näidik reageerib sellele väiksele kuumenemisele, uuematel enam sellist asja ei tähelda (näiteks golf3). Kui termostaat oleks kinni, oleks temp kogu aeg 110 kraadi lähedal näidiku järgi (Sellist asja täheldanud 3 auto puhul tutvusringkonnas: 2x g60 Üks corrado, teine passat, ja vr6 corrado. Igal juhul aitas termostaadi vahetus, pärast oli täpselt nii nagu kirjeldasid). Sama asi veepumba mittetoimimise korral, oleks kuum kogu aeg või lausa kuumeneks üle. Ja kui termostaat olek lahti kogu aeg, oleks maanteel sõidu ajal salongi soenemisega raskusi. Nii et tundub, et kõik sul kombes, muidugi võid ventikad ikkagi üle vaadata nagu GTI soovitas, et kas selles osas kõik ok.

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 24 Aug 2017, 20:47

golfimees kirjutas:See temperatuuri"jama" ei pruugigi olla jama. Tundub, et vanematel volkaritel ongi nii. Kui sõidad, püsib jahutusvedelik enamvähem 90 kraadi juures jah, kui seisad siis kuumeneb kuni ventika tööle hakkamiseni. Tundub et vanema tüübi näidik reageerib sellele väiksele kuumenemisele, uuematel enam sellist asja ei tähelda (näiteks golf3). Kui termostaat oleks kinni, oleks temp kogu aeg 110 kraadi lähedal näidiku järgi (Sellist asja täheldanud 3 auto puhul tutvusringkonnas: 2x g60 Üks corrado, teine passat, ja vr6 corrado. Igal juhul aitas termostaadi vahetus, pärast oli täpselt nii nagu kirjeldasid). Sama asi veepumba mittetoimimise korral, oleks kuum kogu aeg või lausa kuumeneks üle. Ja kui termostaat olek lahti kogu aeg, oleks maanteel sõidu ajal salongi soenemisega raskusi. Nii et tundub, et kõik sul kombes, muidugi võid ventikad ikkagi üle vaadata nagu GTI soovitas, et kas selles osas kõik ok.
Corril 2 venti, mis peenikese rihmaga ühendatud jah. Rihm ilusti pingul ja kui liigutada tiivikuid siis tundub kõik sünkroonis, kui see midagi näitab.
Juhtploki 2 kaitset on juba ammu kontrollitud, mõlemad terved.
Mis puutub sellesse, et jama ei pruugigi jama olla, olen ka sellele mõelnud. Aga pole veel leidnud piisavalt infot selle kinnituseks. Seisma jäädes ta tõesti läheb suht kiirelt üles, aga kordagi pole keemiseni läinud, et enne tuleb vent ilusti järgi, veidi jahutab ja hoiab seda kõrget tempi. Ja kui sõitma minna siis läheb suht kiirelt temp alla tagasi normi peale. Ja after-run toimib ka hästi, seisma jätta jahutab kenasti maha. Aga jah, ma ikka põen, et pärast ikka midagi jamasti ja kui ükskord viskab veepumba rikke või misiganes hullematki, kaane kõveraks, siis kurb lugu. Hirmutav veidi sõita nii, et temp kõrgel :D Kunagi oli kasutuses 2.9 vr6 G3, mis oli nagu saksa täpsus selle alaselt, kui mu mälu mind ei peta. :think:
Lisaks mõni aeg tagasi käis diagnostis (kui lahendati see ventika pideva üürgamise probleem), siis oli kõik tip-top, kuigi ka seesama tempi "jama" oli siis olemas.
Muidugi, kui aus olla, ta läheb suhtkoht aeglaselt soojaks. G3-ga omal ajal mõni km hommikul tööle sõitsin, ka külmaga, oli juba 90 ja kuuma tuli. Corriga sõidan aga ca 6 km ja 90 veel saavutanud pole.. Vb võib ka nii, vanema tüübi mootori asi ehk, aga lihtsalt võrdluseks. Tundus kuidagi aeglaselt selle kubatuuriga selle mootori juures, aga mida ma ka tean :D
Mis puutub astmete kontrollimisse siis jah, ehk saan lasta kellelgi ära kontrollida nädalavahetusel. Ise ma seda elektri-juhtme-voolu asja ei jaga hästi :crazy: , aga peab siis juures passima ja õppima ära elementaarsed asjad. :wink:

Tänan kõiki abi eest, sain palju targemaks! 8)
Viimati muutis KTI, 26 Aug 2017, 08:33, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas R36 » 24 Aug 2017, 21:31

Ventikal on 3 klemmi eks. Üks neist on maandus ja teised kaks on Aste1 ja Aste2. Maandus nagu ikka aku miinus ja kumbki ülejäänud ükshaaval aku positiivne.

Üks aste käib kiiresti ja teine aeglaselt. ;)
Peaks eelduste järgi vähemalt. :)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Aug 2017, 08:08

KTI kirjutas: Aga jah, ma ikka põen, et pärast ikka midagi jamasti ja kui ükskord viskab veepumba rikke või rihma üle või misiganes hullematki, kaane kõveraks, siis kurb lugu.
Ei ole sel mootoril sellist rihma mille saab üle visata (no ees lamerihm ikka on :) aga selle purunemine ei tee suurt midagi halba) - või mida pidasid silmas selle rihma üleviskamisega?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 26 Aug 2017, 08:32

Lamerihm jah. Aga kui ei mõjuta midagi, siis hää. My bad, edaspidi targem, aitäh. :roll:
Ventika ja muud asjad lasen kellelgi teisel veel ikka üle kontrollida ja testida. Ei usalda veel end omapead võõrast teemat suskima, aga eks ajapikku õpin. :roll:

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dub1 » 26 Aug 2017, 19:51

Kas ma eksin, kui nägin nüüd õhtul 20.27 viljandi-imavere maantel, Mudiste poe juures?
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 26 Aug 2017, 22:36

dub1 kirjutas:Kas ma eksin, kui nägin nüüd õhtul 20.27 viljandi-imavere maantel, Mudiste poe juures?
Tere! Jah see olin mina, te olite vist passatiga ees :D

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dub1 » 26 Aug 2017, 22:49

Ei olnud..... ma sõitsin just halli multivaniga mööda :P
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 27 Aug 2017, 10:22

dub1 kirjutas:Ei olnud..... ma sõitsin just halli multivaniga mööda :P
Selge selge, keegi seal ees mul vaatas huviga jah, mõtlesin et too, ei pannud tähele muud, otsisin marsruuti. :D Aga vahva, et silma jäi nii :P

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dub1 » 27 Aug 2017, 14:30

Ega siis sellist viljandimaal iga päev näe.
VäikeWürst - VW

KristenEST
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 18 Juul 2017, 12:04
Auto: Volkswagen Golf 4 variant
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KristenEST » 28 Aug 2017, 10:19

Väga äge masin! Hea näha, et inimestel aega ja tahtmist ka vanu masinaid korrastada :)

simo88
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 15 Nov 2009, 16:09
Auto: golf3 vr6, , golf 4 VR5, D2 A8 , B5 A4q
Asukoht: Eesti-Valga
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas simo88 » 28 Aug 2017, 11:37

Auto on ilus aga nutab vanakooli velgede järgi või siis lihtsalt midagi edevamat. Madalam võiks ka olla aga see on juba iga inimese enda maitse ja huvi kas sõita mugavalt või kannatada madala autoga :)
Ei oska midagi muud lisad kui jõudu ja paksu rahakotti!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Aug 2017, 13:12

Sellel autol on praegu ju sportlik regullitav Koni vedrustus, vahetada seda millegi ebamugavama vastu, no ma ei tea.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 31 Aug 2017, 10:10

Ma tänan. Veljed vaatan järgmine aasta, see aasta teised prioriteedid, kannatab ka praegu olla hästi. Ainult veljed autot ilusaks ei tee, muud iluvead ka vaja likvideerida.
Madaldusega sama lugu, ilmselt paneksin 17 tolli veljed alla, eks näis palju ta kannatab või vajab siis midagi teha :)
Viljandis sai käidud sõbra juures ventika viga otsimas ja üldse autot üle vaatamas. Tellisin ühe temp anduri, mis valetas temperatuuri arvuti järgi. Tagumised piduriklotsid läbi, uued olemas. Ja karteri tihend läbi, lekib. Uus tellitud, läheb koos õlivahetusega vahetusse.
Väljalase on kehvas seisus, millest tuleneb ka ilmselt bad idle viga arvutiga. Kinnituskohad väga rabedad ja vahepütt tahab vahetamist. Lisaks siis see lõõtsamajandus vahetada välja.
Vahepütiga see lugu, et seda uut üksikuna hästi saada pole, ja mingine püttide komplekt maksis juba üle poole tonni.. vb kui kellelgi oleks sellele autole olemas juhuslikult vahepütti, ma oleks väga huvitatud. Teine variant on rallipood.ee-st vms mingi lahendus.
Kui need asjad ära saab, peaks auto olema juba päris hää tehniliselt, ma loodan. :roll:
Temp andur on kohal ja saab ehk täna ära vahetatud, siis vaatame edasi mis meist saab.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas dellu » 31 Aug 2017, 15:24

Ma pole kindel, et see summutimajandus seal praegugi originaal on. Vähemalt viimane pütt oli vist küll sportlikum ju ja äkki on teise vahepütiga ka midagi tehtud. Ilmselt mingid resonaatorimajandused oleks lihtsam jah.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 27 Sept 2017, 22:02

Täna oli siis see päev, mil lahkasime summutisüsteemi. Downpipe ise oli vähemalt originaal, seda lahti ja küljest saada oli paras jebimine,
Pilt
aga tulemus on käes, üks lõõts on puru ja laseb õhku vahel läbi.
Pilt
Tekkis tegelikult nüüd 3 varianti, millest 2 on veidike tundmatu maa ja ei tea kui (hästi) teostatav.
Variant A oli leida orginale või aftermarket asendus, noh otsingud näitavad et neid põhiliselt pole ja kui mingid aftermarketid ka on, siis need on sellised hea pool tonni hinnaga, karm. Aga uurin veel, juba huvist.
Variant B on siis jätkata algse mõttega vahetada lõõtsad sukkade vastu. Jättes asukoht samaks, on see vist ümberehituse ja -keevituseta hästi mitte võimalik, sest lõõtsad päris kitsukesed ja vahe nende vahel on veel kitsam.
Variant C, mis on vist praegu kõige lihtsam ja kindlam, et keevitada sukk vahele enne selle kinnitusklambri või siis v-bandi asukohta, kus torud lähevad üheks, ja lõõtsa asendada torudega.
Need siis on tänase mõnetunnise töö võimalikud lahenduskäigud. Väga oodatud on ka targemate mõtted, arvamused ja ideed.
Pilt
Ja, vahepüti asemele tuleb tõenäoliselt Simons resonaator Rallipood.ee-st.. tundub vististi mõistlikuim lahendus.
Lisaks läheb vahetusse õli filtriga ja uus karteritihend, kuna vana läbi. Ja tagumised piduriklotsid ei kannata varsti kriitikat.
Pluss veepumba kamm ka kestev aga sellega progress nii palju, et viga on kas elektrilises või mehaanilises pumbas, kumbki ei aja tühikäigul ja madalatel pööretel ringi ja ei suuda jahutada piisavalt, kuigi kõik astmed töötavad ja kõik andurid töötavad ilusti. Kuna ma ikka elektriga läbi ei saa, siis ootan kedagi kes otsevoolu mulle tekitaks el. pumba jaoks, et see kas välistada või kinnitada.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Sept 2017, 22:59

Heh, kas Põlvas siis pole kedagi, kes +12v ära ühendaks? :)

Peab vist ise tulema :think:
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 27 Sept 2017, 23:27

Aku pealt võtad + asja ja tood tuppa , toast viid teise + pumppa. Pumbast - viid kuskile kere külge ja voilaa:)
Need toa otsad võid kasvõi näpuvahel kokku kruttida või siis panna mingi lüliti mis oleks natuke mugavam:)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas GTI » 28 Sept 2017, 08:11

Beluuga kirjutas:Aku pealt võtad + asja ja tood tuppa , toast viid teise + pumppa. Pumbast - viid kuskile kere külge ja voilaa:)
Need toa otsad võid kasvõi näpuvahel kokku kruttida või siis panna mingi lüliti mis oleks natuke mugavam:)
Kas lihtsam ja tulevikule mõeldes mõttekam poleks siiski asi korda teha? See kas on pump läbi, või ei tule pinge peale on ju lihtne selgeks teha.
Kas see tuletoru on kohe peale kollektoreid (jahutusplekkidega kaetud osa)? Mul on üks originaal olemas, 2,9-lt - kui nüüd Corri oma ei erine Passati/Golfi omast?
Viimati muutis GTI, 28 Sept 2017, 08:14, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 28 Sept 2017, 09:09

Korda teen ikka, ja küll ma ta testitud ka saan.
Nüüd nii palju targemaks saanud, et variant B ei toida, ei taha väga asukohta jms muuta, et äkki jääb kuskilt jäigaks ja hakkab murdma. Esimesele variandile leidsin päris mitut eksemplari müügis, aga kuna ma ei tea ja ei näe mis seisus need lõõtsad on, siis kardan et põssat kotis ei taha osta, veel vähem väljamaalt ja on hea tõenäosus, et varsti ka kasutatud asjaga sama teema, mis mul praegu. Parem ehk teha korraga ja korralikult.
Niisiis, esiteks võtan ühendust mõne pädeva keevituskohaga, ja üritan nendega lahenduse leida.
Pluss tuleb veel ka nüüd lahendus teha jahutustorule või kuidas iganes seda kutsutakse, mis otse tuletoru jahutab, sest kuumapleki, kus vastav auk oli, sai ära võtta seda hävitades, ta oli needitud ja punktitud ja midagi kõike veel.
Jah, tuletoru seal samas kohas, http://www.oemepc.com/tvn_result/search/tvn/357253087B siin EU cars all näitab et sobib nii mõnegi auto oma.

rosco
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 05 Apr 2004, 21:22
Auto: Corrado
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas rosco » 11 Okt 2017, 20:14

Simonsi reso võta kindlasti roostevaba. Mul mustast, lisaks veel originaalis juba värvitud mustaks ja isegi lõpupütt kärsatas värvi maha peale kangemat rajasõitu. Mitte, et põhjaalla näeks, aga endal nõme teada ,et värske asi juba roostetab põhjall, kui kaitsvat värvi peal pole.
Corrado 1.8T 20V, T3/T4 hübriid, Megasquirted,

Kasutaja avatar
KTI
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2016, 21:48
Auto: Vw Corrado 2.9 VR6, Audi TT
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 9 korda

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas KTI » 12 Okt 2017, 17:34

Selge, jätan meelde, aitäh nõuande eest, kui on olemas siis võtan, aga see ost lükkub veidi edasi.
Nii, valmis, lõõtsad on asendatud. :clap: Etteruttavalt ütlen, et ükski töökoda mulle ei vastanud ja samal päeval mil neile kirjutasin selgus, et saab peaaegu probleemivabalt ise ära teha. Peaaegu kuna paras jebimine oli.
Pilt
Saime kõige pisemad sukad, mis oli pakkuda kohapeal poes ja need istusid kõrvuti täpselt, ei mingit ümberkeevitamist ega midagi. Aga protsess ise, üritan seletada, kuna just palju infot ma ei leidnud selle kohta ise:
Esiteks kuumaplekk ümbert ära, murtud ääred painutada lahti. Ja see on kahes jaos, üks see mis pildil ja teine üleval pool. Siis on vaja lahti saada keskelt paistvast needist, mis ülevalt ja alt kinni- me julmalt puurisime ja kiskusime, ilmselt on ka parem meede olemas.
Pilt
Juba töid alustades tasub kollektori jms poldid mingi roostelahustiga uputada. Kollektori ja tuletoru 6 tikkpoldist pooled murdusid ära juba põhimõtteliselt käega teist keeret surudes kollektori külge.
Pilt
Siis kiskusime toru allapoole tõmmates ära- ka ei käinud lihtsalt, ülevalt ja alt pidi togima korralikult, kuna ruumi oli veidi vähe.
Küljest kakutud lõõtsadest üks oligi täitsa katki, seega polnud igal juhul tühi töö, mis ette võeti. Ja siis relakaga vahelt ära lõõtsad. Seejärel võtsime lahti kollektori ja tuli hakata sellest polte välja keerama, enamus sai nii, et uus mutter peale keevitatud ja sai lahti keerata. Paari vahejuhtumiga sai kõik välja ja korda.
Samal ajal sai tellitud kõik uued tihendid nii summutile kui kollektorile, ja uued poldid/mutrid igale poole.
Tihendid olid kehvakesed ja näha oli, et on ka nendest õhku läbi lasknud.
Pilt
Pilt
Seejärel tegelesime summutiga. Sõber mekaanik tegi siis nii, et pani tuletoru tagasi auto alla, kollektoriga kinni ja paika, ja siis punktis suka sinna vahele kinni, et asend saaks paika ja murduma pärast ei jääks. Siis võttis alt ära ja keevitas kinni. Sama teise sukaga.
Pilt
Asi auto alla ja siis koitis, et aga mis me sinna ümber paneme, et kuumakindlaks saada ja et jahutustoru ka otse peale puhkuma saaks. Arvasin, et muljusime pleki nii ära, et asja ei saa, aga saadi hakkama, plekk on ümber, äär on kinni punktitud ja keskelt poldiga läbi ja kinni.

* Samal ajal vahetasime ära õli ja karteritihendi, kuna laulusõnad "jälle selili ma auto all, karterist õli tilgub sirinal, neetud tihend on deformeerunud" ei olnudki enam nii naljakas. Tihend oligi kurvas seisus, asendatud uuega, karter sai ilusti puhtaks igatepidi ja uus õlifilter ka. Sisse läks kõik ostetud 6L õli, ja tegelikult pealevalamiseks varsti peaks veel liitri tellima. Kasutasin 5W-40 Liqui Moly, kuna seda on kõikidel mu sõidetud vr mootoritega autodel kasutatud ja usaldan seda 100%, pluss ma arvan, et sees olnud 10W-60 on mu igapäevasteks lühikesteks otsteks natuke palju. Vb vaieldav :think:
Pilt
Esimene käivitus- kõik mis sai vahetatud sai korralik ja enam ei leki... sealt. Mulle tundub ja vaadates ka tagumisi pütte, torusid ja kalmbreid (mõne klambri küljest on keegi uss tüki ampsanud), siis midagi lekib sealt.. hääle järgi. Igatahes enam ei paugu mootori juurest vähemalt :D Sai ka tellitud uued traksid/klambrid, kuidas iganes kutsutakse, summuti kinni hoidmiseks.

* Aga, esimene kojusõit näitas, et miskit uut on viga :crazy: . Konsulteerides ja ka ise järeldades, soojalt suri tühikäigul välja- lambda. Paar päeva hiljem sai arvuti järgi: tühikäigu kamm ikka olemas ma aru ei mõista, kas tühikäigumootor ise pekkis.. 2 lambda viga ja üks imelik engine speed limit exceeded viga ka, millel oli smail lõpus.. :think:
Hea küll, uus lambda tellitud juhtmega, vahetatud ja see viga kadus. Arvutit ma ei ole veel jõudnud järgi panna. Vähemalt ei sure enam, ega võta 20L sajale :D.
* Aga see tühikäigu kamm.. ma ei tea, lonkab ja jõnksutab samamoodi. Ja jälle käima ei taha jääda külmkäivitusel.. käima panen, siis ma kergelt annan/hoian gaasi mõne seki, et ta käima jääks, siis jäävad veel pöörded kõikuma ca 400-1000 vahele mingi 10 seki ja siis jääb ilusti käima.. viimati lahenes see kamm siis kui ostsin uue süütepooli... :problem:
* Aa ja nr 14 kaitset kärsatab läbi. Selle all on Rally käigu tuli, el. aknad ja peeglid ja istmesoojendused (millest juhi oma mul isegi töötas). Katse-eksituse meetodil tuli välja, et istmesoojendus on probleemi tekitaja, kui saan garaaži, tuleb seda lahkama hakata.
* Vahepeal tore sõber andis mulle võimu ja kõlli ja vedas juhtme, oi kui vahva nüüd veel sõita on. Ja siis ei töötanud salongiventika 3. aste :eh: Arvasin targemate kaasabil, et juu siis juhtme vedamisel läks miskit vastu armatuuri all, kui kindalaegas sai eemaldatud. Aga siis hakkas ise tööle, seega ma ei torgi enam :D
* Ahaa, ja veel avastasin selili auto all, et lekib jahutusvedelikku kergelt.. :eh: ja see tuleb termostaadi korpuse vahelt kuskilt :( . Ehk siis kui kunagi veepumba vahetuseks läheb, ja ketid jutud, siis ka see uus.. ühesõnaga, kui ma rikkaks saan, tuleb sellest uus auto :D

Nüüd sai küll üks pikk jutt ja tundub nagu tegu murelapsega, :D aga tänu nendele vigadele ise ka kõvasti targemaks saanud ja ei pane pahaks talle, kuidas saakski, kui sõitmine ja silmailu nii palju rõõmu pakuvad. :angel:
Pilt

Pluss, kas keegi teab milleks see asi on? See justkui pime ette pandud.. klemmidele vastust pole.. ei tundu nagu normaale...öeldi et see lõdvik läheb karterituulutusse..
Pilt

K.Siim
Huviline
Postitusi: 536
Liitunud: 15 Mai 2010, 19:00
Auto: G1 83.a, Jetta Mk1 83.a, G3 Vr6, Pst B7
Asukoht: Tartumaa, Peipsiääre vald
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Re: VW Corrado 2.9 VR6 - KTI

Lugemata postitus Postitas K.Siim » 12 Okt 2017, 19:18

Mul on samasugune pime.

Vasta

Mine “Huviliste autod”