VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Näita oma Volkswagenit.

Moderaator: etnies858

konn1
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 10 Juun 2010, 07:43
Telefon: 53038827
Auto: Maaža
Asukoht: Audru
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Lugemata postitus Postitas konn1 » 10 Dets 2018, 13:01

Mis suurusega kõlarid ette ustesze läksid muidu ja kustkohast adaptrid said?
Vanad volkarid ei sure never ever vaind lähevad ikka madalamaks

seeem
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 12 Jaan 2017, 21:15
Auto: Passat, T3
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Lugemata postitus Postitas seeem » 12 Dets 2018, 20:06

konn1 kirjutas:
10 Dets 2018, 13:01
Mis suurusega kõlarid ette ustesze läksid muidu ja kustkohast adaptrid said?
Kui õigesti mäletan, siis 16,5 cm läbimõõduga. Adapterid saab nt Audiocity'st, 7€ paar.
(ätt)_siimh

konn1
Huviline
Postitusi: 411
Liitunud: 10 Juun 2010, 07:43
Telefon: 53038827
Auto: Maaža
Asukoht: Audru
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Lugemata postitus Postitas konn1 » 13 Dets 2018, 16:18

Ohh tänud vastamast!!! Eks tuleb muretseda nüüd
Vanad volkarid ei sure never ever vaind lähevad ikka madalamaks

seeem
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 12 Jaan 2017, 21:15
Auto: Passat, T3
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Lugemata postitus Postitas seeem » 12 Nov 2019, 23:23

Aasta ja paar kuud hiljem rändas auto minuni tagasi:
Pilt

Aga selle aja sees tekkis mulle uus silmarõõm:
Pilt
Pilt

Üritan vaikselt seda teemat edasi teha, nüüd siis juba 2st autost.
(ätt)_siimh

tazavi
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 15 Mai 2011, 21:26
Auto: ple volkarit
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Lugemata postitus Postitas tazavi » 03 Aug 2020, 23:20

Ma tavaliselt ei võta sellistel teemadel sõna, aga see auto oli kunagi minu oma (vist 2013 kuni 2017) PRaegu leidsin selle teema, kui huvi pärast guugeldasin kunagiste omatud autode numbreid, et näha mis neist saanud. Kuna selle auto lugu minu käes on niivõrd põnev, mõtlesin teiega ka seda jagada :)

ostsin selle passati kunagi, kui mu eelmine auto meeletus koguses juppe hakkas neelama (kuna ma otsustasin kasutada odavaid juppe) ja majanduslik seis polnud ka tol hetkel kõige parem, siis sai ennast kärbseks mõeldud ja kärbse lemmiksöök ligi võetud. ehk siis suva s*tt. Kuulutuse leidsin kuskilt portaalist ja avastasin et naabrimees müüb seda (kes varjas muidugi seda, autoga tutvumine oli kõrvalasulas jms). No sai see ära ostetud, kuna ma volkaritest ei teadnud halli haisugi, siis ilmselt sellepärast ma ei pannud ostu hetkel tähele, et auto kompuuter oli ära tapetud, turvapatju polnud kuskil, käsipiduri juurest oi auto pooleks rebeneud ja seal polnud piisavalt materjalikeevitamiseks, siis oli tehtud õmblus nii, et aukude peale olid poldid keevitatud, et auto koos seisaks vms :) Samuti oli puruks suunatule kang, mis lihtsalt ei töötanud, sai see ka uus ostetud kohe. Nädal peale auto ostu tehti avalikuks see kõigile tuntud autode taustakontrolli võimalus mnt.ee lehel. Avastasin et auto leedu seppade käsitöö ja enne leetu jõudmist on see passat elanud rootsis takso elu. Sellest ka see, et terve salong oli kruviauke täis ja kiisu mikrofon oli ka laes, mille sai omale suu ette tõmmata. Enivei, selle auto pidamine on olnud üks õuduste saaga:
roostetas, avarii rullnokabemmiga ja kitsega, ratta eemaldumine, maja katuselt sai eterniit tuule alla ja lendas kapoti sisse püsti nagu haisaba, rehvid purunesid umbes kord kuus, kõige paremini juhtus ämma juures kui üks äärekivi tappis 2 rehvi korraga, elektrihädad (jep, kahjuks mina olin see tüüp, ks kogu salongijuhtmestiku välja vahetas ja kasutas igal pool kollast juhet, nende 100 erivärvilise juhtme asemel, mis originaalis olid), sillahädad, liigendite logisemised ja purunemised olid üle mõistuse jne jne. Kõige suurem "near death" olukord oli 2016 suvi kui perega olime läti-leedu piiril mere ääres, läksime lainetesse hullama (tol hetkel lainetas megalt) ja mu ainuke võti kukkus vette taskust. Avastasin seda muidugi alles autojuurde naastes. Õnneks oli mul pagasiluuk ka pekkis ja see lukustus vaid 1% juhtudest ja tol hetkel luuk oli lahti, sai laps üle pampude autosse lükatud, kes avas uksed ja hakkasin mõtlema, kuidas oma autot hot-wireda ilma tööriistadeta. aga samal ajal läksime ikka veel randa võtit otsima, sest äkki näkkab. Rand oli täis võtmesuuruseid munakive ja ma ei tea, üks kord elus auto needus vist oli kuskile magama jäänud vms ja ma olin jalgupidi vees jälle kivide vahel ning ma nägin kuidas suur laine lennutas mu võtme mulle täpselt jalge ette! See moment ma vist ei olnud eestlane ja röögatasin rõõmust. 2h otisin rannast võtit. Kuna passatitel vist mitte ühel ukselukud ei toimi võtmest, ja pult oli selle tunni või kahega oma töö ära lõpetanud, siis edasine reis käis laps tagaluugist uksi lukustamas ja avamas ja saime baltikumile ringi peale tehtud.Kord käisin tartu maratonil, saavutasin eelviimase koha (tehke järgi!) ja hakkasime öösel Elvast Kuressaare poole tagasi sõitma, õues külma -20 vms. Pärnus avasin tagaukse ja lõin ta kinni, laps turvatoolis seal kõrval. Kuna ise olin suht laip, siis abikaasa sõitis, olin kõrvalistmel, laps minu taga. 30km sõitsime, siis tuli esimene pööre, kiirustasime viimase praami peale. Aga pöörde peal uks vajus pärani. Pizdetz, auto lukk oli ära külmunud! Kinni ust ei saanudki, ülejäänud tee kuni sadamani sõitsin nii, et hoidsin käega eesitmel tagumist ust kinni. Sadamas sai praamimeestelt leeklamp küsitud, sellega lukk lahti sulatatud ja peale seda oli leeklamp mul standardvarustuses autos. Võtsin neid uksi ja lukke laiali ka, aga ilmselt ei osanud ma seda korralikult korda teha, kuigi paremaks läks küll. Aknatõstukid surid ka ära, juhioma panin liikuma vist tagasi, aga kunde omale lükkasin puupulga sisse. Või tegin ma tagumistega ka nii, enam ei mäleta :) Peale seda oli enamvähem murevaba tavaline passat, mis tappis endiselt akusid ja rehve ja laulis naabritele pasunamängu suvalisel ajal öösel jms, kuni 2017 aasta enne jaani plaanismie minna lõuna eestisse ja sealt ka venemaale korra. Jõudsime autoga põlvast läbi võru poole ja enne võrut mootor seiskus tee peal ja kiire diagnoosiga sain aru et mootoririhm oli surnud. 20 tuhat km oleks võinud veel sõita, aga ma usaldasin eelmist omanikku, kes ilma ühegi tunnistuseta (isegi pastakaga polnud km kuskile kirjutatud) ütles et just kõik vahetatud - ei olnud nagu selgus :) No enivei, olime palaval päeval keset pärapõrgut, sai kiirelt tehtud otsus, ostame uue auto kuskilt ja jätkame reisi. Hääletasin kohaliku umbkeelse eestimeelse võruka peale, kellega seletasime käte kaudu, mina saare murrakus, tema võru omas ja kumbki täpselt aru ei saanud üksteisest. Võrukas oli tõsione eesti patrioot, kaitseliidu kleebised ja eesti lipud autos, tagaistmel murdja hundikoer ka. kui pusisime seal köit passatile külge, sõitsid mööda nato soomukid, mees (no umbes 70 aastane vms) ajas kohe ennast valvele ja soomukile vaat ning kulbilöömine in progress. Lahe. Vedas ta meid siis perega esimese asustaud kohani, kus andis väikse meene plakati:
Pilt
See puhkusereis sai selleks korraks läbi. Passati vedasin ämma juurde köie otsas ja vahetasin selle 20a vana jalgratta vastu (politsei kunagi konfiskeeritud jalgratas, mis uuele ringile lastud, ratas paremas korras kui passat peale avariid kunagi olnud on ehk umbes 50€ väärtusega ratas :D) ja ostsin uue auto, mis nagu öö ja päev selle passati kõrval.

Aga äärmiselt tore on vaadata, kuidas keegi reaalselt on sitast saia valmis voolinud :D

p.s. tal kunagi oli originaal õhulugeja peal, selle ma vahetasin poola saasta vastu, mis 1,5l kütusekulule otsa pani ning suured tuled panin sellepärast ette, kuna kits lõhkus iluvõre, siis tuled varjasid puuduoleva võre :) plokisoojendus suri tal ka maha, mina seda tööle ei pannudki lõpuks, aga muidu jah, plokisoojendus oli küll hea, kuna mul nii kodus kui tööjuures on post maasees, kus 2h saab toimetada. Päästis nii mõnegi külma hommiku :D

passat tavalisel päeval: https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F4E23A5 öösel tegeles passat diskoga, salongis tuled vilkusid.

väike tahmalont tuli käivitades: https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F4E05B4

See auto minukäes olemise aja oli igapäeva auto, aga ma sain ingel [VW Bot: "Keel korda!"] liiga palju seda remontida :D
Viimati muutis tazavi, 03 Aug 2020, 23:53, muudetud 3 korda kokku.
Kes tänasid kasutajat tazavi selle postituse eest:
teettseeem

seeem
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 12 Jaan 2017, 21:15
Auto: Passat, T3
Asukoht: Põlva
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

VW Passat 1.9 TDi 85kW '00 - seeem

Lugemata postitus Postitas seeem » 23 Okt 2020, 23:50

tazavi kirjutas:
03 Aug 2020, 23:20
Ma tavaliselt ei võta sellistel teemadel sõna, aga see auto oli kunagi minu oma (vist 2013 kuni 2017) PRaegu leidsin selle teema, kui huvi pärast guugeldasin kunagiste omatud autode numbreid, et näha mis neist saanud. Kuna selle auto lugu minu käes on niivõrd põnev, mõtlesin teiega ka seda jagada :)

ostsin selle passati kunagi, kui mu eelmine auto meeletus koguses juppe hakkas neelama (kuna ma otsustasin kasutada odavaid juppe) ja majanduslik seis polnud ka tol hetkel kõige parem, siis sai ennast kärbseks mõeldud ja kärbse lemmiksöök ligi võetud. ehk siis suva s*tt. Kuulutuse leidsin kuskilt portaalist ja avastasin et naabrimees müüb seda (kes varjas muidugi seda, autoga tutvumine oli kõrvalasulas jms). No sai see ära ostetud, kuna ma volkaritest ei teadnud halli haisugi, siis ilmselt sellepärast ma ei pannud ostu hetkel tähele, et auto kompuuter oli ära tapetud, turvapatju polnud kuskil, käsipiduri juurest oi auto pooleks rebeneud ja seal polnud piisavalt materjalikeevitamiseks, siis oli tehtud õmblus nii, et aukude peale olid poldid keevitatud, et auto koos seisaks vms :) Samuti oli puruks suunatule kang, mis lihtsalt ei töötanud, sai see ka uus ostetud kohe. Nädal peale auto ostu tehti avalikuks see kõigile tuntud autode taustakontrolli võimalus mnt.ee lehel. Avastasin et auto leedu seppade käsitöö ja enne leetu jõudmist on see passat elanud rootsis takso elu. Sellest ka see, et terve salong oli kruviauke täis ja kiisu mikrofon oli ka laes, mille sai omale suu ette tõmmata. Enivei, selle auto pidamine on olnud üks õuduste saaga:
roostetas, avarii rullnokabemmiga ja kitsega, ratta eemaldumine, maja katuselt sai eterniit tuule alla ja lendas kapoti sisse püsti nagu haisaba, rehvid purunesid umbes kord kuus, kõige paremini juhtus ämma juures kui üks äärekivi tappis 2 rehvi korraga, elektrihädad (jep, kahjuks mina olin see tüüp, ks kogu salongijuhtmestiku välja vahetas ja kasutas igal pool kollast juhet, nende 100 erivärvilise juhtme asemel, mis originaalis olid), sillahädad, liigendite logisemised ja purunemised olid üle mõistuse jne jne. Kõige suurem "near death" olukord oli 2016 suvi kui perega olime läti-leedu piiril mere ääres, läksime lainetesse hullama (tol hetkel lainetas megalt) ja mu ainuke võti kukkus vette taskust. Avastasin seda muidugi alles autojuurde naastes. Õnneks oli mul pagasiluuk ka pekkis ja see lukustus vaid 1% juhtudest ja tol hetkel luuk oli lahti, sai laps üle pampude autosse lükatud, kes avas uksed ja hakkasin mõtlema, kuidas oma autot hot-wireda ilma tööriistadeta. aga samal ajal läksime ikka veel randa võtit otsima, sest äkki näkkab. Rand oli täis võtmesuuruseid munakive ja ma ei tea, üks kord elus auto needus vist oli kuskile magama jäänud vms ja ma olin jalgupidi vees jälle kivide vahel ning ma nägin kuidas suur laine lennutas mu võtme mulle täpselt jalge ette! See moment ma vist ei olnud eestlane ja röögatasin rõõmust. 2h otisin rannast võtit. Kuna passatitel vist mitte ühel ukselukud ei toimi võtmest, ja pult oli selle tunni või kahega oma töö ära lõpetanud, siis edasine reis käis laps tagaluugist uksi lukustamas ja avamas ja saime baltikumile ringi peale tehtud.Kord käisin tartu maratonil, saavutasin eelviimase koha (tehke järgi!) ja hakkasime öösel Elvast Kuressaare poole tagasi sõitma, õues külma -20 vms. Pärnus avasin tagaukse ja lõin ta kinni, laps turvatoolis seal kõrval. Kuna ise olin suht laip, siis abikaasa sõitis, olin kõrvalistmel, laps minu taga. 30km sõitsime, siis tuli esimene pööre, kiirustasime viimase praami peale. Aga pöörde peal uks vajus pärani. Pizdetz, auto lukk oli ära külmunud! Kinni ust ei saanudki, ülejäänud tee kuni sadamani sõitsin nii, et hoidsin käega eesitmel tagumist ust kinni. Sadamas sai praamimeestelt leeklamp küsitud, sellega lukk lahti sulatatud ja peale seda oli leeklamp mul standardvarustuses autos. Võtsin neid uksi ja lukke laiali ka, aga ilmselt ei osanud ma seda korralikult korda teha, kuigi paremaks läks küll. Aknatõstukid surid ka ära, juhioma panin liikuma vist tagasi, aga kunde omale lükkasin puupulga sisse. Või tegin ma tagumistega ka nii, enam ei mäleta :) Peale seda oli enamvähem murevaba tavaline passat, mis tappis endiselt akusid ja rehve ja laulis naabritele pasunamängu suvalisel ajal öösel jms, kuni 2017 aasta enne jaani plaanismie minna lõuna eestisse ja sealt ka venemaale korra. Jõudsime autoga põlvast läbi võru poole ja enne võrut mootor seiskus tee peal ja kiire diagnoosiga sain aru et mootoririhm oli surnud. 20 tuhat km oleks võinud veel sõita, aga ma usaldasin eelmist omanikku, kes ilma ühegi tunnistuseta (isegi pastakaga polnud km kuskile kirjutatud) ütles et just kõik vahetatud - ei olnud nagu selgus :) No enivei, olime palaval päeval keset pärapõrgut, sai kiirelt tehtud otsus, ostame uue auto kuskilt ja jätkame reisi. Hääletasin kohaliku umbkeelse eestimeelse võruka peale, kellega seletasime käte kaudu, mina saare murrakus, tema võru omas ja kumbki täpselt aru ei saanud üksteisest. Võrukas oli tõsione eesti patrioot, kaitseliidu kleebised ja eesti lipud autos, tagaistmel murdja hundikoer ka. kui pusisime seal köit passatile külge, sõitsid mööda nato soomukid, mees (no umbes 70 aastane vms) ajas kohe ennast valvele ja soomukile vaat ning kulbilöömine in progress. Lahe. Vedas ta meid siis perega esimese asustaud kohani, kus andis väikse meene plakati:
Pilt
See puhkusereis sai selleks korraks läbi. Passati vedasin ämma juurde köie otsas ja vahetasin selle 20a vana jalgratta vastu (politsei kunagi konfiskeeritud jalgratas, mis uuele ringile lastud, ratas paremas korras kui passat peale avariid kunagi olnud on ehk umbes 50€ väärtusega ratas :D) ja ostsin uue auto, mis nagu öö ja päev selle passati kõrval.

Aga äärmiselt tore on vaadata, kuidas keegi reaalselt on sitast saia valmis voolinud :D

p.s. tal kunagi oli originaal õhulugeja peal, selle ma vahetasin poola saasta vastu, mis 1,5l kütusekulule otsa pani ning suured tuled panin sellepärast ette, kuna kits lõhkus iluvõre, siis tuled varjasid puuduoleva võre :) plokisoojendus suri tal ka maha, mina seda tööle ei pannudki lõpuks, aga muidu jah, plokisoojendus oli küll hea, kuna mul nii kodus kui tööjuures on post maasees, kus 2h saab toimetada. Päästis nii mõnegi külma hommiku :D

passat tavalisel päeval: https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F4E23A5 öösel tegeles passat diskoga, salongis tuled vilkusid.

väike tahmalont tuli käivitades: https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5F4E05B4

See auto minukäes olemise aja oli igapäeva auto, aga ma sain ingel [VW Bot: "Keel korda!"] liiga palju seda remontida :D

Oijah, kus oli alles lugemine :) . Eks see auto omamine on paras trehvamise küsimus :D . "Suuremad" tehnilised hooldused, mis mina tegin, olid temperatuurianduri vahetus ja esimesed pidurid. Muidu kalla ja talla, kui ukseluku probleemid välja arvata... Minu käest läks selliste kätte, kes 1,5 aastaga võtsid autost kõik. Korralikud rehvid olid utiilideks sõidetud/peenestatud jne :D . Tegin väiksed hooldused ja liikus jälle järgmise kätte, kus peaks ka praegu olema. Nüüd siis üleni hall kapott ja natuke maadligi tagaosaga 8) . Liikleb Tartu linnas.

Ja nüüd ma siis lõpuks tean, miks istmealused crash sensorid errorit andsid... :roll:
Viimati muutis seeem, 23 Okt 2020, 23:59, muudetud 1 kord kokku.
(ätt)_siimh

Vasta

Mine “Huviliste autod”